Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mourinho: Scholes skupił się tylko na krytykowaniu

» 1 stycznia 2018, 21:35 - Autor: Rio5fan - źródło: mirror.co.uk
José Mourinho po wygranym przez Manchester United 2:0 spotkaniu z Evertonem, odpowiedział na niedawną krytykę ze strony Paula Scholesa.
Mourinho: Scholes skupił się tylko na krytykowaniu
» José Mourinho jest zawiedziony wypowiedziami byłego pomocnika Manchesteru United
Były pomocnik klubu z Old Trafford nie szczędził Czerwonym Diabłom gorzkich słów zwłaszcza po bezbramkowo zremisowanym starciu z Southampton.

- Jedyną rzeczą, jaką robi Paul Scholes, jest krytykowanie. Myślę, że on nie komentuje, on krytykuje. To jest różnica - stwierdził Mourinho.

- Scholes przejdzie do historii jako fenomenalny piłkarz, a nie jako ekspert. Jeżeli pewnego dnia zdecyduje się zostać menadżerem, życzę mu, by osiągnął choć 25% moich sukcesów - dodał Portugalczyk.


TAGI


« Poprzedni news
Allardyce: Jeśli popełniasz błędy, United to wykorzystają
Następny news »
Oceny pomeczowe: Everton - Manchester United 0-2

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (34)


Romek1981: Jak dla mnie najlepszy z naszych byłych piłkarzy jest Rio pamiętam jak skakał w studiu jak trafiliśmy gola ;)
» 2 stycznia 2018, 17:38 #34
mikon70: Bardzo dobrze. Rozumiem, ze gra ostatnio nie powala i jeszcze brakuje żeby wrócić na właściwe tory jak za czasów Sir Alexa. Jednak Scholes gada takie durnoty, ze tego się czytać nie da. Odkąd pamietam po odejściu na emeryturę SAFa wiecznie ma jakiś problem. Na palcach jednej ręki da się policzyć pochwały
» 2 stycznia 2018, 15:25 #33
DevilManUtd: Widzę że już dzisiaj mniej krytycznych wypowiedzi w stronę Mourinho. Chciałbym dodać że na początku sezonu każdy go zachwalał ale to normalne kiedy to SAF miał gorszy okres to ludzie. Mówili że się wypala dajcie mu jeszcze jeden sezon i wrócimy do gry na wysokim poziomie :)
» 2 stycznia 2018, 15:13 #32
Fenek: Uuuu ładna odpowiedź Mou. Trochę przykre jest to, że byłe legendy klubu tak ostro go krytykują.
» 2 stycznia 2018, 13:39 #31
Fido: – Nie każdy z nas musi być tak fenomenalnym piłkarzem jak on. Paul Pogba nieprzerwanie daje z siebie wszystko. Czasami gra dobrze, czasami bardzo dobrze, a czasami nie. To nie jego wina, że zarabia dużo więcej pieniędzy niż Paul Scholes. Taka jest już kolej rzeczy.
» 2 stycznia 2018, 12:15 #30
Mazi1989: Scholes jak zwykle szczeka jak United maja słabszy okres w sezonie. Kiedy wygrywalismy Ligę Europy to siedział cicho
» 2 stycznia 2018, 12:13 #29
Fido: [link usunięty]
Te słowa są wyrwane z kontekst tu jest cały wywiad, Mou dobrze prawi....
» 2 stycznia 2018, 12:13 #28
WiemWszystko: Rudy był świetnym graczem, ale to co odwalają po zakończeniu kariery wszystkie legendy United, to po prostu nie mieści się w głowie. Krzyczą, oceniają, uważają że mają prawo do swojej opinii. Jako legendy klubu powinni dopingować każdą osobę, która walczy o dobro klubu. Mourinho na pewno walczy o sukcesy, szanuje historię i tradycję tego klubu, notuje dobre wyniki, a te łajzy ciągle go atakują.

Nie można ich inaczej nazwać. Giggsowi ewidentnie odbiła sodówka do głowy, facet nie obejmie mniejszego klubu bo to poniżej jego godności, przecież to jest śmieszne. Gary Neville zdegradował prawie Valencię do drugiej ligi hiszpańskiej, tak nieudolnym trenerem jest. Rudy póki co tylko gada i narzeka, słuchać się ich nie da. Angielska piłka pod tym względem jest najgorsza, byli piłkarze roszczą sobie prawo do krytykowania, nigdzie na świecie tak nie ma, że legendy klubu krytykują i oczerniają obecnych zawodników i trenera.

Sir Alex zachowuje godność, a to on jako jedyny ze wszystkich ma prawo oceniać Mourinho. Nie robi tego jednak, przynajmniej nie w mediach, wie że to nie pomaga klubowi, a na pewno nie pomoże Mourinho. Tak powinny zachowywać się legendy klubu, a nie pitolić bez sensu.
» 2 stycznia 2018, 06:47 #27
NoLogo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2018 07:46

A to nie mają prawa do swojej opinii?! Ośmielili się krytykować, sezonowcy pewnie!
Że Giggs nie chce trenować jakiegoś ogórkowego klubu to się nie dziwie, całe życie spędził i trenował w największym klubie, z najwyższymi standardami - inne realia niż by spotkał na jakiejś "prowincji" gdzie właśnie standardy z topu raczej się nie sprawdzą i to złamie mu przyszłość w trenerce.
Neville właśnie porwał się na Valencie w rozpadzie i wyszło, że marne trole mogą sobie teraz używać.
A Sir Alex zwyczajnie nie może sobie pozwolić na publiczną krytykę, bo ciągle jest AKTYWNY w klubie, w mniejszym czy większym stopniu. Ale co tam, lepiej innych wyzywać od "łajz", witki opadają...
» 2 stycznia 2018, 07:46 #26
EmilCioran: "Krzyczą, oceniają, uważają że mają prawo do swojej opinii."

A nie mają? To jeśli nie mają to ty tym bardziej nie masz. Więc to był twój ostatni post? To dobrze.
» 2 stycznia 2018, 08:22 #25
walentos: EmilCioran z całej wypowiedzi w której jest dużo prawdy uczepiłeś się jak zwykle tylko jednego zdania wyrwanego z kontekstu które zapewne zostało źle skonstruowane i nie oddaje sensu tego co WiemWszystko chciał powiedzieć. Po to się tu logujesz?
» 2 stycznia 2018, 09:54 #24
EmilCioran: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2018 10:19

Wyzywanie od łajz legend tego klubu też jest wyrwane z kontekstu. Gość pisze o jakimś szacunku do historii klubu a potem sam tą historie wyzywa. Bo Scholes jest wielką historią tego klubu a jakoś sobie nie przypominam żeby w swojej krytyce kogoś wyzywał. Jeśli dla ciebie obrażanie Legend takich jak Giggs czy Scholes przez jakiegoś gościa "nie wiem nic" jest ok to współczuję i nie wiem po co sie tu logujesz.
» 2 stycznia 2018, 10:13 #23
walentos: Gościu dwie wypowiedzi wyżej nie pisałeś ZUPEŁNIE NIC o wyzywaniu klubowych legend tylko uczepiłeś się bez sensu zupełnie czego innego. Przekaz wypowiedzi WiemWszystko był jasny i dobrze o tym wiesz. Teraz jest Ci zwyczajnie głupio i chwytasz sie juz byle czego żeby tylko kogoś oczernić a na dodatek zarzucasz mi że popieram to że ktoś ubliża naszym ex zawodnikom. Dla Twojej wiadomości- nie, a na dodatek to jest złamanie regulaminu tej i jeśli Ci to nie pasuje możesz to zgłosić administracji.

Serio zastanów się nad Twoim zachowaniem bo to co robisz w tym momencie wygląda żałośnie.
» 2 stycznia 2018, 10:44 #22
walentos: NoLogo co do Giggsa powiem krótko: w tej sytuacji powinien wziąć przykład z Pogby. Ferguson też na niego nie stawiał wiec Francuz odszedł do Juve. Rozwinał się, udowodnił swoją wartość po czym wrócił do Manchesteru odrzucając znacznie ciekawsze oferty.

Giggs powinien zakasać rękawy, wziąć się za Swansea gdy miał okazje, uciszyć krytyków dobrymi wynikami i przekonać do siebie zarząd United ogrywając Mou w bezpośrednim starciu. Pokazałby wtedy zapał i charakter, zdobył wsparcie kibiców, uznanie piłkarskiego świata i byłby wówczas bezkonkurencyjnym faworytem do zastąpienia Mourinho.

A tak? Krąży o nim opinia panicza który chciałby trenować topowe kluby mimo że nic jeszcze jako trener nie pokazał. Nawet gdyby objął United to będzie szanowany tylko przez to jakim był zawodnikiem a nie jakim jest trenerem...
» 2 stycznia 2018, 11:14 #21
NoLogo: Wiem, rozumiem ale Porównanie trenera a zawodnika jest trochę nie na miejscu, jak zawodnik zmienia klub to zależny jest tylko od swojej pracy, zaangażowania - podejścia do "pracy" i wtedy dostanie szanse gry, trener od zarządu. Prawdopodobne, że Giggs przepadnie w jakimś niszowym klubie bo napotka sytuację której nigdy nie doświadczył. Może gdzieś zacznie trenować, może nie. Może wyciągnie słabiaka, może nie. Może dostanie giganta i nie podoła, może podoła. System zero jedynkowy. Okaże się z czasem.
» 2 stycznia 2018, 11:32 #20
champione2013: Krzyczą, oceniają, uważają że mają prawo do swojej opinii.

dalej bzdur nie czytałem
» 2 stycznia 2018, 12:01 #19
walentos: U nas też nie ma gwarancji że odniesie sukces a nie przepadnie :) Jednak jeśli spadać to lepiej z niższego szczebla bo gdyby upadł wraz z Manchesterem United to jednocześnie w oczach wielu kibiców przekreśla swoje piłkarskie osiągnięcia. Zwolnienie z takiego Swansea odbije się też mniejszych echem na świecie.
» 2 stycznia 2018, 12:03 #18
Pawlo: Zgadzam się z wami. Jest co krytykować, ale nie ma co wyciągać samych negatywów, bo to nie pomoże drużynie. Nawet tak silny psychicznie Van Gaal jakby się wydawało już później nie mógł wytrzymać presji tej krytyki z wszystkich stron. Scholes może ma i trochę racji, ale tak jak Portugalczyk stwierdził nie widziałem jakiegoś pochlebnego wywiadu z nim na temat United, a bądź co bądź jest też za co pochwalić.
» 2 stycznia 2018, 01:49 #17
Altacet: Scholes ma racje a Mourinho nie ma prawa go hejtować. To Scholes jest legendą tego klubu a Mourinho jest przestarzałym dinozaurem.
» 1 stycznia 2018, 22:38 #16
Shoei: Ale to Jose trenuje nasz zespół osiągając przy tym sukcesy a nie Scholes, który o trenerce wie tyle Strachu.
» 2 stycznia 2018, 07:30 #15
vanantygaal: krytyk sztuki nie musi być wybitnym malarzem żeby ocenić dany obraz więc do krytyki trenera nie jest upoważniona tylko osoba, która wygrała tyle co poddawany krytyce.
Scholes może i dużo krytykuje ale do jasnej cholery jest co krytykować. Dzisiaj zagraliśmy ładnie drugą połowę ale trudno nie krytykować naszej gry skoro już w grudniu tracimy szanse na wygranie ligii (czyli ponad 5 m-cy przed jej zakończeniem). I nie ma tu znaczenia że MC ma sezon życia.
Scholes akurat zrobił duzo dla naszej drużyny więc wydaje mi się, że ma prawo mówić co się mu nie podoba. Akurat jego krytyka z reguły jest uzasadniona
» 1 stycznia 2018, 22:33 #14
walentos: Pytanie brzmi czy Mourinho/ piłkarze usłyszeli od Scholesa jakaś pochwale gdy na to zaslugiwali ? Scholes jest ekspertem piłkarskim a nie krytykiem wiec jego ciagle krytykowanie jest odbierane przez Mourinho jako ciosy. Presja na zawodnikach i menadżerze jest tak duża ze były zawodnik klubu powinien być bardziej powściągliwy w komentarzach by jej dodatkowo nie dokładać.

Paul powinien niektóre kwestie przemilczeć tak jak to robi Ferguson czy Rio.
» 1 stycznia 2018, 23:18 #13
rizx: Bardzo dobrze, że Mou odniósł się do tych wypowiedzi. Denerwujący jest ten cykl krytyki, który fundują nam non-stop Scholes, Neville i Keane (no i oczywiście Panowie Carragher i Souness)
» 1 stycznia 2018, 22:29 #12
vanantygaal: dziwisz się im skoro sami gryźli trawę przez wiele lat dla tego klubu a teraz widza co się dzieje? jak naszym gwiazdeczką nei chce sie nawet za piłką biegać?
» 1 stycznia 2018, 22:35 #11
janpodgorski: Jedyni ludzie, którzy mówią do rzeczy i bez ogródek. Mają prawo mówić co chcą i bez mydlenia oczu, bo w tym JM jest mistrzem. Pep zjada chłopa na śniadanie a mecze Man Utd są najlepszą okazją do drzemki.
» 1 stycznia 2018, 22:38 #10
DevoMartinez: Mis ie podobaja duzo bardziej niz za holendra. Oby tak dalej grali.
» 1 stycznia 2018, 23:54 #9
kckMU: Jedyne czego zazdroszczę codziennej piłce w Hiszpanii to tego, że tamtejsze legendy klubów wypowiedzą się kilka razy na sezon. Mówią jako byli piłkarze/tudzież wciąż kibice danej drużyny i to by było na tyle. W przeciwieństwie do tego, co dzieje się na wyspach, gdzie każdy były piłkarz jest "ekspertem" wywołującym wymioty jest to zdrowe.

Zresztą, jak Scholes nie pociśnie piłkarzy na przemian z trenerem, to jest jeszcze Giggsy, który tylko czeka na posadę Mourinho, gdyż jak wiemy jaśniepan nie chce postarać się o prace w mniejszym klubie. Jeśli nie oni to uruchamia się zaś Neville, lub już zdecydowanie nasz ulubieniec, wielokrotny mistrz Anglii i zakochany w zakompleksionym Poolu Carragher. O panach z drugich lig angielskich, trzecich irlandzkich itd. wspominać nie będę, bo oni mogą sobie pieprzyć od rzeczy ile wlezie. Nasi byli piłkarze powinni jednak, przynajmniej publicznie, wesprzeć drużynę.
» 1 stycznia 2018, 22:22 #8
Kuntakinte: Jeśli nie stać was na wsparcie kiedy przegrywamy , nie powinno Was też być kiedy wygrywamy!

Niestety czasem rudy ma dużo racji mówi prostym językiem ,ale zapomina że już nie jest zawodnikiem i jedyne co sobie może to pojechać z za szyby po United :)
» 1 stycznia 2018, 22:21 #7
Erazm: Hohohooo, Hose Antonio, jaką kontrę zasadził na Rudego, który swoją drogą zaraz będzie siwiusieńki. Ale ma rację, Ryszawy, co prawda potrafił huknąć, jak Gruba Berta pod Stalingradem, ale nie uprawnia go to, do namiętnie złośliwej krytyki.
» 1 stycznia 2018, 21:56 #6
tom93: Ho ho, się Józek zdenerwował. W sumie to dobrze mu pojechał. Do krytykowania to wszyscy pierwsi i najwięksi znawcy. Już Gary się mądrzył w telewizji, dopóki nie przekonał się na własnej skórze w Walencji, co znaczy objąć zespół i radzić sobie z krytyką innych.
» 1 stycznia 2018, 21:52 #5
champione2013: Skoro gramy słabo to ciężko tego nie krytykować wygraliśmy pierwszy mecz od łohoho w dobrym stylu to mou jak paw przeciez to jest smieszne .
» 1 stycznia 2018, 22:08 #4
superplus: Kolego od łohohoho to liverpool nie zdobył mistrza PL przestań się pogrążać :D
» 1 stycznia 2018, 22:32 #3
DevoMartinez: No nie wygralismy meczu od calych 2 tygodni. Dinozaury wtedy jeszcze po swiecie lataly nie? ;)
» 1 stycznia 2018, 23:53 #2
champione2013: Nie jesteśmy kolegami jak takich potrzebujesz poszukaj ich sobie
» 2 stycznia 2018, 12:31 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.