Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Lampard: United muszą zatrudnić Mourinho

» 6 marca 2016, 22:30 - Autor: Rio5fan - źródło: MEN.co.uk
Frank Lampard stwierdził, że odpowiedzią na transfer Pepa Guardioli do Manchesteru City powinno być zatrudnienie José Mourinho przez Manchester United.
Lampard: United muszą zatrudnić Mourinho
» Czy José Mourinho zastąpi Louisa van Gaala na stanowisku menadżera Manchesteru United?
Plotki o zwolnieniu Louisa van Gaala z Old Trafford z pewnością znów przybiorą na sile po niedzielnej porażce 0:1 z West Bromwich Albion.

- Gdybym rządził Manchesterem United i zobaczyłbym, że Manchester City sięga po Pepa Guardiolę, José znalazłby się na szczycie mojej listy życzeń - podkreślił Anglik.

- On jest w stanie wydobyć z piłkarzy wszystko, co najlepsze. Umie też dokonywać topowych transferów. Manchester United na pewno nie jest zadowolony ze swojego położenia. To dobra opcja dla obu stron, José pasuje na Old Trafford - dodał były pomocnik Chelsea.


TAGI


« Poprzedni news
Carrick: Wyścig po Ligę Mistrzów jeszcze się nie zakończył
Następny news »
Fletcher: Czerwona kartka to decyzja sędziego

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (27)


DODO1947: Zaczynam mieć dość tych plotek o Mourinho albo niech go w końcu ogłoszą menedżerem United od nowego Sezon albo niech przestaną tak o tym wypisywać. Osobiście jestem za jego zatrudnieniem :)
» 7 marca 2016, 20:21 #25
Wawrzu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2016 18:44

Ja uważam że z tego klubu wyrzucić trzeba w pierwszej kolejności pana Eda Woodwarda. Trzeba przyznać że ponad 200 mln które ostatnio wydaliśmy na transfery to były głównie przepłacone średniaki ( z wyjątkiem Martiala, blinda i Shawa bo oni się spłacają ) ponieważ nasz dyrektor wykonawczy nie potrafi ściągnąć żadnego klasowego grajka.Nie mówię tu odrazu o ściąganiu Bale'a, Neymara czy też Ronaldo a raczej zawodnikach pokroju Hakan Calhanoglu. Sam piłkarz pewnie chciałby przejść do bardziej prestiżowej ligi a te 50 mln euro które potrafilibyśmy dać za Olssona z WBA.
Podsumowując nie widzę sensu w najeżdżaniu na Luja skoro połowa drużyn w PL ma lepiej zbalansowany i zgrany skład od nas a my Magicznym sposobem znajdujemy się na 6 miejscu w lidze na co nie można narzekać grając najlepiej rozgrywającym pomocnikiem na ŚO, Napastnikiem w gazie na LP i przez większość sezonu Matą na PP w najbardziej fizycznej lidze w Europie.Powinniśmy być wdzięczni Lujowi za to że nie jesteśmy w drugiej połowie tabeli. Nie jestem żadnym pieskiem Van Gaala ale poprostu musiałem to z siebie wyrzucić kiedy widzę że winna zrzucana jest raz na Trenera a raz na jednego z piłkarzy. Jeśli jakiś piłkarz gra słabo to zastępuje się go innym więc co ma w tej sytuacji zrobić Luj jeśli np. Carrick gra słabo wpuścić za niego jeszcze gorszego Fellainiego albo Weir'a ? Proszę was pomyślcie dwa razy zanim napiszecie że Ten klub powinien zdobywać mistrzostwo Anglii i najpierw spójrzcie jakimi jedenastkami dysponują kluby z czołówki i zestawcie sobie je z naszą.
» 7 marca 2016, 18:43 #24
eduardo1986: Pochettino !! uczen Bielsy. Ewentualnie sam mistrz Marcelo Bielsa. Mourinho to wyjscie awaryjne, w ostatecznosci Conte. Innych trenerow nie widze. Zadne Giggsy (niech chociaz rezerwy przez 2-3 sezony poprowadzi) czy jakies inne wynalazki.
» 7 marca 2016, 15:48 #23
HarryBrown: Pomysł z Bielsą brzmi interesująco. Facet żyje futbolem, drużyną i piłkarzami. Tylko nie wiem czy dałby sobie radę z futbolem made in England? Bielsa to typ stratega i intelektualisty a futbol brytyjski to raczej prosta gra oparta na żywiole, walce i zaangażowaniu i im więcej zawiłości tym gorzej dla całej drużyny. Bielsa idealnie by pasował do Włoch gdzie taktyka i strategia są najważniejsze. Natomiast Pochettino to byłby strzał w dychę tylko, że Spursi go nie puszczą.
» 7 marca 2016, 17:38 #22
karolmanu3: ze kto? hahah bielsa?? moze miec pasje, zyc futbolem itp itd ale spojrz kogo on trenuje i trenowal. gdyby byl takim kocurem jak go opisujecie to nie siedzial by w marsylii tylko w jakims gigancie. "taki" giggs bylby sto razy lepszy niz ten bielsa.
natomiast pochettino jak najbardziej.
» 7 marca 2016, 22:29 #21
joyrider: Ja się cieszę wiedząc jakie szczęście miałem poznając i zakochując się w Manchesterze Fergiego. Wszystkie te chwile niezapomniane, kawał pięknej, niepowtarzalnej historii. Teraz jest jak jest, ale czekam i wierzę, że jeszcze będą w tym klubie piękne chwile, emocje i horrory takie jak za czasów wielkiego Sir Alexa.
» 7 marca 2016, 13:19 #20
Domelo: Nie wiem czy z takim składem jakikolwiek trener coś osiągnie.
» 7 marca 2016, 13:10 #19
NexaT: A co ci się w nim nie podoba?
» 7 marca 2016, 22:33 #18
Mariappppa: Spokojnie, Mourinho wam sprzeda wszystkich młodych + Martiala a w ich miejsce nakupuje odrzutów z czołowych klubów europy :D będzie dobrze.
» 9 marca 2016, 14:41 #17
Muuuuuuuuuuu: Włodarze MU zbliżają się poziomem do Newcastle.

Najpierw był Moyes bo nie potrafili zgarnąć innych znanych trenerów więc uwierzyli w bajkę "Moyes czyli powtórka historii z SAF". Tylko, że jak już to zrobili to mogli trochę poczekać bo SAF też od razu potęgi nie zbudował.

Przyszła panika wykopali Moyesa i wsadzili Giggsa. Ale nie mieli jaj by zostawić Ryana choć na jeden sezon i ściągnęli wielkie nazwisko. To doskonałe alibi bo przecież LvG ma wielkie osiągnięcia. Tyle tylko, że na starcie było wiadomo, że to tylko na 3 lata. Jakie więc był sens takiego ruchu?

Teraz jak LvG jednak nie wyszło zarząd wyraźnie chciałby znowu Giggsa ale się boją bo co się stanie jak nie wyjdzie? Ruszą więc po Jose, który niby jest gwarantem trofeów. Tyle tylko, że Mourinho wszędzie jest na kilka sezonów i odchodzi. Do tego średnio u niego z promowaniem wychowanków.

Czyli wracamy do punku wyjścia. Władze po 3 latach od odejścia SAFa nie mają planu długoterminowego i szukają rozwiązań jak najszybszych. Nie wiedzą czy klub ma opierać się na wychowankach + kilka wielkich gwiazd za grubą kasę czy raczej kupujemy wszystko co najlepsze. Bo jak przyjdzie Jose to będą gwiazdy ale też kilka lat stracone dla naszej młodzieży i po jego odejściu Edek będzie znowu miał pełne gacie co dalej.

Albo robimy Barcę, gdzie kupują gwiazdy ale ciągle wpuszczają do klubu młodą krew albo Real, gdzie co roku skupuję się wszystko co tylko kopnie piłkę. Ale Edek i spółka są jak małe dzieci - chcą mieć wszystko, szybko łatwo i najlepiej, żeby ktoś to zrobił za nich.
» 7 marca 2016, 11:40 #16
Slawek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2016 12:04

Muuuuuuuuuuu: Klub zamienil sie w cyrk z clownami na lawce boisku i w zarzadzie.T co SIR Alex budowal ponad dwie dekady zniszczyli Mojs a potem LVg w niecale 3 (slownie trzy)lata.Z klubu ktory co rak bil sie o wszystko zostala tylko nazwa,bezjajeczny nijaki,zaden twor,marna imitacja tego co zostawil SIR SAF.

Tak Mourinho jest wszedzie po kilka zesonow,ale co w tym zlego,przychodzi zdobywa trofea,jego kluby sa znaczaca sila w Europie,to zle?Wiem,pewnie zostawia zespol zuzyty,przezuty,ale czy nie chodzi o to zeby dac z siebie wszystko?Jak trenerowi nie idzie to zawsze moze zwalic na Jose,ma alibi.Czasy Safa sie skonczyly,poza Saf i Wengerem,Schafem chyba NIKT nie prowadzi klubu dluzej niz 2,3,4 sezony.dla mnie trzymanie menegera 5-7lat mimo,ze nic nie wygrywa i zajmuje 5-8 miejsce w imie ideologi jest niedorzeczne.Tradycja Mu jest wygrywanie i granie ladnej piki,jezeli menager nie potrafi nauczyc tego zespolu to pa.
Wychowankowie powinni dostawac szanse,ale nie za to tylko,ze sa wychowankami,niech cos prezentuja.Nie moze byc tak,ze trener jest niewolnikiem i choc wychowanek gra zenujaco to go wystawia bo "wychowanek"to droga d nikad.Mourinho nie boi sie stawiac na mlodych,Tibo,Zouma,Oscar,ale stawia na nich bo reprezentuja odpowiedni poziom.Jezeli ktos jest dobry to bedzie gral.

Chcialbym by klub opieral sie na wychowankach,ale nie reprezentuja poziomu United wiec trzeba kupowac.Kazdy kupuje,Barca miala to szczescie,ze miala Xaviego,Inieste,Sergio B i inne talenty,ale nawet oni wydaja olbrzymie miliony na Neymara czy Suareza.Jezeli chcesz byc najlepszy musisz sie wzmacniac.Mielismy Class 92,ale drugiej nie bedzie,nic nie dzieje sie dwa razy,trzeba kupowac.Albo wrocimy na szczyt albo bedziemy zyc historia jak bylo kiedys

Bylbym zapomnial Ed i LVG nowotwory WON!!
» 7 marca 2016, 12:01 #15
thelead: Muuuuuuuuuuu: podpisuję się pod słowami Slawek7. W ogóle w historii futbolu Wenger i SAF są wyjątkami. Nikt w piłce nie bierze pod uwagę trenera na więcej niż 3-4 lata, a i żaden trener nie podejmie się zadania utrzymania drużyny na wysokim poziomie przez dłużej niż ten okres. Przykład Kloppa który wyciągnął Borrusie z przeciętności do mistrzostwa kraju i sukcesów w Europie po niemalże spadek w ostatnim sezonie pracy jest tu nader wymowny. Przyszedł Tuchel i Dortmund znów gra świetnie, a to przecież nie znaczy, że Jurgen jest kiepski, a Tuchel genialny

Po drugie, odnośnie zarządu to od lat pion ttransferowo-decyzyjny leży i kwiczy. Jeszcze za czasów Fergiego przepłacaliśmy niemiłosiernie i trudno nam było sprowadzać gwiazdy, ale SAF rekompensował to umiejętnością sprowadzania i prowadzenia zawodników z drugiego szeregu takich jak Valencia(pamiętacie jego pierwszy sezon w United?) Nanni, czy nawet C.Ronaldo ( bo przed MU był nikim). Teraz sprowadzamy rezerwowego Matę za grubą kasę i dziwimy się że to nie jest nasz najlepszy piłkarz, płacimy jakieś chore pieniądze za rezerwowego DiMarię i nie potrafimy z niego skorzystać, przepłacamy Felainiego choć nie jest to zły piłkarz też nie potrafimy zrobić z niego użytku.
Slawek7: zgadzam się w 100%
» 7 marca 2016, 12:34 #14
AUDIoooo: Slawek7 nic dodać nic ująć !
» 7 marca 2016, 21:53 #13
Ice: Za Herrere mogliśmy mieć VIDALA i to nie wiem czy nawet za mniejsze pieniądze to jest dopiero paradoks !!.
Ale co nam po takich graczach skoro gramy straszną taktyką ustawieniem beznadziejnie to wygląda ale i tak Vann Gall nigdy prze nigdy się nie przyzna że wszędzie się sprawdzął ale w Manchesterze United nie ma na to szansss
» 7 marca 2016, 11:32 #12
shovit12: Prawda jest taka ze nie ma rozgrywajacego z prawdziwego zdarzenia od 2 lat i gra wyglada tak jak wyglada, mata i carric ktorzy maja 1 dobry mecz a potem zjazd o herrerze nic nie powiem bo wczoraj czlapal po boisku i zawodzi najbardziej nie ma co oszukiwac
» 7 marca 2016, 10:36 #11
thelead: Mou w United to racjonalna opcja. Tzn. jest kilku trenerów których chciałbym bardziej w United, np. Simeone albo Allegri, Tuchel mógłby być ciekawy, ale oni wszyscy mają ważne kontrakty i kluby walczące o najwyższe cele. Dlatego Mou choć jego gwiazda zbladła to dobry pomysł.

Wkurza mnie natomiast pomysł Giggsa. To nie jest facet na wyciąganie wielkiego klubu z rozsypki. Nie ma co się łudzić, że będzie drugim Guardiolą bo Pep miał gotowy zespół i Messiego, a jak pokazuje kolejne lata byle kogo w Barcelonie nazwać managerem - sukces gotowy. W MU trzeba poskładać taktykę, zmienić mentalność zawodników przytłocoznych charakterem LVG, trzeba wreszcie dokonać głebokich roszad w składzie i znów wydać kupe milionów funtów. Do tego trzeba managera z doświadczeniem, potrafiacego ujarzmić gwiazdy i wyselekcjonować dobre wzmocnienia.

A nawet jeśli już Giggs to dlaczego nie jako strażak. Zostało 9 kolejek, nie wiele zostało już do przegrania. Dać mu szansę, jeśli odmieni oblicze zespołu to dać mu szansę.
» 7 marca 2016, 09:18 #10
adi343: koniec z CL, koniec walki o mistrzostwo
» 7 marca 2016, 09:13 #9
Slawek7: Czekam az przyjdzie normalny menager i przywroci nam nalezne miejsce ,na ktore sprowadzily nas 2 ameby taktyczne.
Carrick,Fellaini,Mata,Rooney,Jones,Darmian Out
Grizeman,Isco,James,GotzeStones,Laporte,rubev Neves,Renato Sanches IN Oczywiscie wszystko zalezy od dostepnosci,ale za takimi pilkarzami bym sie rozgladal i z nich wybieral.Koniec z polpilkarzami ,trzeba zaczac kupowac graczy na miare MU,albo to jest powazny klub pilkarski albo cyrk,jezeli to drugie to ok.Bylbym zapomnial Ed i LVg WON!!
» 7 marca 2016, 09:01 #8
adi343: z wszystkim się zgadzam, ale wciąż wierzę w Rooneya. Tylko jego bym zostawił
» 7 marca 2016, 09:39 #7
Chestnut: Najpierw IN potem OUT, trzeba kilku kupić by potem wiedzieć kogo sprzedać. Mamy bardzo wąski skład.
» 7 marca 2016, 09:44 #6
JackHarper: czego się Roo czepiacie, nie dość że bije rekordy, szanują go w szatni, strzela bramki to jeszcze jest filarem marketingowym. Nie mówię, że Roo ma być świętą krową i grać zawsze ale nawet jako rezerwowego czy dopełnienie składu bym go zostawił (nawet z takimi zarobkami)
» 7 marca 2016, 11:08 #5
ManchesterUtd: Dla nas sezon zakończył się w grudniu, nie rozumiem po co czekać do końca.
» 7 marca 2016, 08:53 #4
duncanedwards: poniekad masz racje sezon dla nas zakonczyl sie w grudniu teraz ciezko bedzie co kolwiek ugrac. 4 miejsce w lidze jest co raz bardziej opcja z gatunku fanstasy
» 8 marca 2016, 08:05 #3
Requesta: Ostatni dzwonek ? Ostatni dzwonek był jakieś pół roku temu...
» 7 marca 2016, 08:06 #2
DevilFan: True story bro
» 6 marca 2016, 22:54 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.