Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Adios Angel!

» 1 sierpnia 2015, 12:50 - Autor: bar - źródło:
Na początek wszystkich witam i o zdrowie pytam? Wakacje sprzyjają? Pogoda na razie w kratkę, trochę jak burberry. Ale do zniesienia. Co się dzieje w świecie? W Grecji kryzys, na Ukrainie też a we Francji zamachy. Co w kraju? Akta, dymisje rządu, Premier jeździ po kraju i degustuje lody. Czyli po staremu.
Adios Angel!
»
A co w futbolu? Też taśmy i afery. Korupcja w FIFA, rzucają piniondze na Blattera, który, podobnie jak Marysia, jest lekko w szoku. Norwegowie przepraszają, że w ich damskiej reprezentacji grają tylko białe kobiety, Mourinho dalej ciśnie Wengerowi a legendy światowego futbolu wyprowadzają się do Dziewiczych Wysp JUESEJ. I na koniec, transferowy szau pau. Się dzieje!

W końcu czas przejść do meritum. Co piszczy w trawie na Old Trafford? Przyszło kilku ciekawych gagatków i jeśli wierzyć szumnym zapowiedziom bossa to nie koniec emocji w tym okienku. Jednak ten tekst nie będzie traktował o transferach "do klubu", gdyż można o tym poczytać na każdej stronie związanej z piłką a mnie samemu ciężko byłoby wymyślić jakieś nazwisko, które do tej pory nie było łączone z United.

Zajmę się natomiast transferami „z klubu”. A konkretniej Angelem Di Marią, którego zachowanie w ostatnim czasie sprawiło, że nie chcę aby kiedykolwiek zakładał i hańbił legendarną koszulkę Manchesteru United z numerem 7. Co więcej, moje marzenie zostanie na 99% spełnione.

Gdzie odejdzie? Do PSG, czyli tam gdzie miał odejść przed rokiem, ale finansowe fair play nie pozwoliło Paryżanom dopiąć tego transferu w tamtym czasie. Gwiazdeczki ze stolicy Francji, w każdym z wywiadów, dają jasno do zrozumienia, że transfer jest praktycznie zaklepany. Ba, Pastore dzisiaj rano wyjawił wszystkim czego chce Angel - "Chce przenieść się do Paryża." - powiedział.

Ale kto wie gdzie jest Di Maria? Ja nie wiem, Pastore chyba też, van Gaal nie wie na pewno. Wiem natomiast gdzie powinien być 25 lipca - w San Jose, na zgrupowaniu Manchesteru United. Biedaczyna nie dotarł, pewnie nie miał hajsu na bilet. Został za ten występek ukarany grzywną w wysokości dwóch tygodniówek, czyli 360 tys. funtów. Czyniąc długa historię krótką – nie został ukarany. Mnie natomiast ciekawi co zrobi van Gaal gdy go zobaczy? Mam nadzieję, że będzie bolało.

Ci Argentyńczycy coś w sobie mają. Albo czegoś nie mają… Nie wiem, np. mózgu. Pamiętacie, parę lat temu też mieliśmy Argentyńczyka, Tevez się nazywał. Też odstawiał cyrki przy transferze do City. A jak już przeszedł do naszego rywala zza miedzy to co zrobił? Odmówił wyjścia na boisko w meczu z Bayernem i zniknął na trzy miesiące. Ninja. Pojawiam się i znikam, i znikam…

Reasumując. Angel – znikaj! Raz, że piłkarsko drużynie nie dawałeś nic lub w najlepszym wypadku niewiele. Dwa, że cały czas coś ci nie pasowało – a to klimat, a to język, a to styl gry. Trzy, że zachowałeś się całkowicie nieprofesjonalnie i jak znam van Gaala, to nawet jeśli zostaniesz, trawy w Premier League nie powąchasz. Cztery, że zrobiłeś to wszystko grając z 7 na plecach, co sprawia że mam odruchy wymiotne. I pięć, że już rok temu wiedziałeś, iż United będą tylko przystankiem na drodze do PSG. Wiedząc, że w Realu nie pograsz wykorzystałeś Manchester jako żyłę złota i okazję do regularnej gry. Także Ed – ciągnij kasy ile się da od szejków i wyrwij chwasta.

PS. Punkt piąty jest moją subiektywną teorią.


TAGI


« Poprzedni news
Projektant Adidasa spełnił swoje marzenia
Następny news »
Pastore: Namawiam Angela do transferu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (27)


Janks7: Co do Angela to ja nadal nie dowierzam, jak mógł tak potraktować nasz klub, po prostu to mi się w głowie nie mieści, gdy pojawiały się doniesienia po tym jak się do nas przeniósł, że PSG było jego pierwszym wyborem i możliwe jest jego przejście tam w letnim okienku transferowym 2015 roku, to myślałem, że to jakieś żarty, niestety okazało się, że to była prawda, Di Maria nasz klub wykorzystał, by nie stracić sezonu w Realu, a potem odszedł ze stratą finansową dla naszego klubu... Masakra jakaś, niech on się modli, żeby podczas grania w PSG nie miał nigdy okazji trafienia na United w Europejskich Pucharach, bo na OT będzie miał istne piekło - mówiąc dosadniej Aniołek zostanie pożarty w Piekle przez Diabły.
» 4 sierpnia 2015, 22:06 #26
uzil25: Jak dla mnie bar jak zwykle dość dupcy no ale to co ten gość zrobił dla mnie również jest nie pojęte i ciekaw jestem jakie powitanie zgotują mu kibice na Old Trafford w potencjalnym meczu z PSG :)
» 4 sierpnia 2015, 10:05 #25
piter100000: bar masz u mnie łyskacza normalnie :D piękne podsumowanie tragicznego zawodnika
» 2 sierpnia 2015, 17:51 #24
bar: Trzymam za słowo, łychą nigdy nie pogardzę :D
» 2 sierpnia 2015, 19:44 #23
MU1212: podoba mi się ten blog jestem za odejściem Di Marii
» 2 sierpnia 2015, 13:27 #22
Nani27: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2015 12:55

Świetny tekst, zgadzam się w 100 % z autorem. Di Maria zachował się po prostu nieprofesjonalnie, potraktował nasz klub jako przystanek do PSG. W sumie dobrze że potem grał kiche. Jest po prostu za słaby na BPL i każdy kto oglądał mecze z jego udziałem to potwierdzi- to jest liga dla twardzieli, nawet jak się przewrócisz bo nie masz dużo siły fizycznej to wstań i walcz dalej - przykład- Sanchez , Hazard ,Falcao- któremu nie szło , ale zawsze walczył o każdą piłke, on zachowywał się jak profesjonalista i to się ceni.Teraz przeszedł do Chelsea , gość nie boi się wyzwań i chce grać w najlepszej lidze świata i pokazać , że jak najbardziej się tam nadaje- tak zachowuje się profesjonalny piłkarz. Jednak Angel zamiast walczyć i pokazać że jednak nadaje się do tej ligi, ucieka jak tchórz. Niech spada z tąd jak najszybciej i nie hańbi naszej 7. W PSG może sobie tam kiwać tych ogórasów z ligi francuskiej, a wszyscy będziemy wiedzieć że w BPL by się przewracał ;) Jak w tytule - Adios Angel!
» 2 sierpnia 2015, 12:47 #21
UnMishii: Co ta tekst :D beka
Koleś po prostu ucieka z tego rozpadającego się wraku drużyny Luja. I tak by nie pograł tego co chciałby grać. W PSG wystrzeli.
» 1 sierpnia 2015, 23:50 #20
maly26: wystrzeli bo tacy słabi fizycznie jak Di Maria nie nadaje się do tej ligi. A we Francji będzie jeździł bo będzie miał miejsca jak na treningu między tyczkami
» 2 sierpnia 2015, 13:03 #19
razzor91: Ale dlaczego winisz człowieka, że chciał zarobić? Sorry, czasy się zmieniają, dziś każdy piłkarz gra dla pieniędzy.
Rozumiem, że jesteś jedynym prawym i sprawiedliwym i jakby ktoś zaoferował Ci kupę hajsu to byś nie przyszedł.
LVG sam go sprowadził, jako najdroższy transfer na Wyspy Brytyjskie zza granicy i stawiając go jako jednego z najlepiej zarabiających graczy w lidze. Teraz rodzi się pytanie, czy ten zawodnik był nam potrzebny? Czy LVG odpowiednio odciążył go z presji? Nie zapominajmy, że zarówno tutaj jak i wszędzie mówiło się, że zawodnik za 65mln funtów ma grać lepiej. Nie grał, podobnie jak inny rewelacyjnie zarabiający gracz z Ameryki Południowej.
Od razu zaznaczam, jakby ktoś z tekstu się nie zorientował, nie jestem zwolennikiem Holenderskie menadżera, a wolałbym, żeby zeszły sezon był Moyesa. Od razu odpowiem na oczywistą odpowiedź. To w zeszłym sezonie oprócz DDG Mata i Afro byli graczami, którzy wyróżniali się na plus, a nie Ci, których sprowadził LVG (jedynie Blind i Herrera mieli przebłyski).
A teraz United jest w plecy przez samego Di Marie jakieś 26mln Funtów (transfer plus goła tygodniówka).
» 1 sierpnia 2015, 22:55 #18
bar: 1. o kasę klubową bym się nie martwił za bardzo - w United hajs się zgadza jak nigdzie indziej aktualnie.

2. Czasy się zmieniają, ale to wcale nie musi mi się podobać.

3. LVG popełnił błąd i sam się do tego przyznał. Duży błąd bo zapłacił spore pieniadze, ale jeśli go sprzeda, lwia część się zwróci. Też nie zapominajmy, że transfer di marii przyniósł zyski czysto marketingowe i przypuszczam, że spokojnie pokryły one jego wynagrodzenie jak i część kwoty transferowej. Także strata finansowa, jeśli w ogóle jakaś będzie, to stanie się niezauważalna.

4. Taki zawodnik był nam potrzebny, ale jak sie okazało nie wytrzymał presji, obciążeń siłowej ligi i nie miał jaj żeby powalczyć. Bo umiejętności miał na pewno.
» 2 sierpnia 2015, 11:52 #17
razzor91: ad.1. To, że hajs się w United zgadza, nie oznacza, że trzeba go wydawać na lewo i prawo, niekoniecznie słusznie. Poza tym, z tego co pamiętam United wypuściło obligacje, które trzeba będzie spłacić, więc hajs się na pewno przyda. Wiem, że jak nie włoży się kasy w zespół, to nic się dziś nie ugra, ale trzeba to robić z sensem, bo wydać 200mln na transfery, które nic nie wniosą, potrafiłby każdy.
ad.2. Mi też się to nie podoba, ale tak jest i trzeba się z tym pogodzić. Dzisiaj, mało który piłkarz pozostaje wierny klubowi na wiele długich lat, nie mówiąc o całej karierze.
ad.3. Tutaj nie jestem pewny twoich przypuszczeń o zysk marketingowy z zawodnika, w końcu to całkiem spora suma straty. W moich wyliczeniach i tak pominąłem bonusy jakie piłkarze otrzymują za występy czy gole bądź asysty, oraz prowizje dla agenta za podpisanie kontraktu, czy dla samego piłkarza.
ad.4. Owszem, ale czy nie dało się przewidzieć, że podobnie jak w przypadku Falcao nie miał warunków na grę w Anglii? Można podjąć to pod ryzyko zawodowe, które nie wypaliło, owszem, jednak uważałem wtedy i teraz również uważam, że w tamtym czasie dużo bardziej potrzebny był na obrońca klasy światowej, jednak LVG postawił na McNaira i Blacketta, którzy nie oszukujmy się, nie dorosną nigdy do poziomu Vidica czy Rio.
» 2 sierpnia 2015, 12:43 #16
Veon: Di Marie należy winić nie za to, że chce zarobić, ale za kompletny brak profesjonalizmu i brak szacunku dla klubu. (nie stawienie się na zgrupowanie)

Natomiast LVG należy winić za sprowadzenie zawodnika który od początku żalił się, że on chciał grać w P$G, ale tamci nie mogli go kupić.
» 2 sierpnia 2015, 12:48 #15
bar: Oczywiście, nie mówię żeby szastać hajsem na prawo i lewo, ale taka pomyłka nie będzie tragedią w sensie finansowym. Ogólnie polityka United od odejścia Fergiego mi się nie podoba, ale chyba jest to konieczność jeśli chce sie walczyć o najwyzsze cele.

"LVG postawił na McNaira i Blacketta, którzy nie oszukujmy się, nie dorosną nigdy do poziomu Vidica czy Rio." - Byłbym ostrożny z wyciąganiem takich wniosków odnosząc się do zawodników kolejno 20 i 21 letnich do tego grających na obronie. Smalling czy Jones raczej do takiego poziomu nie dojdą. Są solidni ale do wymienionych przez Ciebie legend brakuje im sporo. Niestety.
» 2 sierpnia 2015, 13:57 #14
Kilerek7: Racja coś z tymi Argentino jest: Rojo też jakieś jaja z paszportem miał. Di Maria wygląda naprawdę jakby nie miał mózgu, głupotą od niego zalatuje jak się na niego spojrzy. To co teraz odwalił to jest żałosne i trzeba go się pozbyć by nie się nie denerwować. To samo tyczy się DDG, niby siedzi cicho ale widać, że ma focha z tym Realem, a ten z kolei zakupił Casillę, by nas wyprowadzić z równowagi, bo oni już nie muszą kupić, a DDG sika w majtki z podniecenia, że do nich musi. Oni nam Ramosa nie oddadzą i zostaniemy z niczym. Rozumiem LvG, że chce go sprzedać dla dobra drużyny, ale rozumiem, też zarząd bo nie można dać się tak doić przez Real, gdybym był właścicielem United, to za takie numery Realu, dałbym jakiś zakaz jakichkolwiek transakcji na linii Real - MU przez najbliższe lata, każda ich oferta lądowała by w koszu, a za zapytanie dostali by zrypę, by nabrali szacunku to może bym przywrócił rozmowy. Nie może tak być, że największe nasze gwiazdy biorą za grosze, a my od nich nikogo nie możemy kupić. Czas obalić te hegemonie tych klubów, bo to, że wygrali najwięcej LM, nie świadczy o wielkości.
» 1 sierpnia 2015, 20:02 #13
becks7777: Z pierwszymi dwoma zdaniami się zgadzam im dalej w las tym niestety nie masz racji.
» 3 sierpnia 2015, 13:20 #12
szabo1878: "Ci Argentyńczycy coś w sobie mają. Albo czegoś nie mająâ€Ś Nie wiem, np. mózgu."

to ci wyszlo :P taki smieszek
» 1 sierpnia 2015, 19:49 #11
Bena1878: bo teraz wiekszosc pilkarzy gra tylko dla pieniedzy malo jest zawodnikow takich jak np Lewandowski ktory przeszedl do Bayerny 2/3 wynagrodzenia ktore dostalby w rm.
taki falcao strzela bramke klepie sie w herb MU i mowi jaki to on czerwony diabel po czym przechodzi do cfc i teraz bedzie jaki to on niebieski
» 1 sierpnia 2015, 17:15 #10
UnMishii: No falcao chciał zostać, a to że luj wyrzuca go z drużyny to nie jego wina.
» 2 sierpnia 2015, 00:03 #9
HubsS1: Niestety, ale Di Maria zachował się jak szuja...
Jeszcze nie ma ikry, by powiedzieć, że odchodzi do PSG. Rzuca słowa na wiatr, miesiąc temu zapewniał, że zostanie w MU. W dzisiejszych czasach piłkarze zachowują się jak rozkapryszone panienki.
» 1 sierpnia 2015, 15:46 #8
micsie03339: A wiesz jak naprawdę jest z tym Di Marią? Może został by dopiąć transfer a LVG nie chciał tego po wiedzieć wprost?
Co do Teveza, to United go wystawiło a nie on nas taka prawda, a takiego piłkarza nam brakowało w ostatnich sezonach.
» 1 sierpnia 2015, 15:10 #7
Bena1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2015 17:16

101% racji ! to MU nie chcialo Teveza tak samo jak Hargreavesa !! gdy gral u nas nie bylo ze cos nie pasi ! zawsze gral na 100%
» 1 sierpnia 2015, 17:12 #6
bar: powiem tylko tyle - żaden zawodnik nie jest ważniejszy niż klub, a Tevez właśnie tak uważał. Umiejętności mu nie odmawiam, ale człowiekiem był co najmniej niezrównoważonym.
» 2 sierpnia 2015, 11:55 #5
micsie03339: Na postawie czego twierdzisz, że chciał być ważniejszy niż klub?
Na postawie tego że United wypieło się na niego, a gdy nie udało się zatrzymać Ronaldo, łaskawie zaproponowali mu kontrakt no chyba, żartujesz sobie.
» 2 sierpnia 2015, 23:08 #4
bar: United się na niego wypięło? a co on jest? Królowa Anglii, że trzeba wokół niego skakać. Przegrał rywalizację z Berbatovem, nie mógł pogodzić się z rolą rezerwowego i nie miał ambicji, żeby walczyć do końca. Zaczął gwiazdorzyć i został wywalony z klubu. Odszedł do największego rywala, obrażał Sir Alexa Fergusona, pokazał faka Neville'owi i po strzeleniu bramki United cieszył się jakby spędził wieczór z Charliem Sheenem. Czyli generalnie nasrał i napluł na symbole Manchesteru United... a Ty go bronisz, dziwne.
» 3 sierpnia 2015, 12:49 #3
micsie03339: Tak wypieło się, a to co robił po odejściu nie ma znaczenia, oceniając to jak United go potraktowało, a jeśli by nie był potrzebny nie było by oferty kontraktu po odejściu Ronaldo, nie trzeba był królową by oczekiwać szacunku.
» 3 sierpnia 2015, 16:40 #2
Szymekas: nic dodać nic ująć ;).

nie chce udowodnić swojej wartości w MU, droga wolna.
» 1 sierpnia 2015, 15:09 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.