Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Robert Lewandowski w kręgu zainteresowań United

» 7 marca 2017, 07:35 - Autor: Bart - źródło: tribalfootball.com
Manchester United swoje zainteresowanie na klasowego napastnika ukierunkował ponownie na Roberta Lewandowskiego. Dotychczas celem transferowym numer jeden był Antoine Griezmann, lecz Czerwone Diabły szukają alternatyw.
Robert Lewandowski w kręgu zainteresowań United
» Angielskie media znowu spekulują na temat Polaka
Z wielu powodów transfer Griezmanna do Manchesteru United otrzymał niższy priorytet. Głównym powodem jest skomplikowana umowa Francuza z Atletico, która może przysporzyć włodarzom United wiele kłopotów.

Gra Lewandowskiego mówi sama za siebie. Jego transfer byłby absolutnym hitem na piłkarskim rynku. Polak ma podpisany nowy kontrakt z Bawarczykami, którzy nie będą skłonni do sprzedaży piłkarza. Manchester United jest jednak skłonny przetestować siłę Bayernu pod tym względem.


TAGI


« Poprzedni news
Kroos ponownie rozważy transfer do United
Następny news »
PL2: Sunderland - Manchester United 1:3

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (43)


Gale: Ładnie wczoraj się wywalił na karnego, a my karnych mało mamy to transfer świetny
» 8 marca 2017, 17:34 #40
Klimaa: Robert jest nie do wyciągnięcia z miejsca w którym świetnie się czuje to raz a druga sprawa to fakt że sportowo odstajemy od Bayernu więc ewentualny transfer to tylko strata czasu.
» 7 marca 2017, 21:56 #39
dev13: Byloby bosko ale nie ma na to szans najmniejszych chociaz czasem cuda sie zdarzaja :P
» 7 marca 2017, 20:57 #38
Bossicky: Nie wiem jak można by go przyciągnąć do United.
Bayern jest lepszym klubem, Lewy ma bajeczny kontrakt, zna ligę i jest jej bogiem. Bayern tez nie ma żadnego interesu w sprzedaży tego piłkarza - 200mln euro? Pewnie i tak by się wahali.
» 7 marca 2017, 20:45 #37
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2017 19:26

Lewy nigdy nie przyjdzie do United!Ma wszystko w Monachium!

Ale kolejny odcinek Lewy w United musi być.
» 7 marca 2017, 19:26 #36
braku: Porównywać Lewandowskiego z Lacazetta to jak ch.ja z palcem
» 7 marca 2017, 18:50 #35
Mako: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2017 14:25

Są takie potrzeby które jedno drugim zastąpisz :D
» 8 marca 2017, 14:24 #34
TheRipper: Słyszałem że w pakiecie z Messim i Ronaldo. Ponoć Gaitana gratis chcą dorzucić.
» 7 marca 2017, 17:29 #33
Mako: Bez Szneidera nie bierzemy...
» 8 marca 2017, 14:25 #32
Fenek: Nie sądzę aby Lewy odszedł z niemiec. Jeśli już to może prędzej do realu.
» 7 marca 2017, 17:29 #31
jaratkow: Widzę, że kandydatura Lewego wywołała sporo emocji. Jest doskonały ale... No właśnie "ale": ewentualny transfer do nas to całkowicie nowa dla niego liga. Do tego drużyna w przebudowie, które nie czarujmy się - potrwa jeszcze nie mniej nie więcej jak 5-6 sezonów. Ale według mnie jeszcze dłużej...
Kiedy myślę o tym co dzieje się na Old Trafford coraz większe mam wątpliwości. O to przede wszystkim, czy nasi sternicy mają odpowiednio poustawiane priorytety. Zresztą... nasze zwlaszcza transferowe dywagacje dowodzą, że my kibice też nie za bardzo wiemy o co nam chodzi. Jeśli chcemy zbudowania naprawdę silnej drużyny "na lata", jak za sir Alexa bywało, powinniśmy być świadomi przede wszystkim dłuższego pożegnania z najcenniejszymi trofeami, być może nawet z grą w LM..? Jeśli postawimy na jak najszybsze trofea... musimy się liczyć z gigantycznymi transferami i(być może) diametralną przebudową wizerunku drużyny. Ten drugi wariant niesie za sobą ryzyko wdepnięcia na bardzo długo - jeśli nie na dobre - w szał zakupów. A wtedy z tego naszego ukochanego United... pozostaną tylko koszulki
» 7 marca 2017, 15:14 #30
Bossicky: Jak chcecie się jarać wychowankami w klubie, to sobie kibicujcie Athletic Bilbao. To jest Man United i tutaj sukcesy są potrzebne NA WCZORAJ!
» 7 marca 2017, 20:49 #29
mattCK: Marzenie ściętej głowy ale byłoby pięknie!
» 7 marca 2017, 14:55 #28
MrShowtime: Problem polega na tym, że mając już Ibrę musielibyśmy wybrać między nimi dwoma w podstawowym składzie (nie zapominając o Rashfordzie). Ani Ibra ani Lewy nie mogą sobie pozwolić na kilkanaście meczy na ławce w sezonie, z wiadomych względów - Ibra ma wciąż bardzo wysokie umiejętności, temperament + charyzmę, która wpływa na cały team, a Lewy co rok śrubuje swoje rekordy, jest w ścisłym topie najlepszych 9-ek na świecie oraz jest w świetnym wieku dla napastnika, w dodatku obaj mogliby mieć podstawowy skład w każdym klubie w Europie.
» 7 marca 2017, 14:14 #27
BajtiMU: Lewandowski w Bayernie marnuje więcej "setek" niż u Nas Zlatan.Strzela tak duzo i tak często rownież z tego powodu,ze w Bayernie ma tych sytuacji po prostu znacznie więcej.Ogladajcie mecze,nie wzorujcie sie wyłącznie na statystykach.
» 7 marca 2017, 14:09 #26
kunczi: Jeżeli ktoś pisze, że wolałby Lacazetta od Lewandowskiego, to ja nie wiem na jakim świecie wy żyjecie. Na siłe zgrywacie ekspertów. Nawet nie powinno się porównywać tych dwóch piłkarzy, zupełnie inny poziom.
» 7 marca 2017, 13:15 #25
EmilCioran: Ależ oczywiście że Lewy jest lepszy od Francuza. Gdyby można było wybierać to tylko Robert i obojętnie z kim go zestawić to i tak Lewandowski jak dla mnie wygrywa. Tylko że to jest mało realny transfer ale już transfer Francuz nie jest nie możliwy. Ja bym widział Lacazette w United.
» 7 marca 2017, 13:27 #24
kunczi: Jakoś ten Lacazette do mnie nie przemawia. Troche taki drugi sort, już pare razy się na takich przejechaliśmy. Jest Cavani, jest Aubemeyang, jest Griezmann, jest Lukaku. Wydajmy trochę więcej, a miejmy gwarancje prawdzwej gwiazdy. Lacazette to droga niewiadoma. Przypominam że to Man Utd.
» 7 marca 2017, 14:00 #23
kunczi: Jest Kane :)
» 7 marca 2017, 14:02 #22
Soprano: Tylko Lacazette , dla mnie Lewandowski nie ma szybkości i dryblingu , przemawiają za nim tylko warunki fizyczne i gra całego zespołu własnie na niego , bardzo podobny do Zlatana.
» 7 marca 2017, 12:05 #21
10bazzar10: Tez ci się nim w fifie lepiej gra?
» 7 marca 2017, 12:46 #20
EmilCioran: Też jestem za Lacazette w United ale taki transfer wg mnie jest uzależniony od... Zlatana. Jeśli Szwed zostanie u nas to raczej nie spodziewałbym się takiego transferu latem a żeby wyciągnąć Francuza z Lyonu to trzeba to zrobić właśnie w lecie bo wtedy Lacazette ma dostać zielone światło na transfer. Trafi napewno do jakiegoś topowego klubu i wtedy już będzie go trudniej wyciągnąć. Więc jeśli miałby do nas przyjść to tylko w najbliższym okienku. A jak Ibra zostanie to gdzie on miałby grać? Za plecami szweda? No raczej nie. Zaczniemy grać dwójką napastników? Bardzo bym chciał ale to jest mało prawdopodobne.
» 7 marca 2017, 12:47 #19
ManUtdFan94: Szansę na ten transfer oceniam na 50%. My go chcemy, on nie chce do Nas.
» 7 marca 2017, 10:50 #18
michal21031980: Transfer nie realny nie ma się co oszukiwać
» 7 marca 2017, 10:50 #17
10bazzar10: Zainwestuj w słownik
» 7 marca 2017, 12:45 #16
MarChester: Wole Cavaniego, tańszy
» 7 marca 2017, 10:44 #15
2Fast4You: Tańszy i 10 razy gorszy, ja nie wiem co ludzie w nim widzą przecież on marnuje jakieś 10 setek na mecz, jak tam byłby taki Lewy czy inny napastnik tego typu jakiś klasowy to by miał pewnie 15 bramek więcej od niego, myślę że tam nawet Benteke by podobne/lepsze liczby wykręcił
» 7 marca 2017, 15:19 #14
jaratkow: Na chwilę obecną Lewandowski jest bodaj jedynym napastnikiem, który byłby w stanie nie obniżając zbytnio swej skuteczności wypałnić niedostatki naszej drugiej linii. Ale... każdy rozsądnie myślący wie,że nie mamy takich pieniędzy za które Bayern zdecydowałby się go sprzedać
» 7 marca 2017, 10:15 #13
sensi: A ja myśle że United ma każdą kwote, tylko nie ma sensu płacić 150mln euro(bo pewnie taka kwota usatysfakcjonowała by Bayern) za gościa któremu zostało pewnie jakieś trzy sezony gry na top levelu.
To nie opłacalny biznes, pomimo tego że Lewandowski pewnie by się spłacił szybko.
» 7 marca 2017, 10:31 #12
jaratkow: Nie wykluczone, że masz rację. Ale... przecież sprowadza się to do tego samego ;-)
» 7 marca 2017, 11:07 #11
ro7: @sensi "trzy sezony gry na top levelu"
Powiedz to Zlatanowi w 2010 roku.
» 7 marca 2017, 11:08 #10
EmilCioran: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2017 12:20

Zgadzam się z sensi że kwota którą musielibyśmy zapłacić oscylowałaby w granicach 150 mln ale kompletnie inne zdanie mam jeśli chodzi o grę Lewego na najwyższym poziomie. Ja myśle że on grubo po trzydziestce będzie się zaliczł do najlepszych napastników na świecie. To jest profesjonalista który nieprawdopodobnie dba o siebie. Kontuzje omijają go praktycznie przez cała kariere. Tylko że to jest troche wróżenie z fusów jeśli chodzi o to ile jeszcze będzie grał na najwyższym poziomie. Ja myśle że jeszcze długo ale boisko, życie, czas wszystko zweryfikuje. Napastnik wymarzony. Wg mnie najlepsza 9 na świecie. Tylko że problemen nie jest Bayern czy pieniądze. Problemem jest sam Robert który chyba nie chciałby grać w United. Na realia nie ma się co obrażać a one są takie że na dzień dzisiejszy MU do ścisłego topu się nie zalicza. Nawet bajońska tygodniówka mogłaby Lewego nie przekonać żeby przyjść na Old Trafford.
» 7 marca 2017, 12:18 #9
cnk: Juz to kiedys pisalem, Bayern nie sprzedaje kluczowych zawodnikow i potrzebnych. Jedynie sprzedaja tych co juz nie utrzymuja odpowiedniego poziomu w klubie
» 7 marca 2017, 09:23 #8
asart: Wymarzony transfer, szkoda ze tak nierealny nie mniej jednak Wszystko będzie zależeć od zakończenia sezonu
» 7 marca 2017, 08:53 #7
hot: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2017 08:48

jak chcą alternatywy to Alexandre Lacazette nadaje się bardziej do ligi angielskiej niż Griezman..
» 7 marca 2017, 08:47 #6
Kilerek7: Lewy nie odejdzie do Anglii ani nigdzie indziej, to typowy Polak co pracuje u Niemca. Czytałem, że transfer Griezmanna może nie wypalić, ponadto oprócz Lewego w newsie było też o Mbappe.
» 7 marca 2017, 08:33 #5
olek1143: Większej bzdury nie czytałem. Szansa na powodzenie transferu jakieś 0.5%.
» 7 marca 2017, 07:49 #4
HarryBrown: Wszystko kwestia pieniędzy.
» 7 marca 2017, 08:20 #3
karpiu2201: Jakich pieniędzy? Patrz jaka oferta poszła za Mullera i co? Jajco! Robert nie jest na sprzedaż i ja osobiście nie widzę Go u Nas. Dobry jest ale ktoś musiał by mu te akcje wypracować a poza tym młodzikiem już nie jest. Niby ostatni dzwonek na spektakularny transfer i jeśli się zdecyduje to wybierze raczej La Liga. Cośtam zresztą wspominał, że szansa na grę w Premier League już była kiedy otrzymał propozycję z Blackburn ale chwilkę później odezwała się Borussia. Dodał również, że gdyby odszedł wtedy do Rovers to pewnie grałbym w PL do dziś. Tylko kto wie jak by potoczyła się Jego kariera?
» 7 marca 2017, 08:53 #2
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2017 10:37

A jak by się miała potoczyć jego kariera? Raczej w Wiśle Kraków by dziś nie skończył.
Lewandowski to silny koń, niezły technicznie, nie dający się przepychać rywalowi.
Poradził by sobie w każdej lidze.
» 7 marca 2017, 10:36 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.