Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Luke Shaw wyraził chęć dołączenia do United

» 9 czerwca 2014, 10:33 - Autor: JRI - źródło: BBC
Angielski obrońca Luke Shaw w ostatni dzień sezonu Premier League przekazał swojemu klubowi, że chce przejść do Manchesteru United.
Luke Shaw wyraził chęć dołączenia do United
» Luke Shaw poprosił o transfer do Manchesteru United
18-latek rozmawiał z działaczami Świętych w hotelu, po meczu ostatniej kolejki angielskiej ekstraklasy, która miała miejsce 11 maja. Wówczas na St Mary's Stadium, Czerwone Diabły zremisowały 1:1.

Włodarze Manchesteru United złożyli już ofertę za lewego obrońcę opiewającą na 27 milionów funtów.

Southampton oznajmia, że nie sprzeda żadnego ze swoich zawodników, dopóki nie ogłoszą nowego menedżera.

Drużynę Świętych opuścił już Rickie Lambert, a kapitan zespołu, Adam Lallana jest stale kuszony przez ekipę z Anfield Road.

Nowym szkoleniowcem ekipy z St Mary's Stadium najprawdopodobniej zostanie Ronald Koeman, po tym jak w maju bieżącego roku, Mauricio Pochettino zamienił swój klub na stołeczny Tottenham.

Pomimo niejasnej sytuacji w klubie, Luke Shaw jasno wyraził swoje intencje.

Młody obrońca poprosił, by sprawę jego przyszłości załatwiono jak najszybciej to możliwe, ponieważ selekcjoner reprezentacji Anglii, Roy Hodgson, poprosił by wszystkie formalności związane z transferami sfinalizować przed Mistrzostwami Świata w Brazylii, które rozpoczynają się 12 czerwca.

Mimo całej sytuacji, Southampton sprzeda swojego podopiecznego tylko w odpowiednich warunkach.


TAGI


« Poprzedni news
Fellaini może odejść za 15 milionów funtów
Następny news »
Young: Mam jeden czy dwa przedmeczowe rytuały

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (53)


TinyScouser: Ładna tygodniówka. Tylko Rooney i RvP będą zarabiać więcej.
» 10 czerwca 2014, 12:25 #28
dlabigt23: Denerwuje mnie to ze potrzebujemy kogos na srodek pomocy bo nie wyobrazam sobie gry z Cleverleyem Fellainim albo Carrickiem ( chociaz ten jeszcze ujdzie i nie trzeba go sprzedawac moze byc zmiennikiem ) to jest formacja ktora potrzebujemy a my nie staramy sie o zadnym zawodnikow na ta pozycje Kroosa niby odrzucili bo Moyes go chcial a LVG nie chce . Tak samo z Fabregasem , zeby nie bylo tak ze bedzie za pozno i znowu bedziemy w czarnej dupie i powykupuja nam zawodnikow ktorych tak naprawde manchester potrzebuje . O obroncach tez nic nie slychac tylko tyle ze Hummels jest niby blisko i najwiecej sie o tym wzmocnieniu slyszy ale to sa narazie pogloski i cos mi sie wydaje ze nawet jego nam sprzatna sprzed nosa . Nasz zarzad strasznie jest skąpy na transfery mimo tego ze nawet potrzebna jest przebudowa bo nie zaliczylismy nawet sie do top 4 .
» 10 czerwca 2014, 07:30 #27
EricKing: to media wymyśliły, że LVG nie chce Krossa, bo poszła ploteczka o Fabregasie.
» 10 czerwca 2014, 10:12 #26
Klimaa: Shaw do nas dołączy, kwestia czasu.
» 10 czerwca 2014, 00:17 #25
Janks7: No i jakie efekty widać? Luke Shaw wyraził chęć dołączenia do Manchesteru United miesiąc temu, a Manchester United (Ed Woodward) zastanawia się czy dołożyć kilka mln których żądają Święci czy nie...
Żałosna sprawa z taką polityką i tak fart, że Chelsea sobie go odpuściła i kupiła Filipe Luisa bo tak to byśmy mogli już o Shawie zapomnieć.
» 9 czerwca 2014, 21:22 #24
DevilFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.06.2014 20:21

Powinni powalczyć o Bernarda z Shakhtara ciekawy gracz.
» 9 czerwca 2014, 20:21 #23
HuiSton: Dokładnie, musimy szybciej walczyć o takich graczy, szczególnie tych z ukrainy, Dynamo i Szachtar mają dobrych skautów. Nie można pozwolić aby City wzięło nam takiego kolejnego Williana czy Fernandinho.
» 9 czerwca 2014, 20:59 #22
trikos: Bernard/Douglas Costa obaj Shakhtar Donieck
» 10 czerwca 2014, 08:40 #21
jaratkow: HuiSton: a jak nam jeszcze Wawrzyniaka wyciągną...
» 10 czerwca 2014, 09:33 #20
EricKing: Reus nigdy nie miał być w United. Tak na marginesie. To były "życzenia" kibiców. Wiesz, że do końca okna jeszcze 3 miesiące i po drodze mistrzostwa świata, gdzie mogą objawić się kolejni ciekawi zawodnicy? Na razie z resztą mało który klub potwierdził oficjalnie transfery, a jedynie media przewidują coś.
» 9 czerwca 2014, 19:14 #19
EricKing: w Anglii okienko jest od dzisiaj otwarte, więc Shaw teoretycznie mógł by się przenieść już teraz. A skoro ma być dopięte przed mistrzostwami, to na dniach powinno być info.
» 9 czerwca 2014, 19:39 #18
qwas333: Ja sie w sumie ciesze że Szczaw do nas przyjdzie. O ile przyjdzie , bo ja gdzieś słyszałem że Legia złożyła ofertę. Że przebili Manchester i dali 30 milionów(w sumie to nie wiem jaka waluta). W każdym razie ja niczego tutaj bym nie był pewien. I ja wam też radzę żebyście nie byli tacy pewni. To że BBC sie wypowiedziało, a nie jak zawsze Daily Mail ,to nic jeszcze nie znaczy. A poza tym kto by wieżył telewizji Realu. Znaczy w sumie można wierzyć jak ktoś chce.Ale ja tam nie wiem czy mam wierzyć.
» 9 czerwca 2014, 18:47 #17
grandes: Sanchez.... jak dla mnie to trochę lepszy Young ale ligi hiszpańskiej na co dzień nie śledzę wiec mogę się mylić.
» 9 czerwca 2014, 17:46 #16
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.06.2014 19:45

Sanchez jest swietny, co pokazuje chociazby w reprezenatacji. Przy odpiewiedniej dla niego formacji,strategii, moglby byc u nas kozakiem, obecny styl Barsy po prostu mu nie odpowiada. Poza tym w tym sezonie mial lepsze staty niz wszyscy nasi pomocnicy i skrzydlowi razem wzieci, 19 bramek 12 asyst w samej lidze. Ogolnie to Chilijczyk wysoka forme utrzymuje juz od konca sezonu 12/13.
» 9 czerwca 2014, 19:40 #15
MU1212: teraz czekać na oficjalne potwierdzenie
» 9 czerwca 2014, 13:25 #14
Diabelred: Spodziewalem, sie zobaczyc jakas wypowiedz Shawa, a tu tylko jakies domysly, choc wiadomo BBC, to bardziej rzetelne zrodlo niz The Sun czy inne Daily Mail.
» 9 czerwca 2014, 12:07 #13
EricKing: rzetelne czy nie Shaw do Chelsea nie przejdzie, bo chca Luisa. W tej sytuacji stajemy się dla niego atrakcyjną opcją - zdecydowanie bardziej niż pozostanie w aktualnym klubie. Nikt inny z kolei nie wyłoży blisko 30 milionów za 18 letniego anglika z wyjątkiem City, Chelsea i... nas. ;)
» 9 czerwca 2014, 12:10 #12
EricKing: Chelsea chce Luisa więc i tak my jesteśmy dla niego najlepszym wyborem ;) Tak czy siak nie ma co marzyć o wielkich nazwiskach, tylko brać zawodników jak Shaw - dobrych, ale jeszcze nie oszlifowanych do końca.

Clasie (feyonord), Grenier (Lyon), Herrera (Athletic), McCarthy (everton), Rodwell (City... ale skoro nie gra? :>) Illaramendi (Real, ale sytuacja jak z Rodwellem).

To takie w miarę realne propozycje - nie żadne Krossy, Vidale, Pogby, bo na to szans nie mamy bez LM. Pierwszych 4 z tej listy myślę, że było by w stanie do nas przejść - nie grają w jakiś super klubach i są na tyle młodzi, że w pucharach się jeszcze nagrają ;) Grenier nie zagra i tak w tym sezonie, Classie i Herrera zaczynają od eliminacji LM, a McCarthy od LE.
» 9 czerwca 2014, 11:55 #11
PDF: Nie zgadzam się w zasadzie z niczym ... no poza tym, że Eric to King :-)

McCarthy - to mnie najbardziej zdziwiło ... Clev może tak grać, choć wcale nie uważam, że to spoko rozwiązanie.

Po raz kolejny powtórzę ... wielcy gracze będą chcieli grać dla MU, bo to MU, bo ma LVG, a do tego zapłaci kawał pieniądza tygodniówki. Jeden sezon poniżej oczekiwań i brak LM nie zmienią tego. Piłkarze grają dla trofeów ... wiadomo, hehe, ale piłka nożna to ich zawód i grają też dla pieniędzy, a w MU będzie płacone :-)

Chcemy wracać na top, nie możemy brać ogórków, których nikt nie chce.

Shaw będzie strzałem w 10 ... mam nadzieję, że do nas przejdzie. Pozostałe pozycje zobaczymy, ale LVG raczej nie spojrzy nawet na McCarthy'ego ... i dobrze.
» 9 czerwca 2014, 12:39 #10
EricKing: mając do wyboru nas, chelsea, barcelone, city, real, psg, bayern niestety jesteśmy ostatnim wyborem dla tych z największymi nazwiskami i nic tego nie zmieni - ani LVG, ani to że jesteśmy MU. Za to dla młodych zdolnych jesteśmy pierwszym, bo chcemy odbudować zespół i mamy luki na każdej pozycji poza napastnikiem.

Z resztą Dla największych zwykle nie jesteśmy i tak pierwszym wyborem. Przykłady? Hazard. Był u nas jedną nogą, a skończył w chelsea. W zasadzie prawie wszystko co sobie upatrzymy zgarniają niebiescy (albo Ci zza miedzy, albo z londynu). Teraz podobnie będzie z Fabregasem znając życie ;)
» 9 czerwca 2014, 12:53 #9
PDF: No cóż, wciąż się nie zgadzam. RVP też mógł iść do City i Chelsea ... ale przyszedł po miskę i teraz ją ma.

Dlaczego nie koniecznie gracze wybiorą City i Chelsea zamiast MU?

Chelsea to Mou i specyficzna taktyka. Mata tam nie pasował ... powoli Hazard zaczyna być zbędny. Jak Fabregas (którego nie chcę w MU) tam przejdzie będą zdziwiony.

City ... tam jest kasa ale i bardzo mocny skład. Prospect się tam nie przebije, a zawodnicy chcą iść gdzieś gdzie będą grać.

Tu pojawia się MU. Taki Kroos miałby z miejsca pierwszy skład i sądzę, że piłkarze zdają sobie z tego sprawę, że w MU zarobią ale i będą grać, a jak zrobią to dobrze to lada moment mogą zostać legendami, odbudować klub itd.

Poza tym mówimy o LM i jej braku ... T. Kroos już wygrał LM, chętnie pewnie zarobi kilka groszy, zdobędzie coś w Anglii i zmieni otoczenie. Wielu zawodników, o których rzekomo się staramy podejdzie podobnie ... MU jest wciąż atrakcyjny. Na pewno nie musimy patrzeć w stronę graczy takich jak McCarthy, którego cenię ale uważam, że jest za słaby dla MU.
» 9 czerwca 2014, 13:12 #8
BarenS: jeden glowny atut przemawiajacy za MU przy wielu czolowych nazwiskach = pierwszy sklad. Takie Chelsea czy City a juz na bank Real przy skladzie zlozonym z samych gwizdek nie zagwarantuje tego. A u nas dochodzi jeszcze wysoka tygodniowka ;)
» 9 czerwca 2014, 13:30 #7
EricKing: RVP przeszedł do nas z powodu fergusona i trofeów ;) Teraz nie ma ani jednego, ani drugiego ;) A pensje dostał taką jak w Chelsea czy City.

Kross może przejdzie, a może nie? Gdyby przeszedł to był bym zadowolony. Bardziej wolał bym Clasie tak czy siak (a najlepiej jednego i drugiego) bo już grał z Robinem, pod okiem LVG i rozumie jego podejście i taktykę. Grenier był by fajną opcją - 7 bramek i 8 asyst w tym sezonie to w przypadku naszych środkowych deklasacja - chociaż on bardziej gra do przodu. Nie ma też co za bardzo wydziwiać, bo być może Rooney skończy grając na środku - jakoś "dzisiejszy" Roo średnio widzi mi się na skrzydle ;P


Na obronę fajnie by było, gdyby przyszedł jakiś perspektywiczny środkowy (Mangala od biedy może być, bo i tak nikogo lepszego nie damy rady). Przydał by się też zmiennik dla szklanego Rafaela i tak z jeden skrzydłowy (i tu po raz kolejny - albo zawodnik który za mało gra w mocnym klubie, albo taki który gra w słabszym klubie., bo DiMaria grając w Realu do nas nie przyjdzie). Ciekawe czy Mou będzie chciał się pozbyć Hazarda, bo pasowałby u nas jak ulał.
» 9 czerwca 2014, 13:35 #6
EricKing: @barens

Ale te gwiazdy, skoro już takimi są, to zwykle nie mają problemu na przebicie się do pierwszego składu jakiegokolwiek zespołu. Czy Bale miał problem się przebić? Bo jak dla mnie wygryzł DiMarię ze skrzydła, a ten wylądował na środku. Fernandinho też nie miał problemu żeby grać w wyjściowym składzie. Pogba gdzie nie przejdzie też będzie w wyjściowej 11.

Na topowych graczy szans nie mamy, bo tacy znają swoją wartość i wiedzą, że poradzą sobie wszędzie. Ale mamy szanse na bardzo dobrych jak Kross któzy nie mają pewnego miejsca w swoich klubach.
» 9 czerwca 2014, 13:43 #5
PDF: Prawdopodobnie nie rozumiemy się w kwestii czołowych graczy. Dla mnie Kroos hehe jest w top 5, a może top 3 na swojej pozycji. To jest najwyższa półka ... ciężko stwierdzić czy gra czy nie, bo w Bayernie mają co najmniej 20 kozaków do grania i rotacja jest czymś normalnym.

Jeśli czołowi gracze to Messi, Ronaldo, Bale, Zlatan, to zgadzam się ... oni do nas nie przejdą.

Ale nie sądzę, że realną perspektywą gry w MU pogardzą zawodnicy tacy jak Kroos, Shaw, Mangala, Hummels, Strootman, Reus, Muller ... dla mnie to są topowi piłkarze i sądzę, że żaden z nich nie przejdzie obojętnie obok oferty z MU o ile taka będzie.
» 9 czerwca 2014, 14:00 #4
EricKing: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.06.2014 14:16

Shaw topowy w żadnym wypadku nie jest ;) To jest młody i bardzo perspektywiczny gracz, który jak na swój wiek gra świetnie. Od krossa ma środku znajdzie się co najmniej 10 lepszych na jego pozycji. Toure, vidal, iniesta, modric, lham, de rossi, pirlo, schweinsteiger i jeszcze może ktoś jak by się lepiej zastanowić. Nie jest to gracz topowy, ale na tle tych co wymieniłem jak widać dość MŁODY, więc w perspektywie czasu może być od nich nawet lepszy.

Hummels jak dostanie oferte z barcy to naszą zignoruje - zainteresuje się nią dopiero jeżeli inne kluby nie złożą ofert. Reus jest topowy, ale na przejście do nas w tym sezonie szanse są nikłe (jak w przypadku każdego gracza BVB). A strootman będzie topowy, ale za rok, jak odbuduje formę po kontuzji.
» 9 czerwca 2014, 14:15 #3
bartoszskuza: Shaw szacunek! Dobrze wybral. Wie,że wrócimy na szczyt.
» 9 czerwca 2014, 11:19 #2
laskavvv: to mam nadzieję, że w tym tyg będzie innfo o podpisaniu kontraktu :)
» 9 czerwca 2014, 10:49 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.