Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Louis van Gaal potwierdził odejście Victora Valdesa

» 15 lipca 2015, 23:49 - Autor: Rio5fan - źródło: MUTV
Louis van Gaal podczas konferencji prasowej w Stanach Zjednoczonych poinformował, że Víctor Valdés odejdzie z Manchesteru United.
Louis van Gaal potwierdził odejście Victora Valdesa
» Louis van Gaal podczas konferencji prasowej w Stanach Zjednoczonych poinformował, że Víctor Valdés odejdzie z Manchesteru United. Hiszpański bramkarz nie znalazł się w kadrze na tournée z powodu nie przestrzegania zasad panujących w klubie z Old Trafford i opuści klub podczas trwającego okienka transferowego.
Hiszpański bramkarz nie znalazł się w kadrze na tournée z powodu nie przestrzegania zasad panujących w klubie z Old Trafford.

- Valdés nie znalazł się w składzie na tournée, ponieważ nie podążał za naszą filozofią. To dla nas spore rozczarowanie. Spodziewaliśmy się, że będzie realizował nasze zasady - stwierdził Holender.

- Daliśmy mu szansę na rehabilitację w klubie, a następnie zaoferowaliśmy mu kontrakt. On odmówił gry w zespole rezerw. Procedura jest taka, że każdy musi przez to przejść. On nie chciał. Jeżeli nie chcesz przestrzegać zasad, jest tylko jedna droga, czyli odejście z klubu - dodał menadżer.

Menadżer Manchesteru United potwierdził także, że Víctor Valdés zostanie sprzedany w trwającym okienku transferowym.


TAGI


« Poprzedni news
Robson: United potrzebuje jeszcze jednego snajpera
Następny news »
Depay odrzucił ofertę Bayernu na rzecz United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (144)


misiured1987: wzuce linka do meczu nocą.....bankowo:):) a tak w temacie...Valdes żałuj ze nie pograsz....w barcie byles sredniakiem a do nas wpadles potrenowac ...ot co:) United nie trawi zachowań dzieciaka...nie to won ...nie palam do niego ,,,szrot z katalonii
» 17 lipca 2015, 08:59 #135
UnMishii: No tak jaja ten luj ma jak balony. To się moim zdaniem nazywa ROZWALANIE SZATNI. Kwestia czasu kiedy to siądzie. Zresztą ja lujemu nie wierzę. Bo: RVP odchodząc nawet nie wspomniał słowem o nim. Coś musiało być na rzeczy, ploty chodzą że odsunął Holendra od pierwszego składu i dostał trening indywidualny.
Co do DiMa - chłop się u nas męczy, widać to na pierwszy rzut oka i moim zdaniem chodzi tu o walory czysto sportowe. Co by nie gadać poziom jaki prezentowaliśmy rok temu, z brakiem ryzyka z którego ten zawodnik żyje był na tle jakiegokolwiek sezonu w Realu mierny.
I co do nadchodzącego tournee - dacie wiarę że w tamtych meczach Kagawa był wyróżniającą się postacią, miał takie zagrania że głowa mała. Ale chyba nie pasował do filozofii.
» 17 lipca 2015, 01:12 #134
blackout: Może ktoś mi przybliżyć o której godzinie dokładnie jest w nocy z piątku na sobotę ten mecz? Chcę się poświęcić, wstać szybciej i go obejrzeć, więc muszę znać dokładną godzinę.
W prawym górnym roku strony jest podana godzina 4:00, lecz wydaje mi się, że jest ona błędna, gdyż na oficjalnej stronie klubu jest podana godzina 4:00, więc w Polsce byłaby to 5 nad ranem. Zgadza się? Jeżeli nie, to proszę, żeby ktoś mnie poprawił. ;)
» 16 lipca 2015, 23:26 #133
blackout: Już nieważne. Mecz jest o 5:10, jeżeli kogoś by to interesowało. ;) Administratorom strony proponuję zmienić godzinę w prawym górnym rogu, bo może wprowadzić kogoś w błąd.
» 16 lipca 2015, 23:35 #132
w124amg: na oficjalnej stronie klubu są podane godziny dla ich strefy czasowej.
» 16 lipca 2015, 23:40 #131
blackout: Mimo to proponuję zmianę nieprawidłowej godziny na Devilpage. ;)
» 17 lipca 2015, 00:31 #130
Gallacher: Prawdziwa rewolucja w United widać to gołym okiem,ale kiedyś musiało do tego dojść.
» 16 lipca 2015, 23:18 #129
Kilerek7: Za czasów SAFa byliśmy oszczędni, to się uzbierało:D
» 16 lipca 2015, 23:26 #128
T7MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2015 22:39

Jeśli Everton łyknie Evansa... ja mam święto lasu przez miesiąc :)

24.media.tumblr.com/tumblr_lkfxg87O1e1qc525bo1_500.gif

:D

GGMU !!
» 16 lipca 2015, 22:39 #127
Vervvis: Pampers bez formy = out
Evans wieczny talent = out
Cleverley mlodzik i talent lat = out
Valdes (zawsze slaby) = out
Lindegard (bramkarz) 3 bramkarzem :D
Di Maria = posadzony na lawie :D

kocham naszego trenera. Wyobrazacie sobie Moysa z takim podejsciem ? ;>
» 16 lipca 2015, 22:11 #126
Wiciu1987: Trochę szacunku do ludzi którzy reprezentują i reprezentowali ten klub. Jak byli w formie to piałeś z zachwytu Robin i Evans są już wiekowi nie mają formy itd. to nie znaczy że trzeba ich obrażać. "Pampers" Robin van Persie dał na mistrzostwo Anglii nie zapominaj o tym
» 17 lipca 2015, 11:33 #125
Hoodys: Evans wiekowy? Typ ma 27 lat. On powinien być teraz naszym Ramose, zwłaszcza że uczył sie od Vidica i Ferdinanda.
» 17 lipca 2015, 23:07 #124
rav7: Od początku nie pasował do United, wychowanek barcelony... Dobrze, że Louis zabrał się za porządki w kadrze, jak na razie dokonuje właściwej selekcji. Na dniach odejdzie Evans przyjdzie nowy śo, pewnie napastnik i skład kompletny.
» 16 lipca 2015, 22:11 #123
jerzy666: Bardzo dobra wiadomość . Ten pajac nie jest potrzebny w United to już Lindegard jest lepszy od niego.
» 16 lipca 2015, 22:02 #122
suuchy: Kocham cie za te slowa ;D
» 16 lipca 2015, 22:06 #121
Timmy: Oglądałem tę konferencję.

Z Valdesem sprawa jest prosta: 'when your're not willing to follow the principles of the philosophy then there's one way -and that is OUT'. Czyli tłumacząc na nasze - nie podoba się? wyjazd!

Najważniejsze, co usłyszałem, dotyczyło ADM. Dziwnie to brzmiało. "Piłka nożna to proces, który ewaluuje w czasie". LVG: "ADM powiedział tyle, że wraca 25 lipca". Nie wygląda to ani dobrze, ani obiecująco, ani nijak.

Myślę, że już prędzej ADM odejdzie niż De Gea. I LVG nie wyglądał, jakby się tym martwił.
» 16 lipca 2015, 21:07 #120
Arkin: Evans przechodzi do Evertonu, Twittery huczą, ponoć ~8mln funtów. Ed, loveU
» 16 lipca 2015, 20:20 #119
Reusik: Evans jest wart więcej niż van Persie i Nani razem wzięci xd
» 16 lipca 2015, 20:42 #118
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2015 19:49

Moze w końcu uda sie sprzedac Evansa zainteresowany Everton byloby bardzo dobrze bo tylko obciaza budzet nic nie dajac w zamian chyba za gafy i opluwanie przeciwnika :P
» 16 lipca 2015, 19:48 #117
rafax17: czy ma ktos jakis link na mecz united w sob o 5 rano ?
» 16 lipca 2015, 19:28 #116
barietta: Spoko jak znajdę coś fajnego wyśle link w sobote w głównym temacie ;p Chyba ,że znajdziesz pierwszy coś fajnego to możesz sam zapodać ;)
» 16 lipca 2015, 19:52 #115
checix69: ja nie wiem czy wytrwam ale za to chetnie potem bym gdzies caly obejrzal/sciagnal takze jak macie jakies zrodla to plz podzielcie sie:)
» 16 lipca 2015, 22:29 #114
dev13: raczej na pewno tylko internet ;)
» 16 lipca 2015, 19:22 #113
barietta: Orientuje się może ktoś czy pierwszy mecz Tournee bedzię puszczany w Tv ? czy tylko internet zostaje ;> :D ?
» 16 lipca 2015, 19:20 #112
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2015 19:21

Żaden Cavani, Benzema tylko Antoine Griezmann !! zzaniast bastiana powinniśmy kupić De Bruyne ale przecież madrus LVG zjadl wszystkie rozumy :P
» 16 lipca 2015, 19:19 #111
Reusik: Griezzman już odmówił Chelsea i nam rok temu
» 16 lipca 2015, 19:25 #110
Hoodys: chcieliśmy kupić ŚP, nie ŚPO. ŚPO mamy już 3 wliczając Rooneya
» 17 lipca 2015, 23:09 #109
Reusik: Nieoficialnie:Kiko Casilla nowym bramkarzem Realu.David raczej zostanie i dobrze
» 16 lipca 2015, 19:05 #108
Kilerek7: Czy ja wiem? Zostanie rok i będzie się zachowywał jak pies uwiązany na łańcuchu, za rok odejdzie z wyrzutami na nas i to za darmo, Ramosa też nie kupimy pewnie. Ta saga brzmi jak powiedzenie: Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie. Nie chce Real dać Ramosa taniej, albo zapłacić 40 baniek to zostawiamy DDG na rok, a Real odpowiada: Proszę bardzo, przemęczymy się z Casillą i Navasem, za rok DDG będzie nasz, a wy Ramosa i tak nie dostaniecie. Szkoda, że 2 tak wielkie kluby nie potrafią się dogadać, ale z drugiej strony, może nauczy to Real, że za grosze od nas tak łatwo graczy nie wyciągną, jak będą chcieli kiedyś np. Depaya to tak jak oni z Balem, 100 mln odrzucili to my zaczynamy negocjacje od 110 mln hah:D
» 16 lipca 2015, 19:10 #107
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2015 19:25

Ma kontrakt, sam go podpisał.Za dużo zmian w zespole być nie może.Za rok odejdzie jeśli tego zapragnie.Wyrzuty to on może mieć do Realu a nie do nas.Nie chcieli nam zapłacić tylko dostać za pół darmo i dobrze że odmówiliśmy.Sportowo jest wielkim wzmocnieniem a w jego interesie jest grać jak najlepiej aby zachować resztki szans na gre na Euro
» 16 lipca 2015, 19:23 #106
dev13: Valdes odejdzie DDG moze tez co prawda ma przyjsc 19 letni mlody bramkarz z AZ Alkmaar a gdzie SO/ a Otamendi narazie dostępny ale Chelsea robi podchody co do napastników ciagle tylko medialne ploty no i ADM jedna wielka niewiadoma takze ciagle skladu nie mamy 100% zrównowazonego ale do konca okiena jeszcze czas wiec mam nadzieje że ED stanie na wysokosci zadania tylko czy na rynku beda jeszcze interesujący nas gracze ;)
Dotychczasowe zakupy ED gratulacje :)
» 16 lipca 2015, 18:49 #105
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2015 18:19

Vidal nieoficjalnie w Bayernie i to za 40 mln Euro, od nas pewnie chcieliby 40 mln, ale funtow badz jeszcze wiecej. A podobno Chilijczyk mial byc nie na sprzedaz...
Trzeba przyznac, ze Bayern wie jak robic interesy. Rok temu Lewy za free, w tym roku opchneli Bastiana za 20 mln euro(gdzie my za rok starszego van Persiego dostaniemy niby 6,6 mln), dokladaja 20 mln i maja 3 lata mlodszego i na ta chwile lepszego Vidala, ktory dodatkowo gral juz przeciez w Bundeslidze, takze niewielkie jest ryzyko, ze sie nie sprawdzi.
» 16 lipca 2015, 18:17 #104
Arkin: Jak dla mnie Vidal wygrał już wszystko w Juve (prawie, wiem), a lekko się "wypalił", coś vide Bastian. Zmiana klimatu wyjdzie mu na dobre. Bayern zrobił świetny transfer.
» 16 lipca 2015, 19:05 #103
rafax17: noo i pieknie zarobimy troche hajsu bo wzielsimy go za damo jak go ktos kupi za 5-6 mln to spoko
» 16 lipca 2015, 17:23 #102
MUFC16: Już widzę jak go ktoś kupi! Jego za darmo nikt nie chciał.
» 16 lipca 2015, 16:46 #101
HarryPOD: Yyyy... Bo miał w ch... ciężką kontuzję?
» 16 lipca 2015, 17:20 #100
OneFootballLove: I bardzo dobrze SAF pewnie by w niego jeszcze butem kopnął :)
» 16 lipca 2015, 16:27 #99
b90: No to ładnie. Pewne jest więc że będziemy mieć nowego bramkarza tylko czy już nr.1? Gdybyśmy ściągnęli Leno to my rozdawalibyśmy karty w transakcji z Realem :) Gdyby De Gea został też by źle nie było bo Leno miałby rok czasu na zaaklimatyzowanie się. Marzenia ..
» 16 lipca 2015, 16:11 #98
Gallacher: No jeśli odmówił gry w rezerwach to faktycznie to jest brak profesjonalizmu bo to profesjonalni piłkarze i mają obowiązek robić to co menedżer każe tyle że to teraz wygląda tragicznie bo De Gea chce odejść i będzie zła atmosfera a Valdes też otrzymał pozwolenie a więc trzeba ponownie dokupić bramkarz a o napastniku to ja nie wspomnę i aż ciekawi mnie początek sezonu jak to wszystko będzie się ukazywało.
» 16 lipca 2015, 15:48 #97
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2015 15:32

Oglądałem tą konferencje, najbardziej żal mi było Darmiana, który dostał tylko 1 pytanie, chłopak widać nie radzi sobie z językiem co potwierdził też LvG, mam nadzieję, że jakoś się z obrońcami podczas meczów dogada. Co do tej deklaracji z Valdesem, to byłem w szoku, bo myślałem, że ma on kontuzje, a wcześniej na twiterze pisał, że trenuje, chyba on sam nie spodziewał się takich słów od LvG. Jak LvG powiedział, że nie ogarnia jego filozofii, to sobie pomyślałem, że chyba musiało dojść do jakiejś kłótni, przecież znają się jak łyse konie, więc Valdes miałby nie czaić jak trenuje LvG? Ale potem okazało, się, że Valdes nie chciał grać w rezerwach. Rozumiem trochę i jego i LvG, Valdes nie jest nieznanym bramkarzem, ale w sumie przez to przechodził też Falcao czy RvP i nie marudzili. Widać piłkarze którzy przychodzą z takiej Barcy czy Realu mają tak duże ego, że granie w takim MU to hańba a w rezerwach to już wogóle, jakby Barca była końcem każdej piłkarskiej drogi, ale to nie znaczy, że u nas ma być lżej, milej i przyjemniej. Reguły są regułami, jak piłkarz nie ma do siebie dystansu to niech spada. LvG nie da sobie wejść nikomu na głowe i przez to wielu znanych graczy jak np. Ibra go krytykowało, bo potrafi posadzić na ławię gwiazdę a wpuścić młodzika. Ja akurat to popieram i bardzo mi się to podoba, bo liczy się zespół a nie jednostka, to że ktoś nastrzelał masę goli i jest mega gwiazdą, nie znaczy, że ma być traktowany lepiej od innych, sam nie gra, na sukces takiego Messiego czy Ronaldo gra Barca i Real. Szkoda, że taki konflikt wyszedł, tym bardziej, że panowie się znają i dziwi mnie to, oby z Bastianem tak czasami nie było. Valdes wrzucił jakieś tweety na obronę, ale to nie chodzi o mecze, a o postawę, za bardzo grymasi i musi odejść, w tym klubie nie ma przebacz, albo słuchasz albo nara, dyscyplina musi być. Szkoda bo jeśli odejdzie DDG to trzeba kupić 2 GK. I chciałbym aby byli to w miarę 2 klasowi GK, tzn. jeden najlepszy podstawowy ale też świetny zmiennik, a nie Romero. Zobaczcie, na inne kluby: Barca ma Ter Stegena I Bravo, Chelsea: Courtoisa i Begovicia, Arsenal: Cecha, Ospinę i Szczęsnego. Jednym bramkarzem grają w lidze a drugim w LM. Więc kupić np. Oblaka, albo Llorisa na podstawę, a na rezerwę np. Cilessena i gitara.

PS: Wracają do reszty to widać było, że LvG wkurza się na to zamieszanie z DDG i pewnie chciałby by się to już skończyło, co do Di Marii to nie widać miłości ze strony LvG, zamiast walnąć tekst typu Di Maria nie jest na sprzedać, to tylko podsycił wątpliwości, więc chyba Angel odejdzie coś czuje, z Hernandezem będzie chyba podobnie, do tego jeszcze Evansa i Rafaela i git.
» 16 lipca 2015, 15:30 #96
DjTED: [link usunięty].
facebook.com/premierleaguenabiezaco/photos/a.1526643214289287.1073741828.1526628794290729/1630299590590315/?type=1&theater
» 16 lipca 2015, 14:59 #95
Arkin: Benteke ląduje w LFC. I Bardzo dobrze, wykorzystali nas żeby wybulić klauzulę od klubu z Anfield.
Liverpool zrobił świetny interes na Szterlingu, ale i co z tego, skoro większość kasy poszła na Benteke... :)

Ciekawe co w głowie ma Louis. Czy zostajemy z Chicharito, czy jednak kogoś w jego miejsce bierzemy.
» 16 lipca 2015, 14:30 #94
Kopec91: Raczej Chica.
» 16 lipca 2015, 14:48 #93
Reusik: Oby nie, ktoś by się jeszcze przydał
» 16 lipca 2015, 15:21 #92
Stringer: Benteke to idealny gracz na ławkę rezerwowych.
» 16 lipca 2015, 15:23 #91
Reusik: Nawet ten Austin jako 3/2 napastnik byłby ok
» 16 lipca 2015, 15:31 #90
wojtas6a: Dołączam się do pytania niżej gdzie będzie transmisja sobotniego meczu? Macie może jakieś namiary?
» 16 lipca 2015, 14:06 #89
Diabelred: Van Gaal mowil, ze na tournee tylko tych, ktorzy sa w jego planach. Valdes zostal, nie jest kontuzjowany, takze takiego ruchu mozna sie bylo spodziewac.

Jak dla mnie to tylko wymowka van Gaala, a tak naprawde chodzilo o to, ze van Gaal nie dotrzymal obietnicy zlozonej Valdesowi. Byc moze nasz menago obiecal Hiszpanowi, ze jak De Gea odejdzie to Valdes bedzie nr 1(co przekonalo Hiszpana do podpisania kontraktu z nami). Teraz niewykluczone, kiedy odejscie De Gei jest bliskie van Gaal przekazal Valdesowi, ze nawet jak odejdzie De Gea to on i tak nie bedzie nr 1 no i Victor sie wkurzyl i chce odejsc. Oczywiscie to tylko takie moje luzna teoria, choc kto wie czy nie prawdziwa.

Jednak jesli to chodzi faktycznie o te rezerwy, to ja mu sie nie dziwie, no bo ile mozna grac w tych rezerwach? Przychodzi do nas pierwszy bramkarz Barcelony, a u nas ma grac w rezerwach, no cos chyba nie halo? Valdes jest za dobry na nasze rezerwy czy ogolnie siedzenie u nas na lawce, z powodzeniem moglby grac w podstawowym skladzie wiekszosci klubow z Europy. Najprawdopodobniej Valdes wyladuje w Valencii gdzie zastapi pauzujacego z powodu kontuzji Diego Alvesa, ktory wroci do gry za pare miesiecy.

Swoja droga przyszedl do nas za free, zarobimy na nim pewnie 1-2 mln funtow, takze mozna powiedziec, ze w koncu wyjdziemy na plus przy sprzedazy hehe :D

Jego nastepca pewnie bedzie Romero. Swoja droga to takiej Chelsea mozna pozazdroscic obsady bramki. Nr1 Courtois, ktory obecnie jest w top 3 na swiecie, nr2 Begovic, ktory juz od paru sezonow jest w czolowce bramkarzy ligowych.
» 16 lipca 2015, 14:04 #88
PR1OR: haha... fajne spiski wymyślasz na linii van Gaal - Valdes... bo jak Valdi do nas przychodził to jeszcze nic nie zapowiadało sie, że De Gea będzie usilnie kuszony przez RM odejściem, więc jedynie miał podnieść rywalizację wśród bramkarzy... a to, że Valdes nie chce grać w rezerwach jakoś mnie nie dziwi bo ma duże ego, "wielki bramkarz barcelony"

a co do Romero, czytacie za dużo pismaków... którzy piszą za dużo pierdół
» 16 lipca 2015, 14:49 #87
Reusik: Romero podaje Sky Sports Italia
» 16 lipca 2015, 15:32 #86
Diabelred: PR1OR,

Jak pisalem to tylko takie moje luzna teoria, wcale bym sie nie zdziwil gdyby faktycznie tak bylo. Valdes jest od nas juz od roku, jednak kontrakt podpisal dopiero w styczniu, gdzie powoli juz zaczely sie pojawiac plotki laczace DDG z Realem. W przypadku Valdesa tez malo kto sie spodziewal, ze u nas zagra, a jednak. Jezeli chodzi o Romero to jak dla mnie na 99% do nas dolaczy, patrzac na to, ze Valdes odejdzie. Mam tylko nadzieje, ze ewentualnie Romero przyjdzie jako nr2, a nie jako nr1.
» 16 lipca 2015, 17:57 #85
RedDevil30: Krótka piłka. Tak powinno być, są zasady i trzeba je respektować.
LVG pokazał, że nie ma żadnych względów...
Brawo, popieram w 100% !
» 16 lipca 2015, 12:34 #84
adamecki7: gdzie można obejrzeć jutrzejszy mecz z Club America ?
» 16 lipca 2015, 12:28 #83
Dryblas: Nie jutrzejszy, tylko sobotni.
» 16 lipca 2015, 13:22 #82
0ptimus: Każdy wie, że van Gaal ściągnął Valdesa tylko na ławkę. Był wolnym zawodnikiem i trafiła się idealna okazja na rezerwowego bramkarza bez kwoty odstępnego. Bardzo dobra decyzja van Gaala.
» 16 lipca 2015, 11:39 #81
MG13: Podobno Real chciał kupić od nas bramkarza po stracie Casillasa, więc może się zainteresują? :)
» 16 lipca 2015, 11:24 #80
mycka86: Narazie. Od SAFa jeszcze by kopa dostał za gwiazdorzenie.
» 16 lipca 2015, 11:20 #79
deren: Można jakoś obejrzeć tą konferencję?
» 16 lipca 2015, 11:06 #78
Keyen: Podbijam. Ma ktoś jakiś link? Szukałem na yt, ale nie mogę znaleźć.
» 16 lipca 2015, 11:31 #77
zaluda: outube.com/watch?v=PY7JUAf3v1s
» 16 lipca 2015, 11:37 #76
zaluda: outube.com/watch?v=a_5ANFxYLZg
» 16 lipca 2015, 11:38 #75
Keyen: Wielkie dzięki.
» 16 lipca 2015, 12:08 #74
Hektor2001: Będzie jak z Pogbą xD ;)
» 16 lipca 2015, 10:48 #73
RyanScholes1878: Tyś je chopie chyba po mocarzu
» 16 lipca 2015, 11:07 #72
DiMaryja: Ładnie. My tu wyciągamy pomocną dłoń, pozwalamy trenować z naszymi, mało tego, dajemy kontrakt a taka menda nie potrafi tego uszanować i dostosować się do zasad. Cóż, kmiot na zawsze pozostanie kmiotem...
» 16 lipca 2015, 10:20 #71
MUFC16: uffff, całe szczęście
» 16 lipca 2015, 10:04 #70
MU1212: To ja nie wiem czemu LVG go zatrudnił
» 16 lipca 2015, 10:02 #69
devil444445: Sprzedaż = piniondz xD
» 16 lipca 2015, 11:18 #68
wyspiarski: Chwila ja czegoś chyba nie rozumiem. Menadżer zatrudnia zawodnika a ten go po nie całym roku olewa. Co w tej drużynie się dzieje? Znacie taki przypadek w innym klubie? Ktoś napisał, że van gaal ma jaja bo wyrzuca bramkarz. A KTO ZATRUDNIŁ VALDESA? PAJAC?

P.S. Nie chcą go w Ajaxsie, wywalili z Barcelony, wykopali z Monachium pogonimy z Manchesteru.
» 16 lipca 2015, 09:09 #67
Magik1990MU: nie tyle chodziło o zatrudnienie, co umożliwienie trenowania z drużyną po kontuzji. Teraz jaśnie pan Valdes zamarzył sobie pewnie podstawę, bo jak to? "Legenda" i gwiazda Barcy na ławce ma siedzieć lub nawet występować w rezerwach? Bardzo dobrze więc, że odchodzi. Przypomnij sobie jak Valdes pajacował, gdy rok temu opuszczał Barce...
» 16 lipca 2015, 09:17 #66
2Fast4You: Krótko, LVG wie dobrze co robi, po to są zasady, lepszy Moyes którym piłkarze mogli rządzić bardziej niż on nimi ?
» 16 lipca 2015, 09:26 #65
mrNorbi: Nie chcą go tu nie chcą tam a jednak ciągle ma prace w największych firmach w świecie piłki i wszędzie gdzie był dawał kibicom trofea.
Jak słyszę ta gadke to dostaje drgawek. Przerzucić się na sociedad i moyes'a...
» 16 lipca 2015, 09:36 #64
darek15: dobrze ze odchodzi:) w rezerwach typ co wygral pare razy cm i to nawet przeciwko united:)to tak jak lvg mial trenowac jakis polski zespol
» 16 lipca 2015, 09:41 #63
piter100000: ty wyspiarski serio jesteś kibicem United? za każdym razem czekasz na jakiś szczegół, który może dać ci powód do obrazy menedżera. trzeba być zjebem do sześcianu, żeby czekać na potknięcie faceta, który prowadzi twój ukochany klub. jak dla mnie to ty masz tragiczne własne życie i szukasz zaczepek na innych formach i w ten sposób próbujesz zaistnieć
» 16 lipca 2015, 11:23 #62
wyspiarski: Nie muszę akceptować wszystkich decyzji zarządu czy menadżera. Uważam, że nie hejtuję uprawiam konstruktywną krytykę decyzji van gaal. Van gaal to nie Manchester United. Mim zdaniem po van gaalu będzie trudniej się podnieść niż po DM.


P.S. Nie chcą go w Ajaxsie, wywalili z Barcelony, wykopali z Monachium pogonimy z Manchesteru.
» 16 lipca 2015, 13:48 #61
wyrwik: weź wyspiarski idź stąd, Ty jesteś jak ten Valdes - jego za brak profesjonalizmu wywalają z klubu, Ciebie za ciągły hejting powinni wywalić z devilpage.pl

P.S. Nie chcą Cię na stronie Chelsei, wywalili ze strony Liverpoolu, wykopali Cię ze strony o Arsenalu, niech Cię wywalą z Devilpage ! (to już taka mała przeróbka Twojego dziwnego "p.s"
» 16 lipca 2015, 17:33 #60
Fenek: Jeeeee! Nigdy go nie lubiłem i to już się nie zmieni. Po za tym nigdy nie uważałem go za bramkarza światowej klasy, wiózł się w barcy i to tyle na jego temat. Nawet jako rezerwowego wolałem kogoś innego niż on. Na co nam bramkarz, którego gry trzeba się obawiać i modlić aby tylko nie musiał grać. Czekam teraz na info co alej z naszymi bramkarzami. Kto nr 1 i 2 na kolejne kilka sezonów.
» 16 lipca 2015, 08:43 #59
piter100000: Luj ma jaja, nie ma co :D uwielbiam go za to. tak jak było za sir Alexa, nie stosujesz się do zasad - wypad
» 16 lipca 2015, 08:35 #58
Dryblas: Przewidywałem, że odejdzie po tym, jak nie pojechał na tournee. Nie będę po nim płakał. Lindegaard jest wystarczająco dobry na rezerwowego bramkarza.
» 16 lipca 2015, 08:26 #57
ax1d: Z Di Marią też się mamy pożegnać.
theguardian.com/football/2015/jul/15/louis-van-gaal-angel-di-maria-manchester-united-psg
» 16 lipca 2015, 08:13 #56
Kundziu: Bardzo dobrze :-) Syn marnotrawny, przyjmujemy gościa, wraca do zdrowia, i krolewicz nie chce grać w rezerwach :-) Jak grać nie chce to niech Ed go sprzedaje, kasa się przyda :-) Di Maria albo pokaże jaja, albo przy dobrej ofercie też go sprzedamy :-)
» 16 lipca 2015, 04:00 #55
Fenek: taaa barceloński panicz, wiózł się w barcie a został okrzyknięty gwiazdą.
» 16 lipca 2015, 08:44 #54
gusia: nie wiem dlaczego nagle niektórzy hejt na Van Gaala, w głowach się wam pomieszało? od kiedy piłkarze to święte krowy i kto ma nazwisko to ma specjalne traktowanie? co za czasy, damn. to są zasady, których oni mają przestrzegać. po to są zasady, po to jest określona myśl trenerska. po to buduje się autorytet, chęć do gry, lepszych wyników, SAMOROZWOJU do cholery. co to ma być, że on odmawia gry w rezerwach? takie są zasady, przystosowujesz się albo wypad. korona by mu z głowy spadła? dla niego to powinna być komfortowa sytuacja: mniejsza presja (a raczej zerowa), ogranie, treningi. wszystko na tacy. przypomina się sytuacja z Riberym i jego płaczem, że VG wszystkich w klubie traktował równo, nie patrzył na nazwiska. banda gwiazdorów, nic więcej. Louie, jesteś the best. zajdziemy daleko z takim trenerem na ławie, a z obrońców barcelońskiego gwiazdora śmiech na sali. :)
» 16 lipca 2015, 02:50 #53
Zyvold: Szkoda takiego pożegnania
» 16 lipca 2015, 01:09 #52
Reusik: acha czyli dlatego di marzio pisał o romero
» 16 lipca 2015, 01:03 #51
Stringer: I bardzo dobrze. Nie słuchasz trenera=wylatujesz z klubu.
» 16 lipca 2015, 00:56 #50
Stringer: Straciliśmy świetnego zawodnika, ale Pogba podobno nie chciał ćwiczyć na siłowni. Ferguson wygrał tyle pucharów między innymi dlatego, że zawodnik nie mógł być ważniejszy od klubu. Chociaż z drugiej strony Rooney też nie chciał chodzić na siłownię, żądał podwyżek, a teraz jest kapitanem xD
» 16 lipca 2015, 12:55 #49
Taurus: Że co.. przecież niedawno miał zostać, śmiech, dosłownie śmiech..
» 16 lipca 2015, 00:54 #48
Ghostpl: Mi się wydaje ze DDG zostaje na rok a Cielesen tez kupimy tylko dostanie rok nauki
» 16 lipca 2015, 00:36 #47
Reusik: jaki rok nauki?on ma 26 lat
» 16 lipca 2015, 01:01 #46
0ptimus: Ja myślę, że dostanie przyspieszony kurs na DVD
» 16 lipca 2015, 11:36 #45
Janek23: do Optimus: Normalnie wszyscy padają ze śmiechu.Żarcik na poziomie szkoły specjalnej
» 16 lipca 2015, 20:08 #44
krzysiool: dziwne.. bo przecież grał w rezerwach przez jakiś czas :o a szkoda bo taki doświadczony zawodnik w sam raz na ławe by się przydał i na pewno lepszy od lindegaarda
» 16 lipca 2015, 00:32 #43
UrbannLegend: Cooooooooooooooooooooooooo? ;O Bez sensu, przyjdzie Cilessen w takim razie.
» 16 lipca 2015, 00:30 #42
soldier: I bardzo dobrze!
» 16 lipca 2015, 00:12 #41
Piotrek92: to Valdes do Valencii a po niższej cenie Otamendi do MU :>
» 16 lipca 2015, 00:11 #40
RedDevils4life: Hee, chciałoby się. :)
» 16 lipca 2015, 00:12 #39
Joker7: do realu go !
» 16 lipca 2015, 00:13 #38
Piotrek92: oj chciało :D
» 16 lipca 2015, 00:13 #37
qwe123qwe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.07.2015 00:11

Co do van Gaala to gość mi przestaje pasować. Najpierw wprowadza Valdesa w 2002 roku do składu Barcelony a 13 lat później mowi ze ten nie podąża za filozofia? Mi to wygląda na demencję.
» 16 lipca 2015, 00:09 #36
midnight: Nie podąża, bo Valdes ma swoje lata oraz doświadczenie a nie wszystkim pasuje grać w rezerwach. Falcao też się zdziwił jak mu kazano/powiedziano. Dla niego też nie była to komfortowa sytuacja ale się dostosował.
» 16 lipca 2015, 00:13 #35
vln: 13 lat później.
» 16 lipca 2015, 00:14 #34
gusia: nie no, jasne, a 13 lat temu to było wczoraj. co ma piernik do wiatraka? Valdez 13 lat temu, a Valdez teraz to kompletnie inna bajka, gra w innym klubie, został przyjęty na kompletnie innych zasadach. czasem łapie się za głowę jak czytam te komentarze...
» 16 lipca 2015, 02:54 #33
Luke88: W suuuumie... Przyszedł za darmo, a coś nam skapnie :D A bramkarz pewnie dograny, Edek wszystko po cichu załatwia. Oby Lloris
» 16 lipca 2015, 00:08 #32
midnight: Musi być coś na rzeczy, skoro Valdes na 100% out a DDG jeszcze nie wiadomo.

Na pewno nie może być takiej sytuacji, że zostaniemy z jednym bramkarzem, więc albo DDG zostaje abo mamy transfer nowego keepera.
» 16 lipca 2015, 00:11 #31
Demo2797: Jest tylko jeden problem - Lloris ma złamany nadgarstek i na pewno nie wyleczy się do początku sezonu nie wspominając już o okresie przygotowawczym
» 16 lipca 2015, 00:27 #30
Luke88: To prawda, ale nie wiemy czy nie jest zaklepany od dłuższego czasu już.
» 16 lipca 2015, 00:37 #29
DjTED: Luke88 może być i zaklepany juz od paru lat, ale teraz ma kontuzje i nie przejdzie testów medycznych, czyli transfer nierealny
» 16 lipca 2015, 01:38 #28
Luke88: Okienko jest długie, sztab medyczny Tottenhamu twierdzi, że do ligi się wykuruje. Może to pic na wodę z tą kontuzją, nie wiemy, ddg też niby kontuzjowany był w ostatnich meczach, bo tak go ciągnie do Madrytu, ale nie wyjdzie mu chyba w tym sezonie... Więc jak przyszłoby co do czego to może Hugo cudownym trafem wydobrzeje przed medycznymi.
» 16 lipca 2015, 11:14 #27
DjTED: Tak pragniesz tego Francuza w MU? Mieliśmy już małego Francuza na bramce i wiemy jak to się skończyło. Wszędzie grał genialnie tylko u nas walił babole. Może lepszy by był ten młody Niemiec (Leno)?
» 16 lipca 2015, 13:55 #26
Luke88: Jasne że chcę, jest kapitalny. Ograny w PL, w niezłym wieku, do wyjęcia za nie aż tak duże pieniądze (ale wiemy jak to z Levym jest). Obaj są na podobnym poziomie tak naprawdę. Ostatnio sobie kompilacje z ostatniego sezonu obejrzałem, wiem, że raczej nie ma się tym co sugerować, ale wszystkie piłki jakie ddg wybronił Lloris też wybronił w podobnym stylu. Co do Leno się nie wypowiadam, bo go nie widziałem w akcji w przeciwieństwie do francuza.
» 16 lipca 2015, 15:51 #25
RedDevils4life: Pomogliśmy mu, daliśmy szanse, ale sam wiedział dobrze na co się pisze.
» 16 lipca 2015, 00:02 #24
Kopec91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2015 23:59

A sterling w city :P Trochę polew z Looserpoolu. W końcu zostaną z samym Balo :P
» 15 lipca 2015, 23:58 #23
Rio5fan: Dla mnie w tej sytuacji należy ich podziwiać, że kogoś takiego sprzedali za takie pieniądze.
» 16 lipca 2015, 00:03 #22
qwe123qwe: Akurat na Sterlingu to LFC zrobiło fantastyczny interes wyciągając za niego taka kwotę. City mocno przeplacilo.
» 16 lipca 2015, 00:04 #21
DevoMartinez: No ja bym się nie smiał bo ten dzieciak patrząc na statystyki to naszego Younga zdeklasowął w ubiegłym sezonie.
» 16 lipca 2015, 00:05 #20
RedDevils4life: Statystyki... ja odnoszę wrażenie, że Young zagrał bardzo dobry sezon a Sterling co najwyżej średni, jak nie słaby.
» 16 lipca 2015, 00:07 #19
Rio5fan: 50 milionów funtów za siedem goli i siedem asyst w 35 meczach.
» 16 lipca 2015, 00:12 #18
midnight: Widocznie Pellegrini widzi w nim diament do oszlifowania. MC rzadko robiło interesy za 'małą kasę'.
» 16 lipca 2015, 00:19 #17
DevoMartinez: Oczywiście, że Young zagrał dobry sezon. Na tle drużyny to był jeden z tych co dawali najwięcej. Sterling to był akurat zajezdzany w live jak koń na wyścigach. W normlanym klubie z rotacją pewnie będzie jednym z lepszych w lidze. A za angoli sie niestety płaci extra zwłaszcza za wchodzące gwiazdy. Za Kana też trzeba będzie wyłożyć z 50 baniek. ;)
» 16 lipca 2015, 00:25 #16
Stringer: Ale Young grał często jako wahadłowy, więc miał dużo obowiązków w defensywie.
» 16 lipca 2015, 00:36 #15
10wazzar10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.07.2015 23:53

I do tego wygląda na to, że AdM odchodzi
» 15 lipca 2015, 23:53 #14
Piotrek92: z tego co mówił Loui to dołączy do zespołu 25 lipca
» 15 lipca 2015, 23:55 #13
Joker7: dlaczego? 25 lipca ma wrocic
» 15 lipca 2015, 23:55 #12
Klimaa: Odpoczywa po grze w reprezentacji.
» 15 lipca 2015, 23:58 #11
seju: Brawo Loui. Pełne poparcie kibiców.
» 15 lipca 2015, 23:53 #10
Czuprys: Powodzenia w nowym klubie dla Valdesa :) Ciekawe czy to ostatnie odejscie bramkarza w tym okienku ;)
» 15 lipca 2015, 23:52 #9
Addamus: Yy... To kim do licha chce grać van Gaal ?! Sprzedajemy naprawdę dobrych piłkarzy którzy są ograni, a kupujemy nowych którzy muszą się zaaklimatyzować. Do tego sporo tracimy.
Nie widzę tutaj żadnej logiki
» 15 lipca 2015, 23:52 #8
pawelisto2: To jest właśnie filozofia chyba.
A potem w połowie sezonu będzie - nie jesteśmy pierwsi, bo nowi piłkarze muszą się zaklimatyzować.
» 16 lipca 2015, 00:01 #7
DevoMartinez: Valdes był ograny?
» 16 lipca 2015, 00:01 #6
AgEnT: Był, z klubowymi lekarzami ;D
» 16 lipca 2015, 00:37 #5
qwe123qwe: Szkoda. Lindegaard powinien odejść.


PS: Liverpool have offered Dortmund 65 millions (euro) for Marco Reus.
» 15 lipca 2015, 23:52 #4
midnight: A Bayern Monachium zaoferowało za Vidala 40m EUR (źr. Gianluca Di Marzio)
» 16 lipca 2015, 00:03 #3
Reusik: reus w liverpoolu.dobre
» 16 lipca 2015, 01:02 #2
Joker7: He przecie on gral w rezerwach jakis czas ...
ale dobrze bedzie jakis $$$ za niego ;d
» 15 lipca 2015, 23:51 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.