Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Van Persie i Di Maria zwolnią miejsce dla Bale‘a?

» 15 maja 2015, 09:20 - Autor: Rio5fan - źródło: MEN.co.uk
Brytyjskie media prześcigają się w publikowaniu informacji na temat potencjalnych ruchów transferowych Manchesteru United.
Van Persie i Di Maria zwolnią miejsce dla Bale‘a?
» Gareth Bale ma być kolejnym wzmocnieniem Manchesteru United w letnim oknie transferowym
Według najnowszych doniesień, Robin van Persie oraz Ángel Di María odejdą z Old Trafford, zwalniając część budżetu płacowego dla Garetha Bale‘a.

Obaj zawodnicy pobierają z klubowej kasy tygodniówkę w wysokości 250 tysięcy funtów. Sam transfer Walijczyka ma opiewać na kwotę 100 milionów funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Shaw: Wszyscy chcemy zagrać w Lidze Mistrzów
Następny news »
Z Arsenalem bez Shawa, Rooneya i Carricka

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (121)


Ronnie: Bale na wyspach odżyje, ale nie jest wart 100 baniek nigdy w życiu.
» 16 maja 2015, 20:23 #100
Manuel11: To sa tylko ploty jak zawsze przed kazdym okienkiem transferowym bedzie tego jeszcze wiecej jezeli mialoby juz dojsc do czegos takiego to wg mnie bylby to blad zdecydowanie wole ADM i RVP niz Balea ktory i tak ostatnio az takich cudów nie gra a w/w dwójka przepracuje dobrze lato i w przyszlym sezonie beda wymiatac
» 16 maja 2015, 14:59 #99
Drozd: Aniołowi dać jeszcze jeden sezon,a co do Persila to faktycznie jego czas na OT się kończy.
» 16 maja 2015, 12:22 #98
masrzisz: za 100 mln :D ? po tym sezonie to maksa 65 .. niczego szczegolnego nie pokazal, a nie ma gwarancji ze wroci na najwyzsze tory ...
» 16 maja 2015, 09:47 #97
Kopec91: Za Garethem przemawia doświadczenie z boisk PL, czego o ADM nie można już powiedzieć patrząc na ten sezon...
» 16 maja 2015, 01:29 #96
yokowal89: Szybkość - Taka sama
Strzał - Bale zdecydowanie lepszy
Mijanie rywali - Lepszy znacznie Bale
Dośrodkowania - Bale
Straty piłki - Di Maria jest w tym mistrzem.

Proste podsumowanie dlaczego lepiej sprzedać ADM dołożyć i kupić Bale'a.
Oglądam dosłownie każdy mecz United, ale czasem patrzę też na Real [plus posiadania Canal +].

Te aspekty z początku mojego komenta to wynik obserwacji tego jak gra jeden i drugi.

Cena 100 za bale to przesada, ale jeśli opchniemy ADM za 60 to Warta trochę dołozyc i kupić Bale'a.

Marketingowo też renowa klubu pójdzie w górę.
» 15 maja 2015, 17:55 #95
Fugas: Nie wiem jakie ty mecze oglądasz ale napewno nie na trzeźwo, bale jest szybszy I ma silniejszy strzał od di marii i to by było na tyle w tym w czym jest lepszy. Obaj mają kiepski sezon
» 15 maja 2015, 20:01 #94
Bena1878: hahahah jak mozna wgl porownywac szybkosciowo tych 2 zawodnikow hahhaha Bale jest chyba najszybszy na swiecie a AdM to sredniak sprinterski
Bale ma mega mocny i celny strzal jest mega silny fizycznie (idelny do BPL)
a zakoncze na tym ze AdM to nie jest skrzydlowy tylko pomocnik tak jak Mata a to ze jest wystawiany na pozycji Younga... coz taka filozofia
» 15 maja 2015, 22:19 #93
YoungDevil98: Falcao powinien odejść ale sprzedaż Di Marii a na jego miejsce kupno Bale byłoby zwykłą głupotą
» 15 maja 2015, 17:28 #92
piter100000: a gdzie napastnik? mamy w składzie trzech 30-latków. lepsi już nie będą, ewentualnie coraz słabsi
» 15 maja 2015, 17:15 #91
Taurus: Jak ktos niżej napisał, Bale nie jest nam potrzebny. My potrzebujemy napastnika a nie skrzydłowego z którego wszyscy się teraz smieją, obecnie kojarzy mi się on na tyle, że porównam go do Falcao.. o ironio, mamy Falcao, Van Persiego, Rooneya (z czołówki) a potrzebujemy napastnika.. jakby mi ktos napisał parę lat temu o tych piłkarzach to chyba bym go wysmiał, że może być tak kiepsko (bo jak na takich napastników nie jest ciekawie być 4 w lidze)
» 15 maja 2015, 16:56 #90
Hardwell: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2015 17:31

bale mimo tego i tak strzelił 16 bramek w lidze i l.m +11 asyst w tym jedna z karnego natomiast hazard ma 17 bramek w tym 5 z karnych i 10 asyst
w zeszłym bale 21 bramek z akcji natomiast hazard 11 z akcji liga+l.m
» 15 maja 2015, 17:26 #89
b90: Hardwell skończ już z tymi statystykami. Porównanie dokonań piłkarzy Chelsea i Realu nie ma najmniejszego sensu. Oba kluby grają w innych ligach i mają inny system gry. Chelsea ma 37 goli mniej strzelonych od Realu i dziwne żeby w Premier League miała więcej bo tu takiej przepaści między klubami nie ma jak w La Liga, a poza tym główna broń Mourinho to obrona, a nie atak. Hazard gra na innej pozycji w Chelsea i Bale gra na innej pozycji w Realu.
» 15 maja 2015, 18:10 #88
Gale: Fajnie by było gdybyśmy przestali kupować nazwiska i zaczęli je kreować. Praktycznie żaden drogi piłkarz kupiony przez United nie okazał się być wart swojej ceny. (Może Mata albo RvP) United zawsze kreowało swoje gwiazdy (Rooney, Beckham, Ronaldo, Vidic, Giggs itd.).
» 15 maja 2015, 16:25 #87
Rotx: Jak zaczniemy je kreować to skończymy jak Arsenal z którego rok po roku odchodzili piłkarze i obierali kierunek albo Hiszpański albo do Manchesteru City albo do United jak Van Persie.
» 15 maja 2015, 16:35 #86
Kuntakinte: ADM nie odejdzie
» 15 maja 2015, 16:17 #85
Diabolo: Evra? Z całą sympatią jaką go darzę, to nie brakuje jego najbardziej w naszym zespole, a Vidicia, jakby ten facet został, to kto wie jak potoczyłby się ten sezon
» 15 maja 2015, 16:57 #84
szabo1878: ziebol22 tez uwazam, ze to byl blad. tacy doswiadczeni zawodnicy sa potrzebni, zeby mlodzi mieli od kogo sie uczyc. Vidic i Evra nie musieliby grac w pierwszym skladzie, ale byliby doskonalym uzupelnieniem.
» 15 maja 2015, 18:00 #83
Kuntakinte: nie zapominaj, że po powrocie po kontuzji kolana Vida nie pokazywał tego co przed ,był wolny anemiczny przegrywał fizyczne pojedynki ze szczypiorkami, trzeba było dać mu troche czasu a nie pozwolić uciec przy pierwszej lepszej okazji by pomógł młodym swoim doświadczeniem przykład Terry!
» 15 maja 2015, 22:20 #82
dawidlp92: Będziemy mieć Depaya a to podobna charakterystyka gracza więc Bale nie jest potrzebny ... potrzebny jest napadzior i ktoś w miejsce Carricka bo już wiekowy jest a w przypadku jego kontuzji nie mamy zastępstwa
» 15 maja 2015, 15:43 #81
dawidlp92: Kupcie Muellera i Pogbe a nie tego bazyla
» 15 maja 2015, 15:41 #80
Kilerek7: De Gea podobno odrzucił kontrakt, więc możnaby włączyć Bale w transakcje. No bo co my możemy Realowi sprzedać De Gea, a oni Bale to już nam nie. Zawsze mnie to irytowało, dlaczego podbierają nam najlepszych a swoich sprzedać to już nie, my też powinniśmy być nie ugięci, wolałbym DDG sprzedać Barcelonie na pochybe skur*ysynom. Jak ja się ciesze, że Juve ich wywaliło z LM, niech idą na dno, nie znoszę Realu i Barcy, ale Real to złodzieje gwiazd, a kupić od nich to nawet Khediry się nie da.
» 15 maja 2015, 15:40 #79
tittez: my przynajmniej gralismy w lidze mistrzów hłe hłe hłe a nie to co Man Utd ;]
» 15 maja 2015, 16:25 #78
Puchaczeue: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2015 16:28

my przynajmniej nie gwiżdżemy na swoich piłkarzy jak grają słabo hłe hłe hłe a nie to co Real Madryt ;]
» 15 maja 2015, 16:27 #77
Kilerek7: I co z tego, Real to złodziej gwiazd, sami nie potrafią sobie wychować tylko podkupują i co wielkie gwiazdy zrobiły Juve? Morata którego się pozbyli wy*ebał ich w kosmos i to mi się podoba. Agent Pogby sam mówił, że Real gwiazdy kupuje i wyrzuca w błoto, my może nie graliśmy w LM, ale Manchester United to coś więcej niż klub.
» 15 maja 2015, 16:30 #76
Mordred: >wkurwia się na fakt że jedynie Real podbiera nam gwiazdy, a nigdy na odwrót
>chce transferu Bale który gra fatalnie w Realu

FUCK LOGIC!
» 15 maja 2015, 20:19 #75
Puchaczeue: No z Bale'a to taka teraz gwiazda...
» 15 maja 2015, 21:12 #74
MU1212: Ani mi się ważcie kupować Bale'a
» 15 maja 2015, 15:22 #73
Kuntakinte: masz tyle do gadania co koń w polu
» 15 maja 2015, 22:21 #72
b90: 100mln za niego? Przecież to żart i na pewno United tyle za niego nie da. Wolałbym Ronaldo. Di Maria i van Persie muszą zostać. Chyba że Di Marie sprzedamy do PSG a sprowadzimy w jego miejsce Reusa.
» 15 maja 2015, 15:08 #71
Freddie: Falcao out i kupic za ta kase (40 mln funtow) Kane'a/Lacazette. Di Maria out i wziac typowego angielskiego skrzydlowego jak wlasnie Bale. w Anglii sie odrodzi. RVP? jednak bym zostawil.
» 15 maja 2015, 14:54 #70
mikibu8: Skąd Ty chcesz wziąć kasę za Falcao skoro jest u nas tylko na wypożyczeniu?
» 15 maja 2015, 16:33 #69
damek21: Jeżeli chodzi o atak to zostawiłbym go tak jak jest. A napewno nie oddawałbm falcao tylko dał mu szanse jeszcze.
» 15 maja 2015, 14:38 #68
damek21: Według mnie potrzebny jest obrońca typu Hummels. Do tego potrzebujemy napewno pomocnika i to ruchliwego. Oglądając gre realu a manchesteru widać chyba jedną różnice? tam pomoc i atak ciągle biega i szuka zagrań , a u nas pomoc truchta i gra w poprzek. Dla mnie to powinno się próbować sciągnąć jednego pomocnika z wymienionych: Isco, Gundogan, Veratti, Barkley, gotze, sturraro, pogba
» 15 maja 2015, 14:37 #67
mcis: styl gry zalezy od taktyki, my gramy statycznie z zalozenia. mamy rozgrywac pilke w poprzek boiska i powoli budowac atak pozycyjny
» 15 maja 2015, 14:45 #66
damek21: wiem jedno ze napewno isco , barkley czy gotze rozbujał by tą gre.
» 15 maja 2015, 14:51 #65
shovit12: Po tragicznym sezonie Balea jego wartość rynkowa wzrosła ;/ wtf
» 15 maja 2015, 14:36 #64
eliasz212: Dajcie sobie na wstrzymanie z tymi przewidywaniami przyszłych składów/transferów itp i wypisywaniem ich tutaj, czytając je stwierdzam ze na szczęście nikt z Was nie prowadzi United, wierzycie tym pismakom i sie gotujecie a oni muszą pisać takie newsy które sie najlepiej sprzedadzą i to im sie udaje przyjdzie to przyjdzie ja wierzę w LvG i ze ma pomysl na United na przyszły sezon i będzie potrójna korona :) GG ManUnited!
» 15 maja 2015, 14:31 #63
kazak8: Moje stanowcze NIE - dla takiego rozwiązania!
» 15 maja 2015, 14:28 #62
Arakos42: W tej chwili United powinno zastanowić się jak zatrzymać De Gea a nie jak kupić Bale'a. Wg mnie Kane to dobra opcja dla napastnika bo Rooney nie czuje się już tak dobrze na szpicy jak kiedyś. Środkowy obrońca też jest bardzo ważny. Jak dla mnie sprowadzając Depaya za około 25mln euro do tego z 40 za Kane'a i z 30 za Hummelsa i już można ułożyć mocną jedenastke. Najważniejsze to znaleźć w końcu miejsce na boisku w którym Di Maria zacznie grać na swoim poziomie.
» 15 maja 2015, 14:28 #61
Muuuuuuuuuuu: Największe gwiazdy MU ostatnich lat:

Rooney
Ronaldo
Evra
Vidic
Beckham
Giggs
Scholes

Co ich łączy? Nikt nie został kupiony jako mega gwiazda. Jedynie Rooney został uznany za przyszłą gwiazdę ale to w MU dorobił się tego statusu. Rozumiem wydawanie wielkich pieniędzy rok temu. Trzeba było nadrabiać straty. Ale czym będziemy usprawiedliwiać kolejne transfery po 50-100 mln? Czy rzeczywiście chcemy być angielskim Realem?
» 15 maja 2015, 14:11 #60
Mariushek1993: Tez mnie to sie nie podoba , takie sumy za transfery... rozumiem maks jakies 25-30 mln , ale nie 50 i wiecej :/
» 15 maja 2015, 14:13 #59
mcis: z podanych 7 zawodnikow, 3 to wychowankowie, a 2 (Rooney i Evra) przychodzili ze statusem gwiazdy,
» 15 maja 2015, 14:47 #58
Davons: Roo nie byl gwiazda, co najwyzej wschodzaca gwiazda. Evra ok, moze juz byl solidnym grajkiem ale tez nie powiedzialbym ze odrazu gwiazda.

Od zawsze kształtowaliśmy takich graczy jak, np. Depay....
Chcociaz wg Twojego podejscia mcis to i Depay jest juz gwiazda ;)

Pozdrówki :D
» 15 maja 2015, 15:57 #57
mario93: zgadzam się, Bale za 100 mln to mam nadzieję, że jedynie wymysł prasy... Ale jeśli nie, to ja się pytam: po co w klubie są scouci, jaką pracę oni wykonują i za co dostają pieniądze? Jeśli znajdują jedynie takich piłkarzy jak Di Maria, Bale czy Falcao, to może lepiej zatrudnić jako scouta jakiegoś studenta?
» 15 maja 2015, 15:57 #56
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2015 13:37

My naprawdę mamy chyba za dużo tej kasy no bo tak: Bale 100 mln to minimum, za Kane pewnie Levy będzie chciał z 80 mln ale po ciężkich negocjacjach za te 60 mln może pójdzie. Za Depaya 30 mln ( wiem, trochę mniej ale zaokrągliłem ) Dani Alves za darmo, to przynajmniej zerowy wydatek, Hummels 40 mln, no i pomocnik, jeśli Pogba to też 100 mln, a jeśli np. Vidal to 40 mln, Gundogan pewnie z 20 mln. Reasumując: Bez SP 230 mln na transfery, jeśli z Pogbą to 330 mln, a jeśli ktoś inny to 250-270 mln za wszystkich. Jeśli odjąć 50 mln za Di Marię, z 10 mln za RvP, za Evansa z 10 mln i Rafaela z 10 mln to od kwoty z Pogbą 330 mln, zostanie nam 250 mln wydanych, jeśli odejmiemy te 80 mln zarobionych od kwoty 250 -270 mln to zostanie nam 170 -190 mln czyli w 200 mln byśmy się zmieścili. Nie wiadomo ile mamy na transfery, pisało się o 100 mln, ale jeśli Bale i Kane są priorytetami, a ADM mamy nie sprzedawać, to musimy dać dużo więcej.
» 15 maja 2015, 13:36 #55
mcis: Depay ma kosztowac ponad 40, lacznie z bonusami za gre
» 15 maja 2015, 14:48 #54
UrbannLegend: To nie ma sensu, ADM został ściągnięty za niebotyczne pieniądze, zagrał jeden "średni" sezon (i tak król asyst w MU i czołówka PL pod tym względem) i MU miałoby go od razu sprzedać? Wątpię.
» 15 maja 2015, 13:27 #53
Kilerek7: Prasa pisze, że Kane jest dla nas priorytetowy, wcześniej miał nim być Hummels, Pogba, Bale heh.
» 15 maja 2015, 13:25 #52
Reusik: Tak, a kiedy zagrał jakiś poważny mecz ligowy.Półtora roku temu.Jest zapewne znakomicie dysponowany
» 15 maja 2015, 13:17 #51
Insanity: Wypoczęty na pewno :D
» 15 maja 2015, 14:03 #50
RyanScholes1878: chyba cie poebao
» 15 maja 2015, 13:00 #49
Domestos: de gea za ronaldo, varane, bale ok
» 15 maja 2015, 15:17 #48
Gallacher: Podobno Petr Cech otrzymał pozwolenie na transfer i nie wiem jak Wy ale ja chętnie bym go widział bo to klasowy bramkarz.
» 15 maja 2015, 12:29 #47
Reusik: Ja też,ale jakoś dziwnie bym się czuł.Jak dla mnie to był symbol obecnej chelsea
» 15 maja 2015, 12:37 #46
Abrakadabra: Jeśli miałbym pewność że będzie grał tak jak w Tottenhamie to 100 mln byłoby promocją, ale na tą chwilę on nie jest wart 50 mln..
» 15 maja 2015, 12:22 #45
Reusik: Nie masz pewności ale też nie ma wielu klasowych skrzydłowych na rynku.Gaitan?Salvio?
» 15 maja 2015, 12:38 #44
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2015 12:18

Okienko jeszcze nie otwarte, a sezon ogorkowy widze juz na dobre rozpoczety :) Te info, ze ADM i RVP musza odejsc, zeby byla kasa na tygodniowke Bale'a mozna sobie miedzy bajki wlozyc. 100 mln Walijczyk moze i byl wart(chociaz wg mnie osobiscie max 60-70 mln), ale kiedy odchodzil jako wielka gwiazda ligi i Tottenhamu. Teraz po tym sezonie nie wiem czy jest wart nawet 40 mln. Mocno Edek by sie upokorzyl, gdyby dawala te 100 mln za Bale'a.
» 15 maja 2015, 12:14 #43
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2015 12:24

70 mln jest na 100 procent wart.Deficyt na skrzydłowych na odpowiednim poziomie jest olbrzymi.Za takiego średniaka Brahimiego wołają 40 mln.Z tym tragicznym sezonem nie przesadzaj.W samej lidze zaliczył 13 bramek i 9 asyst a najlepszy gracz PL Hazard 14 bramek i 9 asyst.Jeśli to jest tragiczny sezon to Bale jest uosobieniem zaje*istości
» 15 maja 2015, 12:24 #42
Diabelred: Reusik,

W La lidze do tego w Realu mysle, ze nie jest ciezko wykrecic takie liczby. Ronaldo w 1 sezonie w Hiszpanii tez mial znacznie lepsze liczby niz u nas. Skoro Bale po tym sezonie jest wart 70 mln, to taki De Bruyne grubo ponad 100 mln :). Co do Brahimiego, to on gra w Porto, a oni zwykle jak juz kogos sprzedaja, to za spora kase, z tego zyje ich klub.
» 15 maja 2015, 12:58 #41
Reusik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2015 13:08

Ale ustalając cene gracza zwraca się uwaga na alternatywy na rynku.I przy deficycie świetnych skrzydłowych na rynku jest tyle wart a dodatkowo wciąż jest młody.De bryune to nie skrzydłowy mimo że może tam grać.Jakoś wszyscy tu na devilpage podniecają się Lacazettem zapominając gdzie on gra.I Bale wkręcał lepsze liczby tutaj niż w hiszpani,wszystko zależy od specyfiki gracza, a nie ligi.Nie zapominaj przy tym że nie jest głównym atakującym w Realu i w przeciwieństwie do Edena nie wykonuje karnych.
» 15 maja 2015, 13:07 #40
Manager: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2015 12:14

Gdyby go kupić za 80 mln funtów i wymienić Di Marie na Verrattiego to brakuje nam już tylko PO i ŚO zostaje nam 45 mln bo kupiliśmy Depaya. Z tych 45 mln 20 pójdzie na Clyne'a i do tych pozostałych 25 mln można dołożyć jeszcze 10 i sprowadzić Hummelsa. I wtedy skład wyglądałby tak:

---------------DDG----------------
Clyne-Smalling-Hummels-Shaw
-------------Verratti---------------
-----Herrera--------Mata---------
Bale--------Rooney--------Depay
» 15 maja 2015, 12:14 #39
gaucho2015: DDG - Clyne, Hummels, Smalling, Shaw - Carrick - Depay, Herrera, Bale(Young) - Rooney, Kane

rez. Valdes, Valencia, di Maria, Blind, Rojo, Mata, Fellaini (Bernard Mensah)
» 15 maja 2015, 12:00 #38
Gallacher: Twoja ekipa z Football Manager ?
» 15 maja 2015, 12:09 #37
b90: Tera znowu każdy będzie wpychał do składu Bale'a i Kane. Wystarczyło żeby jakiś pismak o nich napisał. Zapomniałeś dopisać jeszcze Gundogana buahahahahaha
» 15 maja 2015, 15:27 #36
Kamil0904: 100 mln funtów? Ahahahahha, co jeszcze? Mamy wielu skrzydłowych i po co nam kolejny? Di Marii nie wyszedł ten sezon, jednak powinien dostać jeszcze jedną szansę..
» 15 maja 2015, 11:57 #35
Bena1878: no tu powiedziec... di Maria gral b.dobrze na poczatku sezonu ale od kontuzji nie moze zlapac tego czegos
Bale to gwiazda ktora moze poskromic tylko taki czlowiek jak LvG
z Baleam w formie takiej jak Angel roznica jest taka ze Bale jest mega szybki mega silny i jest pewnosc ze odda jakies celne strzaly na bramkei zdola kilka razy dosrodkowac a Angel coz... kopnie pilke ponad trybuny bo mu nie wyjdze z powodu braku mocy fizycznej i juz mu sie nie chce...
» 15 maja 2015, 11:47 #34
zapertinio16: Skrzydła będziemy mieli i bez Bale bardzo dobre a mianowici: Depa, AdM, Young, Mata i jeżeli LvG zechce to wroci Nan.
Jedyne transfery jakie potrzebujemy to ŚO, PO, ŚP, N
» 15 maja 2015, 11:42 #33
kralo11: E tam co do RvP spoko moze odejsc ale ADM sprzedac to glupota w pierwszych meczach sezonu gral dobrze pozniej spadek formy i nie potrafil sie odbudowac w nastepnym sezonie bedzie dobrze a nawet jesli sprzedawac tak bardzo chca to za kwote bardzo podobna to tej jaka my dalismy to sprzedawac za 40 mln to nam sie poprostu nie oplaca lepiej dac mu szanse a on ja napewno wykorzysta a co do samego Bale wydaje mi sie ze on nie jest do ruszenia a jeszcze chodza plotki ze Isco moze odejsc to wtedy napewno Bale nigdzie nie pojdzie
» 15 maja 2015, 11:17 #32
RedRevolta: DDG
Clyne/Alves Otamendi/Hummels Smalling Shaw/Rojo

Herrera/Fellaini Blind/Gundogan?
Rooney/Mata

Di maria Kane Depay
» 15 maja 2015, 11:14 #31
Bena1878: Rojo to nie boczny obronca!
Blind to jeszcze nie ta liga... moze sie poduczy od Carricka w lato
Gundogan jest cieniem samego siebie z przed 3lat
Alves za dormo czemu nie? przyda nam sie jego doswiadczenie w meczach LM a przeciez slabo jak na razie jeszcze nie gra
» 15 maja 2015, 11:42 #30
b90: Alves przyjdzie za darmo i jest świetną opcją na prawą obronę.
» 15 maja 2015, 15:24 #29
rad2005: Różnica między Fellą a Di Marią jest tak, że jeden chciał grać w MU a drugi niegdy nie chciał, a z niewolnika nie ma pracownika i drugi sezon nic tu nie zmieni.
Di Maria jest jak jego przydomek "Patyczak" i nie jest po prostu w odpowiedniej lidze dla siebie, to nie hiszpania, że ledwo dotkną już faul. Tu trzeba walczyć .
» 15 maja 2015, 11:09 #28
mementofinis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2015 11:01

Bez sensu, gdzie tu logika...100 mln. Na chwile obecną 50-60 mln:) Depay i Bale na skrzydłach hmm...nie mówię nie:D No ja bym chciał tak...De Gea do Realu (nie podoba mi się jego zachowanie w sprawie nowego kontraktu) plus 10 mln dopłaty za Balea, a Hugo Lloris do nas na bramę:D Wiem wiem zaraz ktoś się oburzy, ale to jest moja opinia w tej sprawie:D
» 15 maja 2015, 10:58 #27
ManUtdFan94: Z całym szacunkiem, ale Real by Nas wyśmiał za ofertę rzędu De Gea+ 10 mln za Bale.
» 15 maja 2015, 11:36 #26
Bena1878: Looris nie odejdzie z totka tak dla info !
» 15 maja 2015, 11:43 #25
IMMM: Wolałbym żeby klub skupiał się na potrzebnych transferach, a nie kolejnych gwiazdach. Ale to i tak pewnie plota.
» 15 maja 2015, 10:45 #24
Zbiciu: Bzdura.
» 15 maja 2015, 10:30 #23
BartekMU10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2015 10:20

Myśle że Bale u nas by sie odrodził, to jest człowiek urodzony do grania na Wyspach. Ale za taką cene na pewno bym go nie ściągał, mocno przepłacony przez Real, nie róbmy tego samego błędu. 50 milionów ok, ale 100...?! Poza tym myśle że Di Marii należy sie jeszcze jedna szansa (powiedzmy "syndrom Fellainiego"), a RVP jak już pisałem nie raz, powinien zostać bo przyda sie na pewno ;)
» 15 maja 2015, 10:20 #22
ManUtdFan94: Bardzo chciałbym Bale zobaczyc u Nas, ale jednak nie kosztem Angela.. Według mnie i tak transfer Walijczyka jest praktycznie niemożliwy bo Real go nie sprzeda za dużo pieniędzy za Niego dali i napewno jeszcze zostanie w Madrycie.
» 15 maja 2015, 10:07 #21
rafii10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.05.2015 10:04

Jeżeli to prawda to może być dobra paka na nowy sezon. ja bym to widział tak:




...............DDG....................
Clyne Jones Hummels Shaw
..............Blind..................
....Herrera........Mata........
Bale.....Rooney......Depay

ewentualnie za Blinda Carrick lub jakiś nowy nabytek (fajnie by było mieć Verrattiego). Nie wiadomo jeszcze co z Hummelsem i Clynem ale licze, że będą nasi :)
» 15 maja 2015, 10:04 #20
jari13: Nareszcie ktoś, kto widzi Matę na pozycji Fellainiego. Moim zdaniem tam może być bardzo pożyteczny.
» 15 maja 2015, 11:32 #19
namesia: sergio busquets zamiast blinda - blind za slaby poziom na united ani warunkow na angielska lige nie ma jak na srodek pomocy oczywiscie bo na boku gra przyzwoicie
» 15 maja 2015, 11:47 #18
bacalinho: Ja powiem tak, Manchester United to nie Real Madryt i inne zespoły które pozbywają się zawodnika po pierwszym sezonie, więc nie sądze abyśmy Di Marie sprzedali, co do RVP może jest jakieś ziarno prawdy o spekulacjach z Tureckich klubów, chociaż ja opowiadam się za pozostaniem Holendra w United.
Co do SPD uweirzcie iż LVG na podstawie obecnego sezonu zdązył zauważyć iż jak nie ma Carricka gra od tyłu nie jest tak dynamiczna, nie ma kto nadawać tempo, po prostu Blind jeszcze musi sie troche nauczyć a Herrera to bardziej na pozycje nr.8
A odnośnie Bale to popieram kolege Trikos, Bale jest zawodnikiem topowym i typowym do Gry na skrzydle w ustawienie 4 3 3 i nie płaczcie że aż tyle pieniędzy bo jako jedni z niewielu możemy sobie pozwolić na takie zakupy, jak dla mnie ten transfer byłby strzałęm w 10 i chciałbym aby Di Maria został również RVP, bo on akurat w ustawienie 4 3 3 również na 9 gra bardzo dobrze.
Prasa już podałą że skłądamy ofertę za Kane, no wiadomo znami będzie powiązanych wielu piłkarzy, ale jak jego transfer to już raczej Bale nie kupimy więc to już decyzja klubu po za tym dogadać sie z Levym będzie masakra, będzie chciał nie wiadomo czego a Kane rozgrywa dopiero pierwszy sezon w ekstra formie.
Aha jeszcze jedno uważam iż Bale wracając do BPL i do nas nie musiałby się aklimatyzować i z marszu byłby wielkim wzmocnieniem.
» 15 maja 2015, 10:01 #17
bacalinho: Depay jest nasz i również bardzo się ciesze z tego transferu ale nie porównuj go do Bale, bo Bale jest od niego aktualnie sporo lepszy i takie porównania sa śmieszne, Depay jeszcze się rozwinie może kiedyś bedzie lepszy od Bale ale na chwilę obecną Waliczyk to pierwsza 3 skrzydłowych świata
» 15 maja 2015, 10:03 #16
RozbawionyPepit: Porównaj sobie lepiej ligi, w jakich obaj rywalizują. Depay ma spory potencjał, ale prawdziwy test dopiero przed nim. Mówienie już teraz, że jest lepszy od Bale'a to gruba przesada.
» 15 maja 2015, 11:43 #15
b90: Cygaro nie pal więcej. Nie ma to jak przytaczać statystyki :) Statystycznie to Polacy zarabiają po 4-5 tys. miesięcznie a w rzeczywistości 90% robi za najniższa krajową.
» 15 maja 2015, 15:23 #14
jajko22: Te dziennikarzyny angielskie nie maja tematów to walą kucyka na jakieś wydumane tematy wymyślone przy szklankach wódy albo ścieżkach koki czy innych substancji psychoaktywnych.
» 15 maja 2015, 09:55 #13
rafal7mu: Te linki nic nie wnoszą, kilka z przed pół roku co nic nie znaczy i wypowiedzi Zidane'a co jest bezsensu bo nie wiem po co się mieszą w sprawy, które go nie dotyczą.
» 15 maja 2015, 10:00 #12
Muuuuuuuuuuu: Bale to taka brytyjska dziewczynka, której ktoś powiedział, że jest najpiękniejsza na świecie.
Gazety w UK ciągle pisały o nim jako o najlepszym skrzydłowym na świecie a jak spojrzeć na jego dokonania na wyspach to owszem miał dobry sezon w Spurs ale moim zdaniem za szybko sam uwierzył w swoją wielkość. Mógł jeszcze pograć z 2 sezony w Londynie i ugruntować swoją pozycję. A tak, kariera w Realu nie wystrzeliła, Walijczykowi nie chce się uczyć hiszpańskiego i wszystko się wali.

To świetny zawodnik ale ktoś mu źle podpowiada odnośnie kolejnych kroków w karierze. Powinien iść do MU albo Chelsea, gdzie dorósłby i został najlepszym skrzydłowym świata. W Realu to raczej marnują talenty chociaż z Ronaldo im się udało.
» 15 maja 2015, 10:01 #11
nikolajw: Ja to bym się najpierw na Śpd skupił...
» 15 maja 2015, 09:48 #10
cnk: nie za ta kase ;) bez jaj ;p jest dobry ale jest rowniez przeplacony juz przez real
» 15 maja 2015, 09:46 #9
rc7: Mnie się wydaje że to będzie niewypał za wielkie pieniądze .Oby to tylko były plotki .
» 15 maja 2015, 09:45 #8
trikos: Ci którzy nie chca Bale'a w zespole proszę się skonsultować z lekarzem. Przypominam że Manchester United zawsze miał klasowych skrzydłowych których na ten moment nie mamy...Januzaj to nie skrzydłowy, Young gra dobrze ale no właśnie ale tylko na ligę angielską takie mam wrażenie, Di Maria słabo sobie radzi na ten moment na skrzydle, Mata to również nie skrzydłowy. Depay i Bale oraz szybki i bramkostrzelny napastnik i wracam do elity z potężnym impetem.
» 15 maja 2015, 09:32 #7
Muuuuuuuuuuu: To ja ci wyjaśnię na przykładzie samochodu.

Widzisz pięknego, czerwonego Mustanga ale cena jest kosmiczna, powiedzmy $1mln. Wahasz się i kupuje Twój sąsiad. Jesteś zły ale trudno.
Samochód jak się okazało wygląda świetnie ale jakoś nie jeździ jak powinien. Sąsiad coś tam kombinuje aż w końcu się poddaje i postanawia sprzedać samochód.

Pytanie: zapłacisz mu $1mln czy raczej będziesz zbijał cenę?
» 15 maja 2015, 09:55 #6
trikos: Samochód to mechanizm a człowiek to organizm. Psychika może zdziałać wszystko.

Pytanie :

Kupić Ferrari czy 20 passatów ?
» 15 maja 2015, 11:37 #5
Abrakadabra: opla corse
» 15 maja 2015, 11:48 #4
Muuuuuuuuuuu: Pewnie, że kupić Ferrari ale po co kupować takie, o którym wiesz, że ostatnio jeździ słabo jak możesz wyciągnąć za tą kaskę coś nowego.

Poza tym, jak negocjujesz cenę nabytku a wiesz o jego wadach to chyba walczysz o niższą cenę. Bo co Twoim zdaniem może wpłynąć na utrzymanie ceny Bale? Słaba gra? Tzn. że jakby miał dobry sezon to mielibyśmy za niego dać 150mln.

Ja chciałbym mieć Bale w MU ale nie za takie pieniądze.
» 15 maja 2015, 14:07 #3
b90: zara 100 passatów. Jeśli United kupi w tym okienku to nie więcej jak 5 piłkarzy i na pewno nie będą kosztować po 5mln.

Przypominam że Bale to lewoskrzydłowy, a w Realu gra na prawej stronie tylko dlatego że musi bo na lewej gra Ronaldo. Właśnie ściągnęliśmy Depaya na lewą stronę więc po jakiego grzyba nam Bale? To że Real dał za niego 100mln to nie znaczy że tyle jest wart. United już chyba nie zrobi drugi raz takiego błędu ściągając piłkarza za więcej jak 50mln. Niech Di Maria będzie nauczką.
» 15 maja 2015, 15:19 #2
szarosc: poebało państwa fest! :)
» 15 maja 2015, 09:22 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.