Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Testy medyczne Diogo Dalota w ciągu 48 godzin

» 4 czerwca 2018, 19:37 - Autor: Rio5fan - źródło: skysports.com
Wedle informacji przekazanych przez Sky Sports, Diogo Dalot w ciągu najbliższych 48 godzin przejdzie wymagane testy medyczne przed transferem do Manchesteru United.
Testy medyczne Diogo Dalota w ciągu 48 godzin
» Diogo Dalot będzie drugim letnim wzmocnieniem Manchesteru United
Klub z Old Trafford zdołał porozumieć się z FC Porto w sprawie kwoty odstępnego, która nie zostanie jednak ujawniona. Klauzula wykupu w kontrakcie Portugalczyka opiewa na 17,5 miliona funtów.

Przypominamy, że według doniesień dziennika O Jogo, Dalot będzie zdolny do gry dopiero w połowie lipca. Ma to związek z przebytą przez niego operacją kolana.


TAGI


« Poprzedni news
Pięcioletni kontrakt Freda, oficjalne potwierdzenie we wtorek
Następny news »
Pogba: PSG? Jestem w Manchesterze

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (50)


TuhajBej: Nie no to są jakieś jaja :D Rezerwowy Porto który nie łapie się do pierwszego składu ma być u nas następcą Valencii?! Trzymajcie mnie... Jeszcze można by to było zrozumieć gdyby do nas przyszedł jako trzeci PO i poszedł na wypożyczenie ale nawet jako zmiennik Valencii to XD. No chyba że Mourinho chce grać Fosu-Mensahem na prawej obronie... Co nie zmienia faktu że szykuje się kolejny sezon bez PO bo Valencia z całym szacunkiem do niego ale już zaczyna wysiadać.
» 5 czerwca 2018, 13:08 #50
trikos: Valencia będzie dalej nr 1, Young z Dalotem do rotacji. Jeden pewniejszy zmiennik i drugi młody stricte boczny defensor by mógł uczyć się od starszych kolegów. Co jest złego w tym ? Naszym priorytetem jest LEWY OBROŃCA ale takie transfery za takie kwoty bardzo popieram.
» 5 czerwca 2018, 13:12 #49
TuhajBej: Tylko właśnie problem w tym że Valencia ma już swoje lata i to było widać szczególnie w tym sezonie. Sam go bardzo lubię i chciałbym żeby grał u nas dalej ale widać że gra coraz gorzej dlatego PO jak i zresztą LO powinny być u nas priorytetem. Jakiś dobry PO mógłby odciążyć Valencię, który pełnił by właśnie rolę zmiennika. Czy ten cały Dalot jest zawodnikiem który mógłby wskoczyć do składu pod nieobecność Valencii i zrobić różnicę? Śmiem wątpić, chociaż nie skreślam go na starcie ale mam złe przeczucie. Tak jak pisze, ten transfer nawet nie byłby taki zły gdyby nie fakt że potrzeba nam PO na już.
» 5 czerwca 2018, 13:26 #48
trikos: Większość ludzi tutaj opisuje ceny danych transferów i spójrz, faktycznie wydatki trzeba dobrze rozporządzić.
Kuleje u nas LO więc naturalnie szukamy na tu i teraz właśnie tam. Po przyjściu jakiegoś ogarniętego, mocnego LO mamy Shaw'a jeśli ten nie odejdzie a moim zdaniem nie, to wreszcie będzie miał "nauczyciela" z boiska.
Środek pomocy kuleje i odchodzi dwóch zadowników więc tu szukałbym dwóch transferów, jeden już pisałem -steemit.com/news/@patryktrikos/fred-is-the-red jest i myślę, że jeszcze ktoś dojdzie.
Ofensywnych transferów Jose nie przewiduje, jedynie gdy ktoś odejdzie, gdzie mowa o Martialu.

Co do PO i Valencii to jego zmęczenie jest spowodowane brakiem rotacji ale jakość jest bez zmian. Problem wynika bo również z przodu nie mamy prawego skrzydła które mogłoby i pomóc w obronie ale i nie zmuszać do aż takich ataków wiekowego Valencię. Reasumując młody Dalot do rotacji z zapchaj dziurą Youngiem na PO, na LO transfer tu i teraz. Środkowy obrońca i środkowi pomocnicy.
» 5 czerwca 2018, 13:46 #47
dev13: Manchester United rozpoczął rozmowy z przedstawicielami Clementa Lengleta w sprawie transferu. (L'Equipe)
» 5 czerwca 2018, 10:07 #46
wojtinho: Co do tzw transferów noname. Pamiętam jak do United przychodził Poborski jeden z lepszych piłkarzy euro i nikomu nie znany Norweg ole. Kto zrobił większą karierę?! Takich noname było troche: vidic, Hernandez, Cristiano Ronaldo itd
» 5 czerwca 2018, 08:57 #45
trikos: W punkt !
» 5 czerwca 2018, 13:10 #44
miczu95: kupujemy goscia ktory gral pięć czy sześć meczy w pierwszym składzie słabego fc porto ,jak on moze byc dobry? boje sie tegorocznych transferów :(
» 5 czerwca 2018, 07:37 #43
Bydgoszczanin: Bardzo dobry transfer! :)
» 5 czerwca 2018, 07:22 #42
Derp: Bardzo się ciesze z tej informacji - takich piłkarzy powinniśmy ściągać, zapowiada się imponująco!
» 5 czerwca 2018, 02:15 #41
Klimaa: Chłopak na pewno będzie potrzebować czasu aby przyzwyczaić się do życia w Anglii itd. Także na spokojnie - zobaczymy co z niego będzie. Jest bardzo młody i niedoświadczony ale mimo wszystko z chęcią zobaczę na co go stać. Pytanie czy w takim razie prawa strona defensywy jest już zapełniona? Valencia, Dalot i Fosu-Mensah - wybór jest także niech młodzi pokażą co potrafią.
» 5 czerwca 2018, 00:53 #40
JanuszWojcik: Zapłacliśmy 20mln za rezerwowego,który zargał raptem 6 meczów w poważnej piłce.Joao Cancelo był do wzięcia za 40mln,którego właśnie kontraktują wilki.Beniaminek przeprowadza lepsze transfery niż my.
» 4 czerwca 2018, 23:24 #39
ess: Taka ciekawostka: Joao w jego wieku nie zaliczył nawet jednego meczu portugalskiej ekstraklasie ;)
» 4 czerwca 2018, 23:57 #38
RedsFan: JanuszSiwaGlowaWujcik ekspert o wielu twarzach yyyy Kontach :)
» 5 czerwca 2018, 06:07 #37
Qcu91: Jeszcze tego nie robiłem, ale czas najwyższy wyrazić swoją opinię.
Kwota odstepnego zapisana w kontrakcie pozwala na rozpoczęcie negocjacji z zawodnikiem bez konieczności negocjacji z klubem piłkarza. Więc nie rozumiem, jak ktoś może pisać, że zapłaciliśmy koło 25mln?!
Naprawdę jak się czyta niektóre komentarze, to widać, że dana osoba nie ma zielonego pojęcia o piłce nożnej, a obraża innych.

A swoją drogę cieszę się, że idzie do nas młody zawodnik, bo takie transfery są nam też potrzebne. Za takie pieniądze, to można ryzykować. Dużo nie stracimy, a jak wypali to tylko się cieszyć i gratulować scoutom.
» 4 czerwca 2018, 23:14 #36
MR09KARO: Generalnie masz racje, ale np w Hiszpanii są strasznie duże podatki i kluby wolą się dogadać i dorzucić kilka milinów więcej niż jest w klauzuli niż płacić dużo więcej za podatek. Tak chociażby zrobił Bayern jak kupował Javi Martineza. United zrobiło inny myk z Herrerą, przelali mu pieniążki i Herrera sam wykupił siebie i wtedy też nie trzeba było płacić takich podatków. To samo zrobiło PSG Z Neymarem tez przelali mu pieniądze a on się wykupił.
» 5 czerwca 2018, 00:00 #35
EmilCioran: Qcu91 tak oczywiście, klub wpłaca klauzule i po sprawie. Taa, tak samo jak to że transfer się zwraca z koszulek. Taki sam mit jak z klauzulą ale niektórzy to dalej wierzą we wróżke zębuszke i całą reszte.
» 5 czerwca 2018, 02:02 #34
cinek26: Gorszy od Darmina czy Blinda raczej nie będzie.
» 4 czerwca 2018, 23:06 #33
Zielek1990: Czlowiek niewiadoma... w kompilacji najlepszych zagran dobrze prezentuje sie nawet Grzegorz Rasiak... ale wydaje mi sie ze nie moze byc gorzej od Younga albo - pozal sie Boze - Darmiana...
Pod skrzydlami Mou moze wyjsc na wyzszy poziom, za ta cene, czemu by nie sprobowac, jest lekki deficyt na tej pozycji... choc wiekszy sens z tego transferu bylby w przypadku zakupienia jeszcze chociazby tego Sandro z Juve... hmmm... no zobaczymy ;-)
» 4 czerwca 2018, 22:35 #32
FergusonHistory: Jeszcze tylko Pete Crouch i Arnautovic i można bić się o top 10.
» 4 czerwca 2018, 22:02 #31
EricKing: No tak, bo wszystkie kluby kupują tylko gotowe gwiazdki. Może przypomnij sobie transfery fergusona.
» 4 czerwca 2018, 22:10 #30
KINGofDP: Takie transfery to już przeszłość trzeba się z tym pogodzić .
» 4 czerwca 2018, 22:23 #29
FergusonHistory: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2018 22:39

Za długo lat czekamy,tytuł potrzebny jest na już,zamiast tego może być dominacja City,każdy z trenerów po Fergusonie miał czas zwłaszcza Van Gal i Mou,jeden sprzedał dobrych graczy a teraz sprzedają słabiaków i podobnych kupują,ta karuzela może trwać w nieskończoność,tu trzeba zawodników którzy wzniosą MU na wyższy poziom a nie zapchajdziury,niestety to okienko jest fatalne na razie,co to są za transfery? Łącznie Lindelof,Fred,Dalot,to z nimi mamy zdobywać tytuły? Do tego typy Lingard,Rashford i gwiazda portali społecznościowych,jak wygląda z nimi ta cała drużyna,niestety z takimi rządami ten klub spadł bardzo nisko od czasów Sir Alexa,każdy wypowiada się z byłych graczy i ekspertów że to nie jest MU,do tego trenerzyna wypowiadający się że nie jesteśmy gotowi na wygrywanie wszystkiego a ściąga Fredów i jakiś Dalotów,nie myśli o skrzydłach w ogóle,tam są potrzebni tacy którzy by robili wiatraki z obrońców,napędzali grę do przodu,bez problemu można znaleźć ale ślepota nie boli,niestety ale bardzo źle to wygląda.Stery powinien objąć ktoś kto ma DNA Manchesteru we krwi,może dopiero wtedy by coś z tego było
» 4 czerwca 2018, 22:38 #28
ess: Jestem przekonany, że Mourinho nie myśli o wzmocnieniach. W końcu jest piłkarskim dyletantem, który nigdy niczego nie wygrał. Nawet nie wie, że ma ultramocny skład, który powinien co sezon kończyć z poczwórną koroną. Nie myśli o skrzydłach, bo przecież znów przegrał walkę z City o Sancheza... a nie czekaj...
» 5 czerwca 2018, 00:04 #27
brazylianwisnia: @FergusonHistory
Zdajesz sobie sprawę że ten gość ma być rezerwowym? Myślę że fajnie mieć na ławce młodziaka z potencjałem a w najbliższym sezonie nadal będzie grał Valencia.
» 5 czerwca 2018, 00:55 #26
brazylianwisnia: Alderweireld, LO i możemy kończyć okienko. Szkoda tylko Sergeja ale widocznie klub stwierdził że za drogo a Fred da radę.
» 4 czerwca 2018, 22:00 #25
Foster: Na filmikach prezentuje się bardzo dobrze (heheszki)
» 4 czerwca 2018, 21:50 #24
Spadkobierca: To jest problem filmików.
» 5 czerwca 2018, 05:17 #23
testosteron: Super zakupy być może kiedyś wróci mój wspaniały United który nie musiał przepłacać x 10 za wypalone gwiazdy.
» 4 czerwca 2018, 21:17 #22
Tokuhei: 19-letnia "wypalona gwiazda"..
» 4 czerwca 2018, 22:01 #21
dareknt: Ale płaczecie......ja tam gościa nie znam ale skoro interesujemy się nim i płacimy bądź co bądź prawie 20 mln......a pewnie tylko dlatego tyle bo ma klauzule to widocznie chłopak ma potencjał. Mourinho tutaj wiele lat nie będzie i być może zarząd podjął pewne decyzje że ok jeden transfer zawodnika w pełni ukształtowanego za duże pieniądze plus jeden zdolny młody zawodnik i kij. Masz takich zawodników trenerze i z nimi graj,mieszanka doświadczenia plus młodzi zdolni. Bo tak to co? Sami starsi zawodnicy z gigantycznymi kontraktami którzy pograją 3 lata na wysokim poziomie plus 2 lata na dużo słabszym, gdzie ich utrzymanie przez ten okres będzie kosztować klub transfer + kontrakt czyli po razy 120 mln za głowę ........i później znowu takie same wydatki. Moim zdaniem bardzo dobry ruch. Brać 1-2 z topu ,jeden top młodszy + drugi top obojętnie w jakim wieku + młodych mega rzekomo zdolnych
» 4 czerwca 2018, 21:08 #20
brazylianwisnia: Jose kasę w większości wydaje na młodych grajkow więc to raczej jego pomysł. Pogba, Lindelof, Bailly, Lukaku, Fred, Dalot to wszystko młodzi goście na wiele lat. Tylko Miki i Matic są doświadczonymi graczami za kasę ale takich też trzeba mieć.
» 4 czerwca 2018, 21:56 #19
LemoS: Dalot może grać na obu bokach obrony, 17,5 mln w tych czasach, 19 lat, na Liverpool zagrał bardzo dobre zawody. Dla mnie bomba!
» 4 czerwca 2018, 20:24 #18
EmilCioran: 17,5 mln to jego klauzula. Kwota za jaką został kupiony nie została ujawniona. A dlaczego? Bo zapewne United dał więcej. Wcześniej mówiło się o 24 mln ale nie zdziwiłbym sie jakby okazało się że wydoili z Eda ze 30 baniek. A czy to bedzie bomba to sie okaże za 2-3 lata.
» 4 czerwca 2018, 21:02 #17
Michux3: 17,5 dla klubu i coś i 500k dla agenta i jeszcze pensja
» 4 czerwca 2018, 21:21 #16
grzeho16: Klauzula działa w ten sposób że jeśli ktoś przychodzi i mówi że daje za niego 17.5 mln to ty chcesz czy nie chcesz musisz go za tyle sprzedać. Można ewentualnie kupić taniej ale drożej się nie da :)
» 4 czerwca 2018, 21:27 #15
brazylianwisnia: @EmilCioran możesz wyjaśnić Twoja logikę? Klauzula to kwota którą wplacasz i już z klubem nie gadasz więc po co płacić więcej?
» 4 czerwca 2018, 21:58 #14
EricKing: Dokładnie. Jeszcze 2-3 lata temu w Hiszpanii było tak, ze od klauzuli trzeba było zapłacić 45% podatek o ile dobrze pamiętam, ale CHYBA to znieśli. Wtedy jedynym ominięciem było wykupienie kontraktu przez samego zawodnika.
» 4 czerwca 2018, 22:01 #13
EmilCioran: Tutaj macie artykuł na DP który szczegółowo wyjaśni wam pojęcie klauzuli itd. Zobaczycie że to nie jest takie proste.

http: //devilpage.pl/index/news/komentarze/50759/klauzule-w-kontraktach-pilkarzy-wyjasnienie/
» 4 czerwca 2018, 22:04 #12
sinedd91: EricKing

tak jest chyba cały czas. chociażby wystarczy wspomnieć jak wygląda saga z Neymarem :)
zresztą z rok temu był cały artykuł temu poświęcony, że klauzula dotyczy tego, że zawodnik może wykupić za taką kwotę swój własny kontrakt :)
» 4 czerwca 2018, 22:53 #11
lukiton0589: No nic to jeszcze tylko Arnautović i można kończyć transfery na poziomie West Hamu
» 4 czerwca 2018, 20:11 #10
karol100: Jak zagra 1000 minut w sezonie to bedzie dobrze. Valencia go nie wpusci do skladu
» 4 czerwca 2018, 20:11 #9
lukiton0589: Rany wykopać Darmiana i Blinda po to żeby dokupić takiego samego ułomka tylko innej narodowości
» 4 czerwca 2018, 20:04 #8
mikon70: Sam jesteś ułomek. Nie widziałeś go w barwach United i już porównujesz.
» 4 czerwca 2018, 20:07 #7
lukiton0589: No bo ciężko go zobaczyć w jakichkolwiek barwach. Ot kolejny Bebe
» 4 czerwca 2018, 20:08 #6
RedsFan: Pan transferek @lukiton0589 chyba tutaj zagłada tutaj jak okienko się otwiera bo nie kojarzę. Zreszta spec z pana żaden dobrze że nie tacy kupują u nas zawodników :)
» 4 czerwca 2018, 21:23 #5
lukiton0589: RedsFan konto na devilpage miałem wcześniej niż ty wyszedłeś z pieluch
» 5 czerwca 2018, 09:05 #4
JanuszWojcik: Mam nadzieje,że Jose da mu pograć więcej niż tylko pare meczów w pucharach.
» 4 czerwca 2018, 19:59 #3
dlabigt23: Oby chłopak od poczatku zaczął cos grywać bo jakos niewydaje mi sie ze kupimy jeszcze jednego bocznego obronce . Trzeba jeszcze nam srodkowego obronce i prawo skrzydlowego a z tymi pozycjami moze byc ciezko bo wiadomo ze w gre wchodzi Bale , Willian czy Alderweireld . Tutaj na te pozycje potrzeba kogos konkretnego i ciezko bedzie wyciagnac kogos z tych zawodnikow a juz w ogole na ŚO ...
» 4 czerwca 2018, 19:49 #2
JanuszWojcik: Dobrze że hurtowo kontraktujemy
» 4 czerwca 2018, 19:43 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.