Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Powietrzny protest kibiców dojdzie do skutku

» 28 marca 2014, 20:30 - Autor: matheo - źródło: BBC Sport
Kibice Manchesteru United zawiedzeni poczynaniami Davida Moyesa na ławce trenerskiej Czerwonych Diabłów bronią swojego nietypowego protestu, który będzie miał miejsce przed sobotnim meczem z Aston Villą.
Powietrzny protest kibiców dojdzie do skutku
» Samolot będzie ciągnął transparent „Wrong One – Moyes Out”
Czy popierasz nietypową formę protestu wymierzoną w Davida Moyesa?
Przed pierwszym gwizdkiem sędziego, nad Old Trafford przeleci samolot z doczepionym do ogona transparentem „Wrong One – Moyes Out”.

– Pomruki zadowolenia zaczęły się na trybunach – mówi Wes Jones, organizator nietypowego protestu.

– Chcemy pokazać, że wsparcie dla menadżera nie jest stuprocentowe, tak jak myśli sobie David Moyes.

Akcja protestacyjna podzieliła środowisko kibiców Manchesteru United. Niektórzy fani uważają, że banner jest niepotrzebną formą upokorzenia menadżera Czerwonych Diabłów, który kiepsko radzi sobie w swoim debiutanckim sezonie na Old Trafford.


TAGI


« Poprzedni news
Zapowiedź: Manchester United vs Aston Villa
Następny news »
Będzie śledztwo w sprawie zachowania Fellainiego

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (67)


lukas255: To władze klubu powinni zdecydowaćco do przyszłości Moysa , a kibice nie powinni wywierać na nim dodatkowej presji.
» 30 marca 2014, 19:29 #32
MU1212: to się zacznie hehehe :D
» 29 marca 2014, 18:08 #31
Janks7: No szkoda tylko że samolociku nie pokazywali w TV a było słychać jedynie odgłos silnika ale i tak brawa za inicjatywę i że doszła do skutku :)
Mamy wspaniałych kibiców i tym się pocieszam, kibice są o wiele lepsi od tego marnego trenerzyny, którego odejścia większość z nas nie może się już doczekać.
Wrong One - Moyes Out!
» 29 marca 2014, 14:31 #30
Janks7: Jednak był pokazywany, umknął mi ten moment w 1:24 czasu gry pokazywali :D Fajnie to wyglądało :P
» 29 marca 2014, 15:45 #29
micsie03339: Ja tam dziękuje za takich żałosnych kibiców, którzy jak tylko mogą starają się upokorzyć,jakim by nie był trenera klubu któremu kibicują,żałosne.
» 29 marca 2014, 15:48 #28
seth: wolność słowa to piękna rzecz, a taki transparet to błyskotliwa puenta do działalności Moyesa na OT w tym sezonie. jestem za taką akcją czy chociażby na wzór hiszpański machaniem białymi chustkami. natomiast jestem przeciw wyzwiskom i obraźliwym transparentom na trybunach.
» 29 marca 2014, 13:43 #27
brylaantowy: no i gitara :)
» 29 marca 2014, 12:00 #26
Klimaa: Dla Moyesa to wielkie upokorzenie.
» 29 marca 2014, 10:56 #25
brylaantowy: ja bym chciał żebyś my skończyli jak Liverpool 2 miejsce w tabeli to całkiem niezły wynik ;)
» 29 marca 2014, 11:53 #24
Bossicky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.03.2014 12:46

Borussia sie sypie, trzeba ją budować od nowa, to ten czas i okoliczności by wyciągnąć Kloppa z Dortmundu.
Nikt nigdy o tym nie wspominał, ale alternatywą dla Kloppa mógłby być inny Niemiec też Jurgen, Klinsmann - świetny fachowiec. Pracuje w USA już od wielu lat, może chciałby wrócić by znów "pokazać" się w Europie. Po MŚ wolny będzie też Vincente Del Bosque - wiekowy, ale Van Gaala przyćmiewa w każdym aspekcie i skoro bierze się Holendra pod uwagę, to czemu nie Hiszpana?!
» 29 marca 2014, 12:45 #23
Broczek84: Wierni po porażce, dumni po zwycięstwie....
Ręce opadają jak oglądam mecze w tym sezonie. Chociaż nie jestem trenerem piłki nożnej to jako kibic mam kilka zastrzeżeń do pracy naszego "wybrańca". Mimo wszystko podtrzymuje to co powiedziałem na samym początku pracy pana Moyesa w United. Daje mu kredyt zaufania do końca przyszłego sezonu. Dwa lata to wystarczający czas na ocenę zespołu, podjęcie kroków mających na celu wszczepienie swojej filozofii futbolu do szatni i na boisko. Ale jeżeli kolejny sezon będzie wyglądał tak samo jak obecny.... Cóż panie Moyes... Może w championship zwolni się jakaś posada....
» 29 marca 2014, 09:47 #22
wielkifanMU: Nie jestem za bezsensownym zwolnieniem Moyesa, bo ono niczego w klubie nie zmieni, bo po prostu obecnie nie ma właściwego człowieka, który mógłby go zastąpić.
Może po mundialu van Gaal, trzeba uważnie śledzić poczynania Holandii w Brazylii, może Joachim Loew, choć szczerze w tą opcję bardziej wątpię - ale zobaczymy co Niemcy pokażą na Mundialu.

Rozumiem kibiców bo drużyna przegrała 4 najważniejsze mecze w tym sezonie i Ci mają prawo do protestu.
To nie zmienia faktu, że ja osobiście go NIE POPIERAM i nie zanosi się na razie na to, że poprę.
» 29 marca 2014, 08:10 #21
kamilllo7: Im szybciej poleci ten nieudacznik tym lepiej dla przyszło naszego zespołu.
Mojes To rak naszego kluby ktory będzie się coraz bardziej rozrastał....
A przeżuty zobaczymy na każdej płaszczyźnie w klubie.
A nie chcemy iść droga obecnego Interu, Milanu czy Przez 5 ostatnich lat Liverpoolu.
Spaść jest łatwo a trudniej wejść na sam szczyt.
Sir Alex pracował ćwierć wieku na tożsamość Manchesteru i jego miejsce w szeregu.
Mojs zrujnował to wszystko tak naprawdę po pół roku pracy..... A mecz z Fulham na Otd do końca uruchomił dźwignię z równią pochyłą.

Któś nadal chce bronić tego Geniusza??

P.S zawsze szydziłem z Lpoolu i uważałem że nie ma gorszego zła niż Benitez na i ich ławce. Potem co zrobił w Interze.... Chelsey
Ale Mojs bije go na głowe 10 razy!!
» 29 marca 2014, 08:02 #20
wodzu117: Wstyd mi za tych kibiców.
» 29 marca 2014, 00:23 #19
th0rdis: Jak ŚLEPYM trzeba być, żeby winić za złe wyniki tylko Moyes'a... Beznadziejny pomysł.
» 28 marca 2014, 23:43 #18
jaratkow: Sory, taki sezon...
» 29 marca 2014, 04:46 #17
87glasgow: A co cie obchodzi ile koleś zarabia? Takie są realia i akurat aspekt finansowy nie powinien być dyskutowany. Broniłem Moyesa jak broniłbym każdego nowego menagera, ale faktem jest, że on wygląda jakby się bał, brakuje w jego spojrzeniu na meczach pewności siebie i to na pewno przekłada się na zespół. Też tracę w niego wiarę, ale jeżeli się nie sprawdza to niech go zarząd wymieni, ale bez frajerskiego upokarzania jak ta akcja z samolotem. To człowiek jak każdy z nas i na pewno nie przyjął stanowiska z zamiarem umieszczenia United na pozycji, na której są. Robi co może, a jeżeli go to przerosło to w ostateczności (dla mnie będzie nią początek przyszłego sezonu bez poprawy) będzie trzeba się z klasą rozstać. Pozdrawia
» 29 marca 2014, 04:14 #16
UrbannLegend: Chamstwo i tyle. Nic nie usprawiedliwia takiej głupoty. Krytyka Moyesa jest jak najbardziej na miejscu, ale tego typu akcje na pewno nie pomogą drużynie - mogą co najwyżej zaszkodzić.
» 28 marca 2014, 22:51 #15
micsie03339: @michalmisiu
no ja ostatnio widzę poprawę w grze United,ale może inne mecze oglądamy ;o
» 29 marca 2014, 15:51 #14
Ariell: Już widzę te nagłówki "David Moyes pogromca Bayernu Monachium" hahah
» 28 marca 2014, 21:48 #13
Krzysiek88: Dość nietypowa forma protestu ;) ,ale akurat nie mam nic przeciwko niej. Wszyscy mają prawo wyrażać swoją opinie w świecie demokracji a ,że wielu kibiców United zdecydowało się na taką formę protestu kto im zabroni ( no chyba ,że jakieś ustawy zabraniające owemu samolotowi latać nad tak dużym obiektem podczas imprezy masowej ) ,ale najwidoczniej skoro dojdzie to do skutku to problemów z tym nie było żadnych. Z drugiej strony jest to niesmaczne. Pozdrawiam.

PS. Z wielką ciekawością zobaczę owy Samolocik z tym transparentem jeśli go pokażą w TV.
» 28 marca 2014, 21:34 #12
Cleverli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.03.2014 21:23

Krytyka Moysa jak najbardziej, ale ten protest jest skrajnie nieodpowiedzialny. Dlaczego? na stadionie będzie siedzieć grubo ponad 60 tys osób (takiej popisówki nie zrobią przy pustych trybunach). Jeżeli tak będzie to znaczy to, że przeprowadzenie ataku terrorystycznego jak tak proste jak bułka z masłem, wystarczą odpowiednie środki. Ciekawy jestem tylko jakie są regulacje prawne dotyczące bezpieczeństwa na imprezach masowych, odnosząc się do takich działań ( już abstrahując od UK, tylko tak ogólnie pytając jak to wygląda na świecie ).
» 28 marca 2014, 21:21 #11
uzil25: Kiedy on mówił, że wie, że ma 100% wsparcie? Wydaje mi się, że raczej mówił iż kibice byli wspaniali, nie zostawili nas itp. Dla mnie sprawa jest dość prosta albo wyjazd z Moyesem teraz albo ma jeszcze 1.5 roku. Decyzje trzeba podjąć zaraz po dwumeczy z Bayernem...

Fergie miał podobny okres, go też zwalniali już a jednak został największym menadżerem na świecie... okej to inne czasy ale musimy też podjąć decyzje czy zostajemy wyjątkowi np. mamy trenera 27 lat, takich Giggsów od 14 do 41 roku życia itp w klubie czy idziemy z nurtem nowoczesności.
» 28 marca 2014, 21:16 #10
messengerUTD: A wg mnie przyda się Moyesowi szklanka zimnej wody. Gość jest stuprocentowo przekonany, że ma wsparcie fanów, a w rzeczywistości tak nie jest. Może jak zobaczy ten banner to dojdzie do wniosku, że kibice wcale za nim nie stoją. Z drugiej strony szkoda mi Moyesa - jako człowieka. Spadła na niego ogromna krytyka, wyzwiska, te memy. Nie chcę wiedzieć jak on się musi czuć. Średni trener. Życzę jak najlepiej byle nie w United.

MoyesOut.
» 28 marca 2014, 21:05 #9
laskavvv: i tak to nic nie da więc nie widzę w tym sensu myślę, że najwcześniej zwolnią go w połowie kolejnego sezonu jeśli będzie towyglądało tak samo jak teraz :/
» 28 marca 2014, 20:55 #8
JustDoIt: Ogólnie patrząc to z jednej strony to naprawdę nietypowy pomysł i sposób, ale z drugiej tak lekko chamsko w stosunku do trenera. To prawda, nie jest to drugi SAF, ale szacunek (jakiś tam) trzeba mu okazać. Jestem za protestem, ale to jest zbyt chamskie.
» 28 marca 2014, 20:51 #7
PR1OR: Wstyd klubowi przynosi styl w jakim jest prowadzony zespół, który gra bez wyżej określonej taktyki. Grając jak przypadkowi zebrani piłkarze, którzy są wypuszczeni na 90 minut. Może i nękały klub kontuzje, ale to nie znaczy aby stawiał na piłkarzy, którzy grają i zbierają najgorsze noty za swój styl gry. Bukmacherzy są wstanie wybrać lepszy skład, niż sam trener ze swoją świtą... bo gdyby szły za nim wyniki obyłoby się bez nagongi w jego chorym planie na grę zespołu.
» 28 marca 2014, 20:56 #6
PR1OR: Glazerowie jak mówisz, jak będą chcieli to mogą mu podziękować... tylko weź pod uwagę, że jeżeli zrobią to oni bez zgody(porozumienia z Moyes) to będę mu winni zapłacić odszkodowanie za wcześniejsze zerwanie umowy, a gdy złoży wypowiedzenie sam Moyes, wtedy klub nie musi mu płacić ogromnej odprawy za zmarnowany rok ;>
» 28 marca 2014, 22:44 #5
western: Gdyby kibice na znak protestu pokazali, że nie chcę oglądać tak żenująco grającego Manchesteru i zbiorowo nie przyszli na Old Trafford protest miałby dużo większy wydźwięk.
» 28 marca 2014, 20:43 #4
dlabigt23: Popieram tą opcje jest o wiele lepsza . Jakby ludzie nie przychodzili nie bylo by przychodow i moze by wyciagneli jakies wnioski . Ale ciezko takie cos zorganizowac .
» 28 marca 2014, 21:07 #3
NexaT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.03.2014 20:37

Co za bezsens... nie minął rok jego pracy tutaj, a ci chcą już jego zwolnienia.
Nie jestem zadowolony z pracy którą wykonuje nasz nowy menago, ale nawet nie macie co marzyć, że Moyes zostanie zwolniony przed końcem NASTĘPNEGO sezonu.
» 28 marca 2014, 20:34 #2
PR1OR: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.03.2014 20:48

Moyes nie może zostać zwolniony przez zarząd bo musielibyśmy wypłacić mu odszkodowanie... więc najlepiej aby sam złożył wypowiedzenie. A kto może wpłynąć na to lepiej niż sami kibice
» 28 marca 2014, 20:46 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.