Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Moyes przed meczem z Olympiakosem

» 18 marca 2014, 19:19 - Autor: Biafra - źródło: ManUtd.com
David Moyes podczas dzisiejszej konferencji prasowej zwrócił się w stronę fanów Manchesteru United, stwierdzając, iż ich dzielna i wytrwała postawa w tym sezonie powinna zostać nagrodzona emocjonującym występem mistrzów Anglii w środowym meczu z Olympiakosem Piresu w 1/8 Ligi Mistrzów.
Moyes przed meczem z Olympiakosem
» David Moyes podczas wtorkowej konferencji prasowej zwrócił się do fanów Manchesteru United, stwierdzając, iż ich dzielna postawa w tym sezonie powinna zostać nagrodzona emocjonującym występem mistrzów Anglii w środowym meczu z Olympiakosem w 1/8 finału Ligi Mistrzów. Szkot wspomniał także o Kagawie i swojej sytuacji w klubie.
Publika na Old Trafford podczas niedzielnego spotkania z Liverpoolem, które zakończyło się porażką gospodarzy 0:3 była wspaniała, wiernie dopingując swoich ulubieńców przez pełne 90 minut. Szkocki menadżer upatruje w kibicach kluczowy element, który ma pomóc w odrobieniu dwóch bramek z pierwszego starcia z mistrzem Grecji i awans do dalszej fazy rozgrywek.

- Wsparcie, jakie otrzymaliśmy na Old Trafford było niesamowite - wyznał Szkot. - Piłkarze mogą wam potwierdzić, iż była to pierwsza rzecz o jakiej im wspomniałem po meczu z Liverpoolem. Powiedziałem im, że musimy się zrewanżować i zacząć grać na miarę oczekiwań. Musimy zrobić wszystko, żeby ta noc była warta zapamiętania. Nie mamy nic do stracenia, więc zrobimy wszystko, co w naszej mocy, żeby jakimś sposobem awansować do kolejnej rundy.

- Wydaje mi się, że fani byli w tym sezonie świadkami kilku porażek, których się nie spodziewali. Wszyscy oglądaliśmy już sukcesy w przeszłości sukcesy w wykonaniu Manchesteru United i będziemy je także obserwować w przyszłości. Dla mnie, to największy klub piłkarski na świecie. Być może tego obecnie nie widać, ale uwierzcie mi na słowo, że tak właśnie jest. Ponownie uda nam się powstać z kolan, mam nadzieję, iż nie zajmie nam to zbyt długo.

- Kiedy przegrywasz w taki sposób jak my [z Liverpoolem] i jest to mecz z największym rywalem zawsze będziesz niezadowolony. Doskonale wiemy, że jest to dla nas wielki tydzień, lecz jak tylko zabrzmiał końcowy gwizdek, skoncentrowaliśmy się na środowym spotkaniu. Podczas poniedziałkowej rozmowy z piłkarzami powtarzałem im, że jedyne, co nas obecnie obchodzi to ten mecz.

- Tylko dwa razy do tej pory United udała się taka sztuka [odrobienie dwóch bramek straty z pierwszego meczu przyp. red.]. Najbardziej znany jest powrót z 1984 roku i spotkanie z Barceloną. To nie jest rzecz, która zdarza się często, ale będziemy robić wszystko, żeby się wydarzyła.

- Obserwuję tych piłkarzy każdego dnia. Z tymi umiejętnościami, które prezentują mi na treningu, doskonale wiem, iż zdają sobie sprawę, że potrafią grać lepiej. Wierzę w nich i mam nadzieję, że jutro to pokażemy. Zgadzam się, że nie pokazywaliśmy tego często w tym sezonie, ale liczę, iż jutro będzie inaczej.

Sytuacja Kagawy

- Shinji Kagawa jest dla nas ważnym graczem - dodał Szkot. - To był dla niego bardzo trudny czas, gdyż nie występował tak często, jakby chciał.

- Jest on osobą, którą lubimy i szanujemy w klubie. Na pewno w meczu z grecką drużyną odegra jakąś rolę.

Przyszłość Moyesa

- Moja sytuacja w klubie nie zmieniła się ani trochę - wyznał David. - Mam wspaniałą pracę i doskonale znam kierunek w którym chcę podążać. Ten sezon nie wygląda tak, jakbyśmy chcieli, ale mam pomysły, jak to wszystko uporządkować.

- Obecnie najważniejszą rzeczą jest mecz z Olympiakosem. Jeśli uda nam się ich przejść, będzie to dla nas spory zastrzyk energii. Mamy w sobie dużo wiary, teraz pora pokazać to na boisku, właśnie w tym spotkaniu - zakończył menadżer.


TAGI


« Poprzedni news
ESPN: United skontaktowali się z Van Gaalem
Następny news »
Evans i Smalling nie zagrają z Olympiakosem?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (70)


kamil496: W meczu z Grecką drużyną odegrał znaczącą rolę.
» 19 marca 2014, 22:44 #67
Bayron: Jak Moyes chce coś zrobić dla kibiców to niech się poda do dymisji!
» 19 marca 2014, 10:29 #66
5FredTheRed5: nie myślałem, że to powiem ale liczę na to, że jeśli w środę odpadniemy z LM to czwartek będzie ostatnim dniem Moyesa na OT. podobno władze klubu kontaktowały się już z Van Gaalem... pożyjemy - zobaczymy
» 19 marca 2014, 00:28 #65
Ta3k: Zagrajmy rezerwowym składem niech chłopaki też się nacieszą grą w europejskich pucharach. Może będzie w nich więcej woli walki niż w pierwszym składzie.
» 18 marca 2014, 23:19 #64
pawel159: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2014 22:31

ludzie jakie spakowanie walizek co wy wypisujecie nie zwolnią go ...

mata i czytajta !

Brytyjskie media informują, że Moyes może stracić posadę, jeśli jego zespół odpadnie już w 1/8 Ligi Mistrzów. Szkoleniowiec zaprzecza tym pogłoskom.

- Mam wspaniałą pracę i znam kierunek, w którym chcę iść. Wiemy, że ustawiliśmy się w kiepskiej sytuacji, ale nie tracimy wiary - powiedział szkocki menedżer.

Pytany, czy ma zapewnienie władz klubu, że jego pozycja jest niezagrożona, Moyes stwierdził: "Największym zapewnieniem jest to, że pozwolą mi wykonywać dalej moją pracę".

- Nigdy nie dyskutowaliśmy o mojej przyszłości. Mam sześcioletni kontrakt. W tym klubie nigdy nie patrzą krótkowzrocznie, ale mają długofalowe plany - powiedział Szkot.


tak więc radze sie pogodzić z tym ze Szkot jest i bedzie trenerem
a tak ode mnie dziś go wyzywacie .... a niebawem pokochacie
» 18 marca 2014, 22:28 #63
vreid: czyli jesli jakas rozmowa miala miejsce to rozumiem, ze wedlug Ciebie Moyes wyjdzie do reporterow i powie: "Sluchajcie panowie, dostalem ostre zje..by, najpierw Ferguson zbesztal mnie jak szmate a pozniej zawolal mnie pan glazer i powiedzial, ze jak nie poprawie wynikow to mnie vvypierdola dyscyplinarnie, dziekuje." Liczysz na takie cos? Chyba logiczne jest , ze jesli nawet zostalo postawione jakies ulimatum Moysowi to wiadomo, ze nie przekaze tego do wiadomosci publicznej tylko powie, ze nic sie nie dzieje. Takie rzeczy ktore sie dzieja za zamknietymi drzwiami, my zwykli ludzie nie mamy o tym pojecia. Nie twierdze oczywiscie, ze taka rozmowa miala miejsce, ale nawet jesli miala my sie o tym nie dowiemy. Natomiast jesli jakiekolwiek ultimatum zostanie postawione to i tak nie wyjdzie to od Moysa tylko od jakiegos dyrektora czy wlasciciela. Facet sam na siebie nie bedzie gadal ze chca go vvyjebac z klubu.
» 18 marca 2014, 23:12 #62
jaratkow: Przeczytaj jeszcze raz odpowiedzi Moyesa. Ten człowiek jest marnym trenerem ale... totalnym głupcem nie jest. Nie udzielił żadnej odpowiedzi wprost, cały czas ogólniki. Według mnie Moyes już wie co go czeka.
» 19 marca 2014, 05:07 #61
moyesanto: Podoba mi się ilustracja dołączona do tej wiadomości. Brakuje mi tylko jeszcze wyciągniętej ręki Moyesa oraz widocznych spakowanych walizek na pożegnanie.
» 18 marca 2014, 22:10 #60
Szilk: Gdzie był Kagawa w meczu z Liverpoolem?- gdy już po kilku minutach było widać brak kogoś do rozegrania i i przytrzymania piłki w środku pola - Moyes zawziął się i trzymając na boisku Fellainiego chciał udowodnić, że ten drewniak był jego dobrym zakupem. Van Persiego powinien zostawić po pierwszej połowie w szatni, ale brakuje mu jaj, żeby przeciwstawić się gwieździe dlatego właśnie w M.U. nic nie osiągnie. SAF nie uznawał nazwisk potrafił słusznie czy nie wywalić ze składu całkowicie lub czasowo największe gwiazdy Stama, Beckhama, Van Nistelrooya, Berbatowa, Rooneya - ale przez takie wstrząsy trzymał drużynę za pysk i w stanie pełnego zaangażowania. Moyes tylko gdy mu się pali grunt pod nogami i jest medialna nagonka wprowadza zawodników, którym normalnie nie daje szans do gry. Życzę Mu, żeby jutro pożegnano Go po meczu białymi chusteczkami i w ten sposób kibice powinni wymóc na Zarządzie jego zwolnienie bo na M.U. jest po prostu zbyt cienki - żeby prowadzić Mistrzów też trzeba być Mistrzem, a nie marnym czeladnikiem.
» 18 marca 2014, 21:30 #59
uzio: Każda kolejna wypowiedź Moyesa pokazuję że nie wie jak rozmawiać z mediami aczkolwiek każdy by to przeżył gdyby drużyna coś grała. Moyes już ma tradycyjne wypowiedzi typu damy z siebie wszystko, możemy ich pokonać. Jak zwykle każdy gracz jest dla niego ważny i odegra ważną rolę chociaż Moyes skorzystał z jego usług tylko kilka razy(Hernandez, Kagawa, Ferdinand, Nani) i każdy jest ważny. Obstawiam że znowu wyjdzie RvP bo Moyes dalej nie ma odwagi żeby go posadzić na ławce. A po wypowiedzi Moyesa widać że Kagawa jeśli zagra to jako zmiennik. "Wsparcie, jakie otrzymaliśmy na Old Trafford było niesamowite - wyznał Szkot. - Piłkarze mogą wam potwierdzić, iż była to pierwsza rzecz o jakiej im wspomniałem po meczu z Liverpoolem" Jeżeli już to Moyes powinien włączyć suszarkę a nie opowiadać piłkarzom jakie wspaniałe było wsparcie kibiców chyba byli na murawie i słyszeli.
» 18 marca 2014, 20:43 #58
SkowronUNITED: Nasz taktyka: Fellaini i Carick grają do skrzydła.. do Younga a ten znów 100 dośrodkowań z czego 2 celne. z czego robin marnuje 1 setke.
» 18 marca 2014, 20:18 #57
MU1212: Moyes trzymam cię za słowo i lepiej wystaw Kagawę razem z Giggsem w wyjściowej jedenastce
» 18 marca 2014, 20:17 #56
sznaucer: Giggsa lepiej nie. Przy całym szacunku dla jego zasług to nie powinien wychodzić w podstawowym składzie w tak ważnych meczach.
» 18 marca 2014, 20:41 #55
showdark: DDG
Rafael-Vidic-Jones-Evra
Carrick
Welbkeck-Kagawa-Januzaj
Rooney
Dac odpoczac wypalonemu RvP, mimo z ego lubie niech ma swiadomosc ze slaba gra w United= ława. Welbeck fałszywy skrzydlowy, bardziej 2 napastnik ale po prostu wiecej zadan defensywnych niz Roo. Dawno nie widzielismy Roo na szpicy? No to jazda :) niech pokaze jak gral pare lat temu. Kombinacyjna gra Januzaj-Kagawa-Roo-Welbeck mysle ze by sie bardzo przydala. W razie co mozna RvP wpuscic za Welbecka, Roo cofnac. I jazda! Tylko trzeba gryzc trawe, zapierdzielac, ma byc wola zwyciestwa a nie ze pilkarze jaja zostawiaja w szatni. pozdr!
» 18 marca 2014, 19:31 #54
szczepka01: Stary, a dlaczego chcesz żebyśmy grali w 10 ?? Chyba, że zakładasz jakąś bójkę już w tunelu i co najmniej z jedną czerwoną karteczkę ;P
» 18 marca 2014, 21:07 #53
TwojPan: haha chyba, że aż taki optymista, że w 10ciu damy race
» 18 marca 2014, 23:06 #52
showdark: Hahha :) Oczywiscie mi umnał Felaini w srodku Felaini z Carrickiem
» 19 marca 2014, 00:25 #51
Abrakadabra: Jak zobaczyłem jego zdjęcie na głównej to już zaczynałem się cieszyć potem jednak przeczytałem tytuł w którym po moyes powinno się znaleźć "zwolniony", ale najwidoczniej to jeszcze nie ten moment..
» 18 marca 2014, 19:07 #50
kamilllo7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2014 18:53

Proponuje:
DDG
JONES FELLA VIDA
RAFAEL CARRICK EVRA
KAGAWA
JANUSZ ROBIN ROO

ZMIANY NA UTRZYMANIE WYNIKU:
WELBZ -> ROBIN
KAGAWA -> FLECHTER
RAFAEL -> VALENCJA
Cofamy Roo pod Welbeza i Flechterem zagęszczamy środek pola

Powinnno byc Win:P
» 18 marca 2014, 18:52 #49
SkowronUNITED: Czy mi się wydaje czy Rafael i Evra grają na skrzydłach?
A Fellaini w Obronie?
» 18 marca 2014, 20:16 #48
IMMM: Nie wydaje Ci się ja też to widzę. Czyli co razem 5 obrońców w meczu, którym gonimy wynik?
» 18 marca 2014, 21:14 #47
diabelek1: "Musimy zrobić wszystko, żeby ta noc była warta zapamiętania." Kuhwa jego mać, jakie nastały czasy żebym wspominał odrabianie strat Olimpiacosem Pireus XDDDD
» 18 marca 2014, 18:51 #46
yokowal89: co za wsiór, jak czytam jego wypowiedzi, to ogarnia mnie straszny wkurw.. eh. szykuj sie na bezrobocie capie, bo cie nawet w sunderlandzie nie zatrudnią
» 18 marca 2014, 18:36 #45
emil1986x: Kończ waść wstydu oszczędz....
» 18 marca 2014, 18:35 #44
Krzysiek88: Jak mam być całkowicie szczery. Wolałbym już by ten sezon się skończył. Bo to jak koszmar tyle ,że cholercia wybudzić się nie da jak narazie.
» 18 marca 2014, 18:35 #43
hot: "Mam wspaniałą pracę i doskonale znam kierunek w którym chcę podążać." - 2 liga
"Ten sezon nie wygląda tak, jakbyśmy chcieli, ale mam pomysły, jak to wszystko uporządkować." - może odnajdzie trochę honoru, złoży rezygnacje i zabierze sztab evertonu ze sobą
» 18 marca 2014, 18:27 #42
gervasio2: Witam kibiice! Po tych słowach Moyesa coś mi się wydaje że jutro będzie na pałe i do przodu! Jeszcze jedna rzecz mnie martwi obawiam się ze jutro zagraja clev,valencia,young bo jakieś zmiany po meczu z liverpoolem pewnie bedą."Wsparcie, jakie otrzymaliśmy na Old Trafford było niesamowite - wyznał Szkot. - Piłkarze mogą wam potwierdzić, iż była to pierwsza rzecz o jakiej im wspomniałem po meczu z Liverpoolem." No rzeczywiscie bo oni mieli zatkane uszy i o tym nie wiedza,mam wrazenie ze Moyes boi sie o posade i wlazi kibica w d..u..
de gea
rafael jones vidic evra
fellaini fletcher
kagawa

welbeck ronney januzaj


Mowcie co chcecie ale taki sklad bym chcial na jutro
» 18 marca 2014, 18:26 #41
Janks7: Moyes gwarantuje nam emocje? Panie Moyes czy można się spodziewać powtórki z Sunderlandem z Pucharu Ligi czy tym razem karne w wykonaniu Diabłów będą znacznie lepsze? bo mi to się tak wydaje że emocje będą i to duże, jak się skończy regulaminowy czas i dogrywka wynikiem 2-0 dla nas, to emocje jak w banku...
» 18 marca 2014, 18:25 #40
NewtonHeath1878: Ogólnie śmieszne trochę, że po tych reprezentacjach zagrał RvP, który w meczu z Francją nie istniał (Holendrzy przegrali 2:0), a Kagawa, który zanotował 2 asysty, w tym 1 genialną, wywalczył karnego, kręcąc rywalami jak Zizou, strzelił gola... a z West Bromem nie zagrał. Pamiętamy, RvP zszedł z żółtą kartką, choć sędzia powinien go wyrzuć z boiska za bezmyślny wślizg, wszedł za niego Welbz i strzelił gola.
Spodziewam się kolejnej przegranej na OT po kolejnym nieudanym występie van Persiego. Niestety. Ale wierzę w podniesienie się z kolan w przyszłym sezonie.
» 18 marca 2014, 18:23 #39
SaNToManUTD: Już myślałem że Moyes zwolniony :(
» 18 marca 2014, 18:22 #38
moyesanto: Panie Moyes!! Proszę zdradzić swoją receptę na "sukces", jak w niespełna rok z drużyny światowej klasy zrobić bezładną zbieraninę półamatorskich chłopców do bicia, będąc przy tym dalej zadowolonym z samego siebie i jednocześnie mając jeszcze wsparcie co niektórych fanatyków i władze klubu? Naprawdę jestem pod wrażeniem pańskiego "fenomenu".
» 18 marca 2014, 18:20 #37
Koralgol: Wspierajmy drużynę oczywiście, ale realnie patrząc na sytuację to może być 1:1. Mam wrażenie, że już sobie odpuścili CL w tym sezonie (mecz w Pireusie), chociaż nie mając nic do stracenia to powinni gryźć trawę. Ale jak drużyna jest bez motywacji, a każdy biega po boisku jak chce, bo dyscypliny taktycznej brak (o ile takowa w ogóle była w tym sezonie) to czarno to widzę. Ale obym się mylił. No ale cóż - cierpienie jest nieodłączną cechą człowieka.
» 18 marca 2014, 18:16 #36
klb9k: Oddam mu wszystko co mam , dom , samochód , wszystkie pieniądze byle odszedł. Każde jego słowo wywołuje u mnie frustracje i rozgoryczenie. Kibicuje Manchesterowi United największemu klubowi na świecie a nie jemu, którego częścią nie jest. Pozdrawiam
» 18 marca 2014, 18:14 #35
dlabigt23: Ja poprostu juz nie moge tego czytac ze mozemy,zagramy dobre to awansujemy,musimy to zrobic. A i tak nic z tego nie ma takie pieprzenie ale okaze sie jutromam nadzieje ze to byl jedyny taki mecz united w LM w ktorym slabo zagralismy i jutro pokazemy klase i wygramy z 4;0.
» 18 marca 2014, 18:09 #34
reddevil1990: nadal wierzę. nic innego nam nie pozostało. mam nadzieję,że van Persie nie zagra,bo tylko przeszkadza a nie pomaga na boisku i poza nim.
» 18 marca 2014, 18:05 #33
Paxius: "Wszyscy oglądaliśmy już sukcesy w przeszłości sukcesy w wykonaniu Manchesteru United i będziemy je także obserwować w przyszłości" jak wylecisz z tego klubu to na pewno.
» 18 marca 2014, 17:59 #32
adamecki7: Musimy zrobić wszystko, żeby ta noc była warta zapamiętania. dobre słowa ale mam nadzieje że w pozytywnym znaczeniu. oby oby
» 18 marca 2014, 17:53 #31
trikos: Jesteście żałośni !! Tak Wy ! Wy kibice ! Klubu który tak wiele wam dał pięknych ale i okropnych gorzkich chwil ! Kibice klubu który ma tak piękną i bogatą historię, klubu w którym pewien staruszek a mianowicie mężczyzna starzejący się razem ze składem zbudował coś pięknego niepowtarzalnego na pewno, a czy to koniec United ? Czy to wszystko przez nowego managera ? Nie ! Na pewno nie ! Skończyła się pewna cudowna era ale nastała nowa naturalna kolej rzeczy. Gdy przegrywaliśmy wielu z Was pisało, że ta drużyna jest zardzewiała, że poprzedni manager powinien odejść, że nie radzi sobie obecnie w obecnych warunkach, pytanie co się nagle stało że wszyscy chcą go z powrotem ? Tytuły...no tak racja. A nie martwi Was to że ta drużyna jest wypalona moim zdaniem od finału na Wembley z Barcelona ? Być może. Mimo tego że nie widać znaczącej poprawy stylu gry który już dawno został utracony w naszym zespole czekam na następne lata.
» 18 marca 2014, 17:30 #30
jaratkow: Wiesz... przekonałeś mnie! Otworzyłeś mi oczy na niesprawiedliwość jaką wyrządzam tym wspaniale grającym piłkarzom. Szczególnie okrutny jestem dla tego wybitnego trenera, który stosując "jakieś sposoby" sprawił, że przegraliśmy tylko 9 meczy a mogliśmy znacznie więcej. Głupi są ci, którzy chcą dla United Ligi Mistrzów w nowym sezonie. Po co nam ona, po co w ogóle wygrywanie meczów?
Dziękuję ci kolego - dzięki tobie na jutrzejszą przegraną patrzeć będę z radością, a jak dobrze pójdzie to i ekstaza będzie ;-)
» 18 marca 2014, 17:52 #29
Bossicky: 1. Gramy fatalnie, nie widać żadnego postępu w naszej grze
2. Nasi wszyscy skrzydłowi są bez formy Valencia, Young, Nani (wrócił po kontuzji, więc na pewno nie ma formy) o Januzaja też zaczynam się bać, a mimo to nasza taktyka opiera się na grze skrzydłami
3. Gramy pozbawionym formy i błysku VanPersim, bo Moyes boi się go posadzić na ławce :/
4. Trener na siłe pcha Kagawe w skrzydło, gdzie chłopak zupełnie sobie nie radzi, widzą to wszyscy oprócz sztabu szkoleniowego - może będzie też słaby w środku, ale nigdy tego niesprawdziliśmy
5. Jesteśmy Polakami :D Narodem składającym się z 38 mln wiecznie narzekających specjalistów w każdej dziedzinie, więc czego oczekujesz?

Nikt z nas nie odwraca się od klubu, po prostu widzimy, że nic nie zmierza w dobrym kierunku, umiera nadzieja dlatego wielu z nas życzy sobie zmian.
» 18 marca 2014, 17:53 #28
kamilllo7: Bossicky dobrze to ujołeś.
» 18 marca 2014, 18:17 #27
NewtonHeath1878: Zostawmy Moyesa, przez 3/4 sezonu gramy bez stylu, na pewno go w najbliższym czasie ni stąd, ni zowąd wprowadzi. Wiem, że za SAFa już stylu brakowało i właśnie nowy szkoleniowiec powinien coś zmienić, ten nie potrafi.
Pod względem "piękna" piłki gramy jak średniak, pod względem skuteczności jeszcze gorzej. Nie ma efektywności ani efektywności.
» 18 marca 2014, 18:25 #26
jaratkow: "(...) zrobimy wszysto, by JAKIMŚ SPOSOBEM awansować do kolejnej rundy (...)". Czy trzeba więcej by określić "taktykę" Moyesa? Najwyższa pora żeby drużynę United poprowadził trener który ma konkretną wizję gry a nie szuka "jakichś" sposobów
» 18 marca 2014, 17:28 #25
Gallacher: Tak właśnie wyglądają "kibice" którzy chcą co roku sukcesów i pucharów :| a ja kocham UNITED i chce by spadli do Championship League i będę z nimi nawet jak spadną do Bet North Square i co ,wtedy ludzie mi napiszę że jestem kimś złym ? Panowie 2 lata bez sukcesów dobrze nam zrobi bo wtedy okazuję się ile jest kibiców prawdziwych.Ten sezon uznaję za nieudany i przejściowy ale w następnym a za 2 lata oczekuję od Pana Davida progresu a teraz jestem cierpliwy i muszę połykać gorzką pigułkę porażek.
» 18 marca 2014, 17:24 #24
jaratkow: Gdyby ten pan David miał odnieść sukces to musiałby zamiast nazywać się Moyes, nazywać się Coperfield ;-) A serio: to, że głośno mówimy o mankamentach Moyesa nie oznacza, że kiedykolwiek odwrócimy się od United. Dlatego ta napinka troszeczkę nie na miejscu jest kolego :-))
» 18 marca 2014, 17:33 #23
Krzysiek88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2014 17:55

Każdy w większości umie zrozumieć tą posuchę w trofeach ,ale jest jedno wielkieeee ALE

CIĘŻKO zrozumieć czemu w takim styluuuu mamy to robić. ( prawie jak przejść obok meczu )
Większość wiedziała ,że na trofea teraz będzie trza poczekać ok zrozumiałe przychodzi taki moment. Ale jak przegrywamy to przegrywajmy w jakimś stylu będzie to wtedy dla każdego sygnał " Idziemy w tym i w tym kierunku i wyjdziemy z tego " tak jak było u Rogersa w Liverpoolu był zamysł i zamysł filozofii wpajanej wypalił. A u nas gdzie to jest te światełko ?
» 18 marca 2014, 17:52 #22
miki3999: ma ktos moze filmik jak sie Clev zderzyl z Welbeckiem? Dzieki :D
» 18 marca 2014, 17:07 #21
Bossicky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2014 17:07

więc niestety klaruje się to tak:
--------Fellaini/Carrick-------
Januzaj---Kagawa---Young
------Rooney----------------
-----------------Welbeck----

Jak patrze na ten skład to mi się chce śmiać, ale tak to jest najmocniejszy zespół jaki możemy wystawić na Olympiacos, ewentualnie można przesunąć Januzaja na lewą strone zamiast Younga a wpuścić na prawo Valencie lub zagrać bez Januzaja, Valencia i Youngiem na skrzydłach. Naniego nie biorę pod uwagę, bo dopiero co wyzdrowiał :/
» 18 marca 2014, 17:07 #20
frelik: TYLKO NIE HIPNOTYZER YOUNG
» 18 marca 2014, 17:22 #19
Bossicky: myślę, że jest mimo wszystko w lepszej formie niż Antonio "jedną nogą gram" Valenci, ale kwestia dyskusyjna... podejrzewam, że Moyes i tak wyjdzie Kagawą z boku i dwoma defensywnymi Fellaini z Carrickiem, oraz RVP w ataku.
» 18 marca 2014, 17:37 #18
Bossicky: W sumie może lepiej byłoby zagrać Buttnerem na lewej zamiast Younga, jak będzie grał klops to po 45 minutach od razu go zdjąć, ale nie wiem tak ryzykować to sobie można w FMie ;)
» 18 marca 2014, 17:45 #17
frelik: Wszystko tylko nie young, jeżeli masz wątpliwosci to obejrzyj to: youtube. com/watch?v=cI_fVzuhJPw (dodaj www. i usun spacje :) )
» 18 marca 2014, 18:09 #16
Bossicky: widziałem ten materiał, to kim w takim wypadku mamy zagrać? Januzaj klasy w meczu z Liverpoolem nie pokazał, Valencia gra swoje od początku sezonu z dwoma czy jednym przebłyskiem, Kagawa powinien grać w środku. Ryzykujemy tak samo wychodząc Buttnerem, Youngiem czy Januzajem na lewej :/ beznadziejna jest ta nasza kadra
» 18 marca 2014, 18:14 #15
frelik: masz racje, że beznadziejny, ale wolę już zobaczyć na boisku januzaja niż younga. Moim zdaniem on potrafi coś więcej zagrać niż young czy valencia, prawda jest młody ale musi gdzieś nabrać doświadczenia
» 18 marca 2014, 19:08 #14
Bossicky: no tak, ale jeśli wyjdziemy Januzajem na lewej, to automatycznie musimy zagrać Valencią z prawej ;P
» 19 marca 2014, 02:53 #13
TraN: "Jakimś sposobem"- mam nadzieję, że to tylko przypadkowy dobór słów. Ale jak to mówią, nadzieja matką głupich. I szczerze mówiąc, wątpię w to, że Moyes zostanie zwolniony nawet jak nie przejdziemy dalej w Lidze Mistrzów i nie zakwalifikujemy się do europejskich pucharów. Nie widać żadnych postępów w jego pracy, ale klub pewnie i tak mu da szanse "wykazania się" w następnym sezonie... lub sezonach.
» 18 marca 2014, 17:07 #12
Krzysiek88: By go zarząd zwolnił to by musiały być chyba 2 blamanże z Grekami i City a ja *&^%$)&^% nie chce by to się stało nie nie nie i tego mu nie życze a tym bardziej Czerwonym Diabłom ja chce zwycięstwa nawet minimalnego ale zwycięstwa. Dość już wbijania sztyletów w serce kibiców , już się i tak nacierpieli widząc wynik na tablicy Old Trafford po meczu z Liverpoolem.

Kibicujemy UNITED i oby to UNITED jak i kibice nie musieli chować poraz kolejny twarzy w dłoniach po środowym spotkaniu.

DO BOJU DIABŁY jeśli nie dla Trenera to *&^*^%%* dla KIBICÓW zagrajcie i pokażcie na boisku co to *&^*^%& znaczą barwy Manchesteru United a oni zedrą gardła dla was....

Pozdrawiam.
» 18 marca 2014, 16:56 #11
HuiSton: Do poprawy : "Wydaje mi się, że fani byli w tym sezonie kilku porażek,"
» 18 marca 2014, 16:53 #10
Yaankes: "Jakimś sposobem"... idealnie sam siebie wyśmiał... on nie ma żadnego pomysłu jak zmienić zaistniałą sytuację, bredzi do kamery i myśli, że kto jeszcze w to wierzy. Wiary w naszych zawodnikach nie ma, nikt jej nie widzi, nie ma zapału, brakuje agresji, brakuje taktyki, w zasadzie to brakuje wszystkiego. To koniec Manchesteru United, przynajmniej do momentu póki ten śmieszny trenerzyna nadal będzie w klubie.
» 18 marca 2014, 16:51 #9
seth: i jeszcze "Kagawa na pewno odegra jakąś rolę.." żenada do kwadratu!
» 18 marca 2014, 16:53 #8
zylkos1988: jakis sposob, jakas role. Chyba naprawde u Moyesa treningi wygladaja jak u nas wf-y. rzuca pilke i grajcie sobie chlopaki, moze jakos sie uda wygrac
» 18 marca 2014, 18:31 #7
winers: Ten żałosny trenerzyna powiedział:.." Nie mamy nic do stracenia, więc zrobimy wszystko, co w naszej mocy, żeby jakimś sposobem awansować do kolejnej rundy."... Jakimś sposobem! Jakimś sposobem !! Wychodzi na to, że ten pajac nie ma żadnego pomysłu na Olimpiakos! Czyli potwierdza się to co dostrzegłem juz w lipcu 2013 roku. On nie wie że istnieje coś takiego jak taktyka. On tego nigdy nie stosował! I jeszcze raz ten OberPajac mówi:.. " Mamy w sobie dużo wiary, teraz pora pokazać to na boisku, właśnie w tym spotkaniu."" Znowu to samo. Właśnie w tym spotkaniu. Won gnoju! WON! z Naszego Klubu! moyes out! Out! OUT!
» 18 marca 2014, 16:49 #6
hank69: Wierze ze po karnych awansujemy .
» 18 marca 2014, 16:49 #5
kazak8: Ten Pan znowu bredzi bredzi bredzi... Ten Pan chyba poczucie rzeczywistości... Tego Pana nie da się już słuchać... Ciągle tylko: "wierzę", "możemy", "myślę, że, potrafimy", "musimy zrobić wszystko". Żadnych konkretów w stylu "wygramy", "zwyciężymy", "awansujemy dalej". No i potem nie dziwota, że na meczu widzimy to samo: marazm, niepewność, bojaźń. Jeśli nie awansujemy z Olympiakosem - oczekuję od tego Pana dymisji. Glory Glory ManUnited!
» 18 marca 2014, 16:46 #4
emenems: musi gadać coś, inaczej dostanie kary a co ma gadać, że jest gównem i nie nadaje się do klubu? przestańcie...
» 18 marca 2014, 16:40 #3
seth: właśnie..trochę godności. a nie plują na niego a On udaje że deszcz pada. żenujący poziom elokwencji człowieka, który wydawałoby się prezentuje wysoki poziom zarówno kultury jak i umiejętności trenerskich. a tu niespodzianka..nabrał wszystkich z Fergusonem włącznie;)
» 18 marca 2014, 16:52 #2
Krzysiek88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.03.2014 16:40

Już mi jego wypowiedzi i zapewnienia totalnie zbrzydły.
» 18 marca 2014, 16:39 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.