Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Transfer Coutinho wpłynie na przyszłość Griezmanna?

» 7 stycznia 2018, 18:31 - Autor: matheo - źródło: Don Balon
Antoine Griezmann jest podobno zdumiony transferem Philippe Coutinho do Barcelony – informują hiszpańskie media.
Transfer Coutinho wpłynie na przyszłość Griezmanna?
» Antoine Griezmann latem prawdopodobnie odejdzie z Atletico Madryt
W sobotę Barcelona oficjalnie potwierdziła transfer Brazylijczyka. Katalończycy zapłacą Liverpoolowi za zawodnika 160 milionów euro.

Według informacji Don Balon, na transfer do Barcelony w tym roku miał nadzieje Antoine Griezmann. Przyjście Coutinho oddaliło tę perspektywę.

Barcelona latem prawdopodobnie nie dokona kolejnego transferu za tak dużą kwotę. To oznacza, że Griezmann będzie musiał porzucić marzenia o transferze na Camp Nou.

Wszystko wskazuje na to, że jedyną opcją dla Francuza pozostanie przeprowadzka do Manchesteru United. Czerwone Diabły są skłonne wyłożyć za zawodnika 100 milionów euro.


TAGI


« Poprzedni news
David de Gea zdradza swoje cele na 2018 rok
Następny news »
Van Gaal: United potraktowali mnie w zdradziecki sposób

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (59)


Klimaa: To wcale nie oznacza że jesteśmy bliżej transferu. Równie dobrze Barcelona może cofnąć Messiego albo sprzedać Suareza. Zobaczymy dopiero latem co zrobi Griezmann.
» 8 stycznia 2018, 23:51 #59
Fenek: Grubo, obecne kwoty transferowe są chore. Biorąc pod uwagę fakt, że około 20% ludności na świecie żyje w skrajnym ubóstwie a ponad miliard ludzi żyje za około dolara dziennie to te kwoty są jak oderwane od rzeczywistości. 160 mln potraficie sobie w ogóle wyobrazić taką kwotę?
» 8 stycznia 2018, 10:38 #58
Luke88: Potrafię, potrafię sobie nawet wyobrazić na co bym ją rozpieprzył. A że ludzie w Afryce, Chinach czy innych Indiach urodzili się w piekle na ziemi to co zrobisz. Tylko reinkarnacja im pozostaje.
» 8 stycznia 2018, 13:12 #57
mycka86: Coś co dla jednych jest sufitem, dla innych będzie podłogą. Wyobraź sobie, że 1% najbogatszych ludzi świata jest w posiadaniu 99% światowego majątku. A czym jest 160 mln, wobec setek bilionów dolarów drukowanych co roku z powietrza i nie mających żadnego pokrycia? Takie rozważania nie mają sensu.
» 8 stycznia 2018, 13:22 #56
ax1d: Czekajcie, co ja czytam...?
Coutinho poszedł do Barcelony za 160 mln eur? A my dajemy za Griezmanna 100 mln eur?
» 8 stycznia 2018, 09:04 #55
mycka86: Taką ma klauzulę w kontrakcie.
» 8 stycznia 2018, 13:15 #54
emil1986x: Ozil Griezman milinkovic-savic i sessegnon byłby idealnymi transferami
» 8 stycznia 2018, 08:13 #53
trikos: Z sensem prawisz ;)
» 8 stycznia 2018, 08:37 #52
Daro1336: Kurcze, gdyby udało się teraz go sprowadzić byłoby super.. ale raczej musimy do lata poczekać :)
» 7 stycznia 2018, 22:56 #51
maticr7: Nie czytajcie tych bzdur że Griezman chciał do barcy.Ja w wywiadach czułem że bardziej ma chęć do united niż do Barcy.Fajnie by było jakby przyszedł do nas.Bardziej stylem gry mi pasował do barcy,ale nie obraziłbym się na jego transfer.Z tym że Lingard jest lepszy od Griezmana to sorry,ale chyba na głowę upadliście.Chciałbym zobaczyć Lingarda ciągnącego nas do dwóch finałów ligi mistrzów w ciągu 3 lat,bądź jak prowadzi reprezentacje Anglii do wicemistrzostwa europy i zostaje najlepszym strzelcem turnieju.Z całym szacunkiem dla jego aktualnej gry.
» 7 stycznia 2018, 21:55 #50
Zezak0076: Zgadzam sie, nie wiem jak ta saga sie skonczy ale nie bardzo wierze ze gosciu ktory do nas nie przyszedl tylko dlatego ze chcial byc OK i nie zostawiac Atletico bez mozliwosci sciagniecia zastepstwa, odejdzie teraz do ich najwiekszego przeciwnika... szczerze to bardzo liczena jego transfer do MU
» 7 stycznia 2018, 22:09 #49
piotr777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.01.2018 00:23

Za transferem Griezmanna przemawia też Pogba. Tylko spójrzcie na te maślane oczka na ich zdjęciach ;D. Prawda jest taka, że od kiedy do nas przyszedł mamy łatwiejsze starty do piłkarzy z francji jak i np. do Dybali z Juve. Jak dla mnie w tym okienku powinniśmy kupić 2 piłkarzy. Prawe skrzydło + rozgrywający, bez Pogby nie mamy wystarczającej kreatywności w środku, bo 10 mamy obsadzoną, ale ktoś do nich te piłki powinien dogrywać. Najlepszy byłby ktoś kto łączy dwie cechy, rozgrywanie i kasowanie akcji. Wiem, że takich piłkarzy jest mało, ale tacy by się właśnie przydali.
» 8 stycznia 2018, 00:20 #48
awe: Barca ten wielku klub co to pieniedzy nie wydaje na wychowankach leci haha
» 7 stycznia 2018, 21:37 #47
Xchrisx7: To było „śmieszne” 5 lat temu
» 7 stycznia 2018, 21:40 #46
Batigol222: Ta, bo Busquets, Pique, Iniesta i Messi to nie sa wychowankowie Barcelony. A jeśli do tego dodasz jeszcze Fabregasa, Pedro i Thiago to widać, że z samych wychowanków tego klubu można utworzyć jedenastkę, która byłaby 5 razy mocniejsza, niż obecne United.
» 7 stycznia 2018, 21:55 #45
adeksms: Batigol czy Ty w ogole wiesz kto jest wychowankiem Barcelony? Bo widze ze jakies glupoty piszesz
» 7 stycznia 2018, 22:01 #44
erictheking87: Taaa, szczegolnie Fabregas takim wychowankiem jest, ze hoho. Powaznej pilki nauszyl sie w Arsenalu, tam szlify przeszedl i zrobila sie z niego swiatowa gwiazda. Wiec barca ma do niego praktycznie tyle, co do Coutinho.
A Pique to samo, 4 lata w United, kiedy nauczyli go na czym polega bronienie w lidze, gdzie sedziowie nie gwizdza przy kazdym podmuchu wiatru. Gdyby nie Utd, to pewnie skonczylby jak cala armia ostatnich wychowankow barcy - sami nastepcy Messiego i Iniesty, ale jakos nikt z nich nie gra. To samo Alba, w Valencii zrobili z niego doroslego pilkarza.

Kazdy klub z tych najwiekszych raz na jakis czas ma genialne pokolenie, Ajax, United, Barcelona, Bayern, Milan, Liverpool itd., a ta histeria z la masia mnie zawsze smieszy.
» 7 stycznia 2018, 22:16 #43
champione2013: Wiesz co oznacza słowo wychowanek ? Fakt nie grał w Barcelonie ukształtował się w Arsenalu , ale historii nie zmienisz i był , jest i będzie wychowankiem Barcelony .
» 8 stycznia 2018, 09:51 #42
erictheking87: Sprawdź se czempionie, kto kwalifikuje sie wg. uefa do statusu wychowanka. pozdro elo
» 8 stycznia 2018, 21:37 #41
champione2013: Błagam nie masz pojecia o temacie nie wypowiadaj się
» 8 stycznia 2018, 22:59 #40
mielan92: To Man Utd ma być "opcją" dla piłkarzy w dzisiejszych czasach...?
» 7 stycznia 2018, 21:31 #39
tom93: Teroz? Teroz do nas? A gdzie żeś był jak my cię chcieli? hmm? Teraz to se tam zostoń w tym atletiko :D
» 7 stycznia 2018, 21:01 #38
kanaryjski: hahaha :D oj przydał by sie taki Griezmann albo Paolo Dybala
» 7 stycznia 2018, 21:27 #37
Devil156PL: Jak my go chcieliśmy ,to Atletico miało zakaz transferowy , co oznaczało ,że jeśli odszedłby to bardzo osłabiłby swój zespół (ponieważ był on jednym z kluczowych zawodników tego klubu). Chciał odejść ,ale powiedział ,że nie zrobi tego swojemu klubowi .
Moim zdaniem zachował się honorowo zostając w klubie i takie zachowanie powinno się szanować .
Choć latem liczyłem na to ,że przyjdzie do nas .
Co innego gdyby nie przyszedł bo stwierdził ,że jesteśmy dla niego krokiem w tył ,a teraz gdy mamy wyniki to jednak zmienił zdanie .
» 7 stycznia 2018, 22:11 #36
Kuntakinte: Sami stwierdzili cena za Griz zimą to 200 mln
» 7 stycznia 2018, 19:58 #35
fworyt: Mam mieszanę uczucia co do jego transferu,znajdą się lepsi i młodsi piłkarze a po za tym są MŚ przed nami i warto się i przyjżeć.
» 7 stycznia 2018, 19:52 #34
champione2013: Mając Dembele Suareza i Messiego gdzie on myślał o transferze
» 7 stycznia 2018, 19:51 #33
sisinho: Messi z wiekiem gra juz dalej od bramki a Suarez młodszy nie będzie. Juz forma nie ta. Jednak transfer Cou troche zamyka mu drogę bo Barca miała problem z hajsem juz przy kontrakcie Messiego, teraz po transferze Cou to musieliby nieźle się wyprzedać by kolejny za 100+ wydać.


Tak w ogóle to "więcej niz klub" wydał na transfery w obu okienkach ponad 280 mln funtów a podobno oni nie wydają kasy :)
» 7 stycznia 2018, 20:25 #32
champione2013: Tak juz widze gre Barcelony z 3 napadziorami z przodu i messi jako wolny elektron a bronic to bedzie busquets sam
Suarez ma 30lat to jeszcze pogra sporo lat a na rotacje to raczej zaden z nich by sie nie zgodził
» 7 stycznia 2018, 21:28 #31
rizx: Suarez 30 lat i bez formy, Messi młodszy nie będzie i sam drużyny nie pociągnie, Dembele młody, po kontuzji, i nawet nie wiemy jak sobie będzie radził. Na dodatek Iniesta też jest dość wiekowy, więc transfer rozgrywającego jest jak najbardziej zrozumiały
» 7 stycznia 2018, 21:48 #30
Batigol222: Skoro Messi jest w stanie sam wygrać Barcelonie derby z Realem i to na wyjeździe, to znaczy, że pod względem wartości dla zespołu nadal jest tym samym piłkarzem, co kilka lat temu.
» 7 stycznia 2018, 21:57 #29
maticr7: Kupili młodego Dembele.Od dawna zanosiło się też na transfer Coutinho.Więc serio ktoś myślał że Griezmana interesuje w tym momencie Barca?Zwłaszcza że teraz trzeba by było zapłacić za niego że 200 mln.Nie wiem ile dokładnie.
» 7 stycznia 2018, 22:01 #28
Spadkobierca: Masz rację Batigol, Messi wciąż jest tą samą wartością dla Barcelony - czyli eliminujemy Messiego, ogrywamy Barcelonę.
» 8 stycznia 2018, 07:24 #27
champione2013: Suarez 30 lat i bez formy

Chciałbym takiego napastnika bez formy 15 meczów 11 goli
» 8 stycznia 2018, 08:41 #26
Karro: Całe szczęście to tylko Don Balon i ten pan do nas nie przejdzie. Mam nadzieję, że Mourinho sięgnie po zawodników na pozycję które naprawdę potrzebują wzmocnienia tzn. młody prawy obrońca w zastępstwie dla Walencii, klasyczne ŚPO bo niestety Mkhitarian zawodzi i prawy skrzydłowy. Bardzo na to liczę
» 7 stycznia 2018, 19:09 #25
Kalina: Prawy obronca jest niepotrzebny poniewaz mamy Fosu Mensaha oraz Tuanzebe.
» 7 stycznia 2018, 19:12 #24
KSPR2017: Na lewej jest Shaw i Young, na prawej Valencia i Fosu.Jak Young i Valencia odejdą bo już są starsi to można kupować.
» 7 stycznia 2018, 19:18 #23
KSPR2017: Tuanzebe będzie pewnie powoli wdrażany do 1. drużyny i pewnie odejdzie Rojo lub Smalling.
» 7 stycznia 2018, 19:19 #22
Kalina: Niby tak ale kolega chcial mlodego a mlodego juz mamy :)
» 7 stycznia 2018, 19:43 #21
champione2013: Prawy obronca jest niepotrzebny poniewaz mamy Fosu Mensaha oraz Tuanzebe.

mamy ich a gramy Lindelofem to chyba wiele wyjasnia
» 7 stycznia 2018, 19:51 #20
KSPR2017: Nie żeby coś ale Fosu jest na wypożyczeniu w Crystal XDDDD
» 7 stycznia 2018, 20:08 #19
Kalina: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.01.2018 20:22

Nie zeby cos ale tak czy siak Fosu Mensah to zawodnik Man Utd XDDDD
Rozumiem ze wedlug was Valencia to taki dziadzio ze nie wytrzyma do konca sezonu? Napisalem ze jest jeszcze Tuanzebe. Skoro gramy Lindelofem to po co w takim razie mlody gracz na PO?
» 7 stycznia 2018, 20:21 #18
KSPR2017: Kalina moja odpowiedź tyczyła się tylko champione2013
» 7 stycznia 2018, 20:44 #17
Kalina: Aha wiec wybacz, moj blad
» 7 stycznia 2018, 21:14 #16
mario93: Jak Valencia i Young odejdą to wtedy kupować? A pózniej będzie płacz ze klub sie mie zabezpieczył i albo kupił ogóra albo transfer na szybko okazał sie nie wypałem... prawa obrona jest jak najbardziej juz teraz do wzmocnienia
» 8 stycznia 2018, 01:02 #15
EmilCioran: To czy Barcelona będzie miała w lecie kase na Francuza to ciężko stwierdzić ale właściwie to po co on im teraz potrzebny? Gdzie on miałby grać? Chyba, że Suarez poleci to wtedy Griezmann na "9".
» 7 stycznia 2018, 19:07 #14
UnitedFan1985: No właśnie Suarez ma lecieć
» 7 stycznia 2018, 19:08 #13
KSPR2017: Gdzie? Do Live?
» 7 stycznia 2018, 19:16 #12
KSPR2017: Malcom prezentuje się lepiej od niego, jest 7 lat młodszy i kosztuje 2x mniej. Griezzmann się bardziej nadaje na napastnika, a nam potrzebny jest prawy pomocnik. Antoine jest zbyt mało przekonujący w dryblingu. Potrzebny jest lewonożny Martial, a takim można nazwać Malcoma.
» 7 stycznia 2018, 19:06 #11
UnitedFan1985: Na 10 Ozil(jeśli mam zamiar grać w tym systemie),a na skrzydełko Malcolm i jedziemy po potrójną korone
» 7 stycznia 2018, 19:08 #10
mario93: Moze mi ktoś wyjaśnić podnietę tym Malcolmem? Gość z tego co widzę gra w lidze francuskiej (potocznie zwanej liga farmerów), ma 20 lat, statystyki jako takie i jest wyceniany przez transfermarkt na 17 milionów. Czytając niektóre komentarze odnoszę wrażenie ze to nie 20 letni Brazylijczyk z Bordeaux tylko jakis Maradona...
» 8 stycznia 2018, 00:59 #9
MR09KARO: Mario93, nie zauważyłeś już, że ludzie jarają się każdym potencjalnie młodym talentem? W lecie jak kupowaliśmy Lindelofa to każdy przed transferem krzyczał, ze obrona Bailly-Lindelof to obrona na lata, mur nie do przejścia,a nie widziała ani jednego meczu Szweda. Po kilku kiepskich jego występach Ci sami płaczą i lamentują, że kupujemy no-nemów czy jak to tam się pisze zamiast porządnych i ogranych obrońców, bo Victor to się do Ekstraklasy nie nadaję . Nawet teraz z tego młodego ciekawego grajka Sessegnona robią już co najmniej Davida Alabe ;) Trzeba się niestety do tego przyzwyczaić.
» 8 stycznia 2018, 01:55 #8
Spadkobierca: Ja do Malcolma stawiam dwa pytania.
1) Kto kupi go zimą/latem za małe pieniądze?
2) Kto (w przypadku rozwinięcia się tego piłkarza) kupi go za kilkanaście razy większą cenę po następnych dwóch/trzech sezonach?
» 8 stycznia 2018, 07:21 #7
UnitedFan1985: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.01.2018 19:02

Oby nie,bo nie a ochoty golądać ten panienki w tym klubie.Z Barcelonką się nie udało,to przykro.Trzeba będzie jeszcze posiedzieć pare sezonów w Atletico

Po za tym Ligard>Griezmann
» 7 stycznia 2018, 19:01 #6
Vamper: Mysle, ze mozna spokojnie poczekac do zakonczenia mistrzostw swiata. Wtedy bedzie mozna decydowac czy warto go kupic. Tym bardziej ze mozna smialo powiedziec Griezmann < Lingard
» 7 stycznia 2018, 18:59 #5
gigsiu1991: Nie wiem czy potrzebny nam gosciu ktory grajac u nas bedzie myslal o Barcelonie
» 7 stycznia 2018, 18:59 #4
sisinho: Smuteczek, barcelonka się wypieła, United niekoniecznie walczy a do Realu przejść nie może bo by go zjedli w Madrycie. Chyba zostaje P$G.
» 7 stycznia 2018, 18:47 #3
mrm86: Nie wiem czy on u nas jest potrzebny obniżył loty i to dużo, i nie wiadomo czy się wpasuje do drużyny a wiadomo jak się gra na wyspach
» 7 stycznia 2018, 18:37 #2
Max2007: No i miło by było Grizzi ma wielkie umiejętności a i wrócić do obrony potrafi, jestem wielkim zwolennikiem jego transferu do MU
» 7 stycznia 2018, 18:37 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.