Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Prasa: Van Gaal zastąpi Moyesa jeszcze w tym sezonie?

» 2 marca 2014, 10:21 - Autor: Biafra - źródło: Daily Mail
W przypadku zwolnienia Davida Moyes w najbliższych miesiącach, najpoważniejszymi kandydatami na przejęcie stanowiska Szkota są według prasy Louis Van Gaal oraz Frank de Boer.
Prasa: Van Gaal zastąpi Moyesa jeszcze w tym sezonie?
» Louis van Gaal ma ogromne doświadczenie
Pozycja byłego trenera Evertonu na Old Trafford jest bardzo niestabilna, bowiem po złej postawie w lidze i krajowych pucharach, mistrzów Anglii spotkała także kompromitacja w Lidze Mistrzów pod postacią porażki z Olympiakosem Pireus.

Przyszłość Manchesteru United jest głośno dyskutowana, a prasa sugeruje nawet, iż rodzina Glazerów może zdecydować się na zwolnienie Moyesa jeszcze przed końcem sezonu, zaledwie rok po rozpoczęciu pracy z mistrzami Anglii.

Najpoważniejszym kandydatem do przejęcia sterów w United jest więc Louis Van Gaal, obecny selekcjoner Holandii. Atutem Louisa jest nie tylko ogromne doświadczenie (prowadził Barcelonę, Ajax Amsterdam i Bayern Monachium), ale także dobry kontakt z Robinem van Persiem.

Rozpatrywaną kandydaturą jest także osoba Frank de Boer, obecnego trenera Ajaxu Amsterdam.


TAGI


« Poprzedni news
"Moyes jest jedną z wielu osób, które trzeba winić"
Następny news »
Wypożyczenia: Barmby strzela dla Hartepool

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (100)


JohnnyP: Im szybciej Louis Van Gaal przyjdzie do Manchester United tym lepiej !! Ma autorytet jaki potrzebny jest managerowi Man Utd.
Wiadomo, że teraz prowadzi reprezentację Holandii ale nawet gdyby pracował w Man Utd na 1/2 etatu, to i tak byłoby super, bo gorzej niż jest teraz - już nie będzie. Chyba że Moyes zostanie, ale wtedy - żegnajcie Ligo Mistrzów i lukratywne kontrakty sponsorskie za 1 mld GBP każdy.
» 3 marca 2014, 23:03 #46
grandes: Chyba Cię poniosło z tym 1 mld :) no chyba ,że to jakaś celowa hiperbola.

Van Gaala bym się nie spodziewał bo przecież są mistrzostwa, chyba ,że mówimy o nowym sezonie.
» 4 marca 2014, 20:17 #45
kalek87: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.03.2014 18:37

MU teraz nie zwolni Moysa ani po sezonie. To są tylko plotki. Ja osobiście daje czas Moysowi(kolejny sezon ewentualnie 2 sezony). Jeśli gra się nie poprawi to Out. Nie da się niczego nowego zbudować od razu. Moyes teraz widzi kogo potrzebuje i kogo wypier.olić z MU. Tylko mam nadzieję, że ma jakiś konkretny plan. Teraz pewnie będzie najazd na mnie. Ja się nie nastawiłem na sukcesy w tym sezonie i w miarę lekko przyjmuje porażki.
» 2 marca 2014, 18:35 #44
Rotx: problem w tym że Manchester traci na wartosci , piłkarze dostają gigantyczne
pensje i nie grają o nic , bez LM Manchesterowi ciężko będzie wyjść na plus .Nie ma czasu na naukę dla Moyesa.
» 2 marca 2014, 18:49 #43
Rotx: Manchester potrzebuje nowego trenera ale obecne problemy to nie tylko wina Moyesa , ale takze Woodwarda i niestety Fergusona.
1/ Ferguson 5 lat temu powtarzał że swojemu nastepcy zostawi silny zespół , ale trzeba szczerze przyznac
ze ta kadra składa się głównie z wypalonych gwiazd, zmarnowanych talentów jak Nani, czy piłkarzy młodych którzy zostaną zmarnowani przez Moyesa. Dodatkowo Fergie wykorzystał ostatni moment by odejść ponieważ zauważył że nie da rady dotrzymać kroku City , powracającemu Mourinho a także gigantom Realowi, Barcy czy Bayernowi. Widzial zmeczenie zawodników dlatego postanowił opuscić tonący okręt .
2/Warto spojrzeć też na przykład Naniego który miał być nowym Ronaldo , róźnica jest jednak taka że Ronaldo dorósł sportowo zmieniając styl gry, kończąc z ciągłymi dryblingami , zaczał dostrzegać kolegów
a teraz jest piłkarzem kompletnym natomiast Nani stracił sportowo ostatnie 3 lata życia myśląc ze wiecznie będzie dryblował, grał pod publiczkę dodatkowo trafił na czasy gdzie mało który obrońca gra technicznie gorzej od niego.
3/Moyes który piłkarzy Manchesteru sprowadza na dno umiejętności boiskowych ustawiając ich niezgodnie z predyspozycjami ; przykładem jest Mata który 2 lata temu był królem asyst w PL natomiast teraz nie potrafi wymienić kilku podań popełniając często błedy techniczne i nie koncentrujac się odpowiednio
4/ Nietrafione transfery Fergusona i Moyesa i nieporadnosć Woodwarda na rynku gdyż od kilku sezonów mówi się o przyjściu Gaitana , Garaya czy Bainesa. Zamiast tego przez co najmniej 3 sezony za długo musimy oglądać Naniego,Andersona ,Younga .
Podsumowując należy powiedzieć że za obecną formę Manchesteru odpowiada grupa ludzi którym najbardziej powinno zależeć na sukcesach.
Podejrzewam ze mało komu spodoba się moje zdanie ,ale uważam że najbardziej poszkodowany jest w tym wszystkim Glazer gdyż podejmuje rozsądne decyzje co do finansów , powoli ale skutecznie spłaca długi klubu , co rok daję pieniądze na transfery z czego mało które wyszły klubowi finansowo na plus.
W ostatnich 5 sezonach mało było trafionych trasferów przykład Chicharito,Smalling ,Young, Valencia itd.
Piłkarze ci zdobyli kilka trofeów ale źadne to osiągnięcie mieć jeden swietny sezon (Valencia 11/12,Chicharito 12/13, Young 11/12) i uważam że te decyzje stoją obecnie kością w gardle klubowi .
» 2 marca 2014, 17:49 #42
atos1987: racja
» 2 marca 2014, 17:05 #41
Biafra: Tak czytam Twój komentarz i nie rozumiem. Mówisz, że słabo prowadzi Ajax, co mnie bardzo dziwi: od 2010 nieustannie są mistrzem Holandii, obecnie prowadzą w tabeli. To jest słabe prowadzenie? Daj Boże, żeby Moyes nas tak "słabo" prowadził :D
» 2 marca 2014, 17:12 #40
gervasio2: Mi się wydaje że jeśli Van Gaal zawitał by do united to został by tu na dłużej Powód?
Prowadził już wielkie kluby nie jest już młodym trenerem, jeśli osiągnie dobry wynik z Holandią to będzie trenerem spełnionym i wydaję się że będzie szukał stabilnośći,to młodzi trenerzy szukają nowych wyzwań Van Gaal to dobry wybór
» 2 marca 2014, 15:28 #39
michael18: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.03.2014 15:32

Piękne to by było gdybyśmy sprowadzili innego trenera niż Moyes , ponieważ mało kto się zniży do jego poziomu. Może Smuda z Wisły ? Przestałem czytać od momentu "Prasa sugeruje", nie ma co się łudzić ,że zostanie zwolniony jeszcze w tym sezonie.
» 2 marca 2014, 15:28 #38
gervasio2: Z city gramy kiedy? Bo następny mecz gramy 8 marca wba tak?
» 2 marca 2014, 15:23 #37
gervasio2: Nikt inny tylko Czesław"polski mourihno" Michniewicz
» 2 marca 2014, 15:20 #36
Rumi: Kogo by nie wzieli to i tak lepiej sobie poradzi niz David Fornalik Moyes. Juz mam dosc tego ciapka;)
» 2 marca 2014, 14:27 #35
CRfan: Najlepszą opcją byłby Klopp, co w zasadzie nie jest takie nie możliwe, wystarczy, że zobaczy, że najlepszi zawodnicy mu poodchodzą. Co do Loewa, który był tam wymieniony, wielka niewiadoma, ma po prostu najlepszą reprezentacje na świecie, a nie potrafi z nią nic wygrać.
» 2 marca 2014, 13:32 #34
jaratkow: Z tym AVB walnąłeś jak chory w basen - bez czucia ;-)
» 2 marca 2014, 13:38 #33
Cinz: Z tyloma (niechlubnymi) rekordami co Moyes ma na koncie w tym sezonie to nie widzę dla niego miejsca w United. Te 200 mln funtów co ma byc na transfery to lepiej żeby już on nie kupował.
» 2 marca 2014, 12:27 #32
Diabelred: Jestem jak najbardziej za Van Gaalem. Mam tylko nadzieje, ze Tottenham nas nie ubiegnie, bo oni tak samo jak my szukaja nowego trenera...
Wiadomo Kloop, Simeone to marzenie, jednak ich ciezko byloby wyciagnac w tym momencie, czy nawet po sezonie.
» 2 marca 2014, 12:26 #31
Diabelred: Przeciez od tego sezonu jest dopiero w PSG. Tam sobie swietnie radzi takze po co mialby odchodzic?

,,Van Gaal jest już raczej wypalony''
Van Gaal w kazdym klubie jakim byl wygrywal majstra, takze to cos chyba o tym swiadczy...
» 2 marca 2014, 12:31 #30
Enorel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.03.2014 11:58

Ja bym bardzo chciał zobaczyć kiedyś Solskjaera jako nowego bossa Manchesteru United, choć wiem, że to dla niego jeszcze za wcześnie i musi nabrać doświadczenia.
» 2 marca 2014, 11:57 #29
devious: Zgadzam się z Tobą w pełni, van Gaal nie jest wymarzoną opcją ale na pewno sprawdzi się lepiej niż Moyes - drużyny Holendra poniżej pewnego poziomu nigdy nie schodziły, to gwarant jakości choć osobiście za nim nie przepadam... Klopp, Blanc, de Boer, Bielsa - chciałbym któregoś z nich przy czym pierwsza dwójka byłaby bardzo trudna do pozyskania natomiast Bielsa raczej nie jest brany pod uwagę przez władze MU a szkoda...
» 2 marca 2014, 14:23 #28
ro7: Czytam Wasze komentarze i nie rozumiem. Co to znaczy dać szansę jak Fergusonowi? Ferguson przejmował drużynę środka tabeli i tam skończył swój pierwszy sezon. Moyes przejął mistrza Anglii (z 15 punktami przewagi) i drużynę, która w ostatnich 6 latach grała 3 razy w finale LM, dostał do tego 3 nowych zawodników - Fellaini, Mata i Januzaj i swój pierwszy sezon skończy na 7 miejscu z 30 punktami straty (-40/45 punktów w stosunku do poprzedniego sezonu). Jak to można w ogóle porównywać? Dostał swoją szansę. W każdym innym klubie wywaliliby go już 3 razy - w październiku, w styczniu i w marcu. Na co wy liczycie? Każdy dzień, w którym Moyes jest trenerem jest dniem straconym...
» 2 marca 2014, 11:29 #27
frelik: kolejne śmieszne plotki prasy... Moyesa na pewno nie wywalą przed końcem sezonu
» 2 marca 2014, 11:27 #26
talir: Zgadzam się co do tego, że to plotka. Jeżeli w United będą jakieś zmiany to po zakończeniu sezonu.
» 2 marca 2014, 11:43 #25
wyspiarski: Nie, tylko nie Holender.
» 2 marca 2014, 11:24 #24
NorekDoktorek: Tak właśnie Holender!
» 2 marca 2014, 12:16 #23
peli: Lepiej by było ściągnąć Harrego Redknappa z QPR...
» 2 marca 2014, 11:22 #22
dlabigt23: on juz za stary jest mial klopoty ze zdrowiem w Tottenhamie juz . Musial go zastapic asystent bo bywal w szpitalu . Juuz sie nie nadaje na taka prace z presja jak w United bo to zle dla jego zdrowia . Mysle ze juz niedlugo skonczy kompletnie z pilka. Ale fachowiec dobry z niego .
» 2 marca 2014, 11:26 #21
devious: mówię zdecydowanie nie menedżerom z Wysp...

Moyes, Redknapp, Hodgson, Dalgish, Hughes, Allardyce i wielu innych - to jest ta sama kategoria przereklamowanych "speców"...

MU potrzeba świeżej krwi, kogoś z zewnątrz a nie jednego ze "swoich" którzy siedzą w angielskiej piłce od lat i powtarzają ciągle te same błędy... Takim kimś jest właśnie Rodgers w LFC - młody i ze świeżym spojrzeniem na futbol, odważny i nieszablonowy.

LFC przerabiało już Dalgishów i Hogdsonów, MU przerabia teraz Moyesa, jeszcze Wam mało?
» 2 marca 2014, 14:27 #20
KoaLa: Dajmy Moyesowi czas do końca sezonu, niech zrobi jakieś transfery. A poza tym Van Gaal ma MŚ, Klopp i Simeone LM.
» 2 marca 2014, 11:20 #19
kreska619: cieszyłem się kiedy Moyes obejmował United... teraz... z jednej strony United powinno mu dać szansę tak jak Fergusonowi... z drugiej strony to jak wrzucenie listu w butelce na pełne morze z nadzieją, że ktoś go znajdzie i odczyta
» 2 marca 2014, 11:14 #18
Lokator23: Niby spoko ale czy nie bedzie to samo co z Moysem kolejny manager bez osiagniec. Przeciez Moyes tez ladnie sobie radzil w Evertonie
» 2 marca 2014, 11:17 #17
atos1987: Ploty i nic wiecej. Sezon dojedzie napewno do końca ten nieudacznik.
» 2 marca 2014, 11:05 #16
84cantona7: może dlatego , że Ole albo Giggs to koledzy z szatni a tu potrzeba kogoś kto tymi kolegami wstrząśnie i do kogo będą mieli szacunek.Kogoś z dużym autorytetem.
» 2 marca 2014, 11:07 #15
shakal18: widziałem wczoraj wywiad z SAF i wydaje mi się że on byłby gotowy wrócić na ławkę trenerską.
» 2 marca 2014, 10:58 #14
HubsS1: Mnie tam obojętnie kto przejmie MU, na pewno nie spadnie do poziomu Moysa. Niestety, David nie daje rady w Manchesterze United.
» 2 marca 2014, 10:54 #13
ARTIX20: Dokładnie Van Gaal albo Klopp kogoś z tych Panów bym widział za sterami naszego ukochanego klubu ;) a Mojs niech sobie wraca do Evertonu tylko hmm w sumie tam też nie ma co szukać bo Martinez odwala lepszą robote od niego xd
» 2 marca 2014, 10:52 #12
Kris91: Oczywiście że Van Gaal byłby dobrym trenerem dla nas. Osobiście myślałem jednak o kimś młodszym jak np. Klopp, kto zostanie z nami na dłuuugie lata i będzie budował swój zespół.
» 2 marca 2014, 10:49 #11
Krzysiek88: Van Gaal według mnie poustawiał by ten zespół do porządku :) i mógły nie mówię ,że by to zrobił ,ale duze prawdopodobieństwo ,że przestawil by nasz system gry. I stawiał bym ,że w klubie został by 3 - 4 lata zrobił by co by miał zrobić i dalej inny trener musiał by tylko tego nie spartolić. Ale narazie Moyes ma przed sobą 3 sprawdziany Live , Olympiakos i City jeśli będą 3 porażki to 90% ,że zarząd nie wytrzyma.
» 2 marca 2014, 10:48 #10
ARTIX20: Jestem za na pewno piłkarze zaczną zasuwać bo jak nie to on się z nimi patyczkować nie będzie :)
» 2 marca 2014, 10:42 #9
Adamczik: Szczerze mówiąc moim marzeniem jest Capello. Jego drużyny może nie słyną z pięknej gry, ale są diabolicznie skuteczne. Maszyna nastawiona na wygrywanie z żelazną obroną. Ciekawe jak w MU sprawdziłby się Klopp.
» 2 marca 2014, 10:35 #8
dlabigt23: wkoncu ktos konkretny frank de boer spoko podoba mi sie ale zostal bym przy van Gaalu bo jest bardziej doswiadczony i zna sie dobrze z robinem juz czuje rewolucje robina.Zreszta dawal juz do zrozumienia ze robin szczesliwy nie jest tutaj i mial racje ale z nim by bylo zupelnie inaczej;p
» 2 marca 2014, 10:35 #7
Cybson: then chosen one? rly?
» 2 marca 2014, 10:36 #6
Rooney97: Przejdź na jasna stronę mocy !!
» 2 marca 2014, 12:18 #5
MU1212: De Boer nie nadaje się na trenera United on woli zdobywać tylko Mistrzostwa stawiałbym na Van Gaala on potrafi z drużyny zrobić drużynę nie do pokonania tak jak to zrobił z Ajaksem który zdobył zdobył Ligę Mistrzów w sezonie 1994/95 oraz Misrtrzostwo Holandii więc postawiłbym na niego
» 2 marca 2014, 10:27 #4
trikos: Szanuje tego trenera z racji, że jego drużyny grają jak maszyny a każdy kolejny "tryb" wie co dokładnie robić oraz nie toleruje braku zaangażowania (czego w naszym wykonaniu brakuje chyba najbardziej). Prawdziwy trener z "jajami". Byłbym za tylko czy został by z nami na dłużej ?
» 2 marca 2014, 10:26 #3
84cantona7: Co do ostatniego zdania to nie ma już trenerów na lata takie czasy. trenerzy przychodzą na góra kilka lat nawet jak osiągną sukcesy w klubie to odchodzą i szukają nowych motywacji (Barcelona ,Bayern,Juventus) . SAF był ewenementem, który moim zdaniem już pod koniec nie nadążał w obecnych czasach. Nie chciał płacić grubych milionów za zawodników ale niestety takie są dzisiejsze realia a efektem jego filozofii został w składzie szrot ( nie licząc kilku zawodników) Dzisiaj trzeba płacił grubą kase jak się chce coś osiągnąć.
» 2 marca 2014, 11:04 #2
Szprot00: To nie znaczy, że Manchester nie może mieć trenera na lata, jak zrobi zarząd po sezonie to się przekonamy, ale myślę, że pozwolą Moyesowi odświeżyć skład i zbudować drużynę na następny sezon, miejmy nadzieję, że z dobrym skutkiem. A jeśli chodzi o pierwsze zdanie 84cantona7 to Wenger jest w Arsenalu już 18 lat.
» 4 marca 2014, 18:54 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.