Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

United i Roma zawarły porozumienie w sprawie wypożyczenia Smallinga

» 29 sierpnia 2019, 11:16 - Autor: Rio5fan - źródło: twitter.com
Chris Smalling jest bliski zmiany barw klubowych w trakcie letniego okna transferowego. Jak poinformował na Twitterze Gianluca Di Marzio, angielski obrońca ma przenieść się do Romy.
United i Roma zawarły porozumienie w sprawie wypożyczenia Smallinga
» Chris Smalling może niebawem opuścić szeregi Manchesteru United
Manchester United ma zarobić na tym wypożyczeniu niecałe trzy miliony funtów. Włoski klub nie będzie posiadał opcji definitywnego wykupienia 29-latka.

W gronie klubów zainteresowanych byłym piłkarzem Fulham są również AC Milan i Fiorentina. Sam zainteresowany zaakceptował perspektywę przeprowadzki do Rzymu.

Smalling w sezonie 2019/2020 nie rozegrał jeszcze ani minuty u Ole Gunnara Solskjaera. Pierwszym wyborem norweskiego szkoleniowca pozostają Harry Maguire oraz Victor Lindelöf.


TAGI


« Poprzedni news
Merson: Zwycięstwo z Chelsea zamaskowało problemy United
Następny news »
Hasenhüttl: Możemy sprawić problemy Manchesterowi United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (69)


Czarny82r: To dobry ruch, po co ma przesiedzieć cały sezon na ławce. Oby po sezonie Roma go wykupiła na dobre.
» 31 sierpnia 2019, 10:30 #68
soldier: My mamy na prawdę tak utalentowaną młodzież, że rosprzedajemy potencjalnych zmienników na ten sezon? A może zmieniliśmy zespół naszych fizjoterapeutów?
» 30 sierpnia 2019, 18:51 #67
RysiozWilkowa: Nareszcie
» 30 sierpnia 2019, 12:51 #66
Klimaa: Szkoda że akurat Smalling a nie np Jones; starszy z Anglików grał zawsze na jakimś swoim poziomie i ogólnie całkoształtnie jest lepszy od Phila.
» 30 sierpnia 2019, 09:39 #65
makarons: Szkoda. Uważam, że Smalling jest lepszym stoperem od Lidelofa. Lindelof często odpuszcza piłki, zagapia się. Powinni pozbyć się Jonesa.
» 29 sierpnia 2019, 18:06 #64
Bylak: Co to za wypożyczenia, że kluby nie mają obowiązku ich kupić po sezonie!?
» 29 sierpnia 2019, 16:26 #63
DevilFan: No właśnie tak wyglada wypożyczenie zawodnika ;)
» 30 sierpnia 2019, 09:17 #62
cnk: Chcieliśmy zmian, przebudowy, pozbywania sie piłkarzy więc cieszmy sie, że sie w koncu cos ruszylo. Przyszedl ktos kto sie nie boi ruszyć tych, którzy tu długo są niewiadomo do końca dlaczego to teraz cieszmy sie i obserwujmy zmiany. Na ocenianie tych ruchów przyjdzie jeszcze czas
» 29 sierpnia 2019, 15:54 #61
DevoMartinez: Coż Smoła to nasz jedyny poza Magueierem SO któy umie grać głową i w powietrzu wygrywać. Czy to dobry ruch? Tuanzebe jeszcze nic nie pokazał w Utd, Rojo, Jones to szklani zawodnicy, Bailly kontuzjowany na długo. Co raz dziwniejsze ruchy Utd.
» 29 sierpnia 2019, 15:35 #60
artifex: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2019 15:29

Nasz Smaldini xD
Już czekam na teksty po jego pierwszym meczu z jakimś śmiesznym Cagliari jak po tym gdy Lukaku, który wcisnął bramkę prawdopodobnym spadkowiczom ~ widzicie jaka forma, Piątka by schował do kieszeni, przedpole czyści jak Beckenbauer, banda dyletantów wypożyczyła go za grosze. #OleOut#EdOut#EveryboduOut
» 29 sierpnia 2019, 15:28 #59
pawelisto2: A ja już czekam na teksty przy pierwszym wykartkowaniu Maguire/Lindelofa, albo kontuzji któregoś z tej dwójki ~ po co sprzedawaliśmy Smallinga, teraz nie ma kim grać, bo Jones, Rojo, Bailly to wieczne L4
» 29 sierpnia 2019, 15:55 #58
artifex: @pawelisto2, Zakładasz że na L4 lub z kartkami będzie conajmniej 4 zawodników jednocześnie, żeby był problem. Myślę realność tego scenariusza jest bardzo niska i sama odpowiada na kwestię którą postawiłeś. Nawet jeśli taki pożar wystąpi jakimś cudem to nie skrzywdzi nas na więcej niż 1-2 mecze.
» 29 sierpnia 2019, 16:01 #57
pawelisto2: Ale przecież za Van Gaala tak było, że w składzie na NAJWAŻNIEJSZY MECZ, bo walczyliśmy wtedy o przetrwanie w LM z Wolfsburgiem wyszliśmy składem z 6 debiutantami w LM. Co więcej! Wykorzystaliśmy w tym meczu wszystkie trzy zmiany na kontuzje zawodników, a na boisku do końca grał na szpicy Smalling z kontuzją - był poza boiskiem przez kilka minut, ale w końcu wszedł chociaż przeszkadzać na szpicy, bo byśmy kończyli mecz w 10.
Warto dodać, że nawet w zeszłym sezonie była taka sytuacja gdzie kontuzjowani byli Bailly, Rojo, Smalling i Jones. Wówczas świeżo po kontuzji do pierwszego składu musiał wskoczyć Jones, bo on jego stan zdrowia był najbliższy do powrotu.
Dodatkowo! Za Van Gaala kilka meczów na środku obrony musiał zagrać Carrick, bo rzecz jasna wszyscy pozostali byli kontuzjowani, a nasza legenda McNair pauzował za czerwoną kartkę bodajże.

Podsumowaniem tego wszystkiego niech będzie fakt, że w zeszłym sezonie mieliśmy najwięcej kontuzji w całej lidze, bo aż 61! Czyli prawie o 20 więcej niż druga drużyna w tej klasyfikacji, czyli Tottenham.
Biorąc pod uwagę ten fakt + nie jest to pierwszy raz kiedy kontuzje nas dosłownie pożerają, pozbywanie się najbardziej dostępnego zawodnika jest co najmniej głupotą.
» 29 sierpnia 2019, 16:47 #56
DevilFan: Czas na Tuanzebe :) ten ruch popieram całym sercem.
» 29 sierpnia 2019, 14:25 #55
DaroMistrz5: Cały czas narzekanie że Smoła jest za słaby na ten klub a teraz wielki problem bo chcą go wypożyczyć. Panowie na pewne sprawy trzeba patrzeć nieco szerzej.
Po pierwsze mamy w składzie aż 7 środkowych obrońców i nie będę sprawdzał ale nie wiem czy jest jakaś druga drużyna w Europie z taką liczbą stoperów. Z wiadomych względów na pewno nie sprzedamy Erica i wydawało się że pierwszy do odstrzału jest Rojo ale plotki plotkami tak naprawdę nie wiadomo czy jakiś klub jest/był nim poważnie zainteresowany.
Więc z racji tego czasowo pozbywamy się kolejnego będącego nisko w hierarhi u Ole. Żeby nie być gołosłownym podam kilka argumentów dla których uważam że Smalling i a nie np. Jones jest tym numerem 5 w hierarchii:
- po pierwsze chyba wszyscy widzą w jaki sposób chcę grać Ole (kontrola piłki, duża wymiennosc pozycji, wyprowadzanie piłki przez ŚO zamiast długich lat do przodu) i to widać nie koniecznie to funkcjonuje tak jak powinno ale ogólny zarys tego jak to ma wyglądać widać. I tu mamy problem Chrisa bo niestety ale jest on najsłabszy w tym aspekcie z pozostałej piątki (Harry, Victor, Axel, Phil i on)
- po drugie jeśli ktoś śledził okres przygotowawczy to widać było jak na dłoni że Smalling dostawał mniej minut niż pozostali i krótko mówiąc wyglądał słabiej od konkurentów
- po trzecie wreszcie pamiętam taką wypowiedź Ole odnośnie Tuanzebe którą pokazywała pewną hierarchię w drużynie. Nie pamiętam jej dokładnie ale to było pytanie o to jak postrzega Axela w okresie przygotowawczym. Otóż w odpowiedzi było coś co mówiło że chciał sprawdzić różne warianty a mianowicie to jak Axel będzie się spisywał w parze z Lindelefem a jak w parze z Jonsem co nasuwa mi jedną myśl że pierwotnie para stoperów miała wyglądać Lindelef - Jones jednak doszedł Harry i Tuanzebe tak wypadł na tournee że przeskoczył Jonsa w hierarhi.
Dodatkowo mamy poważne braki kadrowe w pomocy i w razie konieczności na DP może zagrać Jones lub na PO, Rojo ewentualnie może grać na LO i nie wiadomo czy są jakieś kluby które go chcą za taką kwotę jak satysfakcjonuje United.
Do tego po rozmowach za zamkniętymi drzwiami z Ole Chris sam mógł chcieć odejść na wypożyczenie lub definitywnie wiedząc że jego rola będzie marginalna w tym sezonie ( tu tylko czyste domysły).
Tak że Ja Bym nie dramatyzował i w pełni rozumiem czemu to akurat Smalling udaję się na wypożyczenie i może tam się wypromuje i albo wskoczył na troszkę wyższy poziom albo zrobi to na tyle skutecznie że za rok weźmiemy za niego przyzwoite pieniądze. Czas pokaże...
» 29 sierpnia 2019, 14:24 #54
Domelo: Lingard też jest za słaby a nie chcą go sprzedać :(
» 29 sierpnia 2019, 15:13 #53
DaroMistrz5: Lingard to jest wogle zupełnie inna bajka i ja osobiście nie rozumiem jego fenomenu
» 29 sierpnia 2019, 15:21 #52
Majkelson29: Nie no ja rozumiem chęć pozbycia się rezerwowego obrońcy bo jest ich od luja, ale kuźwa Smalling?! Dlaczego nie Rojo albo Jones? Czy w tym klubie naprawdę muszą pracować tacy idioci?
» 29 sierpnia 2019, 13:06 #51
ziomboy777: na Rojo, Jonesa tez przyjdzie czas
» 29 sierpnia 2019, 13:09 #50
pawelisto2: Na Jonesa przychodzi czas od 10 lat.
» 29 sierpnia 2019, 13:35 #49
pawelisto2: Od 10 lat rozjaśnia to sytuację?
Na LO mamy przecież alternatywę - kapitana Younga. Na prawa obronę mamy Dalota i Wan Bissake, wiec argument o Rojo dość niecelny, bo jeśli tak bardzo potrzebujemy mieć na każda pozycje 2-3 zawodników to dlaczego na PP mamy 0/1?
A Jones, no nie oszukujmy się, prędzej Ole zmieni formacje żeby korzystać z DOSTĘPNYCH zawodników środka pola typu Pereira, Fred, Matic, Garner niż wstawiać tam Jonesa, który tak czy siak prawdopodobnie nie będzie dostępny przez kontuzje.
Głównym problemem nie jest przywiązanie do Smallinga, nikt tutaj nie uważa go za nawet dobrego obrońcę - jest po prostu solidny - ale każdemu chodzi o sam fakt kim my będziemy potem grać w razie ewentualnych kontuzji/kartek Lindelofa/Maguire? Jonesa, Rojo i Baillego nie liczymy, bo doświadczenie już pokazało, że nie ma ich wtedy kiedy najbardziej ich potrzebujemy - w przeciwieństwie do Smallinga który rzadko jest nękany przez kontuzje, a i nawet z kontuzją potrafił dokończyć mecz na szpicy przeciwko Wolfsburgowi.
» 29 sierpnia 2019, 14:25 #48
Sideswipe: jak ktoś śledzi poczynania Jonesa w tym klubie od początku i wierzy, że akurat w tym sezonie uda mu się rozegrać 10 meczów z rzędu, to jest po prostu idiotą. Nie można na nim w ogóle polegać, dlatego dla mnie zawsze Chris > Jones. Ten pierwszy chociaż miał dobry CAŁY sezon za Van Gaala. A mówienie, że Jones jest lepszym "technikiem" od Smallinga... no śmieszne. Oboje mają żenującą technikę i biją piłki na pałę nawet gdy przeciwnik zbytnio nie ciśnie. Jones i defensywny pomocnik, dobre sobie. Na pewno tam z kontuzją zagra.
» 29 sierpnia 2019, 14:52 #47
ziomboy777: pozbywamy się szrotu --> bardzo dobrze... pozostało jeszcze sprzedać/wypożyczyć z opcja wykupienia:

- Jonesa, Rojo, Bailliego
- Younga, Darmiana
- Lingarda

Oczywiście nie wszystkich na raz ale okienko za okienkiem, kupować cierpliwie młodych, gniewnych, utrzymać najlepszych jako fundament (DDG, Pogba, Rash) i za kilka lat jesteśmy na tym samym poziomie co obecnie City/Live
» 29 sierpnia 2019, 13:06 #46
mufcforever1811: Oby....obyś miał rację!
» 29 sierpnia 2019, 13:11 #45
RafixBlue: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2019 14:08

jasne panowie po co komu rezerwa przecież nasi zawodnicy zawsze zdrowi i w formie to wszystkich najlepiej sprzedajmy i zostawmy jedenastu. Zresztą jak Pogba i DDG mają być fundamentem to ta drużyna nigdy nie wzbije się wyżej niż stoke
» 29 sierpnia 2019, 14:06 #44
mufcforever1811: Czyli co? Sprzedać?....zaprzeczasz sam sobie.
» 29 sierpnia 2019, 14:17 #43
Pezet: Ręce opadają xD ktoś tam na dole pisał ze to nasz najsolidniejszy obrońca . Wielki płacz bo odchodzi Smalling. Również uważam ze zwłaszcza Rojo powinien odejść najpierw ale widocznie nie ma chętnych na ten szrot co zarabia ponad 100 k tygodniowo .
Trzeba się pomalutku sukcesywnie pozbywać tych kaciał , to się nie stanie w jedno lato :)
» 29 sierpnia 2019, 12:55 #42
Sideswipe: jeżeli będziemy ich wypożyczać a nie sprzedawać to i tak tej szatni nie oczyścimy w 5 lat. Trzeba liczyć, że w lidze włoskiej Alexis i Smalling odpalą i znajdzie się chętny na ich kupno, ale biorąc pod uwagę to, ile czasu zajmuje nam sprzedaż niepotrzebnych ogniw ze składu, a jak łatwo poszło z pozbyciem się Herrery, nie ma sensu się nastawiać na czystkę.
» 29 sierpnia 2019, 13:08 #41
Oficer: Ale kto zagra na srodku kiedy ktos z dwojki podstawowych wypadnie? Nie Daj Boże obaj i lezymy
» 29 sierpnia 2019, 13:27 #40
ManCr7united: Mają robić wrażenie czy bramki strzelać?
» 29 sierpnia 2019, 12:52 #39
GGMUN6: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2019 12:52

Płacz bo odchodzą od Nas Sanchez i Smalling, których połowa ludzi tej strony chciała się pozbyć, a teraz lament.
» 29 sierpnia 2019, 12:49 #38
figasek: Moim zdaniem OGS nie wie co robi i strasznie się pogubił. Nasza siła rażenia w postaci Martiala, Rashforda i Greenwooda nie robi żadnego wrażenia.

Jeśli chodzi o Smallinga to jest graczem idealnym na ławkę rezerwowych. Odejść powinien Rojo i to nawet za darmo. Ole chce iść modelem SAFa, ale w dawnych czasach zawsze mieliśmy w każdej linii lidera, który wstrząsnął resztą. Teraz tego nie ma.

Czarne chmury nadciągają... Jeśli się mylę to zwrócę honor.

P.S. Mam nadzieję, że Edek wyciągnie asa z rękawa w postaci wypożyczenia Ibry :)
» 29 sierpnia 2019, 12:34 #37
pawelisto2: A Ibra nie mówił już przypadkiem, że nie chce wracać do Europy? Raiola coś też mówił w ostatniej przerwie zimowej w MLS, że Zlatan nie chciał żadnej oferty z Europy, a miał ich podobno sporo
» 29 sierpnia 2019, 12:36 #36
QsQs: figasek popieram. On nie wie co robi
» 29 sierpnia 2019, 12:41 #35
smutny87: Mówił, że jest gotowy żeby wrócić
» 29 sierpnia 2019, 12:43 #34
mufcforever1811: Dałbyś QsQs już spokuj OGSowi. Pierwszy trener który robi jakiekolwiek porządki. Nawet jeśli ten sezon będzie słaby, a pewnie będzie..i nawet jeśli Ole zostanie zwolniony, przez brak wyników, to za 2,3 lata wszyscy będziemy mu dziękować za te porządki w klubie. Odpuść mu w końcu, bo wydaje mi się, że to ta niewdzięczna rola posprzątania w szatni, to coś na co Ole zwyczajnie się zgodził. Ktoś to musiał zrobić. Żaden szanujący się trener, po tych ostatnich latach by do nas nie przyszedł, bo sprzątanie i odbudowa liczy się właśnie z wielką krytyką spadającą na trenera. Widzę to tak....Ole sprząta i zostawia odmłodzoną kadrę dla następcy, a jeśli wyniki będą dobre (top 4),to zostanie dłużej.
» 29 sierpnia 2019, 12:54 #33
mufcforever1811: I to właśnie ta niewdzięczna rola, jaką wziął na siebie Ole....z miłości do MU. Uda mu się, to będzie wielki....nie uda się, to i tak za parę lat wszyscy uznamy, że zrobił świetną robotę.
» 29 sierpnia 2019, 13:00 #32
pawelisto2: Ten klub powoli zaczyna wyznaczać nowe standardy. Brak PP od paru ładnych lat, chęć rozegrania całego sezonu bez ŚPD no i sprzedawanie zawodników, którzy akurat mogliby się przydać.

Przecież jak widzi się takie coś to nie da się być spokojnym i nawet najwięksi obrońcy powinni zrobić oczy jak pięciozłotówki.
Sprzedamy Smallinga to zostajemy z 3 obrońcami przez cały sezon: Lindelof, Maguire i młodziak Tuanzebe.
Baillego, Jonesa i Rojo nie ma co nawet liczyć z powodu kontuzji, bo każdy z nich zagra kilka meczów i od razu kontuzja, a Rojo nawet jeśli nie to prędzej czym później nas osłabi jakąś czerwoną kartką.
» 29 sierpnia 2019, 12:30 #31
Wayne2019: Powodzenia w nowym klubie :)
» 29 sierpnia 2019, 12:23 #30
artifex: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2019 12:05

Na to czekałem. Usuwamy ropień toczący ten klub od lat - niezaangażowanych, przepłaconych i nie dających spodziewanej jakości piłkarzy. Jeszcze kilku zostało więc Edek do roboty, masz jeszcze 5 dni. Oczywiście pacjent przejściowo straci trochę krwi ale koniec końców ma przestać być synonimem chorego klubu. Lepiej być angielskim Ajaxem niż angielskim PSG.
» 29 sierpnia 2019, 12:03 #29
Pezet: W punkt . Mysle podobnie . Ta transformacja trochę potrwa i nie zapełni nam gablotki odrazu aczkolwiek pierwszy raz od odejścia Safa mysle ze obieramy właściwy kurs .
» 29 sierpnia 2019, 12:08 #28
Sideswipe: zazdroszczę
» 29 sierpnia 2019, 12:43 #27
tomekwietniu: Według mnie z rezerwowych obrońców powinien zostać Alex i Smalling. Jones, Rojo i Bailly aut.
» 29 sierpnia 2019, 11:59 #26
Sideswipe: Jones - 10 lat w klubie? Zagrał pewnie z 200 meczów. Rojo kopie się po czole z wyjątkiem kilku meczów 2-3 lata temu, okazem zdrowia to on nie jest. Bailly to ciemnoskóry następca Jonesa. A my wolimy sprzedać Smallinga. Ta, sprzedać, wypożyczyć, żeby to jeszcze było pozbycie się go, to byłoby fajnie, ale "Włoski klub nie będzie posiadał opcji definitywnego wykupienia 29-latka.", znowu, serio. CO SIĘ DZIEJE Z TYM KLUBEM, czy ktoś mi to powie?
» 29 sierpnia 2019, 11:59 #25
mally: Chyba nie do końca rozumiesz co czytasz. Rola nie będzie miała opcji wykupienia. Czyli, że jeżeli będą go chcieli kupić to będą traktowani jak każdy inny klub. Natomiast jeżeli nie będą chcieli to przy takiej klauzuli też by nie wykupili. Więc taki ruch byłby dobry dla United
» 29 sierpnia 2019, 12:07 #24
Sideswipe: tak, masz rację, miałem na myśli obowiązkowe prawo wykupu.
» 29 sierpnia 2019, 12:43 #23
mally: Takie klauzule zawierają chyba tylko kluby, które kombinują przy finansowym fp. Nie wiem czemu ktoś miałby zawierać taką umowę. Chyba lepiej już wtedy sprzedać na raty niż podpisywać takie wypozyczenie
» 29 sierpnia 2019, 13:26 #22
Erazm: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2019 11:52

Dobrze, Snoop Dogg już tutaj pokazał, co potrafi.
» 29 sierpnia 2019, 11:51 #21
HXDC: Nasz Van Dijk
» 29 sierpnia 2019, 12:30 #20
SYSTEM: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2019 11:51

Ale ten klub jest fatalnie zarządzany nie mogę na to patrzeć jak mój ukochany Manchester United pogrąża się jeszcze bardziej.

PS A takiemu Darmianowi płacimy za nic 100 tyś tygodniowo.
» 29 sierpnia 2019, 11:47 #19
Dejfmi: No ok ale w kontekście tego newsa co tutaj nas ciągnie na dno?
» 29 sierpnia 2019, 11:51 #18
pOLEw: To ze wypożyczamy naszego najsolidniejszego obrońcę który niemal nigdy nie łapie kontuzji a jako rezerwowych zostawiamy Rojo i Jonesa którzy wiecej czasu spedzaja w szpitalu niz na boisku ?
» 29 sierpnia 2019, 11:56 #17
Dejfmi: A brałeś pod uwagę że piłkarz też ma coś do powiedzenia?
» 29 sierpnia 2019, 12:15 #16
pOLEw: Co on moze miec do powiedzenia skoro ma kontrakt do 2022 ?
» 29 sierpnia 2019, 12:22 #15
Dejfmi: Mówisz to serio czy rżniesz głupka? Pomyśl odrobinke
» 29 sierpnia 2019, 12:26 #14
pOLEw: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2019 13:26

Nie potrafie natrafić na Twoj tok rozumowania. Dla mnie sprawa jest prosta Smalling ma kontrakt do 2022 i ma obowiązek go wypełnić, nawet grzejąc ławe. Klub popełnia kolejny błąd wypożycząc obrońcę który ma najwięcej występów w ostatnich latach zostawiajac przy tym zawodników którzy nie potrafią pograć 3 miesięcy bez kontuzji.

Rżniesz głupka to w tym momencie Ty sugerując ze Smalling tym co powie moze miec jakiś wpływ na decyzje menadzera co do jego odejścia czego świetnym przykładem jest też Pogba.
» 29 sierpnia 2019, 13:25 #13
slimaczy: No no no, coraz lepiej. Mówcie co chcecie ale oglądałem wszystkie mecze sparingowe przed sezonem i Jones oraz Tuanzebe wyglądali w nich lepiej od Smallinga, Rojo czy Bailly’ego. Jeśli tak też to wyglada na treningach to sprawa była jasna, Bailly ma kontuzje wiec nie odejdzie także drzwi przed Smallingiem i tym paralitykiem Rojo były otwarte. Rojo miał do wyboru Everton, Fenerbahce i pewnie coś jeszcze ale widocznie coś nie pykło. Dodatkowo Shaw nam wypadł na +/- 5 tygodni a Argentyńczyk to jedyny lewonożny obrońca w pierwszej drużynie wiec pewnie zostanie jako back-up dla Younga. Darmiana w to nie wliczam bo sytuacja tego faceta to komedia, drugi czy trzeci rok z rzędu nie przekroczy 5 spotkań w całym sezonie a i tak zostanie. KPINA. Na szczęście w przyszłym sezonie pożegnamy saneczkarza i makaroniarza, jestem przekonany. Tak czy siak Solskjear powoli oczyszcza kadrę. Czy z dobrych zawodników ? Okaże się. Jedno jest pewne, w przyszłe lato będą więcej niż 3 transfery a i w styczniu może kogoś uda się kupić bo kadra wąziutka
» 29 sierpnia 2019, 11:46 #12
Slawek7: Jestem zaskoczny,ze Ole chce wypozyczyc ANGLIKA.Brawa dla
OLE.
» 29 sierpnia 2019, 11:33 #11
RoniBarca: a ja tam lubię Smołe, a co będzie jak z gry wypadnie (oby nie) Harry? zdenerwowałem się na OGSa jak Pepe : foottheball.com/wp-content/uploads/2016/12/Pepe-3.jpg
» 29 sierpnia 2019, 11:28 #10
Oficer: To jest jedyny sensowny obronca opricz Lindelofa i Harrego a my wypozyczamy wlasnie jego. Mam nadzieje ze pomylili sie i idzie tam Dżoonsi albo Rojo w pakiecie z Darmianem...
» 29 sierpnia 2019, 11:23 #9
balongg: Mamy przecież Axela, który prezentował się dobrze w sparingach. Nawet Dżons prezentował się lepiej.
» 29 sierpnia 2019, 11:52 #8
mycka86: Podejrzewam, że chodzi o styl gry, który chce powoli wprowadzać Ole. A mianowicie krótkie rozegranie od tyłu, a do tego potrzebuje obrońców dobrze operujących piłką. O ile Smalling dobrze broni i świetnie gra głową, o tyle jegp braki techniczne i niepewność przy wyprowadzaniu piłki aż rażą w oczy.
» 29 sierpnia 2019, 12:05 #7
mufcforever1811: 100% racji mycka86.....z wszustkich naszych stoperów najbardziej irytuje mnie właśnie Small, tym swoim pokazywaniem innym gdzie ma grać, byle nie do niego. A kiedy już dostał piłkę, to wyglądał jak...nie domnie ku....,nie do mnie, co teraz ku co teraz.
» 29 sierpnia 2019, 12:37 #6
Fenek: Żeby nam rojo przypadkiem nie zostawili.
» 29 sierpnia 2019, 11:22 #5
RyanScholes1878: Nie rozumiem po co wypozyczac stare drewno zamiast sprzedac, na co oni licza ze sie ogra i odpali ? wypozyczac to mozna mlodych zdolnych zawodnikow zeby mieli szanse grac w kazdym meczu
» 29 sierpnia 2019, 11:22 #4
balongg: Może dlatego, że nikt go nie chce kupić? A wypożyczenie i tak odciąży budżet chociaż trochę.
» 29 sierpnia 2019, 11:50 #3
Bukaku: najlepszy stoper z najgorszych idzie na wypożyczenie kosztem Jonesa, Rojo XD
» 29 sierpnia 2019, 11:20 #2
Kamil01GGMU: Powoli słowa Ole się sprawdzają, szkoda ze kadra wąska ale akurat stoperów to jest dużo.
» 29 sierpnia 2019, 11:18 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.