Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Yorke: 16 mln funtów za Welbecka? To żałosne

» 3 października 2014, 07:42 - Autor: matheo - źródło: Manchester Evening News
Dwight Yorke jest zniesmaczony niską kwotą odstępnego, za którą Manchester United sprzedał Danny'ego Welbecka do Arsenalu. Anglik kosztował londyńczyków 16 milionów funtów.
Yorke: 16 mln funtów za Welbecka? To żałosne
» Dwight Yorke uważa, że Danny Welbeck został sprzedany za zbyt niską kwotę do Arsenalu
Dyskusja na temat wyceny Welbecka rozgorzała na nowo po tym jak były napastnik Czerwonych Diabłów ustrzelił hat-tricka dla Arsenalu w meczu z Galatasaray.

– 16 milionów funtów, to hańba. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że Lallana i Shaw kosztowali odpowiednio 25 i 27 milionów funtów, to jest to naprawdę żałosne – mówi Yorke, były napastnik Manchesteru United.

– To właśnie dlatego nie rozumiem rynku. To powinno być wypożyczenie, szczególnie, że Falcao nie podpisał kontraktu na stałe.

– Można było puścić Danny'ego Welbecka na roczne wypożyczenie, dostać trochę pieniędzy i mieć tę opcję otwartą. On jest warty więcej niż 16 milionów funtów przy obecnych cenach. Shaw i Lallana, oni są aż tyle więcej warci niż Danny Welbeck?

– Nie sądzę. Nie, jeśli weźmiemy pod uwagę prędkość i siłę Danny'ego – dodaje Yorke.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United przygotowany do transferu Falcao
Następny news »
Konferencja prasowa przed meczem z Evertonem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (89)


karreem: Yorke ma rację, Lallana zagrał jeden dobry sezon w średniaku ligowym jakim są Świeci, i Southampton dostali za niego aż 25 mln funtów, wpływ na taką cenę za Welbecka miało zapewne też to, że zdecydowaliśmy się oddać go w ostatniej chwili, na koniec okna transferowego,i nie było czasu na negocjacie z wieloma klubami, gdybyśmy wcześniej wystawili go na listę transferową, można by było wyciągnąć więcej
» 4 października 2014, 16:09 #83
CeTe: Jeden mecz dobrze zagrał i wielka afera a może przypomnę setkę jaka miał w meczu z City i gdyby ją wykorzystał to Arsenał miałby dwa oczka więcej. Prawda że 16mln to mało patrząc na obecny rynek ale wywody na temat jego gry to osobny temat. Arsenal lubi grać piłka konstruować ładne i składne akcje wiec welbeck. Bardzo. Tam pasuje, natomiast nie pasował on do gry united
» 4 października 2014, 11:23 #82
Manuel11: żałosne............... po pierwsze to nie jest juz zawodnik United to po co sie o nim wogule wypowiadac i szukac dziury w całym po drugie niech strzela nawet i po 5 bramek w jednym meczu czasu sie nie cofnie kasy tez nie lepiej zajmijmy sie tym zeby obecni napastnicy United strzelali jak najwiecej a welbeck? nie ma takiego w United
» 4 października 2014, 11:03 #81
voytecheck: Hehe... jeszcze niedawno prawi każdy się cieszył, że Welbeck został sprzedany i że jeszcze tyle kasy za takiego patałacha, a teraz płaczecie, że mało, bo dobrze się prezentuje...
» 4 października 2014, 09:56 #80
Diabelred: To, ze sprzedajemy tanio, kupujemy drogo wiadomo bylo juz wczesniej... Kagawa tez poszedl za marne 8 mln.
» 3 października 2014, 20:12 #79
WielkiTom: Nie wiem czy zdajecie sobie sprawe ale Welbecka na boiskach szkolnych Manchesteru wypatrzyl scout z polskimi korzeniami Stanislaw Blumenfeld..
» 3 października 2014, 17:37 #78
Gig5: Wieczne niezadowolenie...........osobiscie ciesze sie ze go sprzedalismy koniec kropka. Jest on tak nieregularnym graczem ze dzieki niemu mamy nieporownywalnie wieksze szanse na top 4 ....bo napewno zawali mase pilek i Arsenal straci pkt:)
» 3 października 2014, 17:33 #77
w124amg: Co za bzdury. Wycena była zrobiona jak należy a to, że odpalił i byłby dziś wart więcej już nie ma nic do rzeczy skoro został wcześniej sprzedany za takie a nie inne pieniądze. Tak samo jakbym np. kupił jakiegoś rzęcha z silnikiem do reontu dajmy za 1000zł a po przywiezieniu do siebie na lawecie by zaczął palić na dotyk cały czas to jego wartość by oczyiście wzrosła. Idiotyczny przykład ale tak to działa.
» 3 października 2014, 17:28 #76
fst91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.10.2014 17:29

Wyciągając wnioski po dzisiejszej konferencji Van Gaala wielce prawdopodobny skład na Everton to: De Gea -Rafael, McNair, Rojo, Shaw - Blind, Fletcher, Di Maria, Mata - Falcao, Van Persie. Fellaini nie jest gotowy na 90 minut stąd Fletcher, McNair jedynym prawym środkowym obrońcą. Dziwne, bo LVG stwierdził że ma jedną kartkową karę gracza. Czyżby Blackett mógł już zagrać ? Wydawało mi się, że za bezpośrednią czerwoną jest 3 mecze pauzy... Swoją drogą pojedynek juniora z Lukaku to po starciach z Aguero/Dzeko czy Costą najtrudniejsze co mogło go spotkać na starcie seniorskiej kariery :)
» 3 października 2014, 17:26 #75
sinedd91: Nie orientuje się jak to jest w przypadku Blacketta, ale jego faul to był zwykły faul taktyczny, a nie brutalne zagranie na nogi zawodnika. Czerwona kartka czerwonej kartce nierówna.
» 3 października 2014, 17:43 #74
mcis: wszystko zalezy od treningow. mozliwe, ze jesli Mata nadal jest w dolku, to LvG postawi DiMa za plecami napastnikow, a do srodka postawi ktoregos z Belgow...
» 3 października 2014, 18:11 #73
Krzyk: FPL pokazuje Blacketta jako zdolnego do gry, więc może rzeczywiście dostał tylko jeden mecz kary.
» 3 października 2014, 18:49 #72
fst91: W takim razie to dobra informacja jeśli jest także Blackett :)
» 3 października 2014, 19:09 #71
MU1212: normalnie padłem ze śmiechu 16 mln za Welbecka za tyle to ja wykupiłbym wszystkie Fiaty 126p
» 3 października 2014, 17:24 #70
WielkiTom: prawie tyle co kupilismy Zahe, smiech na sali .. mogli go rownie dobrze za darmo oddac
» 3 października 2014, 17:21 #69
vip14: Faktycznie... 16 mln to trochę mało za takiego zawodnika. Nie ma sensu już teraz tego analizować, bo jest już po wszystkim..
» 3 października 2014, 17:16 #68
b90: Zagrał 1 dobry mecz na 5 spotkań. Gdzie był we wcześniejszych 4? Jak mnie wkur.. takie gadanie. Wiedziałem że tak będzie, wyjdzie mu mecz i zacznie się gadanie. Mógł grać na miarę United to by został,proste. A jak z nim w składzie przegrywamy z 3 ligowcem 0-4 to o czym my tu mówimy.
» 3 października 2014, 16:37 #67
Vaxiu: A to on sam tam byl z tym 3 ligowcem ? Co za glupie gadanie.
» 3 października 2014, 16:54 #66
jaratkow: Pierwsze wrażenie, po obejrzeniu meczu Arsenalu z Galatą, faktycznie miałem podobne jeśli nie identyczne jak Yorke. Wygląda jakbyśmy dali ciała sprzedając Dannego tak tanio. Ale każdy medal ma dwie strony. Być może wystawienie zbyt wysokiej ceny sprawiłoby, że Welbeck nie znalazłby nowego pracodawcy i nadal marnował talent na rezerwie. Zatem postępowanie United należy pochwalić za to, że od początku do końca kierował się korzyścią dla zawodnika. Jedyne czego żałuję to tego, że mimo wszystko Van Gaalowi zabrakło pomysłu na wykorzystanie Dannego. Zwłaszcza w sytuacji gdy RvP kaleczy aż miło... To znaczy doceniam strzelone gole ale... pozostają one w totalnym rozdźwięku z poziomem gry. Przypuszczam, że każdego innego LvG dawno posadziłby na ławie
» 3 października 2014, 16:17 #65
mcis: łał, pogubilem sie w tym wywodzie.... jak dla mnie to zwykla ruletka. Wenger zaryzykowal, bo za psie pieniadze kupil potencialna gwiazde, my zaryzykowalismy, bo dostalismy konkretne pieniadze, za gracza nr4 w klubowej hierarchii. kto wygral, a kto strzelil sobie w noge okaze sie za rok lub 2....
» 3 października 2014, 16:26 #64
Reusik: Mogli go chwalić po meczu z totkami gdzie się wyp*erdolił przez włąsne nogi.

PS to jest rekord w którym nie pobiliśmy arsenalu

Liczba kontuzji od 2002 roku: Arsenal - 889, MU - 791, Tottenham - 785, Everton - 663, Chelsea 620, MC - 595, Liverpool - 551.
» 3 października 2014, 15:01 #63
Vaxiu: Miedzy inymi dlatego Arsenal odpadał w walce o mistrza w drugiej czesci zesonu. Masz dobry przyklad na obecnej sytuacji MU.

P.S. Szkoda ze innym zawodnikom nie wypominacie bledow. Uczepiliscie sie Welbecka jak rzep psiej ...
» 3 października 2014, 16:00 #62
Muuuuuuuuuuu: Samo odejście Welbecka nie jest tragedią bo tutaj miałby ciężko z grą.

Problemem jest polityka transferowa MU, która zaczyna przypominać Real z najgorszych czasów. Czyli kupujemy dużo i drogo bez wizji jak to ma wyglądać. Później puszczamy tych co się nie przebili za grosze.
Tak jak szanuję LvG jako trenera to letnie zakupy go nie bronią. MU poniosła straty w defensywie a LvG wydał fortunę na ofensywę. Nie mam pojęcia jak chce na boisku zmieścić RvP, Roo i Falcao a trzymanie takich zawodników na ławie to skandal.
Uparł się na Hummelsa i Benetię a jak się nie udało to ściągnął Rojo, który jest walczakiem ale czy będzie liderem obrony? Rafael ciągle jest bez zmiennika bo Valecia popełnia sporo błędów jako RB.

Wierzę, że ostatecznie wszystko się poukłada i MU znów będzie grał aż miło. Mam jednak nadzieję, że nie zostaniemy nowym Galacticos skupującym największe gwiazdy bo brak pomysłu na sensowne budowanie drużyny zazwyczaj kończy się wielkimi zakupami.
» 3 października 2014, 14:55 #61
ziomboy777: wielu zapomina o obiektywnym spojrzeniu na sprawe... polecam komentarz nizej - Optimusa który trafia w sedno problemu
» 3 października 2014, 14:51 #60
konsumentthc: Ciekawe dlaczego nie powiedział tego przed meczem Arsenal-Galatasaray. Moim zdaniem to dobrze ze strzela,widocznie akadrmia MU produkuje dobrych piłkarzy. A co do ceny to co kogo to interesi. W MU nie pokazał nic wielkiego. Zycze mu wszystkiego dobrego.
» 3 października 2014, 14:33 #59
ro7: To ja gra piłkarz zależy też w dużej mierze od środowiska, kolegów, taktyki. Nie ma gwarancji, że Welbeck grałbym tak dobrze w United, a wręcz wiadomo po latach poprzednich, że nie grałby... Tak samo myślenie o Hernandezie, który przyszedł do innej ligi czy Nanim, czy Kagawie nie ma sensu. Inne ligi, inne taktyki, inni partnerzy w drużynie.
» 3 października 2014, 14:14 #58
SkowronUNITED: Kagawa i Welbeck już rozwijają skrzydła... Jeszcze brakuje żeby chicharito wystrzelił... A już zaczyna grać na dobrym poziomie.
» 3 października 2014, 13:37 #57
slaweknh: Tak,placzmy i lamentujmy za kazdym razem jak jeden z wypozyczonych zawodnikow strzeli gola lub zagra dobry mecz,łkajmy bo za malo bramkostrzelnego napastnika Welbecka i jednowymiarowego Hernandeza przyszedl terrorysta obroncow Falcao.Nie bojmy sie zmiany na lepsze.
» 3 października 2014, 14:02 #56
b90: Kagawa? hahaha prosze cie.
» 3 października 2014, 16:40 #55
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.10.2014 13:14

Moze i za malo wzielismy za Welbza ale on pomimo wielu szans od Fergusona,Moyesa no i LvG nigdy nie byl tak przekonujacy ze nalezy mu sie plac w United a jak sie trafila sznasa odejscia wymogl transfer i odszedl moze szkoda moze nie coz nie ma ludzi niezastapionych ;)
» 3 października 2014, 13:14 #54
Vaxiu: Dodam jeszcze ze u "nas" najzwyczajniej nie mogl liczyc na tak mocna pozycje jaka ma w Arsenalu.
Dobrze sie stalo, ze odszedl, niech sie chlopak rozwija. Nie wszyscy marza siedziec na lawce w United.
» 3 października 2014, 16:03 #53
ziomboy777: W United zawsze były promocyjne ceny... za ile kupilismy Berbe.. za ile sprzedalismy.. za ile sprzedalismy Verona/RVN/Beckhama, nawet CR7..

jesteśmy trochę jak supermarket piłkarski.
» 3 października 2014, 12:45 #52
sinedd91: Nie mogłem się powstrzymać.
Berbatov: przyszedł jak mial 27-28 lat, poszedł po 30. Nie gral u nas tak jak w Tottenhamie. Pomijajać to dziwne, żeby ktoś za zawodnika po 30 dał nam 30 mln funtów :) Wiek obniża wartość niestety

Veron: był niewypałem. Wielu ludzi związanych z klubem to przyznało. Poszedł za ile poszedł. Ale jak na tamte czasy. Ciężko się spodziewać, żeby zapłacić za zawodnika, który gra przeciętnie prawie 30 mln.

RvN: kupiliśmy go za 19 mln funtów sprzedaliśmy za 14 mln euro. Miał już 30 na karku. Mogliśmy wyciągnąć więcej może ale jak dla mnie tez cena spoko zwłaszcza, że Holender tracił miejsce w pierwszej jedenastce.

Beckham: wychowanek poszedł za 35 mln euro. Dobra cena jak na tamte czasy przynajmniej moim zdaniem.

CR7: kupilismy go za 12 sprzedaliśmy za 80. No tak to przecież był tylko transfer opiewający na najwyższą sumę w historii. No coż. Ale to promocja była. Dodaj do tego, że Ronaldo chciał grać dla Realu.

Jakoś nie widzę tych promocji za bardzo.
» 3 października 2014, 18:07 #51
ziomboy777: sinedd91 --> Van Persie przechodził do nas jak miał 29 lat (prawie tyle co Berba przechodząc do Fulham (niecale 31 lat),prawie tyle co RVN (niecale 30 lat) przechodząc do Realu). Zapłaciliśmy ok. 24mln funtów tylko dlatego bo został mu ostatni rok kontraktu i była to promocja. Jak myślisz ile Robin by kosztował gdyby miał ważny kontrakt jeszcze przez kilka lat (obstawiam co najmniej 30 mln). Tak więc argument, że cięzko dać tyle kasy za zawodnika koło 30 jest nie trafiony...

Cr7... jeżeli za DiMarie zapłaciliśmy ile zapłaciliśmy.. Barca płaci za Suareza ponad 70 mln funtów.. real kupuje Bale'a, Rodrigueza za ile kupuje.. to chcesz mi powiedzieć, że 80 mln za Ronaldo jest dobrą ceną?
Spytaj Fergusona co o tym sądzi (jeżeli wiesz o czym piszę).

Generalnie każdy twój argument można obalić ale nie ma na to czasu ani ochoty...

Jeżeli dalej nie widzisz tych promocji dodaj sobie Kagawę, Vidicia, Pogbę, Cole'a, Yorka, Keane'a, itp...
» 3 października 2014, 21:37 #50
sinedd91: Porównałeś mistrzu ceny sprzed transferu Ronaldo do cen po tym transferze.
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego, że nie tylko wielomilionowe kwoty wydajne przez PSG czy City, ale również to, że krzyknęliśmy za Ronaldo tyle kasy miało wpływ na ceny na rynku transferowym. W czasach, gdy odchodzili od nas wymienieni przeze mnie zawodnicy pieniądze, które za nich otrzymaliśmy, były bardzo dobre. Berbatov może troche inna bajka, ale on u nas był zawodnikiem zbytecznym, większość ludzi Ci to powie.
Rynek idzie do przodu. Wszystko jest warte tyle, ile ktoś jest w stanie za to zapłacić. W czasach, gdy Maradona przechodził do Napoli za rekordowe 5 milionów funtów, Ronaldo też wart byłby coś koło tej sumy.
Nie porównuj ze sobą dwóch epok finansowych.
» 3 października 2014, 23:01 #49
sinedd91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.10.2014 23:19

Nie mogę już edytować, ale mogę Cie zapewnić, że Ferguson nie dałby nawet 50 mln za Ronaldo. Mówiąc 80 liczył, że będzie to cena zaporowa.

I generalnie patrząc na rynek transferowy RvP w wieku 29 lat był wart więcej niż będzie wart w wieku 31. W tym wieku nikt za niego nie da 24 mln funtów. Nawet jeśli grałby jak za najlepszych czasów :)

Kagawa odszedł za tyle pewnie dlatego, że klub nie chciał go raczej. Poza tym nie sprawdził się.
Pogba sam chciał odejść. Jakoś mu się nie dziwie.
Yorke, Cole nie chce mi się teraz szukać wiadomosci na temat ich przyjścia-wyjścia.
Z Keanem o ile dobrze pamiętam rozwiązano kontrakt w połowie sezonu. Z tego co pamiętam to jakiś duży zgrzyt i podziękowano mu za współpracę. Poza tym Keano już dużo nie pograł potem.
» 3 października 2014, 23:12 #48
thelead: Tia...Welbeck to pacan łamaga i żałosna podrobka napastnika bo ni to skrzydłowy ni to łowca bramek.. A prawda jest taka że od paru lat legendarna szkółka United to właściwie tylko legenda z zamierzchłych czasów. Welbeck to właściwie tylko wierzchołek góry lodowej nigdy nie dostał 100% zaufania( nie chodzi o liczbę gier a o status w drużynie) i oddaliśmy go przy pierwszej okazji, sprowadzając Falcao który może i jest bramkostrzelny ale póki co niczym nie zachwycił ale czy rzeczywiście konieczna była ta zamiana. I na koniec... Wellbeck co tojak mowie i tak pikus. Bo co po
wiedzieć o Pogbie... Albo Pique? Pewnie lepiej wywalic 50 mln na Mate albo Fellainiego niż dogadać się z gwiazda własnej szkółki.
» 3 października 2014, 12:44 #47
ziomboy777: "Falcao niczym nie zachwycił"... zacznij OGLADAC mecze, dopiero się wypowiadaj.
» 3 października 2014, 12:46 #46
Vaxiu: Troche kiepskie przyklady.
Pogba nie gral nic ciekawego w United, podobnie jak Pique tylko, ze on dostal relana szanse na zaprezentowanie sie w pierwszym skladzie i zawodzil (czyt. popelnial duzo bledow)
To nie jest tak, ze jak u nas ktos jest cienki to odchodzac nadal taki bedzie. Zmiana otoczenia, zaufanie nowego klubu i trenera, styl gry wiele zmienia.

Co do Falcao, rzeczywiscie nie mozna powiedziec ze zachwyca bo swoje okazje do strzelenia gola mial ale ich nie wykorzystal. Tutaj raczej powstrzymal bym sie z ocena ze wzgledu na dluga kontuzje jaka mial. Wierze, ze zacznie napier.. ze az milo.
» 3 października 2014, 16:09 #45
ElTunel2000: Tutaj by się przydał trener z jajami co twardo powie iż Welbeck jest klasowym piłkarzem i tanio go nie sprzeda.
» 3 października 2014, 12:24 #44
Szprot00: No i bardzo dobrze, u nas by się nie rozwinął, w Arsenalu ma jeszcze jakąś szansę i niech mu się wiedzie jak najlepiej.
» 3 października 2014, 12:14 #43
Fenek: Kur... ile jeszcze ten temat będą drożyć?? Poszedł to powodzenia i koniec, lecimy dalej nie ma się nad czym zastanawiać. Wiadomo jaka była sytuacja Dannego w MU, nie poprawiła by się nawet bez Falcao, a Wleb nie chciał grać na skrzydle. Cena fakt śmieszna ale i sam zawodnik typowym snajperem nie jest, można było wydusić więcej ale jak tak popatrzeć na gafy Eda to raczej mnie to nie dziwi. Skoro za afro dał prawie 30 mln....
» 3 października 2014, 11:55 #42
jajko22: Ile jeszcze będzie trzepania ptaszka na temat Łelbeka !! Każdy wie że "afroafrykanin popiera afroafrykanina"( nie napiszę czarny popiera czarnego bo co wrażliwsi zrobią ze mnie rasistę - którym zwyczajnie nie jestem !). Problem w tym że Łelbek mysli jak typowy murzyn-dużo,szybko biega,reprezentuje footbol siłowy,bezkombinacyjny.To bieganie jest najczęściej bezmyślne.Często potyka się(jak to słusznie zauważył i dużo wcześniej napisał jeden z kolegów z DevilPage) o własne nogi.Technika u Łelbeka jest ŻADNA ! Dlatego często traci bezsensownie piłkę.Jest nieprzewidywalny !!. Ja nie po to poświęcam swój cenny czas żeby kibicować takiemu prymitywnemu stylowi gry.Niech on sobie strzela innym drużynom byleby z daleka od MU !! Mam zwyczajnie szacunek dla LvG-la za to że w prosty sposób się wypowiedział o nieprzydatności Dannego dla United.
» 3 października 2014, 11:52 #41
slaweknh: Cena faktycznie za niska jak sie popatrzy za ile ida angielskie'talenty'moze nie chcieli dac wiecej albo taka kwota nas satysfakcjonowala-nie wiem.Zawsze jak Welbeck strzeli gola to bedzie wielkie larum dlaczego zostal sprzedany,jak marnowal setki np z Bayernem to oczywiscie cisza .Ja jestem zadowolony z wymiany Welbecka na Falcao-jak Kolumbijczyk odpali to bedzie terrorystom obroncow.Nie ma co plakac,atak zostal wzmocniony.
» 3 października 2014, 11:00 #40
PDF: No w tym właśnie rzecz ... jak Welback strzela to każdy płacze, że dla nas. Ja grał u nas to każdy chciał go wyrzucić do śmieci ... tak to już jest. Zawsze będzie coś nie tak.

A Falcao ... jak ten typ będzie zdrowy i w formie, to będzie niszczył, nie mam co do tego wątpliwości. To jest typowy killer, trzeba mu podać dobra piłkę i on zajmie się resztą.

Jestem ciekaw jak zagra pod nieobecność Rooneya i przy obecności Maty, który ma bardzo dobre otwierające podanie ... chyba nawet lepsze niż Rooney. Może być ciekawie.

Ktoś bierze Falcao do Fantasy?
» 3 października 2014, 11:04 #39
mcis: Mata w formie to swiatowyy top, tylko obecnie nie jest w formie
» 3 października 2014, 11:06 #38
PDF: No właśnie nie wiem jak to jest z Matą, bo statystyki go bronią ... na pewno stać go na wiele i może jak dostanie kilka meczów na 10 zacznie robić swoje.
» 3 października 2014, 11:09 #37
slaweknh: Ludzie sa niestali w pogladach,jak Welbeck zmarnuje setke znowu bedzie drewnem.W meczu z City nie potrafil pokonac Harta,z Totkami z 5 metrow nie trafil w pilke i sie wydupcyl,wtedy Yorke nie mial duzo do powiedzenia.Falcao natomiast to jest potwor dajacy gwarancje bramek jak bedzie zdrowy i to jest ta roznica.
» 3 października 2014, 11:29 #36
slaweknh: Na teraz Mata gra slabo,nie ma tak duzego wplywu na gre,duzo wiecej od niego oczekiwalem,po prostu trzeba dac mu czaaass ehehe:-)
» 3 października 2014, 11:36 #35
jamaj05: Dokładnie, ja też cieszę się z wymiany Welbecka na Falcao, mając w uwadze, że Anglik jest wychowankiem.

Wiele osób pisało, że United zatraciło swoja tożsamość, ale tak naprawde tożsamością klubu jest wygrywanie meczów i najlepsi piłkarze w kadrze, a nie trzymanie na ławce wychowanków, którzy do pierwszej 11 sie nie nadają

Ile to razy Welbeck marnował szanse w United i wtedy go wszyscy krytykowali. Wiadomo było, że jak odejdzie do innego klubu, to bedzie strzelał bramki, wiec nie rozumiem tych wszystkich żali

A jeśli chodzi o cenę to cóż - oprócz CR7 nigdy nie dostaliśmy odpowiednio dużych pieniedzy za sprzedaż zawodnika.
Spójrzcie jeszcze na Kagawe nawet...
Ale nie mieliśmy argumentów, żeby podnosić kasy za Dannego. Taka prawda, 16 mln w dzisiejszych czasach nie wydaje sie góra pieniedzy, i ciezko jest wycenic zawodnika
Jest natomiast roznica miedzy placeniem w duzej mierze na przyszłość i potencjał, a za wydawaniem kasy na ogranego pilkarza, ktory w klubie i reprezentacji gra średnio
» 3 października 2014, 11:47 #34
DevoMartinez: Cena zależy jak patrzeć. Kroos 24 mln, Welbeck 16. a młodzik Shaw 30 mln. Widać, że to czysta gra popyt podaż a nie jakaś wycena umiejętnośc. Bo dla jednego klubu jedne umiejętności moga też mieć inną wartość niż dla drugiego. Arsenalowi taki zawodnik pasuje, mają szybkie skrzydła, i teraz ruchliwego DW. Zagra ten sezon, kolejny i się okaże czy jego ambicje, żeby grac w pierwszym składzie były bezpodstawne. Ja uważam, że będzie co raz lepszy, jak będzie w pierwszym nonstop grał, okrzepnie, zacznie spokojniej wykańczać. U nas nie miałby szans się już rozwijać. RvP pogra jeszcze pewnie z 2 sezony a dla DW to najlepszy czas żeby grać jeśli nie chce być wiecznym zmiennikiem.
» 3 października 2014, 12:28 #33
UnMishii: Dla mnie - przykład meczu z Bayernem to najgorszy z możliwych. Podobnie jak w dwumeczu z Realem, z niemcami Welbeck pokazał się z świetnej strony.
» 3 października 2014, 15:22 #32
PDF: Witamy w POLSCE, hello !!

Szlag mnie trafi ... cały sezon czytałem, że Welback potyka się o własne nogi, a teraz połowa DP płacze, że sprzedali go do Arsenalu "wroga" (nie wiem czyjego ... mojego nie) za żałosne 16 baniek. Można zbaranieć. "Sprzedać Welbacka, Younga, Cleva ... tych nieudaczników eh."

Już po transferze czytałem komentarze wyśmiewające go jak zagrał średni mecz i zepsuł jakąś sytuacje.

Zabawnie tu jest dlatego czasem coś napiszę.

Moja opinia o tym graczu zawsze była pozytywna. Wychowanek grający od zawsze z wielkim zaangażowaniem, widać, że trenował z Rooneyem. Szybkość, siła ... a i skuteczność przyjdzie z czasem jak będzie grał na 9. W MU skakał z pozycji na pozycję, co też trzeba docenić. U SAFa, który jest jego fanem, nigdy nie marudził. Myślę, że Welback ma realne szanse na dłużej zagościć w reprezentacji jako główna opcja strzelecka. W Arsenalu też fajnie się wkomponował i życzę mu jak najlepiej. Pamiętajmy, że on się tam nie pchał ... chciał grać u nas ... ale chciał grać i podjął trudną decyzję i ja to szanuję.

Co do transferu ... 16 baniek to mało ... powinniśmy dostać powyżej 20 lekką ręką ... to jest brytol, nie powinno być problemu. Sam transfer jednak ma sens, bo u nas nie grałby nawet z ławki ... gramy 2 napastnikami, a do gry są Falcao, RvP i Rooney, każdy lepszy od Dannego, tak więc u nas na pewno dużo by nie pograł. Lepiej zostawić Wilsona jako głębszą ławkę, bo to młody chłopak i może jeszcze posiedzieć. Danny musiał grać i niech gra jak najlepiej. Kibicuję mu.
» 3 października 2014, 10:47 #31
lipton89: Zgodzę się ze wszystkim, jeno chciałbym dodać jedno zdanie...ostatni dzien okienka udało się Falcao sciagnac, wiec nie bylo czasu na duze pertraktacje z Arsenalem. Jednak jak policzymy pensje Welbecka( w sumie nie pamietam ile) ale okolo 80 czy nawet 120 tys zarabial, wiec gdyby nie odszedl to bysmy za rezerwe lub gre w druzynie rezerw zaplacili okolo 4 milionow. Zatem 16 + 4 daje 20 milionów funtów:D
» 3 października 2014, 12:46 #30
fst91: Nie wiem czy ktoś z was oglądał studio LM, ale była tam podana statystyka, że w momencie gdy Wenger zaczynał pracę w Arsenalu, czyli 18 lat temu to najdroższym piłkarzem świata był Alan Shearer i kosztował 15 (!!) mln funtów... Czasy się zmieniły i przepłacanie za zawodników jest na porządku dziennym. Welbeck nie został przepłacony, ale nie został także jakoś szczególnie niedowartościowany. Owszem można było wyciągnąć jeszcze ze 4 mln żeby sumka wyglądała na okrągło, ale nie mieliśmy argumentów żeby domagać się więcej za Dannego. Przecież on nie strzelał zupełnie bramek, nie wykorzystywał dobrych sytuacji, nie patrzył w momencie kiedy można było sensownie podać. Typowy jeździec bez głowy. Nie mam zamiaru po nim płakać nawet gdyby strzelił 40 goli w sezonie dla Arsenalu. Życzę mu szczęścia, ale sporo wody upłynie w Tamizie nim Welbeck zacznie trafiać w naprawdę istotnych spotkaniach Kanonierów. Miał już na rozkładzie City czy Tottenham i tradycyjnie spartaczył swoje setki. W niedziele kolejny sprawdzian przeciwko Chelsea... Chociaż tam nie miałbym za złe gdyby trafił np na 1:1 w 90 minucie :)
» 3 października 2014, 10:44 #29
mcis: ciekawa teoria z tym przeplaceniem i niedoplaceniem... tylko wytlumacz mi jak okreslic wlasciwa cene zawodnika? wzrost podzielic przez wage i dodac dlugosc nosa? nie istnieje cos takiego jak wlasciwa cena... cos jest warte tyle, ile ktosc jest w stanie za to zaplacic, ewentualnie tyle, za ile ktos chce sie tego pozbyc.

Wellbek z jednej strony jest etatowym reprezentantem kraju, ma juz spore doswiadczenie i jest w odpowiednim wieku, z drugiej strony to sam LvG strzelil sobie w kolano, ta jego "selekcja" i oznajmianiem wszem i wobec, kogo nie potrzebuje. o Wellbecku przez kilka tygodni trabily media, o tym jak LvG w twarz mu powiedzial ze jest za slaby.... i z czegos takiego kokosow nie bedzie
» 3 października 2014, 11:01 #28
PDF: Welbeck jest słabszym piłkarzem niż Rooney, RvP i Falcao ... tych 3 typów blokuje mu miejsce w składzie ... tak powiedział Gaal i miał racje. Oglądajcie wywiady, a nie ich prasowe interpretacje.

Doceńmy też szczere postawienie sprawy Gaala. On nie wyganiał DW z klubu, ale powiedział, że jest 4 napastnikiem do gry ... i nie dostanie tylu minut na ile zasługuje i ile by chciał. To chyba lepsze zachowanie niż ściemnianie, że będzie grał.

SAF kiedyś powiedział, że rozumie problem LFC po zawieszeniu Suareza na 10 meczów ... porównując to do zawieszenia Cantony i Ferdinanda. W gazetach napisali, że SAF współczuje Suarezowi ...MEDIA.
» 3 października 2014, 11:08 #27
mcis: tylko my nie negujemy tego, ze zostal sprzedany, zgadzamy sie, ze jako 4. N w klubie by sie tylko marnowal. nie podoba sie tylko cena. co do "On nie wyganiał DW z klubu, ale powiedział, że jest 4 napastnikiem do gry" to takie rzeczy robi sie bez swiadkow, w cztery oczy, a nie przy calej druzynie, bo wiadomo, ze pozniej ktos poleci do mediow i to wyple, co tez sie stalo. i nie martw sie zawodnicy nie musza sluchac trenera, by wiedziec jaka jest ich pozycja w klubie. co powinien powiedziec trener? cos w stylu "jestes 4, wiec trenuj by byc wyzej" a nie "jestes 4. nie pograsz sobie"
» 3 października 2014, 11:13 #26
PDF: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.10.2014 11:22

Słuchaj ... mi nic nie wiadomo o tym, że LvG rozmawiał z DW przy całej drużynie. Oglądałem wywiad z DW i z LvG (2 oddzielne wywiady oczywiście) i obaj potwierdzili, że rozmawiali na osobności oni dwaj i agent piłkarza ... może jeszcze jakiś przedstawiciel klubu (Ed czy ktoś tam). Oba potwierdzili, że rozmowa zostanie między nimi. Potem DW podkreślał, że sprawa została załatwiona na odpowiednim poziomie i nie miał pretensji do trenera. Z tego co czytałem to chyba Arsenal i Welback nalegali na transfer definitywny ... i klub poszedł na rękę zawodnikowi.

Arsenal chciał transferu definitywnego, co jest logiczne ... ale piłkarz też ... bo zawodnika wypożyczonego traktuje się inaczej ... za występy są dodatkowe dopłaty itd. i przez to gracze z wypożyczeń nie zawsze grają tyle ile by mogli + nie grają przeciwko swoim klubom ... teraz DW zagra przeciw nam ... mam nadzieje, że kibice przyjmą go jak swojego.
Co do ceny, zgadzam się z Tobą w zupełności - tak jak pisałem ... lekką ręką moglibyśmy wziąć ponad 20 baniek ... i tak powinno być, bo DW to kawał zawodnika.
» 3 października 2014, 11:20 #25
fst91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.10.2014 12:17

Płacenie takich pieniędzy za LUDZI to jeden z absurdów światowego futbolu. Nigdy nie można określić właściwej ceny za piłkarza. W każdym przypadku znajdzie się grupka osób zadowolonych i tych którzy będą krytykować zarówno cenę jak i sam transfer. My możemy wypowiadać się tylko na podstawie tego co widzimy w oficjalnych komunikatach oraz tym co podają media. Każdy trener ma swoją wizje drużyny i tego czy dany zawodnik jest mu potrzebny czy też nie. Welbeck nie przekonał Van Gaala więc ten aby nie blokować mu kariery dał mu szansę odejścia. To bardzo mądre posunięcie ze strony Manchesteru jak i samego Welbecka. Skorzysta na tym i sam zawodnik i jego reprezentacja. Dyskusja odbywa się tylko i wyłącznie dlatego, że jest to piłkarz, który w United jest od małego, a klub nie przyzwyczaił do łatwego rozstawania się z takimi zawodnikami. Czasem jednak żeby zrobić krok na przód potrzeba złamania konwenansów i tak dzieje się obecnie w Manchesterze. Jeśli się powiedzie będziemy piać z zachwytu, jeżeli jednak nie - będziemy ganić wszystko dookoła łącznie ze sprzedażą Welbecka. Miała być czystka w szatni i jako taka została dokonana. Danny padł jej ofiarą i musimy to zaakceptować. Nie chce tylko sobie wyobrażać co się stanie jeśli nie daj Boże, United przegra z Arsenalem 0:1 po bramce Welbecka. Wówczas stek wyzwisk osiągnie zenitu. Nie popadajmy jednak ze skrajności w skrajność, bo często nasz punkt widzenia zależny jest od małych wydarzeń :

Dziś Welbeck trafił hattricka to jest cudowny, jutro spudłował do pustej jest do bani...

Falcao strzelił 4 bramki ? Oh, jest nie do przecenienia !

Radamel nie strzelił w 3 meczu z rzędu ? Gdzie jest Welbeck !!

Na szczęście to nie my jesteśmy trenerami i Ci którzy zasiadają w wielkich klubach nie są tam z przypadku (no może moza Moyesem), a drużyny budują PO SWOJEMU ! Dajmy wszystkim spokój i okazję zbudowania czegoś z zawodnikami, których uważa za odpowiednich. Takie mamy czasy i nie ma większego sensu przyzwyczajanie się do miejsc czy ludzi, bo dziś ktoś jest w United, a za pół roku może być zupełnie gdzie indziej. Pozdrawiam :)
» 3 października 2014, 12:14 #24
januzaj7: święta prawda
» 3 października 2014, 10:42 #23
ax1d: Yorke ma 110% racji. Ten transfer to jakieś ogromne nieporozumienie.
» 3 października 2014, 10:36 #22
WielkiTom: to wina tego gbura van gaala, on tylko przeplacac potrafi , oddal rywalom naszego wychowanka za psi grosz co on wgl sobie wyobraza...
» 3 października 2014, 10:20 #21
champione2013: Jest chyba różnica pomiędzy nimi a Welbzem ten marnuje sytuacje co gra a tamci ciągneli gre świętych przy takich statystykach napastnika to dużo dostaliśmy za drewno .
» 3 października 2014, 10:11 #20
Szyszki: Po przeczytaniu kilku komentarzy stwierdzilem ze nie bede kontynuowal tej czynnosci.

Pozdro Szyszki!
» 3 października 2014, 09:58 #19
kris1977: Po 1- Danny chciał odejść na zasadzie transferu definitywnego.
Po 2-W Arsenalu jest jedynym napastnikiem i tam będzie grał i będzie strzelał.
Po 3-Nie chciał zostać u nas i być numerem 3 lub 4.
Po 4- Jedna jaskółka wiosny nie czyni.

Reasumując jest to dobry gracz ale czy na miarę M.U.
Jest on skrojony na miarę Arsenalu. Ale nie na miarę wielkiego klubu.
» 3 października 2014, 09:51 #18
Bartolek05: Dokładnie. Jakoś nikt nie płakał za nim zaraz po sprzedaniu a teraz jak zaczął cokolwiek grać to płacz, że go z nami nie ma.
» 3 października 2014, 10:07 #17
PDF: @ kris1977

"Reasumując jest to dobry gracz ale czy na miarę M.U.
Jest on skrojony na miarę Arsenalu. Ale nie na miarę wielkiego klubu. "

mocno powiedziane hehe, może zajmiesz się polityką ... potrzebujemy twardych ludzi, co mówią głośno prawdę hehe

ps.

zaraz hejty polecą od ukrytych arsenalowców :-), których pozdrawiam
» 3 października 2014, 11:26 #16
Kornel: Już nie przesadzajmy u nas nic nie grał w Arsenalu zagrał dopiero 1 dobry mecz...
» 3 października 2014, 09:46 #15
Dryblas: Powinno być wypożyczenie. No dobra, ale co z tego jak Danny chciał transfer definitywny? Na siłę go będziemy trzymać jak niewolnika?
Niska kwota bo Arsenal to chciwe pipy, postawiły MU pod murem załatwiając to w ostatniej chwili, a nasz klub chciał pójść na rękę wychowankowi i nie kłócić się o kilka milionów.
» 3 października 2014, 09:30 #14
brylaantowy: 25 byśmy za niego wzięli :)
» 3 października 2014, 09:23 #13
Muuuuuuuuuuu: Fakt, że cena jest niska. W końcu Welbeck jest reprezentantem Anglii a to już daje sporą zwyżkę w cenie. Od czasu Ronaldo raczej oddajemy niż sprzedajemy zawodników. A prawda jest taka, że nawet Cleverley jest coś wart, tylko trzeba umieć go sprzedać. Nie taki szrot można opchnąć.

Za to kupujemy z rozmachem a co to za gospodarz co kupuje drogo a sprzedaje tanio.

Stawiam kobyłę, że MU sprzedałaby Luiza za 20 mln, gdzie Mourinho zgarnął 50mln. Na sprawność naszych władz długo nie trzeba będzie czekać. Mata pewnie odejdzie i zobaczymy jak nasi wytargują 37 mln. A przypominam, że Mata w zasadzie wyleciał z pierwszej 11tki i Jose otwarcie krytykował jego wartość dla drużyny.
» 3 października 2014, 09:13 #12
mcis: dobrze bedzie jesli Mata zostanie opchniety za 20-25mln euro, czyli okolo 50% pierwszego transferu, chociaz watpie czy LvG zdecyduje sie na sprzedaz zima. jezeli Hiszpan w najblizszych 3 meczach nie pokaze dawnej formy to juz raczej lawka do konca sezonu
» 3 października 2014, 11:05 #11
mycka86: Sprzedajemy Welbza za 16 i chcemy kupić Falcao za 43 i płacić mu 250k tygodniowo. Ten klub na prawdę zna się robieniu interesów :(

Nie piszę tego przez pryzmat początku sezonu i bramek strzelanych przez Dannego, ale uważam, że ta dysproporcja cenowa nie odzwierciedla różnicy umiejętności, do tego Falco jest u szczytu swoich możliwości i obecny poziom utrzyma może przez kilka lat. Ciekawe co SAF myśli o takiej krótkowzroczności.
» 3 października 2014, 09:06 #10
Rotx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.10.2014 08:55

ale w tym wszystkim jest drugie dno,miałby się chłopak marnować to go sprzedali,wypożyczony jest Hernandez,Henriquez,Wilson a miejsc jest tylko 2 a dodając jeszcze Januzaja na napastnika to mamy ich 6/7 a z Welbeckiem 8 wiec po co nam on.Lubie zawodnika szkoda mi jego transferu , wierzyłem ze
będzie następcą Andego Cola w naszym przypadku ale jak dla mnie to lepiej że odszedł bo będzie to
z zyskiem dla reprezentacji Anglii .
A dodatkowo jest różnica pomiędzy rocznikiem 90 a 95 (Shaw).
» 3 października 2014, 08:54 #9
sisinho: Januzaj na napastnika? No właśnie marnujemy kolejny talent przez bzdurne taktyki a później bedzie płacz jak po Pogbie.
» 3 października 2014, 10:31 #8
BartekMU10: Dokładnie to samo pisałem zaraz po transferze Welbza. Wstyd i hańba, my przepłacamy a inni biorą od nas zawodników jak w promocji. United to teraz taka Biedronka dla innych klubów.
Mówiłem też że będziemy żałować i prosze bardzo,Danny strzela hat-tricka w Lidze Mistrzów - good move Louie :)
» 3 października 2014, 08:15 #7
RedDevils4life: Trochę szkoda, że tak mało, ale to cena obecnych umiejętności. Welbeck u nas miał samą szybkość i wiele sytuacji marnował. Poszedł za 16mln, bo nie prezentował wielkiej formy a Shaw jest młodziutki, Lallana za stary też nie jest i mieli dobry sezon w Southampton. Oczywiście ustrzelili go za taką cenę i wiadomo jak sobie póki co radzi w Arsenalu (patrz Liga Mistrzów). Ja mu życzę jak najlepiej i niech się stanie gwiazdą, bo ma do tego potencjał. Szkoda tylko, że u nas niektórzy grają słabo i nie okazują żadnego wielkiego objawienia talentu a jak odejdą dostają mega skrzydeł.
» 3 października 2014, 07:52 #6
eiden: Presja..
» 3 października 2014, 08:43 #5
padre: Dobrym przykładem Kuszczak - u nas co mecz widać było napięcie, a jak poszedł na wypożyczenie, a później na transfer (kto śledziłto wie) na prawdę wymiatał i wielokrotnie było motm
» 3 października 2014, 08:48 #4
ax1d: "Shaw jest młodziutki, Lallana za stary też nie jest" - no tak, a Welbz to weteran...
» 3 października 2014, 10:37 #3
Szprot00: Różnica polega na tym, że Lallana czy też Shaw odchodzili z klubu jako czołowe postaci i nikt tam wcale nie chciał się ich pozbywać, z Welbeckiem sytuacja wyglądała inaczej, bo Van Gaal mając w ataku Van Persiego, Falcao i Rooneya pokazał drzwi Danny'emu
» 3 października 2014, 12:13 #2
RedDevils4life: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.10.2014 18:01

@ax1d

No, ale na siłę szukasz zaczepki, bo w tym zdaniu dopisałem większy powód. ;)
» 3 października 2014, 18:00 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.