Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Shearer: Pogba w meczu z West Hamem był żałosny

» 1 października 2018, 09:48 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Alan Shearer na łamach dziennika The Sun bardzo krytycznie ocenił występ Paula Pogby w meczu z West Hamem United (1:3).
Shearer: Pogba w meczu z West Hamem był żałosny
» Paul Pogba nie ma ostatnio dobrej prasy w angielskich mediach
– Paul Pogba jest rekordowym transferem Manchesteru United. Zastanówmy się nad tym chwilę i pomyślmy o wielkich zawodnikach, którzy grali dla tego klubu. Choć Pogba jest mistrzem świata, to nie może im nawet butów wiązać – twierdzi Shearer.

– W meczu z West Hamem był żałosny. Był tak słaby, że Jose Mourinho musiał ściągnąć go z boiska, bo nic nie dawał drużynie.

– Jeśli Pogba chce pozbyć się menadżera, to robi to zdecydowanie lepiej, niż gra w piłkę, bo jego koledzy również nie byli dużo lepsi.

– Menadżer o renomie Mourinho i z tak niesamowitym CV nie zasługuje na to – dodaje Shearer.


TAGI


« Poprzedni news
Luke Shaw: To był potworny występ
Następny news »
„Zbyt wielu zawodników United kwestionuje metody Mourinho”

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (44)


Klimaa: Niestety ale Pogba to mentalnie chłopiec. Umiejętności ma ale zupełnie nie potrafi tego wykorzystać.
» 1 października 2018, 21:14 #38
soldier: Choć osobiście mam pewne pretensje do Mourinho, uważam, że w tym konflikcie kibice powinni być dlaje murem za Portugalczykiem. W armii najważniejszy jest generał.
» 1 października 2018, 16:22 #37
DevoMartinez: I tu różnica jaką robił SAF. Dla niego zawodnicy wypruwali sobie żyły i czasem nawet nie musiał nic im mówić w przerwie meczu bo sami byli podłamani, że zawiedli menagera, nie trzeba było ich specjalnei motywować przed wyjsciem na drugą połowę. Teraz inne czasy, inni zawodnicy, brak liderów, mniejsze przywiązanie do barw klubowych, części (bo nie wszystkim) zawodnikow nie chce sie umierac za klub a w tej lidzie zaangazownaie, determiancja to połowa sukcesu. Druzyna o slabyszhc umiejetnosciach tu moze pokonac najwiekszych samym zaangazowaniem.
» 1 października 2018, 13:35 #36
bestija: Proszę cie nie porównuj Ronaldo do tego degenerata Maradony. Co do reszty sie zgadzam.
» 1 października 2018, 15:40 #35
bestija: Ok, rozumiem twój punkt widzenia. Ps. Maradona zajmował sie wymuszeniami, przyjaźni z włoską mafią, ma w Rosario siec agencji towarzyskich, które są burdelami sponsorowanymi przez tamtejsze grupy przestepcze. Podejrzewany jest o szmuglowanie dragów na wieksza skale. Tak w kwestii konkretów.
» 2 października 2018, 00:56 #34
Piotrek92: znaleźli kozła ofiarnego i teraz wszyscy szmatławce cisną po Pogbie. Prawda jest taka że cała drużyna zagrała żałośnie od obrony po atak. Po za Davidem, bo nie miał szans przy każdej bramce dla młotów. I nie był to pierwszy mecz w tym sezonie, w którym żeśmy tak zagrali. Brighton, Derby, Wolverhampton, druga połowa z Watfordem. Coś trzeba zmienić, bo gramy gorszą piłkę dla oka niż takie Watford, West Ham, czy Everton. Nie wspominając już o tych co regularnie są w top 6.
» 1 października 2018, 11:59 #33
pbskarpy: Też uważam, że wstawianie każdego newsa z totalnego brukowca, jakich w UK jest wiele, to bzdura. Oni swoje gazety wydają codziennie więc muszą mieć kontent. Dlatego wymyślają na siłę newsy, że ponoć, ktoś, gdzieś, kiedyś, może, możliwie, gdyby, zasłyszane, anonimowy informator, przyjaciel rodziny itp itd.

Nie mówię, o tym newsie, bo pewnie Szira coś powiedział, ale wrzucanie każdego śmiecowego newsa to błąd.
» 1 października 2018, 11:03 #32
DevilFan: A może wstawicie całość co? Bo ten wycinek jest wręcz żenująco wycięty i stawia źle tylko Pogbę, polecam zapoznanie się z całym wystarczy wpisać na konkurencyjnej stronie dany tekst
» 1 października 2018, 10:41 #31
matizek92: Rozbiją to na dwa newsy, więcej komentarzy i odsłon :) W tej drużynie każdy zasługuje na ostry pojazd, od trenera zaczynając kończąc na każdym rezerwowym .
» 1 października 2018, 10:43 #30
amonutd: Wycinek czy tez nie. Idealne podsumowanie tancerza.

Ps. Swietny avatar, klasa lezka.
» 1 października 2018, 11:13 #29
Biniek: Z tego portalu zrobił się prawdziwy śmietnik. Szkoda, bo zawzze lubiłem tu czytać wiadomości. Sam tez pisałem newsy jakieś 15 lat temu;) Dziś wchodzę na stronę i widzę same bzdury, ściągnięte z najgorszych brukowców. Smialo można powiedzieć, ze DP prezentuje aktualnie taki sam poziom jak sam Manchester United.
» 1 października 2018, 10:27 #28
kocur224: Piszą to co ludzie mówią i tyle, bardzo dobrze! Jak będzie United grało lepiej to będą pisać inaczej.
Brawo dla Devilpage za pisanie nie tylko tego co każdy by chciał usłyszeć, tylko cała prawdę.
Love United Forever!
» 1 października 2018, 10:41 #27
devilpl: Chcesz powiedzieć ze kiedyś DP miało kreta w szatni MU i miało tylko sprawdzone informacje prosto z pierwszej ręki? Lub chcesz powiedzieć ze kiedyś cytowane gazety pisały tylko prawdę i tylko prawdę?
» 1 października 2018, 10:43 #26
Biniek: Tak, właśnie to chce powiedzieć. Jesteś bardzo mądry i pieknie rozszyfrowałeś mój komentarz.
» 1 października 2018, 10:54 #25
Sideswipe: a Ty swoimi postami ten poziom podnosisz. XD
» 1 października 2018, 10:57 #24
Biniek: Kocur plotki były zawsze, ale kiedyś się je przesiewalo. Dziś wstawia sie tu kazda bzdurę. sa różne agencje prasowe, podające informacje które są mniej lub więcej zbliżone do prawdy i są źródła typu Daily Mail, czy The Sun... wiesz jaka jestvtoznica między The Sun, a The Times? DP to niestety The Sun...
» 1 października 2018, 10:58 #23
Biniek: Sideswipe jak każdy z nas, łącznie z tobą;)
» 1 października 2018, 11:02 #22
Spadkobierca: Panie Biniek, oni muszą się jakoś utrzymać. Każde kliknięcie to potencjalne wyświetlenie reklam. Jeśli Ci to przeszkadza to kup domenę, załóż własny fansite i próbuj przesiewać.
» 2 października 2018, 05:39 #21
litomasz: ,,Jeśli Pogba chce pozbyć się menadżera, to robi to zdecydowanie lepiej, niż gra w piłkę, bo jego koledzy również nie byli dużo lepsi."- Shearer powiedział tak dosadnie, że bardziej się nie da. Myślę, że każdy się z tym zgodzi.
» 1 października 2018, 10:26 #20
Giampaolo: Nie ma go kim zastąpić biorąc pod uwagę w jakiej formie są inni środkowi pomocnicy :D
» 1 października 2018, 09:58 #19
trikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2018 10:07

NIE MA GO KIM ZASTĄPIĆ ? XD A CO ON TAKIEGO ROBI ? MC TOMMINAY CZY PEREIRA więcej zrobią bo nie Pye&dolą kocopołów i NIE szukają nie wiadomo gdzie przyczyny. Dostają wytyczne, realizują je i tyle.

Ten chłop nie chce grać dla United, nie chce grać dla Mourinho i nie zmieni się to przy innym managerze. Uważasz, że Zizu np jest lajtowym gościem ? Załóżmy, że jest trenerem już od meczu z WHU. Widzi JAK ten pajac prezentuje się bezpośrednio w starciach właśnie z Noblem czy Obiangiem i co ? Dostaje ostrą reprymendę, żeby biegać walczyć grać i co ? Weźmie się do pracy czy będzie uważał, że on jest od instagrama i od daba ? Dobra, daba dawno nie było więc od śmieszkowania. Gość jest zakalcem i nara...

Choć Pogba jest mistrzem świata, to nie może im nawet butów wiązać --> Piękne
» 1 października 2018, 10:05 #18
Giampaolo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2018 10:13

A widziałeś McTominaya w grze? No właśnie. On dostaje wytyczne i stara się je zrealizować, ale okrojony zakres umiejętności nie pozwala mu tego osiągnąć. Ja nie mam nic przeciwko temu, żeby w pomocy grali piłkarze klasy McTominaya czy Cleverleya, pod warunkiem, że będą wyniki. No, ale nie ma - Scotty zagrał tak źle jak Pogba w meczu z WHU. Z Perrierą jest podobnie, jest rzucany po różnych pozycjach, ale niewiele z tego wynika. Zresztą Mourinho chyba nie ma do niego za dużo zaufania, zagrał tylko 164 minuty w tym sezonie. Zresztą już sam fakt, że Mourinho ciągle stawia na Pogbę, mimo konfliktu z nim i dramatycznie słabej gry Francuza, zamiast zastąpić go Perreirą/Scotty'm/Herrerą mówi sam za siebie :D
» 1 października 2018, 10:13 #17
trikos: @Giampaolo Zgadza się, umiejętności Pogba ma kapitalne ale...ALE... Zawodnicy pokroju Carricka, Fletchera którzy byli na początku uznawani za drewniaków i cieniasów przy Scholesie - było tak, prawda ? Z biegiem lat jednak nie zmieniał się ich stosunek do gry - mięli wytyczne, realizowali je i amen. Wtedy Paul Scholes móg realizował grę ofensywną mając ze sobą dwóch takich graczy. Dziś cała trójka uznawana jest za legendy klubu z Old Trafford - pokora i determinacja do celu.

Dziś Matić z Fellą / Fredem zabezpieczają POGBEJA realizując wytyczne taktyczne a ten nadal nie rozwija skrzydeł bo co ? Manager mu "karze"... Co stoi mu na przeszkodzie być na tle dużo niżej notowanych zespołów błyszczeć ? Nic. Jego ego mu nie pozwala i uważam, że jest zgniłym jabłkiem które trzeba usunąć. Mourinho jak zauważyliśmy daje mu szanse non stop, ustawia zespół pod niego a on nadal nie pokazuje nic, nic co wyróżniałoby go nawet na tle West Ham United...
» 1 października 2018, 10:22 #16
Biniek: Tricos na boisku jest 11 piłkarzy i w tym sezonie wszyscy nagle zapomnieli jak się gra w piłkę? Czy może to tez wina Pogby, ze Lukaku biega po boisku jakby mu jaja ktoś związał, Sanchez to błędny rycerz, Matic zamienił się wagonik z węglem, a Herrera, Mata, Lingard i obrońcy padli ofiarami tych samych kosmitów, którzy odebrali umiejętności koszykarzom w Kosmicznym meczu? Nikt nie chce grać dla Mourinho, oczywiscie łącznie z Pogba, wiec rozwizanie jest proste. Kwesti tylko znalezieni odpowiedniego kandydata i zobaczysz jak szybko ci wszyscy piłkarze przypomną sobie jak się poruszać po boisku. Zobacz co się stało w Chelsea, kiedy wyrzucili siwego;)
» 1 października 2018, 10:32 #15
matizek92: A to wina Mourinho że nie potrafią podawać? Wiesz, że oni sami sobie szkodzą? Mourinho zwolnią, do top4 nie dobiją, skończą bez LM, skończy się bez transferów, Pogba odejdzie, Mourinho trafi do klubu z LM, a UNITED zostanie w czarnej ... :) Nie ważne jak, zawsze to nasz klub będzie stratny, bo część piłkarzy chce się buntować i zwolnić trenera...Szkoda słów.
» 1 października 2018, 10:44 #14
trikos: @matizek92 Wszystko się zgadza, zdecydowanie masz olej w głowie ;) Pozdrawiam
» 1 października 2018, 10:54 #13
Biniek: Matizek, masz racje. Tak przecież stało się z Chelsea i Realem po wyrzuceniu JM. A nie, czekaj...
» 1 października 2018, 11:00 #12
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2018 11:11

A Chelsea grała w LM po zwolnieniu Jose jak się buntowali? Real to inna historia, tam Mourinho nie został zwolniony, tylko sam odszedł po zakończeniu sezonu. Sezonu w którym grali w finale PK i byli w półfinale LM. Odszedł nie dlatego, że był bunt (fajnie się buntowali z takimi wynikami), ale dlatego, że prasa wchodziła z wielkimi butami w jego prywatne życie. On tam był za każdym razem niszczony przez Marce.

Chelsea to chociaż miała skład i mogli się buntować, u nas jest taka lipa, że szkoda słów, no ale...czas pokaże kto z nas ma rację :) Popatrz na to, że po nie awansowaniu do LM Chelsea wielkich transferów nie zrobiła, ale oni mogli sobie na to pozwolić, bo trzon drużyny został. U nas Pogbie wchodzi się za przeproszeniem w du... kupuje mu się graczy, a on i tak olewa ten klub bo chce odejść. CHCE ODEJŚĆ nie ze względu na trenera, tylko dlatego, że mu tu nie pasuje i trzeba się z tym pogodzić. Zostaniemy z takimi tuzami jak Herrera, McTomminay, Fred, Matic. Wieczny talent Rashford i Martial, a na obronie będzie im pomagał Smalling czy Jones...No ku...świetlana przed nimi przyszłość. A transferów nie będzie, bo kto tu przyjdzie bez LM? No, ale wywalą trenera, któryc che dla nich dobrze. W końcu będzie ta ofensywna gra. Nagle nasi piłkarze zaczną strzelać po +10 bramek i tyle samo asyst, a Lukaku to ze 30 goli jak nic zdobędzie w sezonie...Niech buntują się dalej, klub i piłkarze którzy w nim zostaną na tym stracą, a czas leci...
» 1 października 2018, 11:09 #11
trikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2018 11:19

@matizek92 Druga przygoda z Chelsea rozpoczęła się fajnie, w drugim sezonie byli bezkonkurencyjni a w trzecim Hazard i spółka wywalili Mou i uratowali jakoś sezon. Później przychodzi Conte, nie robi praktycznie transferów i wygrywa ligę w cuglach by w następnym sezonie Hazard i spółka wywalili Conte - no może sam dołożył od siebie takim manewrem - kupił niewiadomą Bakayoko a sprzedał klasę Maticia.

Obecnie widzimy w Chelsea piękną grę i Hazarda imponującego formą. Ja, mam zaś taką teorię. Ostatnio Eden przyznał oficjalnie, że chciał iść do Hiszpanii i to jego marzenie... Okej z tym, że na MŚ już zaczął kapitalnie grać i wręcz tymi występami wołać w stronę Realu - "TO JA JESTEM GOŚĆ DO ZASTĄPIENIA RONALDO" ale z transferu nici... Przychodzi Sarri, grają kapitalną piłkę, Hazard błyszczy i mówi o swoim marzeniu gry w Hiszpanii - znowu okej ale wymagam od prawdziwych gwiazd robienie tego co do nich należy - najpierw gry na poziomie GWIAZDY FOOTBALLU. I jeśli Eden ma odejść i mówi o tym oficjalnie ale prezentuje się na boisku jak GIGANT to nie mam z tym problemu. Z drugiej strony jeśli mają być fochy, brak formy i jawne walenie w....... to wjadomo - to nie jest profesjonalista. Przypomnijcie sobie Ronaldo i jego ostatni sezon na który się zgodził by przejść potem do Realu.
» 1 października 2018, 11:12 #10
Biniek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2018 11:18

Matizek Chelsea po zwolnieniu JM wygrała Premiere League ale masz racje, skład mieli duzo lepszy od naszego. Real grał słabo za Mourinho i tam tez murarz miał kosę min. z Ramosem(rym nie zamierzony). U nas potrzeba transferów ale tez zmiany trenera. Jak widać JM kompletnie sobie u nas nie radzi. Nie potrafi narzucić drużynie stylu, nie potrafi ustawić ich taktycznie. Gdyby to Pogba był jedynym problemem, to po prostu by nie grał. Widzieliśmy co się stało w meczu z Derby. Tam go nie było, a jakoś poziom zaangażowania nie wzrósł.
» 1 października 2018, 11:15 #9
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2018 11:17

Chelsea cały czas miała pakę na mistrza i sam Mourinho przyznał się do błędu w przygotowaniach do sezonu, za bardzo popuścił i dał za dużo luzu niektórym piłkarzom. Jedyny bunt jaki widziałem w karierze Mourinho to właśnie ten w Chelsea, ewidentnie grali na jego zwolnienie. W obecnym United ludzie dorobili sobie tą ideologię i próbują tym ukryć nieporadność większości graczy.

Ps. Ja się totalnie z tym zgadzam, że zmiana trenera jest potrzebna. Nie ma tej chemii i nie ma tego połączenia. Jednak ważne jest też to, aby zmienić graczy. Ważne jest też to, aby nie grac na jego zwolnienie bo traci tylko na tym klub! Nie Mourinho, nie Pogba, tylko klub. Oni sobie odejdą i poradzą, a my zostaniemy w bagnie.
» 1 października 2018, 11:16 #8
amonutd: Z pogba gramy w 10,5( srednio uzyteczny w ofensywie, w defensywie go nie ma).
Mou powinien przyjsc do Pereiry, Fred, Herrery natchnac ich, ustanowic trzonem pomocy i pozwolic im sie wykazac. Zaciagnac nawet juniorow, ale niech bedzie zaangazowanie. Naburmuszone panienki, buntownikow i leniuchy wietrzyc na trybunach do czasu sprzedazy badz publicznych przeprosin.
» 1 października 2018, 11:21 #7
Biniek: Matizek ogólnie to się zgadzamy, z tym ze nie przesadzałbym z tym bagnem. Skoro Liverpool dał radę, Arsenal jak widać, tez to i my sobie poradzimy. Jakby nie patrzeć to mamy wszystko, zeby wrócić na szczyt, potrzeba tylko kilku dobrych decyzji.
» 1 października 2018, 11:22 #6
matizek92: Potrzebujemy kilku dobrych decyzji...Patrząc na to kto je podejmuje, to nie widze świetlanej przyszłości :D Ed już od 6 lat próbuje podjąć dobre decyzję i coś mu to nie wychodzi. Zaczynając od trenerów, kończąc na kontraktach dla nowo kupionych graczy, ale trzeba mieć nadzieję :D
» 1 października 2018, 11:25 #5
Biniek: Amonutd bez Pogby zagraliśmy w 11 przeciw Derby. Wszyscy widzieliśmy jak to wyglądało... wszyscy czepiaj się Pogby i fakt, powinien dawać więcej drużynie. Problem jest jednak w tym, ze nikt nie daje z siebie tyle ile powinien i sam Pogba nie jest tu winny. Ja uważam, ze jeśli Jeden piłkarz nie ma motywacji, to trzeba zmienić piłkarza ale kiedy wszystkim piłkarzom brakuje motywacji, to trzeba zmienić trenera.
» 1 października 2018, 11:25 #4
Biniek: Matizek na ta chwile nadzieja to wszystko co mamy;)
» 1 października 2018, 11:29 #3
RoniAKAr10: mocno powiedziane ale trudno się z tym nie zgodzić :/
» 1 października 2018, 09:51 #2
Me89v2: Czytałem cały wywiad i on tam cisnął też o mourinho i nie tylko. Po co prowokacja cisnąca stricte po pogbie ? Jak wrzucacie coś, to rzetelnie i najlepiej cały wywiad jak na manutd.pl
» 1 października 2018, 09:50 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.