Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

"Potrzeba pięciu transferów, by dogonić Chelsea"

» 20 maja 2015, 17:15 - Autor: Rio5fan - źródło: MEN.co.uk
Paul Scholes podzielił się swoimi przemyśleniami na temat obszarów, w których jego zdaniem Manchester United potrzebuje największych wzmocnień.
» Paul Scholes oczekuje interesującego lata na rynku transferowym
Zdaniem legendarnego pomocnika Czerwonych Diabłów, potrzeba przynajmniej pięciu transferów, by być zaangażowanym w walkę o tytuł mistrzowski Premier League.

- Myślę, że Manchester United będzie szukał środkowego obrońcy, prawego obrońcy, być może bramkarza, światowej klasy napastnika oraz skrzydłowego. To daje pięć transferów. W spotkaniach z wielkimi rywalami było widać, że United nie są daleko w tyle. W tych starciach z reguły wyglądali na lepszą drużynę - podkreślił Scholes.

- Jeżeli uda im się zachować regularność w potyczkach z klubami z dolnej połowy tabeli, to będą mieli szansę na sukces. Arsenal tak bardzo mnie nie martwi, trzeba gonić Chelsea i Manchester City. Między tą dwójką a United istnieje luka, którą należy zapełnić.

Scholes odniósł się również do ewentualnego odejścia Davida de Gei.

- Szczerze mówiąc, sygnały wychodzące z klubu są niepokojące. Czy można go jednak winić? To Hiszpan, a jeżeli Real Madryt kogoś chce, to zwykle dochodzi do transferu - podsumował Anglik.


TAGI


« Poprzedni news
Moja historia futbolu: Katastrofa w Monachium 1958
Następny news »
Rooney: Osiągnęliśmy zakładany cel

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (74)


salon1994: To Hiszpan, jednakże wychowanek Atletico.
» 21 maja 2015, 11:42 #73
y07k2: Skrzydłowy Depay juz jest, jak dla mnie to ciężko ze znalezieniem ciekawego prawego obrońcy (może Clyne), priorytetem jest środkowy obrońca, gdzie widzę np. Otamendiego, Glika czy może faktycznie tego Hummelsa. Kolejnym murem jest mieć następcę Carricka, chociaż tutaj nie mam nikogo ciekawego na myśli oprócz Verattiego. Nowym napastnikiem mógłby być ktoś młody, pokroju Ingsa czy Kane'a (mamy przecież Roo, Wilsona i zapewne kogoś z dwójki RvP/Falcao). Największą zagadką jest narazie sam de Gea, dla którego zastępstwem mógłby być wg mnie Leno czy Szczęsny, ale i tak najbardziej bym się skłaniał ku opcji Cecha, który kilka lat by pograł na wysokim poziomie, a w międzyczasie moglibyśmy znaleźć młodego bramkarza (coś tak Chelsea z Cou). Tyle ode mnie, starałem się dawać transfery możliwe do realizacji, dlatego nie ma np. Varane'a czy Pogby. Pozdrawiam
» 21 maja 2015, 09:36 #72
nadzio454: log by polubic, swego rodzaju oznaka, ze szacun :D
» 21 maja 2015, 18:03 #71
Fenek: No a kto niby ma ogarnąć środek? Carrick gra dobrze nawet bardzo ale więcej czasu leczy kontuzje niż gra. Blind jest słabym ŚP a Rooney jest dobrym napastnikiem ale w pomocy się marnuje. Więc ŚP to obowiązek i to o wysokim priorytecie.
» 21 maja 2015, 08:17 #70
b90: Depay, Reus, Otamendi, Dani Alves, Leno.

To tak realnie, a tak z fantazją jeszcze Verratti + Cavani w zamian za Di Marie (+ jakaś tam dopłata)

----------------- Cavani/RVP
------- Depay - Rooney/Mata - Reus
------------- Herrera/Blind - Verratti
Shaw/Rojo - Otamendi - Jones/Smalling - Alves
------------------ Leno


Chicharito, Falcao, Nani, Fellaini, Valencia out + De Gea gdyby został sprzedany.
» 21 maja 2015, 01:05 #69
N17: Pomijając wiele śmiesznych dla mnie szczegółów jak Reus na prawej, czy Alves w United... błagam cię człowieku, powiedz mi że to żart. Chcesz wymienić di Marię z dopłatą za jakiegoś patałacha potykającego się o własne nogi? Po co w takim razie sprzedawaliśmy Welbecka? A no tak, nie ma nazwiska.
» 21 maja 2015, 01:33 #68
b90: No przecież Alves przyjdzie więc to ty chyba jesteś śmieszny :)
Reusa dałem na prawą co nie znaczy że musiałby tam grać bo w BVB grał albo na lewej albo w środku ale to zależało by już od van Gaala gdzie by go ustawił.

Jak możesz porównywać Welbecka do Cavaniego? Poza tym napisałem Verrati+Cavani za Di Marie z dopłatą. Ten "patałach" strzelił 16 goli w Ligue1 i 6 goli w LM grając na nieswojej pozycji. Jak sam mówił jego pozycja to wysunięty napastnik, a takim w PSG jest Ibra. Pokaż mi lepszą dziewiątkę.
» 21 maja 2015, 01:55 #67
y07k2: Lepsza dziewiątka? Lewandowski, Suarez czy Lacazette w obecnym sezonie.
» 21 maja 2015, 10:36 #66
b90: Suarez jest nie do wyjęcia podobnie jak Aguero, Benzema itd. którzy mają już swoje pozycje w klubach.
Lewy lepszy od Cavaniego? BZDURA. Lewy grając sam z przodu w BAYERNIE zdobył zaledwie 16 goli w Bundeslidze i jest to wynik który osiągnął już długi czas temu. Od 5 meczów w lidze bez bramki. Rzeczywiście fenomen. Najśmieszniejsze jest to że królem strzelców Bundesligi zostanie pewnie Meier który ominął prawie pół sezonu przez kontuzje, a i tak ma 3 gole więcej od Lewego i to grając w przeciętnym Eintrachcie.
Wątpię też by Lacazette był lepszy od Cavaniego ale że będzie tańszy to na pewno :) Druga sprawa że Lacazette to nie jest typowa dziewiątka. Ciekawe jakby sobie samemu poradził w ataku, a tak w Lyonie u boku ma fantastycznego Fekira bez którego nie miałby tylu goli ile ma obecnie.
» 21 maja 2015, 13:43 #65
sagnol32: y07k2 tyś widział lakazeta czy tylko powtarzasz po innych i w staty patrzysz ? Dla mnie gościu kompletnie tutaj nie pasuję .Przykład masz na Falcao. Mogę się założyć że jak Falcao wróci do Francji to nastuka więcej bramek od Alexandra. Jeszcze garść statystyk z zespołami top5 trafił 1 gola, pozostałe nastrzelane takim potęgom jak Toulouse ,Evian czy Caen. Wymienisz mi chociaż jednego grajka z tych drużyn?
Co do Lewego to wielu meczu Bayernu nie oglądałem ale z tego co widziałem to nie zachwyca tak jak w BVB.
Zgodzę się z b90 że jeśli już potrzeba nam napastnika to niech to będzie Cavani , w przeciwieństwie do Falcao nie jest po kontuzji , mógłby w spokoju przejść okres przygotowawczy i jest większa szansa na to że się sprawdzi. Chwilowo nikogo lepszego nie ma do wyjecia.
» 21 maja 2015, 14:19 #64
N17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2015 00:37

Dobra.

Ile meczów Cavaniego widziałeś?

"Porównanie" Welbecka i Cavaniego wzięło się stąd, że jeden i drugi to zwykłe łajzy potykające się o własne nogi (powtarzam dla pewności). Oczywiste jest to, że Cavani jest o wiele lepszy od Welbza, ale nie jest nam potrzebny taki zawodnik.
» 22 maja 2015, 00:35 #63
dawidlp92: Marzy mi się Pogba do tego taki Mueller ewentualnie ten Bale
» 21 maja 2015, 01:03 #62
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2015 22:50

Michael Zorc confirms in tomorrow's Kicker that Mats Hummels has decided to stay at Dortmund and told Manchester United he won't join them.

Czyli raczej nici z Hummelsa, zostaje Otamendi, a jak nie on, to faktycznie Glik może przyjść. To samo będzie pewnie z Pogbą i Balem.

Po za Depayem, przyjdzie pewnie Coleman, zamiast Bale może Felipe Anderson, Vidal i Pogba nie ruszą się z Juve, ten drugi jak już to do Realu albo Barcy, więc kupimy Schniederlina, albo Gundogana, na obronę albo Otamendi a jak nie to Glika, no i bramkarz i napastnik.
» 20 maja 2015, 22:48 #61
michaluczek13: Hummels,Krychowiak,Depay,Bale,Lacazette Bajka by była gdyby oprócz Depaya kogoś z nich udało się ściągnąć :D
» 20 maja 2015, 22:41 #60
Muuuuuuuuuuu: A może Glik - Krychowiak - Lewandowski.

Mighty Polish Spine of MU:)

I mielibyśmy polski klub w EPL:)
» 20 maja 2015, 22:53 #59
michaluczek13: Byłbym za :D Lecz najbardziej chciałbym Kryche jest bardzo waleczny w tym środku pola i myślę że poradziłby sobie jako defensywny pomocnik :)
» 20 maja 2015, 23:21 #58
Levon: ta, jeszcze Piszczka i Błaszczykowskiego i Milika.
» 20 maja 2015, 23:46 #57
michaluczek13: No jasne może i ja się załapie :) Dobry grajek z ósmej ligi mistrzów
» 20 maja 2015, 23:48 #56
Pichichi: Depay, Clyne, Otamendi, Koke, Lacazette
» 20 maja 2015, 22:25 #55
N17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2015 21:42

Pogba, Hummels, Lacazette, Clyne, Depay. hahaha odstawiam fife.
» 20 maja 2015, 21:41 #54
bacalinho: Powiem Ci iż w fifie fajnie, ale realnie też by dało radę takie transfery przeprowadzi:-)
» 20 maja 2015, 21:45 #53
EnJoy: obronca: hummels albo garay
srodek pomocy veratti albo koke
skrzydlo-griezmann albo bale byc moze jeszcze anderson
napastnik-kane-albo dybala tak to mniej wiecej widze
» 20 maja 2015, 21:20 #52
bacalinho: Garay raczej nie ma szans wcześniej można było o niego powalczyć
Koke na bank zostaje w Athletico już to powiedziałw wywiadzie
Dybaała i Kane to zawodnicy jednego sezonu a po za tym dla mnie Seria A to nie BPL, przykład Salaha i Cuardado w Chelsea nie pogral za wiele tam jest wielką gwiazdą i to ma się podobnie, Dybala mnie jakoś nie przekonuje
Bale lub Griezmann każdy z niech były dobrą opcją
» 20 maja 2015, 21:38 #51
Rotx: Bramkarz-Cech
Prawy obrońca-Alves
środkowy -Otamendi
defensywny- Schneiderlin,Matuidi,Vidal(zostanie w Juve jeżeli odejdzie gdzieś Pogba)
napastnik-Muller
Jeżeli mamy wrócić do Champions League to musi się to odbyć z hukiem.
Gdyby za Otamendiego i Mullera dać po 40 ml funtów to myślę ze długo by się nie zastanawiali.

Przez najbliższe 3 lata mielibyśmy napastnika i obrońcę z topu, bramkarz wiadomo ze genialny a dla Alvesa zaryzykowałbym i patrzył jak rozwija się Clyne przez najbliższy sezon lub dwa.
Brakuje u nas w pomocy kogoś z żelaznymi płucami a taki Matuidi nie dość ze strzela to dodatkowo dobrze gra piłką.
Mając mocny kręgosłup drużyny a za taki uważałbym
takich jak Cech-Smalling,Otamendi-Matuidi,Herrera,Rooney-Muller
szukać zawodników na pozostałe pozycje może oprócz lewego skrzydła i lewej obrony.
ale już sytuacja z prawą stroną to jak dla mnie przemęczyć się rok czy dwa z Alvesem i Matą by po kilku sezonach wyrwać na tą pozycję jakichś młodych zawodników którzy zrobią różnice.
» 20 maja 2015, 21:11 #50
brennt: cech? :D
» 20 maja 2015, 21:13 #49
bacalinho: Widzisz przy ustawieniu 4-3-3 podstawowym napastnikiem byłby Rooney, więc Muller gdzie?? No chyba że grałby na takim fałszywym napastniku za plecami Rooneya o to Ci chodzi? Muller to zawodnik bardzo doświadzczony, ograny na wielu frontach, odnajdujący się w wielu sytuacjach bramkowych, uniwersalny mogący grać na 3 pozycjach, Otmaendii badz Hummels tutaj chyba dla mnie bez róznicy ważne aby któyś z nich do nas trafił, Schnederlin lub Matiudii ok ale Matiudi to nie bardziej SP niz SPD?
» 20 maja 2015, 21:17 #48
Muuuuuuuuuuu: Schneiderlin może odejść z Soton za 25mln - jak dla mnie to trudno o zawodnika bardziej przypominającego Carricka, ogranego w EPL i za takie pieniądze.

Sterling - chce odejść z Liverpool. Już teraz jest lepszy od Bale (tak, tak jest bardziej wszechstronny) i z pewnością będzie tańszy.

Shawcross - gość jest jak skała w czym przypomina Vidica i gra na podobnym poziomie. Jeśli Smalling ma być tym rozprowadzającym, miększym graczem to drugi musi być zabijaka. Hummels taki nie jest.

Kane - tutaj może być ciężko ale to mógłby być nowy Rooney, na dłuuugie lata.

Coleman lub Clyne - jeśli już musimy kogoś brać na PO.

1. Sneiderlin - 25mln
2. Sterling - pewnie około 50
3. Shawcross - 10-15
4. Kane - 50
5. Coleman, Clyne - 15-20

Wszystko daje około 150 mln. Trzeba zauważyć, że klub sporo zaoszczędzi na tygodniówkach bo Sterling z pewnością weźmie mniej niż Bale, Kane mniej niż RvP czy Falcao.

Plusy:
- wszyscy są ograni w lidze więc nie będzie problemów typu Falcao czy Di Maria,
- wyjdzie dużo taniej niż wszystkie Bale, Pogby i inne kaszaloty
- jest szansa, że Ci zawodnicy zadomowią się w MU na dłuzej (może poza Sterlingiem ale sam fakt zabrania gwiazdy Liverpoolowi wystarczy:))
- wzmocni nas fizycznie (poza Sterlingiem) co przy szybkości Depaya, Sterlinga czy Di Maria da w końcu wyczekiwany balans

Minusy:
- nierealne
» 20 maja 2015, 20:15 #47
Lechovskyy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2015 20:22

"Kane - tutaj może być ciężko ale to mógłby być nowy Rooney, na dłuuugie lata." Mógłby słowo klucz :) Jedna jaskółka wiosny nie czyni zobaczymy co pokaze w 2 sezonie , co do sterlinga mam mieszane uczucia , według mnie nie ta mentalność , reszta transferow jak najbardziej na tak , szczególnie Shawcross genialny ŚO :)
» 20 maja 2015, 20:21 #46
bacalinho: Czy Sterling jest lepszy od Bale to sprawa bardzo dyskusyjna, ja mam inne odczucie i zdanie, myślisz iz Liverpool odda go nam? To już transfer Bale jest bardziej prawdopodobny, Morgan Schnederlin to byłby udeakny kandydat na zastępstwo Carricka, Shawcrossa mozna kupic nie widziałbym w tym zadnego problemu ale czy klub go chce? Jak uważasz iz Hummels jest "za miękki" to Otamendii chyba wystarczy co? Co do reszty ok
» 20 maja 2015, 20:41 #45
sagnol32: po co nam sterling ? tak samo bale? Jest Young , ADM, Depay, Mata (choć to nie skrzydłowy), Valencia, Januzaj. Na wypożyczeniu mamy jeszcze Naniego.
» 20 maja 2015, 20:42 #44
sagnol32: co do kanea to miał fajny luty-marzec potem cisza ostatnie 8 meczy 1 bramka a i grą też nie porywa.
» 20 maja 2015, 20:43 #43
bacalinho: Po to np. Bale iż Nani jest już u nas skończony, Januzaj to nie ta półka i chłopak musi się uda na wypozyczenie to by było dla niego dobry pograłby regularne czego bardzo potrzebuje, u nas podstawowym zawodnikiem nie będzie w przyszłym sezonie, Mata jak sami powiedziiałęś to nie typowy skrzydłowy, tak sam ADM oni mogą grać i na skrzydle i na 10, ale to nie są skrzydłowi jakich widziałbym w United, więc zostają nam typowi skrzydłowi Young i Depay to chyba troche mało co?? takie jest moje zdanie, jeżeli mamy grać typowymi skrzydłowymi, Sterling dla mnie toche dziwny zawodnik i jego transfer z Liverpoolu do nas to raczej graniczyz cudem...
» 20 maja 2015, 21:13 #42
Kopec91: Do Shawcrossa nadal mamy pierwszeństwo więc wiesz. Ale klub już chyba dawno z niego zrezygnował...
» 20 maja 2015, 21:20 #41
IMMM: Odrzuciłbym Sterlinga i Kane. Po co nam Sterling skoro będzie Depay?
A jeśli chodzi o Kane to nie wiem czy jest już wart takiej kasy. Wolałbym sprowadzić Naniego i Hernandeza/Henriqueza.
» 20 maja 2015, 22:32 #40
Muuuuuuuuuuu: Kopec czemu piszesz, że mamy pierwszeństwo do Shawcrossa? Czy MU ma jakiś deal na gościa i nie chce z niego skorzystać?

Jeśli chodzi o Sterlinga to wolałbym go niż np. Di Maria czy nawet Bale. Angoli dobry zbyt dużo nie ma więc powinniśmy ściągać co się da. To samo się tyczy Kane.

Moim zdaniem MU powinno budować drużynę opartą o brytyjczykach a najlepiej angolach. A tam gdzie się nie da czegoś wsadzić wypełniać luki zawodnikami z innych krajów. Tak przecież było za najlepszych czasów MU i to była unikatowość tej drużyny.
» 20 maja 2015, 22:51 #39
sagnol32: muuuuuu
chętnie ale pokaż mi brytyjskich grajków na poziom United
jest haart na bramkę ale nie do wyjęcia. Obrońców w sumie mamy jones smalling shaw , cahill nie do wyjęcia, są szanse na clyne.
Jeśli chodzi o pomoc : mamy Younga który moim zdaniem w tej chwili najlepiej zaha lennon, milner, oxlade, walcott ,townsend , sturridge,whilsher - gracze nie źli ale nie lepsi od tych których mamy , raczej nikt by żadnego z tych graczy by u nas nie chciał.
atak : kane , welbeck,sterling, defoe carrol, lambert, jedynie kane i sterling coś prezentują z tego grona
» 20 maja 2015, 23:54 #38
Kopec91: @Muuuuuuuuuu Shawcross jest wychowankiem MU, sprzedając go zawarto klauzulę, która mówi że MU ma prawo pierwokupu Ryana. Więc gdyby ktoś zaoferował, powiedzmy, 10 mln, to Stoke musi najpierw spytać czy MU go nie chce :P
» 21 maja 2015, 12:18 #37
Kilerek7: My się musimy ogólnie brać do roboty, bo oprócz nas dużo klubów, będzie robiło przebudowy, może po za Chelsea i Barceloną. Wszyscy chcą się wzmacniać i taki Pogba, Bale, Hummels mogą mieć duży wybór.
» 20 maja 2015, 19:46 #36
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2015 19:46

Scholes dobrze mowi potrzeba transferow i trzeba sprowadzić dobrych grajkow a nie tylko nazwiska typku Falcao i pozybyc sie balastu obciazajacego budzet bo z nich i tak nie ma juz pozytku vPersie,Falcao.Evans,Rafael plus wypozyczeni Cleverly,Nani
Fellaini i DiMaria powinni w przyszlym sezonie udowodnic ze powinni zostac w United inaczej do widzenia.
» 20 maja 2015, 19:44 #35
Kopec91: Fella to całym obecnym sezonem pokazał jak dobrym jest zawodnikiem, po tym jak w zeszłym sezonie ludzie mieszali go z błotem.
» 21 maja 2015, 14:56 #34
jari13: Rzadko w klubach, nawet topowych, jest taka rywalizacja, że na jedną pozycję ma się dwóch równorzędnych zawodników. Zwykle kluby na rezerwę kupują kogoś taniego lub biorą z akademii. Tendencja jest ewentualnie taka, że wcześniejszy pewniak w składzie siada na ławce, bo przyszedł ktoś lepszy. W naszym przypadku tak będzie z Youngiem, bo Depay go wygryzie i Valencią, bo Clyne czy Coleman są bardziej pewni. Może będzie tak z Fellainim, bo nie wierzę, że LVG jest z niego w pełni zadowolony i pewnie sprowadzi na jego pozycję nowego pomocnika. Niestety Maty czy ADM tam nie chce wystawiać. Problem zaczyna się wtedy, gdy okazuje się, że zainwestowaliśmy w ławkę rezerwowych 200 mln funtów, a tygodniowo pobiera prawie milion. Ktoś się w ogóle zastanawia czy budżet to wytrzyma?
» 20 maja 2015, 19:27 #33
ptasior: Ronaldo,Messi,Neymar,Hazard i ??
» 20 maja 2015, 19:09 #32
Hektor2001: Wawrzyniak ;)
» 20 maja 2015, 19:39 #31
Kopec91: Przeczytałem "warzywniak" :P
» 21 maja 2015, 14:57 #30
uzil25: Scholes zapomniał o ŚP i wymianie ewentualnych kandydatów, osobiście chciałbym Vidala, Gundogana lub Verrattiego, najłatwiej może być wyciągnąć Niemca bo już deklarował, że odchodzi z BvB ale Vidal i Verratti to chyba jeszcze więksi wirtuozi.
» 20 maja 2015, 18:41 #29
Kopec91: Sezon na "Kupmy Vidala" oficjalnie się rozpoczął :)
» 21 maja 2015, 14:58 #28
dawidlp92: Clyne Hummels Pogba Depay Bale
» 20 maja 2015, 18:21 #27
Puchaczeue: Gaś ten FM
» 20 maja 2015, 18:24 #26
gaucho2015: Clyne, Vidal, Hummels, Bale, Kane/Benteke. W razie odejścia Davida sprowadzić Llorisa.
» 20 maja 2015, 18:15 #25
Reusik: Potrzebujemy ruchliwego napastnika a takowym nie jest Benteke.Co do reszty zgadzam się
» 20 maja 2015, 18:17 #24
NexaT: Co wy widzicie w tym Bale'u? Gość pewnie będzie kosztował 70 milionów, a nie jest gwarantem rozwiązania naszych problemów.
Ostatnie transfery pokazały, że najlepiej spisują się najtańsi zawodnicy, a wy jak mantrę powtarzacie jego nazwisko.

Dobrze, że to niemożliwe.
» 20 maja 2015, 18:22 #23
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2015 18:34

Nexat - Herrera był tani?Kosztował więcej(36 mln) niż Modric i Kroos.(30 mln).I to że najtanśi zawodnicy się najlepiej sprawdzają to bzdura i dobrze o tym wiesz.Co do Bale to nikt nie wie co Perezowi w głowie siedzi.Powiedz mi czy jakikolwiek transfer daje gwarancie?
» 20 maja 2015, 18:34 #22
bacalinho: Vidal raczej bez szans, kogos innego tutaj bylo by trzeba dać, co do reszty zgadzam się i dodałbym Laccazeta:-) i chyba zamiast Clyne blizej nam do darmowego Alvesa
» 20 maja 2015, 18:43 #21
Reusik: Vidal ma 29 lat i Juve pewnie wolałoby sprzedać jego niż Pogbe a wciąż mogą nieżle za niego zarobić
» 20 maja 2015, 18:58 #20
b90: Ciągle te same nazwiska powtarzane które już wcześniej podawali pismaki. Bale zostaje w Realu i kropka. Benteke w United ? serio?
» 20 maja 2015, 22:23 #19
Joker7: taa a srodkowy pomocnik to co panie scholes ?
» 20 maja 2015, 18:07 #18
Reusik: Oby nie gundogan.
» 20 maja 2015, 18:04 #17
bacalinho: Zapomniał oddać iż potrzebujemy kogoś na pozycje Carricka a z reszta trzeba się zgodzić iż powiedział bardzo dobrze, myślę iż SO jest juz dogadany to samo raczej z PO wydaje mi się iż jest to Alves, Depaya kupiliśmy jako skrzydłowego ale opcja z Bale moim zdaniem jest ralana jeszcze i fajnie jak by do nas doszedł, SP myślę iz Gundogana kupimy ale to już LVG musi go chcieć a o napastniku jeszcze klub mysli.
Ja bym chciał w takiej kolejności jeżeli będziemy kupowac napastnika: Lacazette, Kane, Benteke
a bramka to już czekamy na decyzję DDG
» 20 maja 2015, 18:00 #16
jajko22: Jak zwykle w przypadku komentarza Scholesa : nic dodać nic ująć.
» 20 maja 2015, 17:36 #15
Derp: po co do cholery nam nowy prawy obrońca? uparliście się na tego valencie a dla mnie to obok smallinga i ddg to najpewniejszy punkt naszej linii defensywnej. no a do tego jest niebywale szybki i silny, może niezbyt precyzyjny czy efektowny, ale nadrabia oddaniem i walecznością!

z takimi piłkarzami od zawsze kojarzył mi się manchester united, dla takich zawodników zawsze powinno być miejsce w wyjściowym składzie. rafael jako rezerwowy w zupełności wystarcza, mamy inne priorytety.
» 20 maja 2015, 17:30 #14
DevoMartinez: No właśnie oprócz Valenii przeciesz potrzebujemy kogoś jeszcze. Rafael chyba sprawa przesądzona skoro grał tylko w U21 i to przez dłuższy czas. Zresztą on nie daje pewności, że rozegra nawet 20 meczy w sezonie.
» 20 maja 2015, 17:33 #13
b90: bo Valencia to nie obrońca? grał tam z konieczności.
» 20 maja 2015, 17:34 #12
Krzysiek88: Coleman albo Clyne i jest jeszcze Dani Alves wolny transfer ( kończy się kontrakt )

Jak pisałem wcześniej dwie pierwsze opcje byłyby najlepsze ;) ale zobaczymy

Valencie wolałbym jakby wróćił na skrzydło...wchodząc tak w 55 albo 65 min na podmęczonego rywala...wtedy jego szybkość była by zabójcza dla przeciwnika..
» 20 maja 2015, 17:39 #11
b90: Dlatego Alves będzie najlepszą opcją. Pieniądze trzema inwestować w inne pozycje
» 20 maja 2015, 17:41 #10
Reusik: Wy chyba nie rozumiecie zasad wolnego transferu.Klubowi się nie płaci ale sam zawodnik dostaje sporą premie i wysoki kontrakt.Koszt Alvesa może wynieść więcej niż innego PO
» 20 maja 2015, 18:13 #9
lukasz00090: Reusik, to rozumiem, że kiedy klub kupuje zawodnika "normalnie" to nie płaci mu żadnej premii za podpisanie kontraktu i nie dostaje pieniędzy za granie? Trochę bez sensu napisałeś ...
» 20 maja 2015, 18:33 #8
b90: Bo on myśli że Alves dostanie od United 20mln za sam podpis tak jak Lewy od Bayernu. Przypomnę że ma on już 32 lata i na 4-5 lat kontraktu nie podpisze. Nie ma szans żeby inny PO wyniósł więcej bo już na sam start United musiałoby wyłożyć z 20mln jak nie lepiej.
» 20 maja 2015, 22:19 #7
DevoMartinez: Bez skrzydłowego moglibyśmy się obejść. Teoretycznie rotacja między Di Maria, Matą ew. Nanim mogłaby wystarczyć na prawej stronie. Więc jeśli nie uda się ściągnąc Bale a raczej się nie uda to skrzydłowego bym nie szukał. No chyba, że Nani już pewnie, że out i szansy nie dostanie
» 20 maja 2015, 17:25 #6
Kilerek7: "Manchester United będzie szukał środkowego obrońcy, prawego obrońcy, być może bramkarza, światowej klasy napastnika oraz skrzydłowego"

Sam LvG mówił, że priorytetem jest kreatywny środkowy pomocnik, no chyba, że Di Maria ma nim być, ale za Carricka musimy mieć kogoś, a więc 6 transferów, no chyba, że 5 wyłączając skrzydłowego Depaya, ale raczej Bale jest też w planach, do tego Hummels/Otamendi, Clyne/Coleman/Carvajal, bramkarz to wiadomo, napastnik także.
» 20 maja 2015, 17:23 #5
Krzysiek88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2015 17:32

Z De Gea niech saga się już kończy....

Niech nawet ściągają Leno albo starają się o Cecha..

Odnośnie składu to aż takich ubytków nie mamy..

Potrzebni są środkowy obrońca doświadczony taki jak Hummels lub Otamendi...prawy obrońca ( Clyne, Coleman lub Alves ( wolny transfer ) chodź wolałbym opcję 1 i 2. Defensywny pomocnik...coś na styl Krychowiaka czyszczącego...i zabezpieczającego tyły...i oczywiście ofensywny pomocnik...
Z napastników to mamy opcje...Lacazzete, Benteke, Ingis, Cavani, Dybala

Według mnie dwóch pierwszych wpasowało by się bardzo dobrze w grę United.

Jeśli macie swoje opcje podawajcie :)
» 20 maja 2015, 17:22 #4
wilku1999: dobrze gada
» 20 maja 2015, 17:21 #3
Reusik: . Arsenal tak bardzo mnie nie martwi, trzeba gonić Chelsea i Manchester City.Też nie uważam że dzieli nas wielki dystans do arsenalu.Po tak fatalnym zeszłym sezonie mamy niewielką stratę do nich a należy pamiętać że mamy nowego trenera i wielu nowych graczy a w lidze pobiliśmy rekord kontuzji.Co do transferów myśle że zapomniał o pomocniku w stylu Kondogbii
» 20 maja 2015, 17:21 #2
Robo1986: "Arsenal tak bardzo mnie nie martwi" hehehe
» 20 maja 2015, 17:18 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.