Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Guardiola: Manchester United może nas pokonać

» 31 marca 2014, 20:37 - Autor: matheo - źródło: ManUtd.com
Josep Guardiola wypowiadał się z dużym szacunkiem na temat Manchesteru United na poniedziałkowej konferencji prasowej, poprzedzającej ćwierćfinał Ligi Mistrzów na Old Trafford.
Guardiola: Manchester United może nas pokonać
» Josep Guardiola wypowiada się z szacunkiem o Manchesterze United
Do starcia Czerwonych Diabłów z Bayernem Monachium dojdzie we wtorek o 20:45.

– Gramy przeciwko Manchesterowi United, jednemu z najważniejszych klubów na świecie, bez względu na ich aktualną sytuację. Szczególnie, jeśli mówimy tu o ostatnich 10-15 latach pod rządami sir Alexa – stwierdził Guardiola.

– Manchester United wciąż ma wspaniałych piłkarzy. To zaszczyt, że znów tutaj jestem i mam nadzieję, że jutro zaprezentujemy się dobrze. Mam dużo szacunku wobec moich kolegów po fachu i tego, że Czerwone Diabły zdecydowały się zatrudnić Davida Moyesa. Niekiedy po prostu trzeba trochę więcej czasu. Oni wierzą to, że jest dobrym trenerem, a w Evertonie wykonał dobrą robotę.

– Kiedy widzę Wayne'a Rooneya, Nemanję Vidicia, Danny'ego Welbecka i Chicharito, to dostrzegam jakość tej drużyny. Raz czy dwa razy mogą zanotować najlepszy występ w sezonie i nas pokonać. Taka jest prawda – dodał Guardiola.


TAGI


« Poprzedni news
"Jesteśmy Manchesterem United, nie chłopcami do bicia"
Następny news »
Juan Mata przed meczem z Bayernem Monachium

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (48)


Wielbicielka: Bardzo lubię Pepa. I ma rację...zawsze jest szansa na to, że ich pokonamy.
» 1 kwietnia 2014, 15:27 #28
MU1212: Czerwone Diabły vs Rozpędzona Bawarska Machina zaciekła walka nie wiem kto wygra ale wierzę w MU GGMU
» 1 kwietnia 2014, 06:59 #27
jaratkow: Serce i rozum. Kto zwycięży..?
» 1 kwietnia 2014, 02:05 #26
peli: Serce ! ;)
» 1 kwietnia 2014, 06:40 #25
Klimaa: Ładnie ze strony Guardioli że wypowiada się z szacunkiem do naszej drużyny. Mam nadzieję że drużyna pokaże jutro jakość jak w meczu z Grekami.
» 31 marca 2014, 23:57 #24
manutdfan92: Guardiola jak zwykle sztucznie grzeczny, ale skoro to grzeczność wobec MU to tym razem jestem za. A prawda jest taka, że raz na 10 meczów może byśmy z Bayernem obecnie dali radę wygrać. Może jutro będzie ten mecz 1 na 10.
» 31 marca 2014, 23:17 #23
Wielbicielka: Dlaczego sztucznie grzeczny?? To, że ktoś nie pajacuje jak Mou to nie znaczy, że jest sztuczny. Facet ma po prostu klasę o której Mou może tylko pomarzyć.
» 1 kwietnia 2014, 15:25 #22
Wielbicielka: Fabio nie wiem w jakim Ty świecie żyjesz? Akurat w tym biznesie jak i w kazdym gdzie sa duże pieniądze i znani ludzie nalezy być poprawnym. Może Tobie imponuje objeżdżanie innych przez "wielkiego" Mou. Ja zdecydowanie wolę kogoś kto potrafi zachować klasę każdej sytuacji i udziela dyplomatycznych odpowiedzi. Uwierz, że można kogoś skrytykować ale na poziomie.
» 2 kwietnia 2014, 14:17 #21
Makaveli: W takim razie idź czuć co innego. ;)
» 31 marca 2014, 23:40 #20
Lokator23: I Ty sie nazywasz kibicem United. Jak mozna zyczyc swojej druzynie porazki. Moze poprostu Moyes dostosowal poziom gry do poziomu wiekoszosc kibicow z devil page
» 31 marca 2014, 22:27 #19
Janks7: Mimo wszystko nie zgodzę się z Tobą, mniejszym złem to by było jak byśmy jakimś cudem wygrali LM i na tym budowali nawet przyszły sukces Moyesa, Moyesowi nie można by już było zarzucić braku mentalności zwycięzcy, a my kibice mielibyśmy radosne chwilę po tych wszystkich wpadkach,klęskach ligowych i łatwiej byłoby to przebaczyć. Ale uważam mimo wszystko że to co jest bardziej prawdopodobne to że polegniemy i nie będzie już żadnego powodu by męczyć się dłużej z Davidem.
» 31 marca 2014, 22:50 #18
Janks7: Guardiola wygląda na klasowego Managera, myślę że gdyby mu się udało zdobyć LM z Bayernem w tym sezonie to mógłby zapragnąć udowodnić swoim krytykom że to nie był przypadek, że nie zdobywał tylu trofeów z Barceloną i Bayernem bo dostawał wybitnych piłkarzy którym wystarczyło nie przeszkadzać, tylko właśnie chciałby przejąć zespół w formie totalnej przebudowy jak Manchester United w najlepszej i najbardziej wyrównanej lidze świata, myślę że gdyby podołał zadaniu i uczynił Manchester United ponownie wielkim, to wtedy nikt nie miałby prawa mówić że Guardiola jest słaby i wygrywał tylko dlatego że miał zespoły samograjów.
» 31 marca 2014, 21:18 #17
BarenS: zgadzam się, osobiście uważam własnie, że jest beznadziejnym menagerem dostaje samograjkow i nawet z Angielskiej drużyny zrobiłby hiszpańskie przedstawienie wiec w sumie nie chciałbym go u nas... ale myślę ze lepiej mu dać do zabawy takie Fulham, bo wydaje mi się z United by coś jeszcze ulepił...
» 31 marca 2014, 21:38 #16
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.03.2014 21:51

Pep jest trochę jednowymiarowy, jego styl opiera się na przede wszystkim jak najdłuższym utrzymywaniu się przy piłce, ale jeżeli potrafiłby przejąć Manchester United w takiej formie w jakiej znajduje się teraz i uczynić z tego klubu coś na pokrój jego Barcelony, czy teraz Bayernu, to można by powiedzieć że jest nawet najlepszym managerem w historii. Uważam że styl Pepa mimo wszystko jest lepszy i ciekawszy niż to co prezentuje United za Moyesa, najbardziej to bym chciał żebyśmy byli jak za SAFA dostajemy cios,dwa ale podnosimy się jeszcze w tym samym meczu i zadajemy tyle ciosów ile potrzeba by ostatecznie wyjść zwycięsko ale myślę że tego nie mógłby zagwarantować nikt z taką częstotliwością jaka miała miejsce za Alexa.
Co do Pepa w takim Fulham, to myślę że nie ma takiej opcji tym bardziej że Fulham właśnie prawdopodobnie poleci w tym sezonie z BPL :P.
Tacy zwycięzcy jak Guardiola to chcą prowadzić równie zwycięskie kluby, ewentualnie kluby które mają fundusze na to by zostać hegemonami.
» 31 marca 2014, 21:49 #15
BarenS: własnie, chcą prowadzić najlepszych, a może dlatego bo boja się że nie wyjdą z rynsztoku ligi? Taki Ferguson jest najlepszy na świcie bo potrafił zrobić coś z niczego.
» 31 marca 2014, 21:53 #14
Janks7: Dlatego ja właśnie najbardziej marzyłem o Kloppie jako Managerze United, bo widzę wiele analogii pomiędzy nim a SAFEM, również zrobił coś z niczego i uczynił BvB jednym z najlepszych klubów w Niemczech jak i w całej Europie, myślę że to na niego powinniśmy zapolować najbardziej, on już udowodnił że świetnie zna się na rzeczy i potrafi robić coś z niczego, klub który był strasznie zadłużony i nie miał praktycznie żadnych perspektyw, teraz może sobie pozwolić na wydatki po 20+ mln na jednego zawodnika, to naprawdę wielki sukces Jurgena.
» 31 marca 2014, 21:56 #13
BarenS: też bardzo chciałbym Kloppa nawet chciałem dać jego przykład w wypowiedzi wyżej, ale na razie mamy Moyesa i zobaczymy co on ulepi.
» 31 marca 2014, 21:58 #12
Janks7: Conte jak najbardziej również można zaliczyć, w podobnej sytuacji przejmował Juventus jak Rodgers Liverpool.
Ale jak dla mnie to Jurgen Klopp wygląda na gościa który najbardziej by pasował do United i który najbardziej przypomina SAFA, według mnie wygląda na lojalnego gościa wobec klubu,piłkarzy i kibiców, myślę że gdyby zaoferowano mu te posadę to raczej by nie odmówił, gdyż w BvB ostatnimi czasy ma kiepsko, wykradanie najlepszych grajków przez Bayern czy inne topowe kluby zagraniczne, masa kontuzji, wszystko to wpływa na to że musi i przebudowywać praktycznie od nowa BvB, a po co miałby to robić jak mógłby podjąć się wyzwania w lepszej lidze gdzie jest większa konkurencja aniżeli niezbyt uczciwie konkurujący Bayern? :)
» 31 marca 2014, 22:38 #11
Janks7: Ehh, chodzi mi o to że mógłby chcieć podjąć się wyzwania w lepszej lidze, gdzie nie stało by nic na przeszkodzie by być lojalnym co najmniej na tyle ile był do tej pory w BvB czy wcześniej w Mainz, według mnie, w Manchesterze mógłby zostać nawet na 10-15 lat, dlaczego? bo Manchester United gra w najlepszej lidze świata, ma sporą cześć kibiców którzy wspierają nawet Moyesa któremu zupełnie nie idzie, to świadczy o tym że wobec United opłaca się być lojalnym, z United to jedynie do Realu Madryt mógłby przejść bo to być może jedyny klub który przewyższa swoją historią i wielkością nasz klub. Tylko że Real gra w syfnej lidze w której 2 porażki z rzędu jak u Carletto sprawiają że kibice chcą głów zarówno trenera i największych gwiazd...
» 31 marca 2014, 23:40 #10
AdaMUFC: Miło usłyszeć takie słowa od Guardioli. #respect
» 31 marca 2014, 20:50 #9
emenems: u nas wypowiedź, że Bayern może nas pokonać przez Moyesa skończyła by się takim hejtem, że łohohoho. nie istniałby już tutaj, a on? Jest dobrym człowiekiem i wspaniałym trenerem. :))D:D:D
» 31 marca 2014, 20:47 #8
BarenS: co jak co ale na tikitake w wykonaniu diabelków nie molgbym patrzec.... ciagle symulacje, odskakiwanie od kazdej pilki oraz formacje 4-3-3-3 ...
» 31 marca 2014, 21:09 #7
Diabelred: BarenS, hakos podczas meczow Bayernu z Arsenalem(czy kilku ligowych jakie widzialem na Eurosporcie), nie widzialem, zeby ich pilkarze ciagle symulowali. Jedynie Robbenowi sie zdarza, jednak w kazdej druzynie jest taki nurek, u nas jest to Young i Januzaj :). W Hiszpanii symuluja, bo taka jest tam filozofia gry, u nich za dany faul sedzia moze dac czerwo, w Anglii za taki sam faul sedzial by po prostu puscil gre badz w ostatecznosci tylko upomnial zolcia... Dlatego tez pilkarze glownie Realu/Barsy probuja tego, nawet po lekkim kontakcie wija sie z bolu liczac, ze sedzia moze sie dac nabrac. A co daje gra w przewadze, mozna bylo zobaczyc w ostanich Gran Derbi. A mozesz patrzec, na obecna gre? Wolbym patrzec na tikitake, ktora jest mimo wszystko jakims stylem gry, niz to co widzimy za Moyesa, czyli laga od srodkowych obroncow do przodu, lub milion prob dosrodkowan na mecz :). Co do formacji 4-3-3, to o ile sie nie myle, to gralismy taka za czasow Ronaldo, Teveza i calkiem niezle nam to wychodzilo :)
» 31 marca 2014, 22:31 #6
jac0b: Diabelred:
1) Januzaj nurkiem? Chyba Ci się coś pomyliło, nie przypominam sobie żeby kiedykolwiek nurkował, jest młodym, rozwijającym się dopiero piłkarzem przez co zdecydowanie słabszym fizycznie ale na pewno nie nurkiem.
2) Tu się z Tobą zgadzam, w Hiszpanii jest pewnego rodzaju filozofia nastawiona na symulację jednak nie widzę powodu żeby pochwalać takie zachowanie, tutaj w większości przynajmniej jesteśmy kibicami ligi angielskiej i nie lubimy ciapciokowatych płaczków tylko prawdziwych facetów którzy grają do końca, prawdziwy kibic ligi angielskiej nie pochwala zachowania charakterystycznego dla symulujących cipek :) Takie jest moje zdanie.
» 1 kwietnia 2014, 03:02 #5
Szerszenix: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.04.2014 04:07

@Jac0b devilpage. pl /index/news/komentarze/37054/moyes-mlodosc-kilka-razy-wziela-gore-nad-januzajem/
» 1 kwietnia 2014, 04:07 #4
jac0b: Szerszenix, nie nazywałbym go symulantem przez pojedyncze zdarzenie;) może po prostu miał chwilowe zamroczenie :D Dla mnie jedyną aktorzyną w United jest Young, który niejednokrotnie się kładł, zazwyczaj zresztą nieumiejętnie... chociaż ostatnio coraz mniej mu się zdarza symolować, co z kolei nadrabia tragicznymi występami ala jeździec bez głowy.
» 1 kwietnia 2014, 08:23 #3
Diabelred: jac0b, pare razy w tym sezonie zasymulowal ;). Wiadomo do Younga to mu jeszcze daleko, tak jakby Belg jest takim jeszcze amatorem, a Anglik juz zawodowcem :D. Chociaz z drugiej strony to ciezko jednoznacznie powiedziec kiedy Januzaj symulowal, a kiedy po prostu upadl, bo jest strasznie slaby fizycznie, cos jak Neymar, ktoremu takze zarzuca sie, ze jest nurkiem ;)
» 1 kwietnia 2014, 12:38 #2
micsie03339: Wyjąłeś mi to z ust :D
» 31 marca 2014, 20:55 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.