Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Skrzydłowy Bayernu Monachium trafi do United!?

» 29 sierpnia 2015, 13:05 - Autor: Bart - źródło: tribalfootball.com
Być może Manchester United zaskoczy piłkarski świat wielkim transferem na sam koniec letniego okienka transferowego. Media spekulują o możliwym transferze Arjena Robbena z Bayernu Monachium.
Skrzydłowy Bayernu Monachium trafi do United!?
» Robben w United za 73 miliony funtów?
Kwota odstępnego za Holendra ma wynosić aż 73 miliony funtów - informuje De Telegraaf.

Louis van Gaal ma dobre relacje z Arjenem. 31-letni piłkarz jest łączony z transferem do Manchesteru United już od wielu lat. Wydaje się jednak, że najtrudniejsze będzie w tej sytuacji przekonanie włodarzy Bayernu Monachium, aby wypuścili doświadczonego zawodnika.


TAGI


« Poprzedni news
Typ Lawrensona: Swansea - United 2:1
Następny news »
Oficjalnie: Tyler Blackett wypożyczony do Celticu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (134)


turinturambar: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 31 sierpnia 2015, 14:31 #126
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2015 10:22

5-6 lat temu oczywiscie tak teraz niech sobie gdzie indziej dogra do emerytury ;)
» 30 sierpnia 2015, 10:22 #125
medaliku22: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 30 sierpnia 2015, 09:36 #124
Klimaa: To byłby najgłupszy transfer w historii klubu - na całe szczęście taka sytuacja nie będzie miała miejsca.
» 30 sierpnia 2015, 00:58 #123
martin43: Pomarzyć możemy,Bayern Robbena na pewno nie sprzeda,a gra takiego zawodnika na Old Trafford podniosła nasze szanse na granie z najlepszymi drużynami w Premiership i w Europie.
» 30 sierpnia 2015, 00:19 #122
Arci0: Ale mamy kadrę!
Llorris Ramos Otamendi Pedro Ronaldo Neymar Robben i wielu innych 😤
» 30 sierpnia 2015, 00:19 #121
b90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2015 00:09

Czemu nie. Piłkarz najwyższych lotów który zrobiłby różnice i z którym moglibyśmy walczyć o trofea. Z obecnym składem daleko nie zajedziemy i takie są fakty.
» 30 sierpnia 2015, 00:09 #120
kiko76: mam nadzieję, że nieeee!!
» 29 sierpnia 2015, 22:33 #119
Diabelred: Bayern ma 3 nominalnych skrzydlowych z czego jeden Ribery ciagle nie moze wrocic do zdrowia(i nie wiadomo czy w ogole wroci...), takze zwykla plota. Poza tym nie wydaje mi sie, aby nasz zarzad zgodzil sie dac az taka kase za Holendra. 100 mln za 31 latka pewnie dalibysmy tylko za Ronaldo, ktory na swoim obecnym poziomie moze pograc do 33 roku zycia, a do bardzo dobrego nawet do 35/36 lat.
» 29 sierpnia 2015, 21:25 #118
4lkor: Na szczęście ten transfer jest nierealny. Ribery ma kontuzje, jak by sprzedali jeszcze Robbena, to by w Monachium mieli poważny problem na skrzydłach.
Po drugie, u nas chyba też jeszcze nie upadli na głowę, żeby tyle płacić za 31-latka.
» 29 sierpnia 2015, 20:53 #117
yokowal89: Na dwa sezony idealny. Przecież nie grałby w każdym meczu pełnych 90 min. 30 mln euro to dla United pikuś. A Robben dałby wiele opcji w ofensywie. Pytanie tylko jak z jego zdrowiem.
» 29 sierpnia 2015, 20:45 #116
laskavvv: oby nie nich siedzi gdzie jest
» 29 sierpnia 2015, 20:26 #115
Borys333: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2015 19:05

gosc ma 31 lat. Skończy kariere w Monachium

Sprzedaje wychowanków kupuje piłkarskich dziadków. Później odejdzie i United bedzie znów cieniaczyc bo gwiazdy ktore kupi pójdą na emeryture
» 29 sierpnia 2015, 19:02 #114
wyspiarski: Widzę, że są jeszcze goście, którzy nie dali się omamić najsłabszemu menadżerowi w historii Manchester United. Masz rację kolego van gaal zostanie wykopany i nikt nie będzie go dobrze wspominał.

P.S. Nie chcą go w Ajaxsie, wywalili z Barcelony, wykopali z Monachium pogonimy z Manchesteru.
» 29 sierpnia 2015, 20:21 #113
kralo11: Nie chodzi o to że zostanie wykopany tylko jeżeli on zacznie kupować graczy po 30 lat i oni będą stanowili trzon zespołu to spoko przez te 2-3 lata które będzie trenował LvG gramy dobrze odchodzi LvG razem z nim gracze i mamy szrot jak za Moyesa ty tylko taki czarny scenariusz jeżeli LvG bedzie chciał kupować takich graczy bo na tą chwilę jest bardzo dobrze nasza średnia wieku pierwszego składu to okolo 26 lat wiec nie jest źle
» 29 sierpnia 2015, 20:37 #112
JasnaLiryka: No juz nie gadaj,ze jest jakas tragedia w Manchesterze przez naszego Managera bo to tak jakbys mial klapki na oczach. Juz bo MU to musi stanac na uju i sprawic zeby kazdy mecz byl do przodu i najlepiej niech to bedzie drugi SAF , to Ci zdradze tajemnice - nie bedzie nigdy juz takiego menago w United , a tymczasem obecny nie robi nic zlego wg. mnie . Poukladal druzyne , graja jak graja ,ale na pewno prezentuja lepsza pilke niz za czasu Moysa. A tak po za to zobaczymy jak zakonczymy sezon, poprzedni nie wypadl zle a byl 1szym i druzyna byla troche rozklekotana.
Co do samego transferu to zwykla plota, nie dojdzie do skutku gdyz sam zawodnik jest zbyt cenny dla Bawarczykow a swoj wiek ma i tam pewnie zakonczy kariere.
» 29 sierpnia 2015, 20:39 #111
felek00789: Przecież tu ewidentnie wyspiarski odpisuje wypiarskiemu :-D a Wy dalej wciągajcie się w tą dyskusje...
» 29 sierpnia 2015, 22:00 #110
JasnaLiryka: :) Cwaniaki szybciej wymieraja.
» 29 sierpnia 2015, 22:28 #109
AdaaM666: Jeszcze chyba tylko o Messim nie pisali, ale spokojnie okienko jeszcze kilka dni otwarte wiec wszystko mozliwe
» 29 sierpnia 2015, 18:49 #108
keef: widzisz i nie grzmisz :/
» 29 sierpnia 2015, 18:00 #107
Chicharito2000: Kolejny emeryt z Bayernu.
» 29 sierpnia 2015, 17:47 #106
kralo11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2015 17:40

Szczerze wolę już dla Giggsa zaproponować grę dać mu na tydzień 200 tys i po sprawie wróci na rok nie trzeba nikogo kupować
» 29 sierpnia 2015, 17:39 #105
kralo11: A to akurat może być prawda akurat mam nadzieję że to żart po pierwsze cena po drugie 31 lat ile on pogra 2 lata ? nie wiem czy LvG ma zamiar zbudować United tylko pod siebie że jak odejdzie to jego transfery razem z nim ? za niego można dać max maxów 30 mln i to nie funtów a euro Bayern kupił Coste nawiasem mówiąc szybka bestia :) Ja mówię NIE temu transferowi
» 29 sierpnia 2015, 17:35 #104
Byku97: Transfer Robbena może być ciężki do realizacji ale jakby udało się go dopiąć to mógłby on wnieść do naszego zespołu parę goli i asyst w sezonie :D
» 29 sierpnia 2015, 17:07 #103
bigL: widze nie daleko lui myslami wybiega zeby nastepnego emeryta zatrudniac...care homemoze otwieramy niedlugo
» 29 sierpnia 2015, 16:51 #102
radek87urban: nie idźcie w tę stronę, nie za taką kasę...
» 29 sierpnia 2015, 16:34 #101
Dubek: Czytałeś wcześniejsze komentarze? Źle przetłumaczone, nikt normalny nie dałby więcej jak 30 baniek za 32 letniego piłkarza.
» 29 sierpnia 2015, 16:45 #100
radek87urban: Oby tak było.
» 29 sierpnia 2015, 17:15 #99
Szaman0: Onet podaje 30mln Funtów :)
» 29 sierpnia 2015, 16:29 #98
skay21: Pytanie z innej beczyki.Co z Wellbekiem żyje? bo jakoś cisza o nim.
» 29 sierpnia 2015, 16:16 #97
Dubek: Dalej jest tak samo słaby jak u nas.
» 29 sierpnia 2015, 16:16 #96
reddev7: śmiechłem
» 29 sierpnia 2015, 16:04 #95
grandes: Nie ma mojej zgody na ten transfer.
» 29 sierpnia 2015, 16:03 #94
Dubek: Haha :D Czyli Bale to drewno i nie warto go kupować tak? Dawno się tak nie uśmiałem :D
» 29 sierpnia 2015, 15:54 #93
InSaneR: Sam sobie odpowiedziałeś po co nam Bale. Był zajebisty w Tottenhamie. W lidze Angielskiej. U nas by było to samo, jak nie lepiej.
» 29 sierpnia 2015, 18:34 #92
Veon: Był zajebisty przez 1 sezon 3 lata temu...
Wprost "genialny" argument za cenami typu 100 mln funtów itp.
Ta wiara w odrodzenie się Bale'a, przypomina mi wiarę w to, że Nani w końcu wróci do formy. Wszyscy wiemy jak to się skończyło.
» 29 sierpnia 2015, 19:27 #91
Diabelred: Schmeichel97,

Nie kazdemu sluzy dana liga, tak jak di marii nie sluzyla silowa PL, tak Bale'owi nie sluzy techniczna La Liga, gdzie jak wiadomo Walijczyk jakims specjalnym technikiem nigdy nie byl. Inny przyklad to Soldado kiedys czolowy strzelec w La Lidze, przychodzi do Anglii i kompletnie nie potrafil sie odnalezc, wrocil w tym sezonie do La Ligi do Villarealu i juz ma 2 bramki w 2 meczach. Walijczyk wlasnie w PL(gdzie jest pelno miejsca do gry i gra toczy sie od jednego pola karnego do drugiego) potrafilby ponownie wykorzystac swoje atuty. Do tego w samym Realu nie moze sie w pelni sie pokazac, przez Ronaldo na ktorego ida praktycznie wszystkie pilki. Jesli Bale wrocilby do PL, jestem pewny, ze ponownie odzylby jak Fabregas.
» 29 sierpnia 2015, 21:19 #90
yokowal18: Reus nie chce zamienić le na lm? :) 40 mln funtów powinno załatwić sprawę
» 29 sierpnia 2015, 15:33 #89
LouiVanGaal: co ku r wa ? TYLKO NIE TO !!
» 29 sierpnia 2015, 15:32 #88
Bossicky: Lepiej już kupić tego Bale'a ;)
» 29 sierpnia 2015, 15:18 #87
kralo11: Ale poważnie taka cena to dokładamy jeszcze z 20 mln i mamy Bale...
» 29 sierpnia 2015, 17:36 #86
emil1986x: oby nie...koleś wogóle nie podaje:/
» 29 sierpnia 2015, 15:17 #85
Fenek: Osobiście chciałbym szybkiego, kreatywnego i bramkostrzelnego skrzydłowego na prawą flankę. Ale po pierwsze młodszego po drugie nie tak podatnego na kontuzje a po trzecie tańszego (albo chociaż młodego i "zdrowego" i mógłby być drogi ;D ). Wtedy widziałbym to tak Depay Mata "nowy" na szpicy Roo.
Robben jeśli już to max za połowę obecnej kwoty. A jeśli już mamy szastać kasą na konto BM to lepiej zapłacić sporo za Lewego.
» 29 sierpnia 2015, 15:05 #84
Reusik: Młody,zdrowy i tani :D ciężka sprawa
» 29 sierpnia 2015, 15:12 #83
Insanity: trzeba jeszcze trochę umiejętności.
Musi być klasy światowej, młody (najlepiej z 16 lat), żadnej kontuzji przez całą karierę, kosztoać to najlepiej jakby przeciwnicy nam dopłacili za niego no i takich Ramosów to musi łykać lewą nogą w nocy po omacku...
» 29 sierpnia 2015, 15:20 #82
Misiek87: zgadzam się, wtedy Rooney może grać cofniety a Lewy na szpicy, tzn. Depay Rooney Mata i z przodu Lewandowski...oj to była by dopiero miazga.
» 29 sierpnia 2015, 15:32 #81
Fenek: Reusik tani nie koniecznie, skoro LvG chce dać ponad 100 mln za bale i ponad 70 za Robbena to kasa jest. Tylko po co pchać się po szrot i gdzieś gdzie nas nie chcę. Bale do nas nie przejdzie a Robben mam nadzieję, że nie przejdzie. Ale skrzydłowych kilku jest ciekawych, w samej bundeslidze jest 3. Ja osobiście powalczyłbym o Bel Arabiego (BL) bardzo pracowity, szybki, dość skuteczny, młody a i pewnie o połowę tańszy od Robbena. Jest jeszcze Reus i Drexler (chociaż ten drugi przez prawie rok leczył uraz więc jest wielką niewiadomą).
Inna sprawa, że zakup Robbena nie jest wcale tak niemożliwy. LvG sam twierdził, że chce szybko zdobyć tyt. i kończyć karierę. Więc nie będzie liczył się z kasą byle tylko ugrać co swoje i spadać. Niestety obawiam się, że klub może na tym stracić. Bo po jego odejściu zostanie nam kilku zawodników po 30 bez następców. Ale oby BM nie zgodził się na odejście Robbena lub te info okazało się plotką.
» 29 sierpnia 2015, 15:51 #80
MarekOdbyt: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2015 17:32

Widziałeś żeby LvG gdzieś potwierdził, że dałby 100+ za bale'a :D ? A ta kwota za Robbena to wg. mnie żart (on ma ponad 30 lat), chyba że faktycznie, tak jak ktoś pisał w komentarzach, miało tam widnieć 30mln a nie 70. Robben na pewno byłby sporym wzmocnieniem w naszym składzie.
» 29 sierpnia 2015, 17:30 #79
Fenek: Widziałem i słyszałem już kilkukrotnie, że LvG byłby skłonny zapłacić ponad 100 mln za Bale gdyby ten tylko zgodził się na transfer do MU.
» 29 sierpnia 2015, 19:28 #78
piter100000: a gdzie Sneijder?
» 29 sierpnia 2015, 15:04 #77
Gallacher: Jakby był o 5 lat młodszy to owszem.
» 29 sierpnia 2015, 14:54 #76
kralo11: I grał zespołowo
» 29 sierpnia 2015, 17:37 #75
Kajdano: Łysego to zawsze lubilem, bije na glowe takiego Pedro. Zostaly nam 2 dni na przeprowadzenie jakichkolwiek transferow a Robben za ok 30 mln to bylby swietny ruch. Pilkarz nietuzinkowy, szybki, doswiadczony i zawsze w tych najwazniejszych meczach daje z siebie wszystko.
» 29 sierpnia 2015, 14:40 #74
WiecieLepiej: Zaprawde
powiadam
ci -
Dobrze prawisz:)
» 29 sierpnia 2015, 21:58 #73
qwe123qwe: Żarty. Pierwsze okno od dawna kiedy nie mogę doczekać się jego zamknięcia.
» 29 sierpnia 2015, 14:37 #72
PauloKuhan: zle to przetlumaczyli tam pisalo ze van gall ma do dyspozycji 73 mln funtow w tym okienku ktore mu zostaly pilkarz ma kosztowac 30 mln euro
» 29 sierpnia 2015, 14:31 #71
orchi650: moment moment.. bo chyba kogoś pogieło.. czy ja dobrze przeczytałem ? 73 MLN FUNTÓW? hahahahhaha... naprawdę , nie wiem kto wymyślił cos takiego.
» 29 sierpnia 2015, 14:21 #70
Sancho: Taa a Sneijder siedzi i zawija je w te sreberka
» 29 sierpnia 2015, 14:10 #69
RedRevolta: 73 miliony funtów albo i więcej to możemy wydać ale na Bale, ponieważ jest to gwarancja 20 bramek w sezonie, grał wcześniej w BPL, i jest młodym zawodnikiem! tego wszystkiego nie ma Robben, zresztą o czym my tu wszyscy rozmawiamy, zwykłe ploty i tyle w temacie, żaden trener o zdrowych zmysłach nie dał by takiej kasy za 32 latka.
» 29 sierpnia 2015, 14:08 #68
Dubek: Taka gwarancja 20 bramek w sezonie że w Realu w zeszłym sezonie strzelił ich aż 13.
» 29 sierpnia 2015, 14:12 #67
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2015 14:37

Szkoda tylko, że w ostatnim czasie żaden z naszych zawodników nie mógł dobić tych "aż" 13 bramek, do tego jeszcze w Realu cały ciężar strzelania bramek bierze na siebie Ronaldo i zawsze coś tam jeszcze strzeli Benzema, także te jego "aż" 13 bramek to dobry wynik jak na kadrę Realu popatrzeć.
» 29 sierpnia 2015, 14:35 #66
Dubek: Ja nie mówię że to zły wynik bo sam chciałbym bardzo Bale u nas, chodzi mi o tą barierę 20 bramek w sezonie, to nie jest napastnik i nie ma żadnej gwarancji że tyle strzeli.
» 29 sierpnia 2015, 14:43 #65
parada: Taaa sprzedaliśmy RVP i Naniego po to żeby kupić Pana Kontuzję Robbena.. . . . . . . . . .
» 29 sierpnia 2015, 14:07 #64
Dubek: RVP od dwóch lat się kopał po czole a Nani miał jeden dobry sezon, bardzo dobrze że ich sprzedaliśmy. Robbena nie kupimy, to tylko plotki.
» 29 sierpnia 2015, 14:11 #63
NexaT: Polecam się cofnąć i sprawdzić wszystkie sezony Naniego, zanim zaczniesz o jednym dobrym roku gry.
» 29 sierpnia 2015, 14:36 #62
Dubek: Gdyby grał dobrze to byśmy go nie wypożyczyli a później nie sprzedali.
» 29 sierpnia 2015, 14:44 #61
SkowronUNITED: Robin od dwóch lat kopał się po czole? Według mnie bez niego i bez De Geii Moyes broniłby się przed spadkiem.
» 29 sierpnia 2015, 14:56 #60
NexaT: @Dubek weź najpierw sprawdź od kiedy Nani jest w United, a później kiedy został wypożyczony...
» 30 sierpnia 2015, 10:30 #59
jarek87999: Hhaa jaka bzdura wartość robbena to jakies 15ml.ja nie wiem czy ci dziennikarze nie maja mózgu pisząc takie cos 100ml euro za robbena.jak sprzedamy evansa to będziemy na zero z kasa. Wiec mamy jakaś kasę na transfery
» 29 sierpnia 2015, 14:03 #58
Dubek: Jakąś :D Mamy na transfery tyle ile sobie Ed zażyczy.
» 29 sierpnia 2015, 14:05 #57
0ptimus: Na koniec okienka wszystkich łączy się z United i Robben nie jest tu wyjątkiem. PS. 73 mln funtów za gościa, który za 5 miesięcy skończy 32 lata, pogra pewnie pół sezonu, bo złapie kontuzje, a za 3 lata zakończy karierę. Jeśli MU zrealizuje ten transfer, powinna zając się tym prokuratura!
» 29 sierpnia 2015, 13:53 #56
wojedo: Polecam sprawdzić komentarz niżej :)
» 29 sierpnia 2015, 13:54 #55
0ptimus: Jasne... sprawdzałem kilka źródeł i podają, że MU chce przeznaczyć na Robbena 73 mln funtów.
» 29 sierpnia 2015, 13:58 #54
Dubek: Przecież to są plotki nie mające nic wspólnego z prawdą.
» 29 sierpnia 2015, 13:59 #53
Janek23: do Optimus: Gdzie ty to sprawdzałeś chyba na pudelku
» 29 sierpnia 2015, 14:34 #52
wojedo: Po 1 to 73 mln funtów jest w budżecie na transfery. A CENA ZA ROBBENA TO 30 MLN EURO !!
» 29 sierpnia 2015, 13:52 #51
Dubek: A skąd Ty wiesz ile jest w budżecie na transfery?
» 29 sierpnia 2015, 13:58 #50
0ptimus: Manchester United to make ÂŁ73m Arjen Robben bid. Poza tym MU na transfery ma 100mln + kwota z transferu di Marii :)
» 29 sierpnia 2015, 13:59 #49
Dubek: Podejrzewam że gdyby chcieli to mieliby jeszcze więcej na transfery.
» 29 sierpnia 2015, 14:03 #48
Joker7: HAHAHA!!
» 29 sierpnia 2015, 13:49 #47
rc7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2015 13:51

Sorry,ale wystarczy że Niemiecki szrot już do Polski sprowadzają ! Rozumiem wydać majątek,ale na gracza w wieku max 27 lat który daje gwarancję zdobywania ponad 20 bramek sezon .

Czy ta strona walczy z Onetem o miano najgłupszej propagandy !
» 29 sierpnia 2015, 13:48 #46
swees: Wczoraj juz o tym czytalem, a dzis na skysports podaja ze De Gea + 65mln za Bale
» 29 sierpnia 2015, 13:47 #45
wojedo: DDG + 65mln ? Brać, płacić.. nie zastanawiać się. Promocja na koniec okoenka !! Pozbędziemy się gracza który nie chce dla nas grać a dostaniemy światowej klasy skrzydłowego. Jest ktoś komu to nie pasuje ?
» 29 sierpnia 2015, 13:53 #44
Veon: Tak ja jestem.
» 29 sierpnia 2015, 14:00 #43
0ptimus: tylko, że to MU oferuje, a Real odrzuci :D
» 29 sierpnia 2015, 14:06 #42
7DEVIL7: Wydaje sie, De Gea juz dawno podjal decyzje, wiec to by hylo swietne rozwiazanie. Mata jest dobry, ale Depay I Bale na skrzydlach stwarzaliby ogromne ogromne zagrozenie.
» 29 sierpnia 2015, 14:41 #41
Derp: śmiechu warte - lepiej powalczyć o powrót ronaldo, który jest gwarancją sukcesu.
» 29 sierpnia 2015, 13:43 #40
Dubek: Nigdy w życiu Ronaldo. Jeżeli skrzydłowy z Realu to tylko Bale.
» 29 sierpnia 2015, 14:00 #39
szabo1878: Van Gaal ma jeszcze ze 100 mln do wydania i chyba sam nie wie co z nimi zrobic.

w kazdym razie Bayern Robbena nie pusci i dobrze, bo mimo wielkich umiejetnosci tego gracza nie chce, zeby United tak przeplacali. jakbysmy robili takie transfery to za pare lat bedziemy postrzegani jako klub, ktory latwo wydymac na siano, i kazdy bedzie od nas oczekiwal po 100 mln za byle grajka
» 29 sierpnia 2015, 13:42 #38
night76: BOZE UCHOWAJ TEGO SAMOLUBA OD UNITED
juz jeden samolub jest DEPAY.. nie potrzeba tej kaleki tutaj.
» 29 sierpnia 2015, 13:41 #37
karolmanu3: Boze, czlowieku, co ty bierzesz?! Depay samolub?
» 29 sierpnia 2015, 14:32 #36
andrev1331: tak dla przypomnienia Rooney pierwsza bramka po podaniu samoluba Depaya :D
» 29 sierpnia 2015, 18:33 #35
RedDevils4life: Że co?! Za 30 baniek mógłby być transferem typu RvP, który dał nam 20 mistrzostwo. Robben byłby w stanie dać nadzieje na majstra. Ale nie za takie pieniądze. To wręcz śmieszne jak 100 baniek za Strootmana swego czasu.
» 29 sierpnia 2015, 13:41 #34
Domelo: 73 miliony funtów za przeszło 30 latka.... Dobry żarcik.
» 29 sierpnia 2015, 13:39 #33
0ptimus: Pewnie chodziło o 7,3 mln, a ktoś zgubił przecinek.
» 29 sierpnia 2015, 13:54 #32
Puchaczeue: Jeżeli 31 latek nękany kontuzjami ma być tyle wart, to chyba że się zobowiąże, że przez 3 lata z rzędu nam będzie zdobywał potrójną koronę.
» 29 sierpnia 2015, 13:38 #31
Musashist: "Wielki zwrot akcji na rynku transferowym! Manchester United potwierdził zainteresowanie Luisem Suarezem. Kwota odstępnego za piłkarza Barcelony ma wynosić 220mln funtów."
» 29 sierpnia 2015, 13:36 #30
jajko22: Chomika można by kupić.Dla mnie to drugi wartosciowy zawodnik po Messim na swiecie.A z Robbenem za taką kwotę to pomyłka.Poza tym to egoista w grze.
» 29 sierpnia 2015, 13:48 #29
Fenek: Jak w cenie jest kaganiec i komplet zastrzyków przeciw tężcowi to też bym o "gryzaka" powalczył.
» 29 sierpnia 2015, 15:08 #28
Czolg97: Umiecie czytać? Nikt go nie chce kupić za 73 mln funtów - to kwota odstępnego. Jest to kwota za jaką można kupić gracza bez woli klubu w którym gra. Później jest napisane że nie wiadomo, czy Bayern zgodzi się na transfer, czyli nie ma mowy o tym że United wykłada na stół 73 mln i bierze Robbena jeśli ten chce u nas grać. United chce go za 30 mln euro - ja jestem za - szybki skrzydłowy z doświadczeniem w LM.
P.S. kwota odstępnego Ronaldo to 1 mld euro
» 29 sierpnia 2015, 13:36 #27
mantup89: 30 mln euro za 31 letniego pomocnika ?
» 29 sierpnia 2015, 15:26 #26
RedRevolta: Niech to okienko kończy się jak najszybciej, mam już dość tych głupich plotek, a takie artykuły to trochę kpina i na devilpage.pl coś takiego nie powinno być wrzucane.
» 29 sierpnia 2015, 13:33 #25
SkowronUNITED: 2 tygodnie temu post o Robbenie w którym było że nie chce grać w united. Usuńcie ten post. Uważałem was za lepszą stronę.
» 29 sierpnia 2015, 13:26 #24
mikon70: Ja bym go chciał, tylko kto mądry da 73 miliony za zawodnika ,który ma 31 lat
» 29 sierpnia 2015, 13:24 #23
Dryblas: Mi też się nie podoba ten news, a perspektywa takiego transferu wydaje się bardzo absurdalna, ale zanim wylejecie kolejne wiadra pomyj i hejtu, pomyślcie, że jest to jedynie tłumaczenie. Dodatkowo nie z jakiegoś Daily Mail, a De Telegraaf, który jest w miarę wiarygodny (np. pierwsi poinformowali o zatrudnieniu LvG przez MU).
» 29 sierpnia 2015, 13:23 #22
DEPE: brawo autorom tego niusu, chyba jest po to aby podwyzszyc klikalnosc.
» 29 sierpnia 2015, 13:21 #21
adi343: hahahahahahahha śmieszne
» 29 sierpnia 2015, 13:20 #20
dominik174: Oby to były tylko plotki.
Po pierwsze 73 mln GBP za piłkarza który za 5 miesięcy kończy 32 lata to szaleństwo. On jest tylko 5 miesięcy młodszy od Robina van Persiego.
Po drugie Robben już kiedyś mógł u nas grać, w 2004 roku transfer był prawie pewny. Ten jednak wybrał Chelsea twierdząc iż wybrał londyński klub gdyż ten ma większe szanse na sukcesy niż United.
Ale wracając do ceny to chyba żart.
» 29 sierpnia 2015, 13:19 #19
seju: Czyli oficjalnie nasz Lewandowski jest wart jakieś 400 mln funtów. Not bad.
» 29 sierpnia 2015, 13:18 #18
Skowron: 31-latek za 73 miliony funtów, pomijając fakt, że Bayern po Bastianie nie sprzeda nam już nikogo. rozumiem - więcej wyświetleń artykułów i te sprawy, ale bądźcie trochę poważni z tymi plotkami transferowymi
» 29 sierpnia 2015, 13:18 #17
Dryblas: 73 miliony funtów to bym dał za czterech Robbenów, a nie jednego.
» 29 sierpnia 2015, 13:17 #16
xiondz: Cena z kosmosu... *facepalm*

Robben nie jest wart aż takich pieniędzy. Nie dość że ma aż 31 lat (przy jego tendencjach do częstych urazów to ile lat gry jeszcze przed nim? 2? 3?) to własnie najgorsze to że jest on zawodnikiem bardzo kontuzjogennym. Jego wartość rynkowa na chwilę obecną to 28mln euro i jeśli te 73mln funtów (99,7mln euro!!) to klauzula wykupu.. to MU powinni dać sobie spokój ze sprowadzeniem Robbena...

Mam nadzieję że to plotka. Bo jeśli to prawda... to trochę mi to pachnie desperacją w stylu "mamy do wydania 100mln... więc je wydamy nawet jeśli zawodnik jest warty tylko 15mln a jego klub nie chce go puścić to złożymy im ofertę nie do odrzucenia" .. tak mi się to kojarzy -,-
» 29 sierpnia 2015, 13:16 #15
qwe123qwe: Chyba podatnym na kontuzje a nie kontuzjogennym...
» 29 sierpnia 2015, 14:38 #14
xiondz: Ty weź dziecko mnie nie poprawiaj i nie łap mnie za słówka bo tu nie jest jakieś kółko miłośników Jana Miodka.

Ty idź się lepiej uczyć trzymać świecę do komunii bo maj coraz bliżej.
» 31 sierpnia 2015, 11:23 #13
Lechovskyy: Również sie podpisuje pod tym , ten artykuł to kpina :)
» 29 sierpnia 2015, 13:17 #12
mantup89: Takimi newsami DP się kompromituje...
» 29 sierpnia 2015, 13:14 #11
N17: Tak, Robben za 70mln, to może jeszcze Ibra za 80? Dawać! Zrobimy sobie AC Milan U-35 tylko że droższy.
» 29 sierpnia 2015, 13:14 #10
seju: Oj Bart, trochę szacunku do ludzi. Tym artykułem oficjalnie nazwałeś mnie idiotą. Robben nawet 7 baniek nie jest wart.
» 29 sierpnia 2015, 13:13 #9
xiondz: Jego oficjalna wartość rynkowa to 28mln euro ;)
» 29 sierpnia 2015, 13:18 #8
ro7: To byłby chyba interes życia dla Bayernu. 31 letni piłkarz, który był pół roku kontuzjowany za każdą kwotę powyżej 15 milionów euro to czysty zysk. Te ostatnie spekulacje transferowe są dramatyczne, tacy sobie piłkarze za ogromne pieniądze. Miejmy nadzieję, że nic z tego nie będzie.
» 29 sierpnia 2015, 13:13 #7
iMaras: To moze sie udać, ale jak pisałem Roben jest typem zawodnika ktory dużo gra sam i tez wiele trać. U nas oczywiście z LVG moze sie to zmienić. Ja jestem za tym :)
» 29 sierpnia 2015, 13:13 #6
RedMan97: Brukowce w formie!
» 29 sierpnia 2015, 13:12 #5
Luke88: Ań, ań, a nie byo tam Sneijdera? :P
» 29 sierpnia 2015, 13:11 #4
slaweknh: A Gajjjjjtan?
» 29 sierpnia 2015, 13:11 #3
slaweknh: Tek kto to wymyslil jest chory psychicznie.Powinien zostac przebadany bo stanowi zagrozenie dla innych.
» 29 sierpnia 2015, 13:10 #2
Rion: Mision imposible
» 29 sierpnia 2015, 13:10 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.