Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Wstydliwa seria Lingarda bez gola lub asysty

» 21 sierpnia 2019, 01:09 - Autor: JRI - źródło: Daily Mail
Jesse Lingard może się pochwalić niechlubnym rekordem 14 ligowych meczów z rzędu, w których nie zdobył gola, ani nie zanotował asysty. Anglik podtrzymał swoją passę w poniedziałkowym spotkaniu przeciwko Wolverhampton.
Wstydliwa seria Lingarda bez gola lub asysty
» Jesse Lingard swojego ostatniego ligowego gola zdobył w grudniu 2018
Ostatni raz Lingard wpisał się na listę strzelców 22 grudnia 2018. Zdobył wówczas dwie bramki w spotkaniu przeciwko Cardiff, które zakończyło się wygraną Czerwonych Diabłów aż 5:1. Ostatnią asystę natomiast zanotował w kolejnym meczu ligowym meczu rozegranego podczas Boxing Day, kiedy to Manchester United pokonał Huddersfield 3:1. Łącznie w grudniu zdobył cztery bramki i dwukrotnie asystował.

26-latek nie przyczynił się bezpośrednio do zdobycia gola w meczu angielskiej ekstraklasy przez sześć kolejnych miesięcy z wyłączeniem czerwca oraz lipca. Lingard już wcześniej zanotował podobną serię, trwającą od maja do listopada 2018 roku.

Jesse strzelił gola w zwycięskim spotkaniu przeciwko Arsenalowi rozegranego 25 stycznia w ramach Pucharu Anglii, a także wywalczył rzut karny w spotkaniu przeciwko Burnley 4 dni później, jednak od tego czasu ani razu nie miał udziału przy zdobytej bramce dla swojego zespołu.

Anglik ma na swoim koncie 4 gole w 24 rozegranych meczach dla reprezentacji swojego kraju, ale ostatni raz trafił do siatki w barwach Synów Albionu przeciwko Chorwacji w listopadzie 2018.


TAGI


« Poprzedni news
Firmy bukmacherskie zawieszają zakłady na transfer Sáncheza
Następny news »
Solskjaer rozwiązał kwestię wykonawcy rzutów karnych

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (59)


Klimaa: Lingard jak każdy wie świata nie zwołuje a ten jeden sezon kiedy zdobył ponad 10 bramek był po prostu najlepszym w jego karierze. Jednak w meczu z Wolves mocno przyczynił się do naszej jedynej bramki.
» 21 sierpnia 2019, 20:51 #58
dagoberto: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2019 18:38

Zawsze mowilem ze fellaini i lingard byli za slabi na United, belga juz nie ma a mlody talent niestety dalej tu jest. Wszyscy gadaja o bieganiu, ludzie na takim poziomie on ma obowiazek biegac, gdyby United dalo nal z 100k tygodniowo to kazdy z nas by biegal po boisku jak wsciekle wilki.
» 21 sierpnia 2019, 18:38 #57
Luke88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2019 16:10

Jak grubas przez:
-10 meczów
-grając po 90 minut
-na pozycji 9
nie strzelił gola to jeszcze go broniliście, banda hipokrytów
» 21 sierpnia 2019, 16:10 #56
slaff: jesli do składu mają wejśc koleni wychowankowie jak Greenwood czy Gomes to spokojnie można pożegnać Lingarda lub trzymać go na ławce. Gracz United grajacy w ofensywie w tylu meczach bez asysyty gola!! bez jak nawet ja bym coś chyba zrobił! masakra
» 21 sierpnia 2019, 16:09 #55
Dzik17: Nie trzeba strzelać i asystować, jeśli jest się cały czas pod grą, rozsyłać piłki , mieć kluczowe podania, natomiast ten klaun nie robi nic. Samym bieganiem to można sobie w okręgówce żyć
» 21 sierpnia 2019, 15:03 #54
Lingardiho9: Samym bieganiem to i owszem, można żyć w okręgówce.
Natomiast nieustanny pressing na rywalu, który wykonuje Lingard, widziany jest tylko na najwyższym poziomie, w tym jest dobry i dzięki jego bieganiu obrońcy nieustannie muszą się mieć na baczności przez co łatwiej jest im popełnić błąd.

Przykład:
1 połowa meczu z Wilkami, jak Jesse pressował to ich obrońcy wybijali piłkę na aut - jak w okręgówce :)
» 21 sierpnia 2019, 16:15 #53
eragon30971: Fenomen socjologiczny! Ileż rzeczy można było mu przypisać podczas tej kariery? Że można w życiu wygrać ewidentnie bez układów. Że jest człowiekiem rzetelnym, solidnym, posłańcem wielkich wiadomości, wielkiej nadziei. Zaczynał jako idol kryzysowy, który miał nas prowadzić jako ambasador wspaniałego skoku cywilizacyjnego do Europy. Fenomen społeczny. Przecież my, dzięki tym transmisjom, żyliśmy życiem zastępczym. Był powodem ogromnej zbiorowej radości. Dał nam wiele. Bardzo wiele...
» 21 sierpnia 2019, 13:06 #52
Celt15: To jest piłkarz na poziomie Crystal Palace czy Burley. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że człowiek patrzy na ławkę rezerwowych i już wie, że jest katastrofa, bo nie ma go kim zastąpić. Mata nie gwarantuje wcale więcej, a do nowej, dynamicznej techniki średnio się nadaje. Przesuwanie Pogby do przodu to znów dziura w środku pola, bo zostaje tam Matić lub Fred na ławce i nikt więcej. Nie było to złe okno transferowe, ale z 4 pozycji desperacko wymagających ratunku udało się zrobić 50%. Druga połowa to totalna prowizorka, która może nie przetrwać walki o TOP 4.
» 21 sierpnia 2019, 12:46 #51
mikon70: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2019 11:46

Ostrzegam hurraoptymistow. Ten piłkarz nawet jak zagra kilka meczów dobrze, albo nawet miesiąc to nie łudźcie się, ze on już tak będzie grać. To będzie po prostu pewne nieporozumienie odnośnie jego rzeczywistej, optymalnej dyspozycji. Ja po sezonie 17/18 już się raz nabrałem, ze może coś z tego będzie, ale jednak okazało się to czystym przypadkiem.
» 21 sierpnia 2019, 11:45 #50
RyanScholes1878: Fenomen wspolczesnego futbolu, koles jest tragiczny, lata lata i nic z tego nie wynika, caly czas czekaja az odpali a on dalej nic, mimo tego gra w podstawie MU i reprezentacji anglii XD Lingardinho musi byc dobry w robótkach reczno ustnych
» 21 sierpnia 2019, 11:23 #49
Hammurabi: Lingard to bezpieczna opcja, nie zrobi moze zbyt wiele dobrego z przodu, ale za to też za duzo nie zepsuje na niekorzysc druzyny i nie narazi nas na niebezpieczną kontre, jak to robi Fred czy Pogba. Jest stabilny - nigdy nie schodzi ponizej poziomu przeciętnosci, takiego 4-5/10, Swoim bieganiem potrafi wprowadzic zamieszanie, nie tylko w umyslach przeciwnikow ale i trenera Ole Gunnara Solskjaera, dlatego nigdy nie usiądzie na ławce. Jest jak Houdini Footballu - swoim tancem omami kazdego. I wmowi trenerom, ze jest najlepszy na swiecie.
» 21 sierpnia 2019, 11:04 #48
flt32705: Do legii go
» 21 sierpnia 2019, 10:57 #47
WiecieLepiej: Za słaby jest:-)
» 21 sierpnia 2019, 13:40 #46
Ghostpl: Dobre
» 21 sierpnia 2019, 15:27 #45
Czarny82r: Mówią że choć nie strzela bramek to wykonuje kawał dobrej roboty na boisku ale ja osobiście się z tym nie zgadzam. Jesse zawodzi, biega ale nic z tego nie wynika. Niech się w końcu przełamie albo trzeba go posadzić na ławce.
» 21 sierpnia 2019, 10:55 #44
trikos: wszedzie biega nigdzie go niema
» 21 sierpnia 2019, 10:59 #43
trikos: Ben Arfa jest wolnym zawodnikiem, w Anglii grał można by go zakontraktować i pasowałby do ofensywnej formacji lux, nawet na sezon. Niby 32 lata ale skoro Lingard 27 jest młodym talentem...
» 21 sierpnia 2019, 10:51 #42
rizx: Ben Arfa miał już tyle okazji, żeby zaistnieć w footbalu i każdą na własne życzenie marnował, nie ma co ściągać tutaj takich zawodników, tylko nam problemów w szatni narobi
» 21 sierpnia 2019, 11:13 #41
TuhajBej: Taki typowy Atmosferić. Coś jak Peszko, który odpowiada za odpowiednią atmosferę w zespole ;)

A już tak poważniej to dla mnie to są jaja jak berety że trzymamy w klubie zawodnika który jest tak żałośnie słaby i jeszcze ma z miejsca pierwszy skład. Ile jeszcze meczów bez bramki i asysty potrzebuje aby w końcu zarząd i trenerzy w końcu przejrzeli na oczy? Ile jeszcze setek musi koncertowo spierdzielić? Ile jeszcze meczów musimy grać w 10? Czy naprawdę nasi wychowankowie są tak słabi że żaden nie potrafi go wygryźć ze składu? Nie wierzę w to. A jak słyszę o tym jak on niby "walczy" na boisku to ogarnia mnie pusty śmiech. Walczakiem to jest McTominay który mimo braku umiejętności daje z siebie wszystko i potrafi zagrać dobre mecze. Lingard od grania w piłkę woli pajacować na Instagramach i robić z siebie błazna większego niż jest. Odsunąć go od pierwszego składu a potem sprzedać jak najszybciej, a w jego miejsce niech sprowadzą w końcu jakiegoś normalnego skrzydłowego. Ewentualnie niech gra już ten Chong, gorszy od niego na pewno nie będzie.
» 21 sierpnia 2019, 10:31 #40
mikon70: Limitów chyba nie ma. Może jest w posiadaniu tajnych dokumentów United, ze jeszcze nikt go stad nie wykopał. Swoją droga nie zdziwiłbym się, jakby był zapis w umówię każdego trenera, aby ten nie pozbywał się z klubu Liniesty i dawał mu grać. Brzmi to absurdalnie, ale w przypadku tego piłkarza nic mnie już nie zdziwi.
» 21 sierpnia 2019, 11:38 #39
Cristaldo: Lingard to pośmiewisko dla tego klubu, naprawdę ciężko mi zrozumieć jak taki ktoś wychodzi w pierwszym składzie i nie robi nic pozytywnego z czego można by go zapamiętać i to od wielu miesięcy. Dajmy szansę młodym a nie pseudo gwiazdom social media, z umówmy się żenującymi statystykami...
» 21 sierpnia 2019, 10:21 #38
DailySmoker: On jeszcze wskoczy na wyzszy poziom! Nasz mlody talent najlepsze lata ma przed soba...
» 21 sierpnia 2019, 10:21 #37
uhahany009: Did Jesse Lingard score or assist a PL goal?

May 2018: no
Aug 2018: no
Sep 2018: no
Oct 2018: no
Nov 2018: no
Dec 2018: Yes!! (4G 2A)
Jan 2019: no
Feb 2019: no
Mar 2019: no
Apr 2019: no
May 2019: no
Aug 2019: no
» 21 sierpnia 2019, 10:06 #36
Krystiano98: W tym samym czasie, od meczu w grudniu z Cardiff do końca sezonu Anthony Martial zdobył zawrotne 2 bramki.
» 21 sierpnia 2019, 10:04 #35
uhahany009: Mata powinien tam grać, dać mu kilka szans bo gorszy nie będzie a potrafi grać kombinacyjnie jak i strzelić technicznie. Nie jest to może idealny wybór ale w stu procentach nie będzie gorszy
» 21 sierpnia 2019, 10:03 #34
mikon70: Ale jak to? Przecież jest taki zabawny, dobry duch drużyny i WALCZY. Nieważne jak bardzo brakuje mu umiejętności, ale przecież on jest waleczny i oddaje serce w każdym meczu. Każdy klub chciałby mieć takiego piłkarza, ale po prostu nie stać ich na niego. Potomek Iniesiesty i Ronaldinho, który najważniejsze, ze raz na pół roku ma nagły zryw i zalicza mecz z bramką i dwiema asystami...
» 21 sierpnia 2019, 09:51 #33
maxxiss: Co nie zmienia faktu, że gramy 10 na 11 w każdym meczu od startu. Zawodnika ofensywnego rozlicza się z podań i bramek a nie z biegania czy pressingu. W takim wypadku lepiej zatrudnić biegacza i też zrobi te 12km i kilka sprintów w pressingu. Gość jest po prostu tragiczny. Powinien być łącznikiem pomiędzy defensywnymi pomocnikami a napadem i skrzydłami a nie się chować cały mecz.
» 21 sierpnia 2019, 09:48 #32
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2019 08:59

Powienien automatycznie wskoczyć na ławke a juz zimą fajnie by bylo kupić jakąś 10tke albo dać pograć tam Gomesowi i nawet Mata jak nabierze rytmu w miare bedzie tam wyglądał . Nie ma zmiłuj w takim przypadku . Musi podzielić los Jonesa i Smallinga . Nie powinnismy grać takimi zawodnikami w podstawowym składzie .
» 21 sierpnia 2019, 08:59 #31
manutdfan89: To jest pewnego rodzaju fenomen. Nie strzela, nie asystuje a jednak nadal gra w United i zaliczył już 24 występy dla reprezentacji Anglii. Tak poważnie zespół Solskjaer'a byłby o wiele mocniejszy gdyby miał innego pomocnika.
» 21 sierpnia 2019, 08:42 #30
trikos: bo może ktoś myli gościa z JS Parkiem, może ma być naszym takim Koreańczykiem tylko, że nie te czasy...

On co mecz ma tyle miejsca na wsadzenie czegoś do sieci, że połowa z nas tu komentujących mając te sytuacje i tyle minut na boisku miałoby lepsze liczby - no ale ok.

Przed oczyma mam ponadto masę złych decyzji, złych podań nie w tempo co jest kluczem na jego pozycji. Oby OGS wyczyścił i tę kwestię.
» 21 sierpnia 2019, 08:50 #29
RedsFan: Lingard widać wziął sobie slowa Ole do serca o poprawie gry. Widac prawdziwy ŚPO, nie ma co nie potrzebujemy słabego Bruno jest Lingardinho.
» 21 sierpnia 2019, 08:41 #28
1996kutno: Lingard ma nudesy Solskjaer'a i go szantażuje.
» 21 sierpnia 2019, 08:24 #27
trikos: 26-latek nie przyczynił się bezpośrednio do zdobycia gola w meczu angielskiej ekstraklasy przez sześć kolejnych miesięcy z wyłączeniem czerwca oraz lipca.

Ponadto etatowy reprezentant Anglii nie widzi zbytnio w takim obrocie spraw przypadku i chętnie udziela sie w social mediach gdzie pokazuje swoje specjalistyczne treningi ijest wzorem do naśladowania młodych adeptów piłki nożnej.

Ofensywny pomocnik z takimi liczbami i wpływem na grę całej ekipy powinien nie przejmowac się kompletnie krytyką gdyż sam na to zapracował swoją tytaniczną pracą i wrodzonym talentem, co przekłada się na te "niesamowite" serie w karierze zawodnika.

Lingard już wcześniej zanotował podobną serię, trwającą od maja do listopada 2018 roku.
» 21 sierpnia 2019, 08:23 #26
LTMek: Może on jest zatrudniony jako osoba od Social Media ale wynegocjowal sobie dodatkowo pierwszy sklad?
» 21 sierpnia 2019, 08:01 #25
dev13: Zachodze w glowe co on jeszcze robi w United i co najdziwniejsze wychodzi w podstawowej jedenastce ;)
» 21 sierpnia 2019, 07:39 #24
closer888: Nasz mediapunta... On jest za słaby na 10. Do rotacji na skrzydło w pucharach tak ale nie jako kreator akcji. Trzeba kogoś kupić na 10. Wszystkie szanujący się kluby mają tam kogoś bardzo dobrego a my Jessiego. Żal.uk
» 21 sierpnia 2019, 07:22 #23
MikeMU: Kogo na CFC? Kogo ma Arsenal? Kogo ma Liverpool?
» 21 sierpnia 2019, 07:35 #22
trikos: W Chelsea Mason Mount już jest lepszy niż ta oferma a ma 21 lat. Arsenal ? LIVERPOOL ? SERIO ?
» 21 sierpnia 2019, 08:19 #21
MikeMU: Serio pytam mason jeszcze nic nie pokażą 0 więc poczekaj na razie z takimi sądami a Arsenal i live? Bo z mojej wiedzy live gra bez 10 a Arsenal?
» 21 sierpnia 2019, 08:28 #20
1996kutno: firmino jest taka 10. gra podwieszonego napastnika
» 21 sierpnia 2019, 08:32 #19
MikeMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2019 09:19

Firmino to 9. To, że czasem się cofa po piłkę nie oznacza, że możesz mówić o 10 i porównywać z matą czy lingardem
» 21 sierpnia 2019, 09:18 #18
MikeMU: Po prostu jak widzę, durne komenatarze, typu wszystkie kluby szanujące się mają 10 to mi się śmiać chcę z głupoty. W nowoczesnej piłce często nie ma już 10, patrz liverpool, city, barcelona, płynność w grze sprawiła, że pozycja klasycznej 10 umarła. Tylko wy żyjcie w świecie poprzedniej dekady, za dużo ekstraklasy oglądacie. jedyny klub który realnie gra z 10 to totki i real.
» 21 sierpnia 2019, 09:21 #17
trikos: @MikeMU "jedyny klub który realnie gra z 10 to totki i real." - aaa rozumiem - iQ 300 więc nie mamy o czym z tobą rozmawiać ta ? Chyba tak skoro wiesz wszystko o "NOWOCZESNEJ" piłce :)
Pozycja nr 10 ? To jest kwestia umowna i zależy od formacji wybieranej przez dany zespół, prawda ?
My a raczej OGS chce grać 4-2-3-1 i pozycja nr 10, jest jasno i wyraźnie nakreślona - ma łączyć atak z pomocą i skrzydłami, szukać wolnych pozycji między formacjami. U nas rozgrywa nr 6 czyli Pogba, i tu pojawia się właśnie wolny elektron JLingz ze swoimi fenomenalnymi statami, szukaniem pozycji, wolnych miejsc by zagrać NIE W TEMPO. Krótko - ON JEST ZA CIENKI.

Piękna odpowiedź padła na pytanie - CZY POWINIEN ZAGRAĆ PRZECIWKO CRYSTAL PALACE?
"On powinien grać w Crystal Palace"

pozdro
» 21 sierpnia 2019, 09:52 #16
DevoMartinez: Bo obecnie nie ma tak sztywnego przypisania do pozycji w formacji ataku jak kiedyś. Duza wymiennosc pozycji itd. 10 tka to teraz zawodnik grajacy przed pomocnikami a za plecami napastnika, moze byc podwieszonym napastnikiem, moze byc biegaczem szukajacym wolnych stref jak Lingard albo podającym kreatorem cos jak Ozil czy Mata chociaz ten ostatni ma swietne wykonczenie i to tez taki troche falyszywy napastnik. Ole postawil na ruchliwosc, duzo biegania ale faktycznie dwoch zawodnikow w skladzie ze slabym wykonczeniem - Lingard i James to troszke duzo.
» 21 sierpnia 2019, 10:00 #15
closer888: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2019 10:12

MikeMU Serio Ty dajesz nam za wzór Arsenal? Popatrz na City (DeBruyne) Pool Salah, Totki Erricksen. Poza tym popatrz po Europie. Zgadzam się, że Mounth jest lepszy na 10.

Poza tym my gramy systemem z kalsyczną 10 a Pool lub Barca nie.
» 21 sierpnia 2019, 10:12 #14
MikeMU: Salah i debruyne to nie są 10! Czytajcie ze zrozumieniem, nie twierdzę że lingard jest super, nie zgadzam się jedynie z twierdzeniem że wszyscy mają super 10 bo tak nie jest!! Kluby które grają super w ataku pozycyjnym patrz city Barcelona nie mają 10 tyle w temacie, pisanie że Salaha to q0
» 21 sierpnia 2019, 13:02 #13
dagoberto: Nie wazne czy maja 10 czy nie, lingard czy na 10 czy na skrzydle czy ataku jest slaby.
» 21 sierpnia 2019, 18:49 #12
atos1987: Wieczny młody talent. Sprzedac go bo to ten sam szrot co łelbek.
» 21 sierpnia 2019, 07:13 #11
Charles: JLINGZ.. Ciuszki to moja pasja, w piłkę nożną gram w wolnych chwilach.
» 21 sierpnia 2019, 06:46 #10
Luk: On musi zostać sprzedany najlepiej do kogoś z PL, ponieważ okienko jest zamknięte to można rozważyć inne opcje. Nie rozumiem dlaczego każdy trener na niego stawia, a on odpłaca mu słabą grą. Jeszcze do tego pajacuje poza boiskiem. Jak Alexis dostał tyle szans co on to jestem przekonany że dał by dużo więcej.
» 21 sierpnia 2019, 06:11 #9
Oficer: To jest właśnie caly Lingard. Jest na boisku alr w statystykach go nie ma. Jakie ma zadania na boisku w takim razie skoro gra ofensywnie? Nie strzelac goli i nie asystowac? Naprawde ofensywa United traci wiele kiedy on jest na boisku. Wszyscy krytykuja Sancheza ale czym Dżesi sie wyróżnił? Naprawde slabo to wygląda i chocby na jego miejsce widziałbym u nas Bruno.
» 21 sierpnia 2019, 05:14 #8
klusek0128: Akcja bramkowa na 1-0 nabrała tempa właśnie dzieki niemu i ma on przy nien duży udział ale nie ostatnie podanie to fakt co czyni go na pewno bezwartościowym...
» 21 sierpnia 2019, 06:29 #7
closer888: Nie dowiemy się czy gdyby grał kota inny nie stworzył by 5 takich przyspieszenie akcji. On jest za słaby na MU.
» 21 sierpnia 2019, 07:28 #6
closer888: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2019 18:57

.....
» 21 sierpnia 2019, 18:56 #5
Michal12371: Jest jeszcze młody wyrobi się
» 21 sierpnia 2019, 01:51 #4
DjTED: No i co z tego ? W ostatniej akcji bramkowej akurat on brał udział. Moze dostał inne zadania na boisku ? 14 meczy to akurat wszystko za Ole. Jest aktywny , dochodzi do strzałów brakuje tylko odblokowania. Patrzcie ile akcji marnuja nasi napastnicy , a pozniej czepiajcie sie pomocnika... Martial zwalił 2 setki w ostatnim meczu
» 21 sierpnia 2019, 01:26 #3
closer888: Martial jest napastnikiem i strzela gole. 10 ma kreować innym okazję do strzelenia asystowac. 9 miesięcy bezuzytecznosci. Hamulcowy.
» 21 sierpnia 2019, 07:29 #2
wider: no przecież jak to wielu pisało tutaj biega i walczy więc czego wy jeszcze chcecie
» 21 sierpnia 2019, 01:17 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.