Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

„Pogba u Fergusona byłby najlepszy na świecie”

» 4 października 2018, 12:23 - Autor: matheo - źródło: Daily Star
Michael Owen uważa, że częściową winę za niestabilną formę Paula Pogby w tym sezonie podnosi Jose Moruinho. Według angielskiej prasy francuski pomocnik i portugalski menadżer są skonfliktowani.
„Pogba u Fergusona byłby najlepszy na świecie”
» Relacje Paula Pogby i Jose Mourinho zdaniem mediów nie układają się najlepiej
– Uważam, że Pogba jest wielkim zawodnikiem, choć oglądanie go jest dość frustrujące. Biorąc pod uwagę jego wiek, powinien mieć nieco większą wiedzę i grać bardziej dojrzale, niż to robi – mówi Owen na łamach Daily Star.

– Konsekwencja przychodzi wraz z dojrzałością. Są natomiast okoliczności łagodzące w postaci problemów z menadżerem i tym podobnych rzeczy. Pogba u Fergusona byłby najlepszym piłkarzem na świecie.

– Sir Alex wydobywał to, co najlepsze u piłkarzy. Zobaczylibyśmy wtedy niewiarygodny talent. Spójrzcie na przykład na Erica Cantonę. Nawet kiedy Eric robił coś, co wszyscy postrzegali jako złe, to Ferguson i tak pozwalał na to tym piłkarzom, bo wiedział, jak bardzo są ważni dla zespołu.

– Mourinho ma długą listę zawodników… Mohammed Salah, Kevin De Bruyne, tacy piłkarze. Teraz Pogba i Alexis Sanchez.

– Nie mam wątpliwości, że lepiej radziliby sobie w innych zespołach i myślę, że można to powiedzieć o wielu zawodnikach Mourinho. Niektórych piłkarzy poprawił, ale w większości są to obrońcy – dodaje Owen.


TAGI


« Poprzedni news
Keane: W zespole jest zbyt wielu mazgajów
Następny news »
De Gea woli nagrody zespołowe od indywidualnych

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (48)


Klimaa: Ferguson to unikalna postać - tam był taki szacunek że każdy chciał dla niego grać i robił to z reguły na maximum swoich możliwości.
» 6 października 2018, 17:17 #46
limak0007: Ferguson zdawal sobie sprawe z potencjalu Pogby. Nawet go namascil na nastepce Paula, kiedy wposcil go z lawki wlasnei za Anglika, w jego chyba ostatnim meczu. ALe nie mogl mu obiecac gry w pierwszym skladzie, bo byli zwyczajnie lepsi w tamtej chwili
» 4 października 2018, 22:09 #45
simix: Pogba za Fergusona dalej grałby w Juve.
» 4 października 2018, 21:26 #44
Dexter22: Głupek zawsze był z tego Owena. Od SAF-a to Pogba wyleciał na zbity pysk.
» 4 października 2018, 20:51 #43
tara1982: U Sir Alexa, Pogba nie wystąpił by nawet minuty.
» 4 października 2018, 18:36 #42
JuveUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.10.2018 15:01

Powiedzcie jakiemukolwiek kibicowi Juventusu że Pogba ma mentalność Balotellego to się naprawdę będzie śmiać, chociaż faktycznie tutaj wyczynia rzeczy które mu nie przystoją. Ale to może kwestia chęci odejścia bądź po prostu faktycznie z wiekiem zamiast mądrzec głupieje :D
A co do Owena to niestety mówi bzdury. Prędzej on sam gdyby nie kontuzje mógłby być najlepszy. Pogba nie będzie najlepszy, ale może być topowym grajkiem. Natomiast to inna półka niż chociazby Messi
» 4 października 2018, 14:59 #41
amonutd: Co za brednie! Mistrzem swiata to moglby byc wraz z Tuanzebe( nie wiem czy wiecie, ale podczas ostatniego tourne w US koles pobil rekord guinessa w grze manulanej dla dzieci od lat 2- czujecie?!) w hungry hippos. SAF wietrzylby u poula szacunek, checi, mentalnosc i wszystkie te jego wspaniale cechy na trybunach- aby nikt nie mial okazji widziec jak "pilkarz" moze postepowac.
Na chwile obecna nasz balotelli nie dal wiecej United niz Cleverlay( ten chociaz bronil, mial kondycje, wykazywal zaangazowanie, nie rozsadzal szatni, klubu). Daleko mu do Sigurdssona, Wijnalduma, nie wspominajac juz o D. Silvie czy C. Ericsenie. Od world class-ow pokroju Modric i Kross dziela nasza "mloda utalentowana gwiazde" lata swietlne. Panie Owen przestan pan...
» 4 października 2018, 14:41 #40
rad2005: Strona powinna zmienić nazwę na josepage.pl bo tych wywodów obrońców Jose nie da już się czytać. Może Jose jest geniuszem ale u nas mu nie wypaliło i koniec i kropka.
» 4 października 2018, 14:37 #39
IMMM: Raczej sackjose.pl tego waszego jeczenia też się nie da czytać...
» 4 października 2018, 15:56 #38
burza1916592: Jeśli jest konflikt na linii piłkarze-trener, to albo należy zwolnić trenera, albo pogonić tych pozorantów. Innej drogi nie ma, a walka o utrzymanie nie będzie łatwa.
» 4 października 2018, 14:33 #37
Dexter22: Lepiej zostawić pozorantów-zawodników. Po co MU mądry,wymagający trener.Zawsze jakby nowy trener chciał znowu podskakiwać zawodnikom to się go znowu zwolni.
» 5 października 2018, 21:03 #36
DailySmoker: Wszyscy widzielismy jak grał u sir Alexa...
» 4 października 2018, 14:07 #35
Trz: u Fergusona Pogba nie grał i nigdy by nie zagrał.
» 4 października 2018, 13:25 #34
motos8: Nie tylko to. Część piłkarzy po odejściu zaczyna ciężej pracować w nowym klubie by udowodnić ze poprzedni sie mylił. Mają bodziec, gdyby udowodnili to w poprzednim klubie to by nie zostali sprzedani. Złość jest dobrym motywatorem. Żaden trener nie przewidział jak zachowa sie piłkarz w nowym klubie, ewentualny sukces zawodnika to jakby porażka trenera ze sie niby nie poznał. Przykładem jest Shaw, gdyby nie zaczął brać sie za siebie teraz tylko po ewentualnym transferze to na Mou spadłaby fala krytyki, ze kolejny talent zmarnowany.
» 4 października 2018, 12:59 #33
MK991: Dla mnie np. De Bruyne nie jest genialny. To jest piłkarz pokroju Di Marii, jak ma obok siebie pełno gwiazd, to wygląda świetnie, ale jak trafiłby do takiego zespołu jak Arsenal czy United, to nie grałby już na tym poziomie na którym gra.

Kevin ma to szczęście że i Belgia i City mają genialny skład w którym on może pokazać pełnię swoich umiejętności, ale on nie jest piłkarzem, który ma wielki wpływ na sukcesy zespołu. Najlepszy dowód na to mamy obecnie, nawet bez niego City wygrywa, więc on nie jest kluczowym elementem układanki.

Odejście CR7 powoduje że Real jest w szoku. Jak Messi siedział na ławce z Leganes, to nawet to Leganes ich cisnęło, jak wszedł Messi to Barca zaczęła ich gnieść. Wyjmiesz Modricia z Realu, to środek pola nie istnieje, a Modrić nawet w przeciętnej Chorwacji grał wyśmienicie. To są piłkarze o wielkiej klasie, De Bruyne jest dobry w określonych warunkach, to samo tyczy się Pogby.
» 4 października 2018, 13:09 #32
QsQs: mourinho już nie raz pokazał, że nie zna się na potencjale piłkarzy. Myślę, że ty masz jeszcze mniej pojęcia o piłce niż owen. Za ten zły stan rzeczy odpowiada głównie mourinho i czy ci się to podoba czy nie to za jakiś czas go tu nie będzie. No ozil był genialny. Tylko kiedy on odszedł i kiedy odszedł mourinho to wygrali 4 LM w 5 lat. Tacy obaj genialni
» 4 października 2018, 13:26 #31
Trz: z tym że przez Fergusona musieliśmy płacić 105 za Pogbusia i nie ma kasy na skrzydłowego to Cię poniosło troszeczke.
» 4 października 2018, 13:31 #30
AgentBartezz: Co do faktów to generalnie masz rację. Jedno mnie tylko zastanawia. Martial ma dzisiaj 22 lata i chętnie byś go z tego klubu wyrzucił, ale de Bryune jak miał 22 lata i się nie przebijał to było ok :) Jeszcze raz powiem to co mówiłem w poprzedniej dyskusji z Tobą. Liczy się to co tu i teraz. Nie wiem czy Mourinho wydobywa coś z Ligarda bo gra co raz gorzej - już nawet to z czego słynął od małego czyli nieustanne bieganie mu zaczyna nie wychodzić - Fellainiego - on po prostu w pewnym stopniu wrócił do tego co prezentował dawniej w Evertonie - czy Shawa - który na pewno poprawił się pod względem taktycznym, ale pod względem fizycznym poprawę zanotował dzięki indywidualnej pracy z którymś z trenerów, a i tak ciągle nie gra tak jak potrafił jeszcze w Southampton. Poza tym nawet jeśli zaliczyć mu, że tych trzech piłkarzy rozwinął to czy to jest wystarczająco na ten klub? No nie przesadzajmy. Pozostali piłkarze nie poprawiają się przez TRZECI sezon. Fred przyszedł, zagrał fajnie z Realem i to by było na tyle z jego dobrych meczów. Martial, Rashford są w idealnym wieku do rozwoju, a o ile jeszcze w pierwszej połowie poprzedniego sezonu wyglądali nawet okej, to od przyjścia Sancheza obydwoje się cofają. Dla mnie jedynym piłkarzem, który rzeczywiście się przy Mourinho u nas rozwinął to jest McTominay. Sancheza nie ma co wspominać, bo on już ostatnie miesiące w Arsenalu miał słabe. Ale jak to jest, że Pogba potrafił 3 lata temu w Juventusie grać bardzo dobrze, w reprezentacji też ciągle potrafi grać nieźle, a u nas jest w stanie pokazać jedno czy dwa dobre, a nawet cudowne zagrania - jak to co Lukaku był na spalonym na początku meczu z Valencią - przez cały mecz, a poza tym przez 80 minut tylko irytować? Czas od transferu z Juve to powinien być niesamowity rozwój tego piłkarza, a tutaj tego nie widać. Nie przeczę, że Mourinho w swojej historii zbudował wielkich piłkarzy, bo tak było chociażby z tymi których podałeś. Ale co on robi dobrego u nas? No na dzień dzisiejszy, po prawie 2,5 roku pracy mamy 10. miejsce w lidze po 7 meczach, 10 strzelonych bramek, 12(!!) straconych i gramy fatalnie, nikt się nas nie boi, cała magia United została rozmieniona na drobne. Oczywiście nie twierdzę, że to tylko wina Mourinho ale nie widać żeby robił coś by tą sytuację naprawić. Wręcz przeciwnie.
» 4 października 2018, 13:39 #29
Diabelred: MK991,

,,Dla mnie np. De Bruyne nie jest genialny. To jest piłkarz pokroju Di Marii, jak ma obok siebie pełno gwiazd, to wygląda świetnie, ale jak trafiłby do takiego zespołu jak Arsenal czy United, to nie grałby już na tym poziomie na którym gra.

Kevin ma to szczęście że i Belgia i City mają genialny skład w którym on może pokazać pełnię swoich umiejętności, ale on nie jest piłkarzem, który ma wielki wpływ na sukcesy zespołu. Najlepszy dowód na to mamy obecnie, nawet bez niego City wygrywa, więc on nie jest kluczowym elementem układanki. "

hmmm, a powiedz mi jakie to gwiazdy mialy Wilki, gdy de Bruyne wykrecil tam rekord asyst(21) w Bundeslidze? To jaki mial wplyw na Wolfsburg widac bylo najlepiej w kolejnym sezonie, gdzie z nim w skladzie - 2 miejsce, po jego odejsciu - 8 miejsce.

Belg to swietny pilkarz i swoje wysokie umiejetnosci potwierdzil zarowno w Bundeslidze(grajac nie dla Bayernu czy chocby nawet BVB) gdy zgarnal tytul dla pilkarza sezonu, grajac w sredniaku jak i w PL grajac w topowym zespole. Na obecna chwile ciezko wskazac lepszego ofensywnego pomocnika od niego w lidze. Jedynie Eriksen prezentuje zblizony poziom do de Bruyne.

City bez niego wygrywa, bo oni tworza raz, ze zgrany kolektyw, a dwa, ze City ma tak mocny i szeroki sklad, ze pewnie ich drugi garnitur na luzie moglby sie bic o top 7. Zobacz sobie kogo oni maja na lawce( w domysle) patrzac na samych pomocnikow: Mahrez, Bernardo Silva, Gundogan, przeciez to jest pomoc jak z jakiejs FIFY....
» 4 października 2018, 13:54 #28
MK991: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.10.2018 14:04

QsQs - Twoje argumenty to takie "inwalidy" że mam ubaw po pachy.

Kiedy Ozil był w Realu, pobili wszystkie rekordy La Liga dominując Barcelonę. W LM odpadali mając po prostu pecha, bo jak można nazwać porażkę z Barceloną po niesłusznej czerwonej kartce dla Pepe, który nawet nie dotknął Alvesa, a do momentu czerwieni sytuacja była otwarta. Jak można nazwać porażkę po karnych z Atletico Madryt? Jak można nazwać to, że Lewy zagrał mecz życia i strzelił 4 bramki, mimo że BvB nie była dużo lepsza to wygrała 4:1. W rewanżu Real był o włos, żeby odrobić straty, obijali słupki i poprzeczki.

Ostatnie 4 lata były takie że w końcu Realowi sprzyjało szczęście:
13/14 - wygrany finał rzutem na taśmę, w ostatniej akcji meczu Ramos wyrównał na 1:1.
15/16 - półfinał wygrany 1:0 po samobóju z City, finał wygrany po karnych.
16/17 - półfinał wygrany po 2 bramkach ze spalonego CR7. Finał wygrany dzięki CR7.
17/18 - półfinał wygrany rzutem na taśmę z Juve po mocno naciąganym karnym, finał wygrany, ale kto wie jakby wyglądał ten finał gdyby nie "przypadkowy" faul Ramosa i kontuzji Salaha.

Także no faktycznie, Real tak łatwo wygrywał te LM. Po prostu mieli w ostatnich latach więcej szczęścia niż za kadencji Mourinho, ale to Jose odbudował ten Real i te sukcesy są w dużej mierze jego zasługą.

Brak Ci argumentów, piszesz te same bzdury, które opowiada Owen. Dajesz argument, który ma poprzeć Twoją żałosną teorię, tylko brakuje w niej faktów, które niestety przeczą Twojej słabej teorii. Także, żegnam i odsyłam do nauki.

Trz - na o kto sprzedał Pogbę? Mourinho? Ferguson go sprzedał, bo stwierdził że nie da mu grać tyle ile chce, i że 19-latek nie będzie mu mówił co ma robić. Oczywiście patrząc na to co Pogba dzisiaj wyczynia, to w sumie dobrze zrobił, a my niestety padliśmy ofiarą jego "sukcesu" w Juve i chcieliśmy go odzyskać.

DiabelRed - Depay też w Ligue 1 miał sezon temu 22 bramki i 17 asyst. Przypomnij mi, ile ten fenomenalny skrzydłowy miał bramek i asyst w United?

De Bruyne trafił do świetnego zespołu i jest świetnym piłkarzem. Nigdzie nie napisałem że nie jest, piszę tylko że nie jest tak genialny jak go malują. Jest po prostu świetnym graczem, który w pewnych warunkach gra genialnie. To nie zmienia jednak faktu, że w czasach Mourinho dopiero się rozwijał, nie był wtedy zawodnikiem lepszym od Oscara, który też miał wielki potencjał, to że później wybrał hajs w Chinach, a nie grę w Europie o najwyższe cele, to już nie problem Mourinho.

Oscar w sezonie przed przyjściem Jose radził sobie świetnie, miał 22 lata i wykręcił 12 bramek i 12 asyst, jako zawodnik na 10. De Bruyne którym się sezon temu zachwycaliśmy w wieku 25 lat, wykręcił 12 bramek i 21 asyst. Jak widzisz Mourinho miał ciężki wybór, bo Oscar będąc w tym samym wieku co De Bruyne wykazywał znacznie lepsze umiejętności, a wybory Oscara później nie są problemem Mourinho.
» 4 października 2018, 13:57 #27
tomekwietniu: MK991 jeżeli uważasz, że KdB potrzebuje świetnych zawodników koło siebie, a inaczej nie gra to co powiedzieć o tym jaki miał wpływ na Werder i Wolfsburg - 107 występów dla tych drużyn 30 bramek, 47 asyst... To, że City wygrywa to jedno, mając taki skład to norma, ale w obecnym sezonie gra dużo gorzej właśnie przez to że brak im KdB. Także kolego nie mogę się zgodzić z Tobą, że Kevin nie jest genialny, a porównanie go do Di Marii jest co najmniej nie na miejscu. To że gra w dobrej reprezentacji Belgii to akurat tak trafił, ale to że gra w City to już kwestia jego umiejętności, a nie szczęścia.
» 4 października 2018, 14:03 #26
MK991: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.10.2018 14:12

Ludzie, wytłumaczę Wam to łatwiej - Bundesliga to liga o przeciętnym poziomie. Tam zawodnicy mocni wyglądają świetnie, i zawsze tak było, ale gdyby De Bruyne trafił do United, to nie grałby tak świetnie, jak gra w City. Jakie mam argumenty? Idealne.

Kagawa i Mikitharian - obaj byli gwiazdami większymi niż De Bruyne, w Bundeslidze wyglądali jaki piłkarze z innej planety, kręcili takie statystyki, że wszyscy łapali się za głowę. Niestety obaj mieli tego pecha, że trafili do przeciętnej kadry United w najsilniejszej lidze świata, i obaj zginęli w tej lidze, bo po prostu to są tacy sami piłkarze jak De Bruyne. Gwarantuję Wam, że i Kagawa i Miki gdyby trafili do City, to wyprawialiby to samo co De Bruyne.

To są piłkarze, który dobrze wyglądają obok gwiazd.
I mówię tu o najwyższym poziomie, a nie o Bundeslidze.
» 4 października 2018, 14:11 #25
Diabelred: MK991,

,,DiabelRed - Depay też w Ligue 1 miał sezon temu 22 bramki i 17 asyst. Przypomnij mi, ile ten fenomenalny skrzydłowy miał bramek i asyst w United?"

Ale czego wlasnie to dowodzi? Tego, ze de Bruyne to topowy grajek, bo potrafi grac na wysokim poziomie zarowno w slabszym zespole(Wolfsburg) jak i tym lepszym(City) jak i w roznych srodowiskach(slabsza i lepsza liga), w przeciwienstwie wlasnie do takiego Depaya, ktorego PL niestety bolesnie zweryfikowala.

,,który w pewnych warunkach gra genialnie"

Pisales, ze Modric gral wysmienicie nawet w przecietnej Chorwacji no i to samo mozna powiedziec o Belgu i jego grze w przecietnym Wolfsburgu...:)
» 4 października 2018, 14:22 #24
tomekwietniu: Logika mistrz grasz genialniej w dużo gorszej Bundeslidze, trafiasz do najtrudniejszej ligi z racji tego jaki poziom reprezentujesz, dalej grasz genialnie już w Anglii i w reprezentacji, ale nie jesteś genialnym zawodnikiem. Dlaczego? Bo użytkownik dp wie lepiej jak sobie poradzisz w United, czy pociągniętesz za uszy zespół czy nie... dlaczego? Bo Miki i Kagawa nie dali rady. Naprawdę szacun, jak uważasz że zawodnicy BVB są tutaj idealnym unaocznieniem i totalnym wykładnikiem. Gdzie tak naprawdę tylko dwóch zawodników z tamtej drużyny poszło krok dalej Lewy i Hummels, każdy inny przepadał. Przemyśl sobie jedną rzeczy: zależności w Twojej głowie to nie jest równoznaczne faktom...
» 4 października 2018, 14:32 #23
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.10.2018 14:41

Teraz widze, ze umniejszasz juz nie tylko de Bruyne, ale i samej Bundeslidze. :). Nie da sie ukryc, ze Bundesliga to nie PL, ale po raz kolejny podkreslam, to co juz zreszta napisalem w pierwszym komentarzu. De Bruyne wykrecil takie staty nie w napiszkowanym gwiazdami Bayernie, czy chocby w drugiej sile Bundesligi w ostatnich latach BVB, ale w srednim Wolfsburgu. Wspomniani Kagawa i Miki, grali z grajkami jak Lewy, Reus, Auba, Dembele itd, dzieki czemu co chyba logiczne duzo latwiej bylo im wykrecic dobre saty. A z kim gral de Bruyne? SchĂźrrle, Bast Dost, Bendtner no sam top... :D

Takze Twoj argument, ze jest dobry w okreslonych warunkach, czy ze w City gra swietnie, bo obok ma podobnej klasy grajkow zostal obalony po tym co pokazal w duzo gorszym zespole niz City i na tym mysle, ze mozna zakonczyc dyskusje. :)
» 4 października 2018, 14:37 #22
Biniek: Czyli wg ciebie MK, to Jose Mourinho zbudował Real z którym Zidane wygrywał Ligę mistrzów? Z tego co piszesz, to gdyby nie pech, JM wygrywały wszystko w Europie. Biedny ten Mou, taki genialny, a taki pechowy.
» 4 października 2018, 14:38 #21
MK991: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.10.2018 14:43

Jezu człowieku.. ty masz fakty, informacje, a i tak nadal nie potrafisz tego zrozumieć.

BUNDESLIGA to żaden poziom. Tam jest jeden topowy klub, Bayern.
W takiej lidze, piłkarz o klasie De Bruyne, będzie kręcił dobre statsy, tak samo jak Depay w L1.
Depay trafił do przeciętnego United, gdzie sobie nie poradził. I to samo byłoby z De Bruyne, ale on dobrze wybrał i trafił do zespołu w którym miał super skład i w którym od razu mógł grać na wysokim poziomie.

Zobacz różnicę:
De Bruyne wszedł do City w którym miał - Aguero, Sterlinga, Silvę, Yaya Toure, Fernandinho, Kompany + dodatkowo piłkarze o klasie Valencii. Generalnie bardzo silny zespół.

Depay trafił do United w którym grali piłkarze bez formy, którzy byli bliscy końca kariery, młodziki które są przeciętne, nie ma żadnych gwiazd w formie, jeśli już były to z nazwiska np. Rooney czy Schweinsteiger, generalnie zespół był mocno przeciętny, żeby nie powiedzieć słaby. Nie było rozgrywającego, połowa składu to był szrot na poziom West Brom, a nie United.

W tych samych warunkach nie poradzili sobie Mikitharian i Kagawa. Twierdzisz więc, że trzech zawodników, którzy byli gwiazdami mniejszych lig byli za słabi, a ten jeden De Bruyne okazał się takim geniuszem? Nie, to bzdura i tyle. Facet dobrze wybrał i tyle.

Modrić grał w przeciętnej Chorwacji przeciwko najlepszym zespołom świata. I nawet grając obok przeciętnych kolegów spowodował, że zagrali powyżej swojej jakości. Ten jeden piłkarz sprawił że Chorwacja zdobyła srebrny medal. Był po prostu fenomenalny.

De Bruyne grał w przeciętnej lidze, w przeciętnym Wolfsburgu, czyli jeśli jest zawodnikiem o większej klasie, logiczne było że będzie miał wpływ na grę Wolfsburga, tak samo jak wpływ na grę Lyonu ma Depay, ale to nie znaczy że De Bruyne jest genialnym piłkarzem, bo nie jest. Jest po prostu bardzo dobry i idealnie pasuje do City, dam sobie rękę uciąć że w słabszym zespole PL grałby na znacznie niższym poziomie.

Biniek - dokładnie to chcę powiedzieć. LM i system pucharowy rządzi się swoimi prawami, jeżeli nie masz szczęścia to choćbyś zbudował najlepszy zespół świata, i tak odpadniesz. Wystarczy jedna zła decyzja sędziego i zespół odpada, wystarczy jeden zły dzień zespołu, tak jak np. Barcelona rok temu z Romą, mieli po prostu najgorszy dzień, zagrali beznadziejnie i odpadli, mimo że mieli gigantyczną zaliczkę.

Zizou miał szczęście i tyle. Chciałbym go zobaczyć w klubie pokroju Arsenalu, i wtedy byście wszyscy zobaczyli, że trener z niego mocno przeciętny. Tak samo jak z Guardioli, który miał to szczęście że 2x w finale LM trafił na Fergusona, który miał zbyt duże ego i chciał pójść na otwartą wojnę z ofensywą Barcelony, co było z góry skazane na porażkę.
» 4 października 2018, 14:38 #20
matizek92: Ten przykład z Messim...tak tłumaczył, tak próbował, a mam wrażenie, że nic z tego nie zrozumiałeś.
» 4 października 2018, 15:30 #19
Biniek: MK ty naprawde masz coś s głowa. Owen nie ma pojecia o piłce- gość grał w najlepszych klubach świta, w reprezentacji ale ty znasz się lepiej.
Znasz się lepiej na piłce od Scholesa, Ferdinanda i masy innych świetnych piłkarzy, którzy widza problem Manchesteru w Mourinho. Większość kibiców uważa tak samo, Ty obwiniasz nawet parkingowego, zeby tylko wybronić Jose. Jose to był świetny trener ale te czasy już minęły. Nie poradził sobie Realu, nie poradził sobie w Chelsea i nie radzi sobie w MU. Ciekaw jestem, kto go zatrudni po kolejnej klapie? Gość miał trudne zadanie i to nie podlega dyskusji ale kasuje za to tez niemałe pieniądze, a wyników nie ma. I nie wyskakuj z LE i 2 miejscem, bo to nikogo nie interesuje. Popatrz na styl gry Manchesteru- tragedia. Za SAFa mieliśmy duzo słabych meczów ale je przynajmniej wygrywaliśmy. Do tego te slabe mecze były przeplatane genialnymi. No i przede wszystkim mieliśmy styl. Ja za czasów JM widziałem może ze 3 zajebiste mecze, reszta to padaka. Tu nawet nie chodzi o wyniki, a o to ze JM nie ma swojego stylu. Mówisz, ze Klopp nic niecwygral. Masz raje, ale jego drużynę przyjemnie się ogląda. Nas oglądać się nie da.
Zgadzam się z tym, ze Pogba to nie Modric.
Zgadzam sie z tym ze KDB to nie jest klasa Modrica, zwłaszcza ze Kevin ma zawsze dobre pół sezonu, a potem znika.
Nie zgodzę się nigdy z tym, ze Mourinho robi dobra robotę tylko ma pecha. Mourinho się pogubił, a ze jest tak w sobie zadufany jak ty, to jeszcze tego nie widzi.
» 4 października 2018, 15:33 #18
trakol: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.10.2018 15:40

MK991, Nie wiem po co sie tak rozpisujesz przeciez te dzieci nawet czytac ze zrozumieniem nie potrafia, zero pojecia o prawdziwej pilce, mysla, ze prawdziwy futbol jest jak w fifie ;D a owen razem ze scholesem juz nie raz sie zblaznili swoimi wypowiedziami (chociaz nie umniejszam ich pilkarskim umiejetnosciom)
» 4 października 2018, 15:39 #17
klusek0128: Jest i on... naczelny intelektualista strony, między wierszami najlepiej czytający a o i na piłce od wielu zawodowych graczy i menadżerów lepiej wiedzący... Tzw. "już wam tłumaczę" MK...
Charakteryzują go "ciekawe" tezy jedną z nich mamy już w pierwszym zdaniu a brzmi tak "Ludzie, wytłumaczę Wam to łatwiej - Bundesliga to liga o przeciętnym poziomie." i na tym chyba zakończę skróconą charakterystykę tej smutnie oszukanej przez samego siebie postaci która mysli ze coś wie. Cytujac klasyka "niestety, napchałeś sobie głowę jakimiś pierdołami o żabach i teraz na siłę próbujesz zainteresować tym innych. Nie, Krzysiu?"
» 4 października 2018, 15:43 #16
QsQs: MK991 jest trollem. Przecież jego teorie to nieśmieszny żart nie poparty żadnymi dowodami, po prostu "mądrości" oderwane od rzeczywistości. Mówi to co mu ślina na język przyniesie. Byle tylko zabłysnąć w internetach. Proponuje go zignorować.
» 4 października 2018, 20:08 #15
fiszbin: Owen z całym szacunkiem, Ferguson go oddał za darmo bo nie widział w nim przyszłości United. Juventus go sprzedał i nawet nie odczuli jego braku. Narazie Pogba nawet nie zblizył sie do wartosci jaką dawał zespołowi Cleverly a to był bardzo przecięty zawodnik.
» 4 października 2018, 12:36 #14
JuveUnited: Za to odczuli jego obecność bo w barwach Juve był fenomenalnym zawodnikiem
» 4 października 2018, 13:21 #13
Spadkobierca: A ja myślę, że braki jego charakteru skrywały postacie Marchisio i Pirlo. Tak samo jak i w reprezentacji. W klubie bez wielkich tuz pokazuje swoje prawdziwe oblicze.
» 4 października 2018, 18:42 #12
Sotnelaw: Ferguson oczekiwał by od zawodnika większego oddania a jeśli Pogba wyżej stawia to co mu mówi agent a nie to co mówi trener to Sir Alex szybko pogoniłby go z klubu. Z resztą raz już tak zrobił z tego powodu. Owen akurat nie trafił z doborem przykładu i mógł tutaj Pogbę zastąpić Martialem lub Rashfordem chociaż w ich przypadku najlepszy na świecie to spore wyolbrzymienie nawet jeśli wzbiliby sie na szczyt swoich możliwości...
» 4 października 2018, 12:36 #11
RoniAKAr10: Pogba u Fergusona byłby najlepszym piłkarzem na świecie. Panie Owen ty chyba nie oglądałeś wczoraj Barcy! żaden piłkarz nie jest i prędko nie będzie lepszy od Leo Messiego! już nie mówiąc o podejściu do gry i presji. Messi jest kapitanem i ciągnie za sobą wszystkie barcelońskie woły! Ale co ja tam wiem : odwieczny kibic Barcy i fan Man Utd.
» 4 października 2018, 12:30 #10
DevoMartinez: Z Sanchezem to poleciał. On juz był bez formy w afc i to juz drugi rok trwa co najmniej. Z Pogba to SAF w ogole by nie chcial gadac po cyrkach ktore były w zesżłym sezonie. Jakbny mu zawodnik powiedzial, ze mu taktyka nie pasuje bo on jest ofensywnym pomocnikiem nie DM. :) Także Owen zbyt wnikliwy nie jest.
» 4 października 2018, 12:28 #9
Foster: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.10.2018 12:36

Bez formy był w AFC bo chciał odejść i sobie włączył tryb bez formy...tak był kotem.

W Manchesterze United jest bez formy bo mu totalnie sposób gry nie pasuję i taką sytuację można było przewidzieć już przed zakupem - to piłkarz do szybkiej wymiany podań nic dziwnego ktoś w końcu wybierał go do Barcelony, Arsenalu.

W United w trakcie meczu pokazuję choćby przez gestykulacje, że on nie wie o co chodzi w grze na stojąco, a ci jak na złość stoją jak kołki, ruszanie się po boisku w naszej drużynie to jest jakiś Dramat tylko gdzie jest trener i czemu to się nie zmienia na lepsze od długiego czasu? nie umiem tego racjonalnie wytłumaczyć ...
» 4 października 2018, 12:34 #8
matizek92: Tam chciał odejść, tu mu nie pasuje styl...może zacząłby w końcu wywiązywać się ze swoich obowiązków, a nie tylko wymagać, wymagać i wymagać od innych? :D
» 4 października 2018, 12:38 #7
Foster: Ale ja go nie bronie, powinien zdecydowanie próbować ale są miejsca do których po prostu nie pasujesz i dla mnie od początku United to było zdecydowanie złe miejsce dla Sancheza.

Powtarzam jeszcze raz nie z przypadku ktoś go kupował do Barcelony, Arsenalu - po prostu tam było jego naturalne środowisko.

Swoją drogą ja widzę, że on się bardzo stara ale po prostu nie idzie bo ta drużyna jest tak zamulona, gra tak wolno, zero gry na jeden kontakt, przecież co on ma zrobić sam w tej drużynie? Lukaku stanie jak ten kołek i czeka na piłkę .... ahh długo by gadać ....
» 4 października 2018, 12:52 #6
DevoMartinez: NIe da się grać wysokim presingiem mają w składzie wolnych Pogbe i Matica w pomocy. Zanim oni doskoczą do kogoś to mozna wyjsc na dymka. I pewnie dlatego nie gramy wysokim presingiem. Jak jeszcze grał Herrera sezon temu to mozna było czasem przycisnąć bo było kim - Rahsford, Lingard, Herrera, Lukaku duzo biegali. Teraz mamy słabo wybiegany skład do tego statycznych pomocnikow w srodku pola i brak 10tki. Zeby jeszcze Pogba grał na DM jak na początku to tych 4 z przodu mogłoby presować ale z nim no sorry ale cięzko. Pisałem to już w połowie zeszłego seoznu, ze jestesmy niewolnikami Pogby jesli chodzi o ustawienie i to jak mozemy grać. Mourinho sie wtedy ugiał i zmienił ustawienie dla francuza. A, ze dasz palec to potem chcą rękę to moze teraz jest jak jest.
» 4 października 2018, 13:15 #5
Foster: @DevoMartinez Jest w tym dużo prawdy
» 4 października 2018, 13:17 #4
Spadkobierca: Ta, włączył tryb bez formy, który przełożył się przy okazji na reprezentację. Przestań wciskać kity Foster, Arsenal sprzedałby go nawet wtedy, gdyby Sanchez błyszczał, bo byli do tego zmuszeni kończącym się kontraktem.
» 4 października 2018, 18:41 #3
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.10.2018 12:27

Z tego co mi wiadomo to Salaha sprzedał Conte, ale co ja się tam znam. Wspomina o tak długiej liście, a raptem wymienił 3 graczy (Sala z ww. powodu nie liczę), z czego Alexis nie błyszczał już formą w Arsenalu. No normlanie na tyle lat trenowania to dramat.

PS. Zaraz ktoś pewnie jeszcze wspomni o Lukaku w Chelsea, który wielokrotnie sam powtarzał, że to była tylko i wyłącznie jego wola, aby odejść.
» 4 października 2018, 12:26 #2
Foster: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.10.2018 12:28

I dokładnie to mam namyśli mówiąc cały czas źle na temat Mourinho - on nie rozwija zawodników po prostu umiesz grać to grasz u niego i tyle... Moim zdaniem to zły trener dla tej grupy ludzi.

Charakter może i ma w jakiś stopniu odpowiedni ale on ich nie rozwinie musiałby nakupować gotowych żołnierzy, a jak zauważyliście nie kupuje sobie takich ludzi...dlaczego?

Bo to Manchester bo to stawienie na młodzież, bo to tradycja on próbuje się do tego zaadaptować tylko moim zdaniem nic z tego ni będzie właśnie przez to, że po prostu on nie pasuję do takiego projektu. Żeby tu coś pykło to musiałby kupować samych zawodników pokroju np: Perisić, Mandzukić itd... Tylko co wtedy? A no to co zawsze 3 lata jakiś sukces i później trzeba zaczynać wszystko od nowa.
» 4 października 2018, 12:25 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.