Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Lukaku: Z tym składem możemy zdobyć tytuł mistrza Anglii

» 23 kwietnia 2018, 10:45 - Autor: matheo - źródło: MEN
Manchester United w przyszłym sezonie może wygrać obecnym składem Premier League. Tak twierdzi Romelu Lukaku.
Lukaku: Z tym składem możemy zdobyć tytuł mistrza Anglii
» Romelu Lukaku chciałby zakończyć sezon na drugim miejscu w Premier League i z Pucharem Anglii na koncie
Czerwone Diabły w obecnych rozgrywkach przegrały rywalizację z Manchesterem City. Piłkarze Jose Mourinho walczą teraz, aby zakończyć sezon na drugiej pozycji.

Lukaku pytany o to, co Manchester United musi zrobić w przyszłym sezonie, aby zdobyć tytuł, odpowiada: – Nie wiem, trzeba zapytać o to menadżera.

– Jestem natomiast bardzo pewny moich kolegów z drużyny. Myślę, że możemy zdobyć tytuł z obecnym zespołem. Musimy natomiast wykazać się większą konsekwencją na przestrzeni całego sezonu.

– My musimy być bardziej konsekwentni, a menadżer musi zobaczyć, czy musi dodać kolejnych piłkarzy do obecnego składu. Uważam, że ta grupa jest wystarczająca. Trzeba być natomiast bardziej konsekwentnym.

Manchester United w sobotę pokonał Tottenham w półfinale FA Cup i wciąż ma szansę zakończyć sezon z trofeum na koncie. – Wygraliśmy i awansowaliśmy do finału, grając przeciwko dobremu zespołowi. To wspaniałe. To coś, czego chcieliśmy i teraz mamy przed sobą cztery mecze ligowe, w których musimy spisać się dobrze. Później zagramy finał – stwierdza Lukaku.

– Chcę wygrać tytuł mistrza Anglii, o to chodzi. Zdobycie FA Cup byłoby fajne, ale nie chcę o tym teraz mówić. Chcę dobrze zakończyć sezon, miejmy nadzieję, że na drugim miejscu. To dobrze przygotowałoby nas do finału – dodaje Belg.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United pozwoli odejść Martialowi
Następny news »
Mata: Finał FA Cup z Chelsea będzie wyjątkowy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (47)


uzil25: Zgadzam się z Romelu. Posiadamy świetny skład. Jednak jedną kwestią jest mieć bardzo dobry skład a drugą wykorzystywać jego pełny potencjał.

To co Guardioli w tym sezonie i w zeszłym Conte udało się nie udało się Mourinho - wycisnąć z drużyny maxa i ustabilizować formę. Dalej szukamy odpowiedniego ustawienia choć wydaje się nim być 4-3-3 to cały czas przez ostatnie dwa sezony coś zmieniamy.

Brakuje konsekwencji, z tym się zgadzam. Jakości też ale i w City mają słabszy środek obrony i braki na LO bo Mendy złapał koszmarną kontuzję.

Kwestia tego, że te braki trzeba jak najlepiej zaszufladkować. To też zrobił Guardiola po przez styl gry, który preferuje. U niego mało kiedy obrońcy muszą bronić a nawet jeśli to mając posiadanie piłki w meczu rzędu 70-80% to ile rywal może mieć piłkę w fazie zagrożenia dla nich? Około 5%?

Nasi obrońcy po prostu muszą częściej bronić bo taki mamy styl gry i jesteśmy bardziej narażeni na utratę bramek.

W dodatku przeciwko City gra się z kontry nawet gdy obrońca City popełni błąd to są to okolice środka boiska lub początek ich połowy więc koledzy z pola własnej drużyny mają szansę naprawić taki błąd. Jeśli nie to jest zawsze jeszcze na posterunku Ederson.

Jakich obrońców City ma pokazał mecz z Liverpoolem. Pressing, pressing i pressing a gubią się jak dzieci we mgle. Wręcz bym zaryzykował, że ich obrońcy wolą grać do przodu, podłączając się do ataków jak do w tyłach... a przyciśnięci grają koszmarnie.

U nas gdy następuje błąd jest to przeważnie okolica blisko naszej bramki więc bardzo często De Gea jako jedyny może ratować sytuację.

Zgodzimy się więc, że styl gry ma tu duże znaczenie? My mając piłkę około 40-60% a rywal w fazie zagrożenia dla nas ma jej pewnie z około 15% (uśredniam) częściej zagraża naszej bramce jak bramce City.

Więc nasi obrońcy są narażeni na większe i częstsze zagrożenie wynikające z naszego stylu gry.

Wielu tu narzeka na obronę ale moim zdaniem mamy lepszą obronę od City. Mamy podobną ilość straconych bramek a nasi defensorzy są dużo, dużo częściej naciskani w groźniejszych okolicach.
Powiecie De Gea? Owszem ale i Ederson broni niczego sobie.

Za to popatrzmy jak funkcjonuje u nas przejście z defensywy do ofensywy? Jak funkcjonuje sama ofensywa przyrównując ją do ataku City?

Kochani to jest przepaść...

Problemy to my mamy ale z grą w pressingu czy stwarzanie sobie dogodnych sytuacji i przechodzenia z obrony do ataku po odzyskaniu piłki.

Nie twierdzę, że mamy słaby zespół. Kwestia, która wymaga ogromnej uwagi to wykorzystanie potencjału obecnej drużyny.

Jeśli chodzi o defensywę, o której ostatnio tak głośno to tam to potrzebujemy ale przygotowywać następców dla Valencii i Younga, którzy mają bodaj po 33 lata...

Prawdziwym problemem jest wykorzystanie potencjału zespołu. Z tych powiedzmy wykorzystywanych 70% trzeba wejść na 105%.

Do tego pełne zaangażowanie, ambicja, polot do przodu i radość z gry bo jak my będziemy grać tak jak z Sevillą to i nie będzie wyników i przyjemność dla naszych chłopaków z gry i dla nas oglądania ich.
» 23 kwietnia 2018, 15:37 #47
sinedd91: a ja osobiscie uważam, że lepiej by nam wychodziło gdybyśmy od początku próbowali grać zestawem Pogba-Matic-Herrera w środku pola ... tego się spodziewałem po poprzednim sezonie, że Matic przyjdzie uzupełnić Herrere z Pogbą a nie posadzić Herrere na ławkę...
» 23 kwietnia 2018, 15:04 #46
uzil25: No Herrera z De Geą i Valencią byli naszymi najlepszymi graczami w zeszłym sezonie ale eksperci dp.pl już o tym zapomnieli i chcieli Andera sprzedawać.

Jose myślał, że Matic ogarnie mu tył w pojedynkę a Pogba dająć 50/50 w deffie/offie będzie mu pomagać i to miało wystarczyć.
No niestety Ander musi przejąć role Pogby ogarniając deff/off - 50/50 przez co możemy dominować w środku pola a Pogbie trzeba dać więc swobody w graniu w przodzie.

Wystarczy tylko pozwolić chłopakom grać i wykorzystać potencjał Andera a nie murować a gra całego zespołu wygląda inaczej. Patrzcie jak Hiszpan zagrał w meczu z Tott i przypomnijcie sobie jego genialne prostopadłe, penetrujące podania z Wisienkami.

Herrera jest na tyle inteligentnym zawodnikiem, że wykorzystując go i jego styl gry chociażby w pressingu odmienia naszą grę. Panowie taka jest prawda Ander jest niesamowicie inteligentny i to ile daje jego gra w pressingu jest niesamowite.

Kiedyś nie patrzcie kto ma piłkę a patrzcie co robi Ander, jak się ustawia, jak biega za piłką i ilu krotnie daje sygnał do pressingu.

A wiemy ile pressing w obecnych czasach znaczy.
» 23 kwietnia 2018, 15:51 #45
dlabigt23: Oj mi sie wydaje ze nie . Potrzeba nam wzmocnien w obronie i w srodku pola :) nie z tym skladem niestety . Potrzeba jeszcze jednego okienka transferowego i okresu przygotowawczego .
» 23 kwietnia 2018, 13:20 #44
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2018 15:53

Przecież nie mógł powiedzieć że trzeba kogoś wymienić :) Koledzy by mogli się obrazić heh
» 23 kwietnia 2018, 15:53 #43
Ekspertinio: Niestety, ale dużo będzie zależeć od formy City. Jak powtórzą taki sezon to ciężko będzie ich zdetronizować. W Premier League najlepsze jest to, że każdy sezon zapowiada się ciekawie. City już ma niesamowitą pakę, a z pewnością dokonają wzmocnień, Mourinho również latem nie będzie bierny, Liverpool poprawił się w defensywie i mogą namieszać, Tottenham nabrał trochę doświadczenia grając jednocześnie w lidze i LM, Arsenal z nowym trenerem, więc różnie może być (wydaje się, że nie będą groźni, ale w tej lidze mistrzem był Leicester, więc wszystko jest możliwe), Chelsea możliwe, ze też z nowych szkoleniowcem. Będzie się działo.
» 23 kwietnia 2018, 13:20 #42
primasort: Z tym składem jak najbardziej,rylko mam wątpliwości co do trenera
» 23 kwietnia 2018, 13:09 #41
Batigol222: Taka Chelsea ma na papierze o wiele bardziej kompletny skład, z mocno obsadzoną prawie każdą pozycją i w tym sezonie niewiele z tego wynika. United ma obecnie przede wszystkim problemy z rozgrywaniem piłki oraz brakiem wzajemnego dopasowania piłkarzy: wysoki napastnik i żadnego bocznego obrońcy czy skrzydłowego, który potrafi dobrze dośrodkować. Pogba i Matic wyglądający dobrze najczęściej wtedy, gdy uzupełnia ich dynamiczny Herrera. Jeśli jednak w składzie jest Herrera, to trzeba grać 4-3-3 co przy takim napastniku, jak Lukaku i skrzydłowych, którzy raczej dryblują, niż podają powoduje problemy z rozegraniem. Nie wiem, jak Mourinho ma zamiar to rozwiązań, ale prawda jest taka, że sam sobie ułożył taką drużynę. Klopp czy Guardiola sprowadzają zawodników, którzy po prostu pasują do stylu gry ich zespołów, Mourinho sprawia wrażenie, jakby najpierw kupował, a potem myślał, jak tu gościa wpasować do składu(kombinowanie przez cały sezon z ustawieniem Pogby, potem jeszcze z Sanchezem, rzucanie Rashforda i zwłaszcza Martiala po różnych pozycjach, i przeważnie bez żadnego skutku.). Jak dla mnie to wygląda średnio, nawet z uwzględnieniem jakichś ewentualnych transferów. Na chwilę obecną różnica pomiędzy City a United jest kolosalna, co widać w tabeli(punkty, strzelone bramki): lewy obrońca, stoper i środkowy pomocnik raczej tego nie zmienią, zwłaszcza jeżeli City też będzie się wzmacniać. Poza tym, póki co MU ma na koncie 74 pkt: w poprzednim sezonie drugi Tottenham miał na koniec 86 oczek i co z tego wyszło?
» 23 kwietnia 2018, 12:40 #40
walentos: Czasem nie wiem skąd Ty to wszystko bierzesz. Nasze transfery:
1. Pogba - potrzebowaliśmy kogoś kto wzmocni środek pola bo tam ustępowaliśmy każdemu
2. Bailly - stoper który był potrzebny bo nasza obrona często łapała kontuzje i mieliśmy luki
3. Miki - kupiony z myślą o prawym skrzydle ale niestety lepiej sprawdzał się na 10
4. Zlatan - absolutnie topowy napadzior który miał rozwiązać problem braku snajpera
5. Lukaku - egzekutor którego brakowało nam w poprzednim sezonie gdy Zlatan doznał poważnego urazu i narzekaliśmy na małą ilość strzałów
6. Lindelof - jeszcze jeden stoper bo w poprzednim sezonie bywały momenty gdy nadal brakowało nam zawodników
7. Matic - kupiony żeby wzmocnić silę defensywną w środku bo Pogba niezbyt chętnie wspiera obronę
8. Sanchez - był dostępny za niewiele i pojawiła sie okazja wymiany za Mikiego który od kilku miesięcy był bez formy

Oprócz Sancheza każdy z transferów był nam potrzebny i nie wiem skąd wziąłeś to że Mou najpierw kupuje a później dopasowuje. Tylko transfer Alexisa był takim ruchem ale biorąc pod uwagę to że mielismy okazje pozbyć się Mikiego i sprowadzić kogoś z topu to było bardzo dobre posunięcie.

Ciekawe czy to samo powiesz o takich transferach jak Oxlade Chamberlain , Nolito, Stones czy Bravo. Moim zdaniem nawet Bernardo Silva średnio wpasowuje się w układankę Guardioli .
» 23 kwietnia 2018, 12:57 #39
szabo1878: To, że city się wzmocni, niewiele zmieni. Oni są na tyle wysoko jeśli chodzi o poziom, że nowe transfery nie wyniosą ich za bardzo w górę (no chyba ze Messiego by kupili). Z kolei u nas jest na tyle dużo braków, że nowi zawodnicy będą mieli co naprawiać.

Krotko mówiąc - city jest na szczycie. Pytanie, czy ten szczyt utrzymają, czy zjada w dol (a pamiętajmy że to Premier League. Rok temu chelsea była dla wszystkich potworem i co?) My z kolei następny sezon możemy zagrać o wiele lepiej niż ten.
» 23 kwietnia 2018, 14:01 #38
Batigol222: Walentos

Ty jednak masz problemy z czytaniem. Fakt, Mourinho miał braki na pozycjach defensywnego pomocnika oraz napastnika, tyle że uzupełnił te braki w sposób nieprzemyślany, a potem musiał przez cały prawie sezon kombinować z ustawieniem. To, że zespół potrzebuje na przykład środkowego napastnika lub defensywnego pomocnika, nie oznacza, że każdy piłkarz grający na tych pozycjach będzie odpowiedni, bo "defensywny pomocnik" to zarówno Matic jak i Busquets a środkowym napastnikiem jest i Lukaku, i Vardy i Aguero. Bernardo Silva gdy gra w City to przeważnie prezentuje się bardzo dobrze(w tym sezonie bramki z Arsenalem, Chelsea, Liverpoolem), natomiast co do Oxlade'a to póki co gość parę razy wypalił w naprawdę ważnych dla swojego zespołu momentach. Jak dla mnie to ważniejsze, niż strzelanie bramek ogórom, jak to robią Martial czy Lingard. Jeżeli jutro z Romą Oxlade znowu ruszy z piłką ze środka pola, nawinie przeciwnika i właduje bramę z 30 metrów, to będzie znaczyło dla Liverpoolu o wiele więcej, niż 5 czy nawet 10 bramek z ogórkami w PL.

Natomiast jeszcze co do Pogby, Maticia i Lukaku: wyraźnie widać, że to trio na boisku to zbyt dużo statyczności. Niby możesz mówić, że przecież United strzela sporo bramek, tylko że City tych bramek ma prawie o 30 więcej, a Liverpool o 15. Natomiast co do tego "egzekutora" Lukaku, to gość ma mniej bramek w PL, niż Vardy czy Sterling, i niewiele więcej, niż Firmino czy Lacazette. Jeśli to ma być jakiś drugi Van Nisterlooy, to ja jestem Conor McGregor. Może gdyby kosztował 45 milionów to można by uznać go w miarę pożyteczne rozwiązanie tymczasowe na tej pozycji, ale 90 za grajka, który nawet nie dobije do 20 bramek w lidze a w meczach z mocnymi przeciwnikami strzela raz na ruski rok? Gość to podobny poziom, co Vardy albo Firmino, ergo jest ze dwa razy przepłacony.
» 23 kwietnia 2018, 15:11 #37
Batigol222: Walentos

Czyli według Ciebie Lindelof to wzmocnienie obrony a Bailly to stoper, który nie łapie kontuzji? Proponuje Ci porównać nie same nazwiska sprowadzanych przez Mourinho piłkarzy, lecz efekty tych transferów na przykład do transferów Kloppa. Przychodzą Mane i Salah i Klopp ma skrzydła, które są w stanie rozerwać prawie każdy zespół. Oxlade może nie gra regularnie, ale gdy trzeba wrzuca 5 bieg i robi różnicę. Efekty Mourinho? Lukaku strzelający prawie wyłącznie ogórkom, Pogba rzucany z pozycji na pozycję i większości spotkań po prostu bezbarwny, Matic który dobrze stopuje akcje rywali ale piłką operuje gorzej od bramkarza City i Bailly, który więcej siedzi na ławie, niż gra. Dlatego Liverpool walczy w tym sezonie o tryumf w LM a United pozostaje się pocieszać vicememistrzostwem Anglii. Twój problem jest taki, że dopasowujesz faktu do teorii, a nie teorię do faktów, trochę tak, jak większość tutejszych znawców. Najpierw było "w takich spotkaniach zdobywa się mistrza"(po zwycięstwach z jakimiś ogórami na początku sezonu), potem "City w końcu zacznie puchnąć", potem "City wygra mistrzostwo Angli, za to my wygramy LM", a potem "idziemy po vicemistrzostwo i Puchar Anglii". Twój sposób rozumowania rządzi się podobną mechaniką: co by się nie działo, i tak znajdziesz sposób, żeby wyciągać z tego jakieś hurraoptymistyczne wnioski, chociaż racjonalnie rzecz biorąc są one pozbawione podstaw. Pomijam już logikę typu "w tym sezonie jest 2 miejsce, to w następnym będzie 1", bo tego nawet nie chce mi się komentować.
» 23 kwietnia 2018, 15:23 #36
walentos: Rozwiń trochę to że Mourinho uzupełnił braki w sposób nieprzemyślany bo sądząc po wynikach i tym jak zawodnicy sprowadzeni przez niego sie prezentują nie sądze by było to nieprzemyślane. Próbujesz na siłę zasugerować coś czemu daleko od prawdy i nawet nie potrafisz tego rozwinąć. Nawet jeśli Lukaku jest innym typem napastnika niż Aguero to skąd wiesz kto sprawdziłby sie lepiej od Romelu? Lacazette też jest innym typem napastnika a w Arsenalu uchodzi za pomyłkę transferową.

Co do Oxlade to ile on tych ważnych bramek strzelił 2-3? Jeśli dla Ciebie taki zawodnik jest kimś na miarę Liverpoolu to powodzenia w średniactwie. Nie od dziś wiadomo że Kloppowi trafiła się perełka w postaci Salaha i gdyby nie on to Liverpool byłby dużo niżej a sam Oxlade byłby krytykowany co mecz chociażby za takie występy jak ten : youtube.com/watch?v=9SFsMXq5Dyc

Co do statyczności to łatwiej byłoby Ci wymienić zawodników którzy w United biegają niż tych którzy stoją więc problem nie dotyczy tylko Pogby i Lukaku. Jeśli chodzi o Twoje porównania dotyczących bramek to śmiać mi się chce gdy to czytam. Jak już piszesz że Lukaku ma niewiele więcej bramek niż Lacazette (3) to bądź konsekwentny i napisz że ma też niewiele mniej niż Sterling(2) i Vardy(1). Uważam też że jeśli chcesz rozliczać Lukaku z sezonu to wypadałoby wziąć pod uwagę wszystkie rozgrywki bo tak się składa że w tej statystyce Lukaku ustępuje w lidze tylko Aguero i Kane będąc trzecim najlepszym snajperem i nagle okazuje się że cena 80 mln którą United za niego zapłaciło jest adekawatna do tego co prezentuje jeśli wziąć pod uwagę to że dwa pozostali snajperzy którzy również trafili do Premier League latem (Lacazette za 50 mln i Morata za 70) zdobyli łącznie tyle samo bramek w wszystkich rozgrywkach co Lukaku sam.
» 23 kwietnia 2018, 15:40 #35
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2018 15:59

"Lukaku strzelający prawie wyłącznie ogórkom" To w końcu prawie czy wyłącznie? bo jak czytam to co piszesz to zastanawiam się czy mam do czynienia z człowiekiem myślącym.
Matić operuje z piłką wystarcząco dobrze jak na pozycję defensywnego pomocnika, on nie jest jest tu od dryblowania z piłką, chyba że o czymś nie wiem :)

Nie rozumiem też Twojego wywyższania Liverpoolu z powodu tego że "dalej walczy LM". Odezwij się jak już Liverpool to LM wygra bo póki co nie ma nad czym piać i nawet jeśli przegrają dopiero w finale to nie da Kloppowi trofeum i będzie to kolejny sezon posuchy.

"Najpierw było "w takich spotkaniach zdobywa się mistrza"(po zwycięstwach z jakimiś ogórami na początku sezonu), potem "City w końcu zacznie puchnąć", potem "City wygra mistrzostwo Angli, za to my wygramy LM", a potem "idziemy po vicemistrzostwo i Puchar Anglii". Twój sposób rozumowania rządzi się podobną mechaniką: co by się nie działo, i tak znajdziesz sposób, żeby wyciągać z tego jakieś hurraoptymistyczne wnioski, chociaż racjonalnie rzecz biorąc są one pozbawione podstaw."

Masz rację bo wolę cieszyć się z tego co udaje nam się osiągać zamiast żałować tego co nam nie wyszło. Mój sposób myślenia ma właśnie solidne podstawy bo polega na tym że cieszę się z tego co udało nam się osiągnąć. Widzę progres w grze i tak jak przed sezonem mówiło się że celem jest top 3 i wyjście z grupy w LM tak cel został spełniony. Fakt że sezon zaczął się bardzo obiecująco zarówno w LM i lidze i po cichu kazdy z nas liczył na triumf w tych rozgrywkach ale zakończenie sezonu na drugim miejscu w lidze i kto wie może wygraniem FA Cup będzie zadowalającym wynikiem. Jeśli Liverpool wygra LM to będzie to bez wątpienia większy sukces ale najpierw trzeba wygrać dwumecz z Romą i finał z Realem/Bayernem a wiesz że szanse Liverpoolu są w takim meczu raczej niewielkie.

Także poczekajmy na koniec sezonu i zobaczymy kto pod koniec będzie miał więcej powodów do radości bo ja jestem dziwnie spokojny a sądząc po Twoim zachowaniu nie możesz powiedzieć tego samego :)
» 23 kwietnia 2018, 15:57 #34
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2018 16:24

"Przychodzą Mane i Salah i Klopp ma skrzydła, które są w stanie rozerwać prawie każdy zespół" no właśnie prawie bo nam strzelili zaledwie jedną bramkę i dwóch meczach zdobyli zaledwie 1 punkt.
Co do przyszłego sezonu to nikt tu nie pisze ze zajmiemy 1 miejsce. Na pewno będziemy w czołówce i będziemy bliżej sukcesu niż w tym sezonie ale wszystko zależy od formy rywali.
Prawdę mówiąc to trochę strzelasz sobie w kolano bo znacznie większym hurraoptymizmem jest to że Liverpool wygra LM bo z pozostałych drużyn jest bez wątpienia najsłabszą ekipą.
» 23 kwietnia 2018, 16:23 #33
Batigol222: Walentos

Fakt, Lukaku strzelił niewiele mniej bramek w PL niż Vardy i Sterling, tylko, że Vardy gra w przeciętnym zespole a Sterling nawet nie jest środkowym napastnikiem. Co bramek Lukaku to możesz brać pod uwagę wszystkie rozgrywki, albo średnią bramek na mecz, albo liczbę bramek w meczach z mocnymi rywalami, albo wszystkie te trzy kryteria(w takim wypadku po mojemu Lukaku nie był wart kasy, jaką za niego zapłacono, bo ta jedna brameczka przeciw Chelsea i gol z Sevillą po zmarnowanej parę minut wcześniej setce to raczej kiepsko jak na prawie cały sezon). Pomijam już fakt, że Lukaku gra w tym sezonie zwyczajnie znacznie więcej, niż Vardy, Aguero czy nawet Kane: Lukaku- 49 występów w tym sezonie, Vardy- 38, Aguero- 39, Kane- 44. To teraz policz sobie jeszcze bramki w ważnych meczach.

Co do Mourinho i jego nieskładnej polityki transferowej to chyba jest dosyć oczywiste: gość przez cały sezon zmienia ustawienie, przestawia piłkarzy to tu to tam, niektórzy zawodnicy mu jęczą, że grają nie tam, gdzie by chcieli... widzisz coś takiego w Liverpoolu albo City?

Poza tym, rozumiem, że drugie miejsce w Pl to wg Ciebie sukces, ale półfinał albo finał LM to już nie? Możesz to wyjaśnić?
» 23 kwietnia 2018, 20:12 #32
walentos: Zmiany w składzie są spowodowane również kontuzjami. Nie pamiętasz już gdy mieliśmy dostępnych tylko 2 środkowych pomocników a inni byli kontuzjowani ?
Liverpool czy City spotykały raczej pojedyncze kontuzje i nie byli tak zdziesiątkowan w jednej formacji. A z zawodników jęczących o pozycje można wymienić tylko Pogbe.

Zająć drugie miejsce w lidze nie jest łatwo, rywalizacja jest zacięta i wymaga to dobrych występów przez cały sezon z kolei w LM często decyduje losowanie, jeden gorszy dzień (jak w przypadku United) dlatego w moim odczuciu w LM liczy się przede wszystkim zwyciezca. W lidze docenia się również niższe lokaty.

W tamtym sezonie ludzie zarzucali Jose niska pozycje w lidze mimo ze wiele wygrał. W tym nikt mu nie powie ze miał kiepski sezon jeśli zajmie drugie miejsce i dorzuci FA Cup z kolei Klopp na 3 lub 4 miejscu w lidze i bez sukcesu w LM nie wiem czy zaliczy sezon do udanych.
» 23 kwietnia 2018, 21:22 #31
emil1986x: Najgorzej jak City rzeczywiście kupi Busquetsa Mahreza i Isco...wtedy będzie bardzo ciężko okiełznać tego potwora :/
» 23 kwietnia 2018, 12:14 #30
walentos: Oni nie będą wtedy grali w 14 tylko ta trójka będzie musiała kogoś zastapić.
Isco za Silve lub KDB
Busquets za Fernandinho
Mahrez za Sane lub Sterlinga

Czy zrobi im to róznicę na boisku ? Nie sądze , na pewno da więcej opcji przy doborze składu tymczasem my kupując Sandro, Williana, Savica uzupełniamy pozycje na których mamy wyraźne braki dlatego jestem dobrej myśli.
» 23 kwietnia 2018, 12:19 #29
Batigol222: Isco może grać też na skrzydle i zresztą właśnie tam najlepiej się prezentuje(wystarczyło obejrzeć Hiszpania-Argentyna). Natomiast takie transfery(z wyjątkiem Busquetsa, bo to raczej nierealne) o tyle zrobią im różnice, że Guardiola nie będzie musiał przez cały sezon orać takim na przykład De Bruyne, który potem łapie zawieszki w kilku ważniejszych meczach. Natomiast co do tego uzupełniania pozycji, to przecież w składzie jest Herrera, który prezentuje się dobrze, gdy tylko ma okazję do gry. Fakt, że z lewą obroną jest problem, ale przecież takie City gra właściwie cały sezon bez lewego obrońcy i jakoś niewiele im to przeszkodziło.
» 23 kwietnia 2018, 12:29 #28
RememberMe: Skład jest prawie kompletny.
Rozpiszę, to będzie łatwiej dostrzec czego nam potrzeba. Biorę pod uwagę zawodników, którzy mogą zagrać w 1. składzie jako rotacyjni, a nie chwytanie się brzytwy. W nawiasie liczba zawodników na tej pozycji w 1. składzie.

Bramkarze (1)
- De Gea
- Romero

Prawi obrońcy (1)
- Valencia
- Tuanzebe (wraca z wypożyczenia)

Lewi obrońcy (1)
- Shaw
- Young

Środkowi obrońcy (2)
- Bailly
- Jones
- Smalling
- Lindelof

Defensywni pomocnicy (2)
- Matić
- Herrera
- McTominay
- ??

Ofensywni pomocnicy (1)
- Pogba
- Lingard

Prawi pomocnicy (1)
- ??
- Mata

Lewi pomocnicy (1)
- Sanchez
- Rashford

Napastnicy (1)
- Lukaku

Możliwe, że odejdą:
- Darmian
- Rojo
- Blind
- Carrick
- Fellaini
- Martial

Potrzebny jest więc defensywny pomocnik i prawy pomocnik. Dałem Rojo w transferach, bo co mecz nie ma go w 18 meczowej, ale w tym roku podpisał nowy kontrakt więc różnie może być. Lukaku jest sam w napastnikach, ale w razie czego Sanchez i Rashford tam grają.

Jakie mamy opcje?

Prawi pomocnicy:
- Douglas Costa (28 lat)
- Mahrez (27 lat)

Defensywni pomocnicy:
- Jorginho (27 lat)
- Fred (25 lat)
» 23 kwietnia 2018, 12:12 #27
karol100: Douglas Costa ? No prosze cie, my sie mamy wzmacniac nie oslabiac.
» 23 kwietnia 2018, 12:44 #26
Luke88: Dzie Fosu?
» 23 kwietnia 2018, 12:50 #25
RememberMe: Nie ma dużo zawodników na tę pozycję na świecie. Jest 30 letni Willian, 21 latek Malcom i podejrzewam że go raczej nie kupimy bo Mou nie będzie opierał drużyny na tak młodym zawodniku, no to zostają ci dwaj. Douglas to zawsze gwarancja asyst, a Mahreza bardzo chętnie bym zobaczył u Nas, tylko ciekawe jak u niego z tym wracaniem do obrony.
» 23 kwietnia 2018, 12:52 #24
RememberMe: Fosu to raczej środkowy obrońca a na tej pozycji mamy pełno ludzi wiec wypożyczenie albo U23. Wilson do sprzedania i Andreas Pereira raczej też bo chce odejść a u Nas by grzał
» 23 kwietnia 2018, 12:53 #23
LTMek: Jak czytam takie chrzanienie to az mi niedobrze...
Na sto procent naszym problemem jest defensywny pomocnik, bo przeciez to przez brak zmiennikow przegrywamy z WBA czy Sevilla... Litosci....
Lewej obrony NIE MAMY. Ani Shaw ani Young nie potrafia dosrodkowywac i malo wnosza do ofensywy. Do tego popelniaja banalne bledy, jak ostatnio Young w czemu ze Spurs.
Prawego obroncy tez de facto nie mamy, bo Valencia nie zagra całego sezonu na 100% a wiara w goscia, ktory wraca z wypozyczenia znow skonczy się walka o top4.
Stopera też do pary dla Baillgo nie mamy, jarajacym sie Smallingiem/Jonesem pragne przypomniec co w/w odstawiali w tym sezonie (Newcastle wyjazd, Leicester wyjazd, WBA dom). To maja byc goscie na LM?
Zespol buduje sie od tylu a nasz tyl wcale nie jest pewny. Wiadomo, ze rewolucji kadrowej nie ma sie co spodziewac, ale umowmy sie, ze z obecnym skladem to mozemy znów walczyc o drugie miejsce i co najwyzej jakis puchar anglii...
» 23 kwietnia 2018, 13:00 #22
walentos: Za tego Jonesa to bym Cie klapkiem po głowie zdzielił... akurat on jest zawodnikiem na poziomie europejskim. Błędy zdarzają się każdemu bez wyjątków ale jeśli wziąć pod uwagę całokształt to Jones jest jednym z naszych najlepszych obrońców i gdyby nie kontuzje nikt nie miałby wątpliwości że najlepszym.
» 23 kwietnia 2018, 13:04 #21
RememberMe: W ogóle mówienie o "błędach" w przypadku Jonesa jest nadużyciem. Ludzie to chyba odstawili po meczu z Spurs kiedy strzelił samobója. Przed nim to był cały czas chwalony itp. To jest dopiero absurd nad absurdami. Witamy na DevilPage
» 23 kwietnia 2018, 13:22 #20
dlabigt23: wlasnie walentos i tu masz odpowiedz :D gdyby nie kontuzje ... Jones to bardzo dobry obronca ale niestety przez to ze łapie takie kontuzje trzeba kupic kogos nowego . Smalling to solidny obronca mysle ze Bailly jest lepszy na ten moment a moze byc jeszcze lepszyy . Ale takki Smalling na ławke do rotacji jak najbardziej . Jestem ciekawy co z Rojo . Ostatnio go w ogole nie ma nawet na ławce a to przeciez typ walczaka i daje z siebie wszystko . W poprzednim sezonie nasz lider defensywy z Baillym .
» 23 kwietnia 2018, 13:27 #19
BartkoGGMU: Ale głupoty. Naszymi najsłabszymi punktami są ŚP, ŚO i LO. Nie można się oszukiwać, ze Young czy Shaw dadza rade, bo to nie tez poziom. Potrzebny jest nam top na tej pozycji. Tak samo ŚO. Mamy tylko Baillyego, bo Jones jest zbyt często kontuzjowany, a Smalling pewnego poziomu nie przeskoczy. Na Śp mamy tylko Pogbe i Herrere, wiec tu jest potrzebne conajmniej jedno wzmocnienie i nie jakiś śpd jak jorginho tylko typowy BoxToBox. Ewentualnym, ale następnym wzmocnieniem powinno być PO i Prawe skrzydło, bo nie mamy nominalnych prawoskrzydłowych i prawych obrońców. Wiec nie chrzan, ze potrzebne są tylko dwa transfery.
» 23 kwietnia 2018, 15:47 #18
LTMek: Jones byl chwalony za poswiecenie i walecznosc i po prawdzie za nic wiecej chwalic go nie mozna.
Jest to tak absolutny top europejski, ze pokazcie mi jeden klub, ktory chcialby go sprowadzic :-)
Gosc jest typowym rzemieslnikiem, to jest typ na poziomie Browna czy O'Shea czylo uzupelnienie skladu. Jak gra ze Smallingiem to smialo mozna rzec, ze mamy duet najgorzej wyprowadzajacych pilke obroncow ever, taki Rojo bije ich w tym elemencie na glowe...
Ale nie no, wesoło jest posłuchać opinii ekspertow jaki to mamy mocny sklad a potem spojrzec na 16 punktowa strate do City i uzmyslowic sobie, ze jedyne o co walczymy od kilku tygodni to Puchar Wengera :-)
» 23 kwietnia 2018, 20:28 #17
norekk13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2018 11:42

Skład do przebudowy... Może nie generalnej, ale zawsze jest coś do poprawy.

Bramkę mamy obsadzoną najlepiej na świecie i tyle jeśli chodzi o piłkarzy klasy światowej.

Prawa obrona w najbliższym czasie będzie do zmiany. Przyszły sezon będzie ostatnim lub przedostatnim dla Antonio. Wiek robi swoje i nie będzie już mógł utrzymać odpowiedniego poziomu.

Środek obrony może i mamy szeroki, ale oprócz Eric'a nie mamy drugiego obrońcy na podobnym poziomie.

Lewa obrona musi już być wzmocniona... Ashley to nie nominalny obrońca i jego gra w obronie jest w tym sezonie przeplatana różnymi występami, a Luke'u nie przebije się do pierwszej jedenastki u Mou. Widziałbym Alexa Sandro, bo to top 3, ale może być ciężko go wyciągnąć.

W pomocy potrzebne są zmiany i to poważne... Pan Carrick idzie na zasłużoną emeryturę, a Fela prawdopodobnie odejdzie. Obok Maticia i Pogby potrzebne będzie wzmocnienie, a tu chciałbym Milinkovic-Savic'a. Gość jest nieprzewidywalny i z dynamiką i szybkością naszych skrzydeł wpasowałby się idealnie. Poza tym Mou lubi taki typ piłkarzy-silny i wysoki. Cena za niego będzie ogromna, ale teraz już tak będzie i ceny nie będą inne. Oprócz niego znaleźć jakiegoś piłkarza, który uzupełni lukę po ww panach.

Co do ataku to przy odejściu Martiala, konieczne będzie wzmocnienie i tu poszukałbym kogoś na prawą flankę w typie Williana. Ewentualnie przesunąć któregoś z naszych chłopaków na tą pozycję przy nieoddawaniu Anthon'ego.

I tak bym to widział. Wtedy można myśleć o majstrze w przyszłym sezonie. Niestety życie to nie FIFA i trzeba poczekać na rozwój sytuacji.
» 23 kwietnia 2018, 11:40 #16
champione2013: Za samego Savica to wezma minimum 80 baniek na prawe skrzydło Rash żeby to jakoś hulało bo kolejny PP to znów wydatek 50 melonów stoper który byłby odpowiedni do Baillego marzenia typu Varane :) Na lewą obrone to jak mówisz Sandro tam możliwa wymiana z Juve za Martiala , inaczej to znów na okienko wydamy grubo ponad 200mln .
» 23 kwietnia 2018, 11:46 #15
norekk13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2018 12:04

Varane to marzenie, bo Real nie odda piłkarza, który będzie stanowił o sile obrony przez najbliższe 10lat... Co do wydawania pieniędzy to nie ma wyjścia, bo jak się nie posmaruje to nie kupi się nikogo już na jakimś poziomie. Najlepszym przykładem jest $ity, które wydaje na potęgę. Mieli Harta to wymienili go na Bravo, a znowu jego na Edersona i dopóki nie ma obsadzonej pozycji to nie przestają wzmacniać. I sądzę, że w tym okienku też kogoś kupią...
» 23 kwietnia 2018, 12:02 #14
Domelo: Dopóki Pep będzie w City jest to misja bardzo trudna.
» 23 kwietnia 2018, 11:32 #13
RoniR10: oby. Do tego jeszcze finał Barca - MU w LM i marzenia się spełniają.... ;)
» 23 kwietnia 2018, 11:24 #12
Batigol222: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2018 12:56

.......
» 23 kwietnia 2018, 12:55 #11
Luke88: Z takim lisem pola karnego to popędzimy po majstra jak wóz z węglem :)
» 23 kwietnia 2018, 11:23 #10
Batigol222: jaki tam z niego lis. Więcej bramek mają w PL nawet Sterling czy Vardy, a niewiele mniej Firmino a nawet taki zupełny "niewypał", jak Lacazette.
» 23 kwietnia 2018, 12:56 #9
Luke88: I R O N I A
R
O
N
I
A
» 23 kwietnia 2018, 14:35 #8
Foster: Romelu dobrze gada... ta grupa jest bardzo dobra tylko trzeba ich ukształtować mentalnie...

Doinwestowania wymaga w tym roku:
-prawa i lewa obrona
-Przydałby się jeszcze jeden klasowy stoper - Umtiti lub Varan (Opcjonalnie)
-Prawe skrzydło i środkowy pomocnik.

Na tym bym zakończył... Z przodu jest wszystko ( Rashford musi się rozwijąc na pozycji nr 9 i tam powinien próbować zastępować Romelu)
» 23 kwietnia 2018, 11:23 #7
karol100: Puscic Martiala oczywiscie z prawem pierwokupu i kupic Williana, do tego Milankowic Savic i np Vidal. Troche by to kosztowalo ale w 200 powinnismy sie zmiescic, no i kogos do obrony przydalo by sie kupic, najlepiej doswiadczonego.
» 23 kwietnia 2018, 10:53 #6
walentos: Tego Vidala bym odpuścił, mamy do dyspozycji McTominaya który dobrze rokuje i jako uzupełnienie Pogby, Savica, Herrery i Matica byłby idealny. Na skrzydło Willian byłby idealny ale Chelsea go nie puści po tym jak oddali nam już Matica więc trzeba szukać gdzie indziej.
» 23 kwietnia 2018, 11:23 #5
karol100: Willian ma jeszcze kontrakt tylko na dwa lata, wiec coraz wiecej zalezy od niego.
» 23 kwietnia 2018, 11:35 #4
Me89v2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.04.2018 11:40

100 baniek to na sama obronę pójdzie :) chyba będzie rekordowe okienko. Lo po so sp i pp 5 pozycji by się przydalo.
» 23 kwietnia 2018, 11:40 #3
BartkoGGMU: Kolejny 30 letni skrzydłowy eh... Lepiej zastanowić się nad takim Malcomem czy Mahrezem, aniżeli Willianem. Ale i tak, naszym głównym celem powinno być ŚO I LO. Nie mamy żadnego dobrego lewego obrońcy. Żadnego. I to od lat.
» 23 kwietnia 2018, 15:50 #2
EvilDevil: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2018 15:26

Zgadzam się, Mahrez lepiej chyba by się sprawdził u nas niż Willian.. Młodszy, lepszy technicznie, lepszy w rozegraniu, gorszy w wybieganiu.. Ale nasza gra na wybieganiu nie jest oparta, o czym świadczą statystyki:/ Cena zapewne podobna, bo ok 60-70 mln funtów w obu przypadkach.. Chelsea raczej brazylijczyka nie puści, a Riyad raczej na 100% odejdzie po tym sezonie, bo już wystarczająca długo walczy z klubem o transfer do lepszej drużyny!
» 24 kwietnia 2018, 15:26 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.