Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Radamel Falcao chce walczyć o miejsce w składzie

» 17 grudnia 2014, 17:49 - Autor: Rio5fan - źródło: ManUtd.com
Radamel Falcao nie zamierza składać broni w walce o miejsce w podstawowym składzie Manchesteru United.
Radamel Falcao chce walczyć o miejsce w składzie
» Radamel Falcao nie zamierza składać broni w walce o miejsce w podstawowym składzie Manchesteru United. – Miałem problemy ze zdrowiem i musiałem czekać na okazję do gry. Obecnie jestem gotowy prawie w stu procentach. Muszę poczekać na decyzję menadżera – mówi kolumbijski snajper, który do końca sezonu jest wypożyczony do United z AS Monaco.
Czy Radamel Falcao powinien wybiec w podstawowej jedenastce Manchesteru United w najbliższym meczu z Aston Villą?
Kolumbijczyk nie imponuje formą po wypożyczeniu z AS Monaco, co stawia pod znakiem zapytania jego przyszłość w klubie z Old Trafford.

- W tym momencie jestem gotowy i czuję, że drużyna mnie potrzebuje. Jeśli tylko dostaję szansę do zaprezentowania swoich umiejętności, zawsze daję z siebie wszystko dla menadżera oraz moich kolegów. Szkoleniowiec dużo ze mną rozmawia, on wyznaje filozofię, którą szanuję - stwierdził Falcao.

- Miałem problemy ze zdrowiem i musiałem czekać na okazję do gry. Obecnie jestem gotowy prawie w stu procentach. Muszę poczekać na decyzję menadżera. Mamy grupę silnych napastników i to wychodzi wszystkim na dobre. Panuje między nami zdrowa rywalizacja - podsumował Kolumbijczyk.


TAGI


« Poprzedni news
Van Gaal: Pokazaliśmy, że wierzymy w młodzież
Następny news »
Kalendarz adwentowy: 17 grudnia 2014

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (89)


RuudVN: to my 60M daliśmy za obrońcę? Czy czegoś nie rozumiem
wróci Shaw i mamy 4 obrońców, wliczając Valencię
ja bym na miejscu LVG wypróbował coś ala Barca 2008 czyli Rojo na lewą, który byłby odpowiednikiem Abidala i Valencia coś ala Alves

--------------DDG--------------
Val----Jones---Smalling--Rojo
Fell---Carrick---Mata---Di Mar
-----------Rooney--------------
-------------RvP----------------
takie coś w obronie

-------------DDG---------------
--Jones---Smalling--Rojo----
-----Fellaini----Carrick-------
Valencia---Mata----Di Maria
-----------Rooney------------
-------------RvP--------------
a to w ataku, można umieścić Herrerę za Matę lub Fella
» 19 grudnia 2014, 13:31 #51
DevoMartinez: No oby mu zdrowie pozwoliło na grę w BPL. Dotąd grał w ligach mało kontaktowych chociaż widać, że mięczakiem nie jest ;) Taki napad to byłaby miazga. Przy Di Marii, Herrerze na boisku to tylko współczuć obrońcom bo roboty będą mieli co niemiara.
» 19 grudnia 2014, 11:56 #50
Krzysiek88: W sobotę musi zagrac pełne 90 min :) chce El Tigre zobaczyć w akcji nie tylko na okruszki spotkań.
» 19 grudnia 2014, 10:14 #49
michael18: Widać jak mu ślinka cieknie jak patrzy na pierwszą jedenastke rozgrzewając się przy bocznej linii w trakcie meczu , jest głodny gry , dajcie mu więcej szans a pokaże piekło na ziemi
» 18 grudnia 2014, 21:03 #48
Bossicky: Lepszego napastnika od Falcao nie kupimy, powinien grać i strzelać bramki prędzej czy później. Edinson Cavani jest do wyciagniecia z PSG, ale mam nadzieje, że nie pójdziemy tą drogą i definitywnie wykupimy kartę Radamela.
» 18 grudnia 2014, 20:06 #47
mrm86: mysle ze falcao pokaze jeszcze co potrafi tylko zeby nie złapał zadnej kontuzji, w monaco strzelał na zawołanie wiec u nas tez bedzie strzelał, tylko zeby mu czasu starczyło zeby przekonac zarzad do jego zakupu, troche ma pecha......
» 18 grudnia 2014, 20:02 #46
bambi1234: Lepiej naprawdę poczekać do końca sezonu i rzucić się na BVB. Nikłe są szanse ich na grę w Europie w następnym roku. Może tam dojść ładnej wyprzedaży.
» 18 grudnia 2014, 23:14 #45
braku: Van gaal posadzi go na ławce. Po co kombinować w skladzie jak jest dobrze. Falcao jest bez formy już prędzej zagra z Newcastle na old traford
» 18 grudnia 2014, 17:15 #44
Arkin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.12.2014 17:24

Skąd wiesz, że jest bez formy?

Niektórzy na prawdę są ograniczeni. Jeśli Twoim zdaniem ktoś po kontuzji mało gra => jest bez formy, to niestety, ale nie zdajesz egzaminu z logiki.
» 18 grudnia 2014, 17:24 #43
Urtopy: Na razie nie zdążył nawet złapać rytmu meczowego, a co dopiero formy. Pierwszy raz gra w Anglii, więc nie ma się co dziwić że skoro ciągle grzeje ławę to jak wejdzie na 15 minut, nic wielkiego nie pokazuje, chociaż widać że się stara. Powinien zagrać kilka meczy i wtedy go można oceniać.
» 18 grudnia 2014, 22:37 #42
braku: Nie chcę mi się wam tłumaczyć bo i tak nie zrozumiecie geniusze
» 18 grudnia 2014, 22:48 #41
gagi94: Musi w końcu zagrać od początku, pięknie było by zagrać ustawieniem 4-3-3 i zobaczyć z przodu RvP Roo i Falcao, a za ich plecami Di Maria, Herrera, Valencia. Cóż za ofensywa ;)
» 18 grudnia 2014, 15:56 #40
inek10: taaa i 3:0 w plecy...
» 18 grudnia 2014, 17:09 #39
karolmanu3: calkiem spoko tylko gdybysmy mieli w obronie mur. z klasowymi zespolami i tak to by nie zdalo egzaminu. za malo graczy defensywnych.
» 18 grudnia 2014, 19:22 #38
EricKing: To nie fifa. Grając 4-3-3 nie ma szans na środek bez gracza typowo defensywego.

Mnie najbardziej podoba się 4-4-2 bez skrzydeł z jednym defensywnym, dwoma środkowymi j jednym ofensywnym pomocnikiem. Jak doinwestujemy środek obrony, to będzie to bardzo fajna taktyka w której boczni obrońcy będą grać mocno ofensywnie. będzie mogło w zasadzie odbywać się płynne przejście z 3-5-2, które mimo wszystko odniosło sukces (mowa o wyniku, a nie stylu ;)
» 18 grudnia 2014, 21:19 #37
gagi94: zgodzę się, w obronie mogło by być już gorzej dlatego podkreśliłem ze była by to wspaniała ofensywa, z tym sie każdy chyba zgodzi, potencjał w ataku jest spory ;) mając naprawde solidną obrone no i moze bardziej defensywnego gracza w środku pola np. Carrick mogło by już być ciekawie.
» 18 grudnia 2014, 21:47 #36
ziomboy777: z innej beczki :D polskim kibicom City zabrakło chyba szejkowskich petrodolarów bo im strone wyłączyli :D hehe... ironia losu ;]
» 18 grudnia 2014, 13:34 #35
69eyes: To istnieją w Polsce kibice City? Nie bądźmy śmieszni :>
» 19 grudnia 2014, 04:16 #34
ManUtdFan94: Liczę, że Falcao pokaże Nam swoją klasę. Mam nadzieje równie,że LVG w Niego uwierzy i już w najbliższym meczu wybiegnie w pierwszym składzie. W tych meczach co grał dalo się zauważyć, że ma trochę do zaoferowania, tylko szkoda,że kontuzje mu wszystko zepsuły. Swoją drogą ciekaw jestem jak LVG ułoży skład jak jeszcze Di Maria wróci do pełni formy. To będzie nie lada wyzwanie bo naprawdę mamy sporą jakość! Marzy mi się duet napastników Falcao, RVP. Wtedy naprawdę byśmy byli mocni i byłoby wspaniale.
» 18 grudnia 2014, 12:50 #33
ax1d: Z tego co widziałem, jestem w stanie zaryzykować stwierdzenie, że obecnie to najlepszy grający typowy napastnik na świecie. Ale cóż z tego, skoro nie gra. Uważam, że Owen Hargreaves był przez bardzo krótki okres najlepszym ofensywnym pomocnikiem na świecie... I cóż z tego, skoro starczyło mu zdrowia na jeden sezon.
Dla mnie wyjścia są dwa:
1. Grzech wypuścić tak doskonałego zawodnika, dlatego klub powinien mu zaoferować 1/3 obecnych pieniędzy, a pozostałe 2/3 uzależnione od liczby występów i bramek. Uczciwy układ - jeśli będzie mu zależało na grze, będzie dbał o zdrowie, będzie gotowy do gry i dostępny dla menedżera, to nikt go nie zamierza okradać. Ale jeśli znów będzie niedostępny przez większą część sezonu, to niestety nikt nie będzie mu płacił za ładne oczy.
2. Jeśli się na to nie zgodzi, moim zdaniem trzeba go odesłać, bo tacy piłkarze nie tylko drenują kasę klubu i zajmują miejsce, ale przede wszystkim działają fatalnie na resztę składu. "Dlaczego ja mam wypruwać sobie żyły i dostawać "marne grosze", skoro taki Radamel przesiedzi 80% sezonu i dostaje x razy więcej?". I trudno się temu dziwić...
» 18 grudnia 2014, 11:28 #32
trikos: 1. Owen Hargreaves to BtB albo ŚP na pewno nie OP, ale faktem jest, że przed kontuzjami był to kapitalny zawodnik z żelaznymi płucami.
2. Falcao ahhh ten Falcao, w moich oczach to klasyczna, typowa 9. Mając u boku RvP i za plecami Roo z Mata/Di Marią będzie maszyną do zdobywania bramek.

Moim zdaniem kwestią czasu jest tylko poczucie krwi przez El Tigre, zbliża się okres świąteczny już ogromnymi krokami, dodamy puchar Anglii i swoją szansę dostanie. Radamel ją wykorzysta, jestem tego pewien, jak tego że LvG odniesie ogromny sukces z naszym zespołem, gramy coraz lepiej, coraz skuteczniej w obronie i ataku, gdy całkowicie zostanie zbilansowanujemy skład, a odpowiedni zawodnicy do końca przyswoją "filozofię", będziemy siać zamęt jak do tego przywykliśmy :) #Believe
» 18 grudnia 2014, 12:24 #31
Klimaa: Robin jest w dobrej dyspozycji jednak Falcao jeszcze nie dostał prawdziwej szansy. Na pewno na nią zasługuje. Zaraz zacznie się maraton świąteczny więc wtedy powinien wybiec od początku w jednym ze spotkań.
» 18 grudnia 2014, 08:44 #30
JasnaLiryka: Nie przekreślajmy jeszcze tego gościa;) , niefortunne są te wszystkie kontuzje lecz uważam,że sam Radamel powinien udowodnić swoją wartość albo ciau arrivederci
» 18 grudnia 2014, 08:41 #29
mycka86: Jakby był takim kozakiem jak wiele osób myśli, to grałby w pierwszym składzie nawet świeżo po kontuzji. Tak niestety nie jest i sztab szkoleniowy to widzi. Bo jakoś nie chce mi się wierzyć żeby błyszczał na treningach, a mimo to pierwszym składzie wychodził Wilson lub Mata.
» 18 grudnia 2014, 07:50 #28
kckMU: jakby był takim kozakiem to Monaco by go nie puściło na wypożyczenie, tym bardziej, że grają w LM (gdzie wyszli z grupy) i mieli ponownie bić się o mistrzostwo Francji.
» 18 grudnia 2014, 07:54 #27
axel52: Monaco raczej musiało go puścić bo szukają oszczędności.
finansowe fair play to jedno, a drugie to rozwód Rybołowlewa którego o ile mi wiadomo tenże rozwód będzie kosztował pół majątku
» 18 grudnia 2014, 08:40 #26
MU1212: znów kontuzja pewnie nastąpi
» 18 grudnia 2014, 07:14 #25
Diabelred: Zal patrzec, ze tej klasy napastnik wchodzi tylko grac ogony, gdzie zwykle juz jest po meczu. Powinno byc odwrotnie, to Wilson powinien grac ogony, zeby zdobywac powoli doswiadczenie w PL, a Falcao grac od poczatku i ewentualnie jak nie bedzie miec sil na caly mecz to zostac gdzies w 70-80 minucie zmieniony. Licze, ze z AV duet napastnikow bedzie tworzyc van Persi z Falcao, a za nimi Rooney.

Kolumbijczyk nie mogl od tak zapomniec jak sie trafia do siatki, bedzie regularnie grac(nie ogony jak dotad) przyjda bramki i oby powrot do formy z Atletico. RVP jest coraz starszy, Wilson to melodia przyszlosci, Chicharito pewnie latem odejdzie na dobre, Falcao moglby byc idealnym nastepca Holendra. Nie co dzien mozna kupic tej klasy napastnika, jesli nie my go kupimy, to kupi go ktos inny i potem bedziemy zalowac, ze go nie kupilismy jak wielu innych...
» 18 grudnia 2014, 01:25 #24
ro7: 4 lata temu? Jeszcze w maju 2013 był trzecim strzelcem ligi hiszpańskiej z 28 golami po Ronaldo i Messim. Później przeszedł do Monaco i strzelił 9 goli w 16 meczach, a później (styczeń 2014) była kontuzja i oto jest w United.
Na jakiej zasadzie go skreślacie?! Pytam poważnie? Jak dla mnie on nie zrobił jeszcze nic co wskazywałoby, że to jego koniec. PO tej kontuzji (wrócił w sierpniu) rozegrał w sumie raptem 400 minut i strzelił 3 gole i miał 2 asysty (!). Według mnie on wciąż może ładować po 4 gole na mecz. To wciąż może być najlepszy napastnik na świecie.
» 18 grudnia 2014, 07:41 #23
slasher: No w końcu schodzimy na ziemię, jeszcze czekam na powrót Di Marii i zaczyna się zabawa :)
» 18 grudnia 2014, 00:26 #22
BartekMU10: Jak najbardziej, RVP + Falcao z przodu, za nimi Rooney (tylko szkoda będzie Maty, ale potem zawsze razem z Wilsonem mogą wbić na boisko).
Jednak moje zdanie, jeśli chodzi o Falcao... myśle że ta 1/3 sezonu w szpitalu mówi sama za siebie, niech dokończy swój kontrakt na wypożyczeniu i wraca do Monaco. W żadnym wypadku na miejscu United nie wydałbym 60 mln funtów za zawodnika tak szklanego. 1 bramka (i 2 asysty) na pół sezonu to żaden wyczyn, a przychodząc mówiło sie że będzie to król strzelców. Nic bardziej mylnego, dobrze że to tylko wypożyczenie. Z całym szacunkiem dla Radamela bo jest z niego kocur (był...?) ale w United kariery nie zrobi.
Dodaję jeszcze raz, żeby nie było - to tylko MOJA opinia ;)
» 17 grudnia 2014, 23:02 #21
Diabelred: ,,myśle że ta 1/3 sezonu w szpitalu mówi sama za siebie'',

od kiedy opuszczenie 4 meczy z powodu kontuzji na 38 kolejek to 1/3 sezonu?

,,za zawodnika tak szklanego''

Ktokolwiek do nas przyjdzie, zawsze beda trafily tego kogos kontuzje, niestety spoczywa chyba na nas jakies fatum... Nie minelo jeszcze pol sezonu, a juz wszystkie nasze letnie nabytki mialy mniejsze badz wieksze kontuzje, to mowi wszystko.

,,1 bramka (i 2 asysty) na pół sezonu to żaden wyczyn''

Faktycznie jednak jak ktos gra faktyczne pol sezonu, do tego ciagle w podstawie... Jednak Falcao w sumie zagral u nas 297 min. Dla porownania oplakiwany przez duza czesc kibicow na tej stronie Welbeck ma tylko o 2 bramki i 1 asyste wiecej, jednak on zagral w tym sezonie 1134 min w lidze.

,,Z całym szacunkiem dla Radamela bo jest z niego kocur (był...?) ale w United kariery nie zrobi.''

Jesli bedzie wchodzic tylko na ostatnie 10-15 min z lawki, to juz w zadnym klubie nie zrobi kariery...
» 18 grudnia 2014, 01:43 #20
BartekMU10: Masz racje, może sie zapędziłem z tą "1/3 sezonu" ale zauważ że ciągle sie mówi o tym że on nie jest gotowy by zagrać 90 minut... no to kiedy będzie? United z takim zapleczem treningowym i regeneracyjnym nie może sobie dać rady z kontuzją Falcao? Poza tym, podobno w poprzednim klubie miał groźną kontuzję kolana (?) więc myśle że to się cały czas będzie za nim ciągnęło. A jak dobrze wiemy, w Anglii Kompany, Shawcross, Ivanović itp. nie będą specjalnie traktować Radamela, nie będą uważać. Jeden wślizg i może być znowu pół roku w "D". A 280k tygodniowo za siedzenie na ławce to jest... nie mam nawet słowa ;) (tak wiem, nie ja płacę, jednak to i tak kuje w oczy, przynajmniej mnie..)
Tak czy inaczej... życzę mu jak najlepiej bo lubię kolesia, oby nam przyniósł jeszcze wiele powodów do radości ;)
» 18 grudnia 2014, 08:32 #19
Gallacher: Nie będzie grał w meczach to nie złapię formy i tyle.Robin żeby zacząć strzelać grywał prawie całe mecze pomimo iż nie był w formie więc żeby Falcao mógł wystrzelić musi zacząć od pierwszych minut bo jak sobie to wyobrażacie że złapię formę grając ogony ?
» 17 grudnia 2014, 22:28 #18
uzil25: Jak dla mnie RvP, Mata i Rooney w tym momencie to chyba trójka, która zapewnia nam odpowiedni poziom gry w przodzie. Mimo wszystko chciałbym go zobaczyć w pierwszej 11 ale nie dla tego, że to Radamel Falcao tylko dlatego, że zasłużył sobie na to na treningach.
» 17 grudnia 2014, 22:20 #17
stasiu669: Też bym chciał obserwować zawodników na treningu... ;<
» 18 grudnia 2014, 01:58 #16
braku: Jak chłopak bendzie w formie to liczę na wygraną i obronę LM być może trochę mnie ponioslo
» 17 grudnia 2014, 22:02 #15
uzarczyq: Wie ktoś czy Di Maria wyjdzie na AVL ?
» 17 grudnia 2014, 21:57 #14
mario93: podobnie ja, chciałbym żeby został na stałe
» 17 grudnia 2014, 21:17 #13
69eyes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2014 21:05

Od początku ogłoszenia jego przyjścia można się było zastanawiać po co było sprowadzać kolejnego napastnika. Na dłuższą metę nie wyobrażam sobie aby ktoś z trójki RVP, Rooney, Falcao przesiadywał na ławce, robi się potem kwas jak wielki gwiazdor nie gra, no chyba ,że Rooney docelowo ma grać za plecami pozostałej dwójki. Tylko gdzie wtedy ustawisz Matę, Di Marie, Herrere, Blinda, Carricka, Fellainiego, Herrere o Youngu, Januzaju czy Valenci nie wspominając. W każdym bądź razie el Tigre powinien dostać swoją szanse aby zabłysnąć, jeśli mu się nie uda albo znowu będzie notorycznie kontuzjowany to po prostu się z nim pożegnamy.
» 17 grudnia 2014, 21:04 #12
DevilFan: Lepszy Falco od początku niż Wilson
» 17 grudnia 2014, 19:27 #11
qbsonUTD: Już jak wszedł na końcówkę meczu z Liverpoolem widać było, że bardzo chce zaznaczyć swoja obecność na boisku. Z AV powinien zagrać od początku, a na takim głodzie to wsadzi ze dwie brameczki minimum.
» 17 grudnia 2014, 18:44 #10
84cantona7: Jak RVP nie miał formy to i tak grał cały czas, żeby ją złapać. A jak Falcao ma ją złapać? Grając ostatnie 10 minut kiedy prowadzimy i się rozpaczliwie bronimy? To nie ten typ zawodnika.
» 17 grudnia 2014, 21:27 #9
trojanc: Liczę na niego i Di Marie w następnym meczu od 1 minuty obowiązkowo !
» 17 grudnia 2014, 18:29 #8
Urtopy: Falcao może zagrać o pierwszej, ale di Maria? Kto wie, jeśli w ogóle zdąży się wyleczyć, to myślę że jednak w podstawowym nie wyjdzie.
» 17 grudnia 2014, 19:10 #7
Urtopy: Powinien dostać 90 minut, najlepiej z Aston Villą. Powinien złapać rytm meczowy, ponieważ jest na prawdę wartościowym piłkarzem. Szkoda byłoby wywalać kasę, jaka idzie na jego tygodniówkę w błoto :)
» 17 grudnia 2014, 18:11 #6
Mistrz1908: FILOZOFIA!
» 17 grudnia 2014, 18:05 #5
Fisher45: Kiedy będzie news bez słowa "filozofia"? ;D
» 17 grudnia 2014, 18:05 #4
uzio: No rywalizować to sobie może jak nadal nie jest w pełni sił i formy żeby grać. Poza tym nawet jeśli teraz nagle by w pełni wyzdorwiał i był gotowy do gry to można powiedzieć że nie mógł wybrać gorszego momentu. Bo zarówno Rooney jak i RVP mają dobrą formę. Pytanie brzmi gdzie Falcao był do tej pory... No wiadomo był kontuzjowany.
» 17 grudnia 2014, 18:04 #3
Urtopy: Skoro znajduje się miejsce dla Wilsona to i Falcao mógłby coś zagrać. Mogli nie odpuszczać sobie z MK Dons to mieliby trochę więcej okazji dla np. Wilsona.
» 17 grudnia 2014, 18:15 #2
jaratkow: "Obecnie jestem gotowy prawie w stu procentach"...
Jest oczywiste, że aby udowodnić swą przydatność Radamel musi dostać szansę gry. Problem tylko w tym jakich rozmiarów jest to jego "prawie"..?
» 17 grudnia 2014, 17:54 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.