Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Martial: Pogba w ciągu 5 lat zdobędzie Złotą Piłkę

» 22 sierpnia 2017, 06:42 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Paul Pogba znakomicie zaczął nowy sezon w Manchesterze United, co nie uszło uwadze jego kolegów z zespołu. Francuskiego pomocnika pochwalił ostatnio Anthony Martial.
Martial: Pogba w ciągu 5 lat zdobędzie Złotą Piłkę
» Anthony Martial chwali Paula Pogbę po znakomitym początku sezonu
Pogba wpisał się na listę strzelców w meczach z West Hamem United (4:0) i Swansea City (4:0).

– Paul jest bardzo silny psychicznie i ma dużą pewność siebie – stwierdził Martial na antenie MUTV.

– To wielki gość, ma odpowiednią technikę i jest wytrzymały. Powiedziałbym, że jest prawdopodobnie najlepszym pomocnikiem na świecie. Wciąż jest młody, więc musi ciężko pracować, a będzie jeszcze lepszy.

– Jako osoba jest zawsze taki sam: zabawny, uśmiecha się, nie bierze siebie zbyt serio. Zawsze widzę, że się śmieje i jest moim dobrym przyjacielem. Jest taką samą osobą na boisku, jak i poza nim. Taki pewnie pozostanie.

– Chcemy razem wygrywać trofea w Manchesterze United oraz zdobyć mistrzostwo świata z reprezentacją Francji. Jeśli Pogba nadal będzie grał tak jak teraz, to myślę, że w ciągu najbliższych pięciu lat wygra Złotą Piłkę – podsumował Martial.


TAGI


« Poprzedni news
U-23: Remis ze Swansea, 58 minut Shawa i Younga
Następny news »
Andreas Pereira na celowniku Valencii

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (72)


Klimaa: Chłopak już jest kimś w piłce ale tylko od niego zależy jak wykorzysta swój spory potencjał :) Przede wszystkim najpierw musi być osobą która weźmie na siebie ciężar gry. Jak poradzi sobie z tą kwestią i będzie prawdziwym motorem napędowym drużyny to może zdobyć każde wyróżnienie - ale najpierw Ronaldo i Mesii muszą zejść z piedestału.
» 25 sierpnia 2017, 00:56 #71
RedDevils4life: Rooney zakończył karierę reprezentacyjną. :o
» 23 sierpnia 2017, 14:09 #70
Jake: Najlepsze możliwe wyjście. Miałby problemy z dostaniem powołania na mecze a tak pożegnał się z honorem
» 23 sierpnia 2017, 14:13 #69
Kalina: Szkoda ;/ Mysle ze dostalby powolanie na mundial, pozniej moglby konczyc
» 23 sierpnia 2017, 14:17 #68
RedDevils4life: Też myślałem tak jak wielu sugerowało, że odszedł głównie pod kątem ostatniego mundialu.
» 23 sierpnia 2017, 14:30 #67
vanderToki: Może jeszcze wróci na mistrzostwa, jeśli rozegra dobry sezon w Evertonie. Mundial przyciąga. Tak było choćby z Nedvědem. Należy przy tym pamiętać, że nie był to nigdy jego turniej, dwa występy, jeden zakończony czerwoną kartką, drugi - bez wyjścia z grupy, jedna bramka... a i w drużynie konkurencja duża, gdzie by miał nie grać: Kane, Vardy, Dele itd.
» 23 sierpnia 2017, 14:42 #66
vanderToki: Real, Bayern, Chelsea, Juve, Benfica, Monaco, Spartak, Szachtar
Barcelona, Atletico, PSG, Borussia, Sevilla, MC, Porto, MU
Napoli, THFC, Basel, Olympiakos, Anderlecht, najprawdopodobniej LFC, Roma, Besiktas
Celtic, Feyenoord, Maribor, Leipzig i zwycięzcy par Karabach / Kopenhaga, APOEL / Slavia, Young Boys / CSKA, Sporting / Steaua.

Tottenham niestety może znowu nie wyjść z grupy. Liverpool może mieć pecha i trafić np. na Bayern i PSG. Jeśli chodzi o United, to wszyscy ewentualni rywale z trzeciego koszyka wydają się być spokojnie w zasięgu. Oczywiście nikogo nie należy lekceważyć, nawet rozstawione w czwartym Feyenoord i CSKA potrafiły na przestrzeni ostatnich paru lat napsuć krwi Czerwonym Diabłom.
» 23 sierpnia 2017, 12:52 #65
Kalina: Jakby sie udalo wylosowac Spartak albo Szachtar z pierwszego to miodzio. Ewentualnie Benfica lub Monaco
» 23 sierpnia 2017, 14:05 #64
Luu1986: @walnetos to i tak Messi,Krysia albo Neymar będą mieć bo to medialnie musi się liczyć.
» 23 sierpnia 2017, 07:13 #63
Fugas: A Pogba wcale nie jest medialny. Myślisz że czemu takiego pajaca z siebie robi? Wygrana LM i Pogbiarz automatycznie dostaje ZP, nawet jeżeli u nas lepszy bedzie np. Herrera czy Lingard xD.
» 23 sierpnia 2017, 12:01 #62
Luu1986: Zobaczymy, ogólnie było kilku zawodników co zasługiwali na ZP a wyszło jak zawsze... bo głosowanie ludzi robi swoje.
» 23 sierpnia 2017, 12:26 #61
walentos: Gdyby tak w sezonie ( w wszystkich rozgrywkach) zdobył 20 bramek i asystował 30 razy , wygrał ligę, puchar i doszedł do finału LM to kto wie :)
» 22 sierpnia 2017, 23:39 #60
CJQualls: Zobaczymy, póki co Paul świetnie wszedł w sezon i liczę, że utrzyma i ustabilizuje swoja formę na wysokim poziomie, bo to talent przeogromny. Swoją drogą coś ciekawego ruszyło w kwestii transferów, chodzi mi o to, czy sygnalizowało coś BBC, Sky, a nie Tuttosporty czy inne Mundo Deportivo?
» 22 sierpnia 2017, 23:15 #59
GloryMufc: Sky w tym roku to kompletna porażka jeśli chodzi o informacje transferowe.I kompletnie nic nie syganalizowali.Jedynie to,że Persisic ma podpisać kontrak z Milanem.Różna chodzą poltki,ale nie ma nic konkretnego
» 22 sierpnia 2017, 23:39 #58
jassaj: Pogba żeby walczyć o złotą piłkę to moim zdaniem musiałby w 1 kolejności być na stałe przesunięty wyżej na boisku, żeby być bardziej wiecie "wyeksponowanym" żeby miał okazje więcej pokazywać w ofensywie, więcej strzelać, rozgrywać, popisywać się sztuczkami, więcej bawić się piłką i być taką gwiazdą przez którą przechodzi każda akcja. Bez tego nie oszukujmy się ale raczej nie ma szans na to, żeby zawodnik stricte środka pola który wiąże obrone z atakiem miał szanse. Złota piłka to plebiscyt na najbardziej "nahypowaną" gwiazde, która jest na ustach świata. Raczej środkowi pomocnicy do takich się nie zaliczają, patrząc na ostatnich laureatów najbliżej byli Xavi i Iniesta ale i tak byli zjedzeni przez Messiego i Ronaldo. To wydaje się oczywiste, że Cris i Leo odstawiają innych, ale myślę ,że nawet jak oni się skończą a ich następcy nie będą aż tak kosmiczni to i tak plebiscyt zdominują piłkarze jak Neymar, Hazard, czy jacyś inni skrzydłowi, którzy po prostu, na boisku są bardziej zauważalni, nad którymi jest więcej ochów i achów, którzy zdobywają więcej bramek ,robią więcej indywidualnych akcji, ciągną grę bardziej jeżeli chodzi o ofensywe i wgl
Już pomijam fakt, że do zdobycia Złotej Piłki jakby z automatu potrzebujesz osiągnięć klubowych więc to pomijam, bo to się wydaje w miarę oczywiste, jeżeli ten popularny ostatnio Neymar nie wygra z PSG LM to raczej ciężko mu będzie o nagrode na podstawie jedynie brylowania na tle francuskich ogórów
» 22 sierpnia 2017, 23:04 #57
Pshemo: Już Fellaini daje więcej drużynie...
» 22 sierpnia 2017, 21:00 #56
GoForWin: Albo jesteś wyjątkowo kiepskim trollem, albo meczów nie oglądasz. W każdym razie, dwie opcje oznaczają "ograniczenie".
» 23 sierpnia 2017, 13:05 #55
Pazdanini: Pytanie z innej beczki. Orientuje się ktoś czy jak pojechałbym z ziomkiem na mecz dajmy na to z crystal palace na OT to byłby problem z wyrwaniem biletów pod stadionem? Mieszkam w Anglii ale daleko od Manchesteru i nie wiem czy ryzykować :D
» 22 sierpnia 2017, 20:28 #54
Principeazzurro: ja tak kiedyś wyrwałem, więc szansa jest, ale nie wiadomo jaką cenę Ci zaproponują..lepiej sprawdzić dobrze dane. A jak się nie uda, to zawsze możecie skończyć w The Bishop Blaize, pubie w okolicach stadionu, gdzie atmosfera przed meczem już będzie gorąca :) Powodzenia! ;)
» 22 sierpnia 2017, 21:25 #53
man1717: Niby OX do wyjęcia z Arsenalu za 40 baniek na prawe skrzydło jak by znalazł co wy na to?
» 22 sierpnia 2017, 20:05 #52
Manutdkevin7: Nie wiem czy to dlatego ze grać w arsenału czy może c a on jego z a nim przy nim przemawia ale jakoś nie jestem fanem tego typa znacznie bardziej wolał bym dembele ale za niego trzeba to było BVB wyłożyć fortunę a poza tym chłopak chce grać w Barcelonie więc mogłoby być ciężko
» 23 sierpnia 2017, 00:03 #51
Kalina: Mozna jeszcze raz po polsku? Zwlaszcza pierwsze zdanie....
» 23 sierpnia 2017, 08:12 #50
Manutdkevin7: Sory klawiarura mi troche zwariowała ;D tłumacze : nie wiem czy to dlatego że to gracz arsenalu czy może coś innego za nim przemawia... reszta chyba jest czytelna
» 23 sierpnia 2017, 16:48 #49
braku: To samo można powiedzieć o martialu i rashfordzie
» 22 sierpnia 2017, 19:51 #48
dawid27154: Prawda jest taka ze do ZP zawsze najbliżej jest graczom z Barcy i Realu. Z podstawowej 11 Realu to może z 3 graczy nie będzie nominowanych... To samo Barca co rok Iniesta bez względu na to jakiego sezonu by nie miał... można by tak wymieniać. Moim faworytem na najbliższe lata jest Neymar zresztą moim zdaniem w chwili obecnej juz jest najbardziej wartościowym piłkarzem na świecie pod względem medialnym czy piłkarskim, Ronaldo i Messi będą powoli pikowac w dół natomiast Neymar wręcz przeciwnie. Jeśli chodzi o graczy bardziej wybiegajac w przód to może Dembele. Mówi się także że jest to nagroda indywidualna ale nie oszukujmy się duże znaczenie mają trofea wystarczy popatrzeć na ostatnie lata. Dlatego jeśli np Pogba zagrałby sezon życia i wygrał ligę, zatrzymałby się na ćwierćfinale LM i ćwierćfinale MŚ a np taki Hazard zagrał na porównywalnym poziomie i zajął 2 miejsce w lidze ale poprowadził Chelsea do triumfu w LM a Belgie do MŚ to chyba nikt nie ma wątpliwości że to On zgarnąłby nagrodę... Moim zdaniem na ZP składa się dużo czynników i to takich które niby nie powinny mieć znaczenia ale jednak mają i każdy może je interpretować na swój sposób jako bardziej lub mniej ważne w końcowym kontekście wyboru danego zawodnika, takie jest moje zdanie, z którym również nie każdy może się zgadzać :)
» 22 sierpnia 2017, 19:05 #47
wider: siemka
Ostatnio w necie krążą plotki że Messi jest niezadowolony z zarząd Barcy i nie chce podpisać nowego kontraktu na co zareagował podobno Pep twierdząc że City było by skłonne zapłacić 300mln ( jego klauzura w kontrakcie). Gdyby taki transfer doszedł do skutku jak myślicie jak sprawdził by się w PL ? czy to liga dla niego ?
Transfer raczej niemożliwy, ale pogdybać można
» 22 sierpnia 2017, 17:45 #46
EmilCioran: Sprawdziłby się. To liga dla niego. Ja już pogdybałem. Teraz wasza kolej.
» 22 sierpnia 2017, 18:04 #45
welllone: Wyobraźcie sobie tylko Barcelonę która w jedno bądź dwa okna traci Neymara i Messiego. Byłoby po nich na długie długie lata.
» 22 sierpnia 2017, 18:44 #44
Klierek7: Już widzę jak messi pragnie grać dla murinho :D
» 22 sierpnia 2017, 21:26 #43
Kalina: Kto tu pisze o grze dla Mourinho uposledzona wersjo kilerka?
» 23 sierpnia 2017, 08:14 #42
MatiasXD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.08.2017 17:24

Pogba nie zdobędzie Złotej Piłki bo jest środkowym pomocnikiem a piłkarze z tej pozycji zawsze będą pomijani. Złoty Balon po erze Messiego i Ronaldo będzie zarezerwowany dla Neymara lub innego Asensio.
» 22 sierpnia 2017, 17:23 #41
Manutdkevin7: Przykro mi sie robi jak widzę te komentarze. Gościu robi kawał dobrej roboty w tym sezonie, zaczyna grać jak prawdziwy piłkarz z przysłowiowego "topu", ale ludzią nigdy nie dogodzisz zawsze znajdzie się ktoś marudny któremu zawsze będzie mało. Przykro na to patrzeć bo ja jako kibic United wspieram każdego zawodnika i będę stał za nim murem. Jeżeli Shaw będzie miał ambicje na złotą piłkę to też bedzię mu w tym kibicował i trzymał za niego kciuki, bo jestem kibicem United i zawsze będę o klubie mówił dobrze. Znam pojęcie samokrytyka ale krytykowanie za ambicje lub za super podejście do życia ,chęć zabawy i czerpania z życia przyjemności jest dla mnie bez sensu. A ludzią którzy mają problem z zachowaniem Pogba czy Lingarda życzę dużo uśmiechu na twarzy bo sami chyba nie wiedzą co znaczy dobra zabawa. Podkreślam jeszcze że gdyby nie Poul to najprawdopodobniej Lukaku strzelał by bramki na stanford. A to, że jest komunikatywny zabawny i ma dużo poczucia chumoru przyciągnęło romelu do nas i każdy kibic powinien mu za to dziękować. Co do ich życia prywatnego którym dzielą sie na portalach społecznościowych to wcale się im nie dziwie mają swoje kilka minut cieszą się sławą i bawią się życiem i za to wielkie brawa, tyle co poświęcili żeby dotrzeć na ten poziom to naprawdę należy im sie chwila relaksu zabawy i sławy. GGMU!!
» 22 sierpnia 2017, 16:51 #40
pbskarpy: A jakie znasz przysłowie ze slowem top, ze uzywasz stwierdzenia "przyslowiowego"?
» 22 sierpnia 2017, 18:32 #39
Manutdkevin7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.08.2017 19:00

"When you are on the top, everybody imitates you" proszę, jak widać znam pare lat sie w Anglii siedziało. A tak na marginesie to czepianie sieć o słowa które nie zmieniają znaczenia zdania jest całkiem bezsensu i twierdzę że po prostu nie miałeś do czego doczepić ale taka Polska natura zawsze trzeba sie do czegoś doczepic mimo iż nie ma to większego znaczenia.
» 22 sierpnia 2017, 18:59 #38
Fenek: Messi i CR choćby się potykali o własne nogi to i tak któryś z nich zdobędzie złota piłkę.
» 22 sierpnia 2017, 16:46 #37
Mariusz199012: Jak utrzymamy taką skutecznosc jak w pierwszych 2 meczach to mamy szanse na mistrzostwo . sezon sie rozpoczął dobrze .Rywale tracą pkt ! Oby tak dalej ,z Leciester wygrac i miec 9 pkt! Glory
» 22 sierpnia 2017, 13:02 #36
Luke88: jak utrzymamy skuteczność to chyba logiczne, że będziemy mieć na koniec 114 punktów i 152 bramki xD
» 22 sierpnia 2017, 13:57 #35
Kalina: Niekoniecznie
» 22 sierpnia 2017, 14:59 #34
mycka86: W poprzednim sezonie po 3ch kolejkach mieliśmy 9ptk i każdy myślał, że liga jest nasza. Nie ma co popadać w hura optymizm.
» 22 sierpnia 2017, 16:36 #33
qwas333: Poprzedni sezon pierwsze 2 spotkania: skuteczność 22,5%
Ten sezon pierwsze 2 spotkania: skuteczność 21,5%
» 22 sierpnia 2017, 18:46 #32
Alaan: @qwas333

Poprzedni sezon, pierwsze dwa spotkania: Śr. posiadanie piłki 48%
Ten sezon, pierwsze dwa spotkania: Śr posiadanie piłki 57.2%

Poprzedni sezon, pierwsze dwa spotkania: Śr. liczba strzałów 11.5
Ten sezon, pierwsze dwa spotkania: Śr liczba strzałów 19

Bilans, faule, przejęcia, dokładność podań i wiele innych statystyk mógłbym wypisać.
Zgadzam się - nie popadajmy w hurraoptymizm, ale również nie ma sensu negowanie wszystkich dowodów na to, że Manchester United, jak feniks, odradza się z popiołów ostatnich lat :)
» 22 sierpnia 2017, 23:38 #31
Sancho: Fabinho podobno do PSG, a Dendoncker do Monaco. W następnym sezonie za chłopaka będą wołać 80-100 mln, a my będziemy kogoś jeszcze szukać za Carricka i wybór pewnie padnie na niego. Szkoda bo gracz dobry a za niewielkie pieniądze można go wyciągnąć z Anderlechtu
» 22 sierpnia 2017, 12:57 #30
RedRevolta: Zagadka, znajdż kibica Manchesteru United.... hahahaha pbs.twimg.com/media/DHx12_GXUAEzV7G.jpg
» 22 sierpnia 2017, 12:48 #29
DonaldT: Najpierw niech zacznie coś grać z czołówką PL i Europy,tak jak w Juve tak samo w MU w takich meczach oprócz pajacowania nie pokazuje nic.
» 22 sierpnia 2017, 12:38 #28
awe: bardzo ciekawe, kibic od wczoraj abo jak ?
» 22 sierpnia 2017, 15:37 #27
GraFF: Dostałeś kilka lajków, cieszysz się? Super, a teraz idź spać i jutro zakup książki, bo 4 września rozpoczęcie "sezonu".
» 22 sierpnia 2017, 21:49 #26
DonaldT: Wiesz gdzie mam te laiki gimbie?Pogba mnie jeszcze nie przekonał i to jest moje zdanie,jak ci nie pasuje to twój problem mamlasie
» 22 sierpnia 2017, 22:40 #25
dlabigt23: I co z tym wkoncu Perisiciem ? mial podpisac kontrakt i nadal nie podpisal cos mi tutaj smierdzi i moze to on jednak wkoncu dolaczy do nas ? Ktos jeszcze zapewne zawita pytanie tylko kto... Ostatnio nasi skauci obserwuja duzo pilkarzy i ciekaw jestem co z tego bedzie
» 22 sierpnia 2017, 12:07 #24
GloryMufc: Jakby Perisic miał dolączyć,to by już dołączył.Ktoś jeszcze przyjdzie,ale to nie będzie chorwat
» 22 sierpnia 2017, 12:39 #23
Barti20K: Nie ma miejsca w składzie dla Martiala nawet , sprowadzenie Perisica jest bez sensu w naszej sytuacji na skrzydłach .
» 22 sierpnia 2017, 16:25 #22
GloryMufc: Akurat na prawym jest miejsca całkiem sporo.Szkoda że Lucas idzie do Monaco,by by się przydał
» 22 sierpnia 2017, 17:01 #21
Zer0: Gdyby Pogba w trakcie sezonu zdobył te 10+ bramek i 20+ asyst, a przy tym MU zwyciężyło w Premier League i LM oraz/lub Francja wygrałaby MŚ/ME i Paul poprowadziłby ich do tego sukcesu, to jest spora szansa, że ją dostanie. W sumie jest to interesujące zagadnienie kto będzie rywalizował o najwyższe indywidualne nagrody po tym jak Messi i Ronaldo obniżą loty. Faworytem raczej jest Neymar, ale jest też kilku innych zawodników, którzy prezentują wysoki poziom i mogących się pokusić o wygranie Złotej Piłki.
» 22 sierpnia 2017, 12:02 #20
snikerss777: Hahaha :D Jeśli przyznawali by ją za pajacowanie to Pogba nie miał by żadnej konkurencji ;D
» 22 sierpnia 2017, 11:42 #19
Lwedkas: Jeśli przyznawali by ją za najbardziej idiotyczne komentarze ty też nie miał byś konkurencji ;D
» 22 sierpnia 2017, 16:23 #18
snikerss777: Może i tak, nie przeczę, ale po prostu nie mogłem zostawić tego bez komentarza ;d Jestem bardzo spokojnym człowiekiem, bardzo rzadko komentuje jakiekolwiek newsy itp. ale tutaj ... Potrafię przejść obok takiego pajacowania jakie pokazuje np Suarez, Ronaldo, Neymar(chodź tego nie pochwalam), potrafię przejść obok wypowiedzi wiecznie zadufanego w sobie Ibry(bo po części są one śmieszne i myślę, że robi on to po prostu specjalnie), potrafię w piłce wybaczyć niemal wszystko ale zachowanie Pogby jest tak żenujące, że po prostu nie daje rade ... Jego sposób bycia, jego styl chodzenia po boisku(jak typowy afroamerykanin z Bronxu udający raperka - brakuje mu tylko kilogramowego złotego łańcucha, czapki i spodni opuszczonych do kolan). W ogóle niekiedy wygląda jakby miał na wszystko wywalone i "klękajcie przede mną narody bo jam jest najlepszy na świecie". Na pewno jest dobrym grajkiem i może nie powinienem go oceniać bo nie śledzę go co mecz, ale dla mnie mówienie, że on jest w jakimś top 5 piłkarzy na świecie, a nawet top 5 pomocników to jakaś Totalna masakra, a najlepszym przykładem jest Matic, który po paru meczach naprawdę zrobił różnicę.
» 22 sierpnia 2017, 17:31 #17
Lwedkas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2017 02:27

Trochę to rozumiem nie da się każdego lubić to normalne, ale dużo osób przez jego zachowanie poza boiskowe, które mi akurat nie przeszkadza, ocenia go przez pryzmat tego inaczej, gorzej niż innych w kwestiach piłkarskich. Top5 świata jeszcze nie jest zgadzam się, czy może być ? Jako kibic United chciałabym bo talent ma i widać, że ciężko trenuje. Jeśli chodzi o zdanie że ,,mówienie, że jest ... w top5 pomocników to totalna masakra'' to się nie zgodzę, bo potrafi zrobić różnice na boisku.
» 23 sierpnia 2017, 02:09 #16
man1717: Jak tak patrze to w tamtym sezonie mieliśmy po 10 kolejkach 13 bramek....
W tym po dwóch mamy 8 co za przepaść
» 22 sierpnia 2017, 11:26 #15
VVielkiFerdas: A ja mysle że Lingard
» 22 sierpnia 2017, 11:11 #14
raf123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.08.2017 10:53

Mysle ze pierwszy dostaniebzlota pilke Martial jak Pogba
» 22 sierpnia 2017, 10:51 #13
dzilu96: Pogba w przyszłości ma szanse na TOP3, chociaż kiedyś piłki zdobywali Nedved, Cannavaro, Zidane, Iniesta z Xavim bywali w gronie faworytów, więc może Paul też sobie jeszcze zasłuży
» 22 sierpnia 2017, 10:28 #12
Pady: Neymar pewnie za 5 lat dostanie chłop ma drybling to co oczy najbardziej cieszy, Pogba będzie mieć ciężko
» 22 sierpnia 2017, 09:07 #11
Klierek7: za 5 lat nie będzie messiego i ronaldo
» 22 sierpnia 2017, 08:18 #10
Luu1986: Chciałbym ale Penaldo,Messi, i Nurkomar będą dostawać... Bo to nie liczą się suche fakty ilości goli zdobytych trofeów tylko marketing..
» 22 sierpnia 2017, 07:57 #9
Davide: Gdyby nie liczyły się suche fakty, zdobyte bramki i trofea, tylko marketing, to Pogba pewnie już dzisiaj by z nimi rywalizował.
» 22 sierpnia 2017, 09:43 #8
Xchrisx7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.08.2017 10:34

Nie słyszałem większej bzdury. Nie liczą się "suche fakty ilości goli zdobytych trofeów"?? To kto zdobytył więcej trofeów niż Messi i Ronaldo? Kto strzela więcej bramek od nich?
Szkoda gadać... Prawda jest taka że Messi i Ronaldo zdominowali piłkę na przestrzeni ostatnich kilku lat i nikt inny nie miał prawa zdobyć złotej piłki przez ten okres.
» 22 sierpnia 2017, 10:33 #7
Luu1986: Suche fakty tzn. Statystyki... nie widziałem aby ktoś zdobył złotą piłkę nie mają XX goli w lidze w LM itd. Pomijając co dał drużynie i co osiągnął na arenie międzynarodowej.
» 22 sierpnia 2017, 10:46 #6
VVielkiFerdas: @LUuu1986 - aż się zalogowałem, nie czytałem dawno większych bzdur niż ty co ty piszesz. a ten drugi post wogole nie moge zrozumiec o co ci chodzi. sorry..
» 22 sierpnia 2017, 11:10 #5
tomekwietniu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.08.2017 12:47

W 2014 powinien ją zdobyć nie Messi, a Sneijder. Gość miał fenomenalny sezon, grał świetnie ciągnął grę zwycięskiego Interu(liga włoska i LM) i Holandii na mistrzostwach(3 miejsce), tylko Messi to pupilek wielu osób i to, że jest uważany za najlepszego ogólnie na przestrzeni lat wpłynęło, że został wybrany na najlepszego piłkarza na świecie w tymże roku... a tak po prostu nie powinno być.
Nie wiem czy Luu1986 i jego końcówka to rok urodzenia, ale chyba słabo sprawdza internety albo nie pamiętasz, ale były czasy że tę nagrodę zgarnął Fabio Cannavaro. Ale to było ponad 10 lat temu...
» 22 sierpnia 2017, 12:46 #4
Kalina: tomekwietniu

Mala pomylka to byl chyba 2010/11 rok ale masz w 100% racje
» 22 sierpnia 2017, 13:12 #3
Davide: Jak Sneijder to raczej 2009/10 - potrójna korona z Interem i finał MŚ.
» 22 sierpnia 2017, 13:22 #2
EmilCioran: Nie wiem dokładnie jakie to były sezony ale oprócz Sneijdera ZP powinien jeszcze otrzymać Neuer i Iniesta. Szkoda zwłaszcza Niemca bo miał wtedy za sobą fantastyczny okres. No i zostałby drugim bramkarzem w historii, który otrzymałby taką nagrode. Lew Jaszyn był pierwszy ale to praktycznie prehistoria. Plebiscyt na ZP w ostatnich latach zrobił się troche komercyjnym bublem. Messi i Ronaldo bez wątpienia zasłużyli na większość swoich zwycięstw w tym plebiscycie ale jednak trzykrotnie powinien kto inny dostać ZP. Dlaczego nie dostali? Bo wystąpili w zbyt mało reklamach majtek hugo bosa i garniturów od Armaniego. Właśnie Neuer jeszcze przed ogłoszeniem wyników powiedział, że jest przekonany że nie dostanie ZP bo jest za mało medialny. Trudno się z nim nie zgodzić.
» 22 sierpnia 2017, 16:57 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.