Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ince: Losy Paula Pogby są już przesądzone

» 27 września 2018, 14:03 - Autor: matheo - źródło: MEN
Paul Ince uważa, że dni Paula Pogby w Manchesterze United są już policzone. Zdaniem byłego gracza Czerwonych Diabłów, Ed Woodward w sporze zawodnika z Jose Mourinho powinien poprzeć menadżera Czerwonych Diabłów.
Ince: Losy Paula Pogby są już przesądzone
» Paul Ince uważa, że Ed Woodward powinien poprzeć Jose Mourinho w sporze z Paulem Pogbą
– Gdyby to działo się za rządów sir Alexa Fergusona, to powiedziałby jedną rzecz: „On wylatuje. Pozbądźcie się go teraz”. Nie ma szans, żeby pozwolił na to, aby ten zespół stał się pośmiewiskiem przez zachowanie Paula Pogby – mówi Ince.

– Myślę, że jego losy są już przesądzone i Pogba odejdzie w styczniu. Mówi się, że Mourinho wyleci przed nim, ale to byłaby hańba, gdyby Ed Woodward pozwolił na to.

– Jeśli to zrobisz, to pozwalasz stać się piłkarzowi ważniejszym od menadżera i reszty zespołu. To jest czas, aby Woodward stanął na wysokości zadania i poparł Jose.

– Jeżeli słyszy, że Pogba irytuje szatnię i wciąż nie gra na poziomie na którym grać powinien, to w takim wypadku poparcie powinno być po stronie menadżera, a zawodnikowi powinno się pozwolić odejść. Pogba przysporzył więcej złego, niż dobrego od czasu powrotu do Manchesteru United – dodaje Ince.


TAGI


« Poprzedni news
VAR w Lidze Mistrzów od następnego sezonu
Następny news »
Cristiano Ronaldo będzie mógł zagrać na Old Trafford

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (65)


maklo9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.09.2018 02:03

Ja bym chciał zobaczyć w z West Hamem taki skład

DDG

Valencia Smalling Lindelof Shaw

Herrera Matic Fred

Dalot Lukaku Martial
» 28 września 2018, 02:02 #65
Foster: Z takim środkiem pola to my możemy szukać szczęścia chyba tylko ze spadkowiczami.
» 28 września 2018, 08:45 #64
maklo9: niby czemu?

Matic jako defensywny pomocnik a Herrera z Fredem jako ofensywni. Byloby w koncu wiecej grania z pierwszej piłki a nie tylko lagi na Lukaku.
» 28 września 2018, 18:15 #63
jaratkow: Wreszcie głos rozsądku. Brawo INCE
» 27 września 2018, 23:27 #62
duncaneedwards: jednak to mourinho wydaje mi sie kwasem. paru zawodnikow gra ponizej swoich mozliwosci.nagle wszyscy oslabli? sanchez pogba lukaku bailey martial? wina jest po stronie trenera ktory nie lubi swoich pilkarzy nie moblizuje ich krytykuje publicznie. kto chce zostawiac serce na boisku dla takiego tluka.i graja jak graja.wszyscy wiedzieli ze skonczy sie klotnia.a jednak liczylismy ze bedzie luz. no ale jest koncowka 2018 jest wielka klotnia .3 sezon mou
» 27 września 2018, 22:16 #61
Rochanv: Bailey nie gra w United..
» 28 września 2018, 17:37 #60
devil652: Pamiętam jeszcze jaka fala hejtu wylała się na sir Alexa, że pozbył się tak niby perspektywicznego zawodnika, bo przecież Pogba chciał tylko grac ;< ...a on bardzo dobrze wiedział co robi!
» 27 września 2018, 20:59 #59
tygrys26: Xdddd niby perspektywicznego xd nic tylko płakać i iść się wieszać jeżeli twierdzisz że pogba to był niby perspektywiczny gracz.
» 27 września 2018, 21:36 #58
brazylianwisnia: Ile można gadać takie bzdury. SAF chciał za wszelką cenę zatrzymać Paula ale ten chciał odejsc żeby grać.
» 27 września 2018, 22:06 #57
devil652: No właśnie o to chodzi, że po debiutanckim sezonie, w tak dużym piłkarsko klubie jakim bez wątpienia było wtedy United, Pogba zamiast dalej walczyć i pokazać się z jak najlepszej strony, z miejsca chciał zastąpić Carricka i Scholesa. Myślę, że ktoś mądrze zwietrzył wtedy tupanie nóżkami i syf jakiego może narobić, a chyba warto przypomnieć, jak zachowuje się teraz, a wtedy dodatkowo był 7 lat młodszy... z całym szacunkiem chłopaki, ale ja o zatrzymywaniu za wszelką cenę nie czytałem, a jak było naprawdę nikt z nas nie wie :<
» 27 września 2018, 23:46 #56
devil652: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.09.2018 23:54

“Pogba signed for Juventus a long time ago as far as we’re aware,” the manager told MUTV at the time. “It s a bit disappointing because I don t think he showed us any respect at all. To be honest, if they carry on that way, I m quite happy that he s away, from me, anyway.”
» 27 września 2018, 23:53 #55
brazylianwisnia: Poczytaj wypowiedzi Evry i Fergusona na ten temat. Lepszego źródła chyba nie ma. Skoro SAF wysłał Evre by prosił Pogbe o pozostanie i przyznaję że widział w nim talent to chyba jednoznacznie wskazuję jak to wyglądało.
» 28 września 2018, 08:50 #54
rizx: "Pogba zamiast dalej walczyć i pokazać się z jak najlepszej strony, z miejsca chciał zastąpić Carricka i Scholesa" - faktycznie, zupełnie się poddał i wskoczył do pierwszego skłądu Juve
» 28 września 2018, 12:27 #53
brazylianwisnia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.09.2018 19:47

Nie jestem taki pewien. Kto da tyle kasy za niego? Zostanie przez brak oferty ponad 150mln funtów.
» 27 września 2018, 19:47 #52
jaratkow: Może brak ofert nauczy czegoś Pogbę i jego agenta?? Jeśli miałby zostać z takiego powodu to jednocześnie powinien na jakiś czas zostać odstawiony do rezerw.
» 28 września 2018, 05:11 #51
tygrys26: Jak odejdzie pogba to będzie chciało odejść innych paru zawodników, obstawiam że będą to pereira martial rashford o znajdzie się jeszcze kilku. Raczej wątpię żeby pogba nie miał poparcia paru zawodników w szatni.
» 27 września 2018, 19:38 #50
brazylianwisnia: Chyba na podstawie Twojego widzimisie.
» 27 września 2018, 19:45 #49
tygrys26: Każdy ma swoje racje, jeżeli ktoś mi powie że zawodnik nie ma prawa krytykować stylu gry to go wyśmieje, Mourinho chyba wiedział że pogba w Juventusie grał bardzo ofensywnie, w sumie to cały Juventus grał ofensywną piłkę więc z jakiej racji kupił pogbe skoro wiedział że będzie chciał grać defensywnie? Każdy ma prawo do wyboru i ja jestem po stronie pogby i ogólnie zawodników bo to co Mourinho odwala to jest kabaret. Spuszczałem się jak przychodził do Manchesteru ale to nie wypaliło i wystarczy dawania mu szans i według mnie zwolnienie mou i zatrudnienie giggsa albo innego trenera (nawet do końca sezonu) jest najlepszym rozwiązaniem.
» 27 września 2018, 19:55 #48
brazylianwisnia: Ale znasz jakiś precedens żeby piłkarze masowo odchodzili bo ich kumpel zmieni klub? Przecież to jakieś bzdury.
» 27 września 2018, 22:07 #47
brazylianwisnia: Co do Twojej wypowiedzi to zawodnik może mieć tylko nadzieję że wogole zagra. On nie jest od krytykowania. Pogba jest środkowym pomocnikiem. Tak gra we Francji czy u nas. Nie jest to ofensywny pomocnik czy nr 10. Pogba miał kreować grę. Jose od niego wymaga by ten rozpoczynał akcje ofensywne, dyrygowal drużyna ale to on razem z Sanchezem zawodzą i dlatego nie zdobywamy 2-3 bramkek co mecz.
» 27 września 2018, 22:11 #46
dawid27154: W sumie gdyby Lukaku nie grał dna to może i mielibyśmy po 2/3 bramki na spotkanie
» 27 września 2018, 22:22 #45
Foster: Nad zimą to się nawet nie ma co zastanawiać bo tak się nie stanie, nie odejdzie. Latem jak ktoś sypnie hajsem to co sprzedadzą ale pewnie to będzie musiało być około 150mln i tyle Barcelona zapłaci.
» 27 września 2018, 18:47 #44
SzarimMusty: Ale jakby JM poleciał wcześniej to nie dlatego, że piłkarz jest ważniejszy od reszty klubu tylko poleciałby za wyniki... które są w obecnym sezonie słabe.

PS. Tak, wiem że to dopiero początek sezonu.
» 27 września 2018, 18:14 #43
tygrys26: Mając zawodników którzy grali pół roku ze sobą to wyniki są tragiczne, zrozumiałym jak by wymienili połowę skladu ale niektórzy zawodnicy wgl się nie rozumieją na boisku
» 27 września 2018, 19:42 #42
NoLogo: Ja bym chętnie widział taką opcję, że pogba ląduje na zesłaniu - albo w rezerwach albo trybuny, a Mou próbuje rozwijać (hue hue Mou i rozwój) drużynę na kilku płaszczyznach, zamiast brnąć w tworzenie jakiegoś jednowymiarowego "ulepu" z pogbą w centrum. Minione sezony już chyba doskonale pokazały, że nie ma szans na zbudowanie drużyny wokół tego kretyna, nijak nie nadaje się na siłę napędową czy to jeśli o poziom gry chodzi, czy o mentalność.
Plotki o tym, że naciska na transfer do np. Barcelony nie są dla mnie jakimś zdziwieniem, czy bezpodstawnym wymysłem. W Barcelonie byłby jednym z wielu, nie na nim by ciążyła rola głównej postaci odpowiedzialnej za wyniki i niechlujstwo boiskowe by było maskowane przez innych zawodników, zupełne przeciwieństwo sytuacji w United, gdzie trzeba się starać.

Do tego wyżej pojawiła się wypowiedź, która jak do tej pory nie przewijała się w mediach, a mówi to osoba raczej blisko związana z klubem - "Jeżeli słyszy, że pogba irytuje szatnię....".
Czyli niektórzy zawodnicy na szczęście mają coś więcej w głowie.
» 27 września 2018, 17:56 #41
western: Pogba Pogbą ale Mou niestety do United nie pasuje. Tu trzeba kogoś, kto teraz jest wirtuozem, a nie kogoś, kto był nim 10 lat temu. Mówię oczywiście o wynikach, nie o stylu, bo w tym to wirtuozem akurat nie był nigdy. Tak mogła grać Chelsea. United powinni atakować i dominować. Tu była filozofia oparta na dominacji i zwycięstwach i przede wszystkim na grze w piłkę. Trzeba szukać tego na nowo.
» 27 września 2018, 17:53 #40
Spadkobierca: Nam potrzeba kolesia z jajami, który będzie kazał tym panienkom zapierniczać na boisku, a nie wirtuoza hiszpańskiej piłki.
» 27 września 2018, 18:51 #39
western: A ja coś napisałem o jakiejś hiszpańskiej piłce?? Mając na myśli wirtuoza footballu mam na myśli kogoś, kto wprowadzi klub znowu na wyżyny.
» 28 września 2018, 12:56 #38
Fenek: Do stycznia szmat czasu, po za tym pozbycie się pogby to jedno a kupienie kogoś na jego miejsce to drugie. W styczniu wcale może nie być łatwo kogoś wyciągnąć. Po za tym MU niechętnie odda go tanio, natomiast inne kluby w przeciwieństwie do nas mają jakieś pojęcie o transferach. Doskonale będą sobie zdawać sprawę, że pogba chce odejść a MU musi/chce go sprzedać, więc nikt nam nie da żądanych 200 mln.
» 27 września 2018, 17:01 #37
DevoMartinez: Ale my nie stoimy pod scianą i sprzedawac nie musimy bo on tak chce. Pogba tez raczej gry nie oleje bo ma kontrakt wazny bodaj az do 2021? Będzie dobra oferta to sprzedadzą, będzie kiepska to nie odejdzie i tyle. Zimą w ogole nie wierze, ze go sprzedamy.
» 27 września 2018, 17:13 #36
mariumax: Nawet jakby sprzedali zima Pogbę.... to co z tą dziurą? A na koniec PL max. 8 miejsce niestety... przykre to się zaczyna robić..
» 27 września 2018, 17:55 #35
SYSTEM: Wywalić obu dorzucić Woodwarda i Sancheza!
» 27 września 2018, 16:44 #34
artix206: I Jonesa :D
» 27 września 2018, 16:55 #33
mikon70: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.09.2018 16:01

Jak ma lecieć Pogba to Mourinho razem z nim. 3 sezon a Pogba nie potrafi ustabilizować formy. Na tych mistrzostwach świata tez nie był rewelacyjny powiedzmy sobie szczerze. Oczywiście on ma i świetne podanie długie, przyspieszenie i drybling. Tylko co z tego jak on nie wykorzystuje własnego potencjału a na boisku biega prawie ciagle truchcikiem, jakby grał pod blokiem po 2 piwach.
» 27 września 2018, 16:01 #32
PDF: No i w punkt nasz liverpoolowski przyjaciel Ince :-)
» 27 września 2018, 15:20 #31
uzio: Dlaczego "Liverpoolowski"?
» 27 września 2018, 15:52 #30
rizx: Pewnie dlatego, że grając w barwach Liverpoolu był chyba jedynym byłym zawodnikiem United, który został wygwizdany na Old Trafford
» 28 września 2018, 12:33 #29
limak0007: Wywalic obu najlepiej
» 27 września 2018, 14:52 #28
vinnie123: Tak się to może skończyć, ale Pogba musi polecieć pierwszy. W innym przypadku będziemy pośmiewiskiem już nie tylko sportowo.
» 27 września 2018, 15:00 #27
mariumax: Już jesteśmy pośmiewiskiem niestety.
» 27 września 2018, 18:07 #26
Spadkobierca: Jesteśmy pośmiewiskiem od momentu, w którym nie chcianemu nigdzie z taką tygodniówką Fellainiemu daliśmy nowy kontrakt + podwyżkę.
» 27 września 2018, 18:49 #25
artix206: Z drugiej strony, poza Davidem kto u nas gra na poziomie?
» 27 września 2018, 14:46 #24
Chestnut: Shaw.
» 27 września 2018, 14:49 #23
Foster: Ale to w tym momencie nie jest istotne, obserwuję co robi ten cymbał i nie będzie sobie grał w jakieś gierki z klubem. Przez niego nigdzie nie zajdziemy, a cały czas będzie na czołówkach jakiś bzdurnych gazet... To dzieciok z masą kompleksów już kiedyś pisałem przydała by mu się mądra kobieta, a on cały czas solo razem z pajacami pajacuje w swojej WILLI bo inaczej tego nazwać nie można - Dom też ma najbardziej wypierdzielony z wszystkich.
» 27 września 2018, 14:55 #22
Igla89: np. Darmian a takze Romero w ostatnim meczu z Derby.... moze nie na poziomie United... ale na swoim poziomie czyli poziomie ktory jest rowny lidze polskiej lub 2-3 angielskiej.

Pogba sam meczu nie wygra. Gdyby mial w okolo siebie zawodnikow klasy Barcy lub Juve to gralby o klase lepiej.
Taki Lewandowski u nas tez by strzelal 10 razy mniej bramek... to nie znaczy ze nagle jest slaby...
Ale jakby byl otoczony Lingardem ktory ma dwa dobre mecze na 5 i gra w kratke.. Smalling ktory nie potrafi zagrac do przodu.. Mata ktory dobrze wykancza ale po za tym jest wolny i przewidywalny. Martial ktoremu brakuje systematycznosci i ogrania. Lukaku tez jesli nie dostanie pilki na glowe to sie poprostu o nia przewroci.. - Duzo strzela ale nie jest to Aguero lub Salah ktorzy sami wypracowuja sobie bramki.. o Rashford (to samo co Martial) jednym slowem ... to nie Pogba tylko ta druzyna to nie kolektyw tj. Chelsea czy Liverpool (niestety)
» 27 września 2018, 15:07 #21
artix206: Jasne, zgadzam się. Moim zdaniem powinniśmy pożegnać obu tych Panow. Nie ma u nas miejsc na cyrk w wykonaniu jednego i drugiego.
» 27 września 2018, 15:08 #20
ruffnecky: Foster, cebulowy żal ci poślady ściska? co ma do rzeczy gdzie mieszka i na co wydaje pensję?
» 27 września 2018, 17:56 #19
Widziwoj: Widzę od bohatera do zera. Najpierw na stronie była euforia, że United pod Mourinho przyciąga gwiazdy- oczywiście zwolennicy teorii, przyklad Pogby przytaczali jako argument. Teraz chyba musicie stwierdzić, że gwiazdy grać tu nie chcą, albo nie chcą pod tym trenerem.
» 27 września 2018, 14:40 #18
Gale: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.09.2018 15:41

Od bohatera do zera podsumowuje Mourinho w całości. Pierwszy sezon ma okej, drugi coś wygrywa (u nas tego City się nie dało pokonać więc drugie miejsce), a trzeci niszczy szatnie i odchodzi. Tak było w Realu, tak było w Chelsea i tak jest u nas.
» 27 września 2018, 15:40 #17
Spadkobierca: Pogba to mentalność Balloteliego, fantastyczne umiejętności i totalny brak mózgu.
» 27 września 2018, 18:48 #16
tara1982: Wszyscy byli piłkarze United wiedzą jak było kiedyś za czasów Fergusona, Klub był najważniejszą sprawą i dobro całej drużyny, jeżeli ktoś próbował być ponad to, wylatywał, jest kilka przykładów: Beckham, Nisterlooy, Stam.
Alex rządził twardą, ale sprawiedliwą ręką, nie na darmo swego czasu pozbył się rozkapryszonego dzieciaka Pogby, widząc, że temu miesza w głowie jego agent "Grubas". Manchester zrobił olbrzymi błąd ściągając go z powrotem do siebie, ale to, zapewne decyzja Edka, bo widzi w Nim olbrzymi potencjał marketingowy.
Mourinho, może i jest troszkę zagubiony, ale piłkarze mu nie pomagają, przypominają rozkapryszone księżniczki, a ich przywódcą jest właśnie Pogba, trzeba zrobić w końcu porządek i pozbyć się ludzi, dla, których United, to dojna krowa i ważniejsze jest selfie, niż ciężka praca.
W naszym ukochanym klubie dzieje się źle, potrzeba wstrząsu, nie którzy kibice nie widzą już Jose za sterów, pytanie tylko czy rzeczywiście jest, to problem trenera? i pytanie, czy inny by podołał, temu chaosowi?
Jedno jest pewne, Mourinho zrobił krok do przodu w poprzednim sezonie, ale nie dostał wzmocnień dzięki Edkowi- ten fakt, jest genialnym magnesem na sponsorów, ale nie ma pojęcia o transferach, do tego dochodzą rozpieszczone gwiazdy. Nie wygląda, to dobrze, trzeba zareagować, póki jest jeszcze pora.
» 27 września 2018, 14:35 #15
amonutd: Dokladnie panie Ince. O tym samym wczesniej pisalem.
W miejsce ptasiego mozdzka mozna nabyc spokojnie 2 a nawet 3 bardzo dobrych pomocnikow( z intelektem i mentalnoscia).
W miedzyczasie zapraszamy Mitchella, Patlreticiego badz Berte. Po sezonie badz w przypadku zalatwienia wczesniej odpowiedniego zastepstwa Jose wylatuje.
» 27 września 2018, 14:35 #14
embraer170: Świetne słowa. Pogba od czasów powrotu zrobił więcej złego niż dobrego. Ten zawodnik jeż już spalony w United i nic tego nie zmieni.
» 27 września 2018, 14:32 #13
pbskarpy: Zgadzam się. Myślę, ze lepiej bedzie jesli poleci na koniec sezonu. Menago musi sie zdecydowac: atmosfera w zespole vs rozbicie jakos tam dzialającego srodka.
» 27 września 2018, 14:26 #12
UltrasUnited: Ciekawi mnie jaki stosunek do tej całej sytuacji ma Lukaku, jakby nie patrzeć, obecność Pogby w United zachęciła Belga do przyjścia do naszego klubu. Miejmy nadzieje, ze ten odcina się od tego typu sporów. Co do Pogby - do widzenia.
» 27 września 2018, 14:25 #11
amonutd: Jesli znalazlby sie kupiec na Romelu za 100, to pozegnac z pocalowanien w raczke. Pora na wietrzenie i wzmocnienia.
» 27 września 2018, 14:37 #10
duff999: Za stówę tego kłoca, który potrzebuje 6 dogodnych sytuacji aby trafić w bramkę? Jego jedyny plus to wzrost i jakotaka mobilność połączona z siłą. Najgorsze jest to,ze po mundialu uwierzyłem, ze coś z niebo będzie. Gra tak samo nierówno jak Pogba niestety. Pogba jak pójdzie za 100-120 względem marketingowym będzie dobrze. Za polowe tego Lukaku. Na spokojnie za te pieniądze możemy kupić dwóch klasowych graczy na ich miejsce.
» 27 września 2018, 15:03 #9
Spadkobierca: Nigdy nie zapomnę jego walki o tytuł króla strzelców jeszcze w Evertonie, gdy wyprzedził go Harry Kane, który miał kilka tygodni w plecy przez kontuzję.
» 27 września 2018, 18:47 #8
mattCK: Mimo, że jestem wielkim fanem umiejętności Francuza to jak najbardziej zgadzam się z Incem i murem stoję za Mourinho w tym wypadku co pewnie nie spodoba się wielu użytkownikom mając na uwadze styl jaki prezentuje drużyna naszego menago. Paul Pogba jeśli się nie zmieni na co się nie zapowiada, powinien odejść...nikt, powtarzam, nikt nie powinien być ważniejszy od trenera i klubu. Amen.
» 27 września 2018, 14:22 #7
waletpl: Użytkownikom czego? Instagrama? No tak, tam PP ma najwięcej fanów :)
» 27 września 2018, 19:06 #6
trikos: Oczywiście, że tak, Mourinho zostaje, tancerz ucieka. Klub zasila potężna gotówka wystarczająca na kapitalnych graczy dostępnych na rynku, którzy uleczą ten zespół od raka zwanego - PP.
» 27 września 2018, 14:12 #5
kckMU: Nawet jeśli Mourinho zostanie zwolniony na koniec sezonu, to nie idźmy w kierunku bycia następną Chelsea, gdzie Hazard i spółka zawsze wygrywają z menago.
» 27 września 2018, 14:11 #4
trikos: Mordor ! Widzę, że Ty też zauważyłeś co dzieje się w Chelsea. Hazard + koledzy grają po czym wywalają kolejnego znów menago ! Nice
» 27 września 2018, 14:58 #3
Foster: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.09.2018 14:12

Krótko i na temat... Pajacyna coś tam zaczyna grać ale nikt nie będzie się cieszył z kilku występów. On próbuje pokazać swoją pozycję, a teraz odpowiedni ruch to pokazać mu konkretne miejsce w szeregu i na to liczę. Albo grasz i zapierdzielasz albo wędka nawet w 40 minucie i trybuna i po pensji... Trochę chore czasy bo te gówniarze są już tak napchane forsą, że ucięcie pensji nic dla nich nie znaczy... Tak czy inaczej TERROR !
» 27 września 2018, 14:11 #2
emil1986x: Mądre słowa
» 27 września 2018, 14:08 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.