Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Welbeck: Nie miałem szansy grać na ‘dziewiątce‘

» 7 września 2014, 14:23 - Autor: Rio5fan - źródło: Manchester Evening News
Danny Welbeck jest przekonany, że będzie w stanie zagwarantować wiele bramek zarówno Arsenalowi, jak i reprezentacji Anglii, o ile będzie ustawiany na pozycji wysuniętego napastnika.
Welbeck: Nie miałem szansy grać na ‘dziewiątce‘
» Danny Welbeck jasno określa swoje boiskowe preferencje
W barwach Manchesteru United Anglik często grał blisko linii bocznej, co wpływało na jego statystyki strzeleckie.

- Wolę grać jako wysunięty napastnik. Zobaczymy, jak będą się prezentowały moje statystyki, o ile otrzymam szansę zaprezentowania się na ‘dziewiątce‘. Do tej pory nie miałem okazji rozegrania kilku spotkań z rzędu w tym rejonie boiska. Głęboko wierzę w swoje umiejętności - stwierdził nowy nabytek Arsenalu.

- Nie jestem już młodym piłkarzem. W składzie reprezentacji Anglii gra wielu młodszych chłopaków. Dobrze, że mniej doświadczeni gracze otrzymują szansę na zaprezentowanie swoich umiejętności. Ja mam okazję oglądać ich na treningach i wiem, że są w stanie wpłynąć na grę naszej kadry. Ja również chcę czynić postępy i dawać z siebie wszystko - podsumował Welbeck.


TAGI


« Poprzedni news
Falcao: W United dam z siebie wszystko
Następny news »
Souness: Przed United długa i bolesna transformacja

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (56)


iamarctic: a Welbeck dwie bramki zaaplikował Szwajcarom... Nie zdziwię się jak ten chłopak zdobęcie 20-25 bramek w sezonie.
» 8 września 2014, 23:25 #52
pilsudczyk: Bardzo średni, przereklamowany zawodnik. Idealnie nadaje się do Arsenalu. Ja zapamiętam przede wszystkim wiecznie przewracającego się Danny'ego. I tak wzięliśmy za niego sporo więc należy się z tego cieszyć a nie płakać.
» 8 września 2014, 20:04 #51
piotr82: nierozumiem po co to wylewanie zali z strony bylych pilkarzy, niema go i koniec niech sie skupi na grze w Arsenalu
» 7 września 2014, 20:19 #50
Bossicky: ...a Pogba strzelił dla Francji w meczu z Serbią.
» 7 września 2014, 21:12 #49
xarsfanx: a welbeck strzelił dla Anglii X 2 ( o dziwo na boisku byl tez rooney :)
» 8 września 2014, 22:42 #48
MU1212: zdrajca i tyle życzę mu najgorszego
» 7 września 2014, 19:14 #47
mamtow4literach: nie zdrajca tylko leszcz trzymany o wiele za długo w klubie , zapewne tylko ze wzgledu bycia wychowankiem
» 7 września 2014, 19:15 #46
sadref: zgadzam sie z dwoma powyzej
» 7 września 2014, 19:26 #45
xarsfanx: nie taki jak van persi
» 7 września 2014, 19:45 #44
KacyK: lepiej siedzieć na ławie i patrzeć czy hajs się zgadza
» 7 września 2014, 20:40 #43
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.09.2014 22:53

Przyjdzie nam dopiero ocenić jego wartość jeśli będzie grać na pozycji której chce w Arsenalu.
Najgorszy jest fakt że oddaliśmy go naszym rywalom..to boli najbardziej.
» 7 września 2014, 22:52 #42
grandes: Chyba to klub go zdradził kupując Falcao. Danny nie prosił o transfer tylko van Gaal tak zdecydował.
» 8 września 2014, 00:59 #41
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.09.2014 13:50

grandes,

Nieoficjalnie jest wersja, ze my go chcielismy tylko wypozyczyc, a to sam Welbeck naciskal na definitywny transfer tylko do Arsenalu. Jak dla mnie, to w tym niedawnym spotkaniu w cztery oczy van Gaala z Anligkiem, Holender powiedzial mu sie jak sprawy maja i sam Welbeck zdecydowal o swojej przyszlosci.
» 8 września 2014, 13:49 #40
mamtow4literach: Życze mu jak najlepiej, ale potykać się o własne nogi niech idzie byle gdzie tylko nie na OT
» 7 września 2014, 18:37 #39
jajko22: Do mamtow4literach:W tej kwestii zgadzam się z Tobą w 100%. Rzadko tak mówię ....
» 7 września 2014, 22:23 #38
zbyszek7: Od tygodnia nie wiem o co wam wszystkim chodzi?? Zalujecie sprzedazy Welbecka jakby to conajmniej byl Cristiano. Skolczylo sie! Zawodnicy ktorzy poziomem nadaja sie do Ekstraklasy odejda z tego kulbu i nie wazne ze sa to wychowankowie ktorzy graja to od dziecka. Van Gaal doskonale wie co robi, zeby przywrocic Manchester na szczyt potrzeba nowych da razy lepszych zawodnikow. Odejscie Welbecka do Arenalu to najlepszy ruch z mozliwych. Jestem pewien ze dzieki niemu Man United zajmie miejsce Arsenalu w czworce na koniec sezonu :)
» 7 września 2014, 18:36 #37
ess: "nadajo sie do ekstraklasy" - powinny być jakieś testy na tej stronie. coś na inteligencję czy coś w tym rodzaju.
» 7 września 2014, 22:54 #36
zbyszek7: Skoro jestes taki inteligentny to moze uzasadnisz swoja wypowiedz bo nie bardzo kumam?
» 8 września 2014, 03:17 #35
CR71999: Jeśli strzeli 4 gole dla Arsenalu to dla niego to sukces.
» 7 września 2014, 18:10 #34
Badylas92: nie często wypowiadam się na forach ale dzisiaj to zrobię. Trochę irytuje mnie gdy ktoś mówi o zdradzie piłkarza bo przeniósł się do naszego rywala. Welbeck jest w United od najmłodszych lat i napewno jest przywiązany do naszego klubu ale piłkarz to "zawód". Piłkarze chcą zarabiać ale przede wszystkim grać, dlatego wcale mnie nie dziwi decyzja Welbecka, który nie miał szans przebicia tym bardziej , że ściągnięto do nas Falcao. Także zrozumcie go trochę ...
» 7 września 2014, 17:18 #33
Vervvis: Gdyby Welbeck grał zamiast Rooneya bez formy to ten chłopak by się odblokował i na pewno byłby b. dobrym snajperem i wniósłby nie wątpliwie więcej od naszej "gwiazdy"

On w Arsenalu pokaże co potrafi, tak samo jak zrobił Pogba i też niby w United byli lepsi od niego dlatego tylko ławka... Co się później okazało zjada wszystkich naszych pomocników razem wziętych...
» 7 września 2014, 16:58 #32
Trolololo: No wiadomo, że będzie jak z Pogbą!!
» 7 września 2014, 17:05 #31
Trolololo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.09.2014 16:41

Akurat uważam, że Łelbek w Arsenalu zaskoczy i pożałujemy tego, że go sprzedaliśmy. Przez większość oferm z dewilpejdż on już dawno był skreślony, ale ja uważam, że jest jeszcze młody i wciąż się rozwija. Jeszcze zapłaczemy gdy się okaże, że Dany wystrzeli w z forma i wejdzie na wyższy poziom a my zostaniemy z ręką w kupie! Bo się okaże, że ten cały Łilson co miał wejście skończy tak samo jak Maczeda, który też na początku przez trzepaczy gruszek był już uznawany za mego talent, który będzie trząsł cała ligą!!
» 7 września 2014, 16:38 #30
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.09.2014 15:56

,,Do tej pory nie miałem okazji rozegrania kilku spotkań z rzędu w tym rejonie boiska.''

No tak bo w sezonie 11/12 to gral jego brat blizniak, a nie on... Patrzac na statystyki z tam tego sezonu: 30 meczy, 24 jako ŚN, i AZ 9 bramek. To sa wlasnie statystyki na miare 3/4 napastnika takiego wielkiego klubu jak Man United, czyli kims takim, jakim byl Anglik przez ostatnie 2 sezony.

Gdyby Welbeck w tam tym sezonie odpalil i byl faktycznym gwarantem bramek na przyszlosc, wtedy byc moze inaczej potoczylaby sie jego kariera u nas i wtedy mysle, ze SAF nie bylby taki przewien, co do sprowadzenia RVP.

Dla mnie Anglik jest jeszcze gorszy(moralnie od RVP dla kibicow Ars), bo to nasz wychowanek, do tego Anglik, a przeszedl do odwiecznego rywala. Jeszcze te wszystkie jego wywiady teraz, ze sledzil Arsenal, ze chcial tylko tu trafic itd, tylko jeszcze bardziej go pograzaja w oczach kibicow United. Hejtowac, ani wyzywac(jak kibice Ars w przypadku Robina) jednak go nie bede, bo owszem teraz w przypadku kontuzji Girounda jest to duze wzmocnienie, jednak patrzac ogolnie nie jest to wzmocnienie, ktore juz teraz pozwoli mowic, ze Ars wlaczy sie na powaznie walke o majstra, ot zwykle uzupelnienie skladu.

Kibice Arsenalu pocieszaja sie, ze to bedzie drugi Sturridge, u nas z kolei placz, ze puscilismy kolejnego Sturridge.... Patrzac jednak statystycznie, to z tych wszystkich mlodych ''talentow'' jakie puscilismy/ nie sprawdzily sie u nas w ostatnich latach jedynie z Pique i Pogby wyszlo cos wiekszego, a takie Fryersy, Gibsony, Obertany, Morrisony itd gnija na lawie w swoich obecnych klubach, a o naszych ''wspanialych'' wychowankach, ktorzy tulaja sie po Championship badz nizszych ligach juz nie mowie.

Czy Welbeck to bedzie klasa Pique/Pogby zobaczymy, wg mnie nie, no chyba ze nauczy sie myslec, kiedy juz biegnie z pilka, poprawi koordyncje(nie ze bedzie sie potykal o wlasne nogi...) oraz drastycznie poprawi wykonczenie, wtedy dopiero moze cos z niego bedzie...
» 7 września 2014, 15:51 #29
micsie03339: Z tym odwiecznym rywalem to bym nie przesadzał, tak to mogą powiedzieć ludzie którzy od niedawna kibicują United i dla których każdy lepszy przeciwnik w walce o mistrzostwo to odwieczny rywal...
» 7 września 2014, 16:08 #28
Diabelred: Dla mnie odwieczny rywal to wlasnie Arsenal i Liverpool, czyli kluby z ktorymi przez lata walczymy o trofea. Chelsea i City w to nie wliczam, bo to kluby, ktore tylko dzieki kasie od ruska i szejkow, sa na obecnym poziomie. Gdyby nie oni, w tej chwili niczym nie roznili by sie od takiej AV, Newcastle itd.
» 7 września 2014, 16:16 #27
winers: " Wolę grać jako ......" Grać, mówi nasz były. Słyszycie ? Grać ! Ależ ma tupet ! Raczej miotać się. Kiwać w stronę własnej bramki, nie trafiać z paru metrów, nie strzelać bramki będąc sam na sam z bramkarzem. Dalej: potykać się o własne nogi i nie podawać tylko walić z całej siły obok bramki. I tak przez prawie cztery lata. I on to nazywa "GRĄ". Zabawny chłoptaś. Doprawdy zabawny.
» 7 września 2014, 15:40 #26
Taurus: Szkoda że poddał się w tej walce, cóż - niech gra w Arsenalu.
» 7 września 2014, 15:17 #25
micsie03339: No sorry, ale z takim wykończeniem to 9 nie jest dla niego...
» 7 września 2014, 14:56 #24
Bartolek05: Masz rację. Jak grał na skrzydle to prawie każdą sytuację strzelecką marnował... Mimo to, cieszę się, że United "wyhodowało" takiego zawodnika, z pewnością pomoże Arsenalowi.
» 7 września 2014, 15:02 #23
jaratkow: "Sam widziałem go tylko na skrzydle...". No, w takiej sytuacji faktycznie musiał odejść ;-)
» 7 września 2014, 15:49 #22
jaratkow: Facet proszę nie napinaj się tak bardzo ;-) złość piękności szkodzi ;-)

A teraz serio. Po tej wypowiedzi Welbecka widać, że chyba nie zdążył zauważyć, że w United doszło do zmiany trenera. Może za Moyesa próby postawienia na swoim uchodziły zawodnikom płazem (choć dla drużyny jako całości wiadomo czym to się skończyło), tak u Van Gaala raczej krótka piłka - nie akceptujesz, "bon vouyage". Po przeczytaniu tych wypowiedzi Dannego już tylko żałuję, że nie jest już Czerwonym Diabłem. Pretensji do Klubu z Old Trafford nie mam. I przepraszam, że miałem
» 7 września 2014, 18:25 #21
TraN: Powiedzmy sobie szczerze. Transfer Van Persiego dał United bardzo dużo- mistrzostwo Anglii w sezonie 12/13 zawdzięczamy w dużej mierze Holendrowi.
Ale z drugiej strony jest kilku piłkarzy, którzy na tym wyraźnie stracili- Welbeck, Hernandez, Kagawa, czy nawet Rooney i Mata. Żaden z nich nie mógł liczyć na regularne występy na pozycjach, na których czują się najlepiej.
A jak już przy Rooneyu jesteśmy, to jest to kolejna po Robienie osoba, która przy widocznym braku formy zawsze znajdzie miejsce w składzie. I jak tu piłkarze typu Welbz mają niby formę złapać, skoro święte krowy muszą zawsze grać. Mam nadzieję, że takie sytuacje nie będą się powtarzać u LvG.
» 7 września 2014, 14:50 #20
0ptimus: Rooney jest kapitanem United i Reprezentacji Anglii, a Welbeck? Rooney więcej daje drużynie i strzela o wiele więcej bramek.
» 7 września 2014, 14:59 #19
TraN: Ale często zdarzały się sytuacje, że nie miał formy, podobnie jak Robin, a i tak wychodził na boisko, mimo że Welbeck grał dobrze.
» 7 września 2014, 15:12 #18
0ptimus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.09.2014 15:20

Ależ zagadkowa sprawa. Może po prostu na treningach wyglądali lepiej :) To tak samo jakbyś powiedział, że u nas w kadrze nie może grać Lewandowski, bo nie jest w formie. On ma określoną klasę i musi grać.
» 7 września 2014, 15:16 #17
Mako: Optimus, i wlasnie dlatego Polska daje pupy.
» 8 września 2014, 12:18 #16
mantup89: Nie jest to klasyczna 9, mi bardziej pasuje na lewe srzydło. Jest dobrym piłkarzem i jego styl pasuje do United. Życie płynie dalej i albo Falcao albo Welbz. Szkoda ale albo wóz albo przewóz.
» 7 września 2014, 14:41 #15
iamarctic: ciągle nie mogę odżałować Danny'ego, potwierdza się to, o czym mówiłem...
W poprzednim sezonie, gdy Rooney i van Persie wypadli ze składu na przełomie grudnia i stycznia Danny zagrał 7 meczów w lidze pod rząd na szpicy (z Aston Villą, West Hamem, Hull, Norwich, Tottenhamem, Swansea i Chelsea), strzelił 6 bramek i zaliczył 2 asysty, United wygrał 5 z tych 7 spotkań. Później, po powrocie Wayne'a i Robina nie dostawał zbyt wielu szans, ewentualnie na skrzydle.
Danny musiał odejść, bo klub zamiast dać realną szansę zdolnemu wychowankowi, postanowił ściągnąć kolejnego gwiazdora do ataku, chłopak nie może wiecznie czekać na ławce jeśli chce się rozwijać. Jest to o tyle smutne że nie mam wątpliwości w to, iż Welbeck czuje się w 1000% Czerwonym Diabłem i nawet grając dla Arsenalu Czerwonym Diabłem pozostanie.
Marzy mi się, żeby Danny przez te 3-4 sezony rozwinął się, tak jak to było w przypadku Sturridge'a, żeby wrócić na Old Trafford już jako ukształtowany napastnik.
» 7 września 2014, 14:37 #14
0ptimus: Gdyby United naprawdę go nie chciał, to sprzedałby go, a miał zostać tylko wypożyczony. Wobec tego van Gaal widział dla niego jakieś szanse. To Welbeck chciał odejść z United i dzięki interwencji jego agenta United było zmuszone do sprzedaży Welbecka, dlatego transfer trwał tak długo. Wróciłby za rok i śmiało mógłby powalczyć o miejsce z Falcao (który nawet nie wiadomo czy zostanie wykupiony), a van Persie ma swoje lata i przeżył parę kontuzji. Do tego United może grać trójką napastników. Dla mnie Welbeck jest hipokrytą i zamiast walczyć, ucieka do klubu gdzie będzie traktowany jako wzmocnienie.
» 7 września 2014, 14:56 #13
iamarctic: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.09.2014 17:41

Danny jest w pierwszym składzie od kilku sezonów i nigdy nie dostał porządnej szansy, a do klubu przychodzili kolejni napastnicy: Hernandez, van Persie aż w tym oknie doczekaliśmy się Falcao. Welbeck jest w takim wieku że musi zacząć grać regularnie, a widząc że klub ściąga nowego napastnika zapewne poczuł, że w klubie nie ufają mu, nie wierzą, że jest w stanie dostarczyć odpowiedniej ilości goli, mimo że, jak opisałem wyżej, Danny pokazał że może wystrzelić jeśli da mu się zagrać na szpicy więcej meczów.
Co do Falcao, to już się mówi że wypożyczenie jest tylko stanem przejściowym, a Kolumbijczyk zostanie na Old Trafford. Wrócić może też Hernandez, tego wykluczyć nie można. Tak samo jak tego, że van Gaal przejdzie w końcu do formacji 4-3-3 i o miejsce środkowego napastnika będzie walczyć 3-4 graczy, a Welbeck wcale nie będzie pierwszym, drugim, ani nawet trzecim wyborem trenera.
Welbeck odszedł bo chce się rozwijać, chce grać regularnie jako środkowy napastnik, a nie czuł żeby ktoś chciał na niego stawiać w klubie, był zapchajdziurą w razie gdy ktoś ofensywny wypadnie ze składu.
» 7 września 2014, 17:40 #12
0ptimus: Oglądałem na SkySports ostatnie chwile okienka transferowego i żaden z ekspertów wypowiadających się nie stwierdził, że Welbeck będzie zdobywać bramki, a dokładniej "Nie będzie gwarancją bramek dla Arsenalu". Nic dziwnego, że nikt nie chciał go wystawiać na pozycji "9". Rene Muelensteen podkreślał, że jest to zawodnik szybki, dobry technicznie i bardziej pasuje na skrzydło. W końcu 20 bramek w 90 meczach szału nie robi. Nikt nie robił wielkich oczu dowiedziawszy się, że zostanie wypożyczony. Ogra się w dobrym klubie, wróci i może powalczyć o miejsce. Tymczasem z jakiegoś powodu zażądał transferu i co więcej, co dziwne, Arsenal zgodził się na wykupienie go. Dziwny zbieg okoliczności, aby zawodnik zażądał transferu, a klub natychmiast był w stanie wyłożyć 20 mln na transfer...
» 7 września 2014, 18:03 #11
iamarctic: to, że komentatorzy nie widzą w Welbecku etatowego strzelca nie znaczy że nim nie będzie. O Sturridge'u pewnie podobnie się wypowiadali/myśleli.
Co do statystyk, to powtarzam, nie można się nimi kierować, skoro Welbs zdecydowaną większość tych meczów zagrał na skrzydle. Nie twierdzę że nie miał okazji, Danny potrafił spartaczyć bardzo dobrą okazję, ale myślę, że regularna gra na szpicy dałaby mu pewność siebie i spokój w wykończeniu akcji. Ma wszystko prócz właśnie tego wykończenia.
Co do powodów odejścia odsyłam do wypowiedzi wyżej, tym bardziej że, jak sam Falcao przyznał, rozmowy z United toczyły się od kilku miesięcy, więc i Danny mógł zostać powiadomiony przez van Gaala o tym, że nie widzi dla niego miejsca w składzie dużo szybciej. Chłopak jest zdesperowany żeby grać i nie dziwię się Jego decyzji. Ba! Jestem przekonany że odchodził z Old Trafford z bólem serca, jest bardzo oddany United, ale nie chce ugrzęznąć na ławce rezerwowych w okresie najważniejszym dla każdego piłkarza.
» 7 września 2014, 22:25 #10
lordpietro: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.09.2014 14:37

Według mnie brakuje mu spokoju w polu karnym a wysunięty napastnik tego potrzebuje. Jednak wydaje mi się, że przy jego sprzedaży powinni zastosować prawo pierwokupu za określoną kwotę tak jak to zrobił Real w przypadku Moraty.
» 7 września 2014, 14:36 #9
sadref: Niech nie mysli ze transferem do Arsenalu utrzyma sympatie znacznej czesci kibicow, ja wymazuje z pamieci jego juz, trudno, nie bede go hejtowal ale jest mi obojetny z lekkim nastawieniem na negatywny, ale tylko lekkim, bo nie bedzie jakims super wzmocnieniem Arsenalu.
» 7 września 2014, 14:33 #8
marsin7: Niech nie mydli ludziom oczu, jego beznadziejne statystyki nie są spowodowane tym, że nie grał na 9, tylko tym, że jest po prostu słabym zawodnikiem
» 7 września 2014, 14:28 #7
ElTunel2000: Ta a RVP niech nie mydli ludziom oczu że jego beznadziejne statystyki są spowodowane kontuzjami, tylko tym, że jest po prostu słaby.
» 7 września 2014, 14:32 #6
87glasgow: dokładnie, a Ferguson nie wygrał meczu od ponad sezonu- co za leszcz!
» 7 września 2014, 14:36 #5
Walnuts: Beka! Van Persie z samym Olympiacosem strzelił więcej goli, niż Welbeck w całym ostatnim sezonie Fergusona. Nie wiem po co dajesz takie śmieszne porównanie do RVP.
» 7 września 2014, 14:38 #4
ElTunel2000: Walnuts. Danny strzelił więcej goli na turne niż Falcao przez ostatnie pol roku.
Problem w statystykach jest taki że nie oddają wszystkiego i często wprowadzają ludzi w błąd.
» 7 września 2014, 14:52 #3
marsin7: ElTunel2000
Twoje porównanie jest co najmniej nie na miejscu
87glasgow
to pozostawiam bez komentarza...
» 7 września 2014, 15:10 #2
87glasgow: marsin7: z tak wolnym procesorem pod czapką nie ogarniesz internetów stary!
» 29 października 2014, 13:59 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.