Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Carragher krytykuje ofensywę Manchesteru United

» 8 lutego 2015, 22:31 - Autor: Bart - źródło: SkySports
Jamie Carragher, były zawodnik Liverpoolu, przekonuje, że Radamel Falcao nie zagrzeje miejsca w Manchesterze United dłużej niż do końca sezonu. Ogromna pensja i słabe wyniki strzeleckie napastnika United nie przemawiają do Anglika.
Carragher krytykuje ofensywę Manchesteru United
» Jamie Carragher ostro o Van Persiem i Falcao
- Louis van Gaal ma problem ze swoją linią ataku. Nie widzę Falcao w Manchesterze United po zakończeniu sezonu. To coś, z czym klub z Old Trafford będzie musiał się zmierzyć - komentował Carragher.

- West Ham pokazał, że potrafi wykorzystać miejsce pozostawione przez rywali. Van Persie i Falcao niestety tego nie zrobili. Napastnicy United po prostu biegali z przodu boiska, szczególnie van Persie. Nie stwarzali wystarczającego zagrożenia dla obrony West Hamu.

- Ta dwójka za mało się rusza, nie ma sprintów, nie ma iskry ani energii w ich ruchach. Zupełnie odwrotnie niż to, co pokazali zawodnicy West Ham United. United ma poważne problemy na końcu boiska. Wszyscy twierdzą, że MU potrzebuje klasowego stopera, jednak jeżeli chodzi o defensywę, Manchester United ma jeden z najlepszych wyników w lidze.

- Dużą rolę odegrał w tym bramkarz, ale problem leży po drugiej stronie boiska. Jestem pewny, że Falcao nie zostanie w klubie. Pozycja Rooneya również jest nie do przyjęcia. Gra jak defensywny pomocnik - komentował Jamie Carragher.


TAGI


« Poprzedni news
Downing sfrustrowany remisem z United
Następny news »
FA Youth Cup: United przed trudnym testem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (55)


HubsS1: DDG
Valencia Smalling Rojo Young (Shaw czerwo)
Blind Herrera
Mata Rooney Di Maria
Wilson/RvP

Czy tylko mi wydaje się, że to najlepsze możliwe ustawienie naszego zespołu? Czy Van Gaal tego nie widzi?
» 9 lutego 2015, 12:24 #55
BartekMU10: Mata - Rooney - Herrera*
Di Maria niech sobie lepiej odpocznie...
» 9 lutego 2015, 12:56 #54
rWazza10: Rooney=NAPASTNIK
» 9 lutego 2015, 20:55 #53
BartekMU10: Jednak to prawda że nazwiska nie grają. Carraghera nie lubie ale ma troche racji. Van Persie, Falcao, Rooney - wydawałoby sie że powinniśmy miażdżyć rywali, sadząc im po 5 bramek na mecz ale jest zupełnie odwrotnie. Falcao powinien wrócić do Monaco, za taką kase nie ma sensu go kupować i trzymać z astronomiczną tygodniówką. Rooney do ataku, nie moge już znieść jak go Filozof w pomocy marnuje. Van Persie jest dobry ale gra już nierówno, w kratke. To śmiesznie brzmi ale potrzebny będzie też w lato nowy napastnik.
» 9 lutego 2015, 11:50 #52
klb9k: Falcao odejdzie to raczej pewne a argumenty , że biega i walczy do mnie nie przemawiają. Facet po kontuzji jest totalnie bez formy , nie rozumiem ludzi, którzy go bronią. Welbeck zawsze walczył i zostawiał serce bo to nasz wychowanek to oddaliśmy go za grosze. Nie bardzo rozumiem zachowania niektórych kibiców jak Dannemu odskoczyła piłka : "Welbeck out , Welbeck drewno, niech odejdzie" a jak piłka odbija się od Kolumbijczyka jak od sęka "No ale biega i się stara i potrzebuję gry po kontuzji". Widzisz a nie grzmisz..
» 9 lutego 2015, 10:49 #51
wyspiarski: Jamie my to też widzimy. Roo do ataku.




Ps. Nie chcą go w Ajaxsie, wywalili z Barcelony, wykopali z Monachium pogonimy z Manchesteru.
Ps. Van Gaal oddaj nasze punkty!!
» 9 lutego 2015, 10:26 #50
rzagluwkaMUFC: Mi się marzy w ataku Lacazette - Rooney i jako zmiennik Wilson. Ani RVP, ani Falcao nie powinni reprezentować tego klubu bo są po prostu już wypaleni. Oczywiście to tylko moja opinia i nie każdy musi się z nią zgodzić :v
» 9 lutego 2015, 10:25 #49
MU1212: teraz to RVP powinien siedzieć na ławie a Roo grać na koronnej pozycji czyli napaści obok Falcao
» 9 lutego 2015, 07:54 #48
SYSTEM: Prawie 50 mln i 300 tyś tygodniowo przy takiej grze :) Falcao jest teraz wart max 25 mln i 100 tyś tyg.
» 9 lutego 2015, 06:45 #47
kondzik: Ja też nie widzę Falcao w United był świetny przed kontuzją a teraz jest cieniem samego siebie.Zaraz na mnie gromy spadną,że trzeba czasu na dojście po kontuzji.Ja się pytam ile ? 3 lata dojenia United z pensji ? wczoraj El Tigre grał bardzo słabo i to bardzo miał straty nie podawał dobrze zamiast do zawodnika United to oddawał piłkę rywalowi.Jest wielu innych napastników lepszych od Falcao m.in Cavani
» 9 lutego 2015, 05:21 #46
jaratkow: Ocena postawy RvP i Falcao na Upton Park jak najbardziej słuszna. A co do przyszłości Radamela w United..? Latem zadecydują o tym mądrzejsi od ex-Looserpoolczyka
» 9 lutego 2015, 03:13 #45
karolmanu3: ma racje. potrzeba swierzej krwi w ataku. podejrzewam ze lepiej od falcao nasz groszek by gral na pewno
» 9 lutego 2015, 00:53 #44
walentos: nie lubie typa ale musze sie z nim zgodzic
» 9 lutego 2015, 00:25 #43
Xtreme: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.02.2015 00:20

w ataku Wilson i Rooney na Burnley , Persie i Falcao ława , liczę na to
» 9 lutego 2015, 00:20 #42
witekxw: I tak to niemożliwe niestety choć chciałbym zobaczyć ich razem w ataku
» 9 lutego 2015, 00:27 #41
vinnie123: Wilson nie jest lepszy od Falcao/Rvp. Powinien jeden z nich grać z Rooneyem. Dzisiaj grało dwóch typowych snajperów (o ich szansach szkoda gadać), z czego jeden Rooneya próbował zastąpić. LvG marudzi, że ma braki z tyłu jak gra 4-4-2. To była prawda jak obrona była w rozsypce na początku sezonu. Teraz można spokojnie wystawić Herrerę za Roo w pomocy i Rooneya do ataku. On i tak wraca w razie potrzeby.
» 9 lutego 2015, 02:03 #40
Rooney97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.02.2015 08:41

Dla mnie powinno byc tak:
http: // [link usunięty]
» 9 lutego 2015, 08:41 #39
Rooney97: Dobra, bo linki nie działają.

De Gea
Valencia - Rojo - Smalling - Shaw
Di Maria - Herrera - Blind - Young
Rooney - Wilson

0 0 0 0 0 0 Rvp i Falcao
» 9 lutego 2015, 08:59 #38
slasher: Oczywiście, że Carragher ma rację. Szczerze mówiąc w tym momencie Falcao przypomina mi swoją grą Rasiaka. Plącze się o swoje nogi, łatwo jest mu odebrać piłkę, brak mu szybkości i pewności siebie a jak już dojdzie do sytuacji strzeleckiej to kończy w stylu naszego Grzesia. Jedyne co go ratuje to niezła gra w powietrzu. Niech wraca sobie do Monaco, Rooneya przesuwamy do ataku i w miejsce Van Persiego ściągamy Harry Kane'a z Tottenhamu.
» 9 lutego 2015, 00:19 #37
Prut3r: Albo Lacazette ;>
» 9 lutego 2015, 10:42 #36
Reyhardo: Sprzedaliśmy Welbecka, który teraz byłby prawdopodobnie człowiekiem, którego nam trzeba. Bardzo szybki i jeszcze wciąż młody ale już z dużymi umiejętnościami, myślę że byłby najlepszym strzelcem MU w tym sezonie. Szkoda, że go sprzedaliśmy. A w Arsenalu i tak nie gra regularnie.
» 9 lutego 2015, 00:16 #35
vinnie123: Bzdury, grałby to co zawsze. Gdzie ty widziałeś miejsce, żeby Welbeck miał z tej szybkości skorzystać?
» 9 lutego 2015, 02:04 #34
mcis: ustawienie z 2N i K10 nie sprawdza sie. potrzebna jest szersza gra, nie mowie, ze koniecznie gra skrzydlowymi, ale moze tez byc szersza gra napastnikow, teraz kurczowo trzymaja sie swiatla bramki i nic dziwnego, ze nie maja okazji strzeleckich, to Anglia tu nie zostawia sie niepilowanych napastnikow pod bramka
» 9 lutego 2015, 00:00 #33
DevoMartinez: Zostawia sie zostawia ;) My dzis dwa razy zostawiliśmy. Problem jest taki, że mamy 3 top klasy napastników w drużynie i trener próbuje na siłe ich zmieścić razem na boisku. Co z tego, że obaj napastnicy i 10tką są odcięci od piłek bo pomoc nie daje rady dostaryczć piłki, a obrona tym bardziej tym 3 na szpicy piłki nie ma jak dostarczyć. Można powiedzieć, że ściągnięcie Falcao wychodzi nam troche bokiem chociąz ja sam zamieniłbym go bez zastanowienia za RvP.
» 9 lutego 2015, 00:20 #32
mcis: moj blad. powinno byc "dobrze dobrana defensywa nie zostawia" my jestesmy odkryci i czesto jedynie 2 obroncow musi sobie radzic z atakiem 3 lub 4 przeciwnikow. jestesmy zbyt agresywni na bokach obrony i za malo asekuracyjni w srodku pola
» 9 lutego 2015, 00:31 #31
DevoMartinez: No mnie to dziwi czemu my mamy takie problemy ze stałymi fragmentami, każdy faul na naszej połowie to nerwówka, rożne to już prawie zawał. W ataku stałe fragmenty też nie za ciekawie. Przecież to można na treningach do znudzenia wałkować.
» 9 lutego 2015, 00:52 #30
CoachMaro: Jamie potwierdza to co mówiłem od chyba samego początku. To przód a raczej ofensywny środek i atak to miejsce problemów United, obrona już zadbana, nie jest wybitna można kimś poprawić ale środek, który jest mózgiem drużyny nie ma po prostu nikogo kto robi grę.
» 8 lutego 2015, 23:56 #29
vinnie123: Jeden jest, na ławce..
» 9 lutego 2015, 02:05 #28
dawidlp92: W 100% racja ... Hernandez niech wraca i w ataku z Rooneyem ... Van Persie na ławe a Falcao niestety choć go bardzo lubię czas się pożegnać
» 8 lutego 2015, 23:29 #27
Prut3r: Hernandez? Widziałeś jak ona gra (albo raczej nie gra) w Realu?
» 9 lutego 2015, 10:45 #26
ManUtdFan94: LVG powinien przejść na grę z jednym napastnikiem. Jak słusznie zauważył Carragher RVP nie potrafi współpracować z Falcao i jak oni obydwoje grają razem to nic z tego nie wynika. Powinien grać RVP albo Falcao na szpicy, za Nim Rooney albo Mata. Myślę, że Anglik więcej dałby na pozycji ofensywnego pomocnika niż w środku pola.
» 8 lutego 2015, 23:14 #25
Rybak997: Boze... Neville, Carragher, Scholes, sami kur** eksperci w telewzji... Szacun do konca, za to co zrobili dla angielskiej pilki, ale jestem ciekaw co by zrobili jakby siedzieli na lawce jakiegokolwiek zespolu z top5. Za duzo szczekają zeby cokolwiek zrobić. krowa ktora duzo ryczy mało mleka daje
» 8 lutego 2015, 23:14 #24
NexaT: Nie trzeba być ekspertem, żeby zauważyć słabą formę Falcao i bezproduktywność Rooneya.
» 8 lutego 2015, 23:32 #23
champione2013: A co prawda w oczy kole ? Rooney marnuje się w pomocy mają na ławce herrera a w ataku Falcao nie daje tyle co powinien
» 8 lutego 2015, 23:55 #22
Rybak997: Napisałem, że jestem ciekaw co by zrobili jakby siedzieli na lawce jakiegokolwiek zespolu z top5, a nie że nie ma racji odnośnie pozycji wazzy czy formy falcao ;)
» 10 lutego 2015, 03:11 #21
czarny226: Moim zdaniem Falcao dużo pracuje w napadzie ale zbyt mało piłek dostaje z drugiej linii. Oczywiście ta niewykorzystana dzisiaj sytuacja pokazała że nie jest tym samym drapieżnikiem.
» 8 lutego 2015, 23:11 #20
skoczek121: Dobrze mówi Carragher, Robin i Falcao to nie są ci sami piłkarze co strzelali piękne gole może czas kupić nowych napastników ? chociaż jednego bo mamy Wilsona i nie chce żeby odchodził.
» 8 lutego 2015, 23:10 #19
jajko22: Z tym co w tym linku powiedział Carragher zgadzam się w całości.Rzadko się zdarzają tak konstruktywne i świetnie podsumowujące wypowiedzi. Powiedział dokładnie to co jest słabością MU pomimo zainwestowanych tak wielkich pieniędzy.Te uwagi powinien LvG przyjąć do wiadomości i je wdrożyć.W sumie to nie jest aż tak wiele i drużyna jest bliżej niż dalej do osiągnięcia poziomu najlepszej drużyny ...o ile te uwagi uwzględni i skoryguje Louis !! Przecież dla niego to idealna ściągawka co robić !!
» 8 lutego 2015, 23:08 #18
Klimaa: Dzisiaj gdy Falcao wyszedł sam na sam z bramkarzem byłem pewien że strzeli bramkę..a tu zawód. Ogólnie po kontuzji ciężko go poznać. Z taką dyspozycją nie ma możliwości by pozostał po sezonie. Ogólnie zawiodła formacja ofensywna - pora by Rooney wrócił tam gdzie jego miejsca a rozgrywanie zostawił bardziej odpowiednim do tego ludziom.
» 8 lutego 2015, 23:04 #17
Shadiiist: My tych ludzi do rozgrywania niestety nie mamy.
» 8 lutego 2015, 23:58 #16
Prut3r: Herrera.
» 9 lutego 2015, 10:48 #15
Kochas1994: Jemie ma rację niestety Rooney w pomocy i Falcao w ataku to coś co się gryzie ze sobą -,- Falcao mam nadzieje że odejdzie od nas i już nie wróci nie dla niego Premier League.
» 8 lutego 2015, 23:02 #14
mrm86: najwiekszym problemem jest mentalnosc trenera i to na jakich pozycjach ustawia piłkarzy
» 8 lutego 2015, 23:01 #13
Szilk: Mimo ,że to geniusz z Liverpoolu -trudno się z nim nie zgodzić .Wszyscy widzą złe ustawienie M.U. - gramy kaszanę w każdym meczu a nasz Van Geniusz tego nie widzi.
» 8 lutego 2015, 23:00 #12
irration: I właśnie dlatego ten gość jest ekspertem. Celne uwagi.
» 8 lutego 2015, 22:54 #11
NexaT: Od napastnika grającego w United wymaga się więcej niż czekania na piłkę. Oni mają biegać i tworzyć coś indywidualnie, jak to robił kiedyś Rooney, Tevez i Ronaldo.
Dlaczego w dzisiejszym meczu na ataku grali dwaj piłkarze o takich samych... predyspozycjach? Chodzi mi o to, że obaj są typowymi egzekutorami, a nie piłkarzami, którzy potrafią zagrać coś indywidualnie.

Jak się mylę, to proszę mnie poprawić.
» 8 lutego 2015, 22:50 #10
jaratkow: W zasadzie tylko lekka korekta: w ataku grali dwaj piłkarze... bez tych samych, potrzebnych napastnikom predyspozycji
» 9 lutego 2015, 10:14 #9
checix69: niestety ale Carragher ma racje, sporo sie mowi o wzmocnieniu obrony, a tymczasem ciagle rotujac skladem mamy nadal malo straconych goli, natomiast nikt nie mowi o ataku, ale jak sie okazuje nazwiska nie graja, wychodzac tyloma ofensywnymi zawodnikami(rooney, januzaj, di maria, falcao, rvp), gra powinna toczyc sie caly czas pod bramka przeciwnika a my powinnismy ogladac piekne i efektowne akcje. zamiast tego 3/4 meczy ogladamy wymiane pilek miedzy blindem rojo i jonesem. porazka
» 8 lutego 2015, 22:48 #8
Assault: Mówi to co 90% ludzi tylko, że jest "byłym zawodnikiem liverpoolu".
» 8 lutego 2015, 22:44 #7
czarny226: a pozostałe 10% myśli jak LvG
» 8 lutego 2015, 22:57 #6
reddevilsfan: To jest przerażające - ale JC ma rację. Dzisiejszy mecz to raz wtóry uwypuklił. Na papierze - mając taki atak przeciwnicy powinni zostać zmiażdżeni, zjedzeni. Ten układ jest na wskroś ofensywny, naszpikowany graczami ofensywnymi i kreatywnymi. Jeszcze w całej historii brakowało mi Maty. I jaki jest tego efekt? Ataki zatrzymywały się na 20 metrze. Walencia i Shaw szaleli na skrzydłach, wbiegali, i nic. Januzaj dwoił się i troił i.. nic.
Ale co z tego skoro dwóch napastników, Falcao i RvP mają przynajmniej po jednej setce w meczu i żadnej sytuacji nie wykorzystują ? RVP strzela w nogi bramkarza mając czas i wolną pozycję. Falcao, z trudniejszej pozycji ale nawet nie w światło bramki. I znowu - jak przychodzi co do czego to ratuje MU albo Januzaj, albo Fellaini albo Blind. Może warto ich stawiać w ataku? Wydaje mi się, że są skuteczniejsi.

Nie wiem jaki jest tego powód. LVG powinien zwrócić bardzo dużo uwagi na ten aspekt gry. Obrona dzisiaj wyglądała ładnie - ale to kolejny stracony mecz przez nieporadność naszych napastników.
» 8 lutego 2015, 22:43 #5
Foxiowof: Przykre ale prawdziwe ,dziś z przodu prawdziwy koncert nieporadności ,fajnie byłoby wrócić po sezonie do ustawienia rvp roo w ataku. Mimo to mam szczerą nadzieję ,że Falcao jeszcze coś nam pokaże w tym sezonie :p
» 8 lutego 2015, 22:42 #4
Kenzema: Po raz pierwszy w życiu zgadzam się z nim w 100 %.
» 8 lutego 2015, 22:42 #3
DevilFan: Dokładnie, hajs za Falcao można wykorzystać i kupić Alcacera z Valencii
» 8 lutego 2015, 22:39 #2
Hardwell: Żadnych alcazerów dla mnie to byłby kolejny soldao
» 8 lutego 2015, 23:09 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.