Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

ICC: Porażka z PSG na zakończenie Tournée 2015

» 30 lipca 2015, 04:59 - Autor: Rio5fan - źródło: DevilPage.pl
Fatalna postawa obronna Manchesteru United oraz skuteczność Paris Saint-Germain to dwie główne przyczyny porażki Czerwonych Diabłów w spotkaniu zamykającym tegoroczne tournée po Stanach Zjednoczonych.
ICC: Porażka z PSG na zakończenie Tournée 2015
» Fatalna postawa obronna Manchesteru United oraz skuteczność Paris Saint-Germain to dwie główne przyczyny porażki Czerwonych Diabłów w spotkaniu zamykającym tegoroczne tournée po Stanach Zjednoczonych. Gracze Louisa van Gaala nie zdołali obronić trofeum, które trafiło w ręce PSG
Louis van Gaal był konsekwentny i dokonał tylko jednej zmiany w porównaniu do wyjściowego składu, który wybiegł na konfrontację z Barceloną. W środku pola Morgana Schneiderlina zastąpił Bastian Schweinsteiger.

Na razie nie wiadomo, czy ta jedenastka ósmego sierpnia wybiegnie na murawę Old Trafford na starcie ligowe z Tottenhamem.

Pierwszą sytuację do zdobycia bramki mieli podopieczni Laurenta Blanca. Już w drugiej minucie David de Gea popełnił błąd przy rozegraniu i omyłkowo podał do Zlatana Ibrahimovicia. Szwed znalazł się z piłką na linii pola karnego, jednak jego strzał poszybował wysoko ponad bramką.

Pierwsze minuty tej konfrontacji upłynęły pod znakiem walki o dominację w środku pola. Obie drużyny dosyć nerwowo rozgrywały swoje akcje i nie potrafiły dłużej utrzymać się w posiadaniu piłki.

Pierwszy strzał na bramkę PSG odnotowano po upływie dwunastu minut. Piłkę przed polem karnym rywali przejął Memhpis Depay i próbował zaskoczyć Kevina Trappa, jednak nie sprawił Niemcowi zbyt dużych kłopotów.

Na kolejną ciekawą sytuację kibicom przyszło czekać zaledwie cztery minuty. Bastian Schweinsteiger popisał się dokładnym dograniem do Ashleya Younga, a ten wyłożył piłkę Depayowi. Holender włożył w strzał z pierwszej piłki mnóstwo siły, jednak zdecydowanie zabrakło mu precyzji.

Tuż przed upływem dwudziestej minuty Zlatan Ibrahimović zdołał oddać strzał głową po rzucie rożnym, jednak i tym razem futbolówka nie zmierzała w światło bramki.

Dwie minuty później Juan Mata skierował piłkę do bramki PSG, jednak radość fanów United przerwał asystent arbitra, sygnalizując pozycję spaloną Hiszpana.

Odpowiedź piłkarzy Laurenta Blanca była już skuteczna. W 25. minucie Blaise Matuidi wykorzystał fantastyczne długie podanie Thiago Silby i posłał piłkę obok bezradnego Davida de Gei.

Po upływie pół godziny gry po raz kolejny dobrą współpracą popisali się Memphis Depay i Wayne Rooney. 21-latek obsłużył kapitana Manchesteru United dobrym podaniem, lecz ten posłał piłkę daleko od bramki Trappa.

W rewanżu rywale powiększyli swoje prowadzenie. Szybki kontratak zespołu zakończył się precyzyjnym wykończeniem akcji w wykonaniu Zlatana Ibrahimovicia. Asystę przy trafieniu Szweda zaliczył Maxwell.

Czerwone Diabły próbowały złapać kontakt z rywalami za sprawą Memphisa Depaya, który uderzał na bramkę z rzutu rożnego. Niezbyt dobrze ze swoich obowiązków wywiązał się bramkarz PSG, jednak z asekuracją pospieszyli jego koledzy z defensywy.

PSG mogło zdobyć trzeciego gola jeszcze przed zakończeniem pierwszej odsłony, jednak ze strzałem Lucasa poradził sobie David de Gea.

Po doliczeniu jednej minuty irlandzki arbiter Alan Kelly zaprosił obie strony na przerwę.

Louis van Gaal zdecydował się na dokonanie trzech korekt w składzie swojej drużyny na drugą połowę. Na murawie zameldowali się Morgan Schneiderlin, San Johnstone oraz Andreas Pereira. Zmian dokonał również Laurent Blanc.

Dziesięć minut po wznowieniu gry Pereira precyzyjnym podaniem odnalazł Juana Matę w polu karnym przeciwników. Hiszpan nie potrafił jednak skutecznie opanować piłki, która uciekła poza linię końcową.

W odpowiedzi Edinson Cavani oddał celny strzał, z którym bez problemu poradził sobie Johnstone.

W 63. minucie piłkarze Manchesteru United wymienili szybkie podania w polu karnym rywali, jednak uderzenie Depaya zostało skutecznie zablokowane przez obrońców.

Chwilę potem Cavani urwał się obrońcom United i zgrał piłkę do Ibrahimovicia. Ten próbował przelobować wysuniętego Johnstone’a, jednak futbolówkę zatrzymali asekurujący bramkarza defensorzy.

Louis van Gaal dokonał kolejnych dwóch roszad w swoim zespole. Plac gry opuścili Luke Shaw oraz Phil Jones, a pojawili się na nim Antonio Valencia i Chris Smalling.

Na kwadrans przed końcem gry arbiter po raz pierwszy wyciągnął żółtą kartkę. Karę za faul na Waynie Rooneyu otrzymał Marqiunhos.

W 77. minucie Sabaly mógł strzelić trzeciego gola dla podopiecznych Laurenta Blanca. Gracz PSG znalazł się w sytuacji sam na sam z bramkarzem United, lecz chybił celu. Sytuację swoim złym podaniem sprokurował Michael Carrick.

Minutę później żółty kartonik obejrzał Antonio Valencia, który został ukarany za spóźniony atak na Lucasa Digne’a.

Na ostatnie dziesięć minut na boisku zjawili się Jesse Lingard oraz Sean Goss.

W końcowych fragmentach spotkania na boisku nie działo się zbyt wiele. Manchester United ostatecznie uległ Paris Saint-Germain i nie zdołał obronić trofeum International Champions Cup. Trofeum za tegoroczną edycję powędrowało w ręce PSG.

International Champions Cup
Manchester United – Paris Saint-Germain 0:2 (0:2)

(Matuidi 25’, Ibrahimović 34’)

Manchester United: De Gea (Johnstone 46’) - Darmian, Jones (Smalling 66’), Blind, Shaw (Valencia 66’) - Schweinsteiger (Schneiderlin 46’), Carrick (Goss 81’), Mata (Lingard 81’), Depay - Young (Pereira 46’), Rooney.

PSG: Trapp - Van der Wiel (Marquinhos 46’), Aurier (Luiz 46’), Silva (Sabaly 62’), Maxwell (Digne 46’)- Verratti (Rabiot 62’), Stambouli (Nkunku 70’), Matuidi (Kimpembe 70’), Moura (Ongenda 70’) - Ibrahimović (Bahebeck 70’), Augustin (Cavani 46’).


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United - Paris Saint-Germain
Następny news »
Carrick: Najważniejszy jest mecz z Tottenhamem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (192)


Diabelred: Lambert - 33 lata, 30 goli w PL, bardzo slaba wartosc marketingowa, sprzedany do WBA za 3 mln funtow
van Persie - 32 lata, 114 goli w PL, bardzo dobra wartosc marketingowa, sprzedany do Fenerbahce za 4 mln funtow

:)

I nie piszcie mi, ze tak tanio sprzedalismy Holendra z powodu jego zarobkow i ze nikt z takimi zarobkami by go nie kupil. Van Persie majac swiadomosc, ze u nas nie bedzie pierwszym wyborem, pewnie poszedlby gdzie grac nawet za te 50 tys, byleby tylko regularnie grac, by jak najlepiej przygotowac sie do ostatniej dla niego imprezy pilkarskiej Euro 2016.
» 1 sierpnia 2015, 01:55 #94
Kilerek7: #mufc have asked PSG about the availability of Lucas Moura. [mirror]
» 1 sierpnia 2015, 00:17 #93
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2015 20:45

Szukam info z tą ofertą ale nie mogę wyczaić, czyżby jakaś perełka i ten cały surprise?, tylko to jest prawy obrońca, na co nam kolejny? Czyżby LvG chciał z niego zrobić skrzydłowego? A może z Darmiana? heh
» 31 lipca 2015, 20:40 #92
Kilerek7: Właśnie miałem to pisać, co to za gość? Jakaś mania na te Pedra:D
» 31 lipca 2015, 20:26 #91
Kilerek7: Eee tam to raczej do młodych.
» 31 lipca 2015, 20:57 #90
Arkin: "Nie wiadomo czy Benzema jest lepszy od Girouda. Giroud też w innej lidze dużo strzelał, a był nawet królem strzelców."
» 31 lipca 2015, 16:15 #89
kckMU: zgaduje, że z kanonierów?

oni mają hopla na punkcie porównań z innymi ligami.
» 31 lipca 2015, 17:07 #88
cropps: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2015 18:45

Oni mają hopla na punkcie swojego składu. Co roku mają wg ich najlepszy skład, a jak przychodzi co do czego to wiadomo.... Nie mniej jednak w tym roku mogą być groźni jeśli rozegrają cały sezon równo. Choć i tak myślałem, że kupią kogoś do ataku, a tak na prawdę kupili tylko Czecha. Jak dla mnie mogą powalczyć o majstra, a równie dobrze o 4 miejsce.
» 31 lipca 2015, 18:44 #87
dawidlp92: Jak patrzyc na nasz sklad to brakuje nam poprostu takiego Zlatana w ataku ... W kazdej innej formacji mamy zajeb*sty sklad
» 31 lipca 2015, 08:27 #86
Kilerek7: Na stronie Lazio pisze, że dawaliśmy 25 mln za De Vrija i 35 mln za Andersona ale odrzucili. Moim zdaniem proszenie się pracodawcy o sprzedaż pracownika jest złe, powinno się najpierw skusić gracza, dotrzeć do niego i dowiedzieć się czy chce u nas grać, jeśli tak to gracz powinien nam pomóc w tym by do nas przejść, bo logiczne, że jego klub go nie sprzeda jak jest dobry. Dajemy kwoty adekwatne do umiejętności, a prawda jest taka, że pracodawca piłkarza chciałby pewnie z 3 razy tyle i bez tej logiki w zakupach nie ma zakupów.
» 30 lipca 2015, 23:24 #85
Kilerek7: Ale tak jak napisałeś, dany piłkarz jest wart jakąś tam cenę, ale kluby życzą sobie za nich czasami 2 razy więcej, albo odrzucają wielkie oferty. Jeśli np. poszła oferta za Mullera 100 mln to trzeba być idiotą by odrzucić taką kasę, tym bardziej, że to nie Ronaldo. Ceny piłkarzy strasznie się pozmieniały, dzisiaj dobrego grajka nie kupisz za realną jego wartość a musisz przepłacać, a gwiazdy ukształtowane to minimum 100 mln.
» 30 lipca 2015, 23:54 #84
Kilerek7: Mam niestety złe przeczucie, że Herrera będzie ofiarą tego systemu. Jeśli zagramy klasyczne 433 a nie takie bardziej 4231 z SPO, to Ander częściej dostanie szanse wydaje mi się do rotacji z Schnederlinem, bo Bastian i Carrick raczej mają pewne, aż ich kontuzja jakaś nie zdejmie. Jeśli natomiast zagramy z 10, no to ucierpi jeszcze Schnederlin, bo na 10 będzie Depay albo Mata.
» 30 lipca 2015, 22:49 #83
Kilerek7: W meczu PSG widać było jaką różnice robił Bastian, nawet Carrick przy nim wyglądał kiepsko, nie zapominajmy jakiego kalibru zawsze był to zawodnik a jakim Carrick. Więc nie sądzę, aby LvG go posadził na ławie, albo do dziadków przyczepi Morgana albo Herrerę.
» 30 lipca 2015, 23:05 #82
Kilerek7: Nie jestem fanboyem Niemca i oglądałem mecz, uważam, że bardzo dobrze dyrygował grą, niezłe przerzuty, tylko nie miał komu zagrywać bo nikt mu się nie pokazywał.
» 30 lipca 2015, 23:18 #81
Kilerek7: Też tak bym chciał i wolałbym, żeby to Bastian był pierwszym wyborem, bo ewidentnie jest lepszym wizjonerem gry, a do niego Morgan i Herrera i tak powinna wyglądać trójca w środku.
» 30 lipca 2015, 23:55 #80
RedDevils4life: Panie LvG! Smalling na środek za Blinda, Herrera do składu i koniecznie Depay na skrzydło. Inaczej znowu będzie jakaś kicha przez pół sezonu. Niby to tournee, ale powinniśmy już tutaj kreować 11. A skoro ona według naszego menago ma tak wyglądać... Louis to chodząca niewiadoma. Zrozumiał ile daje Herrera i od nowego sezonu rezygnuje z niego. Czemu nie możemy budować jednego składu? Co sezon byśmy coś odkrywali i dokładali do 11 aż powstałby mistrzowski skład. No, ale rezygnujemy z czegoś co się sprawdza i marnujemy kolejny rok na eksperymenty. Przynajmniej póki co tak to wygląda.
» 30 lipca 2015, 22:04 #79
Arkin: Johnstone coś Ty wrzucił na tt? :(
» 30 lipca 2015, 21:52 #78
Arkin: Abra, chyba ci nie wyszła (co dziwne) złośliwość.
» 30 lipca 2015, 21:51 #77
Kilerek7: Ten mecz pokazał jaka jest rzeczywistość, dobrze, że LvG zapowiedział 433 i ma nadzieje, że przesunie Depaya na bok, Rooney zacznie coś strzelać i Herrera będzie grać regularnie. My musimy kreować sytuacje, bądźmy szczerzy, zakupiliśmy dobrych piłkarzy ale nie gwiazdy, po za Bastianem i Rooneyem, reszta to nie są nazwiska wielkiego kalibru. A taki Ibra robi różnicę, podobał mi się też Verratti i Matuidi, te murzyny to potrafią ganiać. A u nas? 31 letni emeryt do kreowania gry oraz napastnik co był większość kariery cieniem Ronaldo i grał cofnięty. Trochę mało tych gwiazd i LvG słusznie mówi, że trzeba graczy co decydują o losach meczów. PSG nie zagrało wielkiego meczu, ale jak patrzę na ich skład a nasz to wyglądamy jak chłopcy do bicia. Jak dojdzie Di Maria to napewno się odnajdzie bo ich styl jest w sam raz dla niego. Lavezzi, Pastore, Lucas, Di Maria a u nas Young, Depay, Pedro, Mata. Różnica aż się rzuca w oczy. Czytałem, że chcemy De Vrija, nie wiem czy koleś lepszy niż Otamendi, ale nam potrzebny jest lider obrony z doświadczeniem. Na koniec największy błąd LvG jaki zamierza zrobić to granie Blindem na SO, wierzę, że tylko do czasu kupna nowego stopera o ile jest w planach. Smalling musi mieć podstawę i do niego dałbym Rojo, lubię Blinda, mądry to grajek, ale nie nadaje się na SO, a LvG widzi co innego, no bo trzeba pupila upchać, sory wygląd samuraja z kitką to za mało by być jak np. Caceres.
» 30 lipca 2015, 19:37 #76
Kilerek7: Pewnie tak będzie, bo wtedy Pedro grałby z Matą na skrzydle. Tylko jak można dawać za napastnikiem skrzydłowego a nominalny SPO gra na skrzydle. LvG tymi ceregielami zabija możliwości tych piłkarzy, Depay na SPO nie stanie się drugim Ronaldo.
» 30 lipca 2015, 21:11 #75
Kilerek7: A jak przyjdzie jakiś grajek za Di Marię?
» 30 lipca 2015, 22:43 #74
Kilerek7: Chodziło mi o tą bombę transferową, gdzie ją upchać.
» 30 lipca 2015, 23:07 #73
Kilerek7: Jeśli przyjdzie napastnik jakiś mega a mamy grać 433 to i tak nie wygryzie Rooneya chyba, że Roo zagra na 10 tce kosztem pomocnika z tyłu. Skrzydłowy inny niż Pedro? Może ale kto? No właśnie!, więc zostaje chyba obrońca tylko jaki? Dzisiaj mija chyba ostatni dzień tego Surprise i nic się nie stało, ach te media.
» 30 lipca 2015, 23:57 #72
darjusz1986: na Interii w dziale sport podali ze United kupili pedro!!
» 30 lipca 2015, 19:32 #71
DjTED: [link usunięty] youtube.com/watch?t=176&v=CW_WdibOXKY napastnik Totków
» 30 lipca 2015, 18:41 #70
mantup89: Piszcie sobie co chcecie, czytam te wasze wywody po kilkanaście linijek, pseudo-analizy. Dla mnie to jest proste, Blind to nie środkowy obrońća, a Jones jest za słaby na pierwszą 11. Mata to nie prawy skrzydłowy a Depay to nie 10. To jest tak proste, że nie do wiary czemu trener i większość ludzi tego nie widzi.
» 30 lipca 2015, 18:20 #69
GandiGanda: Od nowego sezonu gramy 4-3-3, Luis sie wygadał i to mnie cieszy, tylko ze bedzie znowu brak miejsca dla herrery a ten pilkarz bedzie fenomenalny.... Marian odchodzi to Pereire dostanie wiecej szans i zobaczycie jak bedzie latał po skrzydłach
» 30 lipca 2015, 18:03 #68
Arkin: Nie wiem czy czytałeś/słuchałeś CAŁEJ konferencji, ale Lui mówił, że:

- będzie grał 4-3-3, które to stosował na tournee
- które to również grał pod koniec sezonu 14/15
- na pozycji 10 widzi Depaya, na ŚO Blinda

Czyli to będzie 4-2-3-1. Depay będzie na pozycji Fellainiego, czyli taki podwieszony napastnik. Ja jakoś tego nie widzę.
» 30 lipca 2015, 18:10 #67
GandiGanda: nie czytałem ale dzieki za przyblizenie sytuacji. troche slabo bo w takim razie Herrera i tak na lawce jesli wyjdziemy dwoma DM'ami... szkoda chlopaka bo blokują mu troche rozwój
» 30 lipca 2015, 18:44 #66
Amycus: Podobno Benzemy nie ma razem z resztą składu Realu. Myślicie że to ta bomba o której mówił LvG? :P
» 30 lipca 2015, 14:46 #65
kckMU: daj Bóg żeby to 4-3-3 było!
» 30 lipca 2015, 14:36 #64
Arkin: LvG powiedział, że będziemy grac podobnie jak na tournee, czyli 4-2-3-1.
» 30 lipca 2015, 17:47 #63
Kilerek7: Reusik chcesz zostać tutaj redaktorem?:D
» 30 lipca 2015, 19:45 #62
szabo1878: tragedia. i nie chodzi mi tu o wynik, bo w sparingach nie to jest najwazniejsze, ale nasza gra byla po prostu okropna. z barcelona tez nie gralismy ladnie, ale z barca nie da sie grac ladnie. z kolei psg to bardzo dobry klub, ale nie moze byc tak, ze nawet wlasnej polowy nie mozemy przejsc!

wyprowadzenie pilki z obrony w tym meczu to bylo kompletne ZERO. to jest wina zarowno obroncow, ktorzy czesto grali do tylu, jak i ofensywnych graczy, ktorzy za malo sie ruszali z przodu.

gra skrzydlami to rowniez zero. niestety ale lewa strona w pierwszej polowie funkcjonowala tylko i wylacznie dzieki Shaw'owi (wroce do niego za chwile), a prawa strona chyba ani razu nie przeszla linii obrony psg. Mata gral bardzo dobrze w pierwszej polowie, kilka razy skrecil przeciwnikow, ale od skrzydlowego (szczegolnie w formacji 442) wymaga sie glownie zejscia do srodka ze strzalem, lub zejscia do linii i wrzutki. Juan z kolei ladnie kiwal i staral sie, ale ostatecznie nic z tego nie wychodzilo.

ponadto byl to tragiczny mecz w wykonaniu Depaya. pakowal sie z pilka w najwiekszy tlum, i chociaz w pierwszej polowie jeszcze jako tako gral i sie staral, to juz w drugiej bardzo czesto stal, kiedy nasi pomocnicy sie meczyli, zeby cos rozegrac.

ale nie wszyscy zasluzyli na opieprz. doskonaly mecz zagral Shaw. kilka ladnych rajdow, ciagle sie podlaczal, raz nawet polozyl trzech przeciwnikow :P

bardzo fajna zmiane dal Pereira. poslal 2 albo 3 grozne wrzutki i na pewno byl duzo bardziej aktywny niz Young.

do tego Rooney, ktory moze nie zagral wybitnego meczu, ale widac bylo ze sie stara, tylko koledzy mu nie pomagaja.

nie bede pisac o Davidzie, bo moze po prostu ma jakies problemy osobiste, albo po prostu sie zle czul. jeden slaby mecz nie swiadczy o tym, ze De Gea chce wymusic transfer.

mam nadzieje, ze ten mecz to byla wpadka, wynikajaca ze zmeczenia, czy czegokolwiek innego, i na Tottenham wyjdziemy agresywnie, ostro i skutecznie.
» 30 lipca 2015, 14:11 #61
Mistrz1908: "z kolei psg to bardzo dobry klub, ale nie moze byc tak, ze nawet wlasnej polowy nie mozemy przejsc! "

Że co?
» 30 lipca 2015, 14:16 #60
szabo1878: no a nie bylo tak? pelno podan na metr do pomocnikow, ktorzy naciskani oddawali pilke do tylu. i tak w kolko.
» 30 lipca 2015, 14:34 #59
krzysiek1239: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2015 14:08

http:// fangol.pl /view/ 109926/ shaw-polozyl-3-graczy

Ten sezon będzie należał do Shawa! Van Gaal ma racje... ;)
» 30 lipca 2015, 14:07 #58
mgs: Nikt mu nie kazał przenosić się do Manchesteru skoro tak dobrze było mu w Madrycie.
Po co do nas przyszedł? Żeby po 4 lata się wynieść?
» 30 lipca 2015, 13:58 #57
Gallacher: Po prostu dla De Geai nasz klub to tylko przystanek do wielkiej kariery tak jak z CRonaldo.
» 30 lipca 2015, 14:09 #56
szabo1878: no wlasnie, dobre pytanie
» 30 lipca 2015, 14:36 #55
mario93: Real Madryt - C.Ronaldo
Barcelona - Messi
Bayern Monachium - Robben
Chelsea - Hazard
PSG - Ibrahimovic
City - Aguero
United - ??

Moim zdaniem brakuje nam lidera w zespole, a Rooney obecnie w przeciwieństwie do wymienionych graczy nie potrafi utrzymać jakości przez dłuższy czas..
» 30 lipca 2015, 13:22 #54
Gale: U Van Gaala liczy się drużyna, więc nie będziemy mieć lidera. Poza tym nie sądzę aby Hazard i Aguero byli jakimikolwiek liderami w Chelsea i City.
» 30 lipca 2015, 13:27 #53
kckMU: Hazard już podchodzi pod lidera.
» 30 lipca 2015, 13:39 #52
soldier: Niestety masz rację. Rooney to nadal dobry gracz, ale nie ukrywajmy, cień Wayne'a z przeszłości.
» 30 lipca 2015, 14:12 #51
wojtus888: Możliwe, że będzie to Depay :)
» 30 lipca 2015, 22:39 #50
laskavvv: hahahahaha :D
» 30 lipca 2015, 17:38 #49
wojtus888: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2015 12:48

Zgadzam się z większością, jest to mecz towarzyski, tak więc postawę naszych zawodników trzeba traktować z przymrużeniem oka. Dziwię się jednak, gdy widzę, że ktoś taki jak Matuidi przepycha Phila Jonesa ( nawet jeżeli jest to mecz towarzyski ) .

Kiepska gra w ataku. Depay widać, że ma wielkie umiejętności i próbuje je z całych sił wykorzystać na boisku. Takie jednak zagrania piętką czy dryblingi często kończą się u niego stratą piłki. Roo też dziś dużo strat.

Ogółem na plus zasługuje ponownie Mata, Shaw, a także Perreira. Ci zawodnicy są już chyba gotowi na Premier League. Darmian pierwsza połowa dosyć nerwowa no i moim zdaniem miał lekki udział w drugiej straconej bramce. W drugiej połowie jednak pokazał, że potrafi grać w defensywie i uratował nam parę groźnych sytuacji. O reszcie dowiemy się 8 sierpnia...
» 30 lipca 2015, 12:46 #48
FutureIslands: LVG zapowiedział, że Blind zagra na ŚO z totkami.

Trzeba mieć nadzieję, że uda im się z Chrisem jakoś pograć.
Kiepsko to widzę.

Poza tym obawiam się, że starość po mału dopada też Roo

Obym się mylił, ale bez ADM i DDG możemy mieć powtórkę z sezonu Moysego.
» 30 lipca 2015, 12:34 #47
Yaankes: Co można powiedzieć po tym meczu? Po co nam ten przeciętny De Gea?

Serio, dwie bramki i obie można zapisać na jego konto, jak zwykle popisał się grą na przedpolu. Pierwsza bramka padła po jego błędzie, wyszedł do piłki, przez co bodajże Shaw bał się ostro ją zaatakować żeby nie spowodować jakiejś kontuzji, gdyby to była liga to Shaw po prostu wjechałby jak czołg, a przez to że De Gea nie wiadomo po co wyszedł do tej piłki, nie mógł nic zrobić bez narażania się na kontuzję. Kolejny gol i znów to samo, De Gea zamiast przeciąć podanie to stanął na linii i patrzył jak Ibra wybiega zza pleców. Myślę, że większość bramkarzy po prostu przecięłaby to podanie.

Nasza linia obrony, Darmian gra dobrze, Shaw ma jeszcze czas, Blind może i nie zachwyca, ale przyda się taki obrońca, który potrafi rozgrywać piłkę, Jones, przy pierwszej bramce rozgrzeszałbym go stawką meczu, z racji tego że z pewnością widział De Geę i Shawa, po prostu nieco odpuścił by nie dopuścić do zderzenia. W takich meczach trzeba brać poprawkę na grę w obronie, w lidze Jones walczyłby pewnie do końca i nie patrzyłby na to, czy w kogoś uderzy, w meczu towarzyskim nie ma potrzeby ryzykować. Przy drugiej bramce zaspał zupełnie, nie kontrolował tego co dzieje się za nim i nawet nie spróbował wślizgiem przeciąć tego podania.

Jak powiedziałem, grę obrońców trzeba brać z przymrużeniem oka, bo w meczach towarzyskich często odpuszczają, gdy widzą że może zrobić się niebezpiecznie dla zdrowia. Pierwsza bramka padła po bardzo niebezpiecznej sytuacji, bo w sumie cała czwórka przy pełnym zaangażowaniu mogła się zderzyć, a pamiętajmy że obie drużyny dbają o swoje zdrowie przed sezonem. Jones ogólnie nie jest dla mnie i nigdy nie był materiałem na grę w United, potrzeba transferu i myślę, że Van Gaal dogaduje jakiś cichy transfer, ma jeszcze miesiąc, więc spokojnie.

Osobiście mam nadzieję, że De Gea odejdzie i może przyjdzie Ramos, De Gea to jeden z najbardziej przereklamowanych bramkarzy na świecie, nie ma charyzmy, słabo gra na przedpolu, nie potrafi sterować obroną, nie wpływa na drużynę, a jego piękne parady często wynikają z jego błędów, po których się po prostu rehabilituje, jego jedynym atutem jest gra na linii, a poza tym to żaden wielki bramkarz. Znacznie bardziej cenię sobie umiejętności Fabiańskiego czy nawet Romero, którzy mają charyzmę i świetnie grają na przedpolu, co w Anglii ma kluczowe znaczenie, bo większości drużyn ze środka tabeli polega na grze skrzydłami i napastnikami, którzy mają dobre wykończenie głową.
» 30 lipca 2015, 12:13 #46
Yaankes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2015 12:23

On ma większość słabych spotkań. Tylko trzeba znać się na piłce, żeby takie rzeczy dostrzegać, a nie patrzeć tylko na to, że pięknie się rzucił i wybronił jakiś tam jeden strzał. Szkoda tylko, że w połowie spotkań popełnia masę błędów, które wynikają z braku komunikacji z obroną oraz z tego że na przedpolu gra tak niepewnie, że obrońcy czasami nie wiedzą co mają robić, bo on raz robi krok w tył, raz w przód.
» 30 lipca 2015, 12:22 #45
Arkin: Jak należy chwalić De Gea za spektakularne interwencje, tak trzeba go ganić za brak charyzmy, beznadziejną komunikację i złe wznowienia gry.
» 30 lipca 2015, 12:25 #44
FutureIslands: Hehe
Chyba stan zakochania DDG minął, bo zaczynamy dostrzegać jego wady.

Tak na poważnie, to rzeczywiście na linii jest doskonały, ale jego komunikacja z obrońcami jest na niskim poziomie.

Nie boję się, że DDG odejdzie. Boję się, że nikogo zamiast niego nie ściągniemy.
» 30 lipca 2015, 12:37 #43
Janek23: do Yankesa: Wreszcie ktoś napisał całą prawdę o De Gei. Popieram.
» 30 lipca 2015, 15:11 #42
NexaT: "nikt tu nie chce grać!"
Di Maria, Depay, Herrera, Shaw, Schweinsteiger, Scheinderlin, Darmian.

Głupiec czy troll?
» 30 lipca 2015, 11:57 #41
DevilDiMaria: i twój stary zbanowany pod sklepem na winie
» 30 lipca 2015, 12:43 #40
Janek23: do DevilDiMaria: Dziwne bo mi się wydawało, że stałeś tam z Di Marią
» 30 lipca 2015, 15:13 #39
xevy: Tak, darmowa.
» 30 lipca 2015, 12:00 #38
Arkin: O, to biere Kane'a w FPL!
» 30 lipca 2015, 11:21 #37
romario11: Kupić stopera bo sie na ta nasza gre srodkowych obroncow nie da patrzec.
» 30 lipca 2015, 11:03 #36
mantup89: Niezrozumiałe dla mnie jest, że United nie dokonało wzmocnień na pozycji ŚO. Po tym meczu mamy odpowiedź na pytanie czy Jones nadaje się do pierwszej 11 i czy Blind powinien grać na stoperze. Nie rozumiem, nie wiem...
» 30 lipca 2015, 11:02 #35
Arkin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2015 11:01

Nie oglądałem meczu (cieszę się, że się nie poświęciłem, za parę Blind-Jones to ja podziękuję), ale widzę że w końcu rywal zagrał na niezłym poziomie to i United sobie nie pograło. Ktoś tam ostatnio pisał, że nie wie dlaczego Di Maria chce odejść do PSG, skoro oni prezentują niższy poziom od nas.

PSG jest świetnie poukładanym zespołem, mieszanka doświadczenia i młodości, świetna ławka rezerwowych. A u nas? Chaos, to wystawianie zawodników nie na swoich pozycjach jest aż śmieszne.
Ściągnijmy najlepszego skrzydłowego na świecie młodego pokolenia niech gra z klocem Rooney'em z przodu! Blind? Nie mam go gdzie upchać, to niech chłop gra na stoperze! Smalling? Przecież go nie lubię, nawet nie wiem jak ma na imię! Rooney? Przecież to kapitan i ma pewne miejsce w składzie! Herrera? On musi pokazać, że zasługuje na pierwszy skład, przecież mam miejsce tylko dla 2 środkowych pomocników!
» 30 lipca 2015, 11:00 #34
Arkin: I jeszcze ta gimbusiarska odpowiedź Van Gaala do dziennikarza z Kurdystanu. Tak odpowiada trener największej marki piłkarskiej na świecie? Dawno dałbym mu już jakąś karę, za kogo on się uważa?

Mam tylko nadzieję, że ten człowiek w razie nieudanego sezonu opuści nasz klub.
» 30 lipca 2015, 11:04 #33
Arkin: na kilka dni przed Tottenhamem? Zresztą słyszałem, że Blind ma pierwszy skład na Kurczaków. Dzonzi pewnie też. Przecież w pierwszych dwóch sparingach eksperymentował i co? Blind zrobił 2 karne, nie odgwizdane. ktoś serio widzi go na ŚO? A Jones to typowy angielski "talent". Gdyby nie wiek, to powinien się spakować z Evansem.
» 30 lipca 2015, 11:07 #32
Arkin: Ty akurat zawsze wszystko wiesz najlepiej...

I am a journalist from Kurdistan. Can you tell me what is happening with Di Maria?
LVG: He is not going to Kurdistan

to jest żart?
» 30 lipca 2015, 11:08 #31
Arkin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2015 11:14

To ty widzę ze masz swoje zdanie i nie dasz sobie wmówić inne.

Tak ucinać temat to on może w gimnazjum. Wcale niczego nie uciął. Dalej będą biedaka męczyć, a on będzie się denerwował ;_;
» 30 lipca 2015, 11:13 #30
mantup89: Arkin ma trochę racji. Nie rozumiem decyzji Van Gaala. Czy ten facet na prawdę chce w premierligue grać dwójką stoperów Jones-Blind ? Zawodnicy różnych formacji nie na swoich pozycjach. Wielka niewiadoma w kwestii transferu DDG i te odpowiedzi. Ja nie wiem w końcu czy największym problemem United nie jest sam Van Gaal. Pierwszy raz tak twierdzę ale zaczyna mnie to martwić.
» 30 lipca 2015, 11:15 #29
mantup89: Reusik serio uważasz, że Blind fizycznie poradzi sobie na środku obrony w lidze angielskiej ? Moim zdaniem nie, bo turniej towarzyski a liga to dwie zupełnie inne rzeczy co pokazał poprzedni sezon. Moim zdaniem
» 30 lipca 2015, 11:47 #28
mantup89: Dobrze, że nie oglądałem.
» 30 lipca 2015, 10:46 #27
ManUtdFan94: Nie oglądałem meczu, ale sądząc po komentarzach i po wyniku lepiej teraz przegrać niż przegrać z Tottenhamem. Również jeśli zagraliśmy bardzo słaby mecz w obronie to miejmy nadzieje, że Luj też to widział i zwróci na to uwagę. Rozumiem, że przez to tournee Blind był testowany jako stoper, ale mam nadzieje, że Holender nie będzie musiał tam grać w sezonie bo to będzie zarówno katorga dla Niego jak i dla Nas. Z kolei nie rozumiem czemu Luj po raz kolejny nie stawia na Herrere w pierwszym składzie. Mam nadzieje, że z Tottenhamem Ander jednak wyjdzie w pierwszym składzie.
» 30 lipca 2015, 10:30 #26
MU1212: widzę że groszek nie pograł
» 30 lipca 2015, 09:54 #25
RobvanKlu5i: Przy bramkach dla PSG to nie dziwię się dlaczego De Gea i Di Maria wolą odejść. Dalej niepotrzebny środkowy obrońca światowej klasy co nie?
» 30 lipca 2015, 09:39 #24
rzagluwkaMUFC: Jakiejś wielkiej tragedii nie ma, fakt faktem United zagrało słabo i liczę na poprawę w meczu z Totkami. Na plus Darmian- zaskoczył mnie i to bardzo, świetny w ofensywie jedynie te jego dośrodkowania to lekka kaszanka :v
Carrick jak zwykle po profesorsku, Depay też całkiem spoko, ale liczę że pokaże jeszcze więcej. No i świetny Perreira, który powinien dostać szanse w meczu z Tottenhamem. Obrona jak zwykle, Jones matole coś Ty nawyprawiał to aż ręce opadają. No i Wayne, co się z nim ostatnio dzieje?
» 30 lipca 2015, 09:27 #23
dlabigt23: daj spokoj Ramos podpisal kontrakt wiec juz zadnego obroncy nie bedziemy mieli bo po co nam jakis Otamendi czy inne ciule muje jak mamy taka obrone ze szok . A co do napatsnikow jest to samo mamy tylko Wayna
» 30 lipca 2015, 10:16 #22
dlabigt23: daj spokoj Ramos podpisal kontrakt wiec juz zadnego obroncy nie bedziemy mieli bo po co nam jakis Otamendi czy inne ciule muje jak mamy taka obrone ze szok . A co do napatsnikow jest to samo mamy tylko Wayna
» 30 lipca 2015, 10:16 #21
BeLikeNani: Na mnie największe wrażenie zrobił Bastian. Zawodnik najwyższej jakości. Zagrał całą połowę i miał jeżeli się nie mylę tylko jedno niecelne podanie. Dużo piłek zagrywał za plecy obrońców i moim zdaniem granie nim w środku pola to mus bo gość jest niesamowity. Jak już większość napisała najgorzej było z obroną. Jones zawalił drugą bramkę i teraz ciężko się nie zgodzić ze słowami Nevilla, który mówił, że Phil jest za słaby na granie z diabłem na piersi. Coś w tym musi być. Kolejna rzecz to Rooney. Odniosłem dzisiaj wrażenie, że partnerzy z boiska grają dla niego zwyczajnie za szybko i Wazza się zaczyna gubić. To już nie jest ten sam zawodnik co po euro 2004 gdzie obrońcy bali się go jak ognia. Niestety ale boję się, że Rooney nam sezonu nie pociągnie jak to miało miejsce kiedyś. Już nie walczy tak jak kiedyś, jest zdecydowanie wolniejszy i znacznie częściej od powrotu za rywalem woli machać rękami i krzyczeć na arbitra że był faulowany. Kolejną rzeczą która mnie zastanawia jest Johnstone jako nasz bramkarz. Nie oszukujmy się to nie jest nawet połowa tego co De Gea. Każde jego wyjście z bramki przyprawiało mnie dzisiaj o szybsze bicie serca i uważam, że w wielu przypadkach miał szczęście, bo piłkę wybijał Darmian albo coś innego. Osobiście nie widzę w nim wielkiego talentu albo co ja tam wiem. Mi dzisiejsza pierwsza połowa się podobała, mimo tego, że straciliśmy 2 gole ale każdy kto oglądał to wie, że mieliśmy dużo sytuacji i równie dobrze wynik mógł być w drugą stronę. Druga połowa to natomiast dramat. Nie wiem czy stworzyliśmy sobie jakąś okazję ale wyglądało to przynajmniej słabo. Reasumując moją wypowiedz to potrzebny nam napastnik. Napastnik morderca (jak ja tęsknię za RVN) oraz obrońca rzeźnik jak Vidić. Jak będziemy mieli obsadzone te 2 pozycje, to możemy się bić z każdym.
» 30 lipca 2015, 09:15 #20
Rotx: W taich chwilach jak ta po meczu z PSG pewnie jest sporo znaków zapytania po porażce z pierwszym rywalem który grał w miarę serio.
Bezpośrednio po meczu widać że Van Gaal już teraz marnuje potencjał Andera i Depaya.
Na plus za to można mu zapisać dyspozycję młodzieży w tym głównie Pereiry oraz bocznych obrońców.
Tacy jak Young,Mata czy Carrick lub Schneiderlin i Bastian obudzą się najpewniej gdy rozpocznie się Premier League.
Rooney jest problemem United większym niż myślimy.
1) Van Gaal dennie go ustawiał w zeszłym sezonie,to fakt
2)Przez lata blokował dostęp zawodnikom do pozycji numer 10
wiele klubów wychaczyło naprawdę świetnych graczy na ta pozycję natomiast my dostaliśmy Fellianiego który świetnie wypalił,Di Marię który lubi tam grać trzymaliśmy z daleka od tej pozycji natomiast teraz próbują Depaya który urodził sie by grać na skrzydle ale nie może tam grać bo Young dzięki swojej pracowitosci i uporowi skutecznie broni tej pozycji.Czyżby kolejny geniusz polegnie pod batutą van Gaala?

PS. Rooney ma kontrakt do 2019 roku zapewne do tego czasu nie ma co liczyć na skutecznego napastnika
» 30 lipca 2015, 08:09 #19
Janek23: A jak wyglądała druga połowa bo wyłączyłem kompa gdyż nie mogłem oglądać padliny w wykonaniu naszej "cudownej" obrony
» 30 lipca 2015, 08:43 #18
rc7: To napisze jeszcze raz,klasowy napastnik ( bramkostrzelny ) i konkretny obrońca,bez tego nic nie zwojujemy .
» 30 lipca 2015, 07:04 #17
rc7: Jakoś do Groszka nie jestem przekonany,jak grał marnował wiele sytuacji,a nam potrzeba prawdziwego napastnika który będzie wykorzystywał to co dostanie,taki ktoś jak RVP w swoim najlepszym sezonie u nas .
» 30 lipca 2015, 07:41 #16
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.07.2015 05:45

Jezeli mozna powiedziec o kims kto najwiecej ugral na tym tournee to niewatpliwie jest to Pereira. Patrzac na jego gre w trakcie tych przygotowac jego jedynego z mlodzikow widzialbym w podstawowym skladzie w meczu z Tottenhamem. Talent Brazylijczyk od razu widac, ze posiada i mam nadzieje, ze w przyszlosci nie wypuscimy go tak latwo jak Pogby.

Czy tylko ja odnioslem takie wrazenie, ze patrzac na poruszanie sie Depaya na boisku jak bym widzial tam RVP? Ta sama zwrotnosc, szybkosc jak i zwinnosc, problem tylko w tym, ze RVP ma 32 lata(rocznikowo), a Depay 21... Albo Depay pod wzgledem fizycznym nie jest zbytnio dobrze przygotowany, albo przez to, ze jest az za bardzo napakowany, to zwinniejszy, szybszy i zwrotniejszy po prostu nie bedzie. Mam nadzieje, ze jednak to pierwsze, czyli przyczyna jest slabe przygotowanie fizyczne. Mozliwe jest tez, ze to przez ze gral na 10, chociaz nawet jak mial pilke przy nodze i mial troche miejsca do gry tak jego bieg wygladal jakby mial doczepione jakies odwazniki do nog. Smiesznie wygladalo to, jak probowal zrobic rulete, majac wokol 4 czy 5 graczy PSG.


Co samego meczu to niestety nasi slabiutko zagrali. Zeby jeszcze PSG gralo calkowicie podstawa, to jeszcze jeszcze, jednak w pierwszej polowie grali w polowie podstawa i w polowie rezerwami. Szczegolnie zal bylo patrzec na 2 polowe, gdzie PSG poza Luizem i Cavanim gralo kompletnymi rezerwami, a nasi mimo to i tak nie potrafili zrobic paru skladnych akcji, juz o groznych akcjach, celnych strzalach czy bramkach juz nie wspominam. Obrona po raz kolejny dala o sobie znac, niestety negatywnie. Para Blind - Jones nie powinna miec racji bytu i trzeba miec nadzieje, ze van Gaalowi nie przyjdzie do glowy wystawienie takiego duetu na mecz z Tottenhamem. Brak szybkosci i statycznosc w naszych akcjach az razilo po oczach.

Jezeli chodzi o PSG, to pokazali kawal dobrej pilki. Nie walili dzidami jak czesto nasi, tylko grali szybko czesto na jeden kontakt, po ziemi. Pressingiem takze zjadali naszych. Jak jeszcze przyjdzie do nich ADM, wtedy mysle, ze spokojnie moga w LM osiagnac przynajmniej 1/2.

Ta porazke mysle, ze wyjdzie nam na dobre. Poprzednie zwyciestwa moglby nieco zakrzywic obraz naszego skladu jak i gry. A teraz mam nadzieje, ze van Gaal widzi na czym stoi i ze bez transferu klasowego obroncy czeka nas walka o puchar Wengera, a nie o majstra. To samo w przypadku gry Depaya na 10 i Maty na skrzydle, gdzie obaj na pozycjach na ktorych grali byli kompletnie bezproduktywni i powinni po prostu zamienic sie miejscami.
» 30 lipca 2015, 05:41 #15
Diabelred: Augustin, Trapp, Stambouli, Aurier, Lucas, to wiecej niz 1 rezerwowy :)
» 30 lipca 2015, 11:40 #14
Kilerek7: Rooney musi zostać czasem zmieniony bo gra źle, Depay na skrzydło, Jones i Blind na ławkę, dokupić obrońce i ok. PS: brakowało mi w tym meczu Herrery, on ma to coś i musi grać, Mata bez niego jest jak dziecko we mgle, kiedy LvG to zrozumie. I grajmy kurna te 433. Morgan - Bastian - Herrera a z przodu Mata - Rooney - Depay i napewno będzie lepiej.
» 30 lipca 2015, 05:11 #13
Kilerek7: Mam nadzieję, że ta porażka ostudzi nasz zapał, bo pewnie po wygranej z Barcą, nasi zaczęli bujać w obłokach.
» 30 lipca 2015, 05:09 #12
Lechovskyy: Patrząc na obecną grę tak , ale wracam do czasow gdy wystawiany był jako defensywny pomocnik wtedy naprawde prezentował sie wysmienicie tak jak np w dwumeczu z Realem .
» 30 lipca 2015, 12:39 #11
wiulk: Jak pierwsza połowa jeszcze cechowała się dynamicznym rozegraniem to druga była zwykłą kopaniną. Dwie frajersko stracone bramki, wstyd. w ataku nie rozumiem czemu tak forsowaliśmy wysokie wrzutki gdzie nasi snajperzy byli średnio o 15 centymetrów niżsi od defensorów PSG. Ogólnie zaparkowany był ten ich autobus a my się od niego odbiliśmy jak zwykle. To jest taktyka na LvG i jego podopiecznych, zaparkuj autobus, i lecisz z kontrami bo nasi defensorzy to ciapciaki i zawsze coś odje...
jak dla mnie przedsezon nic nie pokazał i nic nie sprawdził, bo usilnie trzymaliśmy się tego samego ustawienia, a chyba chodzi o to, żeby popróbować różne warianty, am i right?
» 30 lipca 2015, 05:08 #10
Krzysiek88: Oby to nie był ten zarys jakim LVG chce wyjść na Tottenham.

Pozdrawiam i dobranoc ;) trza się wyspać jeszcze :)
» 30 lipca 2015, 05:05 #9
kckMU: już wolałbym dać szansę dla Pereiry, aniżeli kupować Pedro.

nie wiem gdzie my zajdziemy z tym środkiem obrony...

Depay i Roo przespali cały mecz, jeden tylko poucza sędziego, drugi się potyka o własne nogi.
» 30 lipca 2015, 05:04 #8
Synus: Co zaczął robić ? Chamować !
» 30 lipca 2015, 11:37 #7
dawidlp92: Druga połowa nawet niezła ... w pierwszej to wgl co to za skład beznadziejnie dobrany ... Rooney jak zwykle nic ciekawego :/ Myśle że na tottencham to : De Gea Darmian Smalling Rojo Shaw Schneiderlin Herrera Mata Pereira Depay no i ten ociężały Rooney
» 30 lipca 2015, 05:04 #6
tomciocr7: Darmian dzisiaj niemal bezbłędny. W końcu mamy prawego obrońce z prawdziwego zdarzenia :D
» 30 lipca 2015, 05:03 #5
Mistrz1908: Nie rozumiem dlaczego Depay nie grał ani razu na skrzydle .

Rooney potrzebuje konkurencji.
» 30 lipca 2015, 05:02 #4
Joker7: Piekny mecz!
» 30 lipca 2015, 05:01 #3
dziobas123: Pereira grał w meczu naprawdę dobrze, chciałbym go nawet zobaczyć w wyjściowym składzie z Kogutami.. Będzie to ta kreatywność, o której mówił LvG. Mogło by to wyglądać tak: de Gea - Darmian/Valencia, Smalling, Rojo/Jones, Shaw - Carrick, Basti/Schneiderlin - Depay, Pereira, Mata - Roo przy formacji 4-2-3-1 z Depayem i Juanem na skrzydłach i Pereira na typowej 10. No ale to pewnie będzie jak teraz, z Depayem w ataku...
» 30 lipca 2015, 05:00 #2
dziobas123: A ty trochę myślisz? Czy u LvG zmiana formacji to coś nowego? Ile razy w ubiegłym sezonie nagle zmieniał formację drużyny? Nawet w trakcie meczów zmienia się formację. W zeszłym sezonie grał kilka meczów formacją 4-2-3-1, więc to nie byłoby coś nowego. Poza tym jest to chyba najoptymalniejsza z formacji dla United. Też trochę pomyśl znawco piłki nożnej.
» 30 lipca 2015, 12:39 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.