Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Kluivert: Nie przedłużę mojego kontraktu z Ajaxem

» 18 maja 2018, 10:51 - Autor: matheo - źródło: Volkskrant
Justin Kluivert zapowiedział, że nie podpisze nowego kontraktu z Ajaxem Amsterdam. Młody Holender jest rozczarowany zachowaniem przedstawicieli swojego klubu.
Kluivert: Nie przedłużę mojego kontraktu z Ajaxem
» Justin Kluivert w ostatnich tygodniach był często łączony z transferem do Manchesteru United
Czy Justin Kluivert przydałby się Manchesterowi United?
Kluivert od wielu tygodni jest łączony z transferem m.in. do Manchesteru United.

– Nie przedłużę mojego kontraktu w Ajaxie – mówi Kluivert na łamach dziennika Volkskrant.

– Zbyt wiele się wydarzyło. Spadające morale, brak pewności siebie, próba sprzedania mnie do Tottenhamu za moimi plecami.

– Dowiedziałem się o tym w ostatniej chwili. To nie mówi nic o Ajaxie, ale o ludziach, którzy są w tym klubie. Robią, co chcą. Cały czas mam takie poczucie: robią, co chcą.

– Planowałem zostać, ale dużo się ostatnio wydarzyło. Fani myślą, że chodzi tylko o pieniądze, a każdy wie, że nieźle zarabiam. Nie czekałem na pieniądze. Istotny jest futbol. Chcę się rozwijać – dodaje Kluivert, które kontrakt z Ajaxem obowiązuje do czerwca 2019 roku.


TAGI


« Poprzedni news
Mourinho: Pomiędzy mną a Conte wszystko jest w porządku
Następny news »
Giggs: Ci piłkarze mogą zrobić różnicę w finale FA Cup

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (32)


DevoMartinez: Niech idzie do Italii, na Anglie jeszcze za wcześnie.
» 18 maja 2018, 21:52 #30
szpilman1990: Chciałbym go zobaczyć w MU, jest jednym z najbardziej perspektywicznych graczy zaraz obok de Ligta. Oby tylko nie okazał się Depay'iem 2.0
» 18 maja 2018, 16:43 #29
RedsFan: Chciałbym go widzieć w naszej koszulce, ale chyba jeszcze nie czas. Zreszta mamy pełno ludzi na jego miejsce na lewej, wiec jego sprowadzenie to by raczej było marnowanie jego potencjału i kariery.
» 18 maja 2018, 15:17 #28
maynard: nie macie zielonego pojęcia o piłce.co poza podniecaniem się nazwiskami i sumami transferowymi Was interesuje??
» 18 maja 2018, 14:24 #27
EricKing: Składanie wirtualnych składów na podstawie swoich przewidywań i zachciejek, w tym wymiana lekko polowy pierwszego składu ;) tak z grubsza to wygląda.
» 18 maja 2018, 14:49 #26
Me89v2: Klepmy tego Sandro, Sidibe, Savica i Freda. Zostanie ŚO i PP. 6 transferów i można myśleć o efektywnej i daj Bóg efektowniejszej grze.

Sandro - 50
Sidibe - 50
Savic - 100
Fred - 50
Alderweireld - 30

Tu mamy plus minus 280 baniek. Sprzedamy Darmiana, Blinda, któregoś ŚO, Martiala, to za nich łącznie ta 100 powinna wpaść. Zakładając, że klub jest w stanie sam wygerenować 250-300 mln na transfery, to zostaje jeszcze siano na PP, które także jest krytyczną pozycją u nas.

Kiedyś człowiek powiedziałby - FIFA. Ale teraz w sumie 300 baniek na rynku transferowym robi się, albo za chwilę zrobi się normą. Pieniądz w piłce teraz jest "the sky is the limit"
» 18 maja 2018, 14:11 #25
gaucho2015: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2018 13:53

PILNE: United zaoferował 91 mln euro plus bonusy za Milinkovicia-Savicia
» 18 maja 2018, 13:53 #24
marjo: The sun ? xD
» 18 maja 2018, 22:43 #23
ZielonySmok: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2018 13:11

Potraktuje UTD jak trampoline do Barcelony. Pewnie ojciec cały czas mu truje o tym klubie.
» 18 maja 2018, 13:10 #22
DevilFan: Jak zarobimy na nim jak na Neymarze Barcelona to niech skacze, a jak pokocha United to niech nie skacze, nie wiecie co jest w jego głowie więc nie ma co snuć przypuszczeń że zrobi jak ojciec.
» 18 maja 2018, 13:15 #21
Blau: Manchester United to nie jest aktualnie klub dla niego - za duża presja, za duże wymagania, a on sam ma jeszcze za małe umiejętności. Dochodzi jeszcze fakt, że gdyby jednak mu się u nas udało, to przy pierwszej lepszej okazji czmychnie do swojego wymarzonego klubu - Barcelony.
» 18 maja 2018, 12:21 #20
EricKing: Hmm... A nie dla tego nie jest klubem dla niego, bo mamy 3 lewych napastników na jego pozycji? ;)
» 18 maja 2018, 12:58 #19
Foster: Chłopak jak na swój wiek jest dużo bardziej pewny i spokojniejszy z piłką przy nodze niż kiwający się sam ze sobą Rashford - ten osobiście bardzo mnie trochę zawodzi, myślałem, że mądrzej będzie się rozwijał.
» 18 maja 2018, 11:47 #18
walentos: Co do Rashforda to poprzednim sezonie wszystko szło w dobrym kierunku. Dopiero w tym zaczął pajacować z Jessim a na boisku zamiast grać zespołowo stał się samolubny. Zdecydowanie brakuje mu w tym sezonie wzorca w szatni. Wpływ Zlatana na młodych zawodników widać w tym przypadku jak czarno na białym.
» 18 maja 2018, 11:53 #17
Foster: Zgadzam się dlatego się na nim trochę zawiodłem bo bardzo mu kibicuje żeby odniósł sukces, natomiast aktualnie mnie irytuje i sympatią moją już go tak nie obdzielę. Słabo wygląda to co on robi i dziwię się że nie zmienia się po tak widocznych meczach z jego samolubstwem. Widocznie zakorzenione w nim granie na sępa - trenerzy muszą działać.
» 18 maja 2018, 12:30 #16
trikos: @Foster Skoro się zgadzasz z @walentos'em odnośnie postawy Rashforda to może teraz docenisz Mou, że wylewa młodemu co chwilę zimny kubeł wody na głowę. Chce przygotować go jak najlepiej do wielkiej piłki bo talent i zacięcie to on ma ale musi się jeszcze psychicznie przygotować.
» 18 maja 2018, 12:35 #15
Foster: No niestety z tym się nie zgodzę raczej nigdy... ponieważ Mourinho był i jest bardzo przeciętny w aspekcie rozwoju młodzieży - jakieś tam cechy im przekaże ale co może powiedzieć gościu, który był nikim na boisku. Dla mnie zawsze taki Guardiola, którego oglądałem w meczach jak byłem dzieciakiem i był to wybitnie myślący człowiek na boisku będzie miał dużo więcej do przekazania młodym piłkarzom i jest w stanie nauczyć ich naprawdę dużo. Mou ma zupełnie inne cechy w których to znowu jest lepszy od Guardioli ale to dwaj zupełnie inni ludzie i jeśli chodzi o młodzież to Pepo czy Pochetino ma zdecydowanie więcej do zaoferowania.
» 18 maja 2018, 13:36 #14
trikos: @Foster Masz sporo racji jednakże uważam, że łatwiej jest wprowadzać młodzież mając już szkielet zespołu, trzony na których można spokojnie polegać.
» 18 maja 2018, 14:01 #13
Foster: Z tym się zgadzam ale czymś zupełnie innym jest wprowadzanie zawodnika, a rozwijanie młodego zawodnika. Wprowadzać to sobie on może, natomiast mało ma ewidentnie do powiedzenia jeśli chodzi o zachowania zawodnika na boisku itd ... Takie rzeczy wysysa się grając setki minut na boisku i Pepo po prostu ma te rzeczy we krwi ... Od kiedy tylko pamiętam Mourinho szuka gotowców i niestety po Rashfordzie widać, że stoi w miejscu bo trener po prostu nie był nigdy Piłkarzem i do samej gry nie ma za wiele do powiedzenia ... Guardiola miałby co robić z Rashem pod tym względem bije Mourinho na głowe ...
» 18 maja 2018, 14:42 #12
walentos: Idealny scenariusz to gdybyśmy go kupili i wypożyczyli na sezon do jakieś Marsylii lub jednego z faworytów do wygrania Championship
» 18 maja 2018, 11:14 #11
champione2013: Ta jakaś Marsylia to finalista LE a my to jacyś co przegrywaja ze smieszna Sevilla .
» 18 maja 2018, 11:40 #10
walentos: I co z tego?
» 18 maja 2018, 11:50 #9
EricKing: Szampione, a my jesteśmy zeszłorocznymi zwycięzcami LE... Zwyciezca >>>>> finalista... Co więcej chłopak aktualnie gra w zeszłorocznym finaliście LE :D Śmieszna sevilla 2x zremisowała z finalistą LM - liverpoolem, potrafiła pokonać real w lidze - kolejnego finalistę LM itp. Jak maja dobry dzień to są super zespołem, jak maja slaby to mogą przegrać z każdym.
» 18 maja 2018, 12:11 #8
trikos: Ze śmieszną Sevillą ekipą pucharową gdzie zmieniają się trenerzy i zawodnicy a oni jakoś jadą dalej z tematem w pucharach.
Ten sezon mieli dramatyczny ale udało się im wyrzucić z LM Manchester United i to czyni ich mocnymi czy śmiesznymi ? Raczej nie. Porażka z takim rywalem jest dla nas nauczką i lekcją którą należy jak najlepiej wykorzystać. Właśnie to potknięcie porównałbym do braku awansu w 2005 roku z "grupy śmierci" czyli :Villarreal CF, SL Benfica, Lille OSC i Manchester United, zacne ostatnie miejsce i to mając trenera Fergusona który wygrywał ponoć wszystko i zawsze.

Marsylia finalista LE grają w lidze dosyć efektownie i efektywnie a finale mierzą się z okropnym, defensywnym stylem Rojiblancos i przegrywaja 0-3 wyglądając na ich tle okropnie blado. Zupełnie jak Ajax w tamtym sezonie...

;)
» 18 maja 2018, 12:16 #7
walentos: Po co wy mu cokolwiek tłumaczycie? Przeciez to co on napisał nie ma w ogóle nic do rzeczy, on zwyczajnie prowokuje. Szkoda na niego czasu.
» 18 maja 2018, 12:18 #6
JebikMUTD95: Tamta porażka z Sevilla w LM to przeszłość po co ciągle do tego wracać. Każdy liczył na dość łatwe spotkanie, ale zdarzyło się że przgralismy. Jednak zwycięstwo z United nie daje Sevilli miana jakiejś "Potęgi EUROPEJSKIEJ" a z nas nie robi to "JAKIEGOŚ UNITED" bo nawet pod wodzą SAF'a zdarzały się wpadki w meczach, które zaczynaliśmy oglądać od pierwszego gwizdka arbitra jako "pewne zwycięstwo"
Wszystkieg drużyny mają słabszy okres czy lepszy, gdzie każdy pilkarz gra jak natchniony i wszystko wychodzi idealnie. Chociażby Real w poprzednim sezonie była to ekipa, której nikt nie mógł powstrzymać, a w tym sezonie kilka pierwszych spotkań w lidze, w których zaliczali kompromitację i z Mistrzostwem mogli sie pożegnać. Czy nawet pierwszy mecz w LM między Liverpoolem, a City które zostało w kilkanaście minut od pierwszego gwizdka rozbite atakami Liverpoolu.
» 18 maja 2018, 13:11 #5
FilDzas04: Jaką śmieszną Sevillą? Miej facet trochę pojęcie. Spójrz na tabelę La Liga. Na wyniki Sevilli w lidze np z Realem i Barceloną. Na to w jaki sposób ledwo poradził sobie Bayern. Nie można wymagać wygrania LM od bandy dzieciaków, z których większość debiutowała w fazie pucharowej... Przestań krytykować swój klub za wszystko. Trzeba być ślepym, zgnuśniałym dzieciakiem, żeby nie zwrócić uwagi na OGROMNY POSTĘP. Kto po 6 miejscu i 2 latach bez uczestnictwa w LM oczekiwał mistrzostwa i pucharu CL, ten jest wgl nieświadomy na czym polega piłka i rozwój drużyny...
» 19 maja 2018, 10:05 #4
trikos: Za wcześnie dla niego i nie jestem pewien czy chce grać w deszczowej Anglii a to jest najważniejsze.
» 18 maja 2018, 10:56 #3
rooney101998: Holandia też jest deszczowa ale w Anglii piłka to nie balet.
» 18 maja 2018, 11:09 #2
trikos: Panowie chodziło mi głównie o to, że jego wymarzonym kierunkiem jest słoneczny półwysep iberyjski i Barcelona.
» 18 maja 2018, 12:30 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.