Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

United spokojni o transfer Perisicia

» 10 lipca 2017, 18:00 - Autor: Rio5fan - źródło: independent.co.uk
Jak informuje dziennik Independent, Manchester United jest coraz bliższy sfinalizowania transferu Ivana Perišicia z Interu.
United spokojni o transfer Perisicia
» Ivan Perišić nadal pozostaje piłkarzem Interu
Klub z Old Trafford musi co prawda zwiększyć oferowaną za Chorwata kwotę o kilka milionów funtów, jednak szacuje się, że transfer zostanie dogadany za kwotę 45-50 milionów funtów w następnym tygodniu.

28-latek zdążył ustalić już indywidualne warunki współpracy z nowym pracodawcą, ale kluby nadal nie doszły do porozumienia w kwestii sumy odstępnego.

Informatorzy z Old Trafford są zdania, że transakcja ostatecznie dojdzie na skutku na przestrzeni następnych kilku dni.


TAGI


« Poprzedni news
Modrić przestrzega Moratę i Jamesa przed odejściem
Następny news »
Johnstone bliski kolejnego wypożyczenia

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (43)


michson7: Panowie! Spokojnie, Perisic jest nam potrzebny i to jest fakt. Mourinho wie o tym najlepiej. Chorwat po przyjściu do Interu wskoczył na kolejny etap swojej kariery. Po grze w Niemczech dla Wolsburga Inter był kolejnym szczeblem w drabince do wielkiej kariery. Mogły być dwa scenariusze albo Perisic by cieniował we Włoszech i nie byłoby mowy o żadnym transferze do większego klubu albo wręcz przeciwnie. Tutaj mamy klasyczny przykład stale rozwijającego się zawodnika. 28 lat to szczyt kariery większośći piłkarzy, zgadzam się również że cena w tym momencie nie powinna przekraczać 40 mln. Jednak przy tak zwariowanym rynku trudno o jakieś zasady. Co do umiejętności Perisica osobiście ten zawodnik bardzo mi imponuje swoją walecznością, dwie nogi, szybkość, siła, niezły drybling.Statystyki mówią same za siebie. Trzymam kciuki za ten transfer oby poniżej 40 mln.
» 10 lipca 2017, 21:08 #41
Kasjusz: Fajna opinia, zgadzam się z większością, ale kciukom współczuje, bo mniej niż 40 to niestety nie będzie ;)
» 10 lipca 2017, 21:45 #40
szymc11: Dodam, że warto monitorować. Sytuację z Sanchezem. Z tego.co pisali nie chcieli za.niego.dużo.
Rodrigueza też bym przyjął, ale coś czuję że miki wtedy by stracił.miejsce w składzie..
Bo wierzę.ze Maritial odpali.w.tym sezonie
» 10 lipca 2017, 20:59 #39
KMWTW: A co powiecie o tym by przeszedł do nas Pierre-Emerick Emiliani François Aubameyangi xd mógłby występować na prawym skrzydle? Za dość fajną cenę do wyciągnięcia.
» 10 lipca 2017, 22:24 #38
szymc11: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 10 lipca 2017, 20:53 #37
kralo11: Szczerze bym go nie kupował. Przyznać trzeba ze to solidny gracz ale nic więcej. W okolicach 30 mln można by było się zastanawiać ale 50 to moim zdanie za dużo. Być może dla wielu z was będzie to strasznie śmieszne lecz uważam ze mamy już takiego zawodnika który jest zapchajdziura, jedyne czego mu brakuje to doświadczenie to przyjdzie z czasem..... tak mówię o Lingardzie. To żaden troll poważnie tak uważam to ze dostaje szanse od trenera to dowód na to ze gość ciężko pracuje wiec jest duża szansa na rozwój. Wole takiego gracza niż talent jednego sezonu. Perisic dobry gracz lecz czy warto wydawać taka kasę?
» 10 lipca 2017, 19:42 #36
karreem: Się porobiło rezerwowy w Borussi Dortmund i oddany bez żalu za 8 mln euro do Wolfsburga,stamtąd do interu za 19 mln,dwa lata później ma wylądować u nas za ok. 50 mln funtów!!, czy coś przegapiłem i Perisić od czasu gry w Niemczech eksplodował i gra nieziemsko.
» 10 lipca 2017, 19:38 #35
Davide: Jaja jakieś.
» 10 lipca 2017, 19:52 #34
Ghostpl: He.... On jest wart take Kasy serio? Moje maze nie miec cos takiegon
Lukaku Grizmana
Sanchez. Michitarian. Rasford
. . Pogba.
Ale ten koles nie jest wart Kurde
To Ja juz wole dac szanse mlodym
» 10 lipca 2017, 19:21 #33
kuba25: haha no niezle, i Southampton pieprznie nam 4 bramki, Hull 5, a City 8
» 10 lipca 2017, 19:24 #32
tygrys26: no i kurde bez obrony i bramkarza grać trochę ciężko...
A tak serio to widzę dla kolegi obrona w drużynie nic nie znaczy, jak ich nie wymieniłeś, dodajmy że transfer Griez jest nie potrzebny w tym momencie, Sanchez pójdzie pewnie z podkulonym ogonem do Guardioli i Rash nie sprawdza się na skrzydle tak jak na typowym napastniku...
» 10 lipca 2017, 19:40 #31
Kasjusz: Tez wole Rasha na 9, ale w jego przypadku najważniejsze, żeby narazie w ogóle grał. Fajnie, że uczy się też mechaniki innej pozycji niż jego nominalna. Czas pokaże gdzie spędzi kariere.
» 10 lipca 2017, 21:42 #30
Cutinio: Wolałbym Lingarda, chłopak jeszcze odpali w tym sezonie. Według mnie za dwa sezony Lingard jeden z najlepszych skrzydłowych, oczywiście jeśli Mou da mu szanse.
» 10 lipca 2017, 18:47 #29
lukiton0589: Nie wiem czy się z ciebie śmiać czy ci współczuć bo takim tekście
» 10 lipca 2017, 19:18 #28
mikon70: Lingard nigdy nie wskoczy na najwyższy poziom i się z tym pogódź.
» 10 lipca 2017, 23:11 #27
joker20: Typ ma 28 lat i chca 50 mln funtow ! zeby on jeszcze byl jakis kot a taki lingard zjada go na sniadanie!
dolozyc 30 mln i kupic Sancheza!
» 10 lipca 2017, 18:44 #26
kuba25: haha smieszny jestes, lignard zjada Perisicia, ktory dla Interu ustrzelił w tym sezonie 11 bramek i zrobił 12 asyst. Inter 7 w tabeli czyli teoretycznie jeszcze trudniej osiagnac takie statystyki. a Lignard 5 bramek i 3 asysty, prosze cie..
» 10 lipca 2017, 19:18 #25
joker20: LIga angielska >>>>>>>>> liga wloska
Lingard wie jak sie gra w PL a ten chorwat nie!
» 10 lipca 2017, 19:35 #24
kuba25: Rzeczywiście argument nie do podważenia. Jeśli według Ciebie skrzydłowy Manchesteru United wykręcający statystyki takie jakie wcześniej wspomniałem wie jak się gra w Premier Leauge to ja nie zamierzam dalej dyskutować. O Lingardzie można mówić wiele. Zostawia serce na boisku, biega strasznie dużo, walczy i stara się, ale to za mało. Potrzebne są liczby, takie jak robią skrzydłowi czołówki w Anglii.
» 10 lipca 2017, 19:39 #23
tygrys26: ale kibice nie są spokojni. Nie wiem po co on tu przyjdzie już wolę tańczącego lingarda bo nie trzeba za niego już płacić, dodając że za tego Perisicia (drewniaka) trzeba tyle zabulić to ED powinien podziękować i sprowadzić jakiś młody talent typu Lemar albo coś.
» 10 lipca 2017, 18:43 #22
Cutinio: Lukaku to też drewno tylko ma farta a Lingard jest młody i w tym sezonie odpali mówie ci będzie bardzo dobrym skrzydłowym. Perisić zbędny, bo Lingard będzie dobry, narazie jest bardzo przeciętny.
» 10 lipca 2017, 18:49 #21
wander11: A co myliscie o Lorenzo Insigne z Napoli? Mozna by było go sprowadzic bo jak dla mnie gosciu jest dobry :D
» 10 lipca 2017, 18:18 #20
janpal1: Genialne ma warunki fizyczne na Premier League, szczególnie na drużyny z dołu tabeli.
» 10 lipca 2017, 18:56 #19
emil1986x: Dołożyć 25-30mln i brać Sancheza :) można też dorzucić Smalinga i zbić z ceny ;)
» 10 lipca 2017, 18:15 #18
kuba25: Można to, można tamto - jeszcze musi być porozumienie między klubami.
» 10 lipca 2017, 18:19 #17
Kasjusz: Na pewno Arsenal zrobi wszystko, żeby do jednego z głównych rywali go nie puścić... Szczególnie, że wzieli Lacazette, chcą się jeszcze wzmocnić i namówić go, żeby został.
» 10 lipca 2017, 18:35 #16
kuba25: Statystki w ubiegłym sezonie miał jakby nie patrzeć lepsze niż jakikolwiek nasz piłkarz, a warto zwrócić uwagę, że Inter zajął dopiero 7 miejsce.
» 10 lipca 2017, 18:13 #15
night76: Morata z glowy, teraz kolejngeo dna trzeba jakos sie pozbyc. Ten facte jest slabszy niz Lingard co wydaje sie wrecz nie mozliwe
» 10 lipca 2017, 18:09 #14
UnitedWeStand: "teraz kolejngeo dna trzeba jakos sie pozbyc"

To co, kiedy w końcu kasujesz konto?


Morata, zawodnik który dla Realu strzelił w tym sezonie 20goli i był wcześniej ważnym elementem Juventusu, a teraz niby Chelsea daje za niego 80mln - wg Ciebie dno.

Perisic, który jest aktualnie gwiazdą Interu, a wcześniej był czołowym piłkarzem Wolfsburga. W tym momencie, United o niego ostro walczy z racji, że klub z Mediolanu nie ma ochoty go sprzedawać - wg Ciebie jest słabszy od Lingarda, którego z kolei oceniasz na zero.

Cóż, szkoda że skauci najlepszych zespołów w Europie nie mają takiego oka i doświadczenia w ocenianiu piłkarzy jak Ty.

Przy okazji, to niemożliwym wydaje się, że liczba 76 w nicku oznacza Twój rok, bo aż przykro się robi myśląc, że 41-letni facet wypisywałby takie głupoty z masą hejtu.
» 10 lipca 2017, 18:26 #13
wedel242: Morata jest według większości dnem ;)
» 10 lipca 2017, 18:30 #12
Kasjusz: Społeczeństwo jest tak skonstruowane, że większość niestety rzadko ma racje..
» 10 lipca 2017, 18:39 #11
tygrys26: no cóż można rzec społeczność jest niedorozwinięta twierdząc że Morata to dno, a Perisic jest wart wydawania takiej kasy. BA!! w ogóle wydawania kasy...
» 10 lipca 2017, 18:48 #10
wmatpl: sporo, jakby miał 24-25 lat to jeszcze ok
» 10 lipca 2017, 18:03 #9
Kasjusz: Sporo. Ale chyba wole 50 za Perisica, niż 80 za Morate. Chociaż u mnie może to wynikać ze strasznej niechęci do pojenia realu ;]
» 10 lipca 2017, 18:41 #8
tygrys26: Real w tym momencie to największy klub świata i nie sprzeda swojego zawodnika za pół ceny bo jest wielką marką. Działa to jak w normalnym handlu podam przykład:
Ferrari czy Mercedes nie sprzedaje swoich samochodów w cenie Fiata lub Opla bo są wielkimi firmami, i mają dobry towar.
» 10 lipca 2017, 18:54 #7
Kasjusz: Nie mówie, że całkowicie się nie zgadzam, ale to troche co innego. Wszystkie samochody ferrari i mercedesa są z reguły bardziej luksusowe niż te spod marki fiata czy opla. W przypadku piłkarza, to jego jakość, a nie klubu, w którym występuje, wyznacza jego cenę. Podając skrajny przykład; Wawrzyniak nie byłby warty 30mln, tylko dlatego, że grałby w realu.
» 10 lipca 2017, 21:38 #6
tygrys26: no ale jednak pierw musi się tam dostać :) Morata ma jednak to coś jeżeli grał w Juventusie i Real go odkupił.
» 10 lipca 2017, 21:42 #5
Kasjusz: Ja nawet nie byłem przeciwnikiem sprowadzania Moraty. Ale bolało mnie, że mamy aż tak za niego przepłacić realowi. Bo nawet przy dzisiejszych kwotach, nie wyceniłbym go na więcej niż 60mln. A to i tak dużo..
» 10 lipca 2017, 21:57 #4
tygrys26: no niestety czasy się zmieniają i nic już na to nie możemy poradzić
» 10 lipca 2017, 22:07 #3
mikon70: No i super. Jeszcze się na treningi w stanach załapie
» 10 lipca 2017, 18:01 #2
kociak153: Trochę dużo jak za przeciętnego 28 latka...
» 10 lipca 2017, 18:01 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.