Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mourinho chce transferu trzech zawodników w styczniu

» 11 grudnia 2017, 11:09 - Autor: matheo - źródło: The Times
Jose Mourinho w zimowym oknie transferowym chce dokonać trzech transferów – informuje The Times.
Mourinho chce transferu trzech zawodników w styczniu
» Jose Mourinho w zimowym oknie transferowym planuje wzmocnienia na trzech pozycjach
Która formacja Manchesteru United najbardziej potrzebuje wzmocnień?
Manchester United po porażce z Manchesterem City (1:2) traci w ligowej tabeli do Obywateli już 11 punktów.

Według angielskiego dziennika, Mourinho w styczniu chce sprowadzić na Old Trafford lewego obrońcę, skrzydłowego i środkowego pomocnika.

– To są trzy pozycje, które Jose Mourinho uważa, że trzeba wzmocnić w styczniu lub następnego lata – mówi Duncan Castles, dziennikarz The Times.

– Wszyscy wiemy, że sprowadziłby skrzydłowego już latem, gdyby było to możliwe. Bardzo trudno sobie wyobrazić, aby trzech zawodników trafiło na Old Trafford już zimą.

– Moje informacje są takie, że Jose będzie szczęśliwy, jeśli uda się sprowadzić dwóch zawodników w styczniu – dodaje Castles.


TAGI


« Poprzedni news
Shearer: Lukaku brakuje pewności siebie
Następny news »
Luke Shaw domaga się wysokiej odprawy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (57)


bartrvn: Fekir, Goretzka, Soler, Brozovic z pozostałych Dembele z Celticu, Forsberg, Griezman
» 13 grudnia 2017, 17:43 #57
roo9: A ja, kibic MU od 1963 roku, kochający ten klub, zastanowił bym się nad transferem... trenera.
» 12 grudnia 2017, 19:07 #56
medaliku22: Po co nam nowi obrońcy u nas wszysc grają na obronie wczoraj było widać w pierwszej połowie 20 procent posiadania piłki brak słów
» 11 grudnia 2017, 19:24 #55
Bendzimek: Po co nam skrzydłowy? Mata, Rashford, Martial...
» 11 grudnia 2017, 17:30 #54
janpal1: Szczególnie prawe skrzydło jest dobrze obsadzone. Z tej 3-ki żaden sobie tam nie radzi.
» 11 grudnia 2017, 17:39 #53
Bendzimek: Do tego Lingard, który jest w dobrej formie.
» 11 grudnia 2017, 17:54 #52
karim: Mata to 10(8), Rashford i Martial najlepiej się czują na "9" ( na pewno lepiej niż Lukaku ostatnio),
więc nie mamy skrzydłowych z prawdziwego zdarzenia poza Mikim, który gdzieś zaginął w akcji i Lingarda (jeśli jest w formie).
» 11 grudnia 2017, 21:13 #51
man1717: Jak czytam wasze propozycje to mi się płakać chce. Żadnych noneamów nie będziemy sprowadzać. My mam walczyć o kontrakty zawodników z czołowych klubów a nie jakieś popierdółki. Griezmann, Koke, Kane, Dybala, Eriksen, Alli, Kross, Sanchez, James, Pulisic, Saul, Hamsik, Pjanic, Isco. Dziękuje a nie jakiś szrot chcecie sprowadzić !
» 11 grudnia 2017, 17:24 #50
janpal1: Po pierwsze to chyba pomyliłeś letnie okienko z zimowym, a po drugie to żeby ktoś grał na wysokim poziomie nie musi mieć nazwiska np. Goretzka.
» 11 grudnia 2017, 17:45 #49
giermeq: No generalnie zazwyczaj musi ;) ZAZWYCZAJ, ale mimo wszystko. Bo te słabsze nazwiska w dużej większości dobrze sobie radzą w słabszych klubach często ze słabszymi przeciwnikami. Inna kwestia, to, że są podatni na "pożarcie" przez rozmiar nowego klubu przez co kompletnie nie grają jak w poprzednim klubie. Patrz -> Lindelof, Lukaku - a oni w cale tacy mali nie byli.
» 11 grudnia 2017, 19:43 #48
janpal1: Goretzka+Mahrez/Zaha+ Griezmann i będzie mega paka! Przy ustawieniu 4-2-3-1:
--------------------De Gea-------------------
-Valencia----Bailly---Jones----Young-
-----------Matic-------------Pogba---------
----Mahrez---Griezmann---Martial---
----------------------Lukaku------------------
» 11 grudnia 2017, 16:32 #47
karol100: City jeszcze pogubi mnostwo punktow, nie bojcie sie o to. Wszystko mamy wcswoich rekach
» 11 grudnia 2017, 16:27 #46
arczibald: Jak to Powiedział Pogba, że gdyby nie wierzył że da się odrobić stratę punktową do City i zdobyć mistrzostwo to przestałby grać w piłkę. Ja mam to samo tylko w kwestii kibicowania. Wiem i wierzę że da się to odrobić, że $ity będzie gubić punkty i tylko od nas zależy czy to wykorzystamy. Osobiście życzę City aby przegrali z nami mistrzostwo jak my z nimi w ostatniej kolejce sezonu 11/12. Z całego serca w to wierzę że wygramy nawet o 1 punkt, w ostatniej kolejce po golu w 96 minucie :)
» 12 grudnia 2017, 18:09 #45
welllone: Środek i skrzydło do wzmocnienia bezapelacyjnie. Do środka zmiennik dla Pogby. Jak widać w tym i poprzednim sezonie Francuz opuści i tak około 10-15 spotkań w sezonie. Są jeszcze puchary, w których nie musi koniecznie grać, a przynajmniej nie z każdym przeciwnikiem. Więc jakaś liczb spotkań jest do rozegrania dla kogoś kogo aktualnie w szeregach United nie ma.
Potrzeba kogoś kreatywnego, godzącego się na rolę drugoplanową. Aktualnie Matica jesteśmy jako tako w stanie zastąpić, ale bez Pogby gra do przodu nie istnieje. Pogba jest młodym zawodnikiem więc raczej to nie byłby zakup za niego na przyszłość. Można szukać takiego piłkarza w każdym przedziale wiekowym.
Prawe skrzydło również kuleje podobnie jak pozycja 10. O ile na dyszce kogoś tam mamy, a i można pominąć klasyczną i dać tam Zlatana. To skrzydło prawe nie funkcjonuje. Może tam sobie biegać Martial czy Rash ale im znacznie lepiej idzie gra na lewym, bądź na napastniku.
Z obroną można poczekać do lata i tak tracimy najmniej bramek, my ich po prostu bez Pogby nie strzelamy.
» 11 grudnia 2017, 14:58 #44
tomekwietniu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2017 15:11

Do środka to my powinniśmy ściągnąć z powrotem Perierę, który też mógłby zagrać na 10. A na skrzydło jak pisałem niżej Mahrez albo Zaha. Więcej transferów w zimie się nie spodziewam.
Na transfer na 10 poczekałbym do lata...wtedy wziąć Gier albo Dybalę.
» 11 grudnia 2017, 15:10 #43
tomekwietniu: Co sądzicie o ewentualnym powrocie Zahy? To jak kręci obrońcami to aż miło się patrzy. On lub ewentualnie Mahrez :)
» 11 grudnia 2017, 14:40 #42
krav3n: A walentos dalej swoje jak Mou

walentos: To kto jest najlepszy w Anglii okaże się na koniec sezonu. Póki co wszystko układa się dla City dobrze. Mało kontuzji, większość trudnych meczów u siebie, pomyłki sędziów na ich korzyść, szczęśliwe bramki w końcówkach meczów itd. Zobaczymy jak będą sobie radzić w drugiej połowie sezonu gdy przyjdzie im zagrać na Emirates, Anfield , Wembley lub gdy złapią pare kontuzji w środku pola.

Ta sama śpiewka Cty przed derbami było lekko do ogrania według niego , a po meczu wina wszystkich tylko nie zespołu i oczywiście on dalej ma racje.
» 11 grudnia 2017, 14:17 #41
vanantygaal: oczywiście, że City było do ogrania wczoraj. Tylko trzeba było zagrać dobrze, nawet nie bardzo dobrze. City nie grało jakiegoś kosmicznego meczu tylko my zagraliśmy jak ci.y.
» 11 grudnia 2017, 14:40 #40
krav3n: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2017 17:31

Żeby zagrać ekstra mecz potrzebny jest ekstra przeciwnik
United zagrało jak zagrało bo city nie pozwoliło im na więcej, przez 90 minut byli w polu karnym.

Znowu zamknięci w polu karnym, jak się cały mecz broni to w ciągu 90min zawsze ktoś jakiś błąd popełni i wpadnie bramka.
A jak się nie ma posiadania piłki to bramki nie strzelisz.

Zresztą spójrz w statystyki nic nie przemawia za United
» 11 grudnia 2017, 17:28 #39
walentos: Dobra wyłącz już komputer bo nie oglądałeś meczu a próbujesz tu komuś dociąć. City było na lekko do ogrania gdybyśmy mieli na boisku Pogbę i kogoś na 10 do rozegrania. Niestety z powodu braków w środku graliśmy bardzo cofnięci czego nikt się chyba na Old Trafford nie spodziewał. Jednak nawet z ogromną dziurą w środku pola i grając skrajnie defensywnie potrafiliśmy strzelić im bramkę i poważnie zagrozić co pokazuje że City wcale nie jest takie straszne.
» 13 grudnia 2017, 10:01 #38
uzil25: Ludzie co wy widzicie w tym Ozili? To nie jest zawodnik z Realu choćby w 60%...
Jest tak słaby, od kilku sezonu gra mizernie. Jak idzie całej drużynie i całemu Arsenalowi dobrze się gra to Ozil może zabłysnąć ale jak jest ciężko i drużyna potrzebuje zawodnika, który weźmie ciężar gry na siebie to chłop po prostu nie istnieje i znika... mamy już nadmiar takich zawodników np. Mata, Lingard czy Miki.

Nam potrzebna jest jakość taką jaką wnosi do drużyny Valencia, De Gea, Rashford, Martial czy Matic. Oni nawet jak reszta drużyny gra słabo, w każdej chwili są w stanie odmienić losy spotkania. Nawet gdy grają przeciętnie czy słabo są w stanie grać tak by nie zejść poniżej pewnego poziomu np. tak jak wczoraj Rashford.

Dość przeciętności.
Griezmann, Dybala, Sanchez czy Rose to są zawodnicy, którzy są w stanie nas wzmocnić od pierwszego dnia po transferze. Zawodnicy dający dużo jakości, o wielkich umiejętnościach, których każdy zna i szanuje bo nie tylko w tych meczach gdzie gra się przyjemnie i łatwo grają jak z nut ale w tych, których nie idzie i gra się bardzo ciężko również.

Niestety jakość musi kosztować ale bez tego nie jesteśmy w stanie nawiązać skutecznej walki z City.
Potrzebne nam takie transfery jak Matic. Chłop trzyma na całą grę, cały środek pola, nie wyobrażam co działo by się bez tego gościa. Chłop nie był przygotowany fizycznie na 100% do gry, wręcz Mourinho mówił, że dużo mu brakuje do normalnej dyspozycji a był chyba naszym najlepszym zawodnikiem w swoim pierwszym meczu po transferze z Chelsea, w meczu z Realem. Gość mecz w mecz trzyma poziom, nawet jeśli idzie mu słabiej to poniżej pewnego pułapu nie schodzi. Takich wojowników nam potrzeba.

GGMU!!
» 11 grudnia 2017, 14:12 #37
tomekwietniu: Zgodzę się z Twoim komentarzem, zgodzę się nawet z tym, że Ozil znika. Ale i tak w ogólnym rozrachunku to to ma świetne statystki w ostatnich 2,5 roku. Zgrał w 81 spotkaniach, strzelił 16 bramek i miał 34 asysty. 50 punktów w kanadyjce ze średnią 0,62 to całkiem dobry wynik :)
» 11 grudnia 2017, 14:37 #36
BartkoGGMU: Rosę, Griezmann/Dybala/Oezil i Malcom. Błagam!
» 11 grudnia 2017, 13:57 #35
Bena1878: gdzie widzisz griezmanna w skladzie na jakiej pozycji mial by grac ?
dybala to nierealny transfer wdg mnie
jedyne co to Oezil i najlepiej blind na sprzedaz
» 11 grudnia 2017, 14:53 #34
BartkoGGMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.12.2017 10:20

De Gea
Valencia Bailly Jones Rose
Pogba Matic
Malcom Griezmann Martial
Lukaku
» 12 grudnia 2017, 10:16 #33
is200second: Wylozyc Wengerowi 30 baniek za Ozila i z Atheticu wyciagnac Inakiego Williamsa
» 11 grudnia 2017, 13:40 #32
trikos: Jak z Athleticu to tylko Muniain, tak się gościu tam marnuje, że bez transferu skiśnie. Williams na ten moment - KOPNIJ i BIEGNIJ czyli taki jeździec bez głowy.
» 11 grudnia 2017, 13:44 #31
Bena1878: obrone mam OK
w ataku tez damy rade ewentualnie skrzydlowy ake jezeli chodzi o pomoc to az sie prosi
blind ktory mial byc nowym Carrasem zaczal grac na obronie a teraz nie gra nigdzie
ander gra srednio i rzadko gral dobrze przez jakis dluzszy okres
darmian jako alternatywa na boki obrony porazka
miki ktory mial wejsc z miejsca do pierwszego skladu tak samo jak kagawa czy di maria .. ta liga ich przerasta
herrera przynajmniej jest walczakiem
prawda jest taka ze bez konkretnego pomocnika i kogos na skrzydlo jakiegos mlodego wilka bedziemy grali to co gramy teraz czyli majstra znaczy bez Pogby nie wygramy
» 11 grudnia 2017, 13:33 #30
DevilRider: W styczniu zazwyczaj w ogóle nie byliśmy aktywni.Cud będzie jak w ogóle chociaż kupimy jednego piłkarza.
» 11 grudnia 2017, 13:28 #29
KSPR2017: Błagam kupcie Mahreza!!
» 11 grudnia 2017, 13:02 #28
Pawlo: Wielkim grzechem byłoby chociaż nie spróbować powalczyć o Goretzkę. Nie dość, że jest świetny, młody to jeszcze mu się kontrakt kończy, a przy dzisiejszych cenach to wielki atut. Takiej kreatywności nam potrzeba w pomocy.

Co do transferów to niech tam Mourinho kupuje, ale graczy ofensywnych, bo jak widzimy bronieniem się w meczach z czołówki już się nie da wygrać Premier League. Ferguson mawiał, że ofensywa wygrywa mecze, a mistrzostwo obrona... Dużo w tym prawdy, ale powoli czasy się zmieniają i sama liga się zmienia, więc trzeba też dać dużo od siebie z przodu.
» 11 grudnia 2017, 12:48 #27
Michux3: Dobrze by było postarać sie o goretzke
Griezzmana trzeba przekonać bo barcelona mu tam mąci w głowie, byłbym też za sciągnieciem grimaldo z benefiki.
O ozila albo sancheza można powalczyć jako wolny transfer
» 11 grudnia 2017, 17:27 #26
timonipumba: Ja wychodzę z założenia ze liga angielska przestaje być już tak siłową jak była kiedyś , wiec poszukałbym niższych i znacznie szybszych zawodników którzy będą potrafili pograć ciekawą i szybką pilłkę.Bylo to widać w starciu z City jak nami kręcili
» 11 grudnia 2017, 12:16 #25
Me89: Oczywiście, że tak. 100% racji. Już nawet ikona gry górą, czyli STOKE stawia na grę po ziemi.
» 11 grudnia 2017, 12:30 #24
Me89: Oczywiście, że tak. 100% racji. Już nawet ikona gry górą, czyli STOKE stawia na grę po ziemi.
» 11 grudnia 2017, 12:33 #23
DevoMartinez: Tak juz sie obkupilismy w styczniu. Uznam za cud jesli sprowadzimy choicaz jednego zawodnika ktory bedzie realnym wzmocnieniem składu i z tego bede sie cieszyl.
» 11 grudnia 2017, 12:15 #22
VelDan: Nasz problem GLOWNIE to pomoc. Nie ma ludzi którzy wezmą ciężar gry na siebie oprócz pogby i mecz z city to pokazał. Jest dziura między obrona i atakiem.
Wczoraj nikt nie potrafił tego załatać. Pomocnicy piłki do tyłu, obrońcy dzida i niech lukaku zbiera baty że nie potrafi odegrać przy 2-3 obrońcach.
Czy to wina mou? Nie, nie sądzę. Ściągnął wielu klasowych zawodników na brakujące pozycję jak matic, Bailly, pogba czy lukaku(tak ja wiem, lukaku drewno... A w następnym sezonie będziecie pisać jaki zajebisty...)
Nie da rady ściągnąć wszystkich od razu i niestety, ale nie wszyscy sprowadzeni okażą się dobrym trafem. Ale ilość zawodników ktora sprowadził a ilu z nich się dobrze sprawuje mówi samo za siebie.
Ja jestem bardzo zadowolony z jego pracy i czekam tylko na kolejne brakujące ogniwa.
Już o tym pisałem kiedyś. W chealse był hazardi kilku innych klasowych, w city aguero. Co dostał mou?
Trochę się zgodzę że martial i rash nie rozwijaja skrzydeł ale nie oszukujny się jak skład był kompletny na początku roku to grali zupełnie inaczej. Brakuje jeszcze kilku ogniw ale jesteśmy na dobrej drodze
» 11 grudnia 2017, 12:11 #21
KSPR2017: Zgadza sie, każdy zespół ma kogoś takiego, kto jest połową drużyny i bez niego to nie funkcjonuje tak jak trzeba. Chelsea - Hazard, MC - KDB, no i u nas Pogba
» 11 grudnia 2017, 12:40 #20
Sancho: Durna ankieta, powinna być opcja "wszystkie trzy"
» 11 grudnia 2017, 11:50 #19
trikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2017 11:51

Milinković - Savić + Mahrez / Fekir / Griezmann

Shaw pokazał w jednym meczu, że nie należy go JUŻ skreślać przez różne turbulencję w jego karierze po KOSZMARNEJ kontuzji. Nasz problem leży w tym, że nie posiadamy PRAWEGO SKRZYDŁA, W OGÓLE przez co tracimy element zaskoczenia oraz manewry. Valencia z kimś kto gra do przodu to byłby wiatr, sam nie da rady. Wczoraj było to widać jak na tacy, jak gra Martial na prawej a jak na lewej stronie. Rashford to napastnik, gołym okiem widać powinien grać z Lukaku lub ZA niego. Fekir to niby pozycja #10 ale kapitalny gracz, Mahrez to samo daliby nam to co potrzeba na tej pozycji - schodzenie do środka robiąc miejsce Valencii czy innemu graczowi na obieg, ścinając wgłąb pola całkowicie miesza to szyki obrony, coś co Mourinho uwielbia-ał. Ważne nawet najważniejsze to to, że potrafią grać dobrze 1vs1 ! Tego nam całkowicie brakuje, jedyny ktoś kto potrafi kogoś minąć to - Martial, nie da się wygrywać TOPowych spotkań nie mając graczy którzy to potrafią. Okropnie wczoraj było widać brak Pogby.

Antoine to moja idealna #7 jest topowym graczem i kolejną częścią naszej francuskiej kolonii, ziomki na i poza boiskiem, to procentuje zawsze !


Milinković-Savić ? odsyłam do ---> twitter.com/GarbaczPatryk/status/938363362999701509
» 11 grudnia 2017, 11:47 #18
man1717: Co Ty ćpiesz cała trójka oprócz Grieza się nie nadaje. Koniec kropka szrotu nie sprowadzamy.
» 11 grudnia 2017, 17:12 #17
trikos: Ćpiem football ! Fekir i Savić to szrot ? Robię screen'a :)
» 11 grudnia 2017, 20:18 #16
Romek1981: Szkoda ze Fekir jest nie do wyjecia :/ ja bym go u nas widział.
» 11 grudnia 2017, 11:43 #15
siewuch89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2017 11:45

Alex Sandro Goretzka Griezmann ale to wszystko latem bo w styczniu ciężko o wartościowego zawodnika tego pokroju co w/w
» 11 grudnia 2017, 11:41 #14
Foster: Sandro tak, Goretzka tak, Grizzman nie (sam mówi, że potrzebuje słońca szary Manchester go wpierdoli i wysra)
» 11 grudnia 2017, 11:42 #13
siewuch89: Widziałbym zatem kogoś z dwójki Coman/Asensio a do środka można by pomyśleć jeszcze o Saulu z Atletico i to juz perspektywa byłaby na lata dla United
» 11 grudnia 2017, 11:50 #12
Foster: żartujesz sobie? Asensio kocha Real - Real kocha Asensio. Seul Kocha Atleti i Atleti kocha Seula nie do wyjęcia ludzie.
» 11 grudnia 2017, 12:01 #11
Foster: A czy ktoś wie co się dzieje z Mikim?? On został skreślony czy jak? kolejny transfer, który znika i nie ma żadnej informacji co się z nim dzieje ...
» 11 grudnia 2017, 11:30 #10
EmilCioran: Miki to średniak. Zawodnik jednego sezonu. Zapomnij o Mikim albo myśl jak o uzupełnieniu składu. Nic wiecej.
» 11 grudnia 2017, 11:59 #9
vanantygaal: Miki to najgorszy transfer Mou i najwyższy czas żeby pooglądał jak się gra z perspektywy trybun
» 11 grudnia 2017, 12:47 #8
Foster: no dobra ale co się z nim dzieje ? Został oddelegowany ? Gdzie on jest zero info na jego temat.... myślę, że trochę przesadzacie choć sądziłem, że on nie da sobie rady z życiem w Manchesterze to piłkarzem nie jest słabym - potrafi grać na bardzo wysokim poziomie.
» 11 grudnia 2017, 13:33 #7
Me89: O ile na lewej obronie jest Young + Shaw pokazał dalej ogromny potencjał, o tyle skrzydło i środek na już.
» 11 grudnia 2017, 11:21 #6
wider: może zabrzmi to jak transfery z fify ale może sie uda
Pastore - PSG potrzebuje kasy bo goni ich finansowe FP i w styczniu chcą podobno sprzedac kilku zawodników
Mahrez - w lecie Lester samo chciało go sprzedać do barcy lub Romy, a chcieli podobno 40mln
na LO niestety nie mam pomysłu
» 11 grudnia 2017, 11:15 #5
Foster: Myśl trochę chłopie Pastore to laleczka i brudny Manchester zje go psychicznie - my musimy kupować ludzi gotowych na walkę i takich które poczują klimat miasta. Nie potrzeba nam kolejnej pipki.

Dla przykładu obawiam się, że Miki nie dał rady sobie z życiem w Manchesterze i dlatego jego koniec jest bardzo bliski.
» 11 grudnia 2017, 11:37 #4
Foster: Jak chcemy odnosić sukcesy to nie może być w pierwszy składzie gracz tak asekurancki jak Herrera - co on chce wygrać mecz oddając piłke cały czas do tyłu.
» 11 grudnia 2017, 11:14 #3
duncaneedwards: herrere lub fellainiego trzeba wymienic.srodkowy pomocnik na gwalt. i lewy solidny obronca
» 11 grudnia 2017, 11:18 #2
duncaneedwards: napewno potrzebujemy wzmocnien i dobrze jesli udaloby sie sprowadzcic kogos zima.zawalczymy o dendonckera i o jakiegos lewego obronce.
» 11 grudnia 2017, 11:13 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.