Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny pomeczowe: Aston Villa - Manchester United

» 20 grudnia 2014, 20:35 - Autor: aruna12 - źródło: WhoScored/DevilPage.pl
Manchester United zremisował z Aston Villą na wyjeździe (1-1), choć rywale przez prawie pół godziny grali w dziesiątkę.
Oceny pomeczowe: Aston Villa - Manchester United
» Radamel Falcao zdobył jednego gola dla Manchesteru United
Poniżej prezentujemy oceny zawodników Czerwonych Diabłów, którzy brali udział w tym spotkaniu.

David de GeaDavid de Gea
Przy bramce nie miał nic do powiedzenia. Popisał się świetną interwencją po strzale głową w wykonaniu Benteke.
WhoScored.com: 6,5/10 DevilPage.pl: 7,5/10

Antonio ValenciaAntonio Valencia
Często wychodził do przodu, ale nie mógł poradzić sobie z Cissokho.
WhoScored.com: 6,4/10 DevilPage.pl: 6/10

Phil JonesPhil Jones
Miał problemy z upilnowaniem Benteke, przegrał też kilka pojedynków główkowych. Zdecydowanie lepiej wypadł w drugiej połowie.
WhoScored.com: 6,9/10 DevilPage.pl: 6/10

Michael CarrickMichael Carrick
Zaczął mecz na środku obrony i spisywał się tam nieźle, ale swoją prawdziwą wartość pokazał po przesunięciu do pomocy. Z nim w drugiej linii Diabły prezentowały się o niebo lepiej niż przed przerwą.
WhoScored.com: 7/10 DevilPage.pl: 7/10

Jonny EvansJonny Evans
Miał przebłyski dobrej gry, ale to po jego "tańcu" z Benteke padł gol dla Aston Villi. Wcześniej źle obliczył tor lotu piłki, co sprokurowało całą sytuację.
WhoScored.com: 6,7/10 DevilPage.pl: 4/10

Ashley YoungAshley Young
Na początku meczu sprokurował groźną sytuację, ale potem zaliczył asystę przy golu Falcao, był bardzo aktywny i dużo dośrodkowywał. To na nim opierała się większość ataków United. Po przesunięciu na prawą stronę boiska trochę przygasł.
WhoScored.com: 7,8/10 DevilPage.pl: 8/10

Darren FletcherDarren Fletcher
Jego pojawienie się w pierwszym składzie było dla wielu zaskoczeniem, ale chwilami można było odnieść wrażenie, że najbardziej zdziwiony jest sam Fletcher. Wychowanek United był niedokładny, bezproduktywny i w przerwie meczu został zmieniony.
WhoScored.com: 6/10 DevilPage.pl: 3/10

Wayne RooneyWayne Rooney
Starał się w środku pola i popisał się wyśmienitym podaniem do Van Persiego, ale kapitana zespołu stać na dużo więcej. Na pewno lepiej czułby się nieco bliżej bramki rywali. Jego rzuty rożne wyglądały lepiej niż te bite przez Matę czy Di Marię.
WhoScored.com: 7,1/10 DevilPage.pl: 6,5/10

Juan MataJuan Mata
Mając wokół siebie Rooneya, Falcao i Van Persiego, Hiszpan powinien stwarzać okazję za okazją. Niestety wypadł blado, nawet jego kornery nie robiły zbyt wielkiej krzywdy przeciwnikowi.
WhoScored.com: 6,7/10 DevilPage.pl: 5/10

Radamel FalcaoRadamel Falcao
El Tigre zdobył jedyną bramkę dla United. Często dobrze wychodził na pozycję i gubił krycie, ale niestety jego koledzy z drużyny nie potrafili tego wykorzystać.
WhoScored.com: 7,6/10 DevilPage.pl: 7,5/10

Robin van PersieRobin van Persie
Powinien zakończyć ten mecz z co najmniej jednym golem na koncie. Niestety zmarnował sytuacje, które stworzyli mu Rooney i Young.
WhoScored.com: 6,6/10 DevilPage.pl: 5,5/10

Zmiany:

Tyler BlackettTyler Blackett
Wyprowadzał piłkę lepiej niż Jones czy Evans, ale czasami widać było jego brak doświadczenia (wszedł w 46. minucie za Fletchera).
WhoScored.com: 6,6/10 DevilPage.pl: 6/10

Angel Di MariaAngel Di Maria
Powrót Argentyńczyka po kontuzji nie wypadł zbyt okazale. Jego strzały były niedokładne, a podania nieprecyzyjne (wszedł w 61. minucie za Van Persiego).
WhoScored.com: 6,5/10 DevilPage.pl: 5,5/10

James WilsonJames Wilson
Jego wejście miało być dla United sygnałem do ataku, ale młody Anglik rozczarował. Miotał się w okolicy pola karnego i nie zdołał w żaden sposób zagrozić Bradowi Guzanowi (wszedł w 74. minucie za Valencię).
WhoScored.com: 6,1/10 DevilPage.pl: 5/10


TAGI


« Poprzedni news
Van Gaal: W pierwszej połowie brakowało nam agresji
Następny news »
U-18: Manchester United lepszy od Stoke City

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (57)


Klimaa: Young to prawdziwy lider ostatnio ;p to po jego akcjach i dośrodkowaniach strzeliliśmy na przestrzeni kilku spotkań parę bramek więc Ashley zdecydowanie wykorzystuje swoją szansę.
» 22 grudnia 2014, 00:24 #56
otmar: czy ktoś prowadzi oceny w oparciu o punktowanie konkretnych zagrań - udanych i nieudanych? Czy zawsze muszą być to subiektywne oceny autora?
Po prostu:
udane podanie do przodu +1
odbiór piłki +2
podanie kluczowe (niewykorzystane) +3
zablokowanie strzału rywala +2
wywalczenie rzutu rożnego +1
udana pułapka offsajdowa +2
asysta +4
gol +5
złapanie na spalonym -2 (podający też -2 pkt tak jak przy stracie piłki)
ściągnięcie na siebie obrońcy przy strzale na bramkę rywala +1
ściągnięcie na siebie obrońcy przy bramce +2
faul -1
strata piłki -2
spowodowanie rzutu karnego -3
spowolnienie akcji ofensywnej poprzez podanie do tyłu -1
dopuszczenie do strzału rywala -1
spowodowanie bramki dla rywala -3
brak piłkarza na swojej pozycji przy ataku rywala -1
czerwona kartka -10

Żółta kartka oraz wynik drużyny nie powinien być, moim zdaniem, brany pod uwagę.
coś tam się pewnie jeszcze znajdzie, oczywiście sama punktacja do ustalenia :-)
» 21 grudnia 2014, 23:39 #55
Roszko: Zgodzę się, że subiektywne oceny autorów tego portalu nie zawsze są trafione, aczkolwiek takie "chłodne" punktowanie za poszczególne wydarzenie również nie oddaje prawdziwej wartości. Pierwszy przykład z brzegu: Ćwierćfinał MŚ 2010 Urugwaj vs. Ghana. Suarez wybija piłkę ręką z linii bramkowej w ostatnich sekundach spotkania, dostaje za to czerwoną kartkę, ale Gyan nie wykorzystuje rzutu karnego, dzięki czemu Urusi doprowadzają do dogrywki i ostatecznie pokonują Afrykańczyków. Bohater spotkania dostałby w tym wypadku -10 pktów za zagranie, które ocaliło mecz.
» 23 grudnia 2014, 15:02 #54
CoachMaro: Cze,

Poczytałem, trochę sie pośmiałem, no ale wiadomo można mieć swój widzi misizm.

Od tyłu jadąc:

De Gea - nic co warto rozwijać kolejny dobry występ.
Evans - słabo 3/10
Jones - średnio 4.5/10
Carrick - ok 5.5/10
Fletcher - 2/10 powiem tak, nie wiem czy to wina odejścia SAFA, czy tej okropnej choroby, ale odkąd to go dopadło to niestety ten gracz się już skończył, odkąd wrócił nie zagrał ani jednego DOBREGO meczu. Moim zdaniem powinien być na wylotówce.
Mata - 3/10 Ta ocena jest też na podstawie tego co zawodnik z jego pozycją powinien dawać. Po tym się poznaje dobrego zawodnika, że nie ma przebłysków tylko gra regualrnie, a jak ma przebłyski to kiepskiej formy raz tam kiedyś. [ nie wiem gdzie jest ten gość który grał super u Moysa]. Za tą jesień ode mnie ma 3-/6.
Young - 7/10. Ogółem to byłem jednym z jego egzekturów, ale tej jesieni jest to nasz najlepszy wahadłowy a do tego ogółem zasługuje na 4/6 za całą jesień.
Valencia - 6/10 Właściwie jemu zawsze 6-7 wychodzi. Za jesień 4-
Wazza - 7/10 Dla mnie zagrał całkiem solidnie, i smutne jest to że jest on lepszym pomocnikiem jako teoretycznie napastnik niż jakikolwiek z naszych ofensywnych pomocników [wyłączając Marysia].
RVP - 4/10 Nic wielkiego nie zrobił, coś zdążył popsuć, czyli tak jak to przeważnie w tym sezonie było. Jest jak dlamnie wciaż mierny i niestabilny.
Radamel - Przyzwoicie 6/10 Wciaż jednak widzę w jego ruchach "co ja mam tu robić", moim zdaniem daleko mu jeszcze do adaptacji do angielskiego grania.

Wilson- totalne dno i kolejny raz twierdzę, że on bez siłowni nie ma absolutnie szans w tej lidze
Di Maria- był dziś niebywale nieużyteczny jakieś 3/10 w stosunku do jego możliwości.
Blackett - przyzwoicie.

Teraz małe rozwinięcie. Ci co jadą Younga na piłce znają się tyle co się naoglądają najlepszych drużyn w lidze mistrzów i pograją w fife. Jak ktoś popatrzy na jego grę w tej jesieni, bez wahań bez rewelacji ale bardzo solidnie to należy do jednych z wyróżniających się. Blind, Roo, Maryś, De Gea, Herrera i Young to nasze w tej chwili najlepsze punkty w dróżynie. Śmiejeice się z jego dośrodkowań ale mało osób zauważyło, że United takie wrzutki gra od bardzo dawna, czyli takie "centrostrzały", bo jak już ktoś to trąci to bramkarz przeważnie nawet nie mrugnie, często jednak taka piła idzie na straty. Poza tym on wygrał ostatnimi czasy sporo pojedynków 1v1, świetnie pomaga w tyłach.

Z drugiej strony zachwytu nad Fellainim nie rozumiem, i nie rozumiałem, 2 mecze przebłysku i mizerność w każdym z postałych [z resztą jedna z tych bramek to pewnie nawet Inzaghi by strzelił].

Także goście, którzy nadal są raczej pod kreską to moim zdaniem: Mata, Fletcher, Anderson [Young w moich oczach się odkupił]. Sporo jeszcze udowodnić muszą Fellaini i Falcao.
» 21 grudnia 2014, 16:05 #53
MU1212: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2014 14:26

to tylko Carrick i Falcao zagrali dobre spotkanie z tego co ja widzę
» 21 grudnia 2014, 14:26 #52
yokowal89: Panowie LVG po prostu nie myśli logicznie.
Jego ustawienie pozbawia nas akcji skrzydłami chyba że jakimś cudem jak z liverpoolem wahadłowy przejdzie dwóch rywali jednym zwodem.. bądź uda się doprowadzić do gry na skrzydłe 1 na 1 i uda się ten pojedynek wygrać.

Takie sytuacje mają jednak miejsce 2-3 razy w meczu.

Reszta akcji pchana jest środkiem, a że rywal większością drużyny broni się, my gramy tylko w okolicach połowy boiska i dalej jest bieda.

Więc nie wiem czemu my nie stawiamy na skrzydła, którymi tak na prawdę wygrywa się trofea...
Jedynym wyjątkiem jest Barca, gdzie środkiem potrafi zrobić coś niesamowitego.

Póki filozof nie zmieni swojego podejścia i taktyki to nie ma co śnić o ładnej grze w wykonaniu United. Gra 3 obrońcami się sprawdza w Serie A gdzie tempo meczów jest ....

A to, dlaczego dalej graliśmy 3 ŚO po czerwonej dla AV to jest dla mnie zagadka życia. Tylko ten zarozumiały filozof to wie, a jak widać na dobre mu to nie wyszło.
» 21 grudnia 2014, 12:11 #51
DevoMartinez: W tej chwili to akurat przez braki kadrowe nie gramy skrzydłami bo skrzydłowi grają w obronie jako wahadłowi a Di Marii był out.. Będzie szansa grać skrzydłami jak wróci na dobre ADM, Shaw, ewentulanie Rafael albo zacznie grać coś Januzaj. Nie rób z van Gaala idioty bo w tym momencie to on łata ten skład jak może tym czym ma.
» 21 grudnia 2014, 12:30 #50
uzarczyq: Nie wiem czemu, ale ze świadomościa ze wejdzie Di Maria byłem spokojny, że on w duecie z Falcao zapewnią bramke w kilka minut. Ale niestety sie rozczarowałem, bardziej tym pierwszym. No niestety GGMU, ale w takim stylu wypada sie z wyścigu o majstra, 7 pkt do City i prawdopodobne 10 do Chelsea :/
» 21 grudnia 2014, 10:57 #49
vip14: Gratulacje należą się tylko Falcao, ponieważ zdobył gola.. Reszta grała przeciętnie..
» 21 grudnia 2014, 10:28 #48
krzyjast1: Gramy niestety na posiadanie piłki, a nie na strzelanie bramek. Po tej czerwonej kartce dla Villi powinniśmy rzucić sie do ataku a gralismy podaniami na wlasnej połowie i stworzyliśmy 1 grozną sytuację.
» 21 grudnia 2014, 10:06 #47
Sowka: Jak widzę te wrzutki Younga to wydaje mi się, że on tylko chce się pozbyć piłki, jakby nie umiał okiwać przeciwnika, sklepać z środkowym itd.
» 21 grudnia 2014, 07:53 #46
kralo11: A teraz porownaj sobie swoja wypowiedz i oceny ten podawane z DP zobacz kto jest najwyzej oceniony tak tak Young.Ronaldo to to nie jest czesto dosrodkowania jego sa na poziomie 1 polski ligi ale to jednak on ciagnie gre i stara sie cos zrobic
» 21 grudnia 2014, 10:05 #45
Marcinwp91: Hejtów na Younga ciąg dalszy... Gość stara się jak może, widać że jest jednym z tych którym ustawienie 3-5-2 pozwoliło wrócić na właściwe tory, zalicza bardzo ładną asystę przy bramce Falcao, wozi tego Lowtona jak trampkarza, a i tak jakaś fujara stwierdzi że on chce się tylko pozbyć piłki. Oglądnij mecz jeszcze raz i popatrz na grę Younga. W obronie mógłbym się zgodzić, że popełnił kilka błędów, ale pamiętajmy że on zawsze występował jako ofensywny pomocnik, gry jako ofensywny boczny obrońca dopiero się uczy i występuję na tej pozycji niecałe pół sezonu.
» 21 grudnia 2014, 12:37 #44
69eyes: Najlepsza była beka jak przez ostanie 10 min na silę pchaliśmy się prawym skrzydłem i te epickie balono - wrzutki Younga prosto w Guzana, śmieszny a zarazem smutny obrazek.
» 21 grudnia 2014, 00:45 #43
kendo: Strasznie mnie to wkurzało... Jak widziałem Younga na prawej z piłką, to już wiedziałem, że zaraz bramkarz będzie miał ją w koszyczku. I tak kilka razy z rzędu... :(
» 21 grudnia 2014, 00:49 #42
wudsonize: Nie rozumiem kibiców AV dlaczego mają takie nastawienie do Younga :/ Rozumiem gdyby odszedl do rywali z tego samego miasta ,ale gosc wybrał gre w klubie w którym zdąłał już cos osiągnąc. Swoją drogą Young od kilku tygodni spisuje się wysmienicie, dobrze drybluje i wrzuca, zalicza asysty i w obronie całkiem niezle sie spisuje. Dzisiaj miał troche słabą drugą połow i kibice mu strasznie uprzykrzali zycie. Na pewno miało to jakis wpływ na jego słabszą gre. Ogolnie mecz sredni, jedyne z czego jestem zadowolony to fakt, ze ekipa LVG systematycznie prawie w kazdym meczu maja posiadanie piłki bliskie 60 %, wciąż czekam na piękny porywający mecz w wykonaniu United i poprawe stylu gry. Kurde mamy taką ekipe z przodu, a gra nie wygląda tak jakbysmy chcieli.. W kazdym badz razie i tak poki co jest dobrze, chociaz wiadomo apetyt rosnie.. :)
» 21 grudnia 2014, 01:52 #41
DevoMartinez: W tym meczu to akurat za to, że przez niego czerowną zawodnik AV dostał i to niezasłużoną. Wcześniej raczej nie gwizdali. ;.)
» 21 grudnia 2014, 02:14 #40
slaweknh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2014 10:35

69eyes,To bylo bardzo smutne:-( wrecz zatrwazajace!
» 21 grudnia 2014, 10:34 #39
TevezC: DDG - Jakby go nie było nikt by nie zauważył. Przy bramce bez szans - 6
Valencia - Gra jedną nogą go totalnie niszczy... Idealna pozycja na wrzutkę lewą nogą, ten przekłada na prawą i strata. Żadnego dziś wygranego pojedynku w ofensywie - 4
Jones - w powietrzu całkiem przyzwoicie, - 5
Evans - Próbował rozgrywać, ale kreatywny to on nie jest. Zawinił dwa razy przy bramce - 4
Blackett - Próbował wyprowadzić, ciągnął kilkanaście metrów, rozkładał ręce i koniec. Bez oceny
Carrick - Poprawnie, jednak za mało ofensywnych podań
Rooney - dwa dobre podania mogły nam wygrać mecz. Bardzo ładne przerzuty. Szkoda, że zagrał tylko jedną prostopadłą piłkę przez cały mecz - 6
Mata - Ofensywny pomocnik, który przez cały mecz nie zagrał ani jednej prostopadłej piłki. - 5
RvP - co miał to zmarnował, zagrał jako jeden z nielicznych prostopadłą piłkę do Falcao. - 5
Falcao - Cały mecz starał się, grał agresywnie, zdobył bramkę, dla mnie to zawodnik meczu - 7
Fletcher - no szkoda go, trochę wydawał się zagubiony, jedno czy dwa bardzo głupie podania. - 4
Young - Bardzo dobry mecz, robił zamieszanie zaliczył asystę. -6.5
Wilson - po jego wejściu Manchester przestał grać w piłke. bez oceny
Di Maria - starał się coś zrobić. Po wejściu Wilsona przyklejony do linii bocznej nie widoczny - 5

Generalnie wejście Wilsona zatrzymało United. Ashley cały mecz ciągnął lewą stroną, po zmianie stron zniknął. Di Maria przesunięty dalej od bramki przestał grać. A Wilson? Oddał jeden strzał, średni bez asysty obrońcy... Do mnie ten chłopak na chwilę obecną nie przemawia. Czemu znów pominięty Januzaj?
» 21 grudnia 2014, 00:09 #38
mantup89: Jezeli wg ciebie Evans i Valencia zagrali na jednym poziomie (4) to sie mylisz, Valencia podobnie jak Young ambitnie chociaz, Evans to takie zero, ze nie wiem co on robi w Man Utd.
» 21 grudnia 2014, 12:07 #37
gagi94: Rooney ładnie piłeczki posyłał ;)
» 20 grudnia 2014, 23:40 #36
champione2013: Co robi Drevans w tym zespole ?? Wiadomo można mieć chwile przestoju , ale nie WIELBŁĄDY CO MECZ !! Z Liverpoolem jakoś się upiekło a tutaj dał się oszukać jak dzieciak albo pozbędziemy się zbędnego szrotu z zespołu albo dalej będziemy liczyć że DDG będzie bronił błędy pseudo obrońców .
» 20 grudnia 2014, 23:17 #35
0ptimus: "Popisał się świetną interwencją po strzale głową w wykonaniu Benteke." - dobry opis występu zawodnika :D

Valencia właśnie sobie w miarę radził, to inni słabo sobie radzili.

Jonny Evans gra trochę jak kura bez głowy.

Wayne Rooney jest kapitanem drużyny, ani razu nie było widać, aby motywował drużynę do walki, tak jak dotychczas to bywało.

Juan Mata był w ogóle niepotrzebny. Ogólnie mało go widać, ale jak już jest przy piłce to coś się dzieje. Gdybyśmy w jego miejsce wstawili jakiegoś defensywnego pomocnika, to mecz wyglądałby inaczej, może lepiej.

Skoro Blackettowi brakowało doświadczenia, to Evansowi też? hahaha. Można nie mieć doświadczenia i nadal grać przyzwoicie.
» 20 grudnia 2014, 23:03 #34
UnMishii: Gdybyśmy przez ostatnie 20 minut nie grali CIĄGLE na Younga, który marnował wszystko co się dało, podejrzewam że moglibyśmy to jeszcze wygrać. Nie wiem czy to polecenia odgórne, ale bój się Boga... Gdybym był menedżerem po 2 takiej wrzutce jakie widywaliśmy na prawej stronie w wykonaniu Younga pod groźbą śmierci zakazałbym dośrodkowań od tego zawodnika. Mieliśmy Rooneya, Matę, Di Marię, Falcao, nie dało się zagrać szybkich akcji ziemią? NIE WIERZĘ ŻE NIE. To nie w ludziach był problem w końcówce... Albo raczej - nie we wszystkich.
» 20 grudnia 2014, 23:02 #33
Fenek: De Gea - jedna wyborna obrona, przy golu bez szans. 7/10
Jones - spisał się poprawnie ale to nie oznacza, że bez skazy. Nie zaliczył jednak żadnego poważnego błędu 6/10
Carrick - w obronie lepszy od nominalnego ŚO (JE), w pomocy kilka fajnych podań. Spokojny, opanowany i pewny w tym co robi 7/10
Evans - to on zawalił przy bramce, po za tym kilka innych błędów. Brak pewności, dokładności i chyba pomysłu (3/10)
Valencia - robił to co zawsze i jak prawie zawsze bez rewelacji. Przydatny ale musimy mieć klasowego PO (6/10)
Fletcher - fatalnie, podania niecelne lub do tyłu. Częste straty, brak pewności w grze. (4/10)
Mata - Ogólnie słabo, niczym się nie wyróżniał. Owszem nic też nie zawalił ale tu chyba nie o to chodzi.(5/10)
Rooney - podobnie do Maty, na plus kilka fajnych podań ale za to na misnus kilka głupich strat (6/10)
Young - najlepszy na boisku, asysta, "wywalił" z boiska Agbonlahor'a, wiele fajnych rajdów. Na minus nie radził sobie na prawej flance, symulowanie no i znów wiele niecelnych dośrodkowań, gdyby nie to było by wyżej a tak 7/10
Van Persie - słabo, kilka strat, zmarnowane 2 świetne akcje. (3/10)
Falcao - strzelił bramkę i... to by było tyle (5,5/10)
Blackett - zagrał tak jak pozostali w obronie bez rewelacji (5/10)
Di Maria - kilka kiepskich strzałów i nic po za tym (5/10)
Wilson - jeden dobry strzał a po za tym tak jak reszta rezerwowych nic nie wniósł do gry (5/10)
» 20 grudnia 2014, 22:38 #32
closer888: Juz wolabym grać 4 defensywnych pomocników niż 3 napastnikami plus Mata..... Tworzymy bardzo mało oakzji bramkowych, a w polu karnym przeciwnika to nas rzadko widac....
» 20 grudnia 2014, 22:16 #31
sebiii1987: Fletcher to jakaś pomyłka w pierwszej 11 . bez urazy dla van gaala ale panie trenerze pan jest ślepy ?? co on wnosi do gry ??!! Nic poza bieganiem , jest wielu o wiele lepszych zasługujących na gre w pierwszej 11 ale nie Daren panieeee trenerze obudz się pan !!
» 20 grudnia 2014, 22:13 #30
dawid7013: Pokuszę się o oceny tego meczu :
David De Gea 8
Antonio Valencia 6.5
Phil Jones 6.5
Michael Carrick 7
Jonny Evans 4
Ashley Young 7
Darren Fletcher 3
Wayne Rooney 6.5
Juan Mata 5
Radamel Falcao 7
Robin van Persie 5
Zmiennicy
Tyler Blackett 5.5
Angel Di Maria 5.5
James Wilson 4.5
» 20 grudnia 2014, 22:13 #29
mantup89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2014 12:09

Zgadzam sie, Evans jak dla mnie jeszcze gorzej od Fletchera.
» 21 grudnia 2014, 12:08 #28
SkowronUNITED: Co on ma do Herrery?? toś on z Matą grają bardzo ładny techniczny Football.. Zamiast Fletchera od początku w środku powinien grać Herrera z Carrickem. Van Persie Albo Rooney powinien zacząć na Ławce. No niestety ale wszystkich (Herrera, Mata, Falcao, Van Persie, Rooney, Di Maria) Nie pomieścimy...
» 20 grudnia 2014, 22:08 #27
Michal12371: Toż Herrera chory..
» 20 grudnia 2014, 22:31 #26
pawelisto2: No, czyli teraz wszyscy Mata na sprzedaż? :) Ciekawe kto będzie po następnym meczu według Was na sprzedaż? Di Maria, albo Rooney, ha! Może sam Giggs pójdzie na sprzedaż? :) Mata ma ładny sezon i bardzo ładnie gra, ale może Wy po prostu nie chcecie tego zauważyć tak jak rok temu Fellainiego? Dzisiaj generalnie nikt nie zagrał dobrze, Young miał przebłyski i ożywiał tą "filozofie" Van Gaal-a, bo gdyby nie on cały mecz spędzilibyśmy na wycofywaniu piłek do tyłu.
» 20 grudnia 2014, 22:08 #25
Cebulak: Atak grał dobrze, robił co mógł, nie ich wina, że nikt nie chciał z nimi współpracować.
» 20 grudnia 2014, 22:55 #24
ManUtdFan94: Niestety taka jest mentalność ludzi, zawsze trzeba mieć jakiegoś 'kozła ofiarnego'. Jakoś po meczu z Liverpoolem każdy był cicho jak Mata był jednym z jaśniejszych punktów ;)
» 20 grudnia 2014, 23:06 #23
pavel03: Najlepszy z punktów ? Udało mu się strzelić bramkę chwała mu za to ale nie gra nic specjalnego na tej pozycji zawodnik powinien być kreatywny i mieć dużo pomysłów na grę a u niego tego od samego początku nie ma. Jest strasznie wolny w podaniach, każde z nich jest przewidywalne.
» 21 grudnia 2014, 09:48 #22
Diabelred: ,,Mata ma ładny sezon i bardzo ładnie gra''

Tak jak pisalem wczoraj jego bronia tylko niezle statystyki strzeleckie, bo z samego rozegrania(czego w glownej mierze wymaga sie od "10") jest strasznie kiepsko. Wystarczy go chocby porownac z innymi na jego pozycji np. Silva., by widziec, ze cos jest nie tak. Kiedys byli to zawodnicy na jednakowym poziomie, teraz niestety jest miedzy nimi przepasc...
» 21 grudnia 2014, 10:42 #21
ManUtdFan94: Ta bo Silva gra jakiś ekstra wysoki poziom teraz. Jeśli mnie pamieć nie myli to on też ma taki okres , że gra naprawdę kiepsko ;) Moim zdaniem Ci zawodnicy są na zbliżonym poziomie.
» 21 grudnia 2014, 16:52 #20
pavel03: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2014 21:42

Fletcher, Mata i Young na sprzedaż. Fletcher zrobił wiele w swojej karierze dla United ale tak jak reszta jego kolegów z czasów SAF powinien opuścić pokład. Mata miał wystarczająco dużo szans na pokazanie swoich super asyst, których nie ma. Myślę, że nie tylko ja jestem rozczarowany grą tego zawodnika. Jak dla mnie drugi Kagawa. Na ławce może siedzieć ale nic więcej. Young nie wiem czym wy się jaracie ale gość jest mega słabym skrzydłowym w porównaniu do innych skrzydłowych. Wali na pałę wrzuty a może coś wejdzie. Nie takich chcemy w Manchesterze skrzydłowych. Co do Evansa trzeba przemilczeć bo dużo kontuzji w obronie :)


Popatrzy na grę naszego kapitana. Nie pokazuje woli walki drużyny. Według mnie Roo powinien więcej walczyć, a inni będą brali z tego przykład, w końcu ma opaskę kapitana. Powinien być liderem drużyny a na takiego nie wygląda. Nie jest taką gwiazdą jak go malują.
» 20 grudnia 2014, 21:38 #19
Najs411: Ashley najlepszy! Szkoda, że nie ma konkretnego reżysera i kreatora akcji.
» 20 grudnia 2014, 21:30 #18
Cebulak: Czyli co, Young MOTM? kurfa NIE SONDZE. Jak skrzydłowy nie potrafi dośrodkować to coś tu jest nie tak.
» 20 grudnia 2014, 21:29 #17
Vaxiu: Tak nie potrafi, ze z jego dośrodkowania padl gol, po raz kolejny.
» 21 grudnia 2014, 02:15 #16
Dryblas: Jak próbuje 20 razy to raz mu się uda...
» 21 grudnia 2014, 09:01 #15
Kaczor5454: Pierwszą połowę przespali. I to w głębokim świątecznym śnie. W drugiej nie było jakoś specjalnie lepiej.
Zero kreatywności z przodu. Pomijam fakt, że najwięcej kreatywności wnosi Herrera i DiMaria.
Falcao - gol dobrze :) Gdyby za plecami miał ludzi, którzy potrafią podać nie tylko do gościa 2 metry obok siebie, mógł by mieć więcej goli.
Persie miał okazję dograć, lub przynajmniej próbować dogrywać mu w pole karne. Ale z ostrego kąta wolał strzelać. Gdzieś w pierwszej połowie była taka sytuacja.
» 20 grudnia 2014, 21:08 #14
mantup89: Ja tez sie zgadzam z DP, ze Young byl jednym z lepszych pilkarzy United i kolejny raz nie rozumiem hejtow w jego strone. Gdyby nie refleks bramkarza AV by strzelil gola, zalezalo mu jak prawie nikomu z naszej duzyny. Zgadzam sie z wami DP, moze nie 8/10 ale 7/10 przy mojej nocie dla Evansa 3/10.
» 20 grudnia 2014, 20:51 #13
slasher: Bo Young jest słaby. Tak samo Valencia. Jedyne co potrafią to wypuścić sobie na dobieg i trzasnąć na pałę w pole karne.
» 20 grudnia 2014, 21:03 #12
mantup89: tylko ciekaw jestem czy wiesz kto asystowal przy golu Falcao chlopcze. Nie jest wybitny, ale mamy gorszych grakow (Mata, Evans, Fletcher...)
» 20 grudnia 2014, 21:12 #11
slasher: Czekałem tylko aż wypomnisz asystę. Kopnął sobie w pole karne i miał szczęście, że Falcao dobrze gra głową i to wykorzystał. Widziałeś pozostałe dośrodkowania? A no właśnie...
» 20 grudnia 2014, 21:17 #10
Wave: dobry mecz Younga
robil co mogl i ciagnal wiekszosc akcji..
szybi waleczny, zalezalo mu
z lewej strony prezentowal sie znakomicie i tam powinien grac, dlaczego?, bo stwarza ciagle zagrozenie strzalami schodzac do srodka
fakt faktem
przesuniety na prawa strone to juz tylko bezmyslne dosrodkowania jednak

ale nie hejtowac go bo staral sie ogromnie
» 20 grudnia 2014, 21:40 #9
irration: Mata w ostatnim czasie jest beznadziejny. To ma być ofensywny pomocnik? On w ogóle nie rozgrywa piłki, nie cofa się po nią, nawet nie udaję że próbuje. Chyba po to mamy 2 napastników w składzie żeby ich obsługiwać. Ten człowiek od, którego bija aura samca beta chyba o tym zapomniał.
» 20 grudnia 2014, 20:49 #8
mantup89: i do tego za slabo bite rozne, ktore caly czas ida na krotki rog... Sprzedac !
» 20 grudnia 2014, 20:52 #7
DevoMartinez: Przecież Mata to napastnik, jeszcze nie zauważyliście? :p Piłka jest na środku albo na skrzydle to on wali do przodu a nie szuka piłki. W sumie sie nie dziwei bo cięzko mu się przy niej utrzymać. Także nadaje się jedynie do gry kombinacyjnej albo polowania na okazje/dobitki. Ale od tego mamy napastników.
» 20 grudnia 2014, 22:44 #6
irration: I to mnie w nim denerwuję. Nie po to go kupiliśmy, mało to mamy napastników?
» 20 grudnia 2014, 22:54 #5
mantup89: a do tego jest bardzo slaby fizycznie, PL to nie jego poziom.
» 21 grudnia 2014, 12:05 #4
emil1986x: Mata, Fletch i Wilson powinni dostać 1 a evans 1,5 tyle w temacie
» 20 grudnia 2014, 20:37 #3
mantup89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2014 20:53

Evans lepszy od Maty i Wilsona w tym meczu?, blagam...
» 20 grudnia 2014, 20:53 #2
Andrew07: dokładnie, patrze Wilson 6.1/5 SZOK
» 20 grudnia 2014, 20:57 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.