Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Malcom przygotowuje się do transferu do Anglii

» 8 stycznia 2018, 09:54 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Malcom, napastnik Bordeaux, po cichu przygotowuje się do transferu do Premier League – czytamy w dzienniku Daily Mail.
Malcom przygotowuje się do transferu do Anglii
» Malcom może wkrótce trafić na Old Trafford
Czy pozyskanie Malcoma z Bordeaux do United to dobry pomysł?
Zawodnik francuskiego klubu rozpoczął naukę języka angielskiego. Brazylijczyk w ostatnim czasie był łączony z transferem do Manchesteru United i Tottenhamu Hotspur.

Czerwone Diabły podobno rozważają kupno piłkarza za 33 miliony funtów i wypożyczenie go z powrotem do końca sezonu do Bordeaux.

Manchester United zaczyna rozglądać się za drugim napastnikiem, bo po zakończeniu sezonu klub prawdopodobnie opuści Zlatan Ibrahimović.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United zszokowany żądaniami Griezmanna
Następny news »
Manchester United poleciał na zgrupowanie do Dubaju

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (60)


levy181: Panowie już wydano tak ogromne pieniądze na odbudowę klubu że jeżeli zapłacą te 33 mln i zaryzykują to chyba nikt się nie pogniewa. Chłopak ma potencjał jak widziałem kilka meczy i może odpalić ponieważ jest młody i nie przyszedłby jako gwiazdka która chce 300 tysi tygodniowo, ma coś do udowodnienia. Ryzyko dotyczy każdego piłkarza który nie grał jeszcze w PL to inny football nie każdy sobie poradzi z presją itd.
» 9 stycznia 2018, 09:06 #58
Klimaa: To jeden z transferów lekkiego ryzyka. Ciężko powiedzieć jak chłopak poradzi sobie w Anglii i jak szybko zaaklimatyzuje się w nowym otoczeniu. Ale kto nie ryzykuje ..
» 9 stycznia 2018, 00:07 #57
maticr7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.01.2018 17:07

Ja jestem na wielkie Nie.Jeśli będziemy teraz tak kupować niemalże nastolatków to później nie powinniśmy się dziwić że przez 5/6 trzeba czekać aż w końcu rozkwitną na dobre.Widzimy to po przykładzie Martiala,Rashforda czy najlepiej Lingarda.To nie jest zawodnik na już.To nie jest też zespół Fergusona,który z dzieciakami potrafił wygrywać największe trofea.Skupmy się na bardziej doświadczony zawodnikach,ewentualnie min. 23 lata ale żeby był ograny w europie.Warto rozwijać młodych jasne,ale to nie jest czas i miejsce na to.I najlepiej w ogóle inwestować w swoich.My nie jesteśmy Benficą która kupuje same najlepsze młode talenty po to żeby później ich rozwinąć i sprzedać z dużym zyskiem.Wtedy taka strategia ma sens.Ale nie w tym klubie.
» 8 stycznia 2018, 17:03 #56
Batigol222: Moim zdaniem lepszym rozwiązaniem byłby ten Guedes z Valenci: nie dość, że sprawdza się w klubie z czołówki La Liga, to jeszcze gra inaczej niż Malcolm: cały czas biega, szarpie obronę, zmienia pozycje. Pod tym względem Guedes trochę przypomina Mane albo Salaha. Malcolma widziałem w tym sezonie kilka razy i było różnie, czasami wyraźnie przechodził obok meczu, notował sporo strat, wikłał się w niepotrzebne dryblingi...
» 8 stycznia 2018, 16:49 #55
KSPR2017: yyy nie
» 8 stycznia 2018, 18:22 #54
Blau: Taki Depay jak do nas przechodził też miał 89 potencjału w Fifie i też objeżdżał obrońców jak chciał, więc z tą miarodajnością to bym nie przesadzał.
» 8 stycznia 2018, 16:37 #53
limak0007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.01.2018 16:51

mam nadziej ze Mourinho na biezaca sledzi staty w fifie i na podstawie ich danych bedzie kupowal zawodnikow do druzyny. Ciekawe czy patrzy tez na staty w pesie i fm? DlaPanaTo a ty wiesz ile ma potencjalu w pesie moze? bo jak mniej niz 85 to slabo nie?
No i jestem ciekaw jakie ma staty przy podatnosci na kontuzje. Bo np Real jak kupowal Bale i sie patrzyl w fifie to niby wszystko bylo ok, a podczas gry w realu sami wiemy jak bylo i dopiero pozniej w grze wprowadzili te dane poprawnie, wiec czasami mozna sie zawiesc na fifie, ale i tak to najllepsze zrodlo danych o pilkarzu
» 8 stycznia 2018, 16:45 #52
Batigol222: W FIFIE nawet aktualne parametry piłkarzy nie są adekwatne; wystarczy, że jakiś piłkarz gra w mniejszym klubie i jego parametry są zaniżane. Taki Jorge Valdivia pod względem panowania nad piłką albo celności podań nie ustępował największym gwiazdom futbolu(kto go oglądał na jakimś Copa America, ten wie), ale w Fifie zawsze był słaby. Takich przypadków można wymienić mnóstwo. Przed grą w każdą nową fifę jakieś 10 godzin zajmuje mi modyfikowanie parametrów wszystkich znanych mi piłkarzy tak, żeby odpowiadały rzeczywistości. W porównaniu ze scoutingiem Football Managera Fifa to zawsze był żart.
» 8 stycznia 2018, 16:46 #51
TweOczyZielone: Pamiętajmy, że Umiejętności czysto piłkarskie w przypadku Mou są ważne, jednak równie ważne jest posłuszeństwo. Mourinho moim zdaniem chce kupić kilku zadaniowców, którzy wejdą na boisko i zrobią wszystko dokładnie z rozpiską Portugalczyka.
Mou moim zdaniem przeprowadza dobre transfery, jasne można uznać Mkhitaryana za klapę, jednak Pogba,Lukaku,Bailly to dobre transfery i jak na razie jest lepiej w tej kwestii niż gorzej.
» 8 stycznia 2018, 15:04 #50
walentos: Ja bym nie uznawał Mikitariana za totalną klapę. Miał tu wiele genialnych mometów, ten sezon też zaczął najlepiej w lidze jeśli chodzi o asysty. Trzeba jednak przyznać że od paru miesięcy nic nie wróży żeby miał wrócić do jakiejkolwiek formy i myślę że nie tyle wina Mou co samego zawodnika. Jest chyba jedynym zawodnikiem który u Mourinho zanotował wyraźny regres. Reszta albo trzyma poziom albo gra lepiej.
» 8 stycznia 2018, 15:19 #49
sisinho: Walentos

Tylko asysty go ratowały bo potrafił przedreptać 80 min by przez 10 ostatnich zaliczyć asyste i bramkę. Niestety teraz dalej drepta + nie ma asyst + podaje tak bezsensownie do przeciwnika jak z Derby.
» 8 stycznia 2018, 15:43 #48
TweOczyZielone: Masz rację, jednak zgodzisz się, że pomimo tego Mkhitaryan nie spełnił pokładanych w nim statystyk, wymagań jakie przed nim postawiono, są zapewne o wiele wyższe, niż dotychczasowe dokonania. Mkhitaryan, miał momenty i pewnie jeszcze kilka będzie miał, jednak miał być on 1 wyborem na PP/ŚPO zależnie od sytuacji, a na ten moment lepszym wyborem jest Lingard/Mata.
» 8 stycznia 2018, 16:22 #47
walentos: No niestety bardzo obniżył loty a najgorsze jest to że Mou nadal daje mu dużo szans a on nawet nie próbuje pokazać się z dobrej strony...
» 8 stycznia 2018, 17:37 #46
Me89: Pamiętajmy, że chłop gra w słabiutkim klubie. Wstaw Messiego do WBA i zobaczymy, jaki liczby wykręci.
Trudniej nabijać mu staty w GB, niż miało to miejscu w przypadku Mbappe dla Monaco, gdzie zespół bił się o zupełnie inne cele, a Mbappe miał zupełnie innych asystentów na boisku.

Oczywiście jest to niewiadoma, ale trzeba próbować. Jednak bardziej do rotacji, niż z myślą o tym, żeby był głównym skrzydłowym drużyny.
» 8 stycznia 2018, 14:20 #45
RuudVN: z drugiej strony Immobile grał jak leszcz w Borussii a w Lazio ma 20 goli po 20 kolejkach
różnie bywa
Falcao to też fajny przykład
i Di Maria, Owen, Beckham, Torres (tu sam nie wiem co się odjebało, ta sama liga, fizycznie też się nie zapuścił)
» 8 stycznia 2018, 15:42 #44
Fugas: Salah też się nie wyróżniał we Włoszech a Klop zrobił z niego potwora, według mnie on de Bruyne, Kane i Lingard:) są poziom wyżej od reszty PL.
» 8 stycznia 2018, 14:05 #43
walentos: Salah w Romie 2 sezony po średnio 15 bramek i 8 asyst na sezon wyglądał obiecująco. Teraz w Liverpoolu jest bestią :)
» 8 stycznia 2018, 14:09 #42
Damianmoc: Uważam że powinniśmy sprowadzać piłkarzy klasy światowej,a do takich on nie należy
» 8 stycznia 2018, 14:01 #41
KSPR2017: Zgadzam się, zwłaszcza takich jak Mkhitaryan.
» 8 stycznia 2018, 14:05 #40
walentos: Wyglądał dużo bardziej obiecująco niz Malcom i kosztował tyle samo :)
» 8 stycznia 2018, 14:07 #39
dzilu96: Gdybanie czy się sprawdzi czy nie nie ma większego sensu. Każdego zawodnika trzeba traktować indywidualnie. Depay miał umiejętności do gry na dobrym poziomie w Premier League, jego problem leżał w głowie. Nie widziałem Malcoma w akcji, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby był u nas takim samym wymiataczem jak we Francji. Mógłby wskoczyć u nas na poziom światowy, mógłby również okazać się klapą. Jak każdy.
» 8 stycznia 2018, 13:52 #38
limak0007: Mahrez bylby najlepszy. Ograny w lidze, umiejetnosci na bardzo wysokim poziomie
» 8 stycznia 2018, 13:03 #37
limak0007: dodam tylko ze aktualnie Memphis Depay ma ciut lepsze statystyki od Malcoma, a jak gral w United kazdy pamieta.
» 8 stycznia 2018, 13:19 #36
KSPR2017: XDDDD kogo obchodzi to w jakim Malcom gra klubie
» 8 stycznia 2018, 13:39 #35
RedRevolta: Prawdopodobnie przy odejściu Sancheza też Arsenal by się włączył do walki o niego, Liverpool tez może po odejściu Couthinho, no ja osobiście bardzo bym go chciał, chyba nawet bardziej niż tego Griezmanna.
» 8 stycznia 2018, 12:07 #34
MarcinLegia: Walentos po co piszesz takie glupoty ze gra dopiero polowe sezonu....jezeli nie wiesz to mbappe rozegral tez nie caly sezon i zaraz o noego bilo sie pol europy.kazdy wie jak to sie skonczylo i 18zawodnik jest drugim najdrozszym transferem....a mimo wszystko malcom u nas jak by sie zaklimatyzowal w angli to u nas by mial miejsce w 11 z palcem w ...... gosc ma papiery na gre i ogladalem jego kilka wystepow i mozna smialo powiedziec ze moze niedlugo byc kotem....i dlatego tym bardziej trzeba go kupic teraz zeby nie bylo jak z mbappe ze zaraz cena bedzie 10razy taka jak wartosc i 50 klubow nim zainteresowanych.....
» 8 stycznia 2018, 11:59 #33
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.01.2018 13:10

Porównujesz 18 letniego Mbappe który dopiero zadebiutował w poważnej piłce i w tym wieku trząsł ligą, wygrał Ligue 1 i strzelił 6 bramek w LM do 21 letniego Malcolma który w seniorskiej piłce gra już 2 lub 3 sezon? Malcolm w poprzednich sezonach niezależnie gdzie grał był średniakiem strzelał w 7 bramek w blisko 40 meczach lig francuskiej i brazylijskiej o tym że LM czy LE nie powąchał nie wspominając...

Taki DevilFan porówuje go z Jesusem który potrafił ładować bramę w co drugim meczu w brazylii i został kupiony do City jako napastnik nr 2.

Nauczcie się jakoś patrzeć na zawodników bo na DP widzę że każdy kto potrafi szybko biec i machnąć jakiś zwód jest uważany za jakiegoś przyszłego Ronaldo i materiał na gwiazdę.

Jeśli rzeczywiście chcecie materiał na gwiazdę to lepiej spoglądać w kierunku Kluiverta. Gośc ma 18 lat zjada techniką i umiejętnościami tego waszego Malcolma i w Ajaxie wygląda bardzo obiecująco mimo że jest tylko zawodnikiem rotacyjnym. Jestem w 200% przekonany że Mou go obserwuje i po tym sezonie jak utrzyma formę trafi do nas w letnim okienku.
» 8 stycznia 2018, 13:02 #32
walentos: Co do Kluvierta jest uniwersalnym skrzydłowym bo potrafi grać na obu skrzydłach i jest też obunożny więc daje bardzo dużo możliwości.
» 8 stycznia 2018, 13:14 #31
Rakusz: Walenos. Po pierwsze to Malcom. Po drugie to Kluivert marzy o Barcelonie i sam przyznał, ze mu nie po drodze liga angielska.
» 8 stycznia 2018, 13:39 #30
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.01.2018 13:52

Rausz. Zauważyłem to 10 minut temu ale nie mam możliwości edycji wszystkim wpisów. Co z tego że Kluivert marzy o Barcelonie? Póki co nie ma tam dla niego miejsca. Czy jeśli Kluivert marzy o Barcelonie to znaczy że on od razu tam trafi? Zapewne chce iść w ślady ojca i nawet nie interesował się wcześniej innymi klubami. Przypomnę że Mbappe też dużo krzyczał że jeśli odejdzie to tylko do Realu w dodatku Real go chciał i mieli dla niego miejsce w składzie a ostatecznie trafił do PSG :) Ja bym jego transferu nie wykluczał zwłaszcza że Mou już robił w jego kierunku podchody po finale LE :)
» 8 stycznia 2018, 13:51 #29
Rakusz: Bardziej chodziło mi o to, ze mu liga angielska nie po drodze. I oczywiście nie wykluczam żadnego transferu.
» 8 stycznia 2018, 14:11 #28
DailySmoker: Kluivert na moje by sie idealnie nadawal do nas bo to jak gra, jego styl, idealnie mysle by sie wpasowal do nas i duzo by wniosl do gry
» 8 stycznia 2018, 14:11 #27
KSPR2017: Wątpie by Malcom wybrał Tottenham. U nas jest hajs, lepsza drużyna, jest brakującym elementem składu, a do tego to Manchester United.
» 8 stycznia 2018, 11:39 #26
KSPR2017: Tak!! Najlepiej jakby go nie wypożyczali potem bo bez problemu wjechałby do 1. składu
» 8 stycznia 2018, 11:33 #25
walentos: Obstawiam że trafi jednak do Tottenhamu. Czy my potrzebujemy takiego grajka? Rozgrywa zaledwie pół sezonu na wysokim poziomie, ma dopiero 18 lat a połowa dp widzi w nim wybawienie. Powinniśmy spoglądać raczej w kierunku ogranych i ukształtowanych zawodników typu Lucas. Młode talenty zostawmy Arsenalowi lub Tottenhamowi.
» 8 stycznia 2018, 11:15 #24
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.01.2018 11:25

chyba ze dwoch by ich przyszlo :D z tym masz racje Lucas jest bardziej doswiadczony bo grywal i w LM i wygrywal nawet Lige pare razy a to wystarczy :) Juz mlodych mamy Rashforda i Martiala wiec ich trzeba tak naprawde doszlifowac :P Chociaz nie obrazilbym sie jakby do nas rowniez trafil i tez niewiadomo jaki Mourinho mialby plan wobec niego
» 8 stycznia 2018, 11:23 #23
Me89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.01.2018 11:28

Bale i Malcolm + Martial i mamy skrzydła obstawione :) Od biedy Rasford, ale wolałbym, żeby ogrywał się bardziej na 9 zmieniając i rotując z Lukaku. Jest też Lingard przecież, który bedzie już mam nadzieję stabilnym dobrym piłkarzem w kolejnych rozgrywkach
» 8 stycznia 2018, 11:27 #22
KSPR2017: Jak widze ludzi którzy wolą tego Lucasa od Malcoma to mbie krew zalewa
» 8 stycznia 2018, 11:37 #21
mikus7mu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.01.2018 11:44

Walentos - A gdzieś ty to wyczytał że ma 18 lat?
» 8 stycznia 2018, 11:41 #20
KSPR2017: właśnie xD, za miesiąc ma 21
» 8 stycznia 2018, 11:47 #19
DevilFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.01.2018 12:01

No tak, bo ilość grania jest adekwatna do tego czy go potrzebujemy, przecież taki Jesus nie grał w ogóle w Europie, a Rashforda wsysa dupą. Bardziej idiotycznego toku myślenia walentos to ja nie widziałem.
» 8 stycznia 2018, 11:59 #18
kylokylo: Też mnie ch0000j strzela jak ktoś piszę że Lucas by nam się bardziej przydał. Co on grał w tym PSG ? Z tego co pamiętam to ściągali go i liczyli że wypali stanie się super gwiazdą. Jak wszyscy wiemy nic takiego się nie stało. Oby kupili tego młodziaka !
» 8 stycznia 2018, 12:15 #17
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.01.2018 12:45

Me89: moim zdaniem Bale to nie jest dobry pomysł biorąc pod uwagę jaką cenę podał za niego Real.
mikus7mu: racja mój błąd, ma 21 lat co tym bardziej za nim nie przemawia. W tym wieku mieć dobre tylko pół sezonu w tak słabej lidze? Przypomnę też że Hazard w tym wieku niszczył w Ligue 1.

DevilFan:
Rzeczywiście porównywanie skrzydłowego do napastnika nie jest wcale idiotyczne :) Kompromitujesz się przy tym podwójnie bo nawet w tym porównaniu Jesus niczym Rashforda nie wsysa, nawet statystykami. Rashford ma w tym sezonie 1 bramkę mniej i 3 asysty więcej a ma rozegranych raptem 100 minut więcej. Średnie oceny pomeczowe mają dokładnie takie same równo 7. Biorąc pod uwagę to ile Marcus musi pracować w defensywie to na boisku jest też o wiele bardziej przydatny niż Jesus. Chyba że Ty łykasz wszystko co Ci pismarki o Gabrielu wciskają i nie potrafisz sam ocenić sytuacji to proponuję żebyś się więcej w ten sposób nie udzielał.


Panowie powtórzę jeszcze raz my nie potrzebujemy zawodnika który przyjdzie do nas żeby otrzaskać się w poważnej piłce. Potrzebujemy zawodnika który jest już ograny i z miejsca odczujemy różnicę po jego przyjściu. Niestety Malcolm póki co nie pokazał w swojej karierze zbyt wiele. Będzie większą klapą niż Depay który nawet w Francji wygląda lepiej...
» 8 stycznia 2018, 12:40 #16
mikus7mu: Walentos porownujesz statystyki z innymi graczami a popatrz w jakich klubach oni grali a w jakim gra Malcom. Dodam ze Bordo walczy o utrzymanie. W lepszym klubie i statystyki miałby lepsze
» 8 stycznia 2018, 13:17 #15
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.01.2018 13:27

mikus może miałby lepsze a moze nie. Dasz sobie rękę uciąć? Tym bardziej nie powinniśmy ryzykować z tego typu zawodnikami. Myślisz że takiemu zawodnikowi który walczy w francji o utrzymanie na dobre wyjdzie transfer do takiego wielkiego klubu jak Manchester United? Odpowiedz sobie. Jak dla mnie to będzie dla niego zbyt duży przeskok i zbyt duża presja która go zwyczajnie zje... On mógłby do nas dołączyć dodatkowo razem z Lucasem czy Griezmannem ale tylko do ogrywania się w pucharach i na końcówki meczów a nie do podstawowego składu. Czy nie lepiej jednak poszukać kogoś młodszego albo dać szansę naszym wychowankom?
» 8 stycznia 2018, 13:24 #14
mikus7mu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.01.2018 13:45

Walentos - ja nie twierdzę że się na pierwszy skład nadaje. Ale Lucas też mnie nie przekonuje. Nam potrzebni są dwaj prawoskrzydlowi bo obecnie nie mamy żadnego a szkoda taki talent dać komu innemu. Ja bym widział Marheza ale jemu podobno blisko do Liverpoolu
» 8 stycznia 2018, 13:43 #13
KSPR2017: yyy walentos to może w ogóle zrezygnować z kupowania młodych zawodnikó bo "są niepweni"? Po twoim komentarzu wnioskuje że nie oglądałeś żadnego meczu Malcoma. Jeśli oglądałeś i piszesz takie rzeczy to oznacza że po prostu jesteś [domyśl się bo nie chce bana].
» 8 stycznia 2018, 13:44 #12
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.01.2018 14:05

Na dwóch prawoskrzydłowych zimą szans nie mamy a jeśli mialbym wybierać zimą to wolałbym jednak Lucasa. Technicznie wygląda dużo lepiej w dodatku jest dużo bardziej doświadczony a ma 25 lat.

KSPR2017 ja wlasnie po obejrzeniu Malcoma przekonałem się że to nie jest zawodnik na miarę United. Dla mnie to taki szybszy i mniej uzdolniony technicznie Depay który zaskoczyć potrafi tylko przyspieszeniem a tak to jest przewidywalny jak Smalling w rozegraniu. Nawet sposób prowadzenia piłki jest bardzo niechlujny, drybluje na siłę gdy często mógłby podać lepiej ustawionym kolegom a strzały to głównie warianty siłowe. Depay potrafił chociaż ładnego rogala dokręcić...

Powiedz mi może co Ty więcej widzisz w jego grze ? to będzie jest ciekawe ;)
» 8 stycznia 2018, 14:01 #11
KSPR2017: Malcoma zagrania są przewidywalne? Nie zgadzam sie, wykonuje czesto niekonwencjonalne zagrania, ma niezły przegląd pola. "Jego strzały z dystansu są siłowe" - to znaczy, że jak strzał jest mocny to się nie liczy? Strzelił dużo więcej bramek z dystansu w ostatnim czasie niż Pogba, który jest uznawany za specjaliste od takich uderzeń. Malcom potrafi ruszyć z miejsca i objechać obrońcę 1v1. Porównując go do Lucasa - ma umiejętności podobne, jeśli nie lepsze od niego a do tego jest dużo młodszy, kosztowałby podobne pieniądze, jest lewonożny - Mou pokazuje że chce na prawej lewą noge stawiając tak środkowego pomocnika Mate.
» 8 stycznia 2018, 14:33 #10
walentos: Nie wiem co masz na myśli pisząc niekonwencjonalne zagrania :) pośladkiem czy jak? Czasem zagra coś na pełnym biegu z fałszu ale bardzo sporadycznie i często niecelnie myślę że w United zabroniliby mu takich zagrań. Przeglądem pola się nie wyróżnia i nie rób z niego wirtuoza bo nim nie jest. Strzały Malcoma nie są wysokich lotów , są mocne ale często lecą tak że są w zasięgu rąk bramkarzy i tylko ich złe ustawienie oraz babole sprawiają że to wpada...

Przypomniało mi się jeszcze że nie potrafi kontrolować tempa akcji, często zagrywa za plecy albo swoimi podaniami spowalnia akcje z kolei gdy drybluje jest często przed kolegami i gdy dobiega do linii końcowej musi na nich poczekać albo go wypychają i musi biec z piłką w stronę swojej bramki.
» 8 stycznia 2018, 14:51 #9
DevilFan: walentos
nie wiem jaki masz problem w swojej głowie i czy nie odróżniasz pozycji tych dwóch graczy, to że mourinho wystawia Rashforda na skrzydle to jest jego fanaberia. Tutaj Cię oświecę i może zapisz to sobie gdzieś na kartce, Marcus, i Gabriel to środkowi napastnicy. To że mogą grać jak już wspomniałem na skrzydłach to ich atut, jednak to że on go wystawia na skrzydle to nie robi z niego nagle nominalnego skrzydłowego. Porównania Rashforda do Jesusa są i będą jak najbardziej na miejsu.
» 8 stycznia 2018, 17:36 #8
walentos: Ja nie mam żadnego problemu. To Ty nie potrafisz przyjąć do wiadomości prostych faktów. Porównania były, są i będą , media cały czas to nakręcają bo obaj są młodzi , grają dla dwóch Manchesterów i będą stanowili o sile zespołu w przyszłości. Jednak Rashforda nie powinieneś już nazywać środkowym napastnikiem w sytuacji gdzie z 35 meczów rozgrywa 3 jako napastnik i są to jego najgorsze występy a reszte gra na skrzydle. Dla porównania Jesus rozegrał 4 mecze na skrzydłach i 20 na szpicy. Sam sobie odpowiedz który z nich ma więcej okazji do zdobycia bramki i nie udziela sie w defensywie a który biega przez cały czas wzdłuż linii bocznej od jednego końca boiska do drugiego. Czas wyłączyć fifę i włączyć mecz.
» 8 stycznia 2018, 18:00 #7
dlabigt23: tylko ciekawe czy do nas :D to jeszcze nic nie znaczy ;p zreszta o Lucasie Moura tez pisza i watpie zebysmy sciagneli ich dwoch ;p
» 8 stycznia 2018, 10:37 #6
coriolieGO: wczesniej pisali w kontekscie prawego skrzydla teraz juz ma zastapic Zlatana?
» 8 stycznia 2018, 10:26 #5
RedsFan: Oby sie udalo go pozyskac ma chlopak power w nodze malo kto tak strzela zza pola karnego :)
» 8 stycznia 2018, 10:25 #4
MarcinLegia: Bardzo dobra informacja!tylko dlaczego go wypozyczac skoro on jest i nam potrzebny w drugiej czesci.no chyba ze to wymogi francuzow ze go nie puszcza w tym okienku i po prostu MANUTD chce przyklepac transfer zeby w lecie uniknąć konkurencji.
» 8 stycznia 2018, 10:04 #3
EmilCioran: Bo Bordeaux walczy o utrzymanie i pewnie dlatego Francuzi nie chcą się go pozbywać zimą i stąd to wypożyczenie do końca sezonu.
» 8 stycznia 2018, 11:33 #2
KSPR2017: dobre rozwiązanie, kupimy go po cenie letniej a już będziemy mieli pewniaka
» 8 stycznia 2018, 11:54 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.