Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Sporting Lizbona dyscyplinuje Marcosa Rojo

» 13 sierpnia 2014, 12:03 - Autor: Rio5fan - źródło: SkySports.com
Marcos Rojo poniesie poważne konsekwencje dyscyplinarne z powodu swojego zachowania. Argentyńczyk naciska na władze Sportingu Lizbona, ponieważ chce dołączyć do Manchesteru United.
Sporting Lizbona dyscyplinuje Marcosa Rojo
» Czy Marcos Rojo ostatecznie osiągnie swój cel?
24-latek odmówił udziału w treningach, by włodarze portugalskiego klubu umożliwili mu przeprowadzkę na Wyspy Brytyjskie. Podobna sytuacja dotyczy Islama Slimaniego.

- Zawodnicy poniosą konsekwencje dyscyplinarne, ale nie zostali zdegradowani do drużyny rezerw. Obaj piłkarze podjęli decyzje, które wywołały silne postępowanie dyscyplinarne. Przekaz jest prosty: każdy gracz może robić to, co chce, lecz to tylko komplikuje całą sytuację. Nie wykorzystujcie do tego prasy, bądźcie profesjonalistami - powiedział prezes Sportingu, Bruno de Carvalho.

- Ci zawodnicy zostaną poddani silnemu postępowaniu dyscyplinarnemu. Oni nie mogą zagrać w sobotę, jeżeli będą chcieli, to obejrzą spotkanie w swoich domach. Zobaczymy, to może znacznie opóźnić i przeciągnąć całą sprawę, ale nie zostanie ona rozwiązana w sobotę - dodał Carvalho.

Prezez Sportingu zapewnił również, iż cała sytuacja nie gwarantuje, że obaj piłkarze zostaną sprzedani jeszcze tego lata.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United wyda 80 mln funtów na transfery?
Następny news »
Losowanie drugiej rundy Capital One Cup już dziś

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (96)


Fabio: Co by nie myśleć, na temat postępowania Rojo, to jeśli Sporting będzie chciał na siłę zostawić u siebie Argentyńczyka, to prędzej pożałuje tej decyzji i większe złe skutki odczuje klub, a niż sam zawodnik.
Jeśli to prawda to nie warto nikogo trzymać na siłę, bo może im to bardzo popsuć atmosferę w klubie, czego włodarze portugalskiego klubu na pewno by nie chcieli.
» 15 sierpnia 2014, 07:19 #94
AgEnT: Youtubera chcą zakontraktować, a na sprintera Bolta to się nie chcieli zgodzić.
» 13 sierpnia 2014, 21:23 #93
duff999: hahahaha :D
» 14 sierpnia 2014, 12:13 #92
luizPKNOrlen: Twoja stara ściągała na teście ciążowym!!
» 13 sierpnia 2014, 18:43 #91
PoProstuKibic: Jeśli odmawia treningu z drużyną to widać że naciska na transfer sporting też musi zrozumieć że nie am co na siłę go trzymać sporting to jednen z tych klubów który szuka zawodników dzięki skautingowi a potem jak się rozwinie sprzedają z zyskiem miejmy nadzieje że przejdzie do United :)
» 13 sierpnia 2014, 18:21 #90
MU1212: widać że chce do United już go ciągnie i podoba mi się
» 13 sierpnia 2014, 17:40 #89
mycka86: Chciałbym żeby do nas przeszedł. Ale szczerze mówiąc, to za takie zachowanie na miejscu prezesa kazałbym mu gnić w rezerwach do końca kontraktu.
» 13 sierpnia 2014, 17:22 #88
mrk: Takie zachowanie nie jest profesjonalne, bo wówczas nie uzyskasz kwoty odstępnego za zawodnika, a dodatkowo zmniejszasz jego wartość graniem przez sezon w rezerwach lub grzaniem ławy.
Oczywiści Rojo też zachowuje się nieprofesjonalnie, ale jak tak bardzo nie chce grać w SP to zmuszaniem niczego dobrego się nie osiągnie.
» 13 sierpnia 2014, 18:12 #87
mycka86: Prezes pewnie na brak kasy nie narzeka. A poza tym powinien okazać trochę szacunku dla klubu, w którym się rozwinął i który go wypromował na Europę. To pokazuje, że również u nas może się tak zachowywać jak coś przestanie mu się podobać.
» 13 sierpnia 2014, 19:02 #86
slawekmatera: bez przesady, zawodnik karierę ma tylko jedna a Rojo majuż 24 lata i dla niego nadszedł najwyższy czas na próbę sił w najlepszych klubach Europy, poza tym teraz są takie czasy że to zawodnik w wiekszości przypadków ma w szach klub a nie na odwrót, bo nawet jak bedzie w rezerwach to przecież trzeba bedzie mu płacić a zainteresowanie nim spadnie do zera ,klub bedzie tylko dokładał, poza tym jak go sprzedadzą to beda mieli kase a tak ani zawodnika ani kasy wiec..? jest jescze opcjaże na prawdego uwalaiwtedy wróci z podkurczonym ogonem ale skoro prezes mówi o honorze to raczej też nie wchodzi w grę wiec żeby klub cos z tej afery miał to musi go sprzedac
» 13 sierpnia 2014, 20:02 #85
Muuuuuuuuuuu: I co z tego, że karierę ma tylko jedną. Po to są kontrakty by je respektować. Ciekawe czy tak samo mówiłbyś, gdybyś był właścicielem klubu.
Chociaż rozpieszczone gwiazdeczki kopanej mogą myśleć inaczej to są tylko pracownikami i jeśli podpisują kontrakt na pracę to powinni ją wykonywać. Problem z piłką jest taki, że piłkarzom płaci się bez względu na jakość wykonywanej pracy i te primadony to wykorzystują.
Ja nie chcę takiego kopacza w MU bo za kilka lat będzie u nas strajkował jak mu się coś nie spodoba.
» 14 sierpnia 2014, 09:51 #84
Cinz: Mata pamietam tez nie był na sesji treningowej Chelsea żeby na nastepny dzien przyleciec do MU, także cos w tym moze byc prawdy.
» 13 sierpnia 2014, 17:13 #83
Gall88: Zachowanie zawodnika jest karygodne. Kontrakt podpisał i nie ważne o czym marzy powinien go wypełnić. O transfer może ewentualnie poprosić i liczyć na dobrą wolę klubu. Za takie zachowanie mogą go wysłać nawet do rezerw i zniszczyć karierę... I w moim odczuciu racja będzie po Ich stronie.
» 13 sierpnia 2014, 16:58 #82
slawekmatera: bez przesady, zawodnik karierę ma tylko jedna a Rojo majuż 24 lata i dla niego nadszedł najwyższy czas na próbę sił w najlepszych klubach Europy, poza tym teraz są takie czasy że to zawodnik w wiekszości przypadków ma w szach klub a nie na odwrót, bo nawet jak bedzie w rezerwach to przecież trzeba bedzie mu płacić a zainteresowanie nim spadnie do zera ,klub bedzie tylko dokładał, poza tym jak go sprzedadzą to beda mieli kase a tak ani zawodnika ani kasy wiec..? jest jescze opcjaże na prawdego uwalaiwtedy wróci z podkurczonym ogonem ale skoro prezes mówi o honorze to raczej też nie wchodzi w grę wiec żeby klub cos z tej afery miał to musi go sprzedac
» 13 sierpnia 2014, 20:03 #81
Vaxiu: Podoba Ci sie, ze nie jest profesjonalista? Ma wazny kontakt z klubem, a takie zachowanie niczego dobrego o nim nie mowi.
» 13 sierpnia 2014, 18:56 #80
dev13: Poczekamy na oficjalne info niedlugo powinno sie pokazac.
» 13 sierpnia 2014, 15:54 #79
brylaantowy: z niewolnika nie ma pracownika , Panie de Carvalho :)
» 13 sierpnia 2014, 15:54 #78
Muuuuuuuuuuu: Przypomnij sobie Rooneya, który obraził się bo chciał do Chelsea!!
Po to podpisuje się kontrakt by zapewnić sobie stałe dochody na jego czas ale również by klub mógł planować jakąś strategię. Tylko zdziecinniali piłkarze nie wiedzą co oznacza słowo kontrakt i chcą na inną piaskownicę.
» 13 sierpnia 2014, 16:26 #77
Lokator23: Pokaz mi choc jeden dowod na to ze Rooney chcial isc do Chelsea?
» 13 sierpnia 2014, 17:24 #76
Dubek: Nie pokaże bo nie ma takiego dowodu, Roo tylko zapytał Fergusona czy może odejść z klubu skoro ten nie widzi dla niego miejsca w podstawowej 11 bo tam ciągle grał RVP. Ferguson był przyspawany do taktyki z RVP na szpicy a Roo cofał do tyłu. Nigdzie nie było powiedziane że Roo chce odejść do Chelsea czy cokolwiek innego, czuł się niepotrzebny to zapytał czy może w takim razie odejść bo po prostu chciał być podstawowym piłkarzem.
» 13 sierpnia 2014, 17:35 #75
red23: Odbiegając od głównego tematu Vidal po raz kolejny podpisał koszulkę Manchesteru United!
https:// pbs.twimg.com/media/Bu6zEXPCUAAm03U.jpg:large swoją droga ja nie wiem dlaczego on to robi?!
żeby podjudzać spekulacje czy co.....
» 13 sierpnia 2014, 15:36 #74
inek10: jakiś fan dał mu koszulkę do podpisania to zrobil to z grzeczności a Wy odrazu doszukujecie się ukrytej prawdy :p
» 13 sierpnia 2014, 15:51 #73
red23: Ja nie doszukuję się żadnej ukrytej prawdy! ziomek, tylko jak dla mnie zawodnik przeciwnej drużyny nie powinien podpisywać koszulek innej drużyny z grzeczności do swoich kibiców ;) bo jak oni na to mają patrzeć?! jakoś Vidal potrafił odmówić podpisania koszulki City...
» 13 sierpnia 2014, 15:55 #72
orchi650: Ja pamiętam , że Haazard Też podpisał koszulkę kiedy Przychodził do Chelsea..Może cos jest na rzeczy
» 13 sierpnia 2014, 16:02 #71
Dubek: To co z tego że podpisał ? Gość dał mu do podpisania to podpisał, miał być bucem i powiedzieć żeby spadał ?
» 13 sierpnia 2014, 16:03 #70
orchi650: Piłkarze nie mogę podpisywać koszulek OBCEGO klubu.. Uwierz mi, że nie mogą.. Na pewno coś jest z tym powiązane
» 13 sierpnia 2014, 16:37 #69
red23: orchi650- masz rację piłkarze nie mogą podpisywać koszulek innych klubów, ale to raczej nie ma nic wspólnego z transferem do United, bo podobno Vidal podpisał także koszulkę Arsenalu- także raczej z nim coś jest nie tak;)
» 13 sierpnia 2014, 16:57 #68
Dubek: No jak widać on może bo gdyby nie mógł to by jej po prostu nie podpisał. Nie doszukujcie się w tej akcji niczego co miałoby go przybliżyć do transferu do nas.
» 13 sierpnia 2014, 17:14 #67
fanKlubu: Pewnie Vidal ma zakaz podpisywania koszulek Torino,Milanu,Interu,Romy,Violi i może Lazio a nikt mu nie zabroni podpisania koszulek kluby zza granicy tym bardziej na tournee po Azji,żeby nie zrażać kibiców:)
» 13 sierpnia 2014, 17:53 #66
kadM: Nie wiem czy było: FCB rezygnuje z Cuadrado - mam nadzieje ze my tez kopniemy go w .....
» 13 sierpnia 2014, 15:34 #65
Maslak96: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2014 15:20

Jak dla mnie bardzo dobra decyzja Sportingu. Nie będzie im "gówniarz" mówił co będzie robił. Póki ma kontrakt z Sportingiem to oni nim rządzą. Rojo powinien zamiast się buntować iść na spokojnie to włodarzy Sportingu wytłumaczyć sytuacje...
» 13 sierpnia 2014, 15:20 #64
felek00789: Fakt, że nie zachował się jak profesjonalista, ale Twoja wypowiedź jest troszkę absurdalna. Nikt nie jest niewolnikiem.. To co, jak masz umowę (kontrakt) w jakiejkolwiek pracy, to masz być rządzony jak się przełożonym żywnie podoba?
» 13 sierpnia 2014, 16:14 #63
Vaxiu: Tylko, ze nikt nim nie rzadzi. Nie musza wyrazac zgody na transfer, a skoro pilkarz ma wazny kontrakt to musi go wypelnic. Kara jak najbardziej sie nalezy.
W pracy tez nie mozesz od tak rzucic wszystkiego i wyjsc, takze spotka Cie "kara". Po to sa umowy.
» 13 sierpnia 2014, 19:00 #62
trikos: "Chcę odejść do klubu w którym jeśli zdrowie i umiejętności pozwolą będę grał do końca kariery. Manchester United to klub któremu kibicuje od młodych lat" - Rojo
» 13 sierpnia 2014, 14:33 #61
closer888: Niech przyjdzie, może się gdzieś w skaldzie pomieści.
» 13 sierpnia 2014, 15:08 #60
Dubek: Pomieści się, może grać na lewej obronie i na środku obrony, akurat i tam i tam brakuje nam piłkarzy. Na LO mamy tylko Shawa a na ŚO Jonesa, Evansa, Smallinga i Blacketta więc nawet bardzo się przyda.
» 13 sierpnia 2014, 16:06 #59
rafax17: ciekawe czemu my nie mam prezentacji zawodnikow jak np chelsea albo bayern ze wychodza wszyscy zawodnicy an stodek stadionu
» 13 sierpnia 2014, 14:21 #58
Obi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2014 14:45

Tak jest tylko w barcie i realu, nie wiem czy gdzieś jeszcze. Zazwyczaj jest konferencja prasowa. W Chelsea ani Bayernie nie ma takich prezentacji więc coś Ci się pomyliło
» 13 sierpnia 2014, 14:45 #57
mcis: taka prezentacje wymyslil RM na prezentacje Ronaldo, niby to fajne, ale mozna sie na tym przejechac, tak jak Barca na Vermaelenie, ktory robil z siebie glupka przy pustych trybunach kilka dni temu
» 13 sierpnia 2014, 15:06 #56
DEPE: chyba zartujesz, w hiszpanii prezentecje sa od dawien dawna, to nawet latach 70tych Crujff mial taka preznetacje na stadionie. w hiszpanii jest to tradycja, mysle ze gdzies od lat 50tych.
» 13 sierpnia 2014, 18:49 #55
jaratkow: Dopóki gość jest zawodnikiem Sportingu to ma obowiązek tam trenować. Od początku nie podoba mi się sposób postępowania Rojo. Dzikuś jakiś albo desperat..?
» 13 sierpnia 2014, 14:13 #54
Marllo: Może to jest jego największe marzenie grać w MU a jak to jest z marzeniami trzeba sie poświęcać ;D
» 13 sierpnia 2014, 14:21 #53
mcis: marzeniem jest raczej "pobieranie" jak najwiekszej tygodniowki, a teraz zarabia pewnie jak przecietny gracz ekstaklasy....
» 13 sierpnia 2014, 14:31 #52
DevilFan: mcis może czas odróżnić piłkarzy grających dla pieniędzy jak Rooney czy RvP a takiego Rojo, który ponoć kibicuje United i byłby naszym drugim Fletcherem czy Giggsem jeśli oczywiście rozumiesz przekaz.
» 13 sierpnia 2014, 14:40 #51
mcis: oj on jest fanem MU? bo nie widzialem zadnej wypowiedzi... jesli masz jakas to daj zalacznik. to Argentynczyk, a oni sa zakochani w lidze Hiszpanskiej
» 13 sierpnia 2014, 14:45 #50
Muuuuuuuuuuu: Ronaldinho też miał MU w sercu a już po tygodniu podpisał kontrakt z Barcą.

Poza tym kontrakt trzeba respektować. Nosi mnie jak kopacze co chwilę strajkują bo chcą grać gdzieś indziej. Przecież sposób jest na to prosty - koleś sam wykupuje się z klubu. W MU dostanie pewnie jakieś 120k co daje około 6mln. Niech do tego co chce zapłacić MU on dołoży od siebie 50% swojej gaży za każdy rok grania u nas na rzecz Sportingu to wtedy uwierzę w tą miłość do MU>
» 13 sierpnia 2014, 16:24 #49
Lokator23: Znasz go? To skad mozesz wiedziec jakie sa jego marzenia ?
» 13 sierpnia 2014, 17:28 #48
sprite1080: A na przegladzie sportowym Vidal pozuje do zdjecia z koszulka MU... przypadek? ;)
» 13 sierpnia 2014, 13:41 #47
KojotSensei: Fotomontaż?
» 13 sierpnia 2014, 13:46 #46
kadM: Tak - w orginale trzyma koszulkę Chile.
» 13 sierpnia 2014, 14:06 #45
mcis: nie widzialem zdjecia, ale kilka dni temu Vidal zostal poproszony o autograf na koszulce MU przez jednego z fanow, moze to zdjecie z tej okazji?
» 13 sierpnia 2014, 14:09 #44
red23: https:// pbs.twimg.com/media/Bu6uvmhIEAI4XPN.jpg
hmmm... fotomontaż? hahahah :D
» 13 sierpnia 2014, 14:13 #43
closer888: to fake
» 13 sierpnia 2014, 15:09 #42
brylaantowy: pbs.twimg.com/media/Bu6zEXPCUAAm03U.jpg:large

najpierw pozował do zdjęcia, potem podpisał ..
» 13 sierpnia 2014, 15:51 #41
kadM: Ptaszki ćwierkaja ze złożyliśmy kolejna oferte 38 za Hummelsa :P
» 13 sierpnia 2014, 13:13 #40
Abrakadabra: gołębie czy wróble?
» 13 sierpnia 2014, 13:34 #39
b90: sikorki
» 13 sierpnia 2014, 13:39 #38
DevilFan: pewnie sroki, one są podstępne
» 13 sierpnia 2014, 16:30 #37
Muuuuuuuuuuu: Oj jak ja lubię tych płaczliwych kopaczy. Za dwa lata będzie płakał, że nie chce grać w MU bo mu Real teraz się marzy. Do k....wy nędzy jak podpisać kontrakt i zgarniać super kasę to łatwo ale jak tylko jest okazja na większą kasę to kontrakt do pieca bo chcę być wolny?
To powinno działać w drugą stronę, jak obniża loty, sadzany jest na ławce to taki Rojo przychodzi do szefa i mówi: "Jefe gram słabo, obniżcie mi wypłatę bo ta moja gra na Sporting jest za słaba".

Wiem zaraz napiszecie o życiowej szansie i że każdy chce iść do góry ale dobrze by było, by kontrakty były respektowane. A jak takiemu grajkowi grać się nie chce to klub powinien móc go zgłosić do FIFA i zawodnik powinien być zawieszany i zwracać klubowi to co sam miał dostawać oraz pokrycie kosztów transferu. Bo jeśli taki Real płaci za Ronaldo 100mln i po miesiącu Ronaldo by stwierdził, że on nie chce tam już grać i przestanie trenować to co? Klub ma powiedzieć: spoko stary, przecież nie będziemy Cię zmuszać?
» 13 sierpnia 2014, 13:07 #36
Arakos42: Jest jednak mały problem wśród wszystkich tych plotek transferowych. Kupiliśmy pomocnika i lewego obrońce. A plotki chodzą o kolejnych pomocnikach i lewym obrońcy... Pamiętam jak wszyscy mówili, że Manchester nie potrzebuje wzmocnień w ataku tylko w obronie. Shaw i Rojo to nie są obrońcy jak na razie wg mnie na pierwszy skład. To że potrzebujemy Vidala do środka pola nie ulega wątpliwości, ale pamiętajmy że obrona jeszcze w systemie 3-5-2 musi być solidna, więc przydał by się w końcu jakiś klasowy obrońca. Chce zwrócić uwagę, że w obronie mamy więcej dziur niż w ataku choć bardzo bym się cieszył z transferów Cuadrado i Reusa.
» 13 sierpnia 2014, 12:48 #35
lolis: no Shaw nie jest na pierwszy skład bo ma 19 lat? ciekawe przypomnijmy Adnan ten sam rocznik z rezerw przebił się do składu hmm był gdzieś wypożyczony? ups nie... Shaw podstawowy LO Southampton 2 lata gry na najwyższym poziomie ale nie, nie jest gotowy na pierwszy skład. Ronaldo hm 18 lat pierwszy skład ale nie Shaw za młody... to najlepiej wypożyczyć do 2 ligi zawodnika który kosztował prawie 30 baniek i ma większe doświadczenie w BPL niż taki Januzaj. Typowa mentalność polaczków
» 13 sierpnia 2014, 13:03 #34
kocisz191: lolis "Typowa mentalność polaczków" co to ma do tematu wypowiedzi? masz coś w tej głowie?
» 13 sierpnia 2014, 13:26 #33
lolis: @kocisz191 ups widzę, że Ty bardzo dużo masz skoro nie możesz ogarnąć o co chodzi :)
» 13 sierpnia 2014, 13:41 #32
b90: Nie po to wydano 30mln za Shawa żeby siedział na ławce.
» 13 sierpnia 2014, 13:41 #31
kocisz191: lolis to o czym napisałeś ogarniam, co więcej zgadzam się z tym, ale po co używasz takiej frazy na koniec?
» 13 sierpnia 2014, 13:43 #30
NexaT: Jest bardzo popularna, więc typowe polaczki używają tego zwrotu w praktycznie każdej wypowiedzi, gdzie ktoś inny coś skrytykuje.

Taka sytuacja.
» 13 sierpnia 2014, 13:51 #29
Arakos42: Nigdzie nie napisałem że jest za młody tylko źle ująłem "nie na pierwszy skład" to nie jest obrońca klasy światowej. Cena nie zawsze odzwierciedla umiejętności zawodnika to że wydali na niego tyle kasy nie znaczy że jest lepszy od innych. Real kupił Kroosa za 25mln i to znaczy że jest gorszy od Herrery ?
» 13 sierpnia 2014, 14:03 #28
mcis: @lolis
nie wiem co masz w glowie, ale po terminie "polaczek" mozna stwierdzic, ze albo masz tam sieczke, albo jakies faszystowsko-nazistowskie brednie. jesli sieczke to sprawdz sobie fraze "polaczki do gazu" i wtedy bedziesz wiedzial, ze tego slowa sie nie uzywa
» 13 sierpnia 2014, 14:16 #27
Oskar190: Po za tym, Rojo na lewej stronie grał tylko na mundialu. W Sportingu nominalnie grywa na środku i idealnie by pasował do 3-5-2 w bloku defensywnym
» 13 sierpnia 2014, 14:35 #26
mcis: napisze po raz n-ty. to jest nominalny lewy obronca, ma tylko jeden sezon na SO w klubie, bo tam maja rewelacyjnego Jeffersona na boku....
» 13 sierpnia 2014, 14:47 #25
klb9k: Modric też się nie stawiał na treningach przed transferem do Realu i też były z nim zgrzyty i tam jakoś nikt problemu nie robił :)
» 13 sierpnia 2014, 12:45 #24
KojotSensei: Przydał by się zawodnik z taką chęcią do gry w United. Była by pewność, że jak już dołączy to zrobi wszystko by się pokazać z jak najlepszej strony.
» 13 sierpnia 2014, 12:43 #23
GrzegorzE: ale obronców Nam trzeba
» 13 sierpnia 2014, 12:30 #22
Przemas96: A kim jest Rojo?
» 13 sierpnia 2014, 13:26 #21
cinek06: Youtuberem-gamerem
» 13 sierpnia 2014, 13:46 #20
Szulborek: @GrzegorzE:Rajo to przede wszystkim środkowy obrońca.Potrafi jeszcze dobrze grać na lewej stronie obrony co pokazał na MŚ
» 13 sierpnia 2014, 13:53 #19
mcis: Rojo to lewy obronca, ktory w poprzednim sezonie zostal przesuniety na srodek (z racji centymetrow i swietnej postawy Jeffersona w Sportingu)
» 13 sierpnia 2014, 14:11 #18
GrzegorzE: Ja wiem, ze to obronca.dlatego pisze ,ze nam ich trzeba bez wzgledu na to jak chca przejsc
» 13 sierpnia 2014, 15:46 #17
slawekmatera: kazdy zawodnik ma tylko 1 karierę i chce ja wykorzystać na maxa, co do to nie popieramale z 2 str nie wiemy co mu powiedzieli działacze na temat transferu,on ma już 24 lata i dla niego moze to bycost szansa na gre w wielkim klubie, poza tym wiekszośc dzisiejszych piłkarzy to marionetki swoich managerów szczególnie Ci z Am.Południowej są aż bezczelni(managerowie), trzeba czekać jakcała sytuacja sie rozwinie
» 13 sierpnia 2014, 12:29 #16
MANUGLORy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2014 12:10

po co robić z piłkarzy niewolników
» 13 sierpnia 2014, 12:10 #15
1wolf1: PO to , ze podpisali kontrakty. I to, ze nagle interesuje sie nim MU nie oznacza, ze moze sie teraz wylac na ten papierek ktory podpisal. I bardzo dobrze, ze tak z nim postapia, bo tym chlopaczkom ostatnio sie w glowie poprzewracalo... Wydaje im sie, ze tupna nozka i bedzie tak jak oni chca. Przydaloby sie, by kilku przesiedzialo na lawkach do konca swoich kontraktow i od razu rynek transferowy oczysci sie z takich doroslych dzieci. A patrzac na zachowanie tego Rojo Mu powinien odstapic od transferu. Za rok upomni sie o niego Barca albo real i zacznie robic dokladnie to samo co teraz ze Sportingiem...
» 13 sierpnia 2014, 12:15 #14
MANUGLORy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2014 12:31

okey ale jak sam powiedziałeś że przydałoby sie żeby siedzieli na ławce bo i tak sie będą buntować to lepiej chyba kase dostać co nie ?
» 13 sierpnia 2014, 12:31 #13
1wolf1: Nie zawsze. Wszystko zalezy od tego ile zarabiaja obecnie i czy klub stac na to by nie grali i pobierali z kasy. Bo pamietaj, ze jesli pozwola 1 Rojo na pokazywanie fochow i w ten sposob wywalczeniu sobie transferu, to kolejny, ktory bedzie chcial odejsc zrobi to samo.
» 13 sierpnia 2014, 12:46 #12
mcis: na laweczce nie posiedzi, bo FIFA i UEFA zadbaly juz o to, zeby rynek transferowy sie krecil i padaly rekordy, jesli zawodnik powyzej 23 roku zycia nie rozegra przynajmniej 20% mozliwych do uzyskania ilosci spotkan w sezonie, to moze rozwiazac kontrakt za jakies smieszne pieniadze....
» 13 sierpnia 2014, 14:29 #11
champione2013: mcis większej głupoty nie słyszałem
» 13 sierpnia 2014, 14:40 #10
mcis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2014 14:54

By artykuł 17. regulaminu FIFA miał zastosowanie muszą jednocześnie zostać spełnione trzy warunki:

w terminie 15 dni od zakończenia sezonu (data ostatniego oficjalnego meczu w sezonie) piłkarz musi poinformować pracodawcę o swojej decyzji,
nowy klub piłkarza musi mieć siedzibę w miejscu objętym jurysdykcją innej federacji narodowej [potrzebne źródło], niż poprzedni (najczęściej jest to inne państwo, choć w przypadku Wielkiej Brytanii wystarczy, że będzie to jej inna część składowa),
nowy klub musi zapłacić staremu klubowi odszkodowanie w wysokości równej kwocie zarobków piłkarza, które wynikałyby z kontraktu do końca jego obowiązywania (np. za dwa ostatnie lata w przypadku wypowiedzenia umowy na dwa lata przed terminem jej formalnego zakończenia)


W styczniu 2005 roku rosyjski biznesmen litewskiego pochodzenia Władimir Romanow nabył od Leslie Deansa i Chrisa Robinsona pakiet kontrolny szkockiego klubu Heart of Midlothian Edynburg, już w grudniu 2005 roku stając się jego większościowym udziałowcem. 1 lutego 2005 roku wprowadził on w klubie nową politykę transferową, bowiem zaczął masowo sprowadzać piłkarzy ze swojej ojczyzny. Miejsce w wyjściowym składzie zaczęli przez to tracić grający tam wcześniej zawodnicy, m.in. utalentowany Andrew Neil Webster, który popadł w konflikt z prezesem Romanem Romanowem (synem właściciela klubu). Romanowowie nie chcieli jednak rozwiązać kontraktu z graczem, dlatego w sierpniu 2006 roku, 24-letni wówczas Webster wymówił swemu pracodawcy obowiązującą jeszcze przez 24 miesięcy umowę, by związać się z angielskim klubem Wigan Athletic. Przeciwny temu był również Szkocki Związek Piłki Nożnej (SFA), który – najprawdopodobniej z braku wiedzy – nie chciał wydać Wigan Athletic certyfikatu piłkarza, zasłaniając się ważnością kontraktu gracza. Ostatecznie, po konsultacjach z prawnikami FIFA, prezes Szkockiego Związku Piłkarzy Zawodowych (SPFA) Fraser Wishart zgodził się na przeprowadzkę Webstera do Wigan[5]. 1 lutego 2008 roku Międzynarodowy Trybunał Arbitrażowy ds. Sportu (CAS) w Lozannie uznał ów transfer za zgodny z prawem unijnym, nakazując jednocześnie Websterowi zwrot wynagrodzenia zagwarantowanego do końca kontraktu ze szkockim klubem
» 13 sierpnia 2014, 14:48 #9
champione2013: mcis

co ma prawo Webstera do twojego bzdurnego 20% rozegranych meczy ?
» 13 sierpnia 2014, 16:42 #8
wmb035: Faktycznie, chyba żaden klub nie chciałby piłkarzy tak się zachowujących. Ale z niewolnika nie ma pracownika. Jednakże, kto wie czy po ewentualnym transferze do nas po dwóch-trzech latach Rojo nie zrobiłby tego ponownie...
» 13 sierpnia 2014, 12:09 #7
radzioch: Wątpię, teraz tak się zachowuje bo to dla niego szansa na : dołączenie do klubu który jest Europejskim gigantem, lepszych zarobków, sławę itd itp. Tutaj ma wszystko, żeby dołączyć do grona najlepszych. Grając w Sporingu nigdy nie stanie się gwiazdą znaną każdemu jak Vidic itp
» 13 sierpnia 2014, 12:19 #6
MANUGLORy: dokładnie radzioch samemu by mi odwaliła szajba do głowy gdyby taki klub chaciałby mnie mieć
» 13 sierpnia 2014, 12:33 #5
wmb035: No pewnie, a Ronaldo, który przyszedł do nas ze Sportingu nie zamarzył sobie po wybiciu się, aby iść jeszcze dalej. Piłkarze z Ameryki Południowej mają w głowach tylko Real albo Barca, bo jest bliższa ich filozofii futbolu.
» 13 sierpnia 2014, 12:52 #4
sasu: A powiedz mi, od kiedy to Ronaldo jest z Ameryki Południowej? ;d
» 13 sierpnia 2014, 14:24 #3
champione2013: Z jednej strony ma racje Ronaldo jest z Ameryki Południowej :) z drugiej pomieszały mu się osoby
» 13 sierpnia 2014, 14:42 #2
wmb035: Gdzie napisałem, że C.Ronaldo jest z Ameryki Południowej? Miałem na myśli Rojo i innych piłkarzy z tego kontynentu, gdzie kibicuje się klubom z Hiszpanii, a nie z Anglii. PS. Wiem, że Ronaldo jest Azjatą.
» 13 sierpnia 2014, 14:45 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.