Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Man Utd - Sunderland: Czarne Koty pokazały pazur

» 3 maja 2014, 17:52 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United przegrał z Sunderlandem 0:1 w ramach 37. kolejki Premier League. Czerwone Diabły nie wykorzystały więc potknięcia Tottenhamu, który doznał porażki z West Hamem United. Jedynego gola na Old Trafford zdobył jeszcze w pierwszej połowie Sebastian Larsson.
Man Utd - Sunderland: Czarne Koty pokazały pazur
» Manchester United przegrał z Sunderlandem 0:1 w ramach 37. kolejki Premier League. Czerwone Diabły nie wykorzystały więc potknięcia Tottenhamu, który doznał porażki z West Hamem United. Jedynego gola na Old Trafford zdobył jeszcze w pierwszej połowie Sebastian Larsson. Dla Ryana Giggsa to pierwsza porażka w roli tymczasowego menadżera United.
Oceń zawodników:
David de Gea
Phil Jones
Rio Ferdinand
Patrice Evra
Nemanja Vidić
Nani
Michael Carrick
Darren Fletcher
Ashley Young
Juan Mata
Javier Hernández
Adnan Januzaj
Danny Welbeck
Robin van Persie

Oddano 169 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Zgodnie z przewidywaniami Ryan Giggs, w porównaniu do meczu z Norwich, dokonał kilku zmian w wyjściowym składzie Manchesteru United. Walijczyk nie wymienił jedynie nikogo z formacji defensywnej Czerwonych Diabłów. Szanse gry od pierwszych minut dostali m.in. Nani. Juan Mata i Ashley Young.

Piłkarze Manchesteru United spotkanie rozpoczęli bardzo dobrze. Gospodarze często gościli pod polem karnym Czarnych Kotów, choć nie przekładało się to na strzały na bramkę Vito Mannone.

Włoskiego bramkarza po raz pierwszy postraszył dopiero w 20. minucie Nani. Piłka po potężnym strzale Portugalczyka zza pola karnego poszybowała jednak tuż nad poprzeczką bramki Sunderlandu.

Chwilę później znów było groźnie w szesnastce Sunderlandu. Po dośrodkowaniu Ashleya Younga z rzutu rożnego do piłki dopadli Patrice Evra i Nemanja Vidić. Francuz zdołał oddać strzał na bramkę Mannone, ale ten pewnie interweniował.

Kiedy wydawało się, że gol dla Manchesteru United jest tylko kwestią czasu, do ataków ruszył Sunderland. W 30. minucie goście przeprowadzili jedną z nielicznych akcji, która od razu zakończyła się bramką. Connor Wickham długo holował piłkę na prawym skrzydle boiska, przy biernej postawie Darrena Fletchera, posłał ją na jedenasty metr pola karnego, a tam wbiegający w szesnastkę Sebastian Larsson ładnym strzałem z woleja pokonał Davida de Geę.

Stracona bramka wyraźnie rozzłościła piłkarzy Manchesteru United. Szaleńczych ataków na połowie Sunderlandu natomiast nie było. Niezły strzał tuż przed końcem pierwszej połowy oddał Juan Mata. Uderzenie Hiszpana zza pola karnego obronił Mannone.

Po zmianie stron mistrzowie Anglii zabrali się do pracy. Manchester United bliski wyrównania był w 50. minucie spotkania. Ładną akcję przeprowadzili Nani z Evrą, Francuz dograł następnie piłkę wzdłuż linii bramkowej, ale z dogodnej pozycji piłki do siatki nie posłał Hernandez. Chwilę później groźnie w kierunku bramki uderzył Nemanja Vidić.

W 51. minucie Ryan Giggs dokonał pierwszej zmiany: Naniego zastąpił Adnan Januzaj. Belg swoją szansę miał już kilka minut po wejściu na boisku, lecz jego strzał z bliskiej odległości zablokował jeden z obrońców Sunderlandu.

W kolejnych minutach trwał napór Manchesteru United na bramkę Czarnych Kotów. Zawodnicy Gusa Poyeta zostali zamknięci w okolicach własnego pola karnego i raz za razem odpierali ataki Czerwonych Diabłów. W 62. minucie bliski wepchnięcia piłki do bramki był Vidić. Kilka minut później Ryan Giggs przeprowadził podwójną zmianę w miejsce Juana Maty i Ashleya Younga pojawili się Danny Welbeck i Robin van Persie.

W 72. minucie Sunderland był bliski powtórzenia bramkowej akcji z pierwszej części meczu. Czarne Koty znów uśpiły czujność gospodarzy, spod linii końcowej piłkę na jedenasty metr wyłożył Jozy Altidore, dopadł do niej Emanuele Giaccherini, lecz trafił futbolówką w słupek.

Chwilę później akcja przeniosła się na drugą stronę boiska. Tym razem w pole karne dośrodkował Phil Jones, pięć metrów od bramki do piłki dopadł Robin van Persie, niestety uderzył tuż obok bliższego słupka.

W 81. minucie powinna paść wyrównująca bramka Manchesteru United. Evra świetnie wyłożył piłkę Hernandezowi w polu karnym, Chicharito miał mnóstwo miejsca i czasu na oddanie celnego uderzenia, zamiast tego posłał piłkę nad poprzeczką.

Trzy minuty później bliski rozwiania nadziei Manchesteru United był Fabio Borini. Szybka akcja Sunderlandu pozwoliła Włochowi znaleźć się w dobrej sytuacji w polu karnym, napastnik Czarnych Kotów uderzył piłkę z lewej nogi, ale trafił tylko w poprzeczkę.

Czerwone Diabły do końcowego gwizdka Howarda Webba nie stworzyły już sobie dogodnej sytuacji podbramkowej i musiały zejść z boiska pokonane.

Manchester United - Sunderland 0:1 (0:1)
Bramka: Sebastian Larsson 30'

Manchester United: De Gea, Jones, Ferdinand, Vidic, Evra, Nani (Januzaj 52'), Carrick, Fletcher, Young (Welbeck 66'), Mata (Van Persie 66'), Hernandez

Sunderland: Mannone, Vergini, Alonso, Brown, O'Shea, Cattermole, Larsson (Bridcutt 74'), Colback, Johnson (Giaccherini 57'), Borini, Wickham (Altidore 64')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Sunderland
Następny news »
Oceny pomeczowe: Manchester United - Sunderland

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (307)


NexaT: Już nikt nie chce Giggsa na stałego trenera? Dlaczego?! Przecież rozwaliliśmy Norwich 4:0!

Beka dożywotnio z niektórych. Jeszcze dwa tygodnie temu większość komentarzy skandowała, żeby zostawić Giggsa, a teraz zero. Null.
» 6 maja 2014, 13:02 #151
lukaszek9000: bez wywalenia valencii younga evry ferdinanda cleverleya nic nie ugramy
» 5 maja 2014, 18:29 #150
DevilFan: Całe szczęście że Giggs nie pozostanie managerem na stałe bo trzymanie Ferdinanda jest kaplicą na kolejny sezon.
» 5 maja 2014, 16:29 #149
RobvanKlu5i: Jutro ostatni mecz Vidicia na Old Trafford.....


Zresztą mam nadzieję, że jutro co najmniej 5 zawodników po raz ostatni pojawi się w barwach MU na Old Trafford o ile wejdą do 18 meczowej. (Cleverley, Young, Evra, Ferdinand, Valencia)
» 5 maja 2014, 15:37 #148
lukaszek9000: no jest w formie ale tylko w ofensywie chyba
» 5 maja 2014, 18:26 #147
Cinz: Środek pola jest drewniany, nie ma ciągu na bramke, Carrick i Fletcher najlepsza formę juz dawno zgubili. Najbardziej przez drugią linie boiska gra United jest nijaka, potrzeba dobrych łączników w to miejsce.
» 5 maja 2014, 12:15 #146
HubsS1: Ty na serio wierzysz w coś takiego...
» 5 maja 2014, 17:34 #145
HubsS1: Przy składzie wymieniłeś chyba w podstawowej 11-stce 10 zawodników, ktoś miał być obok Fabregasa. Zgodzę się z tym co napisałeś, jednak do wzmocnienia jest również środek obrony. Evans i Smalling w tym sezonie słabo, pewniakiem okazuje się tylko i wyłącznie Jones, jednak on też miewa słabsze dni.
» 5 maja 2014, 17:39 #144
Kopec91: A więc...widzę, że przedawkowałeś fma/fifę... Powiedz mi kilka rzeczy :
1. Wierzysz, że przejdą do nas zawodnicy z klubów, które będą walczyć o zwycięstwo w LM (Cavani, Kroos, Muller itp.)
2. Uważasz, że wymiana połowy składu to taki świetny pomysł?
3. Myślisz, że te 200m to fakt? :P
» 4 maja 2014, 16:22 #143
Ghostpl: Maja byc zmiany tak no to benda !! co ty bys zrobil wprowadzil 2-3 nowych graczy i dalej takimi gral musimy wymienic sklad i to dosc mocno a nie po 1 graczu na sezon ...
» 5 maja 2014, 16:36 #142
Kopec91: We'll see on Tuesday :P
» 4 maja 2014, 16:22 #141
krysbe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2014 14:03

Potrzebna jest totalna rewolucja w sztabie jak i wśród piłkarzy. Nie ma się co oszukiwać, od dłuższego czasu się to zapowiadało, gra coraz bardziej się nie kleiła, nasze "grajki" się postarzały, inni natomiast się nie rozwinęli i nie spełnili oczekiwań fanów jak i sztabu. Nowy trener powinien tutaj nieźle namieszać. Moim takim osobistym marzeniem jest aby nasz skład w nowym sezonie wyglądał następująco: De Gea, Rafael, Garay, Evans, Shaw/Coentrao, Javi Martinez, Kroos, Reus/Nani, Kagawa, Mata, ?.
» 4 maja 2014, 13:52 #140
krysbe: Owszem, szczególnie zależy mi aby środek pomocy składał się z Martineza który mniej gra w Bayernie i Kroosie którego nazwisko często się przewija z przeprowadzką do nas
» 4 maja 2014, 14:31 #139
Lynryx: Kolejne konto Cleverliego/klocucha/Irrationa?

Byle tylko LVG nie robił rewolucji czysto holenderskiej, to będzie dobrze, bo rzeczywiście, on lubi wprowadzać młodych zawodników, na czym, jak sądzę, w dłuższej perspektywie tylko skorzystamy. Moyes przebąkiwał o transferach, Giggs zapewnia, że takie mogą być, ale prawdziwą rewolucję w składzie, wietrzenie szatni może zapewnić nam chyba tylko Louis Van Hall. Nawet jego nazwisko, gdyby zmienić samogłoskę na inną pasuje do tego, co może czekać niektórych spośród prawdziwych partaczy tego klubu.
» 4 maja 2014, 17:47 #138
Cinz: Grali jak za czasów Moyesa, jakościowo daje najniższą ocene, nikt z zawodników się nie wyróżnił.
Glory!
» 4 maja 2014, 13:23 #137
Manuel11: Czas pokaze jak United beda w stanie zareagowac po tej katastrofie o nazwie Sezon 2013/14. Tak naprawde oni tego sezonu nie rozgrywali oni przeszli obok niego cichutko bez echa jedyne co obijało sie o uszy to kolejne niechlubne rekordy bite jeden za drugim no i moze pojedyncze wyskoki np dwumecz z Bayernem. Naprawde szkoda ale moze jednak zmiana trenera po tak dlugim czasie musiała kosztowac moze kilka małych bledow w przygotowaniu ustawieniu i wyborze stworzylo naprawde wielki problem. Bez wzgledu na straty poniesione w tej kampanii (brak awansu do pucharow) United To zawsze United. Lato i kolejny sezon zapowiada sie bardzo ciekawie.
» 4 maja 2014, 13:22 #136
Sandor: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2014 13:04

ja bym postawił na Roya Keane przynajmniej po takim meczu jak ten z Sanderlandem każdy piłkarz MU dostał by w ryj! acha jeszcze jedno Giggs to świetny skrzydłowy najlepszy w historii ale na trenera brakuje mu tego czegoś nawet te jego decyzje co do składu wstawia kolesi, pozatym brakuje mu charyzmy odwagi widać ze umie przegrywać, ciekawy jestem co Giggs powiedział im w szatni po tym meczu pewnie nikt nawet nie zadrżał gdy on w przerwie przemawiał ( pewnie nic nie mówił bo nie miał nic do powiedzenia) rozumiecie o czym mówię ??
Van Gall - czy on się nadaje? tego nie wiem wydaje mi się że nie, czy on będzie miał na tyle ikry w sobie żeby stworzyć zespół walczący o mistrzostwo oby Tak ! ale wydaje mi się że on jest za stary wypalony trener ze starymi przekonaniami nie rozwijający się.
» 4 maja 2014, 12:59 #135
Manuel11: Ten sezon to niezły test wytrwałosci dla kibiców United. Po latach dobrobytu nagle spadek nawet poza jakiekolwiek puchary. Lato zapowiada sie bardzo ciekawie licze na duze zmiany i wierze ze nastepny sezon bedzie swego rodzaju Catharsis dla zespolu. Szkoda w tym sezonie własnie takich meczy, upokorzen ktorych bylo dosyc sporo ale......................... na szczescie sezon zbliza sie ku koncowi. I oby wiecej takich nie bylo. a co do meczu to - no comments.- tak jak wszystkie pozostałe przegrane w tym sezonie .
» 4 maja 2014, 10:05 #134
ess: Szukam komentarzy typu: "Po co nam van Gaal, skoro mamy Giggsa", ale coś nie znajduję. Ciekawe czemu. Mówcie co chcecie, ale ja nie chcę mieć trenera bez jakiegokolwiek doświadczenia, który zostaje nim tylko dlatego, że grał w tym klubie, albo takiego co trenował inny zespół przez wiele lat bez sukcesów. Chcę takiego, który coś wygrał w swoim życiu. Koniec kropka.
» 4 maja 2014, 09:22 #133
DolphZiggler: Po co nam van Gaal, skoro mamy Giggsa
» 4 maja 2014, 09:57 #132
ess: dzięki, to już jeden.
» 4 maja 2014, 12:40 #131
DolphZiggler: Do usług :)
» 4 maja 2014, 13:23 #130
Cybson: Wczoraj zagrał bardzo dobrze. Nie jego wina, że nie ma szansy dograć do końca meczu.
» 4 maja 2014, 09:01 #129
DEPE: ManU Barcelona te dwie potezne druzyny beda przechodzic latem rewolucje. Ciekawie sie zapowiada okienko transferowe
» 4 maja 2014, 07:04 #128
Olo: Co tutaj ma Barcelona do rzeczy, koleś? o.O
» 4 maja 2014, 10:10 #127
DEPE: Olo: oba kluby sa w podobnej sytuacji
» 4 maja 2014, 17:45 #126
jaratkow: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.05.2014 09:36

Rozumiem Twój punkt widzenia i... z żalem (bo długo myślałem identycznie) muszę go podważyć. Piłka tak jak życie - wciąż się zmienia. Jako kibice United wychowaliśmy się "na Fergusonie", nie potrafimy sobie wyobrazić, że United może funkcjonować bez ludzi, których na Old Trafford widzieliśmy zawsze. Tylko czy to kurczowe trzymanie się przyzwyczajeniom nie doprowadzi na w końcu do upadku? Czy nie pora zdać sobie
sprawę, że być może najlepsza dziś pora by oddciąć się od "piętna sir Alexa" i rozpocząć
budowe nowej tradycji? To przecież nic strasznego - budowa czegoś od nowa nie oznacza
braku szacunku dla przeszłości. Nigdy nie unikniemy porównań do SAFa. Ale SAF był i jest
tylko jeden. Ktokolwiek z Jego uczniów będzie się starał powielać metody sir Alexa będzie
tylko jego naśladowcą. Pół biedy jak zrobi to z powodzeniem - jeśli jednak polegnie...
rozmieni na drobne dorobek SAFa i jeszcze pogrąży siebie jako profesjonalistę. Tak dziś
oceniamy Ole Gunnara Solsjeara, tak samo od Giggsa oczekujemy zbawienia United. Tylko
czy słusznie? Czy to realne? Nikomu, kto interesował się kiedykolwiek Czerwonymi
Diabłami, nie trzeba tłumaczyć jak wybitnymi graczami byli OGS, Giggs, Scholes czy inni.
Ale istnieje ta subtelna różnica między "być piłkarzem" a "być trenerem"... Przecież
żaden z nich wybitnym graczem nie został od razu. Żeby zostać wybitnymi trenerami
muszą przegrać "swoje"... A my kibice musimy sami sobie odpowiedzieć: czy chcemy
uczynić z United najcudowniejszy na świecie piłkarski skansen czy nadal pragniemy
zwycięstw i laurów. Coraz bardziej oczywistym staje się, że nowe zwycięstwa wymagają
nowych wyzwań, nowych ludzi. Ktoś ułożył kiedyś maksymę "umarł król niech żyje król". Nasz król na szczęście tylko odszedł na emeryturę i niech na niej żyje w zdrowiu i dobrobycie jak najdłużej. Ale by w królestwie działo się dobrze powinniśmy jak najszybciej powołać nowego króla. Pewnie nie od razu będzie kolorowo ale... w końcu i tak zawsze Glory Glory Man United
» 4 maja 2014, 09:25 #125
Sideswipe: Nie chcę generalizować ale większość po takich porażkach gdy Moyes był trenerem pisało, że to wszystko przez niego, że nie angażował się, że ci piłkarze, którzy wygrali mistrzostwo nagle stali się średniakami dzięki trenerowi itp. A teraz nagle okazuje się, że połowa tego składu jest do wymiany. Nie mówię, DM jest bez winy, ale bądzcie trochę bardziej konsekwentni. Nie można od nowego trenera wymagać, by wygrywał wszystkie mecze od samego początku.
» 4 maja 2014, 00:01 #124
Klimaa: Z taką grą to możemy mieć kłopoty aby wygrać pozostałe spotkania.
» 3 maja 2014, 23:21 #123
PR1OR: jakby ktoś chciał bronić nasze dwa drewna, którymi bez wątpienia są Carrick i Fletcher, to zapraszam do obejrzenia sobie klasowego środkowego pomocnika zza miedzy i przyjrzeniu się jak gra Yaya Toure, a później jak grają nasi środkowi, bo piłkę w poprzek boiska czy podać do bramkarza to będzie potrafił zwykły Kowalski złapany prosto z ulicy, a także raz na jakiś czas też mu się uda kopnąć na pałę piłkę do przodu... więc koniec z sentymentami co do niektórych piłkarzy by się przydało, sprzedać, część posadzić na ławkę bo jedną 11 i tak nie możemy grać i kupić kreatywnych zawodników, bo nie możemy grać stylem z przed tamtej dekady, że jak jest DP to on nie potrafi podłączyć się do akcji ofensywnej, Pzd.
» 3 maja 2014, 22:40 #122
Krzyk: Zauważ jednak, że Toure to środkowy pomocnik, a na DMie w City gra Fernadinho, który ofensywne gry też w zasadzie nie prowadzi. Jeden typowy DM musi być i jest w każdym klasowym zespole, sęk w tym żeby grający przed nim środkowy pomocnik prócz gry defensywnej i walki o środek pola potrafił też zdziałac coś w ataku
» 5 maja 2014, 09:54 #121
scholes10: Cleverley, Fletcher,Young, Nani, Fellaini, Smalling, Valencia, out
Carrick, Rio na nich chyba też przyszedł czas
Mam nadzieje, że nowa miotła dobrze wszystko poukłada.
» 3 maja 2014, 22:38 #120
PR1OR: hahaha... toż się rozszalał jak w jakimś menagerze... Cleverley, Fletcher, Carrick to są 100% do odstrzału, piłkarze jak Young, Rio też się ku temu przychylają, Fellani'ego chcesz się pozbywać po pierwszym roku? jak wywali ktoś zainwestowaną kasą to wtedy bym nie miał zastrzeżeń, Valencii bym się nie pozbywał bo to walczak, a kogoś na ławce musimy posiadać bo jedną 11 to my całego sezonu nie rozegramy a także nie kupimy całego nowego zespołu marzeń
» 3 maja 2014, 22:45 #119
scholes10: mamy 200 baniek + kilka za nich otrzymamy, więc spokojnie wystarczy na zawodników z lepszą jakością. A co do Fellainiego, to myślę że nie będzie miał miejsca u następnych trenerów, bo jak się zastanowić to do jakiej taktyki on pasuje? gdzie ma być jego miejsce na boisku, nie pasuje do naszej drużyny. ale to tylko moje zdanie, zresztą czas pokaże. Oby drużyna wróciła na właściwe tory.
» 3 maja 2014, 23:40 #118
1wolf1: 200 baniek jak to okreslasz bylo w ciagu roku. Pozniej suma ulegla juz zmianie do 150. Teraz pisze sie o 100. Wiec nie zdziw sie, jak wszystko zakonczy sie w sferze 2-3 pilkarzy jak zawsze...
» 4 maja 2014, 12:33 #117
Gallacher: do deq a skąd wiesz czy by nie ugrał ? wydaje mi się że gdyby SAF nadal był menedżerem to dziś pozycja United była by wyższa a o mistrzostwie było by trudniej a wystarczyło zatrudnić sztab typu Moyes i resztę ludzi którzy pracowali z nim i już system się wali a jestem pewien niemal w 80% że gdyby został SAF i jego sztab bylibyśmy wyżej bo umiejętności oraz autorytet obu Panów się różni i to bardzo na korzyść Fergiego bo SAF to człowiek który potrafił zespołem tak wstrząsnąć że zespół potrafił grać i mieć jaja.
» 3 maja 2014, 22:32 #116
michael18: Porażka boli ale przynajmniej sezonowcy odejdą a zastaną najwierniejsi kibice
» 3 maja 2014, 22:32 #115
koniu21: Czyli United musi wygrać ostatnie dwa mecze a Totek musi przegrac ostatni, zeby United zagrało w LE ?? Dobrze rozumuje?
» 3 maja 2014, 21:50 #114
sagnol32: Chcesz united na żywo to wsiadaj w rayanera i na old trafford wbrew pozorom jak pokombinujesz to wielkiej kasy nie wydasz . Pozdrawiam
» 4 maja 2014, 02:20 #113
zbyszek7: Tak bardzo Cie to cieszy? Mi jest na przyklad smutno I przykro widzac naszego wspanialego pilkarze ze lzami w oczach po dzisiejszym meczu :(
» 3 maja 2014, 21:41 #112
Gallacher: Jestem wstanie się pogodzić (pogodziłem) że United nie zagra w CL ale żeby taki klub jak United miał problemy z grą w LE ?
» 3 maja 2014, 20:58 #111
mcis: bravo
» 3 maja 2014, 20:32 #110
mcis: "Nie da się stworzyć teamu jeśli w każdym meczu wychodzi inna 11tka

aha cyzli kwestionujesz ostatnie pare dekad SAFa?
» 3 maja 2014, 20:35 #109
Gallacher: Niestety ale niektórzy gracze z klubu United powinni szeregi opuścić już w lecie bo jeśli chcemy być za rok w CL to trzeba zrobić rewolucję w składzie bo to naprawdę wygląda mizernie.Szanuję graczy United bo kibic zawsze będzie ich szanował nie to co inni używając określenia typu "frajer" bo zagrał słaby sezon i faktycznie tak jest ale używanie tego typu określeń w kierunku zawodników którzy grają w klubie którym się kibicuję jest co najmniej ordynarne ale jak widać innych określeń poniekąd niektórzy ludzie nie znają i muszą używać typowego ulicznego slangu młodzieżowego ale co zrobić.
» 3 maja 2014, 20:13 #108
Szilk: Myślę, że Giggs tak naprawdę udowadnia niektórym graczom, że pomyłką jest ich obecność w Klubie. Dzisiaj Nani i Young potwierdzili, że powinni odejść i nie blokować miejsca nowym zawodnikom. Hernandez i Van Persie też na szczęśliwych nie wyglądają i trzeba by ich sprzedać bo z niewolnika nie ma pracownika. Welbeck to szalony koń biegającym i podającym bez składu i ładu - a w tym wieku i po rozegraniu już tylu meczy powinien być ułożonym, pełnowartościowym i skutecznym zawodnikiem. Carrick, Mata i Fletcher zagrali słabo, ale to jedyni myślący zawodnicy i gdy są w formie zasługują na grę. Ogólnie widać, że drużyna jest wypalona psychicznie i fizycznie - Tu Giggs już nic nie zmieni w tak krótkim czasie, ale On ten czas powinien wykorzystać na właśnie takie sprawdzenie wszystkich zawodników z pierwszego składu, a potem zrobić wielką wyprzedaż i spore zakupy.
» 3 maja 2014, 19:52 #107
RobvanKlu5i: Teraz widac, że nawet po zwolnieniu Moyesa jest nadal dno dna...

Była euforia po wygranym meczu z przesłabym Norwich i jak się okazało - przedwczesna.

Teraz czarno na białym widać, że po prostu kilku zawodników jest do wyrzucenia z hukiem! Niema tu żadnej filozofii. Z tym składem nawet van Gaal, Klopp, Ancelotti, Hiddink nie daliby rady. Mamy w składzie kilku frajerów, którym trzeba podziękować, bo ich poziom umiejętności jest tragiczny...
» 3 maja 2014, 19:50 #106
owen07: Dwóch może trzech jest potrzebnych klasowych graczy tu przede wszystkim trzeba zmienić ustawienie gracz inaczej niż się grało wcześniej .
» 3 maja 2014, 19:52 #105
owen07: Nie macie czasem wrażenia że gramy tak jak byśmy się na oglądali za bardzo stylu Guardioli??
» 3 maja 2014, 19:49 #104
owen07: Nie spotkałem się z tym by TSP miało tyle posiadania u nas w Lidze?? ale ok rozumiem cię .
» 3 maja 2014, 19:53 #103
zbyszek7: Nie moge troche Giggsa zrozumiec. Przez 10 miesiacy ogladal jak Moyes sie miota i wystawia co mecz inny sklad a teraz sam zrobil to samo. Tydzien temu zagrali bardzo dobrze a dzisiaj Giggs wymienil 5 ofensywnych graczy zostawiajac na trybunach Kagawe Cleva I Valencie. Moze oni faktycznie nie chca tej ligi europejskiej?
» 3 maja 2014, 19:21 #102
mcis: ale obrona byla ta sama
» 3 maja 2014, 19:30 #101
felek00789: Czemu mimo wszystko wydaje mi się, że jak Nani przejdzie do innego klubu i będzie grał w podstawowym składzie, zostanie tam gwiazdą...
» 3 maja 2014, 19:35 #100
mcis: tak jak Zaha....
» 3 maja 2014, 19:40 #99
Sancho: Wiadomo ze w tych wygranych po 4 bramki. Taki zarcik
» 3 maja 2014, 19:22 #98
marcinwwl: Czas na zmiany grają jak patalachy...
» 3 maja 2014, 19:18 #97
gervasio2: Jest jeden głowny powód naszej porażki,po prostu żaden z naszych piłkarzy nie zrobił sobie zdjecia z bananem no cóz za gafa..
» 3 maja 2014, 19:13 #96
mcis: suchar
» 3 maja 2014, 19:14 #95
vinmcqueen: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2014 19:06

Ten sezon wiadomo od dłuższego czasu, że mamy spisany na straty, najprawdopodobniej Ligi Europejskiej w przyszłym sezonie też nie będzie... Z jednej strony szkoda, bo byłaby szansa zobaczyć Diabły w Polsce ;-), ale z drugiej lepiej żeby piłkarze skupili się na rozgrywkach krajowych i odzyskiwali utraconą pozycję. Koniec sezonu jest już bliski, wierzę, że zarząd zrobi sobie porządne podsumowanie i wietrzenie szatni. To co napisał yokowal89 jest trochę prawdą - oczywiście nie mam zamiaru nikogo wyzywać i nie doceniać wkładu w rozwój klubu, ale naprawdę MUSIMY się pożegnać z niektórymi graczami, bez względu na wszystko, ponieważ oni już się nie nadają. Vidic już obrał kierunek, cieszą słowa Ferdinanda, który chce zachować wierność klubowi, ale Rio w obecnej formie to najwyżej zmiennik, a i tak część obrońców, którzy głównie zaczynają na ławce, prezentuje się lepiej niż on. Evra już nie te lata, to samo Carrick i Fletcher. Cieszy kibiców to, że Fletcher wrócił do gry po chorobie, ale niestety klub dalej wymaga odpowiedniego poziomu - Barcelona pożegnała się z Abidalem, który już po operacji nie nadążał. To są brutalne realia, albo chcemy być najlepsi i walczyć o trofea, albo żyjemy wspomnieniami i trzymamy starych mistrzów za to co osiągnęli, tylko nie liczmy na trofea w najbliższym czasie. Średnia wieku dla naszej całościowej formacji obronnej w dzisiejszym meczu (czyli 4 obrońców + 2 def środkowych pomocników) to 30,5 roku gdzie średnią tą mocno zaniża 22-letni Jones. 30 lat to jest już schyłek kariery, utrata odpowiedniej motoryki, sił fizycznych itd. Ci zawodnicy już nie będą lepsi, bo swój szczyt osiągnęli 5-10 lat temu i mogli go dłużej lub krócej utrzymywać.

Trochę lepiej to wygląda z przodu, ale bądźmy szczerzy, czy tacy zawodnicy jak Young czy Nani mogą nam zagwarantować jakość na skrzydłach? Pomijam fakt, że jeden i drugi to zawsze byli tacy trochę jeźdźcy bez głowy, ale też śmiem wątpić, że coś z nich jeszcze będzie. Nani - ten sam powód co podawałem przy obrońcach, miał swój szczyt formy, do którego już raczej nie wróci, a obecnie jego chęć indywidualnego rozgrywania akcji przynosi tylko więcej szkody niż pożytku. Young się po prostu nie sprawdził. Valencia też już młodszy nie będzie, on z resztą to był zawsze taki walczak, technicznie poprawny ale robił swoje, dlatego obecnie ciężko oczekiwać, żeby zaczął grać tak jak 3-4 lata temu.

Niestety drodzy kibice, stan rzeczy jest taki, że ta drużyna jest po prostu słaba i obecne miejsce jest spowodowane między innymi tym faktem. Obserwując naszych zawodników coraz bardziej przychylam się ku tezom, że ubiegłoroczny mistrz to była po prostu wypadkowa świetnej formy van Persiego, który sadził gole i charyzmy i strategii Fergusona, który wyciskał z chłopaków 120% w każdym meczu. Zwróćcie uwagę jak wyrównał się obecnie poziom na szczycie Premier League, 4 drużyny mają przed zakończeniem sezonu powyżej 70 punktów, na przekroczenie tej bariery stać jeszcze Everton. 70 punktów, które w ostatnich kilku sezonach dawało często 4 miejsce w lidze. To pokazuje, że po prostu United w tym sezonie odstaje od czołówki i bez wymiany kadry, nawet Guardiola, Mourinho, Simeone czy kogo sobie nie zażyczycie na ławce, cudów nie zdziała, taka prawda. Moyes'a zadanie przerosło to fakt, ale w wielu meczach postawa zawodników była bardzo słaba. Dlatego trzeba się pożegnać z kilkoma zawodnikami lub jeżeli chcą, to mogą być zmiennikami. United musi sypnąć kasą, należy ściągnąć na konkretne pozycje dobrych, perspektywicznych graczy - nazwisk wymieniać nie będę, bo każdy ma swoich faworytów i powie, że ten jest lepszy a ten gorszy. Trzeba wyciągnąć ważną lekcję z tego żałosnego sezonu, postarać się naprawić to co się da przez wakacje i od sierpnia trzeba wierzyć w poprawę, chociaż zalecam sceptyczne podejście do następnego sezonu, bo bez względu na wszystko, zdobycie mistrza w sezonie 2014/15 trzeba postrzegać z perspektywy obecnego sezonu, raczej za niespodziankę niż coś co można uznać za pewnik. GGMU!
» 3 maja 2014, 19:01 #94
Maesky: Carrick i Fletcher byli dzisiaj niczym 2 uszkodzone, zacinające się trybiki w maszynie. Nie pamiętam aż tak słabego występu obu panów w jednym meczu.
» 3 maja 2014, 18:59 #93
mcis: to troche wina taktyki, ktora przypominala taktyke Maradony z rep Agrentyny na ostatnich MS. podzial zawodnikow na konkretne zadania i odebranie im elastycznosci. Fletcher i Carrcik zostali pozostawieni sami w srodku. nie mieli pomocy ani od zawodnikow z przodu, ani z tylu, ani z bokow. w nowoczesnej pilce wiekszos zawodnikow powinna przemieszczac sie po boisku zapewniajac liczebna przewage, dzis kazdy byl przyspawany do swojego rejonu boiska
» 3 maja 2014, 19:10 #92
Janks7: Ludzie nie narzekajcie tak na Giggsa, to piłkarze przynoszą hańbę temu klubowi, próbowałem ich usprawiedliwiać bo sam nie przepadałem za Davidem Moyesem, po prostu nie miał czym mnie do siebie przekonać, od początku było widać że ten klub jest dla niego zbyt wielki, inna sprawa że piłkarze też nie ułatwili mu tego zadania, by mógł udanie zastąpić największego z największych.
Dla mnie sprawa jest prosta, byłem za tym żeby Giggs już teraz dostał szansę na dłużej, ale teraz jestem za tym by dostali Louisa van Gaala, Giggs ewentualnie za parę lat - gdy już niewielu zawodników będzie w kadrze tego klubu, którzy będą go pamiętali ze wspólnych czasów w szatni. Piłkarze zawodzą, nawet gdy taktyka jest w miarę dobra, gdy widać jakiś pomysł na grę, to oni po prostu nie potrafią wykorzystać swoich okazji, to znaczy że albo są po prostu za słabi, albo sami nie wiedzą czego chcą, Louis van Gaal powinien tutaj zaprowadzić porządek raz dwa, przejrzeć kto pasuje do jego układanki a kto nie i rozwalić te żałosne towarzystwo które przyniosło nam wszystkim tyle powodów do wstydu, smutku, ogólnie rozczarowało tylu fanów Czerwonych Diabłów na całym świecie.
» 3 maja 2014, 18:55 #91
mcis: @czesty1
moglbys chociaz przeczytac argumenty, jesli sie nie zgadzasz to napisz dlaczego.

ja zdecydowanie zgadzam sie z koncowka wypowiedzi. to o oczach
» 3 maja 2014, 19:18 #90
marcino186: Gra zle nie wygladała, ale do doskonałosci to jeszcze brakuje bardzo duzo. Ludzie co wy myslicie ze giggs to jest Bóg i jak zasądzie na fotelu trenera to od razu bedzie wygrywał wszystko. Troche rozsądku . Jezeli chodzi o skład to według mnie Fletcher nie powinien wgl. dzis znalezc sie na boisku, widac ze gość jest wgl. bez formy (niestety). Musze stwierdzic ze Clev w ostatnim meczu zaprezentował sie o wiele lepiej .
» 3 maja 2014, 18:48 #89
Gallacher: "On po prostu patrzy na nich trzeźwym okiem." gdyby miał trzeźwe myślenie nie nazywałby ich frajerami tylko jak już graczami bez ambicji i owszem też jestem bardzo rozczarowany ale nazywanie graczy od razu frajerami i pipami ? no ludzie kochani !
» 3 maja 2014, 18:42 #88
mcis: SAF juz od kilku lat nie robil suszary. bodajze od 6 lat
» 3 maja 2014, 18:52 #87
mcis: nie robil. sam sie do tego przyznal i pilkarze to potwierdzili. wierk juz mu nie pozwalal na takie napinki
» 3 maja 2014, 18:58 #86
mycka86: Przynajmniej Sunderland się utrzyma w lidze :P
» 3 maja 2014, 18:41 #85
mcis: to co? skladamy sie na samolot nad OT? tylko 400funtow za godzine
» 3 maja 2014, 18:40 #84
marcino186: Ogarnij ..
» 3 maja 2014, 18:49 #83
mcis: no co? gdzie sa wszyscy wielbiciele giggsa? on powinien poleciec razem z DM, jak jego czlonek sztabu i tez odpowiadal za sytuacje w klubie i nagle dostaje awans. gdzie tu sprawiedliwosc?
» 3 maja 2014, 18:53 #82
mcis: @arbuz
o jaki mily jestes. nie ma to jak dobre wychowanie. skoro brakuje argumentow za obrona swoich przekonan to przynajmniej obrazisz kogos
» 3 maja 2014, 19:32 #81
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2014 18:37

Ehh, odkąd zacząłem kibicować Manchesterowi United, zagłębiać się w historie tego klubu, we wszystko wokół tego klubu, to najbardziej obawiałem się dnia i miałem nadzieję że nigdy nie nadejdzie ten dzień w którym odejdzie genialny konstruktor tej machiny - Alex Ferguson, nie będę tutaj narzekał na Giggsa, bo Manchester United w tym meczu nie grał tak tragicznie jak wynik by na to wskazywał, ale na piłkarzy niestety już trzeba narzekać, Chicharito zmarnował minimum 2 setki, gdyby je wykorzystał - to my byśmy wygrali ten mecz, niechlubnego rekordu by nie było, więc po prostu sprawa się tyczy tego, co niektórzy mówili już zdecydowanie wcześniej, ci piłkarze są po prostu słabi w większości, czekają nas prawdopodobnie chude lata, chyba że wejdzie taki gościu z charakterem jak Louis van Gaal i zaprowadzi tutaj raz dwa porządek, piłkarze spieprzali sprawę dla Moyesa, ale tego żeby nie potrafić się postarać jak najlepiej dla Ryana Giggsa to ja już nie rozumiem, zasługują na bata-kata w postaci holenderskiego szkoleniowca, oby wybór padł właśnie na niego.
» 3 maja 2014, 18:35 #80
mcis: takie sytuacje sa normalne w sporcie. no moze troche mniej normalne dla MU, skoro przez osdtatnie 21 lat ani razu nie wypadlismy poza top3. trzeba tylko spojrzec gdzie byl LFC rok temu, a gdzie jest teraz.
» 3 maja 2014, 18:42 #79
Gallacher: yokowal89 hamuj co piszesz typu: pipy i frajerzy bo w tym klubie grają gracze którym kibicujesz tak ?
takich kibiców nie potrzeba w United i rozumiem że gracze grają w tym sezonie fatalnie ale nazywanie ich frajerami nazywasz również siebie ale kompletnym bałwanem bo ja mimo iż nie zadowolony z postawy graczy nie przeszło by mi przez myśl by nazywać ich frajerami,aczkolwiek można było by nazwać że są bez ambicji to wtedy brzmiało by to po ludzku i logiczne ale teraz to nie zabłysnąłeś komentarzem ale zawsze możesz kibicować komuś innemu bo nikt ci nie każę być kibicem United gdy przegrywają.
» 3 maja 2014, 18:33 #78
Vervvis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2014 18:39

On po prostu patrzy na nich trzeźwym okiem. Ty sobie nadal mydl oczy, że mamy świetny skład, który z przewidywalnym Bayernem daje sobie wbić 4 bramki w dwu meczu. Jak ma ich nazywać skoro nasz super obrońca chce grać w pierwszym składzie przez kolejne 3 lata, a Giggs go w tym wspiera ?
» 3 maja 2014, 18:38 #77
mcis: czekam na wypowiedz giggsa po meczu:
"no nie wiem co sie stalo. mamy przeciez mistrezowski sklad. ale nie martwie sie bo niedlugo podpiszemy kontrakty z Rio, Patem i Tomem, jak juz mowilem przed meczem zasluguja na to i po tym wygramy CL"
» 3 maja 2014, 18:31 #76
mcis: wiesz kogo obchodza te opinie? CIEBIE... skoro postanowiles je przeczytac i skomentowac. co sie stalo? poniewieraj Giggsa, wiec juz z zalozenia sa w bledzie?
» 3 maja 2014, 18:33 #75
mcis: to prosze odpowiedz mi na inne pytanie: co wy widzicie w Giggsie. zero doswiadczenia, zero umiejetnosci. nigdy nie zrozumiem dlaczego dostal to stanowisko. jak czlonek sztabu DM tez odpowiada za postawe zespolu w tym sezonie. moze nie tak bardzo jak DM, ale z pewnoscia wiecej niz reszta sztabu. w koncu byl grajacym trenerem i byl najblizej zawodnikow.

ja mam przeczucie, ze to wlasnie Giggs byl glownym architektem zwolnienia DM. to on psul atmosfere i zostal za to nagrodzony
» 3 maja 2014, 18:46 #74
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2014 19:10

Jeżeli Giggs to robił (psuł atmosferę pod zwolnienie Moyesa), to widocznie zauważył że Moyes nie pasował tutaj, co nie było zbyt trudne, inna sprawa że nie wiem czy zauważył inną rzecz, że piłkarze Manchesteru United są w większości słabi, grają tak jak nie przystoi temu klubowi, wydaje mi się że nie, a nawet jeśli, to byłoby mu wyjątkowo ciężko odstawić takich kolegów jak Rio, Evra etc, dlatego potrzebny jest ktoś z zewnątrz, bez sentymentów, co przewietrzy szatnie od pierwszego dnia bez żadnych skrupułów.
A jeszcze jedno co my widzimy w Giggsie? Giggs to legenda tego klubu, pupil SAFA który był przy nim prawie całą karierę swoją, jak i jego w United.
W przyszłości to jeden z lepszych kandydatów na managera United i tak jak nie zmienił ten sezon zbytnio uznania Moyesa w oczach innych klubów, tak samo nie zmieni tego jeden gorszy wynik z Sunderlandem, że Giggs w przyszłości może być najlepszym kandydatem na managera Manchesteru United - gramy zupełnie inaczej niż za Moyesa, dziś po prostu zabrakło wykończenia, a wtedy tego całego paplania by nie było, co nie zmienia faktu że potrzeba przewietrzyć szatnie pod wodzą nowego menago, prawdopodobnie LvG.
» 3 maja 2014, 19:07 #73
mcis: zgodze sie, ze za x lat Giggs moze probowac w MU, ale absolutnie nie teraz. nie teraz gdy ma zero doswiadczenia i szatnia jest wypelniona jego kumplami
» 3 maja 2014, 19:12 #72
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2014 19:23

Dla mnie najlepsze byłoby, gdyby Ryan był jednym z asystentów LvG, był częścią przebudowy, przy okazji ucząc się od jednego z najlepszych, bo póki co pobierał nauki tylko u SAFA no i u Moyesa od którego raczej nic ciekawego się nie nauczył, więc przy takim LvG mógłby nabrać trochę innych doświadczeń, tylko że znając ego Holendra, to raczej nie ma na to szans niestety, a dla mnie głupotą byłoby gdyby Ryan szedł byle gdzie jak Solskjaer, bo to jest trochę tak, że do takiego Cardiff taki Moyes by pasował o wiele bardziej, niż pasował do United, to samo w drugą stronę, Giggs czy Solskjaer bardziej pasują do Manchesteru United niż do jakichś klubów w stylu Cardiff City i to jest smutna prawda.
» 3 maja 2014, 19:22 #71
jaratkow: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2014 18:35

No i wszystko wróciło do tegorocznej normy... Old Trafford stało się "Teatrem Spełnionych Marzeń" dla kolejnej drużyny.
Powie ktoś, że to nie trener przegrywa mecz tylko zawodnicy. Słusznie. Ale to trener asygnuje zawodników do gry i wyznacza im zadania. Zatem jeśli piłkarze grają tak jak Czerwone Diabły dzisiaj a trener podejmuje takie decyzje jakie dziś podejmował Ryan Giggs... nazbierało się trochę odpowiedzislnych za porażkę. Mnie najbardziej zawiódł
facet, którego ogromnie szanuję - Ryan Giggs właśnie. Po co ta rewolucja w składzie
wyjściowym w porównaniu z poprzednim meczem? Rozumiem niedyspozycję Rooneya ale
inni..? Co się nagle stało przez tydzień, że Kagawa nie trafił nawet na ławkę?! Od
początku było widać, że osamotniony Mata miał dziś lekko "pod górę". Bo przecież Fletcher i Carrick mieli dziś wystarczająco wielel problemów z samymi sobą... Zamiast
więc pomóc Hiszpanowi wprowadzając Kagawę (gdyby oczywiście był do dyspozycji) to
Giggs zdjął go z boiska. W sytuacji gdy trzeba było gonić wynik - zaciągnął ręczny
hamulec.
Zagraliśmy na "0" z przodu. Nie będę się pastwił nad Chicharito, RvP czy innych.
Straciliśmy jedną a mogliśmy stracić nawet trzy bramki. Nie będę się pastwił nad
bramkarzem i obrońcami. Dlaczego? Bo dzisiejszy mecz przegrał trener Giggs i fatalnie
przez niego sklecona druga linia.
Mimo porażki i praktycznie straty szans na LE (zwlaszcza przy przegranej Tottenhamu)
dzisiejsze niepowodzenie ma swoją wartość. Powinno ostudzić zapędy tych wszystkich,
którzy nazbyt głośno domagają się posady menadżera na kolejne lata dla Giggsa. Nic z
tych rzeczy Kochani. Nawet jeśli Ryan ma papiery by kiedyś być wielkim menadżerem
Czerwonych Diabłów to... musi do tego dnia upłynąć sporo czasu. To znaczy tyle, ile będą
potrzebowali na opuszczenie Old Trafford wszyscy, z którymi na boisku Ryan święcił
swoje triumfy. Coraz lepiej pojmuję i popieram stanowisko Van Gaala, który upiera się przy
swoim sztabie szkoleniowym. Coraz jaśniejsze stają się być przyczyny niepowodzenia Moyesa... Budując skład na dzisiejszy mecz Ryan był przede wszystkim kolegą z boiska a
dopiero potem trenerem. Koledzy dziś przegrali mecz...
» 3 maja 2014, 18:27 #70
mateo13: Dobrze, że oglądałem tylko drugą połowę. Straciłem tylko 50 minut z dzisiejszego dna.
Nie grają już o nic w tym sezonie i to dzisiaj było widać:(
» 3 maja 2014, 18:25 #69
mcis: grali o wszystko. grali o posade i prestiz swojego ukochanego giggsa. tylko umiejetnosci brakuje. zarowno pilkarza jak i mega bossowi
» 3 maja 2014, 18:28 #68
Vervvis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2014 18:25

Panowie jeśli nasz kochany klub ma być najlepszy to ! ; przede wszystkim bierzmy przykład z Realu.. Masz formę grasz, starzejesz się i już nie grasz na wymaganym poziomie won ! W Realu nie ma miejsca na wychowanków bo są po prostu zbyt słabi, gdyż statystycznie na całym świecie rodzi się kilka talentów. Więc prawdopodobieństwo, że gracz pokroju Ronaldo, Di Maria, Bale trafi do szkółki Realu nie wynosie nawet 1 %..

Real bierze to co najlepsze i nie patrzy na sentymenty.. To jest u nich słaby punkt, ale tylko po części, gdyż klub także potrzebuje trochę sentymentów. Jednak nasz klub z tym zwyczajnie przesadza.. Giggs jeśli chce trenować taki klub jak United niech udowodni swoją wartość w mniejszym klubie... patrz >> Martinez w Evertonie ten gość, gdzie się nie znajdzie jego klub gra świetną piłkę z powodzeniem i to się nazywa talent. Nasz klub potrzebuje utalentowanego faceta, a nie sztabu szkoleniowego z zawodników, którzy grali 15 lat temu...


Czy tylko ja zauważyłem, że na Old Traford po Alexie zaistniał w pewnym sensie beton ? Coś pokroju PZPNu ehh na szczęście mamy prywatnego właściciela i on sobie na to nie pozwoli.
» 3 maja 2014, 18:23 #67
Vervvis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2014 18:36

Popatrz na ostantie 5 lat. Ich klub jest budowany od 5 lat z najlepszych zawodników i jaki z tego skutek półinteligencie ? Finał w LM a w ostatnich dwóch latach dochodzą do tego dwa półfinały..

Co do pieniędzy, jeśli klub ma się liczyć musi kupować. Większość kibiców chce wychowanków ok.. niech będą ale nigdy nic z nimi nie osiągniemy..

Widzę Borussie i nie widzę w niej zbyt wielu wychowanków.. Tam jest inteligentny skauting i trener.
» 3 maja 2014, 18:34 #66
mycka86: Sory, ale chyba nikt nie chce brać tutaj przykładu z Realu. Klub co roku kupuje kogoś za 100mln i tonie w długach. Nie ma jednej słusznej recepty na odnoszenie sukcesów.

@justdudi Ramos został kupiny za dużą kasę z Sewilli, gdzie mimo młodego wieku był już gwiazdą. Hierro, Morientes i Salgado również na pewno nie są wychowankami tego klubu.
» 3 maja 2014, 18:40 #65
JackDav: Żałosne komentarze po dwóch meczach każdy jest pewien że Giggs się nie nadaje.Przyjdzie Van Gal przegra mecz i też będziecie pisali że się nie nadaje.Wina w większości leży po stronie zawodników choć faktem jest że Giggs mógł dokonać lepszych zmian.Nie rozumiem też tych co piszą że Young nic nie grał bo grał i nawet całkiem przyzwoicie.
» 3 maja 2014, 18:23 #64
mcis: a czy mowiles tak samo za czasow DM?
» 3 maja 2014, 18:24 #63
PauloKuhan: dokladnie ashley kiwa sie sam z cieniem same straty i wrzutki do nikogo co on robi w MU? i do tego darren " traktor podanie do boku ' flecher a schodzi nani i mata jedyni co kumaja gre
» 3 maja 2014, 18:34 #62
mcis: "do zwycięstwa być może w przyszłym sezonie" z giggsem? hahaha

mowisz o szacunku i ze tak bywa w pilce. a czy mowiles tak samo za czasow DM? czy mowiles, ze mamy kiepskich graczy i trzeba poczekac? czy raczej twierdziles, ze mamy mistrzowski sklad i fatalnego trenera?
» 3 maja 2014, 18:26 #61
mcis: kolezanek w pilce nigdy za wiele. zapamietam. pozdrawiam
» 3 maja 2014, 18:29 #60
ManUtdFun: Komentarz krótki:
Sunderland walczy o utrzymanie w lidze, ma jakiś cel, widać było to na boisku. Pasja, walka, chęć wygranej.
Man Utd: grają o pietruszkę, była mowa o LE ale dla takiego klubu LE to nawet nie jest puchar pocieszenia. Widać było na boisku, brak zaangażowania, grali bo..musieli, nie licząc Jonesa, może Maty. Reszta? Bardzo, bardzo słabo. Niech ten sezon sie skończy.
Jestem ciekawy co teraz będą pisać 'kibice' MU: "Giggs na trenera" czy Wypad z Giggsem, on jest straszny" ...
Brawo Sunderland, zasłużyli na wygraną.

P.S. Aby wygrać mecz trzeba strzelać bramki, aby zdobywać bramki należy uderzać w bramkę, celnie, a my co? Na 90 minut tylko dwa celne trafienia....
» 3 maja 2014, 18:16 #59
Paps: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2014 18:29

Ale jak to Manchester United nie ma o co grac?
Wymienie kilka powodow dlaczego powinno im sie chciec:

1.Gramy u siebie
2.Walczymy o Lige Europejska (puchar ktorego nie mamy,prestiz,pieniadze,punkty w rankingu)
3.To jest Man United,tu sie zawsze gra by wygrac.
4.Zawodnicy maja ogromne pieniadze z kontraktow,ich gra na 100 % to psi obowiazek
5.Gralismy z Sunderlandem,to nie zaden potentat
6.Gralismy z Sunderlandem,ktory wyeliminowal nas z pucharu,wypadaloby im sie zrewanzowac za to i spuscic do championschip
7.Wielu zawodnikow chyba wie,ze zawiodlo w tym sezonie na calej linii,wiec powinni gryzc trawe by ewentualnie pokazac sie i otrzymac szanse od nowego trenera w przyszlym sezonie.
» 3 maja 2014, 18:27 #58
ManUtdFun: Mi to mówisz? Troche z ironią napisałęm "nie mamy o co grać". Zawsze jest o co grać, zgadzam się z Tobą w 100%, ale jak patrze na takie mecze jak dzisiaj to dochodze do wniosku, że chłopaki już skończyli sezon. "Mistrza nie mamy, o Lige Mistrzów nie powalczymy, niżej nie spadniemy więc po co się starać" - patrząc na mecz z Kotami dla mnie każdy nasz zawodnik miał takie 'mkotto'. To jest żenujące, masakra jedna wielka. Za taką kase to oni powinni biegać i walczyk, jakby grali o życie. Do tgo sam fakt, że grają w tam wielkim klubie. A oni co?? Żal było oglądać.
» 3 maja 2014, 18:50 #57
Paps: Dokladnie ..
» 3 maja 2014, 18:56 #56
mcis: walczylismy o wszystko. zawodnicy powinni pokazac, ze to DM nie potrafil sobie z nimi poradzic. pokazali tylko, ze to im brakuje umiejetnosci, a zwolnienie DM bylo bardzo pochopne....
» 3 maja 2014, 18:57 #55
Bossicky: Carrick zasługuje na antynagrode zawodnika meczu. Grał fatalnie do tego był spięty, prześladował go pech (ślizgał się po murawie, potykał o pilkę, dostawał podania na postawną noge) DRAMAT. Fletcher lepiej, ale nie duzo, Young robił bezproduktywny wiatr, coś szarpał, niestety wszystkie jego dośrodkowania były wybijane przez rywali (już był taki mecz za Moyesa - wynik równie korzystny :/ ). Nani ten sam poziom, tłumaczy go po części to że po kontuzji mało grał. Chicharito po raz kolejny pokazał, że jak dostaje szanse to ich nie wykorzystuje i jego grzanie ławki w większości meczów to jednak ruch rozsądny. Van Persie, niewidoczny zupełnie - zastanawiałem się momentami czy on w ogóle gra.
De Gea poprawnie, ale ta gra nogami i wybicia piłki, też dostosowane do gry piłkarzy których wymieniłem powyżej.
Na plus zasługują tylko i wyłącznie Mata oraz Welbeck i być może Januzaj, decyzja Giggsa o zdjęciu Maty kuriozalna, brak Kagawy na ławce także (ale to wyszło w toku spotkania, gdybyśmy wygrali nikt by nie wspomniał o nieobecności Japończyka)...
Giggs dzisiaj udowodnił, że jego koleżeńska więź z resztą zespołu stoi na przeszkodzie w prowadzeniu Manchesteru United w roli managera.. Musi przyjść nowy trener, którego asystentem będzie Giggs, za parę lat będzie gotowy by wskoczyć na jego miejsce.

I jeszcze uwaga do antyfanów Rooneya... tak właśnie gramy bez niego, niech ktoś powie że nie jest wart płaconej mu tygodniówki.

Zmiany, zmiany, zmiany - tego po zakończeniu sezonu potrzebuje Manchester United!

Vidić, Ferdinand, Fletcher, Carrick, Evra, Young to piłkarze ery Fergusona, zagrali dziś razem i pokazali, że już w tym zestawieniu grać niepowinni. A ich czas w tym klubie zwyczajnie dobiegł końca. Niechętnie dorzuciłbym do tej ekipy Chicharito...
» 3 maja 2014, 18:15 #54
AdiSuN: Dokładnie, zgadzam się. Może tylko z wyjątkiem jednego, bo dla mnie troszeczkę Fletcher był gorszy od Carrick'a, ale to tak w moich oczach, każdy może rożnie postrzegać. Co do pozostałej części, zgadzam się.
» 3 maja 2014, 18:23 #53
IMMM: Wellbz na plus? Niewiele wniósł do gry. Dla mnie na plus Jones, Mata i DDG.
» 3 maja 2014, 18:49 #52
zbyszek7: Powiedzcie mi po co sie tak spinacie? Ten sezon przegralismy conajmniej pol roku temu, a nie dzisiaj! Myslicie czy to dla nich wazne czy zajma 5 czy 10 miejsce? Oni chca juz tylko ten sezon dograc do konca a ta porazka tzn styl tej porazki pokazuje ze MU nie chce za rok grac w LE - proste. Dograja sezon. Przyjdzie nowy trener. Z kims sie pozegnamy I kogos kupimy I bedzie inaczej. Po co sie dalej spinac?

No chyba ze przez ten kolejny rekord hehe
pierwsza porazka od 1968 roku...
» 3 maja 2014, 18:14 #51
AdiSuN: Nie ukrywajmy, Cleverley w tym momencie nie jest najlepszy, zbytnio nic nie wnosi, ale troszeczkę bardziej uniwersalny, młodszyyyy i lepszy od Fletchera bądź Carrick'a.
» 3 maja 2014, 18:13 #50
vinmcqueen: Facet może to za ostro ujął, ale trudno się nie zgodzić, tym bardziej, że wymienił chyba wszystkie słabe ogniwa w teamie. Ci zawodnicy byli świetni swego czasu, ale to nie są gracze, którzy doprowadzą United do trofeów w najbliższych latach. Trudno się nie zgodzić ze słowami "wieczny talent, który nie potrafi eksplodować", bo z tego typu nastawieniem spotyka się w United, gdzie w innym zespole jeżeli zawalisz 2-3 mecze to albo bierzesz się do treningów albo się żegnamy. Bolesna prawda, ale prawda, połowa graczy United jest po prostu już za słaba, albo nigdy nie była za dobra na ten klub. Z obecnych zawodników na 11-tkę zasługują tylko Rooney, de Gea, Mata, van Persie plus można mieć nadzieję, że formą w najbliższym sezonie będą błyszczeć Januzaj i Jones może Welbeck, Kagawa, Rafael, Evans i MOŻE Fellaini. Reszta po prostu po ludzku się nie nadaje.
» 3 maja 2014, 18:27 #49
Paps: Po tym sezonie:

Cleverly,Carrick,Young,Ferdinand,Fletcher i byc moze Hernandez powinni przeniesc sie do FC Tartak.

Zaden trener nic tu nie zmieni jesli bedziemy grali takim szrotem.
Wolny,przewidywalny i statyczny styl gry,wystarczy,ze nie ma Rooneya i jest totalne dno.

Potrzebne transfery w miejsce w/w i czas na zgranie.
W tym skladzie dalej nie pociagniemy,gracze sa wypaleni,srodek pola nie istnieje.
» 3 maja 2014, 18:09 #48
mcis: giggs out. zanim nas spusci do 3 ligi.....
» 3 maja 2014, 18:11 #47
mycka86: hahahahaha
» 3 maja 2014, 18:47 #46
mcis: geriatryczny sklad. ustawiony pod osobioste sympatie, a nie pod umiejetnosci. Rio i Vidic w pierwszej 11 drugi raz z rzedu. bez sensu.
» 3 maja 2014, 18:08 #45
mcis: SAF nigdy by nie wystawil Vidicas, nie po jego nowinie z odejsciem
» 3 maja 2014, 18:20 #44
mcis: zapomniales o 2 dinozaurach-slimakach na srodku obrony
» 3 maja 2014, 18:09 #43
emil1986x: hernandez, carrick, nani, ferdinand, fletcher...żałość
» 3 maja 2014, 18:07 #42
IMMM: A Young? Vidic? Evra też się nie popisał dzisiejszym występem.
» 3 maja 2014, 18:10 #41
emil1986x: ale nie żenująco ;) a ta ekipa to wprost kpina
» 3 maja 2014, 18:28 #40
th0rdis: Rozumiecie już, że to nie była wina Moyes'a tylko tego, co zastał po odejściu SAF'a? Nie da się przebudować zespołu w sezon a co dopiero w 10 miesięcy.
» 3 maja 2014, 18:07 #39
tara1982: Mecz jak cały sezon- Totalna mizernota, nie bez przyczyny zajmujemy tak odległą pozycję, jak widać nie tylko trener nadaje się do wymiany, ale także większość zawodników powinna sobie zadać pytanie, czy nadaję się do gry w tak wielkim klubie jak Manchester.
» 3 maja 2014, 18:04 #38
mcis: teraz bedzie troche retoryki, ktorej zaczerpnelem od krytykow MOYESA:

GIGGS out. co on zrobil? dostal zespol, ktory tydzien temu rozjechal Norwich 4:0 i wystarczyl tydzien, by zepsul ten zespol. jak mozna w jednym tygodniu grac jak marzenie a potem takie dno?

GIGGS nas spusci do 3 ligi. zwolnic go......
» 3 maja 2014, 18:03 #37
mrk: spokojnie naszczęście Giggs jest tylko tymczasowym trenerem :D
» 3 maja 2014, 18:06 #36
mcis: ale Giggs sam przyznal ze odbyl ledwie 3 treningi przed Norwich i to pewnie bylo za malo by zjechac zespol
» 3 maja 2014, 18:07 #35
AdiSuN: Tak z ciekawości, chciałem Was zapytać: kto według Was zagrał gorzej: Fletcher, czy Carrick?
» 3 maja 2014, 18:02 #34
wegiel13: fletcher i carrick!
» 3 maja 2014, 18:05 #33
AgEnT: Fletcher, ale Carrick bardzo od jego poziomu nie odstawał.
» 3 maja 2014, 18:05 #32
mcis: bez watpienia Flecher. to on powinien byc tym ultradefensywnie nastawionym SP i to jest latwiejsze zadanie. Carrick mial trudniej bo musial bronic i rozgrywac.
» 3 maja 2014, 18:05 #31
AdiSuN: Zgadzam się, Fletcher był gorszy, jednak Michael również słabiuteńko. :(
» 3 maja 2014, 18:07 #30
dabro90: Chyba kpicie. Ile beznadziejnych prostych piłek zawalił w tym meczu Carrick, to mi słów brakuje. Fletcher przy nim wyglądał 3 razy solidniej.
» 3 maja 2014, 18:08 #29
AdiSuN: Nie ukrywajmy, Cleverley w tym momencie nie jest najlepszy, ale troszeczkę bardziej uniwersalny, młodszyyyy i lepszy od Fletchera bądź Carrick'a.
» 3 maja 2014, 18:12 #28
mcis: geriatryczny sklad. ustawiony pod osobioste sympatie, a nie pod umiejetnosci. Rio i Vidic w pierwszej 11 drugi raz z rzedu. bez sensu.
» 3 maja 2014, 18:06 #27
OrzeH: Po pierwszej połowie byłem niemal pewny że wprowadzi Kagawę... Kagawa za Fletcha i myślę że pomimo beznadziejnych napastników dałoby się ugrać cokolwiek...
» 3 maja 2014, 18:08 #26
mcis: i dlaczego na SP? skoro Kagawa nie zagral tam ani jednego spotkania w czasie swojej kariery?
» 3 maja 2014, 18:55 #25
wegiel13: podawali, podawali, podawali, podawali, podawali, podawali i zapomnieli ze w pilce noznej to nie podania a gole sa najwazniejsze!
» 3 maja 2014, 18:01 #24
tara1982: taka tiki-taka, tylko dla przedszkolaków :( Dno i tyle
» 3 maja 2014, 18:06 #23
ValenciaMOTM: Giggs jest trenerem który powinien prowadzić United przez długie lata, ale jeszcze nie teraz. Teraz potrzebujemy kogoś kto bez skrupułów pozbędzie się drewna, którego mamy w kadrze bardzo dużo.
» 3 maja 2014, 18:00 #22
bartoszskuza: Moim zdaniem nasz gra wyglądała dobrze dopóki nie zszedł Mata. Robin wszedł za niego i nie pokazał nic oprócz dwóch spalonych. Young dzisiaj zagrał bardzo dobre spotkanie. Moim zdaniem nie powinien zostac zmieniony. Para środkowa Fletcher i Carrick z całym szacunkiem,ale się nie nadaje. Chicharito nie widoczny, a jak już miał okazję, to nie wykorzystał jej. A trzeba powiedzieć,że była to sytuacja 200 procentowa. Trochę jestem sfrustrowany, bo mieliśmy swoje szanse a ich nie wykorzystaliśmy. W Anglii niebieski autobus już jest a teraz doszedł i żółty.
» 3 maja 2014, 18:00 #21
Michal1997: Jeśli zagłosuje na wszystkich oprócz Younga to zaliczy ocena jako 0?
» 3 maja 2014, 17:59 #20
eMGieKa: pytanie gdzie jest piłkarz który najlepiej się rozumie z Matą? Jak jego nie ma,a grają Jangi,Januzaje,którzy mają tak genialne wrzutki,no to to jest przykre. Potrzebny jest trener który nie daje pograć po znajomości,tylko stawia na umjętności . VG ruszaj do manchesteru. :)
» 3 maja 2014, 17:58 #19
Sancho: Nie wiem jak taktyka wrzutek miała zadziałać na takich wysokich, doświadczonych obrońców na dodatek kiedy z przodu był tylko niewysoki Hernandez i Mata
» 3 maja 2014, 17:58 #18
Domelo: Jeżeli nie pozyskamy przynajmniej dwóch środkowych pomocników z prawdziwego zdarzenia to blado widzę także przyszły sezon :/
» 3 maja 2014, 17:57 #17
1wolf1: A ja ogladajac ten mecz mialem ciagle w myslach jedna piosenke: Tyle drewna w calym miescie, nie wdzialem tego jeszcze...
» 3 maja 2014, 17:57 #16
rizx: Co się dziwić. Oglądając mecze z 2010roku widzę te same drewna które grają dzisiaj. Przyszedł Mata i zrobił różnicę , ale takich transferów powinno być co najmniej 6-7. Podczas gdy wszyscy się wzmacniają , my nie robimy nic.
» 3 maja 2014, 17:57 #15
bartoszskuza: Twój ojciec go nakrył. Pozdro dla kumatych
» 3 maja 2014, 18:36 #14
MU1212: przynajmniej przegraliśmy jedną bramką a poza tym dużo Fauli było niż grania
» 3 maja 2014, 17:56 #13
mcis: giggs out. absolutny brak profesionalizmu. widocznie wazniejsi sa kumple z ktorymi chodzil na panienki

mowcie co chcecie o DM, ale on wiedzial, zeby nie wystawac tak geriatrycznego skladu. nie mozna wystawiac Ferdinanda i Vidica w jednej 11. nie mozna!!.

skald ustawiany wedlug sympati i znajomosci, a nie wedlug umiejetnosci. Groszek w 11, a Wellbeck i vP na lawce. para obroncow to Rio i Vida, ktorzy odchodza po sezonie, nie lepiej ogrywac Evansa i Jonesa, a Antonio postawic na PO.
» 3 maja 2014, 17:56 #12
MikeManU: daj sobie siana co ten biedny Giggs ma zrobić?? z pustego nawet Salomon nie naleje..
» 3 maja 2014, 17:56 #11
listek007: To jest troll co ma już 3 konta o nickach: Cleverli, Irration i mcis. A kto wie czy jeszcze kolejnego nie ma. Nie ma co robić w życiu to pisze pierdoły żeby mu ludzie odpisywali. Trzeba pod każdym jego postem uświadamiać go jaki jest nienormalny to może mu to przejdzie...
» 3 maja 2014, 18:35 #10
mcis: pudlo. mam tylko jedno konto i to od 6 lat, a za trola to idzie zgoszenie
» 3 maja 2014, 18:48 #9
Mikez: Nie chcą grać w LE, oj nie chcą.
» 3 maja 2014, 17:56 #8
MikeManU: Carrick i Fletcher dno dzisiaj do tego chaotyczny young wpatrzony w murawe a nie tam gdzie ma piłkę kopnąć. Słabo się to dzisiaj oglądało..
» 3 maja 2014, 17:54 #7
miki3999: Glupi jest ten, ktoy mysli, ze Giggs w dwa tygodnie cos jest w stanie zmienic i bedzie pisac Giggs out. To dopiero pokaze przyszly sezon, bo blad Moyesa polegal na porazce w przygotowaniach i braku jaj. Giggs jaja ma, co widac po jego wypowiedziach wiec moim zdaniem zasluguje na szanse, zeby mogl cos zmienic. Dziekuje
» 3 maja 2014, 17:54 #6
ManUtdFan94: Chyba ten mecz jest potwierdzeniem tego, że to nie jest jeszcze czas Giggsa na Old Trafford. Bicie w mur przez cały mecz, Sunderland miał tylko 3 sytuacje, w tym strzelili jednego gola, mieli słupek, poprzeczkę. Widać, że trzeba na dzień dzisiejszy doświadczonego trenera jak van Gaal żeby to poukładał, a potem Giggs może zostać Naszym trenerem :)
» 3 maja 2014, 17:54 #5
misiured1987: hahahahahaha :D dali chłopaki po jajach carrick fletcher young istny opał do pieca:)
» 3 maja 2014, 17:54 #4
eMGieKa: Cóż za wola walki,cóż za genialne wrzutki Januzaja,cóż za skład! Mecz zycia naszych. :D
wiecej Fleczerów w srodku. :D
» 3 maja 2014, 17:53 #3
jac0b: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.05.2014 17:54

Ja jebie... Smutno mi
» 3 maja 2014, 17:53 #2
miki3999: Jeden z nich, ale nie dwoch!!
» 3 maja 2014, 17:55 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.