Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Petr Cech przymierzany do Manchesteru United

» 16 maja 2015, 15:30 - Autor: matheo - źródło: The Telegraph
Petr Cech może zastąpić Davida de Geę w bramce Manchesteru United. Czeski bramkarz znajduje się ponoć na transferowej liście życzeń Louisa van Gaala.
Petr Cech przymierzany do Manchesteru United
» Petr Cech latem odejdzie z Chelsea
Hiszpańskie media są przekonane, że De Gea latem trafi do Realu Madryt. 24-letni bramkarz miał nawet już uzgodnić warunki kontraktu indywidualnego z Królewskimi.

Van Gaal chce być przygotowany na ewentualne odejście Hiszpana, dlatego już sporządził zestawienie kandydatów, którzy mogliby trafić do jego zespołu. The Telegraph informuje, że jest na nim Petr Cech, który po zakończeniu obecnego sezonu prawdopodobnie opuści Londyn. 32-latek stracił miejsce w bramce The Blues na rzecz Thibaut Courtois.

Oprócz Cecha do Manchesteru United przymierzani są także Hugo Lloris z Tottenhamu i Asmir Begović ze Stoke City.


TAGI


« Poprzedni news
Zapowiedź: Manchester United vs Arsenal
Następny news »
Tottenham ani myśli sprzedawać Kane'a

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (46)


Byku97: Nie Cech nie będzie stanowił o naszej sile na bramce przez wiele lat co najwyżej przez rok lub dwa ten transfer odpada :(
» 17 maja 2015, 11:59 #42
kocio10: "Spadająca gwiazda, pierwszym mym zyczeniem jestes Ty"
» 17 maja 2015, 10:33 #41
lukstar: Cech swietny bramkarz, ja by niepatrzec ikona chelsea, troche dziwnie bym sie czul jak by u nas bronil, ale nie pogardzil bym mimo wszystko
» 17 maja 2015, 01:56 #40
jajko22: Najbardziej do MU pasował by Fabiański.
» 16 maja 2015, 23:46 #39
sebox111: Zbieralnia wyrzutkow? A Van Der Sar ile mial lat jak do nas przechodzil hmm? Pomoge... 35 lat :)
» 16 maja 2015, 23:08 #38
maxi7777: To już lepiej postawić na Valdesa
» 16 maja 2015, 22:56 #37
SkowronUNITED: Po Davidzie nie będę płakał... Na jego miejsce jest tyle fajnych nazwisk... Szkoda tylko że gra z nami w szachy... zamiast powiedzieć jak Lewadnowski że odejdzie i tyle. Najgorsze jest właśnie te gadanie. Jak ich nie dementuje tzn tylko jedno.. no cóż.
LLoris, Cech, Leno, Begović czy Nawet Szczęsny.(LvG zrobił by z niego faceta(a najlepiej SAF).. bo nie oszukujmy się Wegner nie potrafi zrobić z kogoś Faceta z Jajami- dlatego taki jest Szczęsny)
» 16 maja 2015, 20:50 #36
Pady: To jest najlepszy dostępny bramkarz, co do reszty Begowic to strasznie dobry bramkarz ,ale tylko dobry po prostu nie robi błędów i jest pewny śmiem twierdzić ze jakiegoś poziomu już nie przeskoczy ,ale United potrzebuje czegoś więcej takim jest Petr Cech ewentualnie Lloris.
» 16 maja 2015, 19:50 #35
karreem: Zgadzam się Cech to klasa światowa, plus ma olbrzymie doświadczenie i jeszcze spokojnie może pograć na wysokim poziomie dobrych kilka lat.Jedyne ale to czy Mou puści go do nas.
» 17 maja 2015, 11:07 #34
magmagikwielki: Wszyscy z was, dzieciaki, którzy biadolą, że ten transfer to żart, odróbcie lepiej zadanie z przyry i pouczcie się na kartkówkę.

Cech ma najlepszy wiek dla bramkarza, bo może grać na najwyższym poziomie przez 5-6 lat SPOKOJNIE. Nie ma sensu prezentować jego sylwetki, bo to legenda, która trochę niesprawiedliwie została posadzona na ławę na rzecz Curtois.

Pewnie, że szkoda DDG, ale jeśli Hiszpan chce wrócić do Hiszpanii, to nic na to nie poradzimy. Grunt, że może na nim coś zarobimy.

Powtórka z VDSa? Jak najbardziej
» 16 maja 2015, 19:44 #33
yokowal89: Pewnie wiele by nie kosztował ale jak mamy kupić 32 latka, to równie dobrze mamy także doświadczonego 33 latka który też dobrze broni. Najważniejsze to PO ŚO ŚP [6] oraz ŚP Box to Box.
» 16 maja 2015, 19:39 #32
arek12121: Spoko opcja. Jesli nie Valdes to wlasnie on. Szkoda ze David odchodzi. Jak mamy go sprzedawac za groszedo realu to lepiej utemperowac go i zostawic na lawke na sezon. Niech sobie przemysli swoje zachowanie. Rozumiem go ze chce wrocic do Madrytu, ale moglby jak ronaldo dac nam zarobic na tym transferze. Dostal tyle czasu ile potrzebowal na rozwiniecie, a gdy tylko real go zechcial wypina sie na nas. Sezon na lawce i niech zobaczy z kim chce pogrywac. I zwisa mi to ze ma takiego agenta, sam wybieral.
» 16 maja 2015, 19:23 #31
Petrozza52: 30 - 40 mln to grosze? Naprawdę uważasz że lepiej płacić mu przez rok za siedzenie na ławce i puścić go za darmo tylko po to, żeby zagrać mu na nosie?
» 16 maja 2015, 20:30 #30
Insanity: oczywiście, że tak. Zniszczenie formy przez NIE granie przez cały sezon jest w stanie dużo bardziej zniszczyć piłkarza. Jednak takie coś jest okrutne po prostu...
» 16 maja 2015, 21:34 #29
brylaantowy: w tym okienku wzielibyśmy za niego ze 30/40 mln. a ogólnie to dobrze mówisz, lepiej go posadzić rok na ławce i może przemyśli parę spraw.
jeżeli odejdzie od nas to będzie głupim cwelem, frajerem i przede wszystkim zdrajcom
» 16 maja 2015, 23:48 #28
ptasior: Dobry bramkarz ale stary.
» 16 maja 2015, 19:08 #27
CRfan: Zdecydowanie najlepsza opcja. Niedrogi, doświadczony i dalej jeden z 5 najlepszych bramkarzy na świecie. Jedynym problemem jest tu Mourinho. Szczerze wątpię, że puści Cecha do jakiegokolwiek klubu z Premier League, co dopiero do MU.
» 16 maja 2015, 18:08 #26
DanyDET: nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
» 16 maja 2015, 17:27 #25
Kilerek7: Mamy już doświadczonego Valdesa, więc lepiej kupić młodego.
» 16 maja 2015, 16:42 #24
UrbannLegend: Gdyby Cech przeszedł do United, to byłoby to bez wątpienia rozwiązanie tymczasowe, bo gość to dalej bramkarz pierwszej klasy, ale już niestety niemłody. Przydałby się ktoś z odrobinę mniejszą liczbą wiosen na karku.
» 16 maja 2015, 16:42 #23
ManUtdFan94: Wiek dla bramkarza nie jest żadną przeszkodą co pokazuje przykład van der Sara czy teraz Buffona. Moim zdaniem lepiej zainwestować w reprezentanta Czech bo on zapewni Nam spokój na kilka lat i gwarantuje wysoki poziom. Dlatego lepiej bo kupimy znowu jakiegoś młodego, który na początku będzie wpuszczał babole, a potem zgłosi się po Niego Barcelona, Real, Bayern czy ktoś i pójdzie. Na dodatek my jesteśmy na etapie budowania, więc doświadczony bramkarz jest niezbędny na tą chwilę.
» 16 maja 2015, 16:53 #22
Reusik: Zgłosi się po niego real barcelona i pójdzie.Brak mi słow na takie argumenty
» 16 maja 2015, 17:19 #21
blackout: Ja jedynie chciałbym przypomnieć o naszej legendzie - Van Der Sarze, który przychodząc na Old Trafford też już nie był zbyt młody, a bez wątpienia zrobił u nas karierę. Może z Cechem byłoby podobnie?
» 16 maja 2015, 17:36 #20
UrbannLegend: Ja nie mówię, że wiek w przypadku Cecha obniża jego umiejętności, wręcz przeciwnie - wydaje się być jak wino, w myśl znanego pewnie Wam powiedzenia. No ale nie można zakładać, że będzie grał do 40 na przykład, a fajnie by było mieć kogoś perspektywicznego. Z doświadczonych golkiperów mamy Valdesa - tak wiem, od dawna nie grał na poziomie w pełni profesjonalnym, no ale po coś został ściągnięty. Czas pokaże, jak to będzie z obsadą bramki.
» 17 maja 2015, 15:07 #19
devious: Taaa i znowu - tak jak w przypadku de Gei - pierwsze pół sezonu stracone na aklimatyzację bramkarza w nowej lidze.

Jak kupować to TYLKO bramkarza ogranego w Premier League, który jest w 100% pewny na przedpolu.

Wymienieni bramkarze są super ale nie wiadomo jak szybko "odnajdą" się w Premier League.
» 16 maja 2015, 17:13 #18
Fenek: Sommer lub Neto jeśli De Gea odejdzie i nie nie da się sprowadzić Llorisa. Cecha sobie darujmy.
» 16 maja 2015, 16:35 #17
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2015 16:47

Po co Nam średniacy jak możemy mieć top classa za mniejsze pieniądze ?:D Mam na myśli Sommera i Neto.
» 16 maja 2015, 16:47 #16
kotlarskiPL: Uważam, że to niepotrzebne. Mamy Valdesa, który jest w podobnym wieku do Cecha. Jeśli sprowadzać bramkarza to młodego i perspektywicznego. Valdes jest bardzo doświadczonym bramkarzem. Nowy nabytek by przy nim mógł się uczyć, a nabywanie Cecha i posiadanie w składzie dwóch bramkarzy po 30 jest mniej przydatne. Cech jest świetnym bramkarzem, bardzo go szanuję i doceniam, ale trzeba patrzeć w przód.
» 16 maja 2015, 16:24 #15
mcis: Valdes nie gral od 15 miesiecy...
» 16 maja 2015, 16:32 #14
Milten20: Pamiętam jak Sir Alex kupił pewnego bramkarza ze średniaka Fullham. Ten bramkarz miał duże nazwisko, ale został "wyrzutkiem" z wielkiego Juve i bronił wlasnie w Fullham. Większość histeryzowała i bała sie, że Ferguson kontynuuje swoją serie "genialnych" bramkarzy. Jednak ten "emeryt" i wyrzutek przekonał wszystkich. Nazywał sie Edwin Van Der Sar. Ja obecnie nie widze kogoś młodego kto moglby zastapic Davida. Petr byłby opcja na 2-3 lata, w tym czasie moze ktos nowy sie pojawi.
» 16 maja 2015, 16:23 #13
RuudVN: Cech to najlepszy bramkarz PL w XXI wieku obok Van der Sara
» 16 maja 2015, 16:09 #12
Reusik: Cech to najlepszy bramkarz w histori Premier League obok schmeichela.
» 16 maja 2015, 16:49 #11
ManUtdFan94: Tak, tak i jeszcze raz tak ! To jest zawodnik z ogromnym doświadczeniem do tego ma znakomite warunki jak na bramkarza. Na to wszystko jeszcze się składa fakt, że Chelsea dała mu zielone światełko na szukanie sobie nowego klubu. Myślę, że Cech to lepsza i tańsza opcja niż Lloris. Fajnie byłoby zobaczyć Petra w bramce. Ten bramkarz gwarantuje jeszcze kilka lat bronienia na dobrym poziomie.
» 16 maja 2015, 16:00 #10
Kilerek7: Cech 32 lata, rezerwowy Valdes 33 lata, to już Valdesa wolę niż kupować mimo wszystko ogranego w EPL Cecha. Lloris mnie jakoś nie przekonuje, jest nierówny, z młodych zostaje Leno, ale nie wypowiadam się bo nie oglądam jak broni. Podoba mi się Oblak w Atletico, może Sirigu z PSG? Naprawdę nie wiem kogo kupić abyśmy byli pewni, że w bramce mamy kogoś świetnego. Chciałbym aby DDG został, z 2 czy 3 lata, bo odejdzie od nas w szczytowej formie. A kupić idealnego następce dla niego będzie bardzo ciężko. A myślałem, że David będzie po VDS długo grał u nas a tu Real już jak nie De Gee, to RvP chcą, w zamian Bale i Carvajal do nas! Co do bramkarzy, to fajną opcją jest też Cillessen, nie wiem czy tyllko ja to widzę ale przypomina mi zachowaniem VDS.
» 16 maja 2015, 15:48 #9
RedDepils4life: Juz lepiej Lloris, niestety mogl pomyslec o przejsciu do innego klubu rok wczesniej.

Ps: Uprzejmie prosze szanownych adminów tej strony o nie banowanie mnie bez powodu!!
» 16 maja 2015, 15:40 #8
Insanity: z powodem, sypcie ile się da, pozdrawiam :)
» 16 maja 2015, 21:37 #7
tomciocr7: Jestem na TAK. Najlepszy wybór spośród wszystkich kandydatów. Doświadczony, nie popełniający błędów. To byłby transfer podobny do transferu Van der Saara. :P
» 16 maja 2015, 15:40 #6
Ghostpl: Jeśli DDG odejdzie będzie Szkoda ale to byłby dobry zastępca
» 16 maja 2015, 15:37 #5
pawel159: Motyla noga to chyba jakiś żart ....
» 16 maja 2015, 15:35 #4
RyanScholes1878: Z tego co czytam o tych transferach MU to wychodzi na to ze MU = najwieksza zbieranina wyrzutków
» 16 maja 2015, 15:33 #3
gusia: niestety, ale masz rację...
» 16 maja 2015, 16:13 #2
Kornel: To tak jak Juventus, a patrz gdzie ich to doprowadziło.
» 16 maja 2015, 16:23 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.