Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Moyes po meczu w Pireusie: Na nic nie zasłużyliśmy

» 25 lutego 2014, 23:43 - Autor: matheo - źródło: sportsmole.co.uk
David Moyes nie szukał usprawiedliwienia dla kiepskiego występu Manchesteru United w Pireusie. Czerwone Diabły przegrały z Olympiakosem w pierwszym meczu 1/8 finału Ligi Mistrzów 0:2 i są w kiepskiej sytuacji przed rewanżem na Old Trafford.
Moyes po meczu w Pireusie: Na nic nie zasłużyliśmy
» David Moyes we wtorkowy wieczór musiał przełknąć kolejną gorzką pigułkę
– To nasz najgorszy występ w tym sezonie Ligi Mistrzów. Na nic nie zasłużyliśmy – wyznał Moyes na antenie BBC Sport.

– Jestem zaskoczony. Nie spodziewałem się tak kiepskiego występu z naszej strony. Biorę za to odpowiedzialność. Musimy grać lepiej.

– Piłkarze cierpią – dodał szkocki menadżer.


TAGI


« Poprzedni news
Carrick: Każdy w tym klubie jest rozliczany z wyników
Następny news »
Roy Keane: United potrzebują przebudowy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (55)


Nani27: Zrób coś Moyes, udowodnij , że jesteś odpowiednią osobą na stanowisku!
» 26 lutego 2014, 20:41 #47
wander11: My tez cierpimy ogladajac ta gre
» 26 lutego 2014, 14:38 #46
Cinz: Fergi pewnie już by odszedł z MU gdyby City nie zabrali im mistrza w 95 minucie. Dlatego został jeszcze rok w MU i z pełna determinacja chciał zdobyc mistrzostwo, dlatego wyciskał z piłkarzy ile się da a już w tamtym sezonie było widac jak na dłoni, że piłkarze obniżyli loty bo wygrywali sporo spotkan ledwo 1 bramką albo przegrywali i wyrywali zwycięstwo. Także majster z tamtego sezonu pomimo kilkupunktowej przewagi nie byl dla mnie taki przekonujący tak samo jak gra MU, która w tym sezonie po zmianie trenera totalna sięgneła dna.
p.s. piłkarze i klub zamiast lansować sie na fejsbukach i tłiterach niech sie porządnie wezną za robote .
» 26 lutego 2014, 11:13 #45
dlabigt23: Niewiem co by sie musialo stac zeby go zwolnili no ja juz niemam pojecia moze 2 mecz jak przegraja 2;0 z Olympiakosem u siebie? chociaz szczerze watpie . Slabsze kluby nie daja czasu trenerowi tyle co ManU . To jest juz niepojete co to za zarzad . Mowcie co chcecie ale on sie tutaj nie nadaje nie mowie zebysmy byli caly czas na szczycie bo na to nie liczylem ale na przynajmiej 5/4 miejsce w lidze zeby walczyli o to teraz 4 miejsce . Noi w LM zeby sie z tym olympiakosem nie ponizyli chociazby ten remis 1;1 0;0 z druzyna ktora tak naprawde powinnismy wygrac z 4;0 ale juz nie prosze o tak duzo.
» 26 lutego 2014, 10:06 #44
MU1212: Davidzie Moyes ja czekam kiedy abdykujesz jak Wiktor Janukowycz z Fotelu Prezydenta na Ukrainie
» 26 lutego 2014, 08:48 #43
adasko6969: Ten jak zwykle mydli oczy, dodał też, że mamy szanse w rewanżu... nie chce przypominać co mówił po pierwszym meczu w pucharze z Snderlandem...
» 26 lutego 2014, 07:27 #42
kalafior: CHCIAŁBYM NIE KOCHAĆ TEGO KLUBU
» 26 lutego 2014, 07:12 #41
Mistrz1908: Serce nie sługa.


UNITED!!
» 26 lutego 2014, 12:36 #40
aaea: Ludzie trochę wiary. Już nie można patrzeć na to stękanie i użalanie się nad managerem. To nie jest jego wina. Ten sezon jest stracony, następny może być niewiele lepszy ale za 3 - 4 sezony United znów będzie królować. W 2013 roku klub przeżył trzęsienie ziemi. Odszedł twórca potęgi teraźniejszego United. Nowy trener ma trudne zadanie, nie przyszedł do klubu gdzie zwolniono trenera z powodu wyników. Potrzebuje czasu żeby to wszystko ułożyć, wprowadzić swoje koncepcje. To jest właśnie ten moment kiedy musimy pokazać, że jesteśmy United. Przypomnijcie sobie słowa Staruszka "Your job now is to stand by our new manager.". Musimy wspierać, wierzyć w Moyes'a, a wrócimy jeszcze mocniejsi! United!
» 26 lutego 2014, 06:23 #39
mkoti6: Jakiej wiary gdzie się pytam. Nie dostrzegasz że gramy piach. Można gadać że SAF nie dokonał wzmocnień że zostawił przeciętny skład i z tym można się zgodzić ale nie żeby grać taką padaczkę. Przecież to gołym okiem widać że każdy piłkarz obniżył loty a że Moyes nie umie ich zmotywować to głownie jego problem a raczej brak kompetencji. Wpuszczenie Kagawy czemu miało służyć?? Przecież ten facet nie grał ani minuty od przyjścia Maty i co nagle miał zbawić United. Z meczu na mecz gramy coraz gorzej a przecież do składu wrócili prawie wszyscy kontuzjowani. Moyes out
» 26 lutego 2014, 06:51 #38
talir: @ aaea "Ludzie trochę wiary" - Trochę wiary to już było...
» 26 lutego 2014, 06:55 #37
marek85: Zgadzam się z Tobą z meczu na mecz jest coraz gorzej wszyscy w wywiadach uderzają się w pierś, że trzeba grać lepiej, dać z siebie więcej i co… przychodzi mecz i jest gorzej jak było. Na tę chwilę to nie jest drużyna tylko 11 zawodników biegających po boisku. Wyglądają jakby spotkali się przed meczem pierwszy raz. Nie będę rozpisywał się o poszczególnych formacjach, bo wczorajszy mecz pokazał wszystko. Proszę nie hejtować mnie tekstami o sezonowcach bo nim nie jestem ale ,być kibicem , nie oznacza udawania, że jest ok w momencie gdy drużyna się sypie bo tak to na tę chwile wygląda.
» 26 lutego 2014, 08:26 #36
jaratkow: Panie Moyes... przede wszystkim to United nie zasłużyli na takie NIC jak ich dotychczasowy menadżer. Przykre ale... najprawdziwsze z prawdziwych
» 26 lutego 2014, 01:20 #35
IronCrimson: amen.
» 26 lutego 2014, 01:17 #34
CurlyMan17: Brać na siebie możesz walizkę i do widzenia. Skoro jest taki mądry i bierze winę na siebie i nie zna zespołu skoro jest zaskoczony powinien zrobić wszystko żeby było okej-podać sie do dymisji. Nie idzie mu, to fakt. Nie potrafi wykreować jakiegokolwiek stylu, a u zawodników nie było ani grama chęci zwycięstwa. To wielki wstyd.Glory Man United!
» 26 lutego 2014, 00:18 #33
epizotmaister: Myślałem ze Moyes trzyma ta trzecia zmiana żeby grac na czas....a jak się okazało po co drużynie wzmocnienie w napadzie jak RVP grał bardzo dobry mecz :...Chicharito po tym sezonie odejdzie i będzie BANG!.Jak widzę trenera Man Utd który rozkłada ręce i patrzy sobie na buty to myślę ze przyszedł do tego klubu po to żeby rozwalić ten zespół.I proszę nie piszcie mi tu ze Moyes potrzebuje czasu albo to wina piłkarzy jak facet Kagawe trzyma na lawie w lidze przez cały czas a w lidze mistrzów go puszcza no proszę.
Ja nie wiem co Smalling robił na prawej stronie jak Valencia mógł spokojnie tam grac a Small na środku za Ferdinanda,wtedy w pomocy mamy Welbecka.Ja widzę co znów nasz trener powie po meczu na Old Trafford"Gdyby nie te dwie stracone bramki na wyjeździe to byśmy grali dalej".Dziękuję i dobranoc :)...Pozdrawiam cale Devilpage i was kibole.Glory Man United!
» 26 lutego 2014, 00:16 #32
Hazet1878: Powiem tyle ,zauważcie jak United grało za czasów Fergusona ...ta gra miała jakiś styl ,bardzo prosty ale to jakoś wygladało ,teraz poprostu United gra pilke chaotyczna i przewidywalną ..... nie ma co się oszukiwać ..wybijanie piłki po autach ,niedokładne podania a co najgorsze brakuje nam szczęścia :( .Moyes musi zostac na kolejne lata aby odbudować to co zburzył ,jestem pewny ze za 2-3 lata UNITED wróci na szczyt , w tym sezonie już nic nie osiągniemy ale z czasem ta gra bedzię lepiej wyglądała ;)

P.S Nie piszcie na Moyesa że jest niezdarą itd. on się stara ,narazie mu nie wychodzi ale to nie znaczy że cały czas tak będzie pozatym on na boisku nie jest i nie jego wina że United przegywa ,tylko całej drużyny...
» 26 lutego 2014, 00:10 #31
Smiksu: Kibice też cierpią
» 26 lutego 2014, 00:10 #30
Szilk: Nie mogę już czytać jego wypowiedzi ,choć ta jest chyba pierwszą logiczną i trafioną. Miej Rudy honor i powiedz: przepraszam - dziękuję- odchodzę. Mam takie wrażenie jakby zawodnicy grali przeciwko niemu.
» 26 lutego 2014, 00:10 #29
charnas: Ten zespół nie stracił na jakości, on po prostu stracił dusze albo jak kto woli, bata nad sobą. De Gea nie wybroni strzału w okienko, Vidić nie włoży głowy tam gdzie inni nogi, Carrick nie zagra po profesorsku a Valencia przestał sie już starać nawet w defensywie. Dzisiaj grali bez zaangażowania, tu jest wina piłkarzy, grali też bez pomysłu i taktyki i tu już jest wina Moyesa. Z jego wypowiedzi wywynioskowałem, że przyjechał po remis, najlepiej bramkowy, no cóż, nie wyszło.
» 26 lutego 2014, 00:09 #28
emil1986x: proponuje Diego Simeone lub Klinsmana idealnie by pasował do United ;) ale realnie patrzac poczekajmy do zrobienia czystki w tym naszym smietniku i moze sie ulozy wszystko :)
» 26 lutego 2014, 00:08 #27
sapphirutd: Nikt go nie zwolni, tak musialo byc zamiast godzic sie z losem polowa jeczy jakby cokolwiek wiedzila o pilce. Grali jak nic i dostali zeby sie lepiej odrodzic w rewanzu.
» 26 lutego 2014, 00:05 #26
ARTIX20: Bez komentarza...
» 25 lutego 2014, 23:54 #25
Snakus: Nie łudźcie się, że go zwolnią, nie po to dali mu kontrakt na 6 lat żeby zwalniać go po roku... Aczkolwiek bardzo bym tego chciał ale niestety jest to nierealne aktualnie.
» 25 lutego 2014, 23:54 #24
Paxius: Ciekawe co on jeszcze musi zrobić, żeby go zwolnili ?
» 25 lutego 2014, 23:52 #23
witek62: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.02.2014 23:52

Troche szkoda mi Moyesa bo ten skład już powinien za Fergiego powinien przejść porządny lifting.
» 25 lutego 2014, 23:51 #22
Wik: Piedzielisz, ten skład zdobył Mistrzostwo Anglii! Może było coś do ogarnięcia ale bez przesady, z mistrza Moyes zrobił średniaka w 2 miesiące! Jestem pewny że gdyby w tym sezonie dalej był Fergie to z tymi samymi zawodnikami zajmowalibyśmy miejsce może nie 1 ale 2/3 spokojnie.
» 26 lutego 2014, 00:22 #21
ChupaChups: @Wik
Dalej żyj przeszłością i wmawiaj sobie, że poprzedni sezon wygraliśmy zasłużenie :) Jeśli tak myślisz to nie oglądałeś pewnie ani jednego meczu w poprzednim sezonie. Co mecz ta sama padaka i SAF chyba w przerwie każdego bił po mordzie skoro dawaliśmy radę wygrywać tą jedną różnicą bramkową. Pamiętam dokładnie jak graliśmy w tamtym sezonie, pamiętam jak Robin schrzanił karnego i przegrywaliśmy z Sunderlandem(chyba z Sunderlandem) 2:1, prawdę mówiąc chyba srał w gacie na samą myśl, że Ferguson mu przetrzepie skórę za tego niewykorzystanego karnego dlatego w końcówce strzelił te dwa gole dające nam wymęczone zwycięstwo.


Dalej wmawiaj sobie, że rok temu byliśmy potęgą :) Twój Pogoń Szczecin miał lepszy środek niż Manchester United. Wsadź sobie Twoje pierwsze zdanie w buty. Nie mogę zrozumieć jak można myśleć, że w tamtym sezonie wygraliśmy słusznie.. Chelsea i City powinno nas miażdżyć i gdyby nie to, że Ferguson potrafił jednym słowem wywołać sraczkę u piłkarzy to teraz byśmy mieli 19 mistrzostw Anglii. Już nie będę mówił o tym jak bardzo Ferguson nas rozpieścił tymi trofeami :) Bo to nie ten temat i mało kto z tego cokolwiek zrozumie.
» 26 lutego 2014, 00:53 #20
Wik: Człowieku gdzie ja powiedziałem że rok temu bylismy potęgą!?
Sam napisałeś że Fergie dawaj im w mordę i wygrywali jedną bramką. Bardzo dobrze, tego oczekuję od trenera z jajami, których Moyesowi brakuje.
» 26 lutego 2014, 01:00 #19
ChupaChups: Mistrzowie to raczej potęga :) To samo znaczenie. A co do trenera z jajami to Moyes ma jaja.. ale z drewna porządnego domu nie zrobisz. Skład do wymiany, a nie menadżer. Cieszę się, że przyszedł DM bo przy nim dobitnie widać jaki gówniany mamy skład :)
» 26 lutego 2014, 14:35 #18
Wik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.02.2014 23:50

a Pan panie Moyes na pewno nie zasługuje na prowadzenie tego zespołu.
» 25 lutego 2014, 23:49 #17
Exigo: To niemożliwe, żeby tacy piłkarze jak RvP czy Roo zapomnieli jak się gra w piłkę - my dzisiaj NIE ISTNIELIŚMY TAKTYCZNIE.

Olympiakos nas zjadł dosłownie jeżeli chodzi o ustawienie zepsołu, rolę zawodników, krycie i budowanie ataków.
Nie mieliśmy ani jednego argumentu, żeby ich pokonać.

Kto ustala taktykę? Rooney? Kagawa? Valencia?

NIE!

Taktykę ustala Moyes. Kłopot w tym, że on jej nie potrafi ustalić.
Co mecz gramy jednym schematem, co mecz jest ten sam chaos przy podaniach.

Widzicie jak budujemy akcje? Mozolnie, wręcz ślamazarnie za każdym razem dając rywalowi szansę na ustawienie się.
Tak jest w lidze, tak jest w LM - nie ma szans na dobrą grę, skoro każdy przeciwnik bez problemu nas rozczytuje, bo każdy wie, że Moyes chociażby przegrał 1000 meczy dalej będzie grał tak samo...
» 26 lutego 2014, 00:11 #16
ChupaChups: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2014 00:47

Exigo Twoje myślenie jest bardzo, bardzo ubogie.
Z Twojej wypowiedzi wnioskuję, że taktyka załatwia 100% całego meczu. Skoro tak to powiedz mi dlaczego Kross jest taki świetny, a Cleverley nie? skoro tak to powiedz czemu Welbeck nie jest taki jak v. Persie?

Jak można układać taktykę pod graczy którzy kompletnie nie wiedzą co mają robić i nie wiedzą jak grać?! Ogarnijcie się w końcu z tymi wjazdami na Moyesa bo to nie on każe grać zawodnikom takie gówno. To Clev nie potrafi podać do przodu, to Smalling i Ferdinand podają przeciwnikom. Wkurza mnie ciągłe gadanie "Taktyka to, taktyka tamto". Takim składem to nawet w Fifie nie zagrasz dobrze.


Ale tak.. to przecież mistrzowski skład :) To są zasłużeni mistrzowie :) Taktyka najgorsza na świecie. Jakoś jak nas Everton lał w pierwszym meczu poprzedniego sezonu to nikt nie widział złej taktyki.. MY NIE ISTNIEJEMY TAKTYCZNIE JUŻ OD KILKU SEZONÓW.

Jaką ma taktykę ustawić pod takich graczy? Bo ja nie wiem.. może wytłumacz to sensownie proszę Cię bardzo. Ja Cleva nawet w Fifie zdejmuję bo automatycznie podaje do bramkarza zamiast prostopadle do przodu.

No i na koniec.. dlaczego wyróżnia się Rooney, Januzaj, v. Persie czy nawet Mata skoro grają tą samą taktyką co inni? no proszę wytłumacz mi to :)
» 26 lutego 2014, 00:43 #15
DevilFan: CC - "bo to nie on każe grać zawodnikom takie gówno" odnoszę się tylko do tego wycinka, no fakt nie każe im grać takiego gówna, szkoda tylko że nie dostrzegł go przez 3/4 obecnego sezonu, to gdzie On miał oczy? serio był tak ślepy żeby nie widzieć że już nie mówię ale Kagawa na środku obok Carricka by zrobił więcej dymu niż C. wypaliło mu oczy kiedy Zaha czekał za swoje szanse i przynajmniej 3 mecze z rzędu? Nie kurczowo trzymał się świetnego zespołu Clev Val Young Small i teraz to jest jego wspomniane GÓWNO i niech je sprząta, bo ma młodziaków ma ludzi który by potrafili coś zdziałać ale na nich nie stawia, peace.
» 26 lutego 2014, 00:54 #14
Exigo: Cóż ChupaChups, być może moje myślenie jest ubogie - tego nie wiem, jednak do tej pory mnie nie zawiodło w życiu wiec nie widzę przeszkód, żeby się go trzymać - podałeś pewne argumenty - rozumiem nie zgadzasz się, jednak za bardzo wybielasz naszego trenera.

Taktyka i podejście do zawodników jest bardzo ważne - dlatego nie każdy trener sprawdza się w każdym zespole. DM na razie u nas się nie sprawdza i doskonale zdaję sobie sprawę, że skład wymaga przebudowy, ale nie jest, aż taki fatalny, żeby remisować czy przegrywać z zespołami dużo słabszymi. Bo nikt mi nie wmówi, że mamy gorszy skład od Olympiakosu.
I na tym się kończy Twoje logiczne rozumowanie i tłumaczenie, że to wina piłkarzy - nawet jeżeli część jest bez formy dłuższy czas to coś musi za tym stać. Najprawdopodobniej jest to związane z pracą sztabu, bo to oni przygotowują treningi dla zawodników. Zresztą to trochę dziwne, że 3/4 składu jest bez formy tak długo.

Także nie mów tutaj o jakości składu, bo moglibyśmy tak to rozpatrywać przy starciach z City, Bayernem, Barceloną, ale nie przy meczach z dużo słabszymi przeciwnikami typu Olympiakos, Cardiff, WBA, Southampton czy jakieś Newcastle. Rozumiem, że można przegrać ale tych potknięć - przegranych i remisów było bardzo dużo w tym sezonie - nie jest to przypadek i nie jest to tylko postawa drużyny.

Gdy Moyes przegrywa zachodzi bardzo ciekawe zjawisko - umniejsza się rolę trenera i jego odpowiedzialności maksymalnie jak się tylko da - gdy wygrywa zaczyna się budowanie jego umiejętności i pijar nad tym jak dobrze prowadzi/będzie prowadził ekipę.
To jest najgorsze w tym wszystki - trener jest w pierwszej kolejności odpowiedzialny za drużynę - ustala taktykę, rozmawia z zawodnikami, motywuje, ma mieć autorytet i poważanie w klubie.
Dlatego mamy pewien zestaw świetnych trenerów, którzy praktycznie zawsze odnoszą sukcesy i resztę tego towarzystwa, której raz się coś uda, a raz nie. DM należy do tej drugiej kategorii - nie jest złym trenerem, ale najwyraźniej nie nadaje się do United. Bo wybaczcie ale taki Mou, za którym specjalnie nie przepadam na pewno nie doprowadził by klubu do takiego stanu jak dzisiaj.

Czy Moyes czymś zasłużył na prowadzenie Utd? Cóż, Everton pokazuje, że może niekoniecznie skoro przychodzi Martinez i wykonuje nie gorszą pracę od Moyesa mimo sprzedaży najlepszego pomocnika.

Nie jestem zwolennikiem zwalniania trenera ale on nie daje żadnych argumentów za tym, żeby go bronić - dosłownie żadnych. Odkąd przyszedł ilość negatywów miażdży pozytywy. To nie jest przypadek i tyle.
Brońcie dalej tak ochoczo Moyesa - moim zdaniem jest to głupota, bo facet buja w obłokach zamiast wziąć się za ciężką pracę i skupić się na tym co ważne, zamiast bredzić głupoty w wywiadach o wygraniu LM, walczeniu o najwyższe cele.
Mija kolejny miesiąc, a nie widać najmniejszego progresu w grze drużyny. Tyle wiem - może to jest ubogie jak wspomniałeś -ale nie zgadzam się z tym co napisałeś przy czym nie oceniam bogactwa Twojego umysłu, bo każdy może mieć różne zdanie.
» 26 lutego 2014, 10:35 #13
ChupaChups: @Exigo

Nie chciałem Cię obrazić, lecz jeśli tak się stało to oczywiście przepraszam :) Chodziło mi o to, że Twoja wypowiedź jest bardzo uboga.. uboga w argumenty.

Moim zdaniem ciężko jakąkolwiek taktykę ustawić pod ten skład. Niby mamy wielu, wielu i jeszcze raz to napiszę, wielu piłkarzy wszechstronnych, ale tak naprawdę to jest najgorsze. Nikt nie jest pewien gdzie zagra.. bez kitu. Chyba tylko Vidić, Evra i De Gea wiedzą gdzie zagrają. Zobacz, że ciężko ustawić jakąkolwiek formację pod ten skład. Tak w ogóle.. czy my mamy jakikolwiek główny skład? :/ Dla mnie skład United to jeden wielki chaos.. gra każdy i trudno się dziwić. Mamy średniaków w drużynie typu Young którzy raz na 20 meczów coś pokażą i tyle. Dlatego co mecz gra ktoś inny co naprawdę mnie boli. Spójrz na skład Barcy, Realu, Bayernu no i City.. a teraz postaw naszą kadrę obok tych zawodników i pomyśl kto jest lepszy. Jak stawiam Carricka obok Alonso to wiem, że Alonso jest lepszy. Cleva obok Krossa to mogę postawić tylko po to by pokazać jak wygląda drewno a jak złoto. Skrzydeł to ja nie muszę porównywać bo nasze są tragiczne. I wkurza mnie gdy ktoś piszę "Odwal się od Valencii przecież nie gra ostatnio tak źle" Ludzie.. to jest Manchester United! Nasze skrzydła mają być z tytanu a nie z plastiku. "Nie tak źle" to można sobie grać w Fc Kokodżambo i do przodu -.- .. zapominają, że tutaj 8/10 wrzutek ma dotrzeć do celu i chyba nie powiesz mi, że rok temu mieliśmy dobre skrzydła? Mamy straszy skład. I tylko autorytet Fergusona sprawiał, że gryźli trawę.. a jeśli mam rację to wara od Moyesa bo on dopiero swój buduje.

Wybacz mi, ale cieszyłem się, że wczoraj dostaliśmy w dupe.. cieszę się, że w tym sezonie jesteśmy "na dnie". Zaraz oczywiście komentarze się pojawią typu: "Co z Ciebie za kibic?", "Może Ty jesteś za City?". Powiem Ci, że kocham United i chcę żeby w końcu przejrzeli na oczy. Mają dostać ostro po dupie, żeby zobaczyć ile im brakuje do City czy Arsenalu. Bo jak dla mnie to Arsenal ma lepszy skład niż my.. a to akurat nie trudne :) wystarczy mieć tylko środek pola.

Nasz skład to jedna wielka ściema. Nie mamy głównych obrońców.. co chwile ktoś się zmienia, nie mamy pomocy.. co chwile wybiega ktoś inny, jedyne co jest pewne to atak :) To aż mnie przeraża.

Nigdy nie zrzucę winy na Moyesa bo dla mnie to poprzedni rok był cudem. To był cud nad cudami, że wygraliśmy takimi drewnami. Wszystkie medale powinni podzielić między sobą v. Persie, Rooney, De Gea, Carrick i SAF. Jesteś inteligentny gościu więc na pewno widzisz to co ja.. u nas biegają no-name'y które nic nie powinny znaczyć. Kim jest Young przy Ronaldo, kim jest Valencia przy Bale'u? Mówię Ci, lepiej cieszmy się z tej przegranej wczorajszej.. bo jak w następnej fazie trafimy na Bayern to oni pokażą nam jak to jest przegrać 10:0. Nie zasługujemy na ligę mistrzów w tym sezonie ani w przyszłym. Zróbmy porządne zakupy, zakupy które pozwolą nam stworzyć TAKTYKĘ.

http ://i1.kwejk. pl/site_media/obrazki/2014/02/81997ed94cc873ae00356bffe49b3fa3_original.jpg?1393367360

Zresztą.. tak chyba im nie każe biegać DM :)
» 26 lutego 2014, 14:32 #12
Fexo: No nic, czekam dalej na: Moyes po meczu - Przepraszam za zmarnowanie szansy. Odchodze.
» 25 lutego 2014, 23:49 #11
karuzel91: Jakbyś idioto wystawił Kagawe, Fellainiego i Rafaela który ponoć już normalnie trenował... Zabrał Adnana, to może by piłkarze nie "cierpieli"....
» 25 lutego 2014, 23:48 #10
ValenciaMOTM: Weź odpowiedzialność i podaj się do dymisji!!
» 25 lutego 2014, 23:48 #9
King14: Rooney aka 300 tysiecy cierpi najbardziej
» 25 lutego 2014, 23:47 #8
Zezak0076: haters be hating... hie zagladaj komus do kieszeni martw sie o siebie
» 26 lutego 2014, 00:02 #7
PwnT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.02.2014 23:47

Piłkarze cierpią? Uwierzyłbym gdyby zrezygnowali z tygodniówek, ale to są pozerzy którym zależy tylko na kasie.
» 25 lutego 2014, 23:47 #6
Yon: To nasz najgorszy występ od kilkunastu lat*
» 25 lutego 2014, 23:47 #5
kucharz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.02.2014 23:47

gdzieś mam co sie dzieje z pilkarzami. Dziesiątki milionów ludzi na świecie cierpi oglądając to, co z tym klubem robi moyes i banda tych nieudaczników.
» 25 lutego 2014, 23:47 #4
sssexton90: proszę podaj sie czlowieku do dymisji, jestes cienki jak barszcz
» 25 lutego 2014, 23:47 #3
borson: Piłkarze cierpią........ jakoś nie widać by się przejmowali specjalnie wynikami
» 25 lutego 2014, 23:46 #2
Krzysiek88: Bez komentarza..
» 25 lutego 2014, 23:45 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.