Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Moyes: Biorę na siebie całą odpowiedzialność

» 26 lutego 2014, 07:41 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
David Moyes po meczu z Olympiakosem Pireus (0:2) w ramach 1/8 finału Ligi Mistrzów przyznał, że całą winę za kiepski występ piłkarzy Czerwonych Diabłów bierze na siebie.
Moyes: Biorę na siebie całą odpowiedzialność
» David Moyes chce zrewanżować się Olympiakosowi na Old Trafford
– Biorę odpowiedzialność, to moja drużyna i zawsze będę ich wspierał – mówi Moyes.

– Nie zagraliśmy dobrze, musimy to poprawić. Stać nas lepszą grę. Jedynym plusem jest to, że mamy jeszcze rewanż.

– Piłkarze cierpią, bo wiedzą jak zagrali. Jesteśmy jednak drużyną, będziemy trzymać się razem i to się nie zmieni.

– Rewanż gramy na Old Trafford, na którym odbyło się wiele wielkich meczów w przeszłości. Cieszę się na myśl tego spotkania i mam nadzieję, że to będzie pamiętny wieczór – dodaje Moyes.


TAGI


« Poprzedni news
Van Persie sfrustrowany poczynaniami kolegów
Następny news »
Menadżer Olympiakosu: Dwie bramki to za mało

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (140)


Diabelred: heh Szkot powoluje sie na przeszlosc, problem w tym, ze OT to juz nie jest twierdza jak dawniej za SAFa, do tego zmienil sie menedzer swietnego SAFa zastapil sredniak Moyes...
» 26 lutego 2014, 23:26 #70
GjEiPeE: ...gra MU...na lewe skrzydło biegiem do narożnika boiska i wrzutka...następna akcja...na prawe skrzydło biegiem do narożnika boiska i wrzutka...ITD...ITD...ITP...wynik takiej gry już znamy...wszyscy to widzą tylko nie Moyes...może trzeba by mu jakieś mocne bryle kupić aby przejrzał na te swoje wytrzeszczone gały...?!...już mnie to zaczyna w******ć i wyprowadza mnie to z równowagi...BIEDA BIEDA BIEDA...SMUTEK I ŻAL...
» 26 lutego 2014, 20:33 #69
kanaryjski: A więc w rewanzu to szykujmy sie na nowy rekord wrzutek w pole karne ;)
» 26 lutego 2014, 19:33 #68
majk86: won ! wytrzeszczony pucybucie
» 26 lutego 2014, 19:11 #67
roman53: Dla mnie to taki polski rumak,niby wszystko wie a czego sie nie dotknie to zepsuje.
» 26 lutego 2014, 19:01 #66
GjEiPeE: ...zepsuje to chyba zbyt zdrobniale...sp*****li wręcz...
» 26 lutego 2014, 20:27 #65
Klimaa: Moyes zapomniał powiedzieć że wszystkie te wspaniałe wyniki osiągnęliśmy za ery Fergusona. ..
» 26 lutego 2014, 18:56 #64
Fenek: Prawda jest taka, że OT teraz nie jest już marką, ani twierdzą wręcz przeciwnie. Byle średniak wywozi z OT pkt. Straciliśmy nie tylko pewność siebie ale co gorsza przewagę własnego stadionu.
» 26 lutego 2014, 17:38 #63
szabo1878: ojj tak to bedzie pamietny wieczor... boje sie tylko ze zapamietamy go bardzo negatywnie
» 26 lutego 2014, 17:16 #62
JasnaLiryka: Dokładnie. Pisanie takich rzeczy mija się po prostu z celem. Okej , to Twoje zdanie i masz do niego prawo. To nie trener tylko piłkarze biegają przez 90 min. Faktem jest ,że to Moyes odpowiada za ułożenie drużyny, przyznaję również nie podoba mi się to z każdym spotkaniem, ale cóż można zrobić? Trwać w tym z nadzieją chyba tylko. Po takim meczu widać,że Young, Valencia to są zawodnicy do sprzedania , pozbycia się z klubu, zostawienia na puchary nie wiem co jeszcze ... United nie ma mocnej linii pomocy. I to stanowi problem. Jeżeli chodzi o obronę, to nie potrzebnie rozgrywali piłkę gdy Olympiakos prowadził presing., ale było to uważam odbiciem za brak wsparcia właśnie pomocników. Wracając , Moyes dostał pod siebie myślących ludzi, można rzec - profesjonalistów, choć zachowanie niektórych na to nie zasługiwało. W tym momencie United musi pokazać swój pazur,inaczej straci wszystko. A wtedy jeżeli Szkot dalej będzie prowadził Manchester , będzie miał chyba AŻ NADTO czasu na współpracę i się , nie wiem... przyzwyczajanie.
Tymczasem i trust in Manchester.
» 26 lutego 2014, 16:20 #61
Szilk: Do Zamy: Każdy kibic ma prawo wypowiedzieć się na temat gry, zawodników i trenera swojej drużyny. Nie musi na to mieć papierów trenerskich ani przeszłości zawodniczej - prawo takie daje mu bycie kibicem. Mało tego -obowiązkiem kibica jest ocena i ewentualne uwagi wszystkiego co się w Klubie dzieje.Jeżeli jest dobrze można pochwalić, jeżeli jest źle trzeba krzyczeć i to najgłośniej jak się da - a nie udawać że wszystko jest o.k.. Hasło dumni po zwycięstwie -wierni po porażce też trzeba dozować - można przegrać i być dumnym z drużyny, ale w tym sezonie przegrywamy tak że wstyd na cały Świat się rozprzestrzenia - dlatego każdy ma prawo i obowiązek do krytyki. Są różne spojrzenia na przyczyny obecnej sytuacji w M.U. i w każdym znajdziemy ziarno prawdy. a Ty Zama nie masz prawa podważać tego prawa kibica do krytyki bo jest ona przejawem troski i miłości do M.U. a teksty czytaj z większym zrozumieniem i opanowaniem wtedy zrozumiesz też mój tekst dotyczący braku zainteresowania M.U. przez Gwiazdy futbolowe z powodu nowego, marnego Menadżera.
» 27 lutego 2014, 02:43 #60
mcis: "sobie odpuściłem mecz" bravo, wierny kibicu MU. nie ma to jak oddanie druzynie....
» 26 lutego 2014, 15:21 #59
Gallacher: do cebularek
leszczem nazwij siebie jeśli chcesz a nie DM.Jest naszym menedżerem i mimo słabych wyników trzeba go szanować a nie puszczać głupie obraźliwe określenia.Jestem niezadowolony z jego pracy ale czy akurat muszę go nazywać leszczem tak samo jak Ty ? Różnica między Tb a mną jest taka że ja w wieku 12 roku życia dostałem pierwsza koszulkę UNITED - Beckham i do dziś im kibicuję i do końca życia a Ty kiedy zacząłeś ? Rozumiem rozczarowanie i czasem nazwę go że jesteś słabym trenerem ale żeby nazywać go leszczem ? Kolego ogarnij się lub idź kibicować Realowi lub Barce a nawet City jeśli chcesz wygranych.
» 26 lutego 2014, 15:02 #58
ziomboy777: ciesz się ciesz... mimo żałosnej formy 1:0 na OT, 0:0 na ES. Poza tym martw się o swój Arsenalik i Wengera "a'la jakosc". Z tego ci sie bowiem orientuje czeka was ktory?... 9 rok bez pucharow? ;]

pozdro
» 26 lutego 2014, 14:50 #57
PDF: haha jaja

W tym sezonie w walce o michę kibicuję ARSENALOWI ... mówię szczerzę, wolę michę dla AFC niż dla Chelsea, MC, a nie daj bóg LFC. To są moje kibicowskie preferencje ...

Niestety realnie patrząc michę wygra CHFC lub MC. Co do LM ... w tej lidze prawdopodobnie Arsenal zagra jeszcze 1 mecz w tym sezonie :-) kto wie może tyle co MU, a może mniej.

Reasumując ... Arsenal gra swój najlepszy sezon od lat ... fajnie, ale prawdopodobnie zajęcie miejsca w top4 znów będzie ich największym wyczynem. Raczej nie wygrają nic ... małe szanse na PL, zbliżone do zera szanse na LM.

Takie to już życie złośliwego Aresnalowca hehe. No obym się mylił i niech wyrwą tą michę.
» 26 lutego 2014, 15:03 #56
budek14: Dobra panie zarobiłes troche a teraz wynocha z tego klubu ! Po meczach w lidze zawsze myslałem spoko potrzebuje czasu ale po wczorajszym mówie stanowcze OUT dla Moyesa
» 26 lutego 2014, 14:29 #55
Derp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2014 14:22

nasza gra boli, ale nadzieja umiera ostatnia! panie moyes ma pan moje wsparcie i uznanie! obecny okres jest dla nas niezwykle ciężki i nie zamierzam pogłębiać naszej frustracji. wierze, że wspólnymi siłami wrócimy na właściwą ścieżkę!

youtube. com/watch?v=tSMGmLnXk64
» 26 lutego 2014, 14:19 #54
maklo9: na rewanż taka jedenstka:

DDG

Varela Smalling Evans James
Lingard Fellani FLetcher Januzaj
Kagawa

Roo RVP
» 26 lutego 2014, 13:52 #53
maklo9: to kogo proponujesz ?
» 26 lutego 2014, 13:59 #52
PDF: RVP i Rooney muszą grać, bo jak nie to się obrażą i odejdą :-)
» 26 lutego 2014, 14:00 #51
PDF: Ja proponuję:
DDG
RAFAEL - EVANS - JONES - EVRA
FELLAINI - CARRICK/FLETCH
JANUZAJ - KAGAWA
ROONEY - RVP
» 26 lutego 2014, 14:02 #50
dlabigt23: po co chcesz lindegarda w srodku pola ? a ten varela to kto w ogole bo go dawno niewidzialem? a james ? kto to? co ty za kosmiczna jedenastke wystawiles
» 26 lutego 2014, 14:02 #49
grzeho16: DDG
Rafael Jones Vidic Butner
Fellaini
Januzaj Kagawa Young
Roo Welbeck
moja propozycja:D
» 26 lutego 2014, 15:00 #48
maklo9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2014 23:13

dlabigit23 zaloz moze lepiej okulary, widzisz tam lindegarda ? Jest napisane lingard, nie lindegard, a co do vareli i jamesa to sa to zawodnicy z u21, juz wole zeby oni grali i gryzli trawe niz evra i smalling na bokach obrony, bo miejsce smallinga jest jedynie na srodku obrony i niech sobie to moyes wbije do lba, jakos jak gral na stoperze byl naszym najlepszym srodkowym obronca

a sorki tak wogole to dalem 12 zawodnikow wiec RVP out
» 26 lutego 2014, 23:06 #47
DevilFan: Biorę na siebie całą odpowiedzialność i rezygnuję ze stanowiska bossa MU, tak powinien dzisiaj Moyes się wypowiedzieć.
» 26 lutego 2014, 13:42 #46
PDF: No jak nie ma szczęścia to nic nie poradzimy hehe!
» 26 lutego 2014, 13:34 #45
dlabigt23: - Kiedy pracujesz w takim klubie jak Manchester United, twoim zadaniem jest wygrywanie. Musimy zwyciężyć w tylu meczach ile tylko się da - stwierdził po swoim debiucie na ławce trenerskiej, menadżer Czerwonych Diabłów, David Moyes.- Możemy grać zdecydowanie lepiej niż zaprezentowaliśmy się w sobotę. Jestem jednak zadowolony z postawy zespołu, pokazaliśmy, że czeka nas dobry sezon. Podobało mi się jak zapanowaliśmy nad ofensywą rywali - dodał. Wypowiedz z 1 meczu sezonu w ktorym wygralismy 4;1 . Mozna sie troche posmiac przypadkowo wszedlem w link.
» 26 lutego 2014, 13:27 #44
Gallacher: Po pewnym czasie takiej gry prędzej czy później ludzie "dejdą" z DM i zaczną upatrywać słabe wyniki w zawodnikach bo faktem jest to,że zawodnicy grają na boisku a nie trener co nie oznacza że trener też nie jest bez winy ale ktoś mądrze kiedyś powiedział że za grę danego zespołu w połowie odpowiedzialni są gracze a w połowie menedżer i sztab także ja i tak uważam że DM jest słabym menedżerem ale trzeba też ostro krytykować zawodników bo jak już wspomniałem - to oni grają na boisku a kapitan zespołu jest jakby prawą ręką menedżera tyle że na boisku i on ma obowiązek motywować i mobilizować graczy do lepszej gry a kto jest kapitanem ?
» 26 lutego 2014, 13:24 #43
PDF: Z zabawnych historii - ostatnio któryś z adminów/moderatorów pisał o opasce kapitańskiej dla Carricka ... no ludzie, weźcie mnie zabijcie. Jak moim kapitanem byłby Carrick, to robiłbym to co bym chciał. W obecnym składzie jest tylko 1 kandydat na przyszłego kapitana. Jest to przepłącany i zarozumiały Rooney. Innej opcji nie ma.
» 26 lutego 2014, 13:32 #42
ro7: Nie zgadzam się z tobą. Prezentujesz typową polską myśl szkoleniową, że to "zawodnicy grają". Dlatego polskie drużyny i reprezentacja są pośmiewiskiem na świecie. Prawda jest taka, że to trener ze sztabem szkoleniowym jest odpowiedzialny w 90% za wyniki. To on trenuje z nimi na co dzień, wymyśla ćwiczenia, intensywność ćwiczeń i prawie jak w FIFIE nimi "steruje" poprzez tworzenie i wybór taktyk i wyuczanie zagrywek na poziomie podstawowym - wszystko co robią na boisku jest w dużej mierze realizacją tego co karze im robić trener - jeśli karze Evrze biegać lewym skrzydłem, wrzucać lub ścinać do środka to on to robi... Jeśli trener zajeżdża piłkarzy na treningach (a tak podobno robi Moyes) to nie mają oni sił biegać na meczach. To jest trening na "fizycznych" średniaków, jak mógł sprawdzić się w drużynach. Dalej jeśli trener wymyśla głupie taktyki - wrzucamy 81 razy na pole karne, to piłkarze tak robią. Jeśli trener każe kryć strefą to piłkarze kryją strefą. To jest 90% całości, a nie 50%. Polacy tego często nie rozumieją co widać po ciągłych wyborach polskich słabych trenerów na szkoleniowca reprezentacji - właśnie w myśl, co to za różnica kto jest trenerem... Czy Wy naprawdę uważacie, że Lewandowskiemu się "nie chce" i dlatego słabo gra w reprezentacji? On kocha ten sport, oddałby pewnie rękę za to by zdobyć z Polską Mistrzostwo Świata. Ale my mamy po prostu słabych trenerów, którzy nie potrafią wykorzystać jego potencjału, tak samo jak dzisiaj United mają słabego trenera i żaden zawodnik tutaj nie pomoże.
» 26 lutego 2014, 13:37 #41
PDF: Trzeba przyznać, że mądrze prawisz ... team to trener i zawodnicy ... Trener ma bardzo dużo do gadania i wiele może zrobić, poczynając od treningów, przez przygotowanie mentalne, po taktykę i sam mecz.

Moye's jest jaki jest - nie jest Fergie'm ale na pewno też nie jest słabym trenerem. Myślę, że ten i przyszły sezon to optymalny czas na jego porządki. Ocenimy go po sezonie 2015/16, bo wtedy będzie po kilku sesjach transferowych i po jednym pełnym sezonie ze składem, który skompletował. Wiem, że to dużo czasu ... ale nawet SAF to podkreślał. Dajcie mu czas. Jak wiemy SAF rzadko się mylił.
» 26 lutego 2014, 13:51 #40
tom90: Przynajmniej taktykę co do wypowiedzi meczowych zmienił , już nie mówi że gra wyglądała dobrze :)
» 26 lutego 2014, 13:18 #39
PDF: Wielkim obrońcą Moyesa nie jestem ... ale na pewno miałby u mnie oprócz tego sezonu jeszcze co najmniej jeden na stworzenie nowej drużyny.

Odnośnie wczorajszego meczu warto zwrócić uwagę na kilka rzeczy:

1. Wdg mnie zagrało 3-4 graczy, którzy będą grać w pierwszym składzie w przyszłym sezonie, ale również zagrało 4-5 graczy, których można uznać za pierwszy skład w tym sezonie.
GRALI:
De Gea - Smalling, Vidic, Rio, Evra - Carrick, Cleverley - Valencja, Young - Rooney - RVP

OPTYMALNA (pierwsza)11 PRZY OBECNYM SKŁADZIE:
De Gea - Rafael, Evans, Jones, Evra - Carrick, Fellaini - Januzaj, Mata - Rooney - RVP

PIERWSZY SKŁAD NA KOLEJNY SEZON:
De Gea - Rafael, Evans (?), Jones, _______ - _________, Fellaini (?) - Januzaj, Mata - Rooney - RVP (?)

2. Czas skończyć z przeciętniakami ... pewnie większość ma podobne obserwacje:

DEFINITYWNIE DZIĘKUJEMY: Young (ktoś z ligi go weźmie), Vidic (Inter), Rio (emerytura lub MLS), Giggs (emerytura), Anderson (oby już nie wrócił), Cleverley (wypożyczenie), Nani (Włochy), Kagawa (bvb na wymianę ...)

MAX ŁAWKA REZERWOWYCH: Valencja, Smalling, Carrick, Fletch, Welback ...

ZNAKI ZAPYTANIA:
- czy Evans jest stoperem na pierwszy skład?
- czy Evra odejdzie? mógłby zostać, bo jako jeden z nielicznych coś gra
- czy RVP zostanie ... jestem otwarty na transfer byleby nie do Anglii
- czy Carrick zwariował? z ciężkim sercem powiem, że jest średni ... cień gracza z poprzedniego sezonu ... wczoraj pokazał, że żaden z niego lider ... moim zdaniem nie możemy liczyć na Carricka jako centralną postać drugiej linii ... pierwszy skład nie jest dla niego w przyszłym sezonie

PS.
Scholes - jak ja tęsknię za tym graczem ... to był wybitny piłkarz ... nigdy nie mieliśmy CM na takim poziomie i póki co się na to nie zanosi. Carrick ... mówi się, że on ma go zastąpić? To jest bardzo zabawne. Carrick, którego bardzo lubię, cenię i szanuję nawet nie powinien stawać koło Scholesa :-)
» 26 lutego 2014, 12:46 #38
PDF: Tak wiem ... to tak na prawdę też dla nas spory problem.

Ta cała moja śmieszna analiza nie dotyczy tylko LM, a raczej reszty sezonu ligowego, ale przede wszystkim perspektyw personalnych na przyszły sezon.

Porównując te 3 składy chciałem pokazać, że wczoraj ponad 50% drużyny to rezerwowi lub gracze, którzy nie graliby gdyby mogli grać inni ... np. Mata, Jones, Rafael, Evans ... dochodzi jeszcze Januzaj, Fella i Fletch, którzy mogli ale nie zagrali.

I na koniec ... jak można wpaść na pomysł, żeby Clev wyszedł w pierwszym składzie?
» 26 lutego 2014, 12:56 #37
PDF: Zgodzę się co do KAGAWY. Nie byłem pewny w której grupie go umieścić. Też wolałbym, żeby został on ... zamiast Cleva, Younga czy Andersona.
» 26 lutego 2014, 13:25 #36
tomek999: Nie widzę środka obrony z Evans i Jones, jeden z nich i jeden światowego formatu takiego jak Vidic to tak i jeszcze muszę zobaczyć więcej meczy fellainiego żeby się na 100 % do niego przekonać.
» 26 lutego 2014, 13:45 #35
PDF: No ja też nie jestem pewny Evansa. Jones to moim zdaniem jeden z najjaśniejszych punktów w naszej obronie. Dać mu grać na CB i będzie niszczył przez lata .. Evans ... no nie wiem. Transfer na tą pozycję jest konieczny i nie chodzi o młokosa do szkolenia tylko o gotowego gracza dużego formatu.

Zimowe plotki o Dante z Bayernu nie były bez sensu. Dante to kawał gracza ale już po 30 ... Na pewno są CB, których da się pozyskać i którzy zrobią robotę w tyłach.
» 26 lutego 2014, 13:55 #34
PDF: No jak widać ... wiele osób ma podobne do mnie spostrzeżenia ... Pozostaje nam być cierpliwymi i czekać aż przyjdzie nowe, lepsze jutro hehe.
» 26 lutego 2014, 14:29 #33
SYSTEM: Moyes zrób wreszcie coś pożytecznego dla United i się zwolnij.
» 26 lutego 2014, 12:36 #32
dlabigt23: A co z rafaelem czemu go nie wystawil? bo kontuzji chyba nie ma .
» 26 lutego 2014, 12:19 #31
ozzielocke: Co byście powiedzieli na Martina O'Neilla na miejsce Moyesa?
» 26 lutego 2014, 11:54 #30
PDF: Ponoć Janek Urban jest do wzięcia hehe :-)
» 26 lutego 2014, 13:26 #29
deepdj: Louis van Gaal od przyszłego sezonu, a ten może dokończyć choćby Ryan Giggs, i don't 'fakin' care.
» 26 lutego 2014, 12:00 #28
SYSTEM: Klopp
» 26 lutego 2014, 12:36 #27
NorekDoktorek: Podobno Conte jest chętny do przejęcia United :P
» 26 lutego 2014, 14:33 #26
szabo1878: ja bym widzial Solskjaera, de Boera, badz Simeone. fajnie by w sumie bylo jakby Giggs zostal trenerem zaraz po zakonczeniu kariery, ale wiem ze nie ma doswiadczenia trenerskiego i pewnie by sie nie sprawdzil. no ale historia byla by piekna ;)
» 26 lutego 2014, 17:20 #25
deepdj: Nie rozumiem, bierze odpowiedzialność na siebie, więc dlaczego nie czytam właśnie newsa o jego zwolnieniu?
» 26 lutego 2014, 11:29 #24
Adamczik: Mówiłem, Capello, Hiddink, Guardiola, to są odpowiedni ludzie do prowadzenia MU. SAF polecił Hudefakisa Moyesa i szefostwo klubu bez żadnej refleksji, jak pieski pobiegło do niego z kilkuletnim kontraktem. Teraz mamy. Stracimy 25 mln złotych przez brak awansu do LM i kilkanaście milionów odszkodowania dla Moyesa po jego zwolnieniu. Nie oszukujmy się z Moyesa nic nie będzie. Manchester gra najbrzydszą piłkę być może w całej historii klubu. Moyes ze składem mistrzowskim plus Mata, Januzaj i Fellaini przegrał w tym roku 8 z 12 spotkań. Jest tragiczny. Proponuję napisanie jakiejś petycji o jego zwolnienie.
» 26 lutego 2014, 11:06 #23
sznaucer: Sprawa załatwiona. Moyes przyznał, że zagraliśmy słabo i że bierze winę na siebie i po krzyku. Po rewanżu powie, że zabrakło szczęścia albo też powie że nie zasłużyliśmy na nic i musimy skupić się na lidze. Tylko co z tego wynika? To, że winę wziął na siebie nie oznacza, że nie powinien ponieść konsekwencji. Po każdym przegranym meczu można pięknie gadać. Ale trenera się rozlicza z wyników, a nie z pomeczowych konferencji. To samo się tyczy piłkarzy. Staliśmy się chłopcami do bicia. Bezbramkowy remis z Arsenalem był ostatnio największym sukcesem. Nie potrafimy strzelać goli. W rewanżu mamy szanse minimalne, ponieważ na 90% Olimpiakos nam strzeli minimum 1 gola, a my więcej niż 2 gole nie strzelimy, bo zwyczajnie nie potrafimy...
» 26 lutego 2014, 10:58 #22
am8: Wszystko ładnie i pięknie, ale kiedy go zwolnią? Jak obstawiacie?
Nie oszukujmy się : Moyes nie dorósł jeszcze do prowadzenia takiego klubu jak MU. Każdy w życiu się myli i wydaje mi się, niemal już jestem pewny, że SAF pomylił się, przeliczył przy wyborze następcy. Nie wiem jak wy, ale ja mam nadzieję że Moyes w lecie pożegna się z drużyną. Pierwsza czwórka w tym momencie jest absolutnie poza zasięgiem, nie gramy już w pucharach krajowych, a kolejna runda LM jest bardzo mało prawdopodobna.
Już nawet wyniki nie są najgorsze, ale brak chęci do gry. Moyes nie potrafi zmotywować, nie wie jak dotrzeć do zawodników, nie chce im się po prostu grać. Nie mam pojęcia co nie trybi w mistrzowskiej drużynie, bo nie zapominajmy że SAF rok temu TĄ SAMĄ drużyną zdobył mistrzostwo w pięknym stylu. Teraz sukcesem jest remis, a zwycięstwo 1:0 wielkim sukcesem - czy to normalne?
» 26 lutego 2014, 10:46 #21
Rafal20: Jak w rewanżu znów zagramy z Cleverleyem w środku, Valencią i Youngiem na skrzydłach to na pewno wygramy...
» 26 lutego 2014, 10:34 #20
Yekini: A ja widzę rozwój Moyesa. Do standardowych wypowiedzi na konferencjach prasowych dodał coś nowego od siebie:
Rewanż gramy na Old Trafford, na którym odbyło się wiele wielkich meczów w przeszłości. Cieszę się na myśl tego spotkania i mam nadzieję, że to będzie pamiętny wieczór dodaje Moyes.

No to teraz już tylko należy się martwić. Będzie to pamiętny wieczór. Oby nie były to prorocze słowa. Bo coś mi się wydaje, obym się mylił, że mecz będzie pamiętany jako ostatni na wiele lat Manchesteru w europejskich pucharach. Generalnie Pan moyes nie ma jaj. NA konferencji powinien ich pojechać jak kiedyś Mourinho który powiedział że popełnił jedenaście błędó wystawiając jedenastke. A potem co? Chelsea w góre tabeli. Chłopaki wiedzą że dali d.u.p.y więc trener ich tłumacząćy a nie opieprzający jest demotywujący a nei motywujący.
» 26 lutego 2014, 10:29 #19
twr: Oglądam United co weekend i po prostu nie wierze w to jak taki zespół może nie mieć planu na grę. Cały czas ktoś gada "potrzeba czasu" albo "przebudowa drużyny" tylko problem jest taki że Moyse najwidoczniej nie jest charyzmatycznym trenerem nie potrafi wmówić piłkarzom że są najlepsi i żeby tak zagrali. SAF miał to coś. Nawet Tomasie C potrafił zagrać na "International level". Przy Moysie RVP albo Rooney wyglądaj jak przeciętni piłkarze z angielskiej ligi. Potrzeba cudu aby następny sezon nie był stracony. Bo ten już jest. Pytanie tylko czy Manchester United będzie drugim liverpoolem który przez ostatnie kilka lat klepał biedę.
» 26 lutego 2014, 10:13 #18
lukaszek9000: Do rewanżu składem: de gea; rafael, jones, evans, buttner; Fellaini; kagawa; Roo rvp chicharito welback

po co nam linia pomocy?? więcej da 4 napastników
» 26 lutego 2014, 09:51 #17
trikos: Widać to gołym okiem Carrick grający z Fletcherem/Fellainim gra na dobrym poziomie a przy Tomasie C. po prostu boi się mu grać bo on zagra do boku lub do tyłu jeszcze nie dokładnie.
» 26 lutego 2014, 09:58 #16
trikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2014 09:34

Spóźniam się na mecz...mówię do ziomka sprawdź składy i oglądamy Jang,Walencja,Klewerlej + Szmaling i już wiedziałem, że nie będzie to ani dobre spotkanie ani walka o zwycięstwo. Kagawa nie gra bo ? Hmmm Januzaj nie zagrał bo ?hmmmm Fellaini nie zgrał bo ? hmmmm Co profesjonaliści muszą odpoczywać na nastepny mecz w następny weekend ? Czy dlatego że grali teraz w weekend ?? Hmmm PADACZKA !! Aaaa PS. Jak mamy być kreatywni z defensywnymi zawodnikami na boisku a kreatywnymi na ławce ? Good choice Mr Moyes !
» 26 lutego 2014, 09:32 #15
Chestnut: Po pierwszych meczach Fellaini out, a teraz nagle po jednym meczu wielka gwiazda. Nice.
» 26 lutego 2014, 09:38 #14
trikos: Ja pisałem OUT gdziekolwiek lub Moyes Out Czessiu ? Nie spinaj się do mnie koleszko bo jeżeli Fellaini jest słaby to Klewerlej powinien w Pogoni Bydło grać odbij !! pozdrawiam
» 26 lutego 2014, 09:51 #13
Chestnut: Nie wiem nie śledze twoich shoutów. ;)
» 26 lutego 2014, 10:26 #12
Chestnut: A co ma do tego Moyes?
» 26 lutego 2014, 09:37 #11
kilgor: sam jestes dymisja, Moyes nawet nie miał czasu żeby zrobić przebudowe drużyny
» 26 lutego 2014, 09:17 #10
lukas255: na stronie barcelony sie smieja z MU.
» 26 lutego 2014, 08:48 #9
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2014 08:50

Moyes stracił szatnię, niech mi ktoś powie że nawet on tak tragicznie ustawił ten zespół, przecież tam było zero woli walki, tak jakby chcieli po prostu zagrać źle, jak najgorzej, żeby zarząd się opamiętał i go wywalił, to co zawodnicy mówią w mediach nie ma absolutnie znaczenia bo myślę że jeżeli taki RvP powiedział by w wywiadzie - Moyes jest winny wszystkich niepowodzeń, jest nieudacznikiem i przez niego stajemy się jemu pokrewni, myślicie że Moyes wystawił by do gry kiedykolwiek po tym Robina? a przecież Mistrzostwa Świata w obwodzie i Robin chce być w jakiejś tam formie na ten najważniejszy dla piłkarzy turniej. W każdym innym klubie Moyesa by nie było już dawno, my jesteśmy Manchesterem United, klubem w którym się przyjęło że trenerów się od tak nie wymienia - tylko że przez 27 lat siedział na ławce geniusz,urodzony zwycięzca, teraz przez ten jeden sezon siedzi nieudacznik który wszystko niszczy, dzieło budowane 27 lat rujnowane jest w jeden sezon, uważam że trzymając się tradycji takich jak brytyjski menadżer,nie zwalnianie trenerów niszczymy inną tradycję - Manchester przestaje być topowym klubem.
Pokażcie Brytyjczyka z sukcesami w ostatnich 5-10 latach, nie ma takiego, sukcesami dla niektórych jak Redknapp było miejsce w top 4, teraz być może Rodgers, ale nikt z nich nic nie potrafił wygrać, no może Dalglish wygrał Puchar Ligi ale i tak wyleciał jeszcze z tego co pamiętam to Szkot McLeish wygrał też Puchar Ligi, ale on ma sto razy gorzej zjechaną reputację niż Dalglish :).
Każdy inny topowy klub prócz nas i Liverpoolu a no i teraz od połowy sezonu Tottenhamu, ma managerów z zagranicy, nie z Wysp Brytyjskich i Manchester United powinien iść drogą innych klubów - Brytyjska myśl szkoleniowa podobnie jak Polska nie istnieje i tylko nieliczne przypadki stanowią wyjątek od reguły jak SAF czy SMB do których mieliśmy szczęście że to właśnie naszym klubem się opiekowali.
» 26 lutego 2014, 08:47 #8
kazak8: 100% racji kolego!
» 26 lutego 2014, 09:27 #7
MU1212: kiedyś Old Trafford to Forteca której nikt nie zdobył a teraz to każdy zdobywa z zamkniętymi oczami i co Moyes nadal chcesz eksperymentować ze składem i ciągle przegrywać ?
» 26 lutego 2014, 08:41 #6
jaratkow: Chciałbym żeby to był pamiętny wieczór. Najbardziej chcę go zapamiętać z tego, że po meczu Moyes zapowie zakończenie pracy na Old Trafford.
» 26 lutego 2014, 08:40 #5
HubsS1: " Jedynym plusem jest to, że mamy jeszcze rewanż."
No tak, rewanż... Rewanż na OT, na który nikt nie boi się już przyjechać.
» 26 lutego 2014, 08:25 #4
sleazoid: Założę się, że gdybyśmy od początku postawili na tą trójkę - wykorzystując skład z CP z Kagawą w miejscu Maty - mecz wyglądałby zupełnie inaczej. Ale przecież przy tej ilości rozgrywek, w których bierzemy udział KONIECZNA JEST ROTACJA i stawianie na Younga z Valencią, którzy stali się jednymi z najbardziej nieudolnych skrzydłowych w historii klubu. Nie rozumiem Pana, Panie Moyes. Dodatkowo Cleverley.. Od samego początku sezonu mam wrażenie, że Moyes faworyzuje Anglików kosztem wyników klubu.
» 26 lutego 2014, 08:51 #3
brylaantowy: gramy na OT i co z tego . za Twojej kadencji tak prawie od każdego lanie dostajemy. Olympiakos powinien być dla nami jakimiś pioneczkami to przejścia bez problemu a tu co? pierwszy mecz w dupe 2-0 aż boje się pomyśleć o rewanżu
» 26 lutego 2014, 08:10 #2
pawel159: Piłkarze cierpią, bo wiedzą jak zagrali. Jesteśmy jednak drużyną, będziemy trzymać się razem i to się nie zmieni.



tak wiec przyzwyczaic sie radze do pada Davida M .
» 26 lutego 2014, 07:46 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.