Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Carlos Queiroz: Moyes potrzebuje czasu

» 20 lutego 2014, 23:29 - Autor: lewd13 - źródło: The Guardian
Manchester United nie ma już szans na zdobycie mistrzostwa Anglii w tym sezonie, jednak według byłego asystenta sir Alexa Fergusona Carlosa Queiroza, kibice muszą obdarzyć większym zaufaniem Davida Moyesa.
Carlos Queiroz: Moyes potrzebuje czasu
» Portugalczyk wierzy w szkockiego menadżera
Portugalczyk, który przygotowuje reprezentację Iranu do Mistrzostw Świata w Brazylii znalazł chwilę, żeby wypowiedzieć się o nowym opiekunie Czerwonych Diabłów.

- To pewne, że Manchester United nie zdobędzie tytułu w tym sezonie i nie ma wątpliwości, że jeszcze kilka przykrości może przydarzyć się kibicom tego klubu wciągu tej kampanii - przyznał Queiroz.

- Nie traktuje Czerwone Diabły jako mój były zespół, wciąż się o nich martwię. Dajcie nam jeszcze troszkę czasu i na pewno wrócimy na miejsce, które do nas należy. Davidowi wszystko w końcu się ułoży.

- Chelsea, Arsenal i Manchester City spisują się bardzo dobrze i walka między nimi o tytuł będzie bardzo interesująca - podsumował sprawiedliwie Carlos.


TAGI


« Poprzedni news
Davide Petrucci liczy na szansę gry w pierwszym zespole
Następny news »
Tony Pulis: Moyes odniesie sukces w United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (45)


sebastian80mufc: Aż się zalogowałem, bo choć rzadko zabieram tu głos , tym razem nie wytrzymałem. Nie ma tygodnia, by na stronie nie pojawił się komentarz , typu" Moyes potrzebuje czasu", tudzież "Moyes odniesie sukces". Potrzebuje czasu ? Rozgrywki ligowe niebawem wejdą w decydująca fazę, a my usiłujemy gonić 4 ( !! ) miejsce, gwarantujące eliminacje do Ligi Mistrzów...Chcę wierzyć, że David Moyes jest odpowiednią osobą na stanowisko menadzera tak wielkiego klubu , jakim jest United, jednak aklimatyzacja nowego bossa na Old Trafford przebiega chyba , moim zdaniem, zbyt długo. Przed startem rozgrywek przewidywałem pewne problemy i szczerze powiedziawszy nie nastawiałem się na wygranie ligi z kilkunastopunktową przewagą , jak miało to miejsce w kampanii 2012-13.Nie spodziewałem się jednak, że mój ukochany klub będzie błąkać się w okolicach środka tabeli, a przyczyną blamaży z WBA, Evertonem, Newcastle czy Stoke będzie brak szczęścia...Dlaczego czasu nie potrzebują świetny skądinąd Pellegrini, Mourinho, czy Roberto Martinez, którego Everton zachwyca niemal w każdym meczu? Najwyższy czas się obudzić i gonić rywali . Wygramy z Crystal Palace !
» 21 lutego 2014, 16:30 #44
zico32: Jaki Czas albo jesteś dobry albo słaby...co ma czas do tego??Mourinho, Guardiola czy Ancelotti też potrzebowali czasu w jakimś klubie jak zaczynali pracę??nawet Blanc w PSG dobrze zaczął i nikt nie pisze, że potrzebuje czasu...
» 21 lutego 2014, 16:23 #43
SYSTEM: To dajcie mu ten czas ale gdzieś w drużynie z Championship. Bo United to nie jest miejsce w którym manager ma szlifować swoje umiejętności kosztem klubu.
» 21 lutego 2014, 16:11 #42
ro7: Można już gdzieś kupić koszulkę z napisem "Moyes potrzebuje czasu"?
» 21 lutego 2014, 13:31 #41
MU1212: spróbuj na fanzone lub na Allegro
» 21 lutego 2014, 13:51 #40
Filipdm: sorry, ale kim jest pan A. Twarowski? doprawdy nie przypominam sobie takiego nazwiska wśród legend futbolu. kim jest, żeby tak krytycznie oceniać Moyesa?
» 21 lutego 2014, 14:35 #39
Deluxe: ,,Moyes potrzebuje czasu'' - stara śpiewka. Zdumiewające, że to wielu osób ta przykra prawda jeszcze nie zdołała dotrzeć. Bycie trenerem w realu to nie Fifa, a Moyes dostał do posprzątania niemały bajzel po niewątpliwie wielkim i legendarnym poprzedniku. Nie przyszłoby mi do głowy skreślać kogokolwiek na takim etapie, ale ludzie mają różne podejścia do tej sprawy. Trzymam się swojego, a za parę lat, jeśli będzie taka potrzeba, będę sobie pluć w brodę.
» 21 lutego 2014, 12:24 #38
0ptimus: Na co czasu? Dostał gotową drużynę, która dopiero co wygrała Ligę Angielską, ponadto miał do dyspozycji cały sztab. Wszystko miał na tacy, a teraz tworzy coś co się nie klei. On miał kontynuować pracę Fergusona, tymczasem buduje nowy klub. Skoro miał kontynuować to widocznie jest złą osobą na to stanowisko.
» 21 lutego 2014, 12:12 #37
acedeka: Jak dużym trzeba być ignorantem, żeby nie rozumieć tego, ze czyjejś pracy nie da sie kontynuować? Jak zmieniasz robote to w tej nowej tez nie jestes od razu swietnym pracownikiem, bo nie znasz: mentalności firmy, urządzeń, ludzi, zasad i innych pierdół...

Pierdół bez polskich krzaków to nie jest wulgaryzm, wiec moglibyscie sobie darować to banowanie.
» 21 lutego 2014, 12:22 #36
jaratkow: ACEDEKA: Tak, masz rację. Ale trzeba być skończonym durniem, żeby zwolnić wszystkich którzy byli w stanie ułatwić pracę w nowym miejscu. A Moyes to zrobił. Dlatego nie uważam że należy mu się więcej czasu niż potrzeba do opuszczenia Old Trafford.
» 21 lutego 2014, 13:29 #35
Sancho: Tylko że my już nie mamy czasu, dostał go aż za dużo. Potrzebujemy na gwałt 4 miejsca, albo kiepsko będzie z nami
» 21 lutego 2014, 11:26 #34
wyrwik: a co? zginiemy przez to czy co? jeden nieudany sezon a co niektórzy płaczą jakby im nogi z tyłka powyrywali... każdemu zdarza się słaby sezon (patrz Liverpool jakieś 2-3 sezony temu nie pamiętam dokładnie)... ale co ja się będę wypowiadać... i tak pewnie zostanę przez niektórych zhejtowany...

GGMU!
» 21 lutego 2014, 21:50 #33
Mati177: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2014 10:58

Tylko pytanie: Ile Moyes tego czasu potrzebuje? Ile sezonów potrzebuje na to by przebudować zespół? Czy dwa sezony wystarcza czy nawet 5 sezonów to będzie mało.
Z jednej strony działacze klubu zrobili błąd ze podpisali kontrakt z DM na 5 lat ( ponieważ dzięki temu David Moyes dostał od działaczy 5 lat na budowanie zespołu ) Trzeba było podpisać na rok lub dwa lata. I jeśli były by sukcesy to wtedy podpisać z nim kontrakt na 5 lat, ale jakby nie było sukcesów to po roku lub dwóch latach podziękować DM za współpracę
» 21 lutego 2014, 10:56 #32
mun72: muszę cie zmartwić, on ma podpisany kontrakt na 6 lat, a to może niestety oznaczać, że czeka nas teraz 7 lat chudych i na kolejne trofeum poczekamy do MŚ w Katarze w 2020...też nie rozumiem, jak wiedząc że będzie to eksperyment klub dał mu aż 6-letni kontrakt
» 21 lutego 2014, 11:36 #31
acedeka: Jak to jak? Normalnie. Praca co roku z innym trenerem to najgorsze co może sie przytrafić zawodnikowi. Na szczęście Ferguson głupi nie jest i zdaje sobie z tego sprawe. Sądze, ze Moyes zostanie z nami na bardzo długo i w tym czasie pozna doskonale swoich zawodników i będzie z tego dobra drużyna sooner or later.
» 21 lutego 2014, 12:27 #30
mun72: powiedz to Ronaldo,Ibrze,Aguero czy Hazardowi,jakoś im częste zmiany trenerów w karierze nie zaszkodziły, nie chodzi o to jak długo z kimś pracujesz tylko czy możesz się czegoś od takiego trenera nauczyć, jeśli każdy poza Roo w naszym klubie gra teraz gorzej niż rok temu to jak to świadczy o trenerze? i mam nadzieję, że jak nie będzie dobrze "sooner" to nie będzie żadnego "later"
» 21 lutego 2014, 12:49 #29
Domestos: Pamiętam jak przegraliśmy walkę z city o mistrza anglii, wtedy wszyscy na safa mówili: stary dziad, niech sobie idzie, jego czas się już skończył. Potem Ferguson wygrał ligę i ogłosił, że odchodzi, a ludzie wtedy: aż mi się łezka w oku kręci. Nie rozumiem was. Ja tam osobiście uważam, że po prostu zespól mamy słaby. Od kilku sezonów gramy wielkie nic. Ferguson umiał dokonać niemożliwego i wywierał na nich presję. Moyes tego nie potrafi, niestety. Ja moyesowi daje czas, może w następnym sezonie wezmą się za siebie?
» 21 lutego 2014, 10:19 #28
Rafal20: ''Moyes potrzebuje czasu'' - ile razy ja tu już słyszałem...
» 21 lutego 2014, 09:57 #27
IronCrimson: na pewno mniej niż Moyes out. Tylko różnica taka że Moyesa bronią szanowani ludzie w świecie footballu, a moyes out zazwyczaj ludzie których wiedza nt piłki bierze się z fify
» 21 lutego 2014, 13:36 #26
radek87urban: Przykład Manciniego w City pokazuje, że nawet z pełnym, mocnym składem można niewiele zdobyć, jak się nie jest odpowiednią osobą na danym stanowisku. Jak dotąd taktyka trenera i jego pomagierów to tragedia... obym się mylił, ale raczej następny sezon nie będzie o wiele lepszy.
» 21 lutego 2014, 09:33 #25
Ta3k: Czemu wszyscy mówią, że Moyes potrzebuje czasu? Może dlatego, że w końcu się cieszą, że United nie wygrywa i co więcej można ich dość łatwo pokonać. Czy innych piłkarskich trenerów też tak bronią?
» 21 lutego 2014, 08:25 #24
acedeka: Dobrze Ci idzie snucie teorii spiskowych, Macierewicz i Kaczyński przywitaliby Cie z otwartymi ramionami w szeregi swojej partii.

Wszyscy tak mówią, bo tak jest. Fair enough?
» 21 lutego 2014, 12:33 #23
bezcenzury: Następny sezon będzie dla niego przełomowy jeśli będzie podobna gra to zarząd nie wytrzyma. Moim zdaniem niech pokaże w nastepnym sezonie że nie bez powodu Ferguson go wybrał, może sprowadzić 2, 3, 5 albo 1 piłkarza nie interesuje mnie to, on jest fachowcem i ma sobie skonstruować taki skład żeby chociaz walczył o najwyższe trofea.
» 21 lutego 2014, 08:23 #22
Szewc: Sorry ale zaczyna mnie już wkurzać to całe gadanie o tym, że Moyes potrzebuje czasu. Cholera to nie jest ten etap, w którym do klubu przychodził SAF. Moyes dostał mistrza Anglii, zespół doświadczony ze zdolnymi młodymi zawodnikami, klub w świetnej kondycji finansowej. I co? Rozpieprzył wszystko. A teraz zamiast rozpracowywać Crystal Palace jeździ sobie na mecze, oglądać zawodników, o których nawet my wiemy, że póki grają w pierwszym składzie to nigdzie nie odejdą. A później będzie po potyczce z CP - "Nie mieliśmy szczęścia", "Czegoś zabrakło", "Dajcie mi czas"....
» 21 lutego 2014, 08:21 #21
cris342: Ten tzw "bul..." (bo pełne wyrażenie to ostrzeżenie) na tej stronie jest nadzwyczaj duży, ja rozumiem być głodnym sukcesów, ale tu większość ludzi zachowuje się jak rozkapryszone dzieci, które jak nie dostaną czego chcą(w tym wypadku trofeów) to płaczą i lamentują. Januzaj się rozwinął, Roo został i ciągnie ten wózek, transfer Maty, Moyes jeździ po tych wszystkich meczach by oglądać potencjalnych zawodników, by się czegoś nauczyć, obserwować przyszłych rywali. Według mnie się angażuje w tą pracę i powinien dostać trochę czasu, każdy trener, były zawodnik, ekspert obojętnie czy sympatyzujący z nami czy nie mówi, że Moyes potrzebuje czasu, a tu połowa wyrzucała go już po pierwszym miesiącu. Jeśli Moyes wciągu 2/3 lat nie zbuduje mocnego zespołu, który bd walczył o mistrzostwo Anglii to niech odchodzi, nie ma sprawy, ale teraz ? Rok temu taki Ferdinand, Vidic, Evra grali lepiej, a Carrick to już w ogóle obniżył loty. Trzeba kupić ich zastępców, wprowadzić Zahę, Lingaarda i Powella do składu i jazda!
» 21 lutego 2014, 07:37 #20
jaratkow: Wszystko fajnie... ale zwróć uwagę, że ten... następca sir Alexa zamiast ogrywać chłopaków żeby grali dla United rozpieprzył ich (tak jak sztab szkoleniowy) na 4 strony świata a sam gra ludźmi bez formy. To chore. Spadek formy to norma w każdej drużynie. Ale DM nie potrafi odbudować formy od lipca ubiegłego roku. Zaraz będzie marzec. Obawiam się, że jak pozostanie w klubie to do następnego sezonu w naszych koszulkach wybiegną na boisko same wieszaki. Bo kto ma ambicje i umiejętności bez trudu znajdzie latem inny klub.
» 21 lutego 2014, 08:03 #19
Filipdm: pomiędzy głosami rozsądku, a frustracjami popieram oczywiście głosy rozsądku osób, które znają futbol od podszewki i otwarcie wyrażają swoje wsparcie dla Moyesa. nie jestem ekspertem od futbolu. to że w wolnych chwilach lubię pograć w fifę jeszcze mnie takowym nie czyni. mi jako kibicowi United pozostaje stać wiernie za tym klubem i z wiarą wypatrywać jego sukcesów. prędzej czy później one nadejdą. wierzę, że za kadencji Moyesa. takie jest właściwie moje motto.

ps. Królestwo za wypowiedź jakiejś mniej lub bardziej wybitnej postaci świata futbolu, mówiącą, żeby wykopać Moyesa!
» 21 lutego 2014, 01:38 #18
Diabelred: Ja nie skreslam jeszcze Moyesa, zobaczymy w jakim miejscu za rok bedziemy, wtedy bedzie dopiero mozna ocenic jego prace. Jednak za rok juz nie bedzie wymowek, ze potrzebuje czasu, nie zna skladu, ze nie mogl nikogo kupic, bo testuje obecnych pilkarzy itd. Jesli w kolejnym sezonie nie bedzie minimum top 4, to mam nadzieje, ze Glazerowie podziekuja Moyesowi za wspolprace badz sam Szkot bedzie miec jaja i poda sie do dymisji :)
» 21 lutego 2014, 00:16 #17
winers: Tak jest. Musimy obdarzyć większym zaufaniem tego nieudacznika. Nie wystarczy bowiem powierzyć mu stanowiska menadzera Naszego Klubu Manchesteru United, nie wystarczy. Należy jeszcze dać mu więcej czasu, więcej możliwości i bić czołem. Może jeszcze codziennie padać do nóg, lizać stopy i przynosić śniadanie do łóżka? Powaliło tego Carlosa! Doprawdy powaliło. Czy nie lepiej tego żałosnego wytrzeszcza wywalić jak najprędzej? To bym Nam i Klubowi przyniosło wielka ulgę. Po co on tak się męczy? Tak frasuje. Idż moyes, sprzedawaj marchewkę, może tam się uda? Może tam pokażesz kwalifikacje? Bo na pewno nie jestes trenerem piłki nożnej. Amen
» 20 lutego 2014, 23:52 #16
jaratkow: A może Carlos spodziewa się że latem straci robotę i szykuje sobie plan B?
» 21 lutego 2014, 08:07 #15
Klimaa: Ferguson dostał kilka lat na odbudowę zespołu. Moyes też potrzebuje czasu..w końcu musi wszystko wypalić.
» 20 lutego 2014, 23:43 #14
PwnT: Moyes musi odbudowac cos? xD Najgorsze jest to ze jestesmy za evertonem, obciach dla Moyesa
» 21 lutego 2014, 02:08 #13
jaratkow: Jak dotąd jest na etapie robienia rozpierduchy :-(
» 21 lutego 2014, 08:08 #12
deepdj: Carlos Queiroz - od czasu odejścia tego człowieka klub obniżył loty, był tu niesamowicie ważny. Nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo.
» 20 lutego 2014, 23:35 #11
charnas: mógłbyś rozwinąć? Albo podać jakiś link jeśli gdzieś to przeczytałeś. Chętnie posłucham ciekawej teorii ;) zero ironii gdybys miał wątpliwości
» 21 lutego 2014, 00:12 #10
irration: Do redakcji: Mam pomysł, stwórzcie taki szablon newsa "XXX: Moyes potrzebuje czasu". Za XXX wstawiacie dowolną osobę. To powinno znacznie ułatwić wam życie-oszczędzicie trochę czasu.
» 20 lutego 2014, 23:34 #9
Cleverli: Jeszcze by musieli zmienić drobne detale w tekście, ale stworzyć uniwersalny :d hehehe
» 20 lutego 2014, 23:36 #8
IronCrimson: to może zróbmy też osobna rubrykę dla komentarzy xxx: Moyes Out... Można go opluwać pod kazdym postem, a jak już ktoś z poważnych ludzi w świecie footballu staje w jego obronie to jest niespełna rozumu i mówi tak dla picu.
» 21 lutego 2014, 00:18 #7
irration: Mojes jest naszym trenerem, nie wolno go znieważać !!
» 21 lutego 2014, 00:22 #6
IronCrimson: Moyes*, tak jest, będąc fanem MU nie można go znieważać, konstruktywna krytyka poparta logicznymi argumentami; okay
» 21 lutego 2014, 00:28 #5
jaratkow: irration: wystarczy mówić o wynikach jakie osiągają United pod wodzą Moyesa, jakie zajmują miejsce w ligowej tabeli samo w sobie brzmi jak "obraza". Więc co - mamy w ogóle nie rozmawiać o United? Czy tak jak nasz premier wmawiać wszystkim że jest dobrze gdy w około padaczka??
» 21 lutego 2014, 08:13 #4
irration: Od Pana Premiera proszę się odczepić, co on wam biedaczek zrobił ?
» 21 lutego 2014, 13:11 #3
Cleverli: 8 lat później: Dajmy Moysowi jeszcze trochę czasu...
» 20 lutego 2014, 23:33 #2
Diabelred: hehe dobre :-)
» 21 lutego 2014, 00:10 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.