Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Pomeczowa konferencja prasowa Ole Gunnara Solskjaera

» 24 sierpnia 2019, 19:54 - Autor: Rio5fan - źródło: MUTV
Ole Gunnar Solskjaer spotkał się z dziennikarzami na konferencji prasowej zorganizowanej po sobotnim spotkaniu Manchesteru United z Crystal Palace (1:2).
Pomeczowa konferencja prasowa Ole Gunnara Solskjaera
» Następnym przeciwnikiem Czerwonych Diabłów będzie ekipa Southampton
Norweski szkoleniowiec wypowiedział się między innymi na temat postawy swojej drużyny, stanie zdrowia Luke'a Shawa oraz sytuacji Alexisa Sáncheza.

Wyglądało na to, że twoja drużyna rozpoczęła bardzo dobrze, ale potem skończyły jej się pomysły.

– Uważam, że w pierwszej połowie zabrakło nam natarczywości i penetracji. Nie zapowiadało się na to, by Crystal Palace miało cokolwiek wykreować. Być może wydawało nam się, że będzie zbyt łatwo. Właśnie w takich momentach należy zmienić tempo. To nam się udało w drugiej połowie. Po przerwie byliśmy doskonali w tym kontekście. Wywieraliśmy większą presję na rywalach i stwarzaliśmy sobie więcej sytuacji. Kiedy masz takie momenty, musisz trafiać w cel i zdobywać bramki.

W tym tygodniu znów pojawiło się sporo doniesień na temat rasistowskich komentarzy. Tym razem dotyczyły one Marcusa Rashforda. Czy możesz to jakoś skomentować?

– Mogę powiedzieć to samo, co powiedziałem przed weekendem. To musi się skończyć. Po prostu brakuje mi słów. Mamy tyle kampanii poświęconych rasizmowi, a ludzie nadal ukrywają się za fałszywymi tożsamościami. To szalone, że rozmawiamy na ten temat w 2019 roku.

Przed sezonem powiedziałeś, że czeka was wiele wzlotów i upadków. Czy to samo przekazałeś swoim piłkarzom po dzisiejszym meczu?

– Musimy się szybko uczyć. W ostatnich dwóch spotkaniach powinniśmy zdobyć sześć punktów. Byliśmy o dwa rzuty karne od posiadania dziewięciu punktów w dorobku. To również jest część futbolu. Nie wiem, ile czasu byliśmy dzisiaj przy piłce, ale w pierwszych trzydziestu minutach pod naszą bramką nie było żadnego zagrożenia. W takich okolicznościach trzeba zachować czujność, ponieważ wystarczyło jedno długie podanie. W drugiej połowie David praktycznie nie dotknął piłki, a rywale strzelili drugiego gola. Czasem tak się będzie działo. Drużyny będą tu przyjeżdżały i się broniły. Muszę powiedzieć, że mieliśmy pecha. Sytuacja z Martialem to był oczywisty rzut karny. Kiedy sędzia obejrzy to spotkanie ponownie, to przekona się, że nie może go zaliczyć do udanych.

Jesteś przekonany, że należał wam się rzut karny?

– Tak, zdecydowanie. Anthony by się nie przewrócił, gdyby nie miał stukilogramowego obrońcy na swoich barkach.

Dyskusje dotyczyły również potencjalnej czerwonej kartki dla Gary'ego Cahilla.

– Nie chcę cały czas rozmawiać na temat decyzji sędziego. Anthony wychodził na sytuację sam na sam. To była klarowna szansa na zdobycie bramki. Ja nie miałem wątpliwości. Za nami pięć rozczarowujących dni. Mamy jeden punkt zamiast sześciu. Musimy trzymać się razem na następny weekend. Wyjazdowa rywalizacja z Southampton nie będzie łatwa. Będziemy musieli dobrze wykorzystać jutrzejszy dzień wolny i zacząć od nowa w poniedziałek.

Cała twoja ofensywna czwórka jest bardzo młoda. Czy uważasz, że zespołowi potrzebny jest ktoś taki jak Alexis Sánchez?

– Alexis to piłkarz posiadający dużo jakości. Jak powiedziałeś, nie mamy zbyt wielu opcji. Jeśli na stole pojawi się oferta, która będzie wystarczająco dobra dla klubu i zawodnika, to być może Alexis odejdzie. Jeżeli nie, to nadal będzie naszym graczem. Jak już powiedziałem, jego postawa na treningach była bardzo dobra. Przekonamy się.

Jak oceniasz dzisiejszy występ Paula Pogby? Wydawało się, że brał na siebie sporo odpowiedzialności, ale z drugiej strony popełnił błąd, który doprowadził do utraty bramki.

– Podobnie jak reszta zespołu, Paul dojrzewał wraz z upływem czasu w tym meczu. Przy naszym golu bardzo dobrze odzyskał piłkę. Zagrał też kilka doskonałych podań. Wiemy, że Paul będzie przez cały czas domagał się piłki. On zdaje sobie sprawę, że zgubił piłkę. Pewnie straci ją ponownie i będzie dalej próbował. Nie mam z tym żadnego problemu.

Przed tygodniem powiedziałeś, że kluczowym aspektem pracy systemu VAR jest podejmowanie właściwych decyzji, nawet jeśli mają one zająć nieco więcej czasu. Dzisiejszy mecz pokazał, że pomoc systemu nie zawsze się sprawdza.

– Sądzę, że za faul na Anthonym należał nam się oczywisty rzut karny. Uważam także, że na jedenastkę zasługiwała akcja Marcusa, po której został pociągnięty. Jestem też w stu procentach przekonany, że doszło do kontaktu Daniela Jamesa z obrońcą. Teraz Daniel ma dwie żółte kartki po sytuacjach, w których doszło do kontaktu. Muszę powiedzieć, że potraktowano go niesprawiedliwie. Żółte kartki nie powinny zostać uznane.

Czy uważasz, że to może być kwestia reputacji Jamesa?

– Tak, właśnie dlatego o tym teraz mówię. Daniel nie jest takim typem zawodnika. Jeśli prześledzicie powtórki, to zobaczycie, że doszło do kontaktu zarówno dzisiaj, jak i w rywalizacji z Wolverhampton. Daniel to niezwykle szczery chłopak. Podnosi się, biega i wdaje się w pojedynki z rywalami. Czasem zostaje kopnięty, co przy takiej prędkości wystarczy do upadku.

Jesse Lingard spotkał się ze sporą krytyką za brak zdobywanych bramek. Czy martwisz się jego sytuacją?

– Nie, trzymamy się razem. Jesse nie zdobył bramki w żadnym z trzech ligowych spotkań, ale był ważną częścią naszego zespołu. Jestem przekonany, że nadal tak będzie. Jesse daje nam mnóstwo energii. Po prostu poczuliśmy, że Mason musi wejść na boisko i coś wykreować. Na pewno będziemy go częściej oglądać w akcji.

Luke Shaw zszedł z boiska w pierwszej połowie. Jak wygląda sytuacja ze stanem jego zdrowia?

– Jutro wykonamy prześwietlenia. Luke poczuł coś w ścięgnie udowym. Mam nadzieję, że sprawa nie będzie poważna. Liczymy, że będzie mógł wrócić na starcie z Southampton.

Czy masz wrażenie, że system VAR szkodzi Premier League?

– Musimy się do tego przyzwyczaić. Sędziowie nadal podejmują decyzję, tylko w innym pokoju. Czasem myślisz, że podjęli złą decyzję, a czasem że dobrze się spisali.


TAGI


« Poprzedni news
Hodgson: Moja drużyna ciężko pracowała na to zwycięstwo
Następny news »
Shaw i Martial wrócą do gry już na Southampton?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (43)


Dexter3: Jak zwykle pogba stracił piłkę i Orły strzeliły z kontry na 2:1. Jak głupek popełnia podstawowe piłkarskie błędy to woli uciekać do rasizmu a nie do swoich wątpliwych umiejętności piłkarskich. Tchórz ! Szkoda słów !! Natomiast Raszfort nie powinien się zrażać tym słupkiem przy karnym . Tak bywa ,niech ćwiczy . Jakoś mnie to nie wkurza. Nawet Robertowi się zdarzyło kiedyś nie trafić do bramki przy 11-nastce.
» 26 sierpnia 2019, 00:08 #40
awe: na ten moment to nie jest on lepszy nawet od Moysa i ciezko o optymizm, ze sie to zmieni
» 25 sierpnia 2019, 11:17 #39
Czarny82r: Zgadzam się że sędziowanie w tym meczu było bardzo słabe. Ewidentna czerwona kartka dla Cahilla, niepodyktowany rzut karny na Martialu to dwie największe wpadki sędziego. Były jeszcze inne sprzeczne decyzje ale cóż, w starciu ze Świętymi po prostu trzeba zdobyć 3 punkty.
» 25 sierpnia 2019, 10:33 #38
jaratkow: Czy teraz każde niepowodzenie będzie tłumaczone rasizmem na twitterze??
» 25 sierpnia 2019, 08:05 #37
RysiozWilkowa: no a jak nie jak tak, czasem dla odmiany będzie winny sędzia, czasem zrobią winnego z murawy, albo że deszcz padał i Jesse nie mógł pokazać kunsztu.
Ale tylko do grudnia tak bedzie i tylko do grudnia będziemy czytać te śmieszne konferencje.
Później Ed wymyśli tymczasowego Nevilla do 06/2020, a następnie podpisze z innym Giggsem następnym nawiedzonym z DNA MU.
Później to już tylko czeluście piekieł dla MU i jego patologicznej polityki transferowej uprawianej przez byłego bankstera działającego na szkodę klubu za co mam nadzieję zostanie pociągnięty do odpowiedzialności choćby za haniebny kontrakt Sancheza.
Do rozprawy wystarczył by pozew zbiorowy kibiców i sąd nie odrzuci.
» 25 sierpnia 2019, 08:17 #36
LTMek: XDDD
Chłopie, weź wracaj do Molde i daruj sobie takie gadki... Nie masz na nic wpływu i jak ci AS skasuja, to będziesz szczekal, ze w zasadzie to masz juniorów...
#oleout
» 25 sierpnia 2019, 01:36 #35
Garfild7: Jak masz pisać takie bzdury to lepiej nic nie pisz
» 25 sierpnia 2019, 11:32 #34
fiszbin: Jakie bzdury? Przecież za Moysa wyszliśmy z grupy LM. Ole bedzie miał problemy z wyjsciem z grupy LE. On nie ma pomyslu, jak ustawic ludzi, jakich zmian dokonac.
» 25 sierpnia 2019, 16:33 #33
LTMek: Garfild7- czytasz ty chłopie w ogl konferencje OGS? Nie przypominają ci czasem pewnego jegomoscia ze sporą historia w niebieskiej części lpoolu?
Łykasz te teksty o Lingardinho? W czym ten gość byl pomocny w meczu z Wolves? Co takiego zrobil, by wyjść w podstawowej 11 na CP? Jak maja sie czuć jego koledzy z timu widząc, że Flecista moze grac padake a i tak zaczyna?
Mason co mial nam dac? Ile razy dotknął piłki przez pol godziny?
2 tyg temu AS byl tytanem pracy i wazna częścią zespołu a teraz out? Typ sie kompromituje, jak wie że nie ma nic do gadania to takie tematy winien przemilczeć a nie robić z siebie pajaca...
» 25 sierpnia 2019, 18:31 #32
Antol: Gramy coraz lepiej, tworzymy coraz więcej sytuacji. Sędzia okradł nas z 3 pkt. Albo jesteś ślepy, albo, bakuje mózgu...
» 25 sierpnia 2019, 19:59 #31
LTMek: No patrząc na to jak wykonujemy karne to na bank nas okradł xDDD
Czym się objawia ta lepsza gra? Mniejsza liczba groznych okazji? Podaniami po obwodzie, które nic nie wnoszą? Moze zelazna defensywa? Tydzien temu byl chociaz remis a teraz? Typie my nie mamy zadnego stylu i zadnej taktyki, liczymy na podania z drugiej linii a w ataku pozycyjnym zupelnie nie istniejemy...
Mamy chyba jakaś inna definicję lepszej gry...
» 25 sierpnia 2019, 22:13 #30
dabro90: Polowa expertow z DP domaga sie pod kazdym postem Gomesa i Greenwooda w wyjsciowym skladzie, a teraz nagle wpuszczanie Greenwooda w 60 min jak przegrywamy to zly pomysl.
Zdecydujcie sie.
» 25 sierpnia 2019, 01:05 #29
LTMek: Nope, połowa gosci po prostu ma dość chrzanienia głupot przez Norwega i mówi sprawdzam. Wokół Greenwooda czy Gomesa OGS zbudował własną mitologie i co chwilę wspomina jakich to wspaniałych gości mamy w akademii. Skoro są tacy niesamowici to może dajmy im szansę? Chyba, że nasz wuefista boi się, ze zycie szybciutko zweryfikuje nasze talenty i trzeba będzie otwarcie przyznać, że nasz sklad to poziom miejsc 7-10 EPL?
» 25 sierpnia 2019, 18:36 #28
mufcforever1811: "zabrakło nam penetracji"....dobre!
» 25 sierpnia 2019, 00:25 #27
Oficer: Wierzyc mi sie nie chce jaka biede ma teraz United na ławce. Przegrywamy do przerwy a tu zadnych zmian nie ma kogo wprowadzic Ole. Z całym szacunkiem ale 17letni chlopak nie moze byc pierwszym wyborem do zmiany on ma sie uczyc a nie wchodzic w trudnych sytuacjach. Nie widzialem calosci meczu wiec sie nie wypowiem o zawodnikach bo byloby to niesprawiedliwe. Duzy pech dzisiaj po naszej stronie ale pole manewru mocno ograniczone. Musi Ole w zime sprowadzic kogos do ofensywy albo Sanchez zostaje i odpala na pozycji Lingarda i wtedy Dżesi grzeje ławe.
Skromnie wygladamy ze zmianami...
» 24 sierpnia 2019, 23:55 #26
LTMek: Skoro nie oglądałeś to czemu mówisz o pechu?
Gramy bez pomyslu, podajemy wesoło pilke po obwodzie i zupełnie nic z tego nie wynika - w polu karnym nie mamy typowego napastnika, zmiany są albo za późne, albo nietrafione...
» 25 sierpnia 2019, 18:39 #25
Charles: Zacznijmy od podstaw.
Edek numer jeden. Transfery i wejścia Greenwooda, bo nie ma ławki rezerwowych. Mason jest za młody na regularne wejścia. Ma talent, ale to nie ten czas.
Numer dwa, nie Ole gra na boisku, tylko piłkarze zawodowcy. "To ja mam podać piłkę, nie Ole"
Numer trzy to podejście Ole do sprawy. Robi gość co może z tym co ma obecnie. Sezon jest przejściowy. Dziś widzimy takich piłkarzy jak Lingard, którzy nie wnoszą nic konkretnego. W tym sezonie wyjdzie kto tak naprawdę chce grać dla tego klubu i co wnosi.
» 24 sierpnia 2019, 23:54 #24
TomekG: Mówi się, że piłka to prosta gra i mi tego dzisiaj zabrakło. Co chwilę mówiłem sam do siebie - szybciej, podaj... Nie chcę tworzyć pesymistycznych wizji, bo nie jestem pesymistą, a realistą, ale wydaje mi się, że jakoś szczególnie dobrze, to w tym sezonie nie będzie. Liczyło się na to, że inaczej zaczną grać Rashford, Martial, Lukaku gdyby został, czy że ktoś przyjdzie na jego miejsce, czy nawet Pogba, ale na razie wszystko mówi, że raczej nic się nie zmieniło. Chociaż z drugiej strony, to np. kandydata do czwartego miejsca na razie mocnego nie ma, a może i do trzeciego. Słaba ławka też optymizmu nie dodaje... Po bramce wyrównującej gra wyglądała okropnie... Jakby wyszedł brak doświadczenia. Chociaż przecież i ci młodzi już trochę grają na tym poziomie...
» 24 sierpnia 2019, 23:46 #23
Fenek: Przykro się to oglądało, znów zmarnowany weekend. Teraz kolejnych 35 spotkań w lidze, gdzie każdy jest w stanie nas upokorzyć.
» 24 sierpnia 2019, 23:29 #22
vegeto65: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2019 22:49

Oglądałem dosłownie 65 minut meczu, tych ostatnich przeważających o zwycięstwie dla orłów nie widziałem ale zaraz to nadrobię chodź mi się nie chce co o tym wszystkim myśleć? No chyba lepiej nic... dla naszego zdrowia owszem jest to mega wkurzające ze tracimy punkty z drużynami z drugiej połowy tabeli. Ofensywa tzn. Sam skład wyglada tragicznie bo jakby nie było nie mamy rasowego snajpera a Rash do takich nie należy ponieważ jeszcze zbiera doświadczenie. Martial kontuzja i jeśli nie zagra za tydzień, to już wiemy że ze Świętymi zagramy z Rasiem na szpicy. Myśle ze zarząd zbiera żniwo ociągających się negocjacji lub wymyślnych statystyk skatów mowa tu o Bruno. Conajmniej 2 transfery powinny być jeszcze przeprowadzone przed zamknięciem okienka pomocnik i napastnik. Jeszcze Lukaku puścili do Interu owszem kasa jest ale zmiennika nie ma Nie ma co się dziwić ze wyglada to jak wyglada i powiem tylko ze będzie chyba już tylko gorzej. Może się mylę i chciałbym się mylić. Co o tym sądzicie ?
» 24 sierpnia 2019, 22:48 #21
sinedd91: serio wściekłośc mnie ogarnia....
przegraliśmy... straciliśmy frajersko dwie bramki... nie strzeliliśmy karnego... brakowało trochę pomysłu... ale mniejsza o to....

nasi bossowie są takimi grzecznymi chłopcami.... tęsknie pod tym względem za SAFem albo Mou z pierwszego pobytu w Anglii.... zawieszenie na jeden czy dwa mecze? co z tego.... asystent i tak poprowadzi to zgodnie z wytycznymi... ale mówiona była prawda i sędziowie musieli brać się za siebie bo byli w ogniu krytyki po takich akcjach....

sędziowanie było karygodne w tym meczu... sędzia dał wyraźny sygnał CP, że mogą nas faulować i nas faulowali.... brak czerwonej kartki dla Cahilla.... w pierwszej połowie wolne tuż przed bramką też zabrakło dwóch kartek... brak kartki za faul na rzut karny, gdzie faul był z powietrza praktycznie....
Interwencja VAR i sędzia nie podchodzi do monitora w sytuacji pół na pół... gdzie sprytniejszy zawodnik próbuje się wślizgnąc i zostaje kopnięty.... Kartka dla Jamesa ... gdzie za ten faul też się należała żółta kartka ... noga na wysokości kolan.... rozumiem, że to liga angielska ale za takie kopnięcie to w hiszpanii mógłby i czerwoną zobaczyć.... to jest szaleństwo, które trzeba zatrzymać... w dobie video weryfikacji dopuszczenie do tylu błędów sędziego głównego jest wręcz absurdalne....
» 24 sierpnia 2019, 22:35 #20
wider: Najbardziej dziwi mnie to że niby Ole wie że nie ma wielu opcji w ofensywie ale dalej twierdzi że jak pojawi się dobra oferta to sprzeda Sancheza + nikogo w lecie nie kupił do ofensywy. Nie wierze że MU nie miało kasy na jeszcze 1 transfer a bzdury typu że rynek jest ciężki to można między bajki wstawić
Teraz Martial ma kontuzje (nie wiadomo na ile). Wiadomo że w czasie sezonu tych kontuzji będzie więcej więc ciekawe kim Ole chce grać. Rozumiem że jest młodzież ale takie młodziki to moga grać w Barcy czy np City gdzie zespół jest ułożony i taki młodzik może wejść bez większego strachu bo wie że obok ma doświadczonych i ułożonych piłkarzy, a u nas wejdzie młodzież i obok na boisku mają nie wiele bardziej doswiadczonych
» 24 sierpnia 2019, 22:25 #19
Widziwoj: A mnie to w ogóle nie dziwi. Solskjaer bardzo słusznie uznał, że Sanchez jest jedną z głównych przyczyn gangreny toczącej Manchester United i za wszelką cenę postanowił się go pozbyć. Tu go w pełni popieram. Jeszcze w ubiegłym sezonie - na jesieni w mediach pojawiła się informacja, że Sanchez nadal tęsknym wzrokiem spogląda ku City i najchętniej cofnąłby decyzję w czasie, gdyby mógł. Po co trzymać takiego zawodnika? Solskjaer po prostu wyszedł z założenia, że chce mieć piłkarzy w stu procentach oddanych klubowi. Alexis raczej nie spełnia tych wymogów, a to, że dostaliśmy bęcki od Palace nie uprawnia do histerycznego wzywania pomocy od Chilijczyka
» 24 sierpnia 2019, 22:32 #18
KnabrnyGad: Nic ciekawego, gadanie w stylu Mourinho. MU lepsze, sędzia zły, zabrakło niewiele. Tak można gadać co tydzień.
» 24 sierpnia 2019, 21:30 #17
Pawlo: Liczyłem, że Ole w końcu się przełamie z "miłego gościa" i powie, że trzeba złamać nogę Jamesowi, żeby odgwizdać na nim faul. Gość dostaje w kolano korkami, a dostaje żółtą kartkę za symulowanie. Ciężko o większy absurd, a w tym angielscy sędziowie są dobrzy.
» 24 sierpnia 2019, 21:18 #16
Buba85: Kibicuje United od lat w 97 roku nie mialem mozliwosci ogladania występów czerwonych diabłów w tv wiec pozostawala mi telegazeta, nawet wtedy widac bylo ze pomoc to jest fundament dobrej gry czyli Roy przecink kapitan walczak ,Paul do rozgrywania skrzydla to wiadomo z lewej strony drybling z prawed wrzutki stale fragmety gry.Obecny Manchester United posiada dobra obrone dobry szybki atak nie posiada dobrej pomocy.Kto u Nas ma zapird...ac w pomocy
» 24 sierpnia 2019, 21:13 #15
morrgan: O ile Mourinho był zbyt surowy w ostatnim sezonie wobec swoich piłkarzy przez co nie mieli ani odrobiny pewności siebie, to Ole zaś jest jego kompletnym przeciwieństwem i wszystko według niego jest wspaniale. Po kolejnych słabych meczach grają ciągle Ci sami zawodnicy. Tak było w zeszłym sezonie jak De Gea, Rashford czy Matić kompletnie nie mieli formy, a mimo tego ciągle byli wystawiani w podstawie. Tak samo jest teraz z Lingardem, który nawet piłki przyjąć nie potrafi w tym sezonie, czy McTominayem, który 10 m podania posyłał co chwila pod nogi rywali. Tak samo nie ma problemu z tym, że Pogba traci piłki wdając się w głupie dryblingi pod własnym polem karnym narażając nas na groźne kontry. Wszystko jest po prostu tęczowo i wszędzie widać jednorożce. Jesteśmy w raju.

Czasami po prostu KRYTYKA się należy graczom i trzeba ich chwycić za mordy i wykrzyczeć im to w twarz. Krytyka non-stop i robienie sobie wrogów wśród piłkarzy jak pokazała sytuacja Mourinho nie jest dobra, ale ciągłe głaskanie piłkarzy i tłumaczenie ich słabej postawy też do niczego nie prowadzi.
» 24 sierpnia 2019, 20:44 #14
RysiozWilkowa: Skończyła się bo został zmieniony? wolne żarty.
Skończy się jak wyląduje na trybunach z biletem w jedyną słuszną strone.
» 24 sierpnia 2019, 21:11 #13
morrgan: Z tymi karnymi to bzdura. Należał się tylko jeden i ten został podyktowany. Rashford tak naprawdę sam się przewrócił robiąc skręt 90 stopni przy takiej prędkości, a Martial był faulowany przed polem karnym, a upadł dopiero w nim, gdy oddał strzał. Dlatego VAR nie zareagował, bo VAR może naprawić błędną decyzję sędziego jeżeli dotyczy karnego, a w tej sytuacji chodziło o rzut wolny przed szesnastką.
» 24 sierpnia 2019, 20:48 #12
KnabrnyGad: Przejściowy sezon... to już prawie dekada przejściowa. Przejście do czego? To raczej gra w ruletkę, albo Ole wypali, albo nie wypali. A jest tu tylko dlatego, że próbowano już wszystkiego. Ole odkąd jest na kontrakcie nie ma nawet średniej 1 pkt na mecz. To chyba najgorszy wynik w historii MU. Nie chce mi się tego sprawdzać, ale pewnie tak jest. W MU nie wiedzą co robią. Ani Glazerowie nie znają się na piłce, ani Woodward. Jak na razie jest dramat i MU przechodzi podobną drogę jak np. Milan... czyli był ten Gattuso... nie idzie, ale może pójdzie XD zero jakiejś filozofii, transfery też śmieszne, bo tyle kasy ile wydano w ogóle się nie przełożyło na wynik, a już dużej części nie ma nawet w klubie. Jeśli tak mocna drużyna jak MU dostaje w papugę od CP - ligowego warzywa - to nie jest to przypadek. A ławka rezerwowych... nie wiem, czy dużo lepsza od ławki Crystal Palace.
» 24 sierpnia 2019, 21:42 #11
nicklastrange: morrgan o czym ty mówisz, jaki rzut wolny? To, że defensor zaczyna zabierać piłkę graczowi przed polem karnym to nie znaczy, że jeśli sfauluje potem w polu karnym to wracamy do miejsca gdzie zaczął. A strzelił nieczysto przez fakt że był faulowany W POLU KARNYM
» 24 sierpnia 2019, 22:52 #10
Slawe91v2: Wszystko spoko, gramy bardzo dobrze, sędziowie się uwzieli na nas dlatego nie wygrywamy meczy. Za tydzień oczywiście pokażemy wszystkim na co nas stać.
» 24 sierpnia 2019, 20:21 #9
JackDaniels: Generalnie to do zimy przekonamy się czy OGS podoła zadaniu. Jak narazie tendencja spadkowa, ale cóż jak ma się w składzie tak nie równo grających piłkarzy.
» 24 sierpnia 2019, 20:15 #8
MadUTD: Zapytam tylko tyle. Podal sie do dymisji?
» 24 sierpnia 2019, 20:13 #7
artifex: Ole mówił, że zabrakło penetracji Crystal Palace w pierwszej połowie. Mam takie samo zdanie ;)
» 24 sierpnia 2019, 20:09 #6
EmilCioran: Nie było penetracji CP ale był samogwałt. Tymi kuriozalnymi błędami sami siebie wydymaliśmy.
» 24 sierpnia 2019, 21:06 #5
sinedd91: a Ole coś nie mówił kiedyś, że chce dużo wymiany pozycji między ofensywnymi graczami??

bo póki co to wygląda tak jakby ktoś James Martiala i Rashforda przyspawał do swoich pozycji :)
» 24 sierpnia 2019, 20:08 #4
nicklastrange: Bardzo dużo mądrych rzeczy zauważył Ole, ale jak Lingard pozytywnie wpływa na drużynę to wie chyba tylko on, no i ewentualnie Southgate który chyba tak samo ma jakąś wiedzę tajemną w zakresie Jessiego
» 24 sierpnia 2019, 20:01 #3
sinedd91: w reprezentacji Lingard gra jako pomocnik przede wszystkim a nie jako 10... co ma takie przelozenie ze jego bieganie jest przydatne choć trochę....
» 24 sierpnia 2019, 20:07 #2
LubelskiKibic: Wszyscy sądzą że on nie nadaję się do tego klubu a on nie nadaje się na tą pozycję
» 25 sierpnia 2019, 00:28 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.