Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Van Gaal: Neville i Scholes powinni zważać na słowa

» 13 grudnia 2014, 10:31 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Louis van Gaal dość ostro zareagował na wypowiedzi Gary'ego Neville'a i Paula Scholesa, które pojawiły się ostatnio w angielskiej prasie. Menadżer Manchesteru United stwierdził, że byli piłkarze Czerwonych Diabłów powinni zważać na swoje słowa.
Van Gaal: Neville i Scholes powinni zważać na słowa
» Louis van Gaal jest zadowolony z warunków pracy w Manchesterze United
Neville przed niedzielnym starciem z Liverpoolem na Old Trafford stwierdził, że zespół Van Gaala broni jak amatorska drużyna. Scholes wyraził natomiast swoje obawy o to, że dzieciaki będą teraz wybierać szkółkę piłkarską Manchesteru City, ze względu na nowoczesny kompleks, który wybudowali właściciele The Citizens.

– Scholes jest kolejną legendą, prawda? Myślę, że on też powinien uważać na słowa. Budynki i zakwaterowanie na boiskach treningowych nie są aż tak istotne – mówi Van Gaal.

– Ważna jest filozofia i sztab szkoleniowy. Dopiero później możesz pracować nad rozwojem talentów.

– Nie mam czasu, aby porównywać talenty i sztab z Manchesterem City. Kiedy jednak patrzę na to, co mamy, to jestem bardzo szczęśliwy – dodaje Holender.


TAGI


« Poprzedni news
De Gea otrzyma lukratywny kontrakt od United
Następny news »
Ronald de Boer: Van Gaal potrzebuje czasu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (48)


jaratkow: Jak wywiadu LvG posłuchają właściciele $hity pierwsze co zrobią to zapytają "ile kosztuje ta filozofia?" ;-)
» 14 grudnia 2014, 04:41 #42
BartekMU10: Ważna jest filozofia... :D I znowu śmiechłem!
» 13 grudnia 2014, 21:57 #41
Domestos: moyes wróć!
» 13 grudnia 2014, 20:26 #40
designer: piles cos lub paliles moze? Tego maricón nikt nie chce widziec nawet w rezerwach klubu.
» 13 grudnia 2014, 20:42 #39
winers: Po pierwsze. Każdy ma prawo krytykować i wyrażać swoje zdanie. Można się z nim nie zgodzić i już. Po drugie. Niech ten trenerek zacznie pożądnie przygotowywać naszych do gry, a nie komentować wypowiedzi innych. Jest od trenowania, od taktyki, od motywowania, tym ma się zajmować. Bo, jak na razie, to większość krytykujących ma rację. Gramy rozpaczliwie. Najlepiej opłacani, kto wie czy nie na świecie, piłkarze, już to kontuzjowani, już to nieprzygotowani, już to słabsi fizycznie od przeciwników, juz to drużyna nie jest "zbilansowana" ( co do znaczy? Doprawdy nie wiem). Ta słynna "filozofia" jakoś nie dociera do całego zespołu, choć, podobno, usilnie on ćwiczy. Weż się facet do roboty, bo wylecisz jak poprzednia trenerzyna, coś na n, czy m, nie pamiętam. Do roboty "filozofie", a nie mędrkuj.
» 13 grudnia 2014, 18:42 #38
bartomancer: Mam jakoś głupie wrażenie, że 25 lat nie przekroczyłeś.
Albo jesteś krypto diabłem próbującym trollować.
Tak czy tak - pop***doliło?
» 13 grudnia 2014, 22:05 #37
callah13: Rudy tyle gada na temat Manchesteru w krytyczny sposób, jakby miał do nich o coś żal . Generalnie Luis ma racje mało go obchodzi co oni mówią bo Ci zawodnicy to przeszłość i mogą ewentualnie wyrażać swoją opinie, ale nie ma to wpływu na klub . Ma kontrakt na 3 lata po tym czasie możemy go rozliczać na pewno nie wcześniej . Podejrzewam, że Holender z tym klubem zdobędzie wszystko co się da .
» 13 grudnia 2014, 17:51 #36
badbull: Nie zgadzam się z Twoją interpretacją roli Scholesa i Neville'a. To nie Roy Keane, który pokłócił się z Fergusonem i teraz sra na klub w każdy możliwy sposób. Ci dwaj faceci od dziecka są związani z tym klubem, zdobyli dla niego wszystko, co możliwe, poświęcili dla tych barw całe swoje kariery. Kto, jak nie oni, ma prawo do wypowiadania się na temat klubu? Nie mam najmniejszych wątpliwości, że obu leży na sercu dobro United. Nie mam nic do van Gaala, wręcz przeciwnie - trzymam kciuki, by wszystkim udowodnił, że to zatrudnienie go było strzałem w dziesiątkę. Ale uważam, że droga do zostania legendą Old Trafford nie wiedzie przez utarczki z klubowymi ikonami. Ostatecznie nic chamskiego w tej wypowiedzi nie zauważyłem (zwłaszcza, że sporo mogło umknąć w tłumaczeniu). Ale powinien na to uważać. Warto też wziąć pod uwagę, że ewentualny konflikt z którymś z nich może skutkować konfliktem z Giggsem. A stąd niedaleko do stracenia szatni.
» 13 grudnia 2014, 18:05 #35
wyspiarski: W klubie tego gościa już nie lubią. Obok klubu już też. Wielu kibiców również go nie znosi. Ale będzie feta jak tego bufona wyleją na zbity pysk. Wylali go Barcy, wylali z Monachium wylejemy go Manchesteru.
» 13 grudnia 2014, 17:05 #34
axel52: już kij z tym jaki jest, ale gadki typu - niech Scholes uważa na słowa są żałosne.
Bo co mu zrobi za te słowa ? śmieszny jest ten LVG
» 13 grudnia 2014, 17:22 #33
vip14: Moim zdaniem też powinni trochę się pohamować.. Niech się wypowiadają, ale niech nie przesadzają..
» 13 grudnia 2014, 13:57 #32
Bjerke: Panowie, bycie prawdziwym Czerwonym Diabłem, a patrzenie realnie na świat się nie wyklucza. Trzeba pamiętać, że miłość do klubu nie może być ślepa. Serio, Ci którzy negują Scholesa i Nevilla nie widzą, że mówią oni prawdę?

Nie wiem, czy nie oglądaliście meczu z Soton, ale słowa Nevilla są prawdziwe, a już na pewno nie złośliwe. Zobaczcie też na kompleks szkoleniowy City a dowiecie się, że Scholesy również miał rację. Nauczmy się dostrzegać wady a nie ślepo mówić, że wszystko co nasze jest najlepsze.
» 13 grudnia 2014, 13:55 #31
kilgor: Co prawda to prawda, United ma straszne słabą szkółkę piłkarską, nawet RvP wysłał dzieciaka do szkółki City. Zawsze wychowankowie w United byli dobrze zapowiadającymi się piłkarzami, teraz nie będziemy mieć nikogo bo nie ulepszamy szkółki i przeznaczamy zbyt mało kasy na młodzież.
» 13 grudnia 2014, 12:42 #30
radek87urban: Dajcie mi link do wypowiedzi. Oglądałem kilka dni temu, co odpowiedział na słowa Nevilla (chyba trochę zaskoczony przez dziennikarza pytaniem o to), jednak myślę, że w tym przypadku działa fantazja redaktorków dailymaila.

Mogę się mylić, ale myślę, że to już 999999999999 raz, kiedy brukowce coś wymyślają, a publika kupuje.
» 13 grudnia 2014, 12:41 #29
szabo1878: nasze legendy po prostu mowia jak jest! nie sa juz pilkarzami tylko ekspertami telewizyjnymi, wiec podchodza do sprawy profesjonalnie - czyli obiektywnie.
» 13 grudnia 2014, 12:40 #28
designer: a sami byli wielce doskonali tak? Neville byl nieraz "drewnem" w obronie. Slabym jak jego brat w Evertonie. Nie dalo sie go w ogole ogladac i jego pseudo-gry. Im byl starszy tym gorszy ale Ferguson slepo mu ufal, co bylo bledem. To samo Scholes. Byl mlodszy to gral wysmienicie. Powrot z emerytury byla parodia w jego wykonaniu a jego pamietny mecz z Fulham przeszedl do historii jako jeden z najwiekszych "old-boyow" futbolu.
» 13 grudnia 2014, 20:45 #27
xMASAx: Nasze legendy wypowiadają się tak jakby za ich czasów zawsze wszystko szło perfekcyjnie i według ściśle ustalonego planu. Za SAF'a, niektóre mecze wygrywaliśmy tylko dzięki stałym fragmentom gry, bo z meczu po prostu nie szło. Dodatkowo nie oszukujmy się, ale karne z kapelusza też czasem ratowały nam życie. Dlatego nie uważam żeby nasz niderlandzki filozof Ludwikus Van Galiusz zasługiwał na, aż taką krytykę. Jasne nie wszystko jest perfekcyjne, ale też i sytuacja nie jest dla nas najlepsza. Mam wrażenie, że od medialnej sławy się, niektórym w d*** poprzewracało. Wolałem Scholesa jak się w pokoju zamykał i słodycze wcinał :P
» 13 grudnia 2014, 12:19 #26
Marfik: Gdybym był typowym Januszem to bym pomyślał, że Scholes i Neville to legendy Arsenalu czy Liverpoolu. Jak idzie źle to ciągle tylko cisną po Manchesterze, teraz mamy niezłą passę, bo 5 meczów wygranych pod rząd i żaden z nich nie pochwali klubu. Dobrze, że van Gaal potrafi na takie słowa odpowiedzieć. Pamiętam jak kiedyś Neville po zremisowanym meczu z Tottenhamem winę zrzucił na De Geę, na co Ferguson odpowiedział: "Tylko idioci krytykują De Geę".
» 13 grudnia 2014, 11:47 #25
kckMU: myślę, że Ferguson powiedział dużo więcej, tylko już nie publicznie :)
» 13 grudnia 2014, 12:13 #24
Kaczor5454: P.S. Jeżeli chodzi o Nevilla, to on po prostu mówi co myśli - o każdym klubie. Wystarczy wejść na stronę liverpoolu i przeczytać jego wypowiedź na temat ich transferów. Tam też mówi wprost.
» 13 grudnia 2014, 11:39 #23
Kaczor5454: Van Gaal ma trochę racji. Tzn. ma jej dużo, ale taki Neville z racji tego, że teraz robi za jakiegoś eksperta w TV, postanowił do wszystkich klubów podchodzić bez rezerwy i sentymentu. Mimo wszystko jego wypowiedzi o United powoli drażnią. Tak samo Scholes i Keane.
» 13 grudnia 2014, 11:38 #22
PLDan11: "Ważna jest filozofia" ~L. van Gaal. Ale tak na poważnie, to ma rację. Scholes ostatnio przegina, czepia się wszystkiego, czego tylko może. Przegrywamy? Scholes miesza z błotem skład. Wygrywamy? Przyczepia się do szkółki.
» 13 grudnia 2014, 11:34 #21
ferdras: Haha , Van Gaal jest nikim przy Neville i Scholes wobec United.
» 13 grudnia 2014, 11:25 #20
TheMatiZ: Ale teraz ma rację ;)
» 13 grudnia 2014, 11:39 #19
1wolf1: Heh. Jesli popatrzec na hierarchie, to nie wiem czy zauwazyles, ale VG jest Managerem, ooni sa jedynie bylymi pilkarzami. Stosujac wiec twoja analogie, to oni sa nikim w porownaniu do VG. Grajkowie jakich wielu bylo i bedzie... MIeli okazje swoja gra pracowac na chwale MU, ale jednoczenie tez MU oddawal im w postaci Karier... Dzis swoimi nieprzemyslanymi uwagami szczaja na to wszystko. Powinni wiecej myslec przed udzieleniem odpowiedzi na pytania, czy wykrzyczeniem swoich zali. Jak dla mnie wygladaja na obrazonych dzieciaczkow, ktorzy nie zalapali sie do odplywajacego statku i teraz beda szkodzic na wszelkie sposoby...
» 13 grudnia 2014, 12:07 #18
adasko6969: Zamiast im to wypominać to niech pokaże, że się mylą... :)
» 13 grudnia 2014, 11:20 #17
Fenek: Hahah czekałem na taki komentarz. Już od jakiegoś czasu Scholes mnie drażni, wiem że ma ból tylnej części ciała za to, że go do sztabu nie wcisnęli ale podkopywanie autorytetu klubu któremu tak wiele zawdzięcza to szczyt chamstwa!
» 13 grudnia 2014, 11:02 #16
ferdras: To klub zawdziecza wiele Scholesowi.
» 13 grudnia 2014, 11:23 #15
radek87urban: @ferdas

Widzisz, jak chcesz to coś mądrego napiszesz.
» 13 grudnia 2014, 12:43 #14
kralo11: Dobrze ze LvG reaguje juz Neville z tym dosrywaniem United mnie denerwuje po co te gadanie rozumiem ze taka praca ale on nie musi az tak dobijac i tez co nie co psuc atmosfere nie tyle co w klubie ale wsrod kibicow kazdy wie jak jest powoli sie podnosimy i wszystko idzie w dobrym kierunku niech nabierze z Scholsem wody w usta i po sezonie sie odzywa/krytykuje.
» 13 grudnia 2014, 11:01 #13
RedDevils4life: Może to już przeszło, ale lekko mnie rozśmieszyło jak zobaczyłem "– Ważna jest filozofia..." :D Niemniej jednak dobrze, że van Gaal nie da sobie w kaszę dmuchać i ma ciężki charakter. Legendy legendami, ale fajnie, że broni swojego i traktuje prace w tym klubie jakby w nim był już bardzo długo. Taki menadżer to fantastyczna sprawa.
» 13 grudnia 2014, 11:01 #12
DevilDiMaria: bo co wangal bo co?
» 13 grudnia 2014, 10:46 #11
Trz: wyjdz
» 13 grudnia 2014, 11:29 #10
aruna12: Nie wykluczam, że Van Gaal odniesie w United wielki sukces i wygra mnóstwo trofeów. Ale skoro na razie nie wygrał niczego i pracuje tu od kilku miesięcy, to może niech skupi się na prowadzeniu zespołu, a nie na krytykowaniu ludzi, którzy spędzili w tym klubie całe swoje życie, oddali mu ciało i duszę i na dodatek osiągnęli więcej niż LvG przez całą karierę. Scholes i Neville mają święte prawo do chwalenia, ale też krytykowania klubu. Czekam tylko aż Van Gaal powie, że Ferguson i Charlton powinni uważać na słowa...
» 13 grudnia 2014, 10:38 #9
szymas552: Nie masz racji .. to właśnie Neville i Scholes powinni dać trochę na wstrzymanie i mieć na uwadze słabsze czasy na Old Trafford i nie pogłębiać tego takimi komentarzami. Cieszę się, że van Gaal na to odpowiada bo widzimy, że ma swoją filozofię i się jej trzyma i nie jest drugim Moyesem który jeszcze pogłaskałby obu po tyłkach i przytaknął. Holender nie da Sobie wokół tyłka brudzić i to mi się podoba. W końcu mamy prawdziwego LIDERA! Zwycięzce.
» 13 grudnia 2014, 10:42 #8
arek12121: Po 1 Ferguson z Charltonem nigdy by nie krytykowali klubu a po 2 takie komentarze nie pomagaja klubowi a przede wszystkim pilkarzom. Rozumiem ze musza cos mowic czy pisac w tych swoich pracach ale pewne kwestie moga pomijac. Van Gaal ma racje ze odpowiada na krytyke. ZADEN PILKARZ NIE STOI PONAD KLUBEM NAWET LEGENDA.
» 13 grudnia 2014, 10:48 #7
mamtow4literach: niby co jest złego w mówieniu prawdy ? ja rozumiem że pyszałkowatość LVG nie pozwala mu akceptować takich opinii, ale bez przesady.
W porównaniu do w.w zawodników i legend United jest póki co nikim więc niech da na wstrzymanie.
Prawda zawsze boli pyszałków, ale jak Scholes chce mówić to co ma na sercu to niech mówi.
Ma prawo jak mało kto na tym padole tym bardziej, że opinie Neville i Scholesa to czysta prawda i trzeba ją wziąźć na klatę a nie bajdużyć w mediach o filozofii i innych bzdetach
» 13 grudnia 2014, 11:00 #6
fst91: Zgadzam się z przedmówcami ! Neville gada bo mu za to płacą, Scholes wylewa swoje żale bo nie został zatrudniony w klubie i to wszystko. Boli mnie, że ludzie którzy oddali serce United teraz nie cofają się przed niczym byle ich nazwisko pojawiło się gdzieś w prasie czy internecie. Nie przypominam sobie chociaż jednej pozytywnej wypowiedzi Paula Scholesa na temat Manchesteru w ostatnim czasie. A podejście Van Gaala bardzo mi się podoba. Zawsze staje w obronie klubu czy drużyny, bo pokłada w nich wielką nadzieje i nie pozwala na bezkarne obrzucanie błotem w mediach. Tylko wielcy trenerzy mają na tyle charyzmy żeby stanąć murem za swoimi wyborami, decyzjami czy tym co dzieje się w klubie. Moyes zapewne przyznałby racje wszystkim po kolei twierdząc, że United musi aspirować do poziomu City. Mentalność odgrywa bardzo ważną role w kontekście odbudowy potęgi klubu i LVG doskonale to rozumie !
» 13 grudnia 2014, 11:04 #5
aruna12: @szymas552 @arek12121 Piłkarze powinni być przyzwyczajeni do presji, nie wierzę w to, że nogi im się plączą kiedy skrytykują ich Scholes z Nevillem. Poza tym kiedy w Bayernie Beckenbauer krytykował Guardiolę, to Hiszpan powiedział, że ma on prawo do krytyki, bo jest legendą Bayernu. A takie teksty jak "Scholes jest kolejną legendą, prawda?" świadczą, moim zdaniem, o braku szacunku dla ludzi naprawdę zasłużonych dla klubu. Pewnie, że to dobrze, iż LvG nie daje sobie wchodzić na głowę, ale wolałbym żeby swój zapał oszczędzał na rywali.
» 13 grudnia 2014, 11:07 #4
18seba78: Szymas, częściowo zgadzam się z Tobą ale jednocześnie wyobrażasz sobie żeby podobne słowa wypowiadał w naszym kierunku Carragher? Byłby masowy hejt, że jako były gracz lfc nie powinien wtrącać się w sprawy naszego klubu, bo sam niczego wielkiego w życiu nie ugrał... Paul i Gary po prostu wykonują swoją robotę. LvG na pewno w głębi duszy wie, że w jakimś stopniu obaj eksperci mają rację tylko poprzez swoje zachowanie i sposób rozmawiania z mediami, próbuje ściągnąć presję z zawodników i sztabu szkoleniowego.

Dodam, że czytałem cały felieton Scholesa i muszę przyznać, że nie jest to bezpodstawna krytyka, tylko czysty obraz rzeczywistości przelany na papier przez racjonalnie myślącego faceta. Obywatele zainwestowali ogromne środki w przyszłość i wygląda to imponująco, tylko jak wiemy, sama szkółka nie jest gwarancją sukcesu. Może i City wyszkoli kilku obiecujących zawodników (podobnie jak my) ale ilu z nich za parę lat będzie stanowiło o sile pierwszego zespołu? U nas jest podobnie. Gdyby nie kontuzje ŚO, prawdopodobnie Blackett i McNair nie zaliczyliby tylu występów na tym etapie sezonu...
» 13 grudnia 2014, 11:09 #3
brooodson: Aruna, prosze Cie nie porownoj becenbauera do scholsa bo naszemu rudemu pilkarzowi troche brakuje do osiagniec niemca
» 13 grudnia 2014, 12:41 #2
marsin7: akurat teraz to LVG jest dla klubu ważniejszy niż ta dwójka razem wzięta
» 13 grudnia 2014, 15:17 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.