Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Pep Guardiola obejmie Manchester City

» 19 grudnia 2015, 20:11 - Autor: Rio5fan - źródło: telegraph.co.uk
Powoli zaczynają potwierdzać się doniesienia mediów na temat najbliższej przyszłości Pepa Guardioli. Wszystko wskazuje na to, że po zakończeniu sezonu podejmie on pracę w Manchesterze City.
Pep Guardiola obejmie Manchester City
» Wszystko wskazuje na to, iż Pep Guardiola zdecydował się na przeprowadzkę do angielskiej Premier League
Umowa Manuela Pellegriniego z klubem z Etihad Stadium wygasa w czerwcu 2016 roku i wygląda na to, że jego następcą zostanie obecny szkoleniowiec Bayernu Monachium. Informację tę potwierdziła niemiecka stacja ZDF.

44-latek zobowiązał się, że w niedzielę przekaże swoją decyzję do wiadomości publicznej. Jak informują dziennikarze, miejsce Guardioli w Bayernie Monachium zajmie Carlo Ancelotti.


TAGI


« Poprzedni news
Neil: Pochwały należą się moim piłkarzom
Następny news »
Oceny pomeczowe: Manchester United - Norwich City

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (55)


adi343: A ja uważam, że wyłożenie wielkich pieniędzy na takiego trenera da owoce. To będzie jak inwestycja, która zwróci się w postaci powrotu do Ligi Mistrzów, a także kilku trofeów. Dlatego powinniśmy zrobić to samo co Chelsea z Pedro... Niech mi admin wybaczy, ale "pod**...chrzanić" go City
» 20 grudnia 2015, 18:59 #48
DevoMartinez: "Wszystko wskazuje na to" " i wygląda na to," No same konkrety, że pójdzie do City.
» 20 grudnia 2015, 14:54 #47
Puchaczeue: Ten ZDF to wiarygodne źródło czy coś w stylu TVN?
» 20 grudnia 2015, 11:44 #46
ess: ech.. szkoda, ale tak to jest jak się wierzy w szczytną idee, pokłosie ery fergusonowej, że trener jest świętością. A kilka meczy później i już nie ma Ancelottiego, Pepa, pozostał nam Mourinho, który od piłki powinien sobie zrobić odpoczynek i przemyśleć co robił nie tak w Realu i Chelsea, oraz ma zupełnie inny styl, niż ten van Gaala. No cóż
» 20 grudnia 2015, 09:52 #45
Misiek28: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.12.2015 23:48

90% komentarzy to idiotyczne wpisy , że idzie na "gotowe" . Idzie tam gdzie chce, gdzie będzie mu lepiej. Może zaraz się rzuca piłkarze termaliki nieciecza , że Pep jest słaby bo nie obejmuje ich a to wyzwanie. Może Lewandowskiego hejtujmy że nie gra w Lechu tylko w Bayernie, Rooney jest cienki bo nie gra w Wolverhampton, a Alex Ferguson ? To dopiero slabiak! Trzymał się prawie 20 lat najlepszej drużyny Anglii i nie chciał trenować nikogo innego, gdyby był dobry nie trenował by ManU tylko jakąś inną drużynę!

No i wy , zafcy! Mając wykształcenie, doświadczenie , nie pojdziecie pracować do dobrej pracy! Pojdziecie do Tesco na kasę , albo na interwencyjne na ulice! Tam się trzeba wykazać! Będąc światowej klasy ekonomista , będziecie księgowym u pana zdzicha w spozywczaku bo To " wyzwanie" ! Ciort tam praca dla najlepszych!

No i kolejną sprawa City " gotowa druzyna? Wiem , że jesteście w dołku i teraz to "Wolfsburg" ( niczego nie ujmując Niemcom są kapitalni!) jest od was lepszy. Ale bez przesady , troszkę rozwagi City od lat jest zlepkiem gwiazd, w chwili obecnej poza Aguero i de Bruyne już raczej wyblaklych. Więc objęcie tego zespołu i poukładane go, jest nie lada wyzwaniem. Czy wam się to podoba czy nie.

Pozdrawiam kibic Bayernu od finału 99.
» 19 grudnia 2015, 23:44 #44
Domelo: Ferguson nie przychodził do Manchesteru United na gotowe, sam zapracował sobie na ten wielki sukces.
» 19 grudnia 2015, 23:49 #43
Amsterdammmm: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2015 09:01

Misiek ale tu ''chłopcom znafcom'' nie przetłumaczysz. Guardiola żeby byc dobrym trenerem musi wygrac 3 razy z rzedu LM z Wigan. Ludzie maja jeszcze post skutki 2 gwałtów jakie barcelona wykonała na Manchesterze. Zero obiektywizmu
» 20 grudnia 2015, 09:00 #42
karolmanu3: tylko giggs! zadne pepy.
nam potrzeba diabla na lawce, wredy mozwile ze zobaczymy diably na boisku:)
GGMU
» 19 grudnia 2015, 22:29 #41
lupiq: Wiadomo. Wiele razy pisałem że to słaby trener który wygrywa trofea dzięki gwiazdom.
On nie pójdzie do drużyny która wymaga przebudowy która by była na światowym poziomie za 2 lub 3 lata lub dłużej... On musi mieć teraz gwiazdy i maszyny. Dzieci gimbaza i tak powiedzą że to jest zajebisty trener ale widocznie nie oglądają futbolu tak naprawdę..
Pozdrawiam naiwnych wierzących że ten gość przyjdzie do nas.
JA GO NIE CHCE I WIĘKSZOŚĆ SIĘ ZE MNĄ ZGODZI !!
» 19 grudnia 2015, 22:27 #40
zbillu1989: Tutaj nie chodzi o to że przychodzi na gotowe w City ma dwóch kompanów za czasów pracy w Barcelonie którzy zajmują się transferami, więc budowa drużyny będzie szła dokładnie pod dyktando Pepa Guardioli a nie jak teraz bywało włodarzy Bayernu.
» 19 grudnia 2015, 22:27 #39
Kale10: U nas by miał jeszcze większą swobodę odnośnie transferów i budowania drużyny, kasy nam też nie brakuje
» 19 grudnia 2015, 22:33 #38
Domelo: Poszedł na gotowe, to było do przewidzenia, poza tym nie będzie przejmował ligowego średniaka.
» 19 grudnia 2015, 22:25 #37
Bartolek05: Łaaaał, Guardiola w City, Mourinho w United :D Ciekawie by było, gdyby takie coś wypaliło :)
» 19 grudnia 2015, 21:54 #36
Fenek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.12.2015 21:18

Pisałem o tym wczoraj, wiele rzeczy wskazywało na City. Ale przede wszystkim to, że Guardiola nie zastąpi BM drużyną którą trzeba odbudowywać. On woli iść na gotowe.

Szkoda Pellegriniego.
» 19 grudnia 2015, 21:17 #35
ogarniety: VasperCFC zal tylek sciska co?City na mistrza znow idzie a Wy z filozofem nie umiecie z Norwich wygrac u siebie powodzenia w lidze europy hehe
» 19 grudnia 2015, 21:14 #34
VasperCFC: Najpierw przeczytaj co oznacza skrót "CFC" w moim nicku, a potem zacznij się wypowiadać. Wpadłem na stronę kibiców United tylko podyskutować, bo przynajmniej tutaj w miarę jest to możliwe, nie to co u was. Żebyś się nie zdziwił jak Leicester zgarnie wam majstra z przed nosa, wtedy zobaczymy komu będzie żal tyłek ściskał.
» 19 grudnia 2015, 21:24 #33
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.02.2016 23:04

Pomijając fakt że nie jesteś zbyt rozgarnięty i nie potrafisz nawet odszyfrować tak oczywistego skrótu jak "CFC" to powiem ci że nie zazdroszczę wam Guardioli. Przyjdzie, zagrzeje miejsce na parę lat, może mistrzostwo, dwa z nim wygracie a potem odejdzie zostawiając twoje City w rozsypce :) Wiem że pewnie fani City już malują sufity na wieść o Guardioli ale na twoim miejscu radziłbym ci się nad tym porządnie zastanowić bo zwolnienie Pellegriniego było sporym nietaktem i brakiem szacunku wobec niego. No ale nie oszukujmy się :) Czego wymagać od takiego śmiesznego klubiku jak City? Sztucznego tworu zbudowanego za hajs szejków który tak naprawdę nie znaczył nic przed przejęciem przez arabów i gdyby nie oni to błąkalibyście się po zapleczu Premier League o ile nie spadlibyście do Championship? :D Szejki wpompowały w ten wasz klub miliony, przewinęło się przez wasz klub wielu klasowych graczy a i tak jedyne co wam się udało zdobyć to dwa tytuły mistrzowskie xD Pieniądze nie grają kiedy wy się tego nauczycie? Nigdy nie będziecie klubem tak wielkim jak United, Arsenal, Liverpool, Chelsea czy nawet Tottenham. Sorry, dla mnie City to największa zakała we współczesnym futbolu, kolos na glinianych nóżkach zbudowanych za pieniądze. Co do chudszych lat, to masz rację z tym nieudacznikiem jeszcze trzeba będzie się trochę przemęczyć ale poczekaj jeszcze trochę, zobaczymy kto będzie się śmiał :) Poza tym ten filozof ograł was nie tak dawno 4:2. Zawsze będziecie w cieniu United, niezależnie od tego ile kasy byście wpompowali w ten wasz klub. Liga Europy? 3:1 od Lecha. Myślę że tym można zakończyć temat. Tak więc póki co ciesz się z tego Guardioli może mistrzostwo w końcu uda wam się zdobyć. O ile wcześniej nie sprzątnie go wam Arsenal lub Leicester :)
» 1 lutego 2016, 23:01 #32
UrbannLegend: Guardiola odpada, Ancelotti odpada... Mou?
» 19 grudnia 2015, 21:14 #31
danonenn: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 19 grudnia 2015, 21:09 #30
VasperCFC: Niech idzie do szejków. Ciekawe kiedy w końcu podejmie się jakiegoś trudniejszego wyzwania, a nie idzie tam gdzie ma praktycznie gotową pakę. Też śmiech na sali z tym Pellegrinim, gość nie ważne czy wygra Lige, czy LM i tak zostanie wyrzucony. W sumie czego się spodziewać po tak śmiesznym klubie jakim jest Manchester City.
» 19 grudnia 2015, 21:03 #29
damianz5: Może i śmieszny klub, ale jeśli chodzi o zwalnianie trenerów, to wiele innych właścicieli mogło by się uczyć od szejków cierpliwości.
Pellegrini nie zostanie wyrzucony tylko umowa nie zostanie przedłużona.
» 19 grudnia 2015, 21:13 #28
Rooni126: Juz to widze, ze on potwierdzil objecie city w polowie sezonu, gdy city ma (przynajmniej narazie) pelnoprawnego menadzera. Trudno mi uwierzyc w taki brak szacunku z jego strony
» 19 grudnia 2015, 20:33 #27
GMU: Uważam, że Pep nie potrenuje City za długo , maks 3-4 lata, podobnie jak FCB lub Bayern , a co za tym idzie, pewnie taka sama sytuacja byłaby gdyby zdecydował się trenować MU , 3-4 lata i pa pa .
» 19 grudnia 2015, 20:29 #26
wladek22ban: Wszyscy żyjecie nadzieją, że trafi nam się drugi SAF który obejmie klub na wiele lat i będzie wygrywał wszystko to jest nie realne w naszych czasach trzeba się obudzić :)
» 19 grudnia 2015, 20:44 #25
GMU: Trzeba mieć jakieś marzenia :D o ile w przypadku Guardioli,Ancelottiego,Mourihno to praktycznie nie możliwe( i w sumie się cieszę ) to może Giggsowi się uda ;) nie mówię że ma trenować MU 27 lat jak SAF , ale na obecną chwilę to w nim jest nadzieja. Zgadzam się ,że obecnie czasy są inne , ale zawsze trafią się jakieś wyjątki .
» 19 grudnia 2015, 21:19 #24
Joker7: i dobrze city nie bedzie sie liczyc;]
» 19 grudnia 2015, 20:29 #23
soldier: Nie, to znak że celują w mistrzostwo.
» 19 grudnia 2015, 20:47 #22
Kaczor5454: Liczyłem na Carlo jako następce Luisa. Nie jestem przekonany do Jose. Lubię go, jest dobrym trenerem nie kaja się i nie zabiega o atencję. Wolałbym jednak by United przejął ktoś spokojniejszy po Luisie.
Nie chciałbym by United objął kolejny twardy charakter. Może potrzeba odpoczynku psychicznego dla piłkarzy?

Szkoda, że United nie powalczyło wcześniej. Było widać, że Luis ma problemy. Można było zacząć wstępnie się ubezpieczać.

Mimo wszystko zmiana trenera jest chyba potrzebna. Czy Mou będzie dobrym pomysłem? Być może na krótką metę tak. Ale po tych 2-3 sezonach być może trzeba będzie go zmienić.
Na tą chwilę jednak wydaje się on jedynym ciekawym wyborem.

Być może Depay zacznie grać lepiej przy innym trenerze? Razem z całym składem United?
» 19 grudnia 2015, 20:27 #21
Klimaa: Guardiola lubi kluby już silne i naszpikowane gwiazdami. Jest dobrym trenerem ale ciężko porównywać go chociażby z Ferguson.
» 19 grudnia 2015, 20:22 #20
pawelisto2: Guardiola idzie do MU: "Łaaaa super, kochamy Cie, Witamy"
Guardiola idzie do City: "Buuu, nie masz honoru gościu, tylko na gotowe idziesz"
Guardiola idzie do MU: "Łaaaa super, kochamy Cie, Witamy"
Guardiola idzie do City: "Buuu, nie masz honoru gościu, tylko na gotowe idziesz"

I tak do znudzenia. Ma przyjaciół w City, więc idzie do City, nie przyjdzie do United, bo tak kilkadziesiąt kibiców MU chce.

Przykro mi również, że tu nie przyjdzie, ale nie będę go wyzywać od tchórzy i tracić do niego szacunku, bo nie wybrał mojego klubu.
» 19 grudnia 2015, 20:21 #19
CJQualls: I bardzo dobrze, żadnego Pepa w United. Koniec z eksperymentach tiki taki, po Van Gaalu. United musi odzyskać swój dawny świetny styl, czyli super szybkie skrzydła i gra z kontry. Z tego słynelismy, a nie slamazarna tiki taka i posiadanie 90%+, w Anglii to nie wypali.
» 19 grudnia 2015, 20:20 #18
Matejko: Chyba pierwszy raz sie z toba zgadzam:) Ja tez chcialbym zobaczyc trenera (oczywiscie zakladajac, ze LvG zwolnia), ktory lubi szybka gre, bez niepotrzebnego klepania.
» 19 grudnia 2015, 20:24 #17
Matejko: Mimo wszystkich sukcesow jakie osiagnal nigdy nie bedzie to dla mnie najlepszy trener. Zawsze bede bardziej szanowal tych ktorzy potrafili osiagac sukcesy i zdobywac najwazniejsze trofea ze slabszymi klubami, albo z takimi w kryzysie. Guardiola wybierajac klub idzie do tej pory najlatwiejsza mozliwa droga i taki jest fakt. Moze i zdobedzie wiele trofeow, ale na szacunek nie ma co liczyc.
» 19 grudnia 2015, 20:20 #16
RuudVN: jak Vettel mając najlepsze auto wygrywał F1 to jakoś nie ceniłem go zbytnio, Alonso potrafił wygrać w Renault a Schumacher to już w ogóle klasa, może i miał dobre auto ale niesprzecznie najlepsze umiejętności
Ferguson>Mourinho>Ancelotti>Pep
» 19 grudnia 2015, 20:23 #15
manick: RuudVN Fergusona już jako trenera, więc nie wiem po co porównywać?
Matejko a Ty jaką pracę byś przyjął? Bo widzisz on dostaję drużyny adekwatne do jego umiejętności. Bo widzisz on był na tyle dobry że może sobie teraz wybrać gdzie będzie chciał pójść. Porównując do samochodów, Ty oczywiście wybrałbyś do wyścigu malucha zamiast Ferrari?
» 19 grudnia 2015, 20:53 #14
mario93: manick, porównanie z maluchem i ferrari ci nie wyszło, bo to zupełnie różne sytuacje. Klopp poszedł za wyzwaniem i mam nadzieję (pomimo że to Liverpool) że ogarnie ten zespół i będzie grał o wysokie cele. Mam również nadzieję, że Guardiola poniesie klęskę w City
» 19 grudnia 2015, 21:14 #13
kujawa: poszedl tam, gdzie klub był zdeterminowany żeby go zatrudnić. United miało dużo czasu bo było wiadomo ze Pep odejdzie albo teraz albo po nastepnym sezonie, ci woleli zostać z Luigim, więc nie rozumiem tego oburzenia, ze wybrał City skoro nie miał z czego wybierac.
» 19 grudnia 2015, 20:18 #12
Wave: proste przespalismy sprawe
» 19 grudnia 2015, 20:18 #11
Timmy: Wygląda na to, że City błyskawicznie dopięło Pepa, gdy stało się jasne, że LVG zostanie wyrzucony z MU. Taki 'atak wyprzedzający'.

Ciekawi mnie tylko, jak teraz będzie grać City. Straszny kwas i nie w porządku wobec Pellegriniego, gdy City jest cały czas w grze o najważniejsze trofea.
» 19 grudnia 2015, 20:16 #10
Timmy: Jestem w tym 1%.

Pep niczego niesamowitego z Bayernem nie osiągną. Mistrz kraju? Żart.

W Anglii będzie miał jeszcze ciężej.
» 19 grudnia 2015, 20:18 #9
Matejko: Ja mysle, ze jest on w stanie osiagnac sukces, ale nie jest to dla mnie cos pewnegonjak wlasnie dl 99% osob tutaj. I tak wybierajac City wybiera klub z ktorym znowu o sukcesy bedzie (w teorii) najlatwiej.
» 19 grudnia 2015, 20:22 #8
Rekin: jak on chce pokazać swoją klasę i umiejętności prowadząc w pełni gotowe kluby?
» 19 grudnia 2015, 20:15 #7
Kale10: Jeśli ta informacja się potwierdzi, stracę do gościa jakikolwiek szacunek. Będzie on dla mnie po prostu tchórzem...
» 19 grudnia 2015, 20:15 #6
Gallacher: Tam gdzie podwaliny i masa dobrych graczy to i Guardiola.Za jakiś czas obejmie PSG gdzie zespół będzie również w pełni gotowy.
» 19 grudnia 2015, 20:14 #5
RedRevolta: Cześć i czapka, skoro rzeczywiście tam pójdzie, to generalnie stracę szacunek do niego, idzie na gotowe tak naprawdę.
» 19 grudnia 2015, 20:13 #4
Reusik2: I co?Chce wygrywać trofea więc idzie tamgdzie ma większą możliwość na to
» 19 grudnia 2015, 20:27 #3
Kale10: Klopp też zapewne chce wygrywać trofea i zapewne dostawał oferty od klubów o wiele mocniejszych od Liverpoolu gdzie miał o wiele większe szanse by coś w europie osiągnąć ale facet ma charakter i nie boi się wyzwań, czego (jeśli ta informacja się potwierdzi) nie do końca będzie można powiedzieć o Pepie
» 19 grudnia 2015, 20:48 #2
wladek22ban: Brawo Pep
» 19 grudnia 2015, 20:13 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.