Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferdinand: Van Gaal zrobił poważny błąd

» 30 grudnia 2015, 11:59 - Autor: Bart - źródło: MEN
Rio Ferdinand wskazał na jeden, podstawowy błąd, jaki Louis van Gaal popełnił latem przed rozpoczęciem bieżącego sezonu w Premier League. Chodzi oczywiście o sprzedaż Javiera Hernandeza do Bayeru Leverkusen.
Ferdinand: Van Gaal zrobił poważny błąd
» Rio komentuje transfer Meksykanina
- Van Gaal ma poważne kłopoty, aby wycisnąć ze swoich napastników to co najlepsze. Robin van Persie męczył się pod jego opieką, tak jak Angel di Maria, Adnan Januzaj i Javier Hernandez - mówił Rio.

- Uwielbiałem Chicharito, gdy mieliśmy okazję grać razem. Był gwarancją bramek, nawet gdy był rotowany pomiędzy składem wyjściowym, a ławką rezerwowych. Van Gaal nie wiedział jednak, jak to wykorzystać i zaadaptować taktykę do stylu gry Javiera.

- Popatrzcie do czego zdolny jest Chicharito, gdy da mu się wolną rękę w ataku. Teraz strzela bramki dla Bayeru Leverkusen jak na zawołanie - komentował Ferdinand.


TAGI


« Poprzedni news
Scholes: Agresywny Rooney jest dużo lepszy
Następny news »
Rooney i Lingard z szansą na wyróżnienia

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (41)


manchester1878r: W 103 meczach 37 bramek, hm.... o czym on myślał sprzedając go !
» 30 grudnia 2015, 21:58 #39
Diabelred: Sprzedaj Chicharito, RVP, nie przedluz wypozyczenia Falcao, a w zamian kup tylko jednego mlodziaka Martiala(ktory w Monaco nie mial jakichs swietnych statystyk strzeleckich), a potem placz po kazdym przegranym/zremisowanym meczu, ze w zespole nie ma komu wykanczac sytuacji. :)

Co do samego Chicharito to cieszy fakt, ze pokazuje van Gaalowi, ze to nie on byl slaby tylko to Holender nie potrafil go odpowiednio wykorzystac i teraz patrzac na skutecznosc zespolu oraz forme Meksykanina w Bayerze, pewnie LVG teraz zaluje, ze tak latwo pozbyl sie Groszka.
» 30 grudnia 2015, 18:09 #38
micc1: Idealnie to ująłeś.

Niestety LVG na pewno nie żałuje, że nie ma u nas Chicharito, bo on przecież ma swoją filozofię futbolu (notabene baaaardzo przemyśląną) i nie da sobie nic powiedzieć. Szkoda tylko, że jego zdaniem te "bardzo dobre mecze" w naszym wykonaniu dają nam tylko 1 punkt. Naprawdę miło to słyszeć z ust managera Manchesteru United!
» 30 grudnia 2015, 18:37 #37
Puchaczeue: Po cichu wierzę, że jeśli będzie nowy trener to ściągnie go z powrotem :(
» 30 grudnia 2015, 15:03 #36
szabo1878: ja bym sie cieszyl, ale jednak w to nie wierze. Chicharito nie odejdzie z klubu w ktorym gra w pierwszym i strzela na zawolanie :/
» 30 grudnia 2015, 21:03 #35
Triiinity: Bart - kolejny raz mylisz Bayer z Bayernem, na co zwracałem już uwagę w tym newsie - devilpage.pl/index/news/komentarze/45022/wypozyczenie-wilsona-zostanie-skrocone/#964986 Masakra.
» 30 grudnia 2015, 14:41 #34
PDF: Czizas bez kitu ... każdemu sie cos czasem pomyli ale nie ma Bayernu Leverkusen, jeszcze tego brakowało :-)
» 30 grudnia 2015, 16:12 #33
PDF: Jak cos jest Bajer Full czy jak to sie tam literuje. Z tym, ze oni grają w inna grę :-)))

5
» 30 grudnia 2015, 16:14 #32
Domelo: Niby doświadczony trener a taką manianę zrobił i teraz ma tego efekty.
» 30 grudnia 2015, 14:16 #31
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2015 13:52

Ostatnio sporo myśle o tym co prezentuje nasz klub i chyba glownym problemem tego co sie w tym sezonie dzieje jest to ze gramy zbyt defensywnie. Obrone mamy bardzo młodą, brak tam doświadczenia i jakiegoś filaru dlatego LVG wiele zadań defensywnych wpaja środkowi pola żeby wspomóc linie obrony. Cały czas gramy na 2 defensywnych pomocników a skrzydłowi bardzo często muszą cofać sie pod bramke zeby zapełnić pole karne. W konsekwencji ofensywni zawodnicy nie sa tam gdzie byc powinni i szybciej się męczą bo muszą cały czas biegać po całym boisku. Do tego dochodzi jeszcze presja bo kiepski wynik, bo malo bramek i zawodnicy się blokują

Czego jeszcze nam brakuje? Prostopadłych podań... oddajemy ich za mało w stosunku do podań które skierowane są w poprzek boiska, za Fergusona takie podania były zabronione zwłaszcza w linii obrony i pomocy bo były bezproduktywne.

Chciałbym zobaczyć mecz w którym Van Gaal wystawi 4 obrońców , 1 def pomocnika , 1 ofensywnego pomocnika , skrzydła i 2 napastników da im wolną ręke i powie : chłopaki róbcie co chcecie ale wygrajcie ten mecz.

Myśle że nawet tym co każdy z zawodników potrafi bez żadnej taktyki i filozofi bylibyśmy w stanie odnieść lepsze rezultaty.

Co o tym myślicie?
» 30 grudnia 2015, 13:50 #30
szabo1878: fakt nasza obrona do najbardziej doswiadczonych nie nalezy, ale ja mysle, ze najwieksym problemem obrony jest brak stabilnosci. jeden tylko Smalling gra w kazdym meczu, czasem lepiej, czasem troche gorzej, ale jednak nigdy fatalnie. Blind czesto mu partneruje, ale po pierwsze holender nie jest SO i przez to zdarzaja mu sie glupie bledy
Jones ciagle kontuzjowany, Rojo raz kontuzjowany, raz gra dobrze, raz wali takie babole, ze brak slow.
no a z kolei boki obrony to juz mieszanka pecha z kontuzjami i zlych posuniec trasnferowych Van Gaala.

Czego jeszcze nam brakuje? moim zdaniem kontr. to nie jest tak, ze wyprowadzamy slabe kontry. my ich nie wyprowadzamy wogole. szybkich zawodnikow nam nie brakuje, ale nasza taktyka zaklada, ze po odebraniu pilki trzeba zagrac przez orone. tesknie za tymi rajdami Naniego czy Valencii z ich najlepszych sezonow.

oczywiscie co do prostopadlych podan masz racje ;), ale zeby bylo miejsce na takie podanie, to ofensywni zawodnicy musza byc w ruchu, zeby troche zamieszac wsrod obroncow przeciwnika. u nas jest wszystko na stojaca.
» 30 grudnia 2015, 21:15 #29
Bydgoszczanin: Ludzie, a skąd pewność, że Chica prezentowałby się u nas równie dobrze? A skąd pewność, że to nie Bundesliga mu zwyczajnie służy, lecz Premier League także?
» 30 grudnia 2015, 13:47 #28
szabo1878: badz co badz w premier league tez strzelal jak dostawal szanse ;)
» 30 grudnia 2015, 21:15 #27
JackHarper: Rio a powiedz Ty mi, czy Grochu jest typem zawodnika, który potrafi zabrać się z piłką w środku boiska, przedryblować 5 rywali i huknąć bramkę kładąc wcześniej bramkarza? No logiczne, że nie Grochu to typ hieny czekającej na piłkę w polu karnym, bez tego meksykanin czuje się jak ryba bez wody. A teraz wszyscy odpowiedzcie sobie, ile sytuacji w meczu nasi pomocnicy kreują napastnikom. Około 2-4 (oczywiście bywa i lepiej i gorzej, podaję przybliżoną średnią). Teraz przypomnijcie sobie, że Grochu czasami i sete potrafił spartolić. A teraz wyciągnijcie wnioski. Ile bramek u nas Grochu dałby radę strzelać w obecnym sezonie. Pojedyncze trafienia i wtedy nikt z was nie płakał by za Hernandezem tylko plulibyście jadem "co ten średniak tu robi". Moim zdaniem dobrze, że odszedł, tylko z drugiej strony puki nie wzmocnimy skrzydeł i rozegrania to nawet CR byłby u nas średniakiem na szpicy.
» 30 grudnia 2015, 13:18 #26
suuchy: ty to powinieneś usunąć tutaj konto i iść na meczy ki.pl bo chyba swoja wiedzę czerpiesz z tamtej strony... czub:)
Ja uważam, że to poważny błąd i tak jak ty tak samo ten holenderski ryj go nie docenił!! wpisz na yt Javier Hernandez Manchester Uinited
» 30 grudnia 2015, 13:31 #25
walentos: spójrz na sytuacje z drugiej strony jak skrzydła maja stwarzać sytuacje skoro z kontry praktycznie nie gramy bo zaraz cofamy a nawet jesli jest jakas kontra to leci 1 skrzydlowy + 1 napastnik i to jest najczesciej spotykany widok. Nie ma co dośrodkowywać bo w polu karnym jest za mało ludzi. Co z tego że skrzydłowy wrzuci piłke skoro w polu karnym jest sam Rooney lub sam Martial. Problemem nie jest to ze mamy złych zawodnikow tylko gramy bardzo ostroznie i defensywnie (w końcu dwóch defensywnych pomocników na boisku co mecz) i nie potrafimy w meczu podjac ryzyka i wyjsc do przodu...
» 30 grudnia 2015, 13:36 #24
walentos: suuchy to nie jest tak ze Javier szansy nie dostał, on miał spoko okazji do zaprezentowania sie a w meczu ostatniej szansy zmarnował jedną setke i karnego którego mu Rooney oddał, presja go zjadłą najprawdopodobniej i nie dał rady pokazać się z dobrej strony. Leverkusen w sumie nie gra o nic w lidze bo na mistrza Niemiec nie maja szans a co juz mówić o LM... inny klub inne cele inne podejście
» 30 grudnia 2015, 13:38 #23
suuchy: @walentos to był początek sezonu z czasem rozkręcił by się, przynajmniej ja tak uważam. Chociaż z drugiej strony Chica z sezonu na sezon coraz mniej bramek. Najlepiej mu poszło w 1 sezonie :>?
» 30 grudnia 2015, 13:41 #22
JackHarper: suchy to że masz coś z głową to już wszyscy wiedzą i sam mógłbyś usunąć konto skoro potrafisz tylko pisać takie marne wypociny. Chyba masz też problem ze wzrokiem skoro nie potrafisz zauważyć, że Grochu nigdy snajperem nie był nie jest i nie będzie. Bez względu czy grał w MU czy realu to zawsze pełnił głównie rolę rezerwowego. I słusznie bo czasami aż oczy bolały jak ten zawodnik wychodził z kontrą lub gdy przestrzelał kolejną setę. Widzę, że twoja wiedza na temat gry poszczególnych zawodników pochodzi głównie z yt. To już twój problem. Ja Grocha za żadnego snajpera klasy światowej nie uważam i w MU obecnie by się tylko marnował. Może i dobre z niego wzmocnienie ale przy tak marnej pomocy jaka jest u nas nic by nie strzelał. Więc zamiast pisać głupoty pomyśl czasami jeśli dasz radę (w co wątpię).

ps. skrzydłowi nie muszą tylko jak Young polegać na dośrodkowaniach.
» 30 grudnia 2015, 15:10 #21
Fenek: Jak dla mnie Grochu rewelacyjny nie jest i na pewno nie pomógłby MU w obecnej sytuacji. Byłoby z nim jak z Roo.
» 30 grudnia 2015, 15:12 #20
jaratkow: Od tak doświadczonego trenera jak LvG można chyba było oczekiwać, iż będzie potrafił zrobić użytek z posiadanych piłkarzy. Kosztowne transfery też dawały podstawy do tego by marzyć nie tyle o trofeach, co przede wszystkim o grze godnej United. Nie wiem czy podzielicie moje spostrzeżenie: przynajmniej kilku nowopozyskanych graczy zaczynało u nas grę z wysokiego pułapu by z czasem wtopić się w szarą masę. ADM, Depay, Martial... Zastanawiam się nad przyczynami takiego stanu rzeczy i nabieram przekonania, że to jeden z błędów trenera. Zamiast dostosować taktykę i ustawienie by w maksymalny sposób wykorzyztać indywidualne walory wszystkich zawodników LvG wymusza na wszystkich dostosowanie się do jego "filozofii". Ofiarą tej ostatniej padł między innymi nasz Groszek (wciąż nie mogę przeboleć, że nie gra u nas), być może dlatego wypiął się na nas ADM..?
Byłem zadowolony gdy naszą drużynę objął LvG. Liczyłem się z tym, że czeka nas "proces" mogący trwać dość długo. Nie sądziłem jednak, że "im dalej w las" tym gorzej będzie.
» 31 grudnia 2015, 04:14 #19
dlabigt23: I to jest powazny powod bo kazdy zawodnik ktorego sie pozbyl gra dobrze . W transferach sie pomylil chcial za duzo pozmieniac w skladzie i nie pomyslal nawet o tym kogo traci tak naprawde :) Wywalil bym Van Gaala i tyle w temacie bo jeszcze nie zagramy w LM w przyszlym sezonie i znow zacznie sie wszystko od poczatku ... ledwo co do niej weszlismy i juz sie pozegnalismy po fazie grupowej z ktorej powinnismy wyjsc z palcem w d***
» 30 grudnia 2015, 13:16 #18
Domelo: Van Gaal popełnia same błędy.
» 30 grudnia 2015, 13:01 #17
MUporzycie: w rzyciu bym kogoś takigo nie zatrudnił na stanowisko menedżera MU
skąd się on w ogole wziol.
» 30 grudnia 2015, 13:44 #16
Domelo: ach szkoda gadać... :/
» 30 grudnia 2015, 14:00 #15
JackHarper: MUporzycie sam czasami jakiegoś byka walnę gdy coś piszę, ale do kur. nędzy teraz wszędzie są "korektory" więc te rażące błędy staraj się poprawiać bo aż oczy bolą.
» 30 grudnia 2015, 15:22 #14
Muuuuuuuuuuu: Takiego zawodnika jak Groszek trudno szukać w całej Europie. Gość gubi obronę w taki sposób, że trudno się zorientować kiedy wciśnie głowę czy nogę i jest brama. Tyle tylko, że trzeba te piłki gdzieś na 5-7 metr umieszczać a nie klepać i klepać i klepać a od Javiera wymagać wszechstronności niczym Messi.
Poza tym, Groszek nigdy nie gwiazdorzył i nawet jakby strzelał 20-25 bramek w sezonie to pewnie zadowoliłby się 100k i nie szantażowałby klubu odejściem. Tylko musiałby grać.

A za komentarze po niestrzelonym karnym LvG powinien dostać strzała w ten wielki, holenderski kulfon.
» 30 grudnia 2015, 12:54 #13
sebox111: "Wróciłem do domu płacząc, co zdarzyło mi się po raz trzeci w United. Kochałem Manchester, lecz nie mogłem nic zrobić" ~Grochu. Diabeł z prawdziwego zdarzenia :)
» 30 grudnia 2015, 13:14 #12
welllone: Groszka będzie mi szkoda zawsze.
Przez cały jego okres gry u nas był bardziej rezerwowym niż podstawowym zawodnikiem. Gdy dostawał szanse często odwracał losy meczu, a Chelsea ośmieszył dwa razy chwilę po rozpoczęciu spotkań.
Bramki z reguły zdobywane były bo był we właściwym miejscu o właściwym czasie, albo dostał podanie na wyjście i wstrzelił się w linię spalonego.
Ja zawsze uważałem taki typ napastnika za niezbędny w każdym topowym zespole.
Typowy napastnik mało wracający się, gnębiący obronę przez cały swój pobyt na boisku po prostu poruszaniem i ciągłą gotowością.
On ma tylko siać bramy i zrywać się obrońcom. Zamykać odpowiedni słupek itp.
Tyle i aż tyle bo to trzeba czuć. To jak Grochu zrywa się i jak często próbuje jest fenomenalne. Trzeba umieć i chcieć to wykorzystywać.
Wielu pisało o tym, że Hernandez sprawdzi się w klubie gdzie na niego postawią i będzie czołowym napastnikiem tej ligi.
Owszem nie najlepszym, choć poprawił u nas przyjęcie i poruszanie z piłką. Wirtuozem nigdy nie będzie bo to zupełnie inny typ zawodnika niż RvP czy przytaczany Messi.
Solidna gwarancja 15 bramek na rok. Jak nasi zawodnicy mają się od kilku sezonów do tej liczby chyba przytaczać nie muszę.
Ponoć w najlepszych klubach napastnicy muszą być pierwszym obrońcą i inaczej to teraz działa :P
» 30 grudnia 2015, 16:43 #11
Kuntakinte: ma rację ADM I Chica dwa wielkie błędy LVG
» 30 grudnia 2015, 12:28 #10
micc1: Van Gaal popełnił mnóstwo błędów. Mnóstwo. Chicharito jest tylko jednym z nich. Nikt mi nie powie, że jego polityka transferowa jest przemyślana, bo na pewno nie można tak nazwać sytuacji, gdzie na dzień przed zamknięciem okienka zostajemy w składzie z jednym napastnikiem (który notabene ma ciągotki do schodzenia do pomocy) do walki na trzech frontach! Mimo, iż uważam, że Martial to na prawdę świetny zawodnik i będziemy mieli z niego pociechę to jego transfer był przeprowadzony na wariackich papierach! Proszę powiedzcie mi... Blind, Herrera, Rojo - czy to są zawodnicy, którzy zasługują na grę w takim klubie jak MU? Bo moim zdaniem nie i dłuuuugo, długo nie. W ich miejsce wolałbym wychowanków, którym zawsze perfekcyjnie rotował i przygotowywał do gry SAF. Przykro mi się robi jak nasze nadzieje, na lepsze wyniki musimy pokładać w zawodniku, który się nazywa Juan Mata... Jose Mourinho miał racje, że się go pozbył z Chelsea, a my go braliśmy jakby był nie wiadomo kim, a jak wygląda to chyba każdy widzi. Przeciętniak. Przykre jest to jak wygląda obecny Manchester United, bardzo przykre...
» 30 grudnia 2015, 12:19 #9
kralo11: Co do tego czy Blind, Herrera i Rojo się nadają ja uważam że Herrera jak najbardziej jest zawodnikiem na poziomie United tylko on jest stworzony do szybkiej gry a z nasza grą on nic nie może pokazać tak uważam. Blind to już nie raz pisałem że ten zawodnik do mnie nie przemawia. Kupiony bo Holender :) a co do Rojo w sumie przed transferem wgl mu się nie przyglądałem grał co prawda w Brazylii ale jakoś nie poświęcałem mu uwagi więc nie byłem ani za ani przeciw z biegiem czasu można powiedzieć że jeżeli miał być rezerwowym to spoko się sprawdza ale nic więcej no chyba że się rozwinie jak Smoła :)
» 30 grudnia 2015, 12:36 #8
JohnnyCross: Herrera to niezły piłkarz, tylko Van Gaal nie potrafi korzystać z jego zalet. Rojo to bardzo przeciętny zawodnik i nie powinien u nas grać. Co do Blinda to ratuje go jedynie wszechstronność. Przy pladze kontuzji jest przydatny, bo wolę oglądać Blinda na obronie niż np. McNaira. Piszesz, że wolisz w ich miejsce wychowanków, ja się z Tobą nie zgodzę. Uważam, że nasza młodzież jest po prostu słaba. Widzę u nas 2 wychowanków, którzy mogą coś osiągnąć. Są to Januzaj i Wilson. Belg miał udany debiutancki sezon, jednak na jego nieszczęście do klubu przyszedł Louis van Gaal, który marnuje potencjał praktycznie każdego zawodnika i Adnan stracił 2 sezony (trochę winy ponosi sam Januzaj, bo nie wiem czemu chciał iść do BVB). Wilson może być naprawdę dobrym napastnikiem, ale oczywiście musi odejść Van Gaal, bo przy jego taktyce każdy napastnik będzie się marnował. Było u nas mnóstwo młodych zawodników, którzy mieli być przyszłością tego klubu, np. bracia Keane, Wootton, Janko, Petrucci, King, L. Cole, Tunnicliffe itd. Trafił się jeden Pogba i teraz dużo osób jest przekonanych, że nasza młodzież jest fantastyczna. McNair, Blackett, Lingard, Pereira, Powell - oni tutaj wielkiej kariery nie zrobią i tylko kwestia czasu jak opuszczą klub. I jeszcze co do Maty, zgadzam się. To jest przykre, że taki zawodnik wymieniany jest jako nasza główna siła w ataku. Gość ma przebłyski i tyle.
» 30 grudnia 2015, 13:46 #7
micc1: @kralo11 @JohnnyCross - dzięki bardzo za odpowiedź!

Jeśli chodzi o naszą młodzież to faktycznie... Boje się, że z żadnego, którzy tu zostali wymienieni nic nie będzie. Aczkolwiek mówiąc o tym, że SAF dobrze wprowadzał wychowanków miałem na myśli ciągłą rotacje składem. I czasami dawał odczucie takie młodemu zawodnikowi, że dzisiaj akurat to on jest najważniejszy i to on ma ciągnąć grę. A innym razem wystawiał w składzie same gwiazdy i jednego młokosa, który w taki sposób dostosowywał się do całej reszty, a często był lepszy od nich i tak się rodził kolejny solidny piłkarz! Poza tym, za jego czasów taki Lingard miałby się od kogo uczyć, a dzisiaj? Dzisiaj nie ma od kogo i to już jest zupełnie inna kwestia... Wydajemy miliony, a pożytku póki co nie ma żądnego...

Jeśli chodzi o umiejętności to taki mógłbyć i (powinien!) Angel Di Maria, ale oczywiście nasz Boss postanowił, że to on w tym klubie jest najważniejszy i to wszystko trzeba podporządkować jemu! Szkoda, bo w naszej obecnej sytuacji kadrowej (a uważam, że jest mizerna i to strasznie) o takiego zawodnika należało dbać, nawet mimo tego, że pierwszy sezon miał słaby. Trzeba było mu okazać zaufanie, a czegoś takiego niestety nie było ze strony LVG.

Mówiąc o wychowankach nie miałem na myśli tylko tych najmłodszych (chociaż niezrozumiałą rzeczą dla mnie jest fakt, iż pozbyliśmy się Januzaja i Wilsona), ale również trochę starszych, którym na sercu leżało dobro klubu i SAF potrafił wyciągnąć z nich na prawdę sporo. Mam tu na myślisz Wellbecka, Rafaela czy chociażby Evansa, z którego mimo wszystko za czasów Alexa mieliśmy ciekawego ŚO. Do dziś nie potrafię zrozumieć dlaczego nie ma już u nas pierwszej dwójki... Rafael był przecież swego czasu w trójce najlepszych prawych obrońców w lidze, z Wellbecka może być na prawdę wyborny zawodnik, a na dodatek jest naszym wychowankiem. My natomiast oddajemy ich lekką ręką... Dla mnie rzecz nie zrozumiała. Evans pod koniec grał na słabo, ale za LVG wszyscy grają słabo... A wybijają się tylko poszczególne jednostki.

I jeszcze jedna rzecz, która boli mnie niesamowicie. Mianowicie przyznanie nr 7 Depay'owi. To jest jakiś skandal. Nr 7 to przecież u nas Świętość, a przychodzi pierwszy lepszy gość z, co by nie powiedzieć, śmiesznej holenderskiej ligi i dostaje taki nr za friko. Ktoś kto gra w Manchesterze United z nr 7 to musi być zawodnik z prawdziwego zdarzenia, a nie zmanierowany laluś... Oj przydałby się w szatni Keano...
» 30 grudnia 2015, 14:15 #6
lupiq: Bayeru a nie Bayernu chyba że w Niemczech powstała nowa druzyna. Rio g**** wie Chicharito odchodzadz dobrze zrobil bo tylko wtedy mogl pokazać pelnie swoich mozliwosci nie w Realu ani nie w MU. Musi grac w pierwszym skladzie
» 30 grudnia 2015, 12:13 #5
Krystiano98: A kolega to chyba czytac nie potrafi.
» 30 grudnia 2015, 12:54 #4
Snakus: Krystiano98 - Bayernu Leverkusen? serio?
» 30 grudnia 2015, 13:31 #3
Krystiano98: Rio g.... Wie? Dobrze zrobil ze odszedl? Zarzuca Ferdinandowi ze ten uwaza, iz Chicharito nie powinien odchodzic, tak wynika z jego wypowiedzi. A Bayern to ok, rozumiem.
» 30 grudnia 2015, 14:45 #2
ratkus: Bayeru Leverkusen * :).
» 30 grudnia 2015, 12:04 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.