Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Pogba: My nie przegrywamy, my się uczymy

» 11 września 2016, 16:27 - Autor: Rio5fan - źródło: MEN.co.uk
Paul Pogba przekonuje, że sobotnia porażka z Manchesterem City będzie cenną lekcją na przyszłość dla piłkarzy Manchesteru United.
Pogba: My nie przegrywamy, my się uczymy
» Paul Pogba ma nadzieję, że porażka z Manchesterem City była tylko wypadkiem przy pracy Czerwonych Diabłów
Sam Francuz w konfrontacji derbowej wypadł dosyć blado, co znalazło odzwierciedlenie w ocenach po zakończeniu spotkania.

- Sezon dopiero się zaczyna. My nie przegrywamy, my się uczymy. Razem damy radę - napisał na swoim profilu instagramowym reprezentant Francji.


TAGI


« Poprzedni news
Fellaini: Zabrakło nam agresji
Następny news »
Lingard: Nie ma żadnych wymówek!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (34)


TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2016 14:20

To ciekawe że jeszcze nie tak dawno każdy zachwycał się Pogbą, och i ach jak zagrał w swoim debiucie a po jednym słabszym meczu już zaczyna się gadanie że przepłacony i nie będzie nigdy wielki. Weźcie pieprznijcie się w końcu w ten łeb. Zrozumcie że to nie jest Messi czy Ronaldo, gra na środku pomocy a to zupełnie inna pozycja i ma inne zadania. Rozumiem że kwota wydana za niego była ogromna ale nie przesadzajcie. Co do meczu, to wypadł mocno przeciętnie, ale chyba nikt nie widział albo nie chce widzieć że w pierwszej połowie to głównie on napędzał atak Manchesteru i próbował wychodzić do przodu. Poza tym prawie cała drużyna zagrała słabo, więc każdemu należy się krytyka po tym meczu. Drużyna też jest jeszcze w budowie i wciąż potrzeba paru transferów żeby to wszystko zaczęło działać jak należy. To nie Fifa i żaden zawodnik nie będzie grał od początku super. Na to potrzeba trochę czasu i zgrania z kolegami. Suarez też z początku w Barcelonie nie błyszczał, dopiero po jakimś czasie zatrybiło pomiędzy Messim i Neymarem. Bale tak samo był mocno krytykowany w Realu na samym początku a w tym roku to głównie on napędzał całą grę Realu. Ogarnijcie się wreszcie, Pogba był świetnym transferem i jeszcze pokaże na co go stać.
» 12 września 2016, 14:19 #33
Bydgoszczanin: Skąd to możesz wiedzieć? Co będzie, to będzie, ja go nie skreślam, tak jak i Darmiana. Nie zmienia to jednak, że Pogba zagrał słabo, tak jak reszta. Bardzo słabo. To są fakty.
» 12 września 2016, 16:51 #32
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2016 17:07

Idźmy w drugą stronę. A skąd możesz wiedzieć że będzie niewypałem oceniając po zaledwie 2 meczach? Gość potrzebuje zgrania z drużyną i odpali na 100%. W Juve dawał radę więc czemu ma nie dać rady tutaj? Pod okiem jednego z najlepszych menadżerów? Nie oceniajmy z góry i zbyt pochopnie. W meczu wypadł słabo i owszem, ale kto wypadł dobrze poza Fellainim i Valencią? Nikt. To nie był nasz mecz, ale spokojnie, to dopiero 4 kolejka i jeszcze wszystko może się zdarzyć. Do rewanżu z City jeszcze daleko i jestem pewien że się na nich odegramy.
» 12 września 2016, 17:04 #31
chanab: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2016 19:52

TheRipper

Szkoda nerwow na to, nie warto sie tym mysleniem przejmowac
» 12 września 2016, 19:52 #30
Bydgoszczanin: Panie TheRipper, nigdzie nie napisałem, że Pogba nie odpali. Proszę nie szukać kontrargumentów na siłę. Wierzę w Francuza równie mocno co Pan, proszę wierzyć. Podobnie w Michtaryana i innych. Bardzo się ucieszyłem, że do nas dołączyli i mam nadzieję, że przyjdą sukcesy z ich udziałem.
Napisałem tylko i wyłącznie, że początek sezonu ma słaby, jak na piłkarza klasy światowej. I to jest fakt, niezaprzeczalny. Doskonale rozumiem, że potrzeba czasu, drużyna musi się ze sobą zgrać, to również niezaprzeczalne. Sęk tym, że trzeba być realistą i nie można wykluczyć, że transfer okaże się niepowodzeniem. Tak było z Di Marią, tak może też być z Depayem. Patrząc na obecny skład, a jest on silny w ofensywie, to ciężko na upartego wierzyć, że Holender zagra w pierwszym składzie i nagle odpali. Mimo to wierzę, nie tak bardzo jak w Pogbę, ale wierzę. Pamiętam co wyprawiał Evra po 2 latach w MU, kiedy to nie łapał się do składu. Po prostu wszystko może być możliwe, niczego nie ma na 100%. Zawsze jednak wierzyłem w ten klub i kopaczy, którzy go reprezentują. Nieważne czy z marzeń, serca, czy też z powodu pieniędzy. Po prostu grają z Diabłem na piersi i należy im się szacunek, dopóki wkładają maksimum zaangażowania.
» 13 września 2016, 07:19 #29
Bydgoszczanin: I proszę. Pomimo głębokiej wiary w ten klub, trzeba mieć głowę na karku.
Ani Pogba, ani Mourinho nie są cudotwórcami, by ich obecność w klubie miała pozwolić na realizację celów w klubie na 100%. To niemożliwe. To również tylko ludzie i mają prawo do popełniania błędów. Tak samo jak Blind. To nie on decyduje o tym, na jakiej pozycji zagra w danym meczu. Decyduje o tym menedżer. A że Blind jest profesjonalistą i widać u niego zaangażowanie, to akceptuje przyznaną mu rolę i daje z siebie, co tylko może. Wówczas gdy cała ofensywa City prze na blok obronny MU, to w końcu gdzieś znajdzie się dziura i ktoś popełni błąd. A że Blind nie jest zbyt szybki i może polegać jedynie na dokładności i inteligencji? A to jego wina? Robi co do niego należy. Chyba nie oczekujesz, że rzuci koszulkę na murawę i powie, że nie gra dziś na stoperze? Od tego jest Mourinho. A skoro na niego stawia, to znaczy że tak ma być.
» 13 września 2016, 07:27 #28
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.09.2016 18:34

@Bydgoszczanin

W pełni się zgadzam z tym co napisałeś. Nie szukam argumentów na siłę, wiem że nie jesteś jednym z tych malkontentów, to była bardziej "ogólnikowa" odpowiedź, mam nadzieję że wiesz o co mi chodzi :) I zgadzam się z tym że to nie wina Blinda że gra na środku obrony, masz rację, ogólnie nie skreślam Blinda, to dobry zawodnik, ale na stoperze kompletnie mi tu nie pasuje. Nie chodzi już nawet o ten mecz z City w poprzednim sezonie wypadał tam średnio i o ile w niektórych meczach wyglądał całkiem poprawnie, to myślę że o wiele więcej zdziałałby jako defensywny pomocnik. No ale wiadomo, to już nie my ustalamy skład. Mimo wszystko co by się nie działo to ufam Mourinho i wierzę w to co robi, ale naprawdę brakuje mi tutaj Smallinga. Liczę na jego powrót, może potrzebuje czasu żeby powrócić do gry, ale liczę na to że wróci i wraz z Baillym stworzy porządny blok obronny, jak za starych dobrych czasów Ferdinand wraz z Vidiciem :)

Pozdrawiam :)
» 13 września 2016, 18:32 #27
Barbaryan: Pogba nigdy nie bedzie wielki to produkt
» 12 września 2016, 13:01 #26
chanab: Nie wiadomo, jedno jest tylko pewne: Ty nigdy nie bedziesz madry
» 12 września 2016, 19:53 #25
Siklen: Po przegranym meczu co by piłkarze nie mówili, dla takich jak Państwo, to zawsze będzie "wymówka", "bełkot" lub "brednia".
» 12 września 2016, 00:15 #24
MrMojoRisin: Hm... Zaraz, zaraz bo coś mi tutaj nie gra. Manchester United 1-2 Manchester City. Paul chyba ci się coś pomyliło. My naprawdę przegraliśmy.
» 11 września 2016, 23:23 #23
jassaj: Nie podoba mi sie takie gadanie bo poprostu brzmi to jak bełkot na wybrnięcie z niewygodnego pytania. Po takim meczu (chodzi mi o range) piłkarze powinni posypać głowe popiołem, przyznać się do błędów a swoje przemyślenia zostawić sobie i wyciągnąc we własnym gronie wnioski. I nie ma co sie czepiać czy powiedział to Pogba za 100 mln czy Fellaini za 30- takie gadanie po prostu, drażni fanów, nic z tego nie wynika, puste słowa
» 11 września 2016, 21:35 #22
Yondu: Brak pokory. Ale czego ja się spodziewam po produkcie marketingowym...
» 11 września 2016, 21:02 #21
PogromcaTroli: Yondu

Jak tam kupiles juz szalik City ?
» 11 września 2016, 21:32 #20
Sideswipe: Gdzie tu widzisz brak pokory geniuszu? Ale czego ja się spodziewam po kibicu City...
» 11 września 2016, 22:25 #19
chanab: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2016 07:46

Brak mozgu. Ale czego ja sie spodziewam po produkcie psa i kota...
» 12 września 2016, 07:46 #18
lfC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2016 20:56

Swoją drogą to kiepska wymówka kiedy w bramce MC zamiast bramkarza był parodsyta Bravokiwaćsięluviębobronićnieumię
» 11 września 2016, 20:54 #17
Timmy: To jest parafraza znanego powiedzonka:

'I never lose. I either win or I learn'. Nigdy nie przegrywam, albo wygrywam, albo się uczę'.
» 11 września 2016, 20:04 #16
pelzebiusz: Wszyscy gdybają... Co by było gdyby itp. Jedno trzeba stwierdzić 100 mln za Pogbe okazało się strzałem w 10 marketingowo ale póki co na boisku wygląda jak by kosztował 30 mln. Mam nadzieje że się ogarnie bo przy takiej grze MU za rok nie będzie Rooneya (MLS) i Ibra sobie odpuści (Milan)
» 11 września 2016, 19:16 #15
frelik: widze że już znasz plany zawodników
» 11 września 2016, 19:52 #14
MrMojoRisin: Zapewne wróżbita Maciej kryje się pod pelzebiuszem. Dawaj liczby na najbliższe losowanie lotto.
» 11 września 2016, 23:26 #13
toja: Jakby posiedzial na lawce szybko by sie nauczyl grac
» 11 września 2016, 18:27 #12
redzgred: Pogba musi sie nauczyc grac zupelnie innaczej jak w Turynie, a na to tez potrzeba czasu.
» 11 września 2016, 17:40 #11
piter100000: jeśli o mnie chodzi to ja nie mam żadnej taryfy ulgowej dla Francuza. jak się płaci za gościa 100 baniek, który podobno jest jednym z najlepszych na swojej pozycji to nie po to, żeby rok się aklimatyzował
» 11 września 2016, 17:47 #10
chanab: Moim zdaniem kasa nie ma tu nic do rzeczy. Takie chore czasy, nie ma na to wplywu, biznes.
» 11 września 2016, 18:17 #9
toja: Do konca sezonu ma czas sie nauczyc :-) jeszcze tygodniowke powinien miec a klimatyzacjna
» 11 września 2016, 18:25 #8
piter100000: wiem, że chore czasy dlatego za najlepszych płaci się takie krocie i tacy zawodnicy są kupowani "na już". tu nie ma czasu na zbyt długą aklimatyzację. mam nadzieję, że jak najszybciej udowodni wszystkim, że zachwyty na jego temat nie są przesadzone
» 11 września 2016, 18:28 #7
suuchy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2016 04:39

ja widziałem kilka dobrych jego kiwek, bardzo cięzko było odebrać mu piłkę. Zwróć uwagę na to iż City grało bardzo agresywnie
» 12 września 2016, 04:39 #6
toja: Pogba za dlugo trzymal pilke przy tak szybkiej druzynie jak jest city . Duzo strat . Szkoda ze nie robi tyle zamieszania na boisku jak przy swoim transferze. Niech sie uczy i zeby sie nie zdziwil ze sezon juz sie skonczyl a on nadal sie uczy. Moze jalby usiadl na lawce to by odpalil wkoncu
» 11 września 2016, 17:24 #5
grandes: Ja się nie zgodzę, że wypadł tak blado. Wszelkie zagrożenie ze strony United było związane z jego ruchami do przodu. Zarzuca mu się, że w tym meczu za długo trzymał piłkę itd., no tak ale skoro nie było skrzydeł to innego wyjścia nie było. Wszystkie zaś akcje gdzie dogrywał do Ibry, kończyły się, jakimś głupim strzałem lub próbą strzału Zlatana.

Zgodzę się, że to nie jest jakaś dotkliwa porażka a wręcz widzę, że wystarczy trochę doszlifować i będzie niezła drużyna. Zaważyła po prostu niedyspozycja dnia kilku piłkarzy (aczkolwiek na pewno nie Pogby).
» 11 września 2016, 16:40 #4
Domestos: Z Aguero dostalibyśmy taki łomot jak za Fergusona... i wtedy dopiero jazda by była po całym zespole. Byliśmy o jedno klasę gorsi od City. Zobaczymy jak to będzie w meczach np. z Chelsea.
» 11 września 2016, 16:44 #3
chanab: Znowu gdybanie i podzial na te zalosne "klasy" czy jeszcze lepiej "polki". Dlaczego w tamtym sezonie jakos ten Aguero bramki nie strzelil? Co vG takie "zero" to powinien 3 zaladowac. Janusze wszedzie janusze, i te przepowiednie, no brak slow
» 11 września 2016, 16:52 #2
kuba25: Dosmestos tak nie mozesz powiedziec, bo gdyby byl Aguero, piłki zapewne nie dostałby de bruyne z czego wpadła pierwsza bramka. A może gdyby był Aguero wlasnie nie dalby rady odnalezc sie w takiej sytuacji by wpadł gol? Zresztą gdybyśmy nie stracili pierwszej bramki juz wtedy gra mogłaby wygladac inaczej.
» 11 września 2016, 16:52 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.