Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Cesc Fabregas wybrał Chelsea

» 12 czerwca 2014, 17:37 - Autor: matheo - źródło: chelseafc.com
Koniec spekulacji na temat przyszłości Cesca Fabregasa. Reprezentant Hiszpanii w czwartek podpisał kontrakt z Chelsea.
Oficjalnie: Cesc Fabregas wybrał Chelsea
» Cesc Fabregas był przez długi czas łączony z transferem do Manchesteru United
Londyńczycy zapłacą Barcelonie za Fabregasa 30 milionów funtów. Hiszpan podpisał z klubem ze Stamford Bridge pięcioletni kontrakt.

– Czuję, że mam niedokończony biznes w Premier League i teraz nadchodzi odpowiedni czas na powrót. Rozważyłem wszystkie oferty i wierzę, że Chelsea to najlepszy wybór – mówi Fabregas.

Hiszpan od ubiegłego sezonu był łączony z transferem do Manchesteru United. Piłkarza Barcelony próbował sprowadzić na Old Trafford David Moyes, a w ostatnich tygodniach prasa spekulowała, że o 27-latka będzie starał się także Louis van Gaal.


TAGI


« Poprzedni news
Joel Pereira: Chcę po prostu ciężko pracować
Następny news »
Lindegaard: Belgia będzie czarnym koniem na MŚ

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (150)


damianz5: I dobrze że idzie do Chelsea bo dwóch Hiszpanów w składzie to i tak za dużo :D
Niby dlaczego uważają niektórzy że przegraliśmy o niego walkę może Van Gaal go nie chciał albo sam wolał iść do Chelsea i nasza strona nie miała nic do gadania.
Z resztą jeśli ktoś opuszcza kluby które go ukształtowały czyli Arsenal i Barcelonę i idzie do innej drużyny to taki ktoś może nie oddawać serca dla nowej drużyny.
Z punktu widzenia trenera nie miałbym zaufania do takiego gracza i wolałbym kupować piłkarzy z gorszych klubów którzy nie osiągneli dużo i są głodni trofeów.
» 13 czerwca 2014, 16:48 #137
grobla95: Nie oczekujcie zbyt wiele, bo wyjdzie jak zwykle...
» 13 czerwca 2014, 16:08 #136
thelead: Kolejna spektakularna porażka MU na rynku transferowym. Ja pomijam wątpliwość czy rzeczywiście Fabregas jest świetnym piłkarzem czy tylko dobrym, czy go chcemy czy nie w naszym klubie. Problem w tym że najpierw przez ponad rok robimyvdo niego podchody, koleś zapewnia ze nie ruszy się z Hiszpanii a jak tylko pojawia się oferta z chealse to gość przebiera lapkami żeby tam trafić. Oczywiście istnieje spora szansa na to ze MU nie było ostatecznie zainteresowane zwłaszcza po zmianie trenera niemniej jednak jest to porażka prestiżowa. Z reszta jeśli spojrzymy na ruchy transferowe czerwonych diabłów w ostatnich latach to gdyby nie zakup VP to okaże się ze klub kupował tylko graczy na dorobku ( bracia da silva, Hernandez, de gra) często przepłacając niemiłosiernie albo lokalne gwiazdki ( Young fellaini) przepłacając jeszcze bardziej niemiłosiernie
» 13 czerwca 2014, 11:59 #135
mun72: co do surowej oceny naszych transferów masz oczywiście rację
co do Fabsa ja tego nie traktuję w kategoriach porażki, bo rok temu jak Moyes się na niego uparł to po pierwsze Barca nie chciała go sprzedać, a po drugie on sam nie chciał z niej odchodzić, teraz sytuacja się odmieniła o 180st bo Enrique go nie widział w składzie i Barca go wystawiła na aukcje, w której po prostu nie uczestniczyliśmy, bo LvG chce słusznie kogoś kto teraz gra jako ŚP, a nie ostatnio grał tam 3 lata temu jak Fabs
» 13 czerwca 2014, 12:29 #134
thelead: Niby tak, ale po pierwsze liczba klasowych, a jeszcze tak jak Fabregas dostępnych do transferu, środkowych pomocników jest ograniczona, po drugie Cesc znalazł się w Barcelonie na siłę i na siłę go wciskali do składu a to utrudniło mu grę na wysokim poziomie, wreszcie po trzecie jeśli prawdziwe są plotki o tym że Fabregas kosztował ok 35 euro podkreślę EURO, to sorry ale dla United to fraszka skoro za Feillainiego który nigdy nie osiągnął poziomu Fabregasa zapłaciliśmy podobną kwote tyle że w funtach że o Macie nie wspomnę. Reasumując uważam że przeszedł nam koło nosa zawodnik wartościowy, któego chcieliśmy (nawet jeśli to było dawno) i jest to kolejny przykłąd na to jak inni kupują to co najlepsze na rynku a my albo zbieramy ochłapy albo wypruwamy flaki dla gości którzy nie są tego warci.
» 14 czerwca 2014, 01:53 #133
mun72: Najlepsze jest "pożegnanie" Fabsa na oficjalnej stronie Barcy:
"From being someone who joined in with the attack, supplying and scoring goals, the magic tended to fade later on in each season. He only scored one, six and one goals in the last 24 games of each season. For some reason, he was never as good in the second half of a season as in the first."
niezbyt ładnie to wygląda, a przecież mówią o sobie, że niby są "Mes que un club"
swoją drogą ciekawy ruch ze strony Wengera, że nie chciał go z powrotem
ja też się cieszę, że LvG go odpuścił i do nas nie trafi, bo koleś ostatnie 3 lata grał wszędzie, tylko nie na środku pomocy, a to tam potrzebujemy wzmocnień, a nie kolejnej "10" czy fałszywej "9" jaką był
» 13 czerwca 2014, 10:03 #132
Bydgoszczanin: Gdzie są osoby, które non stop powtarzały, że nie ma szans na transfer Fabregasa do Chelsea, bowiem jak już do jedynie do Arsenalu? Jak widzicie, wszystko jest możliwe. Tak więc dajcie spokój z pretensjami i żalami, poczekajcie do końca okna transferowego i nie wykluczajcie żadnej możliwości. Macie najlepszy przykład. Pozdrawiam.
» 13 czerwca 2014, 08:25 #131
pawelbarte: acha Oscar zarabia 40 tyś f tygodniowo
» 13 czerwca 2014, 08:20 #130
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.06.2014 13:33

Chłopie wiesz ile to jest dla takiego gościa? u niego w kraju najbiedniejsi zarabiaja 5 dolarów za dobę pracy, a klasa średnia 12dolarów, wiec u siebie w kraju jest milionerem.... Moze nie chce zarabiać wiecej.
» 13 czerwca 2014, 13:33 #129
frelik: A co to sie ma do jego kraju? Czyli przykładowo Yaya Toure, który nie miał na buty w młodości zarabia przeszło 200 tyś funtow więc może się zgłosi żeby mu obnizyli zarobki... Nie chce zarabiac wiecej? co za głupota, każdy by chciał a patrząc na to jak gra to powinni mu podwyzszyc zarobki 4krotnie
» 13 czerwca 2014, 14:15 #128
zizu90: frelik dobrze prawi
» 13 czerwca 2014, 16:22 #127
pawelbarte: popatrzcie borussia kupiła immobile za 20 baniek widzieliście wczoraj Oscara? jak grał? porównajcie to teraz do naszego fleczera i karika....
» 13 czerwca 2014, 07:56 #126
grobla95: To jest jednak inna pozycja. Oscara prędzej można porównać do naszego Maty lub Kagawy.
» 13 czerwca 2014, 16:07 #125
pawelbarte: a my chcemy dać tyle samo za showa o boże czarno widze nastepny sezon woodward nie potrafi prowadzić polityki transferowej
» 13 czerwca 2014, 07:52 #124
jaratkow: Tak to się robi panie Woodward...
» 13 czerwca 2014, 07:34 #123
pawelbarte: dnitro dnitropietrowsk :)
» 13 czerwca 2014, 07:57 #122
JasnaLiryka: Dolcan Ząbki :D

A tak na poważnie...przejść do lokalnego rywala swojej byłej drużyny ? Powodzenia Cesc - niech Cię tam zjedzą kibice podczas derbów.
» 13 czerwca 2014, 09:07 #121
Gallacher: Ten Fabregas jest dziwny.Najpierw dopłaca do transferu by dołączyć do ukochanego klubu(mowa o FCB) a potem przechodzi do zespołu z LOndynu(chelsea) jak grał w Arsenalu a potem zaś mówi że tylko Arsenal.CO jest grane ?
» 13 czerwca 2014, 00:35 #120
pbskarpy: A może mi ktoś napisać dlaczego on przechodzi w ogóle? Przecież zawsze chciał grać w Barcelonie, zawsze mówił, że to jego marzenie itd. W Barcelonie też grał sporo. Dlaczego tak szybki zrezygnował...?
» 12 czerwca 2014, 23:05 #119
triadevil: Gdybyśmy grali w LM to pewnie by do nas doszedł
» 12 czerwca 2014, 23:03 #118
Klimaa: Ciekawe jak zareagują na to fani Arsenalu.
» 12 czerwca 2014, 21:55 #117
xMASAx: Spodziewam się zalewu zdjęć z niszczonymi na wszelkie sposoby koszulkami...
» 12 czerwca 2014, 22:03 #116
18seba78: Nie trzeba było długo czekać. Ja już gdzieś widziałem kilka zdjęć palących się koszulek Fabregasa. Są też przeróbki zdjęć, tę zapamiętałem najlepiej:
Górna część: Cesc w koszulce Arsenalu, umieszczony cytat o tym, że jeśli kiedykolwiek założy koszulkę Chelsea, to kibice będą mogli go zabić.
Dolna część: Snajper w pozycji strzeleckiej, podpis: Gdzie jesteś skur...
» 13 czerwca 2014, 01:03 #115
ElTunel2000: I to jest dobra wiadomość.
» 12 czerwca 2014, 21:26 #114
PwnT: No to czekaym na Pogbe xD
» 12 czerwca 2014, 20:47 #113
DevilFan: nie w tym stuleciu
» 12 czerwca 2014, 21:35 #112
10wazzar10: Pewnie oferta od nas poszła, a on widocznie chciał juz od przyszłego sezonu grac w LM, nie ma co płakać moim zdaniem..
» 12 czerwca 2014, 20:06 #111
ghost: Jego strata
» 12 czerwca 2014, 20:04 #110
RobvanKlu5i: Fabregas to przereklamowany zawodnik i cieszę się, że nie dołączy do MU. Jest na rynku wielu lepszych, bardziej kreatywnych zawodników niż On. Swoje najlepsze lata ma dawno za sobą. Gdyby był tak dobry jak mówią to Barcelona by się go z taką łatwością nie pozbyła, szczególnie że nie było między klubem a zawodnikiem jakiegoś konfliktu. Ja w Lousia van Gaala wierzę, to stara wyga, który wie co robi i wie kogo ma sprowadzić i to zrobi, bądźcie o to spokojni. To nie David Moyes, który nie miał autorytetu a klub juz wie jak skończyło się przespanie poprzedniego letniego okienka, kolejnego błędu nie wybaczom władzom MU kibice i chyba zawodnicy ( Ci najbardziej wartościowi).
» 12 czerwca 2014, 20:03 #109
bartoszskuza: A United jak zwykle śpią. Wspomnicie moje słowa. Nikogo nie sprowadzą.
» 12 czerwca 2014, 19:58 #108
MUFC16: Kolego nie tak prędko, ja już to dawno mówiłem:)
» 12 czerwca 2014, 20:03 #107
PwnT: Sprowadza jakieś "gwiazdy" z Eredevisie ;)
» 12 czerwca 2014, 20:39 #106
Arbruz: Eksperci ;d pewnie dzieciaki 10 -letnie przed kompem hejtują. ;)
» 12 czerwca 2014, 20:40 #105
woj92: Wolę wschodzącą gwiazdę z Holandii niż odzysk z Barcy, swoją drogą wiedziałem że Cesc nie powtórzy sukcesu w Katalonii, ogólnie to poza Arsenalem nie widzę miejsca dla niego, może on też to w końcu zrozumie.
» 12 czerwca 2014, 22:45 #104
Fenek: Dla mnie to dobra wiadomość, nigdy nie byłem jego zwolennikiem.
Co do transferów już kiedyś to pisałem Woodward jest tak samo winny fatalnego sezonu MU jak i Moyes, więc razem z DM powinien oglądać MU z tej drugiej str.
» 12 czerwca 2014, 19:53 #103
dev13: W transferach jesteśmy ciency jak Bolka trampki :P
» 12 czerwca 2014, 19:49 #102
Arbruz: Nie koniecznie.
» 12 czerwca 2014, 19:54 #101
Paxius: Ciekawe czy gdybyśmy grali w LM to czy by nas wybrał ? Świetne wzmocnienie Chelsea, nieważne, że jest najemnikiem, teraz niestety ciężko znaleźć lojalnych piłkarzy. Fabregas z miejsca wejdzie do podstawowego składu i zrobi różnicę. Miejmy nadzieję, że Louis van Gaal kupi jakiegoś innego ŚP klasy światowej, bo tego najbardziej potrzebujemy.
» 12 czerwca 2014, 19:45 #100
Arbruz: Zgadzam się w 100% teraz kibice upierają się tylko na ,,gwiazdy''.
» 12 czerwca 2014, 19:55 #99
ptuszko: "If some day I leave Arsenal it will never be to sign for another English team. I'm very sure."
He added in the same interview to Spanish magazine Don Balon.
Nie dość, że do Chelsea, to jeszcze do Mourinho, który trenował RM.
» 12 czerwca 2014, 19:39 #98
18seba78: "If I ever wear a Chelsea shirt, you have permission to kill me".
» 13 czerwca 2014, 01:07 #97
18seba78: Z tym cytatem akurat nie jestem pewien na 100%, nawet na 75% czy to jego słowa ale gdzieś czytałem wywiad, w którym powiedział to, o czym Ty napisałeś
» 13 czerwca 2014, 01:16 #96
ferdas: hahaha co za totalne moralne zero ale jego sprawa, ja nie chcialem go tak bardzo w United, w Barcelonie grał mega padline , nie sądze by wrócił do swojej dawnej formy, drugi Cashley Cole, ciekawe jak kibice kanonierów go powitająÂ na Emirates Stadium haha
» 12 czerwca 2014, 19:37 #95
ferdas: nie rozmawiamy o RvP a o Fabregasie, RvP nigdy nie zarzekal sie ze nie zagra dla kogos innego od Arsenalu, wiec skoncz swoje zalosne pier*olamento, bo na sile chcesz byc glupio madry, ale jest jeden problem ... nie wychodzi Ci :)
» 12 czerwca 2014, 20:19 #94
Synus: Czyli co należny obwiniać i ukamienować 18-20 latka że zmienił zdanie, ja p...., w niektórych stanach alkohol można pić od 21 lat więc nie oczekujmy od młodzików podejmowania decyzji na całe życie. Wenger nie chciał go z powrotem, Barca zanim sprzedała znalazła zastępstwo w postaci Rakitica. Więc zostaje wyłącznie, tak jak pisałem wcześniej ból d... że Chelsea, a nie MU.
» 12 czerwca 2014, 20:36 #93
Lokator23: Wolal kase. Mimo tego ze gral w Arsenalu przeszedl do odwiecznego rywala. Takie czasy nie ma sie co spinac jeszcze duzo czasu
» 12 czerwca 2014, 19:35 #92
MUFC16: raczej ligę mistrzów
» 12 czerwca 2014, 20:05 #91
Lokator23: Dajcie juz spkkoj z lm. Man Utd to wciaz jeden z najwiekszych klubow swiata I jeden sezon tego nie zmieni. Real przez ostatnie 10 lat w ogole nie istnial w europeiskim futbolu a jednak sciagal najwieksze gwiazdy
» 12 czerwca 2014, 20:28 #90
triadevil: Lokator23@ wiadomo, że jeden sezon tego nie zmieni, ale on chciał odrazu do LM, a nie do składu, który dopiero oczekuje przebudowy bez LM
» 12 czerwca 2014, 23:06 #89
PLDan11: Spokojnie, Fabregas to nie jedyny pomocnik na świecie, na pewno kogoś sprowadzimy. Van Gaal głupi nie jest, nie będzie się męczył przez cały sezon z naszymi 'talentami' na środku, na pewno coś wymyśli :)
» 12 czerwca 2014, 19:35 #88
Mucha7: A nie mowilem ze nas oleje idziemy po ludzi ktorych tylko interesuje kasa a nie gra.Kupmy zawodnikow mniej znanch ale ambitnych ktorzy chca grac dla nas
» 12 czerwca 2014, 19:29 #87
HubsS1: Ech... Szkoda. Ale cóż, trzeba to przeboleć. Dostępni są inni środkowi pomocnicy, może znajdą się jakieś perełki na Mundialu? Moim największym marzeniem jeśli chodzi o transfery jest sprowadzenie Vidala.
» 12 czerwca 2014, 19:20 #86
inek10: Zwykły sprzedajny smierdziel i tyle :C
» 12 czerwca 2014, 19:20 #85
Rooni126: Z jednej strony zalosne jest to ile bylo "gadki" jakie to beda transfery jeszcze przed MS i te podchody przez tyle czasu gdzie klub madrze zarzadzany robi to tak szybko.Lecz nawet jezeli byla oferta to i tak widomo ze kto bedzie wolal isc do klubu bez LM...
» 12 czerwca 2014, 19:19 #84
dev13: okienko chyba otwiera sie 1 lipca wiec jak to jest?
» 12 czerwca 2014, 19:18 #83
sapphirutd: Skonczony typek
» 12 czerwca 2014, 19:17 #82
Lucif6r: No to zaraz możemy składać oferty za Wawrzyna.
» 12 czerwca 2014, 19:06 #81
MU1212: jednak wolał Londyn ale nie Arsenal tylko Chelsea
» 12 czerwca 2014, 19:03 #80
Muuuuuuuuuuu: Szkoda chociaż z drugiej strony to trochę nie rozumiem takich piłkarzy.
W każdym klubie może zarabiać fortunę czemu więc grają gdzie popadnie. Osobiście, jakbym był na takim poziomie i mój ulubiony klub dałby mi szansę gry to szedłbym tam nawet za sporo mniejsze pieniądze. A w Barcelonie zmienił się właśnie trener i Fabregas nawet nie spróbował powalczyć o miejsce w składzie. Zwłaszcza, że tam też będzie sporo zmian. To jak to jest z tym jego serce dla Barcy, o którym tyle mówił jak był w Arsenalu?
» 12 czerwca 2014, 19:02 #79
BraveDevil: Teraz pozostaje Obraniak i Klich :/
» 12 czerwca 2014, 18:59 #78
kamil496: Tyle przegrać :)
» 12 czerwca 2014, 18:59 #77
patrol2305: To jest frustrujące kiedy wszyscy kogoś kupują a my śpimy.Nie wiem czy taki Wawrzyniak chciałby do nas przyjść....
» 12 czerwca 2014, 18:59 #76
Aveja: No nic, zostaje nam sprowadzić Rasiaka.
» 12 czerwca 2014, 18:51 #75
N17: tak się zeszmacić.
» 12 czerwca 2014, 18:39 #74
gafciu7: czyli gruntowna przebudowa United idzie pełną parą...
» 12 czerwca 2014, 18:39 #73
tomciocr7: czyli bez zmian...
» 12 czerwca 2014, 18:43 #72
Domelo: Jak u Smudy
» 12 czerwca 2014, 18:49 #71
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.06.2014 18:33

Zaraz sie okaze, ze jeszcze Koke w Barcelonie/zostaje w Atletico, Bastian zostaje w Bayernie, Vidal zostaje w Juve, a Kroos przechodzi do Realu i tyle z naszych klasowych wzmocnien do srodka pola. Skonczy sie pewnie na tym, ze teraz kupimy Carvalho(badz kogos jego pokroju), a w styczniu Strootmana, chociaz nie powiem chcialbym sie mylic.

Jezeli chodzi o Fabregasa, to coz tylko pozazdroscic Chelsea swietnego wzmocnienia, para Matic-Fabregas, moze byc jeszcze lepsza niz para Fernandinho-Toure z City.

Sam Fabregas, zrobil cos jeszcze gorszego(dla kibicow Arsenalu) niz RVP, bo przeszedl do rywala ligowego, oraz do klubu z tego samego miasta. Poza tym Hiszpan sam powiedzial kiedys, ze jesli kiedys zalozy koszulke Chelsea, to kibice Arsenalu beda mieli prawo go zabic...

W sumie to witamy w XXI wieku tu juz tylko weterani jak np. Gerrard, przywiazanie do barw klubowych nie traktuja jako puste slowa.
» 12 czerwca 2014, 18:31 #70
N17: Sam Toure zjada cały wszechświat środkowych pomocników. Ale reszta zgadzam się z panem ;)
» 12 czerwca 2014, 18:38 #69
NewtonHeath1878: Koke deklarował bodajże w kwietniu, że zostanie. Można zmienić zdanie - co pokazał choćby Fabs - ale tak szybka zmiana decyzji jest wątpliwa. Zwłaszcza, że w międzyczasie awansowali do finału LM i minuta dzieliła ich od zwycięstwa oraz wygrali La Liga.
Bastian? Tego w ogóle nie traktuję poważnie. Toż to wychowanek Bayernu, ikona tego klubu. Poza tym Niemcy jak i Anglicy rzadko opuszczają swoje rejony. Zwłaszcza Bawarczycy.
Vidal to serce drużyny z Turynu. Mówi się wiele o tym, że Conte jest gotów sprzedać Pogbę, ale Vidala chce zachować. Sam Chilijczyk mówi, że jest szczęśliwy i chce powalczyć w LM z Juve, bo ostatnio im to nie wychodziło.
Kroos z tej listy jest najbardziej prawdopodobny. Duża konkurencja, a samemu Toniemu najwidoczniej tiki-taka nie odpowiada, ogranicza jego główny atut czyli pieprznięcie z dystansu w stylu Scholesa. Goetze i Thiago to są zawodnicy, którzy odpowiadają Guardioli. W środku z nimi zostaje jeszcze Martinez, Schweinsteiger i Lahm, którego Guardiola nazywa najinteligentniejszym zawodnikiem, z którym pracował.
Jednak należy sobie zadać pytanie czy sam LvG umieścił Kroosa na liście życzeń? Moyes z pewnością go chciał, natomiast jestem pewien, że Holender woli Strootmana. Pewnie gdyby Kevin nie miał kontuzji, już byłby naszym zawodnikiem.
» 12 czerwca 2014, 18:42 #68
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.06.2014 19:36

NewtonHeath1878, Koke slepy nie jest, chyba sam dobrze widzi, ze druzyna sie sypie, Costa na 99,9% juz w Chelsea, Courtois wraca z wypozyczenia do Chelsea, Tiago oraz Villa juz odeszli, Filipe Luis jest kuszony przez Chelsea, do tego Miranda prawdopodobnie trafi do nas badz Barcelony. Takie deklaracje, ze zawodnik chce zostac czytalem tez w przypadku Goetze(tez wychowanek jak Koke), a gdzie jest teraz chyba wiadomo.

Bastiana ogolnie tez uwazam za science fiction, jednak kto wie, moze osoba van Gaala przekonalaby Niemca do przyjscia do nas. Sam Szwajni byc moze chcialby przyjsc do nas po nowe wyzywania, w koncu w Bayernie jest juz w pelni spelniony, wygral wszystko co mogl.

Wiadomo, ze Juve chce zatrzymac Vidala, jednak jesli pojawilaby sie oferta w wysokosci 50-65 mln, to nie wierze, ze z gory by ja odrzucili, napewno by ja rozwazyli. Juz Moyes przygladal sie Chilijczykowi, do tego teraz van Gaal przyznal ze juz bedac w Bayernie chcial sciagnac Arturo , takze z naszej strony napewno jest jakies zainteresownie nim.

Ogolnie to w tych czasach nie ma co zbytnio wierzyc, w jakies deklaracje czy przywiazanie do barw, bo gdy przyjdzie konkretna, oficjalna ofera zdanie zawodnika moze sie nagle zmienic o 360 stopni. Wiadomo, jakis tam procent pilkarzy stanowia ci, dla ktorych wazniejsze sa barwy(glownie wychowankowie badz pilkarze z dlugim stazem w klubie np. Lampard) niz kasa, jednak tych wydaje sie, ze z kazdym kolejnym rokiem bedzie ubywac.
» 12 czerwca 2014, 19:32 #67
NewtonHeath1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.06.2014 19:41

Goetze to Bawarczyk.
Tak jak wspomniałem - sam te deklaracje olewam, bo są niewiele warte. I Koke prawdopodobnie też odejdzie, ale po prostu wątpię by to było w tym sezonie. Jak pisałeś - odeszło (odejdzie) już wielu zawodników, z pewnością więc będą chcieli zachować resztę. BVB też wykupują. Powolutku.
Przykład z Lampardem nietrafiony. Akurat Chelsea dawała mu dużo. Gerrard (mimo przeszłości i historii z CFC), Di Natale, Totti, De Rossi, Del Piero to dużo lepsze przykłady. Jak widać, Włosi mają klasę.
» 12 czerwca 2014, 19:38 #66
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.06.2014 19:56

Goetze to Bawarczyk, jednak wychowywal sie w akademii BVB. Z Lampardem to chodzilo mi o to, ze nie sadze, zeby teraz badz w poprzednim sezonie(bo juz wtedy mowilo sie, ze odejdzie) przeszedl do klubu z PL, tak samo Terry, oni naleza juz do pokolenia starej daty. Gerrard byl kuszony przez Real i naprawde szacun dla niego, ze nie poszedl droga Alonso czy Maszczerano, ktorzy opuscili tonacy okret, jakim wtedy byl Liverpool.
» 12 czerwca 2014, 19:52 #65
Domelo: My nie potrzebujemy wzmocnień, mamy Cleverleya....
» 12 czerwca 2014, 18:27 #64
YaMU: no cóż a my pewnie kupimy jakieś dziecko lub dziadka za 40 mln....
» 12 czerwca 2014, 18:24 #63
DelPiero: In Tom Cleverley we trust!
» 12 czerwca 2014, 18:24 #62
mikifiki: A co to ma wspólnego z MU? Paweł Brożek ostatnio przedłużył kontrakt z Wisłą a na Devilpage nikt o tym nie wspomniał. Dyskryminacja zawodników na portalu?
» 12 czerwca 2014, 18:23 #61
coruja: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.06.2014 18:30

Brożek dał jasno do zrozumienia, że interesuje go jedynie gra dla City... stąd brak newsa

Ale za to właśnie znalazłem, że interesujemy się Perezem z Benfiki
» 12 czerwca 2014, 18:28 #60
Arbruz: nikt oficjalnie nie potwierdził że złożyliśmy jakąkolwiek ofertę.
» 12 czerwca 2014, 18:30 #59
Domelo: hehe wg prasy to się interesujemy wszystkimi piłkarzami na świecie xD
» 12 czerwca 2014, 18:31 #58
yokowal89: matic fabregas
hazard oskar wilian
diego costa

to chyba znamy nowego majstra PL.
» 12 czerwca 2014, 18:22 #57
Arbruz: Autobusem wygrają lige? xD Co to to nie ^^
» 12 czerwca 2014, 18:30 #56
romario11: TAK CFC juz sie zbroi a my nie potrafimy Głupiego shawa z kalecznego Southampton wyciagnac !! Co to zawodnika to nie wydaje mi sie aby byl naszym wzmocnieniem bo to obronca a zaden z niego kreator gry

ZARZAD RUSZAC TYLKI Bo kolejne okienko przesypiamy !!
» 12 czerwca 2014, 18:08 #55
Arbruz: Nasze transfery mogą być dawno dopięte, tylko że Van Gaal mógł sobie nie życzyć ogłaszać ich przed jego dojściem do klubu...
» 12 czerwca 2014, 18:22 #54
Wieslaw262: If I ever wear Chelsea shirt, you have permission to kill me"
Jeśli kiedykolwiek noszę Chelsea koszula, masz pozwolenie na zabicie mnie "

-.-
» 12 czerwca 2014, 18:08 #53
PwnT: Źródło? No własnie....
» 12 czerwca 2014, 18:19 #52
mcis: wszystko wskazuje, ze powyzszy cytat jest falszywy, ale ten jest prawdziwy "jesli wracac do PL to tylko do A." tresc oficialnego wywiadu
» 12 czerwca 2014, 18:28 #51
NewtonHeath1878: "Jeśli kiedykolwiek noszę Chelsea koszula, masz pozwolenie na zabicie mnie" Hahahahah!
» 12 czerwca 2014, 18:31 #50
laskavvv: A skąd w ogóle wiadomo, że LvG chciał go sprowadzić? same plotki tylko i tysiące 'prawdziwych' list z nazwiskami z 'wiarygodnych źródeł w wiarygodnej prasie'. Moim zdaniem LvG nie chciał go to i Woodward nie miał roboty.
» 12 czerwca 2014, 18:06 #49
sisinho: A jest ktoś kogo LvG chce? Czy raczej czeka jak cena po MŚ podskoczy do 40-50 baniek za talenty?
» 12 czerwca 2014, 18:44 #48
18seba78: Mistrzostwa mogą działać w obie strony. Jedni zaliczą kapitalny turniej, przez co ich wartość wystrzeli w kosmos, a inni nie trafią z formą, zaliczą słaby turniej i nic nie zyskają, a być może i stracą na wartości. Nie ma co spinać pośladów, bo i tak nic na to nie poradzimy. Żaden van Gaal czy Woodward tu nie wejdzie, nie przeczyta tego komentarza i nie spełni naszych zachcianek transferowych.

Druga sprawa, jaką masz pewność, że nie ma transferów? LvG posłał Ci smsa, że leci w kulki i nikogo nie kupi? Może załatwił transfer po cichu, tylko go nie ogłasza, bo... póki co oficjalnie nie jest naszym menadżerem. Zaczekajmy cierpliwie do końca mistrzostw, wtedy wszystko ruszy do przodu. Jestem tego pewien
» 13 czerwca 2014, 01:47 #47
InSaneR: Hahaha a Kanonierzy się łudzili,że do nich dołączy...w sumie szkoda mi Arsenalu.
» 12 czerwca 2014, 18:04 #46
PwnT: Przecież Arsenal go nie chciał...
» 12 czerwca 2014, 18:19 #45
xAthizard: Fabregas, mogę Cię zastrzelić ? W oczach kibiców Arsenalu, napewno stracił szacunek.
» 12 czerwca 2014, 18:02 #44
lukaszek9000: Moyes dawał rok temu 45 i nie chciał, a chelsea 30...
» 12 czerwca 2014, 18:02 #43
Coentrao5: No i teraz trzeba za wszelką cenę sprowadzić do nas Toni Kroosa!!
» 12 czerwca 2014, 18:02 #42
RedForever: "If I ever wear Chelsea shirt, you have permission to kill me"
Fabregas, 2010 r. ;)
» 12 czerwca 2014, 18:02 #41
mcis: fake....
» 12 czerwca 2014, 18:28 #40
dev13: Zawsze twierdzilem ze transfery to pieta achillesowa United jeszcze jak byl Gill dyrektorem jakos to szlo ale teraz gdy rzadzi Ed to jest pomylka jedna wielka :(
» 12 czerwca 2014, 18:00 #39
zico32: Trzeba przyznać, że Mourinho potrafi szybko i za stosunkowo nie duże pieniądze kupić dobrych zawodników...jeszcze Diego Costa, Felipe Luis i są bardzo mocni...co do Fabregasa to przypomina mi się transfer Sneijdera do Interu, też wtedy go skreślono w Realu a Interze był najlepszą 10 na świecie, z Fabregasem może być podobnie...
» 12 czerwca 2014, 17:58 #38
RedForever: [link usunięty]

I co teraz...? ;)
» 12 czerwca 2014, 17:58 #37
lipskee: alez my jestesmy mali przy mozliwosciach Abramowicza i Mourinho. Tak to sie robi mundial sie jescze nie zaczal oraz okno a Chelsea juz ma Coste i Fabregasa. A my przypomnimy sobie 25 sierpnia i na rynku bedzie McCarthy z Evertonu za 38 mln albo Herrera za 52. Transfery w powaznych klubach to sa zalatwione i zaklepane przed tournee i zgrupowaniami. Juz u nas powinien byc Shaw, Kroos. Potrzebne nam glosne transfery aby pokazac innym, ze jeszcze istniejemy i bedziemy sie domagac teog co nasze.
» 12 czerwca 2014, 17:57 #36
lipskee: nasz szkolewniowiec to moze przez telefon powiedziec 10 nazwisk prezesom jakie go interesuja i mowi ze z 4 ma zostac sprowadzonych i jego to nie interesuje jak, to prezesi zalatwiaja transfery
» 12 czerwca 2014, 18:57 #35
RyanScholes: I prawidlowo :) nie chcial bym go widziec w druzynie MU
» 12 czerwca 2014, 17:56 #34
micsie03339: @ redaktorzy

Chyba sobie kpicie, już kolejny news typu"xxx przedłuż kontrakt z klubem xxx", "piłkarz xxx przechodzi do xxx".
Nigdy nie byłem przeciw newsom o plotkach transferowych nawet niedorzecznych, bo kto nie chce nie czyta,ale to co sie dzieje ostatnim czasy....mase newsów niedorzecznych niczym na wp, to do tego informacje o transferach innych klubów, rozumiem że United jest w sytuacji w której każdy jest z nami łączony, no ale trzeba odróżnić fikcje od rzeczywistości.
W obecnej sytuacji powinniście się ograniczyć do jakiś tygodniowych podsumować plotek + kilka oficjalnych, albo chociaż nieco bardziej prawdopodobnych,a nie informacje typu "Suarez do United" itd.
» 12 czerwca 2014, 17:50 #33
sisinho: Nie przesadzaj. Lubię się pośmiać z naszej polityki transferowej i patrzeć jak odlatują nam kolejni zawodnicy z wielkich list fanboyów.
» 12 czerwca 2014, 17:52 #32
Jerry1: Jak zwykle - Woodward nagadał się o busy summer etc, gadał i gadał od listopada,
Mou nic nie mówił, a zrobił już interes życia sprzedając Luiza za grubą kasę, kupił Fabregasa i Costę też (sam piłkarz potwierdził że tylko Chelsea go interesuje). Czyli Chelsea już ma skład na nowy sezon.

A my? Mamy Ci pę Wooda
» 12 czerwca 2014, 17:49 #31
Arbruz: hm... mamy jeszcze zajebistego trenera i 4 miesiące na transfery! ;)
» 12 czerwca 2014, 18:22 #30
sisinho: @Arbruz

Słyszałem juz to rok temu :)
» 12 czerwca 2014, 18:42 #29
Arbruz: Hmm... Coś się jednak zmieniło ^^ Mamy trenera który wie co to piłka nożna i na pewno coś z tym środkiem zrobi, tylko kibice chcą transfery na już bo inaczej ból dupci.
» 12 czerwca 2014, 20:10 #28
sisinho: @Abruz

Tylko ze inni nie czekają i juz kupują. Może się okazać że nie będzie kogo kupić. No i wielu też tak myślało rok temu.
» 14 czerwca 2014, 18:10 #27
Cleverli: Widać, że Chelsea się zbroi. Kupili już Fabregasa, niedługo oficjalnie mają potwierdzić transfer Diego Costy. Po przyjściu Mourinho Chelsea zaczęła grać lepiej, strach pomyśleć co będzie w przyszłym sezonie. Obiektywnie patrząc oni są faworytami do wygrania ligi w przyszłym sezonie, w LM tez zajdą bardzo daleko, mogą nawet wygrać te rozgrywki. A my? módlmy się o jakiekolwiek transfery i wierzymy w 5 miejsce.
» 12 czerwca 2014, 17:49 #26
Arbruz: Srasz?
» 12 czerwca 2014, 18:06 #25
HubsS1: Cleverli jak zwykle się z Tobą zgadzam. Dodam jeszcze, że Chelsea starają się o Luiza, więc nam pozostają same resztki, jednak musimy ich ściągnąć mimo wszystko jeśli mamy walczyć o piąte miejsce, które da nam Ligę Europejską. Trzymajmy kciuki za geniusz taktyczny LvG, bo tylko od jego trenerskich umiejętności możemy być w czołówce w Premier League!!
» 12 czerwca 2014, 19:19 #24
21Champions: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.06.2014 17:47

chyba nie ludziliscie sie, ze przyjdzie do Manchester United ?!jesli tak to przypomne wam toporazkolejny! ZADEN zawodnik typu Cesc badz Kroos nie przyjdo, poniewaz nie ma LM!!
LM jest bardzo wazna dla takich graczy!

wiec przestancie sie ludzic ze LvG sciagnie klasowego zawodnika
» 12 czerwca 2014, 17:47 #23
ferdas: przykro mi kolego ale bredzisz ...
» 12 czerwca 2014, 19:37 #22
21Champions: przypomne Ci to jak zamknie sie okienko transferowe :)
» 12 czerwca 2014, 21:47 #21
mycka86: W życiu nie podejrzewałem, że odejdzie z Barcy i że go puszczą za jakiekolwiek pieniądze. Idiotycznie postępują. Dali odejść Thiago, a teraz Febsowi. Za rok pewnie karierę zakończy Xavi i zostaną bez środka pola.

Jeśli już odszedł, to wybór Chelsea nie powinien dziwić. W Londynie ponoć jest jego rodzina.
» 12 czerwca 2014, 17:46 #20
sisinho: Nie powinien dziwić? Wychowanek Arsenalu (według zasad), oddany i "wierny" kapitan a teraz przechodzi do jednego z największych rywali?
» 12 czerwca 2014, 17:48 #19
18seba78: Chłopie, my gramy od ponad 5 lat bez środka pola i żyjemy ;)
A tak na poważnie, przecież ściągnęli Rakiticia w miejsce Fabsa, więc nie mają aż takiej dziury. Znając życie i tak jeszcze sprowadzą przynajmniej 1 piłkarza do środka pola i może wyciągną kogoś z rezerw
» 13 czerwca 2014, 01:12 #18
dabro90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.06.2014 17:46

"If I ever wear a Chelsea shirt, you have permission to kill me." - Cesc FĂ bregas (2010).
Nie potrzeba nam tu takich ludzi ;) (w sumie, to moze być fake cytat, staram sie znalezc zrodlo :)
» 12 czerwca 2014, 17:44 #17
mcis: fake.....
» 12 czerwca 2014, 18:30 #16
0ptimus: Jasne, bo uwierzę, że van Gaal go chciał. On bardziej forsuje zawodników Bayernu i tego typu graczy. Żadna strata, ale to też znak, że United musi być bardziej zdecydowane na rynku transferowym, aby nie skończyło się tak jak rok temu. Gill potrafił się nie spieszyć i wcale nie tracił wówczas czasu.
» 12 czerwca 2014, 17:44 #15
sisinho: @Optimus

Tylko że zawodnicy Bayernu nie kwapią się do przejścia do nas.
» 12 czerwca 2014, 17:47 #14
RafixBlue: Lol ale głupota lol do defensywnie grającej Cwelsi poszedł lol
» 12 czerwca 2014, 17:43 #13
bambosz15: I bardzo dobrze ja go nie widziałem z Diabełkiem na piersi . Wolę żeby nasze szeregi zasilił ktoś młodszy i bardziej perspektywiczny niż 27 latek .
» 12 czerwca 2014, 17:42 #12
Jerry1: Tak, 30 letni Miranda albo 29 Świniak z Bawarii. Dziękuję bardzo.
» 12 czerwca 2014, 17:52 #11
DelPiero: albo 30letni Snejder :D
» 12 czerwca 2014, 18:23 #10
bambosz15: ano taki że 27 letni Fabregas moim skromnym zdaniem ma już za sobą najlepszy okres , ale to jest moje zdanie. A po za tym ja widziałbym bardziej u nas takiego zawodnika Will Hughes. Chłopak ma 19 lat a gra na poziomie 24-25 latka no i jest Anglikiem. A po za tym nie ujmując Hiszpanowi, ale jego styl nie pasowałby do naszej ekipy. Trzeba odmłodzić troszkę tą drużynę a nie sprowadzać zawodników na 2-3 sezony.
» 12 czerwca 2014, 18:31 #9
djgodzilla: nie myślałem, że wybierze Cwelsi, prędzej spodziewałbym sie, że zostanie w Barcelonie lub wróci do Arsenalu
» 12 czerwca 2014, 17:41 #8
TraN: Nie mówię, że powinien był wybrać MU, ale odchodząc do Chelsea zachował się trochę jak przyrząd używany do mycia podłóg.
» 12 czerwca 2014, 17:41 #7
skoda037: myślisz, że tak się zachowuje mop?
» 12 czerwca 2014, 17:58 #6
seler25: szmata?
» 12 czerwca 2014, 19:41 #5
coruja: zapowiada się "over 100" komentarzy z lamentem
» 12 czerwca 2014, 17:40 #4
grzeho16: Czyli że co? Teraz możemy go zabić?
» 12 czerwca 2014, 17:38 #3
sisinho: Hehe no w końcu jakiś sukces United. Odpuścili Fabsa i Krossa by dać pograć Tomowi :D
» 12 czerwca 2014, 17:38 #2
oscarosa: i krzyż na drogę
» 12 czerwca 2014, 17:38 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.