Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

GdS: Inter przekazał Conte, że nie wykupi Lukaku z United

» 23 lipca 2019, 18:23 - Autor: Rio5fan - źródło: gazzetta.it
Na łamach włoskiej La Gazzetta dello Sport ukazały się nowe wieści w sprawie potencjalnego transferu Romelu Lukaku do Interu Mediolan.
GdS: Inter przekazał Conte, że nie wykupi Lukaku z United
» Romelu Lukaku prawdopodobnie będzie musiał zapomnieć o przeprowadzce do Interu Mediolan w trakcie letniego okna transferowego
Włoski klub miał poinformować Antonio Conte, że wymagania finansowe Manchesteru United uniemożliwiają sprowadzenie Belga na San Siro. Czerwone Diabły chcą otrzymać za Lukaku więcej, niż 75 milionów wyłożonych za niego w momencie przenosin z Evertonu.

Włoscy dziennikarze donoszą, że zdecydowanie bliżej dołączenia do Interu jest aktualnie Edin Džeko. Wygląda więc na to, że Lukaku będzie musiał walczyć z Marcusem Rashfordem i Anthonym Martialem o miejsce w wyjściowym składzie United.

Reprezentant Belgii opuścił wszystkie dotychczasowe letnie sparingi swojej drużyny. Oficjalnym powodem takiego stanu rzeczy były problemy zdrowotne.


TAGI


« Poprzedni news
Pereira: To mój czas na wykonanie kroku naprzód
Następny news »
Manchester United zaproponuje 30 milionów funtów za Longstaffa

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (51)


Fenek: Może jak zaczniemy grać lepiej w pomocy i stwarzać więcej szans to i z lukaku będzie większy pożytek.
» 24 lipca 2019, 08:06 #49
patryk1143: Chciałbym zobaczyć minę Conte gdy się dowiedział, że zrobili go w jajo. Strasznie nie trawie gościa.
» 24 lipca 2019, 06:38 #48
chong866: Jeśli to prawda to jesteśmy w dalszym szambie. Jedna z najgorszych info tego okna transferowego. Ale nadzieja jeszcze jest.
» 24 lipca 2019, 05:47 #47
klusek0128: A dla mnie to jak nowy transfer.
» 24 lipca 2019, 07:30 #46
wiulk: I bardzo dobrze, że zostanie. Lukaku jest na tyle ambitny, że zagryzie zęby i będzie ciężko pracować aby wywalczyć miejsce w drużynie. Sprzedaż za paczkę fajek (jaką proponował inter) to jakiś żart. Lukaczu daje nam konkretne opcje na dobrze zorganizowanych rywali. Byle ktoś ogarnal się z wrzutkami to i Rom 15+ bramek w sezonie ukłuje, nawet z ławki.
» 24 lipca 2019, 03:45 #45
ax1d: Tylko on nie chce siedzieć na ławce i trudno mu się dziwić.
» 24 lipca 2019, 08:11 #44
MANmanyUTD: No i dobrze niech tu siedzi, przyda się.
» 24 lipca 2019, 02:51 #43
Caspa: Dużo sensownych komentarzy które mogą otworzyć oczy . Tylko jedno nie pasuje . Lukaku nie ma w planach na grę pressingiem a PSG jakoś mu się udało
Przypadek ?
Nie sądzę.
» 24 lipca 2019, 00:22 #42
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2019 23:57

Podchody Interu były od początku nieudolne i naprawdę dziwię się jak ktoś mógł wierzyć w ten transfer skoro Interu po prostu nie stać na taki zakup.
» 23 lipca 2019, 23:56 #41
Dawidlademann: Greenwood w tej chwili pierwsze skrzypce :)
» 23 lipca 2019, 22:54 #40
SYSTEM: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2019 21:32

"Wygląda więc na to, że Lukaku będzie musiał walczyć z Marcusem Rashfordem i Anthonym Martialem o miejsce w wyjściowym składzie United."

Uważam że Mason Greenwood jest obecnie w wyższej formie niż Lukaku i Martial
» 23 lipca 2019, 21:31 #39
parada: Everton go nie chce? Kurde mają tam tylko Calvert-Lewina więc trochę się dziwię. Można by go im sprzedać za 70 baniek.
Ciężko mi go oceniać, United w ogóle nie gra piłki która pasuje Lukaku. Raczej potrzebujemy kogoś kto potrafi grać w "małą gre". Lukaku nie jest super technikiem, bazuje na wrzutkach, ma dobry instynkt, wykończenie i niesamowitą siłę fizyczną. Na lewej stronie graliśmy non stop Martialem lub Rashfordem czyli zawodnikami prawonożnymi którzy tylko szukają okazji na zejście do środka. Gdyby na lewym skrzydle grał np Giggs to Lukaku spokojnie pakowałby 30 bramek na sezon.
Gość pizgał bramki w Anderlechcie, w Evertonie, napierdziela w reprze. Coś jest nie tak z dostosowaniem taktyki pod Lukaku, a nie z samym zawodnikiem.
Jeżeli odejdzie to życzę mu powodzenia, jednak chyba wolałbym żeby został.
» 23 lipca 2019, 21:13 #38
wrobel1992: Szkoda, że Ole nie ustawi gry pod pewniaka Lukaku, wprowadzając Rasha do poważnej piłki! Chłopak mimo sporych umiejętności nie podejmuje dobrych decyzji. Tu powinien wkroczyć trener, który odpowiednio ukierunkuje gracza! Mam nadzieję, że OGS się w tym sprawdzi!
» 23 lipca 2019, 22:37 #37
NoLogo: W dotychczasowych sparingach właśnie w wielu akcjach brakowało kogoś takiego jak Lukaku w polu karnym, gdy szybki James wchodził skrzydłem najczęściej w 11 była pustka bo Rash gdzieś się pałętał, kompletnie nie czuł akcji.
Znowu jak młody próbował wrzucać z prawego skrzydła to nie miał kto walczyć o górne piłki i powrót do jedynego schematu dogrania po ziemi, a w tym aspekcie to chociaż nadzieja w Greenwoodzie, bo potrafi wyjść do takich podań ale znowu nie będzie też grał non stop w lidze.
» 23 lipca 2019, 23:57 #36
nani17801: 70 mln za Lukaku ?
» 24 lipca 2019, 01:03 #35
EvilDevil: NoLogo, obejrzyj jeszcze raz te mecze i zobacz jak Martial ustawiał się w polu karnym, gdy akcje szły bokami.. Mnóstwo razy był nie kryty i tylko czekał na piłkę ale podania były niecelne.. W aspekcie ustawiania się do piłek w polu karnym, to Anthony robi to znacznie lepiej niż Romelu:/
» 24 lipca 2019, 10:56 #34
NoLogo: Martial to też zupełnie już inna bajka jeśli chodzi o opcję na ataku. Jakby poskładać cechy ich wszystkich do kupy, w jednego zawodnika...
Póki co to się rozchodzi o to, żeby pomocnicy zaczęli dostarczać dobre piłki w pole karne bo z tym jest miernie, jak piszesz - taki Martial potrafi wyjść w wolne pole ale za to kupa z podaniami jest, jak to się zmieni to może się okazać w końcu że któryś z napastników zacznie ładować bramki seriami.
Tylko co do Martiala, jak najbardziej kibicuje żeby wskoczył w końcu na wyczekiwany wysoki poziom ale nie specjalnie widzę go jako osamotnionego napastnika, bo na skrzydle kilka mocniejszych ataków na niego i już mu się odechciewało grać, a co dopiero na 9 by było po starciach ze środkowymi bykami. Dlatego mimo wszystko Lukaku ciągle jest potrzebny w zespole i jako jedyny z napastników potrafi grać głową, a to zawsze dodatkowa opcja do prowadzenia akcji, a nie ciągle te same jedyne schematy - albo dogranie po ziemi, albo zejście ze skrzydła Rash/Martial i strzał. Chętnie bym pooglądał grę z dwoma napastnikami...
» 24 lipca 2019, 15:18 #33
BakuGGMU: Niech walczy z Marcusem o miejsce w wyjściowej jedenastce.Jeszcze będzie tak,że Marcusa wygryzie :)
» 23 lipca 2019, 21:07 #32
Olo13: Nie wygryzie bo Rash jest pupilem OGSa i nieważne co by się stało to Rash będzie grał.
» 23 lipca 2019, 21:11 #31
Lokator23: Twoje gadanie o tym pupilku mialoby jakis sens gdyby Lukaku naprawde robil roznice na boisku a niestety jej nie robi jak na napastnika ma fatalne wykonczenie i zerowa technike
» 24 lipca 2019, 02:07 #30
sisinho: @Lokator23

A Rashford jakie ma wykończenie? W ostatnim sezonie zagrał w 32 spotkaniach na szpicy i strzelił całe 11 bramek. Jak na "goleadora" i napastnika nr 1 to wynik na średniaka Premier League.
» 24 lipca 2019, 07:00 #29
ax1d: Greenwood ich pogodzi ;)
» 24 lipca 2019, 08:08 #28
Olo13: Chyba jednak robi różnice, no mecz z psg, ok możesz powiedzieć ze przypadkowe bramki, to mecz z soton 3:2 gdzie właśnie Lukaku nas ratował.
» 24 lipca 2019, 10:26 #27
cnk: ej chlopaki na wp napisali,ze interesujemy sie Dybala, moze dodajcie kolejny news?
» 23 lipca 2019, 21:02 #26
matheo: Przegapiłeś :)

devilpage.pl/index/news/komentarze/60687/tuttosport-united-i-psg-zainteresowane-paulo-dybala
» 23 lipca 2019, 21:15 #25
cnk: A nie nie, Ty się mylisz. Były dwa newsy to co wkleiłes i jeszcze jeden osobny
» 23 lipca 2019, 22:04 #24
vieeeri: Ja przede wszystkim nie rozumiem jednej rzeczy: na jakiej podstawie o Icardim mowi sie, ze odejdzie za 100mln, a przy ewentualnym transferze Lukaku maksymalne sumy jakie padaja to kwoty rzedu 70-75mln. Ok, obaj sa rowiesnikami, ale pilkarsko lepszy jest Belg
» 23 lipca 2019, 20:07 #23
JuveUnited: A w życiu nie jest lepszy od Icardiego. Chyba tylko wśród fanów United.
Generalnie obaj mają dużo braków i są napastnikami , którzy raczej nie kreują sobie sami akcji. Ich mocną cechą jest natomiast wykończenie i umiejętność ustawienia w polu karnym.
» 23 lipca 2019, 20:34 #22
cnk: No Belg to ma rzeczywiście wykończenie. Ile dobrych piłek zmarnował do tylka strzałami to już chyba nie pamiętasz
» 23 lipca 2019, 22:05 #21
Lokator23: Lukaku i dobre wykonczenie ,a Icardi tez jest zalosny do tego pantoflarz
» 24 lipca 2019, 02:09 #20
ax1d: JuveUnited, a na jakiej podstawie piszesz, że "w życiu nie jest lepszy od Icardiego"? Bo widziałem kiedyś zestawienie statystyczne w jakimś angielskim źródle i generalnie Lukaku minimalnie, ale wygrywał w zdecydowanej większości statystyk.
» 24 lipca 2019, 08:07 #19
JuveUnited: Icardi ma lepszy instynkt, lepiej ułożoną stopę. Zobacz jego gola w meczu z Tottenhamem. Z woleja z pierwszej piłki zza pola karnego. Lukaku na pewno by tak nie uderzył
» 24 lipca 2019, 18:39 #18
Lokator23: Gosc na podstawie jednej bramki stwierdza kto jest lepszy. No mu wolej siadl:)
» 24 lipca 2019, 23:13 #17
ax1d: Hehe, no tak. A jak ocenisz "lepszy instynkt"? Bo tak uznałeś? Zakładając, że ma ten "lepszy instynkt", to co z tego, skoro w Serie A nie potrafi wykręcić statystyk lepszych niż Lukaku w Premier League? Jeśli faktycznie miałby lepszy instynkt, to niemal równe statystyki wskazywałyby, że albo mu się nie chce, albo brak mu umiejętności, żeby ten instynkt przełożyć na większą liczbę bramek.
"Lukaku na pewno by tak nie uderzył" - na pewno? Polecam od numeru 5 ;) youtube.com/watch?v=vo_uV8pPPWo
Daj spokój, to jest śmieszny "argument".
» 25 lipca 2019, 09:14 #16
zylkos1988: Ja tam cały czas nie rozumiem waszych narzekań na Lukaku. W Belgii strzela gola za golem więc wnioski wyciągnijcie sami. Napastnik żyje z podań a nie odwrotnie. Dla mnie Lukaku >Rashford
» 23 lipca 2019, 19:42 #15
Diabelred: adios,

Przeciez mamy kogos takiego w osobie Pogby. Nie brakuje nam pomocnika, ale skrzydlowych, ktorzy potrafiliby dosrodkowac. Na lewej mamy dwoch napastnikow, a prawa strone lepiej przemilczec.
» 23 lipca 2019, 22:58 #14
sisinho: Na lewej nie mamy napastników a graczy "napastnikopodobnych" bo ani u nich dobrych cech skrzydłowego ani dobrych cech napastnika.
» 24 lipca 2019, 06:57 #13
Pezet: A ja się uciesze gdy zostanie . Wciąż ma wiele do zaoferowania a Rash i Martial to nie są golleadorzy
» 23 lipca 2019, 19:25 #12
dawid27154: Pisałem o tym już dawno temu i to niejednokrotnie, że trochę jesteśmy pod ścianą z Lukaku i sami zapędziliśmy się w kozi róg. Belg to bodajże najdroższy i najlepiej opłacany napastnik w historii ligi z całym szacunkiem ale po takim transferze, oczekiwano więcej, przynajmniej ja. Jako podstawowy napastnik u Ole chyba grał nie będzie, na ławce siedzieć też chciał nie będzie, Rash szykowany na nr 1 ale ewentualna ławka w jego przypadku też chyba odpada. W efekcie naszym rezerwowym jest najdroższa i najlepiej opłacana dziewiątka, sprzedać go komukolwiek będzie ciężko o odzyskaniu całej kasy nawet nie wspomnę, w efekcie za parę tygodni okazać się może, że na ławce dwóch zawodników czyt. Lukaku, Sanchez inkasuje z jakieś 600 tyś na tydzień plus reszta ławkowiczów i się okaże, że na ławce siedzi z jakieś 1,2 mln tygodniowo. nie chciałbym się teraz jakoś zagłębiać ale w cale bym się nie zdziwił gdyby tyle zarabiały podstawowe jedenastki Live czy Totków. Nie wiem jak klub to rozwiąże ale dla mnie to raczej sytuacja nie do zaakceptowania.
» 23 lipca 2019, 19:18 #11
Szaman0: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2019 20:03

Ano masz rację !
» 23 lipca 2019, 20:02 #10
sisinho: Oczekiwano więcej od Lukaku? Pierwszy sezon 27 bramek, drugi sezon (podobno beznadziejny) 15 bramek będąc najlepszym strzelcem w drużynie. 42 bramki i 13 asyst w 96 spotkaniach to nie jest słaby wynik (przy 3000 minutach, gdzie taki Rashford miał 3200 minut).
» 24 lipca 2019, 06:56 #9
DaroMistrz5: Warto dodać że w tym samym okresie Rashford zaliczył 99 występów strzelając przy tym 26 bramek i notując 18 asyst. A minutowe przez te dwa sezony od kiedy jest Lukaku to 5967 minut Markusa i 7072 minuty Romelu. Te liczby na przestrzeni 2 sezonów czyli Lukaku strzela bramkę co 168 minut a Rashford co 230 więc jak by na to nie patrzeć czysto statystycznie Belg wypada lepiej i ciężko pracuję dla zespołu a Anglik momentami sprawia wrażenie jak by już gwiazdorzyl a do gwiazdy prawdziwego formatu to mu jeszcze brakuje. No ale nic Ole tu decyduje a przynajmniej mam taką nadzieję a nie my
» 24 lipca 2019, 07:38 #8
Gallacher: JAk mawiał klasyk " mamo kupisz mi lizaka ? mama odpowiada: a z czego ? :D
» 23 lipca 2019, 19:17 #7
GoForWin: To już się nudne robi...
» 23 lipca 2019, 19:15 #6
ManCr7united: Ja bym to wogole nie kupił stoi na tym boisku jak słup soli nie zwrotny cieszki oddał bym do interu na raty tylko w tedy co roku dodatkowa kasa za wypożyczenie
» 23 lipca 2019, 19:05 #5
is200second: Znając życie to wróci do dyspozycji w październiku po słabym okresie przygotowawczym. Solskjear też chyba nie jest jego zwolennikiem a przynajmniej woli bardziej zwrotnego napastnika. To będzie luksusowy rezerwowy i do tego niezadowolony.!
» 23 lipca 2019, 18:44 #4
bedajaja: żeby nie było z Lukaku jak z Icardim, rok temu dawali za niego 100 baniek a dziś wart tylko 60, jeśli Lukaku rzeczywiście nie jest w planach Solskjera to trzeba go sprzedać, nawet na raty bo za rok będzie wart tylko 50 i się okaże że straciliśmy tylko tylko te 20 mln różnicy o które jest spór ale trzeba też doliczyć jego pensję którą pobiera. (Chyba że właściciele United wiedzą że Solskier nie będzie trenerem długo i koncepcja może się zmienić)
» 23 lipca 2019, 18:36 #3
Klierek7: Zgadzam sie z tym. Ja myślę że Lukaku opusci united
» 23 lipca 2019, 18:43 #2
flt32705: Spadac wloszki
» 23 lipca 2019, 18:28 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.