Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

"Van Persie w Arsenalu? To nie czas na takie rozmowy"

» 11 lutego 2014, 20:26 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Arsene Wenger nie dał się wciągnąć w gierki dziennikarzy, którzy przed środowym meczem z Manchesterem United zapytali go, czy będzie próbował odkupić Robina van Persiego od Czerwonych Diabłów.
» Robin van Persie w środę zagra przeciwko swoim byłym kolegom z Arsenalu
Van Persie w swoim pierwszym sezonie w Manchesterze United zdobył tytuł mistrza Anglii. Obecna kampania nie jest już dla Holendra tak udana, bo oprócz słabych wyników osiąganych przez drużynę, nękają go kontuzje.

– Nie sądzę, aby był to idealny temat do rozmowy – odpowiedział Wenger, zapytany o ewentualny powrót Van Persiego na Emirates Stadium.

Początek meczu Arsenal – Manchester United w środę o godzinie 20:45.


TAGI


« Poprzedni news
Diego Forlan wspiera Davida Moyesa
Następny news »
Czerwone Diabły będą szlifować formę w Dubaju

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (38)


mally: Przecież tu chodziło tylko i wyłącznie o to, że Wenger nie uważa, żeby taki temat przed takim meczem był odpowiedni. Można podgrzewać atmosferę, ale nie siać ferment.
» 12 lutego 2014, 12:30 #37
eliano07: Słowo do całej redakcji serwisu Devilpage. Jesli wy wszyscy kochacie United to nie dodawajcie takich newsów. Zarejestrowałem sie po to by razem na tej stronie obserwować nasz klub, a teraz nasz serwis w którym pokładalismy nadzieje dodaje kilku zdaniowy news, który jest czystą abstrakcją. Jeśli kochacie United tak jak my, dodawajcie newsy które przywrócą nam wiare w nasz klub, wiare która jest lekko nadszarpnięta. Pozdrawiam
» 12 lutego 2014, 11:34 #36
CeTe: Dlugo nie zakladalem konta na Devilpage bo uwazalem ze jest to zbedne czytalem sobie newsy czasem komentarze ale to co dzis zobaczylem zmusilo mnie do zalozenia i skomentowania tych wypowiedzi...
Ludzie stuknijcie sie w glowe myslicie ze RvP po jednym zlym sezonei wroci do Arsenalu bo jest pare oczek wyzej od ManU? no chyba was prad popiescil -.- Manchester to jest bardzo wysoka i ceniona marka wsrod najlepszych klubow na swiecie a to ze przechodzi w tym sezonie kryzys to nie znaczy ze za chwile odejdzie RvP Roo o a moze Mata stwierdzi po paru meczach ze to tez nie ma sensu przejde do Stoke City bo wygrali z nami... Tu czytalem tez ze jakis gosc ma wtyki z szatni z Manchesteru i uwaza ze nikt nie akceptuje DM nonsens... Moim zdaniem gdyby byl Fergi to i tak ten sezon nie bylby piekny myslicie ze on by zapobiegl kontuzji RvP Roo Carricka kogokolwiek? odpowiedz jest prosta - nie - Czasami tak jest ze po zmianie trenera trzeba poczekac sezon dwa na wyniki i glupie by bylo zmiana trenera bo podejrzewam ze w przyszlym sezonei znowu by byl zmieniony moze nawet w polowie tak jak mialo to Chelsea ile oni mieli tych menadzerow przez ostatnie 5lat? i tylko jeden sukces cudem wygrana LM ogladalem ich mecze i tyle szczescie co oni mieli to dawno nie widzialem ale w nastepnym sezonie to wyszlo nawet z grupy nie wyszli a gdyby przegrali final to nawet ich w LM by nie bylo bo pierwsze 4 miejsca zjamowal ManU City Arsenal i Spurs z tego co pamietam... Moge uwiezyc w odejscie Evry Ferdinanda ale RvP Roo i nikt inny nie odejdzie
» 12 lutego 2014, 09:48 #35
mun72: trochę racji masz, też nie wierzę, że RVP wróci do AFC, ale dlatego że maja go tam za Judasza i raczej nie będą go ściągać z powrotem
co nie znaczy, że się z nami jednak po sezonie nie pożegna - przyszedł tu tylko dla SAFa i trofeów, a jak wiadomo SAFa już nie ma, a trofeów raczej kilka lat nie będzie, a jego kariera powoli zaczyna zbliżać się do końca
akurat co do kontuzji RVP to wszyscy w Holandii winią za to ciężkie treningi Moyesa (fakt, że w AFC też bywał szklany, ale jakoś za SAFa było OK)
jak się to połączy z widoczną jego frustracją podczas meczów (choć bramki strzela nadal) i plotkami o zainteresowaniu Moyesa czy to Cavanim czy to Costą, to można podejrzewać, że jest coś na rzeczy
» 12 lutego 2014, 10:29 #34
cebularek: Chelsea cudem wygrała LM mówisz? To jak wygrał ją MU? I to dwukrotnie.
» 12 lutego 2014, 12:16 #33
CeTe: Tylko ze ManU nie mialo az takiego szczescia nie mowie ze nie ale Chelsea w tym sezonie grala bardzo slabo do tego mieli problemy z menadzerami i ogladalem ich mecze i kiedy grali z Barcelona i jak dobrze pamietam 3 slupki i 2 razy poprzeczka to sie bardzo rzadko zdaza w meczu zeby miec takiego pecha a Chelsea wyprowadzila jedna akcje ! i akurat siei m trafilo z Bayernem w finale bylo tak samo ja uwazam ze to bylo szczescie a karne to loteria i trafilo na slabszego czyli Chelsea
» 12 lutego 2014, 17:34 #32
Cleverli: jest taka zasada, że zwycięzców się nie osądza. Powiedz mi, kto za klika l;at będzie pamiętał, że taka Barca miała 3 słupki i 2 poprzeczki? pewnie tylko wierni kibice barcelony, a jak spytasz się kto wygrał LM w 2012 to wszyscy odpowiedzą że Chelsea i właśnie Chelsea tak zostanie zapamiętana jako druzyna mistrzowska.
» 12 lutego 2014, 19:05 #31
cebularek: Radzę przypomnieć sobie finał LM w 99 roku, gdzie Bayern także zaliczył słupek i poprzeczkę. W 2008 roku także United mialo farta bo w słupek trafiali Drogba, a w poprzeczkę (w dogrywce już) Lampard. Kto jak kto, ale jeśli juz gadasz, że ktos fartem wygrał LM prędzej MU niż Chelsea.
» 12 lutego 2014, 23:09 #30
jaratkow: Dziś niestety los żadnego zawodnika nie jest pewny na Old Trafford. Takie czasy... Wypada tylko mieć nadzieję, że tym którzy tak skutecznie rujnują nasz wizerunek albo przestanie wychodzić albo... ich czas dobiegnie końca
» 12 lutego 2014, 06:17 #29
mally: Czyli, że dziennikarzy i niektóych "kibiców"? ;)
» 12 lutego 2014, 12:30 #28
Jakusa: Panowie Manchester United to klub dla, którego gra się nie tylko dla pieniędzy. Tutaj jest się czerwonym diabłem i z pewnością, RVP nie odejdzie latem bo mimo, że jest u nas rok to mam wrażenie, że mocno się z nami związał. Tak samo Rooney, musicie uwierzyć, że tutaj można dźwignąć drużynę z dużego kryzysu i jeżeli chłopaki za rok zdobędą mistrzostwo kraju to mogą się zapisać na kartach historii United.
» 12 lutego 2014, 00:57 #27
mally: I talentu Zaha, Januzaj, Wilborn, Hustro i transfer max gości z overalem 75 i bez gwiazdek umiejętności.
» 12 lutego 2014, 14:50 #26
huiqrvx: Ktoś mu się dziwi? On przyszedł do nas ze względu na Fergusona. Moyes przy Wengerze to jak maluch przy Rolls-Royce.
» 12 lutego 2014, 00:10 #25
Kolejorz: A co Wenger to taki kozak? Przez 10 lat nic nie osiagnal. Arsenal kolejny raz robi nadzieje kibicom a w polowie sezonu wszystko sie sypie. No moze nie skreslam ich jeszcze ale nie wierze w ich sukces w tym sezonie. Wenger wg mnie nie potrafi utrzymac nerwow zawodnikow na wodzy. Zawsze jest pieknie, graja cud miod, a Potem zzera ich presja.
Co do Moyesa do nie wiem. Mialem duze nadzieje co do niego, ale chyba zaczalem w niego watpic. Nie chodzi juz o wyniki, ale o styl. I nie chodzi mi wcale o niedawno pobity rekord Guinnessa w dosrodkowaniach ;p ktory jest ulubionym argumentem sezonowcow w ostatnim czasie, ale o to jak to po prostu wyglada. A ta gra wyglada jeszcze gorzej niz w ostatnich sezonach, ktora tez kiepsko sie ogladalo
» 12 lutego 2014, 00:56 #24
huiqrvx: Masz trochę racji, ale moja opinia jest podyktowana słabością Moyesa aniżeli wspaniałością Wengera. Po prostu Moyes frustruje zawodników i może to powodować spekulacje o odejściu.

Kolejorz! Kolejorz! Już ze śląskiem niedługo. Pozdr.
» 12 lutego 2014, 10:07 #23
Diabelred: Mam nadzieje, ze Robin do konca kariery u nas bedzie Czerwonym Diablem ;d
» 11 lutego 2014, 22:32 #22
mally: Dońca karieru u nas na pewno będzie Czerwonym Diabłem. Teoretycznie może być nawet po końcu kariery u nas czerwonym diabłem, bo pewnie nie jednak drużyna ma taki przydomek. :)
» 12 lutego 2014, 14:52 #21
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2014 22:23

Jeżeli ktoś wątpi w to że RvP od nas odejdzie jeżeli pan DM u nas zostanie to powinien popukać się w głowę, ja już w ciemno mogę wymienić ludzi którzy pozostaną jeżeli DM zostanie na następny sezon i niestety RvP wśród nich nie ma, jeżeli ktoś pozostanie z obecnej kadry to na 100% będą to Evans,Smalling,Jones,Fletcher,Cleverley,Welbeck,Januzaj,Valencia,Fellaini być może Mata bo dopiero do nas dołączył, to by było na tyle z spodziewanych 100% pozostań reszta ludzi bliżej odejścia niż pozostania.
Zapowiada się nam ciężki los w którym trener stawiany jest ponad drużynę która w większości go nie akceptuje, w takich sytuacjach np była Valencia i tam długo się zastanawiali czy wyrzucić nowego trenera w końcu to postanowili efekty przyszły bardzo szybko - wygrana 3-2 na Camp Nou :)
United powinno postąpić podobnie najpóźniej po meczu z Arsenalem.
Moyes nie jest akceptowany w szatni, nie dziwie się bo sobie właśnie próbowałem wyobrazić po jego mianowaniu na trenera Man Utd co muszą czuć nawet nasi najgorsi piłkarze którzy posiadają niezłą kolekcje medali a przychodzi człowiek który jedyne czym może się pochwalić to nagroda trenera miesiąca/roku w PL :)
Gdyby miał ciekawą wizję prowadzenia zespołu, byłby dobrym taktykiem to mimo wszystko myślę że nawet bez sukcesów zostałby zaakceptowany a przede wszystkim gdyby miał autorytet,charyzmę, jak widać co najmniej kilku cech wymienionych przeze mnie nie posiada.
» 11 lutego 2014, 22:21 #20
listek007: A co, Robin Ci powiedział że odchodzi? Skąd możesz wiedzieć co on ma w planach? Ma gwiazdorską tygodniówkę, kontrakt ważny przez kilka lat, mieszka w Anglii od dawna- skąd możesz wiedzieć co on chce.
"Moyes nie jest akceptowany w szatni"- rozumiem że masz wtyki w United i ten ktoś Ci to bezpośrednio powiedział.
Dajcie spokój z takimi komentarzami. Gdyby van Persie chciał wrócić do Arsenalu musiałby być nienormalny. Jeden lepszy sezon (w którym jeszcze zresztą nic nie wygrali i nie zanosi się na to- bo jest kilka lepszych drużyn) i już United jest "be". A jak za rok będziemy walczyć o mistrza to może znowu każdy będzie chciał do nas przyjść. Nie takimi kryteriami kierują się piłkarze wybierając klub gdzie chcą grać.
» 11 lutego 2014, 22:55 #19
Janks7: Nie mówię że do Arsenalu, bo myślę że mimo wszystko u nas nikt by go tam nie puścił United to United, nawet słabsze raczej będzie się starało sprzedawać gwiazdy za granicę jeżeli te będą chciały nas opuścić, przykłady z przeszłości pokazują że nie wzmacniamy rywali ligowych a zazwyczaj nasze gwiazdy obierają kierunek na zupełnie inne ligi.
Po prostu widać że pomiędzy RvP a Moyesem nie narodziła się chemia, jeżeli nie będzie nas w LM w przyszłym sezonie to tak ambitny grajek który już zdobył Premier League postara się szukać szczęścia w ekipie w której będzie miał szanse poczynić kolejny krok - wygrać LM.
» 11 lutego 2014, 23:01 #18
Latar: listek007 słuchaj takim graczom jak Rooney czy RVP oprócz pieniędzy zależy na sukcesie sportowych. Rooney czy RVP chcą zostać zapamiętani. Kumasz? Z Moyesem nikt zapamiętany nie będzie. Drużyna go nie czuje, on nie czuje zawodników.

Teraz ułóż sobie wszystko w całość jak miał z jego założenia grać MU.
Cele transferowe: Baines i Fellaini
Fellaini w Evertonie walił z tej głowy, a Baines rewelacyjnie tą piłkę dośrodkowuje. Obecnie pierwszy kontuzjowany, drugi dalej w Evertonie. Ciężko grać swoją ulubioną taktykę, którą grał Everton. Przypominam tym co zapomnieli, że za Moyesa Everton był naprawdę topornie grającym zespołem, ciągle na aferę. Czegoś to nie przypomina?

Zawodnicy, którzy zmienili barwy klubowe, a mogli spokojnie zasilić latem MU, z ogromną korzyścią: Dembele, Lamela, Strootman. Jak tych trzech panów radzi sobie w Spurs wiadomo. Moim zdaniem Dembele przydałby się United bardziej niż Fellaini.

Zaha, Young, Nani, Valencia, którzy grają za Moyesa? Young i Valencia - typowi skrzydłowi - biegnij, kopnij wysoko w pole. Zaha i Nani tacy bardziej kombinujący. Już wiemy czemu Zaha nie grał. Chłopak by się kiwał, a tu trzeba w pole karne piłkę zagrać po raz 50ty 4ty...
» 11 lutego 2014, 23:07 #17
listek007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2014 23:18

To jest tylko jedna z opcji i na razie nie ma przesłanek że tak się stanie. Nie musi mieć takiego toku myślenia, że chce wygrać LM koniecznie teraz i odejdzie. Jeszcze nie wiemy czy zagramy w następnym sezonie w LM. Zresztą nawet jeśli nie to marka klubu nie ucierpi zbytnio- będą straty finansowe ale rok bez piłkarskiej elity to jeszcze nie dramat. Kilka lat temu Bayern nie grał w LM (chyba sezon 07-08), Milanowi też się to zdarzało. Ten drugi klub ma problemy finansowe, więc to jest inna sytuacja.
Nie widziałem żeby Robin się obrażał na Moyesa, ani na United. Zresztą czemu miałby to robić? Bo mamy słabszy sezon? "Nie narodziła się chemia"- tego nie możesz wiedzieć bez rozmowy z samym piłkarzem, co on o tym myśli.
Latar- MU nie gwarantuje sukcesów sportowych? W tym tak, ale co było przez ostatnie 10 lat? To nie były sukcesy? I teraz się to definitywnie skończy bo jeden sezon mamy nie słaby, ten klub nie ma szans się podnieść? Podpisując najwyższe kontrakty reklamowe, będąc jedną z największych mark na świecie? Nie załamuj mnie. I powiedz mi, że w następnych latach nie będziemy walczyć o najwyższe cele. Nie wiem czy z Moyesem czy bez, ale taki Mata by tu nie przechodził gdyby miał walczyć o LE. "Z Moyesem nikt zapamiętany nie będzie"- ok, ale powiedz tak wtedy gdy David zostanie zwolniony i rzeczywiście nic nie osiągnie.
» 11 lutego 2014, 23:11 #16
pawel102pl: RvP Czerwonym Diabłem na wieki!!
» 11 lutego 2014, 21:25 #15
arcadiomorales: jakie to jest zalosne :d Manchester United ma słabszy sezon i wszyscy nagle udaja kozakow mam na mysli cfc,arsenal,totenham,city loserpool, nagle zapominaja ze przez caly czas byli dymani przez United bez wazeliny az piekły duopy a teraz sie wywyzszaja:)
Mozna zauwazyc jaki te kluby maja wielki KOMPLEKS Manchesteru United , gdy cfelki tzn chelsea zajmowani 6 miejsce w lidze to nikt tego nie komentowal az ta bardzo bo to zwykle chelsea ale jak United sie noga podwinela to wielki szał :) ale juz od nastepnego sezonu znow krol powroci na tron
» 11 lutego 2014, 21:06 #14
zaluda: masz absolutną racje
» 11 lutego 2014, 21:15 #13
Pucant: Racja stu procentowa tylko dodam odnośnik apropo naszego powrotu na tron.
*Moyes out
» 12 lutego 2014, 06:58 #12
eliano07: Takie komentarze udowadniaja, ze nie wszyscy kibice United zmieniaja zdanie po każdym meczu. Pozdrawiam
» 12 lutego 2014, 11:30 #11
Krzysiek88: Zaha prawie asysta znowu :).
» 11 lutego 2014, 21:01 #10
karolmanu3: masz transmisje?
» 11 lutego 2014, 21:06 #9
Krzysiek88: http : //www. sportlemon. tv / 20140130 / vv52eabe03eafc64.50278241-735988.html
» 11 lutego 2014, 21:11 #8
maxior1993: ZAHA NA WYPOŻ CIŚNIE AŻ MIŁO
» 11 lutego 2014, 21:30 #7
Taurus: Daily Mail :)...
» 11 lutego 2014, 20:57 #6
Arbruz: Ja już odejdzie :D
Ciesz się Premier League, bo za rok wracamy! GGMU!
» 11 lutego 2014, 20:31 #5
Vervvis: Dyplomatyczna wypowiedź :)
» 11 lutego 2014, 20:30 #4
elsjusz: jak chce niech odchodzi ale wtedy go potępie!
» 11 lutego 2014, 20:28 #3
Wyv: oh ty spartiato :D
» 11 lutego 2014, 20:29 #2
pWned: Tak, już to widzę.
» 11 lutego 2014, 20:27 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.