Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

United szykuje rekordową ofertę za Fabregasa

» 31 lipca 2013, 19:06 - Autor: Bart - źródło: BBC
Manchester United mimo wszelkich niepomyślności nadal próbuje pozyskać Cesca Fabregasa z FC Barcelony. Czerwone Diabły szykują rekordową ofertę transferową, która ma pobić dotychczasowy klubowy rekord, jakim jest transfer Berbatowa za 30.75 miliona funtów - pisze BBC.
United szykuje rekordową ofertę za Fabregasa
» Angielskie media piszą o trzeciej ofercie United
W swojej pierwszej konferencji prasowej, nowy menadżer Barcy, Gerardo Martino twierdzi, że jakakolwiek kolejna oferta za Fabregasa zostanie odrzucona. Do tej pory Katalończycy odrzucili rzekomo oferty w wysokości 25 i 30 milionów funtów.

- Nie chcę mieszać się w sprawy finansowe, ale zważywszy na to, że klub odrzucił uż dwie oferty, spodziewam się, że odrzuci również trzecią. Innymi słowy - Fabregas pozostanie w FC Barcelonie - komentował Martino.

Stanowisko to zostało podtrzymane przez vice-prezydenta Barcelony - Josepa Bartomeu: - To logiczne, że otrzymywaliśmy oferty za Cesca Fabregasa, ponieważ to świetny zawodnik. Nie jest jednak na sprzedaż. Nie ważne jaką ofertę złoży United, jak wysoką, nasza odpowiedź będzie negatywna. Fabregas zostanie zawodnikiem Barcelony.

- Zainteresowanie Manchesteru United tym piłkarzem jest normalne. To doprawy wspaniały gracz. Ta sytuacja wcale nas nie denerwuje, a raczej napawa dumą, ponieważ takie drużyny jak Czerwone Diabły chcą ściągać naszych piłkarzy. Nie sprzedamy go jednak za żadną cenę.

- Liczymy na niego. Wydaje mi się, że Martino wyraził się jasno, że Cesc jest mu potrzebny. Dyrektor Andoni Zubizarreta również od początku mówił, że Fabregas nie jest na sprzedaż. Jesteśmy z niego bardzo zadowoleni - uciął Bartomeu.


TAGI


« Poprzedni news
Warren Joyce ocenia pracę z seniorami
Następny news »
Schmeichel: Jeden z najważniejszych meczów Moyesa

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (90)


jakub90: I tak jak zawsze na początek sezonu wyjdziemy tą samą jedenastką co rok temu albo raz na jakiś czas wyjdzie Zaha i tyle miałem nadzieje że w tym okienku transferowym zaistniejemy a tak trochę nie na temat wiecie że real dogadał się z Tottenhamem w sprawie bale"a dają 120 ml euro
» 2 sierpnia 2013, 15:43 #81
Klimaa: Powinniśmy skupić się na realnym wzmocnieniu bo Barcelona nie sprzeda nam Cesca - będzie odrzucać każdą ofertę.
» 1 sierpnia 2013, 22:34 #80
jari13: Żeby sprowadzić Cesca na OT trzeba będzie zapłacić prawie tyle ile Barcelona na niego wydała. Poza tym Fabregas wcale nie musi chcieć u nas grać. Pensją go nie skusimy skoro Thiago dostał lepszą kasę w Bayernie, a był dla nas ważnym celem. To co wyprawia zarząd jest niedorzeczne. Trzeba się pogodzić z tym, że piłkarze kosztują. Czy jesteśmy biedniejsi od Barcy? Wiadomo, że nikt nie chce w MU gwiazdek, ale najlepsi zawodnicy albo bardzo utalentowani juniorzy nie przyjdą za czapkę gruszek. Pogba chciał mieć wcale niewysoki kontrakt to nie chcieli mu dać, ale drewniany Clev może tyle zarabiać. Źle się dzieje z naszymi transferami.
» 1 sierpnia 2013, 12:55 #79
profesor999: Jestem sfrustrowany brakiem transferów .Mam tylko nadzieję ze jakieś będą , chyba ze mamy wplanach wprowadzenie z emerytury sholesa , od biedy nasz walijski czarodziej do pary z carrickiem
» 1 sierpnia 2013, 11:21 #78
skiman1: Mi się wydaję, że Moyes, tak naprawdę nie chce robić transferów. Skoro z Evertonem ze średnim składem grał tak dobrze, to z takim składem w Manchesterze, boi się, że rozszarpie Europę i chce dać im trochę fory.
A tak na poważnie, myślę że i bez transferów sobie poradzimy. Chociaż codziennie po kilka razy sprawdzam czy przypadkiem już kogoś kupili, fajnie zobaczyć jakiś nowych doświadczonych zawodników w koszulce Manchesteru, lub młodych obiecujących zawodników.
» 1 sierpnia 2013, 10:10 #77
xMASAx: Hehe widzę, że ktoś spędza wakacje tak jak ja :D
» 1 sierpnia 2013, 21:20 #76
karim: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2013 15:05

Dopóki nie zobaczę przed transferowym newsem "oficjalnie" to nie ma co się fascynować ;) A tak to też co jakiś czas sprawdzam jeszcze portal transfery.info
» 2 sierpnia 2013, 15:05 #75
vip14: Z takim podejściem to raczej pozyskamy Fabregasa. Moim zdaniem jest on doskonałym zawodnikiem, który do gry United pasuje w 100%. Jeśli włodarze Manchesteru United rozbiją bank za Fabregasa to jest on nasz ^^
» 1 sierpnia 2013, 09:14 #74
grzecho7654: Nie sprzedadzą go, jeśli on tego nie będzie chciał... . Więc, no cóż.. szkoda.
» 1 sierpnia 2013, 08:44 #73
Mazi1989: Szkoda marnować czasu i energii na sprowadzenie Fabregasa. Barcelona nie chce go sprzedać i trzeba się z tym pogodzić. Trzeba pomyśleć o innym zawodniku. Luka Modric to ciekawy piłkarz, ale ciekawe czy ten transfer jest realny. Potrzebujemy klasycznego playmakera
» 1 sierpnia 2013, 08:41 #72
Fabio: Daliby 40mln euro i nie byłoby problemu, a nie się cackają.
» 31 lipca 2013, 23:49 #71
devilmaniac: W wikipedii gdy wyszukacie Cesca to w rubryce kariera seniorska jest że grał dla Arsenalu i Barcelony a obecnie jest Manchester Utd , co o tym myślicie ? jakiś błąd ? a może jest coś na rzeczy
» 31 lipca 2013, 23:28 #70
Rooni126: wikipedie moze kazdy edytowac...
» 31 lipca 2013, 23:37 #69
BraveDevil: Wikipedii nie wierz ;] tam każdy bzdury pisze.
» 1 sierpnia 2013, 08:40 #68
raszer: A ja mam pytanie co się dzieje z naszym Groszkiem>??
Szkoda mi go i to bardzo typowy killer "9".
» 31 lipca 2013, 22:20 #67
profesor999: Takie moje marzenie to Marco Veratti lub Thomas Ince :)
» 31 lipca 2013, 22:10 #66
Nani1900: Verratti podpisał nowy kontrakt z PSG. Thomas Ince to skrzydłowy, wiec chyba trochę nie na temat.
» 31 lipca 2013, 22:17 #65
Taurus: Powinni Fellainiego kupić, dziś ostatni chyba dzień promocji bo jak sie nie mylę kończy mu się klauzula.
» 31 lipca 2013, 21:50 #64
Nani1900: Nie wiadomo co z tą klauzulą. Niektóre źródła podają, że może ona trwać do 14 sierpnia. Zresztą Moyes najlepiej wie do kiedy ma klauzule ;)
» 31 lipca 2013, 22:03 #63
Diabelred: dodam tylko ze ta klauzula do 14 sierpnia ma obowiazywac tylko kluby grajace w LM :)
» 31 lipca 2013, 22:12 #62
Diabelred: Gdy jeszcze byl u nich Thiago, szanse na ten transfer byly dosyc duze. Mysle ze wtedy za takie 40 mln by go puscili, jesli oczywiscie sam Cesc chcialby do nas dojsc. Jednak tak jak pisalem juz wczesniej po odejsciu Thiago temat transferu Fabsa do nas, dla mnie zostal zamkniety. Jedyne co mogloby sklonic Fabsa do przejscia do nas to zdecydowanie wieksze wynagrodzenie niz w Barsie czy Ars oraz ponowna mozliwosc gry ze swoim przyjacielem van Persim.
» 31 lipca 2013, 21:43 #61
MbDevil: Robin też kocha Arsenal, a mimo to gra u nas...
» 31 lipca 2013, 21:38 #60
Diabelred: MbDevil roznica jest taka ,ze Robin przeszedl do nas, po to aby wygrywac trofea ( co dla mnie jest zrozumiale jesli jest sie ambitnym pilkarzem) , czego nie bylo mu dane w Ars. Fabs natomiast trofeow ma pod dostatkiem. ;). Cesca moga jedynie skusic znacznie wieksze pieniadze jakie mialby u nas od tych jakie ma w Barsie.

mrrrr ja to akurat wiem, dla mnie to CR7 = Fabs jezeli chodzi o uczucia do bylych klubow, przynajmniej z tego co mowili, mowia w wywiadach :)
» 31 lipca 2013, 22:08 #59
UrbannLegend: Fabsowi chyba 3 dni poza Arsenalem wystarczyły, by zebrać z Barceloną jakiś puchar. ;D Ale cóż, miłość do klubów deklarowało wielu, jednak nie zawsze ich słowa się sprawdzały. :)
» 31 lipca 2013, 22:24 #58
MbDevil: @Diabelred wiem wiem, ale akurat nawiązywałem do kontekstu wypowiedzi mrrrrr :)
» 1 sierpnia 2013, 16:01 #57
lipskee: w czym wlasciwie moze United wybierac jelsi chodzi o rozgrywajacego
LaLiga- Fabregas, Modric, Kondogbia
Bundesliga- Gundogan, Kroos(?),
Ligue 1- Grenier
Serie A- Guarin, Marchisio, Vidal, Candreva, Hamsik(bardziej ofensywny pomocnik),
Premiership-Fellaini, Cabaye
Inne ligi: Sneijder,Eriksen
To sa klasowi rozgrywajacy z nich ktos powinien przyjsc, lecz na wiekszosc z nich nie ma szans.
» 31 lipca 2013, 21:31 #56
raszer: No po Sneijdera mozna by było sie pokusić, i Obydwu z Premiership
» 31 lipca 2013, 22:24 #55
rybak: Kondogbia to raczej zmiennik dla Carricka , Kroos to typowy ofensywny pomocnik który musi grać na napatnikiem .
» 31 lipca 2013, 23:34 #54
FanUnited69: Jak tak czytam wasze komentarze to mi się śmiać chcę. Skąd wy wiecie czy Fabregas CHCE ZOSTAĆ W BARCY NA PRZYSZŁY SEZON ? Od złożenia oficjalnej oferty ani Fabregas ani jego agent tego nie skomentowali, to że jego koledzy z Barcy mówią że zostanie to już ich sprawa, oni tak naprawdę sami nie wiedzą a mówią tak żeby się media od nich odczepiły i żeby nie wywołać niepotrzebnych dyskusji na ten temat. David Moyes dla jaj tych ofert nie składa, jeżeli by był na 100 % przekonany że nie ma szans na jego kupno to pewnie by skończył na pierwszej ofercie, wierzę że są szanse na jego transfer do nas i że Moyes wie co robi. Nie mówcie też że Barca go nie puści, bo tego nie wiecie. Jeżeli kolejna oferta opiewałaby na 40 mln czy tam troszkę więcej to jestem pewien, że Barca by zmiękła i by go puścili. Nie tajemnicą jest że Barca ma długi, potrzebują klasowego obrońcy, a za te 40 mln to se Hummelsa mogą kupić czy Thiago Silvę. Barca w szkółce ma takie talenty że nie odczują straty Fabregasa, gdy ten odejdzie.
Tak jak wczoraj komentator na meczu Lechii mówił, że oni tam mają dla każdego następce, więc pewnie i dla Fabregasa też się znajdzie. Najgorsze dla Barcy jest to że ich młodzi obrońcy są tacy drewniani i po prostu cieńcy że nie mogą ich wpuścić do pierwszego składu bo to skończy się tragicznie. I United i Barca skorzystałaby na tym transferze :)
» 31 lipca 2013, 21:20 #53
Ekscelencja: W wielu sprawach trudno się z Tobą nie zgodzić ale trzeba też pamiętać, że tu nie chodzi tylko ilość milionów. Barcelona jest jednym z tych zadufanych w sobie klubów, dla których oddanie dobrego grajka jest jak skaza na honorze. Pragnę też przypomnieć, że to oni jako jedni z pierwszych wprowadzili chore sumy odstępnego w kontraktach zawodników czy tzw prawa do pierwokupu w przypadku wypożyczeń. Nie oddadzą go tak łatwo :|
» 31 lipca 2013, 21:30 #52
FanUnited69: Wiesz masz rację, ale jakby to powiedzieć w Barcy ludzie zajmujący się transferami mają "łeb do interesów" i można by z nimi po negocjować, Inter zrobił z nimi interes życia oddając im Ibrę zyskując Eto i 80 mln, Milan też zrobił dobry interes bo kupił go po cenie promocyjnej za 24 mln, Szachtar to kolejna ekipa, która dużo zyskała na interesach z Barcą, ale i tak najwięcej to zyskały brazylijskie ekipy, które sprzedawały drogo swoje gwiazdki i potem je odkupywały za grosze :) Myślę że i nam udałoby się zakupić Fabsa, za odpowiednią sumę pieniędzy.
» 31 lipca 2013, 21:55 #51
Nani1900: @fanUnited69

Masz całkowitą rację.
» 31 lipca 2013, 22:01 #50
marsin7: podoba mi się Twój tok rozumowania, mam nadzieję, że masz rację ;)
» 31 lipca 2013, 22:07 #49
Ekscelencja: Ehhh,,, to troche zaczyna wyglądać tak jakby dać dziecku 100 zł i wpuścić je do sklepu z zabawkami. Wiem, że to bardzo abstrakcyjne porównanie ale nic innego mi nie pasuje. Od razu zaznaczam też, że opieram się tylko na tym co dobiega do Nas z mediów. A jak Ktoś słusznie zauważył przede mną,, to tylko wierzchołek góry lodowej. Chciałbym tylko zauważyć jedną rzecz a mianowicie podajcie mi przykład transferu wychodzącego z Barcelony w ostatnich latach, który jednocześnie okazał się "wielkim błędem". Thiago Motta ? Rafael Marquez ? Giuly ? Deco ? Gudjohnsen ? Bojan ? Hleb ? A nawet Ibra czy Ronaldinho ? Niestety nie. Barcelona ma swój specyficzny system i tylko jeśli ktoś do niego nie pasuje wtedy jest wypad. Dlatego właśnie nie ściągniemy Czesia F. I dlatego uważam, że nasza pociecha David powinien spojżeć też na kilka innych półek z zabawkami a nie napalać się na pierwszą jaką zobaczył.

Wasze Zdrowie!
» 31 lipca 2013, 21:15 #48
designer: jestescie juz nudni z tym Fabregasem. Czy w zarzadzie United siedza sami amatorzy? Por Dios! Troche wiecej profesjonalizmu. Farca mowi nie to nie. Swiat nie konczy sie na Fabregasie. Im predzej to co niektorzy pojma tym lepiej. Moze czas nie tylko wymienic trenera ale rowniez dyrekcje klubu ktora takimi czynami pokazuja swa amatorszczyzne w dziedzinie o ktorej trzeba cos najpierw wiedziec aby sie w niej "bawic".
» 31 lipca 2013, 21:07 #47
Nani1900: Żenująca wypowiedź. Zgrywasz największego fachowca, a tak na prawdę to pewnie nie masz o tej dziedzinie najmniejszego pojęcia. Jesteś pewnie dzieckiem z Fify któremu wydaje się, że wie wszystko lepiej od jakiegoś tam zarządu, krytykujesz zarząd Manchesteru United nazywając ich amatorami. Szkoda, że Manchester United ma takich kibiców...
To co napisałeś jest po prostu żenujące, nic więcej nie trzeba dodawać.
» 31 lipca 2013, 21:44 #46
xMASAx: Może to wszystko jest celowym zabiegiem taktycznym? Nikt z nas nie zna motywów zarządu United, ale może być ich mnóstwo. Być może składamy te bezsensowne oferty za zawodnika, który jest nie do wyjęcia tylko po to żeby zamydlić komuś oczy i odwrócić uwagę od prawdziwych celów transferowych. Przypominam, że żyjemy w czasach szastających kasą szejków, którzy mogą wyłożyć każde pieniądze za utalentowanego zawodnika, którego odkrył ktoś inny dlatego mała zasłona dymna jest jak najbardziej wskazana. Może teraz poniesie mnie trochę fantazja, ale może chodzi o trzymanie w lekkim szachu Arsenalu, który ma prawo pierwokupu Fabregasa? Raczej chcieliby powrotu swojego zawodnika, a dopóki istnieje możliwość, że trafi na listę transferową to nie można poczynić innych zakupów bo w momencie gdyby doszło do sprzedaży może się okazać, że nie byłoby kasy na jego zakup a Ars to akurat nie mogący sobie na zbyt wiele pozwolić. Może także chodzić o zainteresowanie Roo przez Kanonierów i stąd ta propozycja aby mieli lekki dylemat. To oczywiście tylko wymysły mojego podejrzliwego umysłu, ale zanim będziecie pisać, że to farsa i to już nudne to pamiętajcie tylko, że piłka nożna to wielki biznes, a każdy biznes jest jak wojna, wygrają sprytniejsi. Na koniec taki mały cytat z Sun Zi: "Generał zmienia swe działania i modyfikuje swe plany, aby inni nie mogli się ich domyślić. Zmienia swoją postawę i porusza się okrężnymi drogami, aby inni nie mogli przewidywać jego ruchów." ;)
» 31 lipca 2013, 21:06 #45
lipskee: a ja bym odkurzyl pomysl ze sciagnieciem Sneijdera, Holender odszedl z Interu do Turcji za 10-12 milionow euro tylko, takze ja na miejscu sztabu rzucilbym z 18 milionow euro i gitara gra :)
» 31 lipca 2013, 20:56 #44
65432123456: ale trzeba się zastanowić na jakim on poziomie jest w stanie grac jeżeli przeszedł z interu do turcji za 10-12 mln e.
» 31 lipca 2013, 20:59 #43
lipskee: Sneijder to marka sama w sobie, zawsze go chcialem w United, pol roku nie gral w Interze ale mysle ze pozbieral sie teraz w galacie i nie wierze, ze Galata to cos na stale to raczej cos przejsciowego.
» 31 lipca 2013, 21:17 #42
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2013 21:34

65432123456, to ze Wesley przeszedl do Galaty za takie smieszne pieniadze nie oznacza ze jest juz taki slaby. Po prostu z zainteresowanych klubow jedynie Galata mogla spelnic wymagania Sneijdera, natomiast Inter chcial go jak najszybciej sprzedac za byle jakie pieniadze...

lipskee takze marze, aby kiedys Sneijder(jeden z moich ulubionych pilkarzy) zagral kiedys w trykocie z United. Marzenie z RVP sie spelnilo byc moze kiedys spelni sie takze z Wesleyem, przynajmniej ja ciagle w to wierze :)

Kto wie moze Wes by sie u nas odrodzil i gral tak jak w najlepszym okresie w Interze :)
» 31 lipca 2013, 21:33 #41
lipskee: Inter to ogolnie maja leb do interesow Sneijder za 10mln i Coutinho odszedl do L'poolu z 8 milionow. A za Cesara i Maicona nic nie dostali tlyko z nimi rozwiazlai kontrakt wczesniej. Mam nadzieje wielka ze Moyes rzuci okiem na Bosfor i ujrzy tam Sneijdera jako rozwiazanie naszych wszystkich problemow :)
» 31 lipca 2013, 22:10 #40
maly91: Dlaczego United jest klubem tak nie kumatym na rynku próbuję sięgać po piłkarzy którzy nie chcą się ruszać z klubu zamiast brać Felainego który chce do nas dołączyć
tak było prawie od zawsze no ale cóż niech próbują GGMU!
» 31 lipca 2013, 20:51 #39
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2013 21:04

Najpierw walczy się o najlepszych...nie uda się to kupuje się słabszych. Po co zadowalać się Fellainim jak można powalczyć o lepszego Fabregasa, Modrica czy Marchisio (dzisiaj pojawiały się takie plotki)

Fabregas jest ograny w Lidze Mistrzów, grał w Premier League. Jest on mistrzem świata i dwukrotnym mistrzem Europy. Gracz na najwyższym poziomie, w idealnym wieku dla pomocnika. O takich graczy trzeba walczyć.
» 31 lipca 2013, 21:04 #38
Badylas92: i tak nikogo "ogarnietego" nie kupimy w tym okienku :P
» 31 lipca 2013, 23:38 #37
NorekDoktorek: Fellaini jest planem B jeśli nie uda nam się ściągnąć topowego piłkarza (Fabregas, Modric itd.) to wtedy kupimy Fellainiego przynajmniej tak mi się wydaje.
» 1 sierpnia 2013, 00:30 #36
MbDevil: Najlepszy jest podtytuł: "Ofensywa transferowa Diabłów trwa" :D
» 31 lipca 2013, 20:34 #35
atos1987: o tym samym pomyślałem :D
» 31 lipca 2013, 20:50 #34
wazza89: hehe no Bartinho popłynął ;)
» 31 lipca 2013, 20:51 #33
Bart: Trzeba wnieść trochę polotu w tym smutnym okresie dla United :D
» 31 lipca 2013, 20:55 #32
Evra666: Może DM się w końcu ogarnie ,bo już nie wiem co można o tym pisać......
» 31 lipca 2013, 20:10 #31
Maaattttt: Jak już napisałem przy okazji innego newsa na temat Cesca, jeśli mimo dwukrotnego odrzucenia ofert składamy kolejną, to ktoś w Barcelonie albo sam Fabregas mógł dać sygnał, że możliwe jest porozumienie w tej sprawie i wcale nic nie jest wykluczone. Każdy jest do wyjęcia za odpowiednie pieniądze i jeśli sam chciałby przejść, więc teksty typu "Modric jest nie do wyjęcia, Fabregas jest nie do wyjęcia, Bieniuk jest nie do wyjęcia" to bzdura. Nie twierdzę, że na pewno Fabs zagra u nas w następnym sezonie ale to niewykluczone, bo nasze działania są konkretne.
» 31 lipca 2013, 19:54 #30
Maaattttt: To co wiemy my i co podają media to wierzchołek góry lodowej. Poza tym wypowiedzi Fabregasa od czasu naszego zainteresowania i pierwszej oferty nie było. Jeśli byłaby na tyle konkretna odpowiedź, że nie ma szans to czy byłyby następne próby z naszej strony? Nie chce mi się wierzyć, bo jaki ma to sens?
» 31 lipca 2013, 20:02 #29
Nani1900: @Maaattttt

Uważam tak samo, władzę Manchesteru United nie składałyby kolejnych ofert gdyby ten transfer był aż tak niemożliwy.
» 31 lipca 2013, 20:42 #28
onlyutd: Bardzo dobrze napisane. Zgadzam sie w 100%
» 31 lipca 2013, 20:53 #27
Badylas92: gorzej jesli wiedzac to ze nie jest "do wyjecia" skladaja za niego oferte przez co inni uwazaja nasz zarzad za nieudacznikow...
» 31 lipca 2013, 23:37 #26
Petrozza52: Irytujące jest zachowanie Manchesteru w tej kwestii, stanowisko Barcelony jest jasne, mówią 'jakakolwiek oferta to nie będzie, i tak ją odrzucimy', na co władzom Manchesteru przychodzi do głowy rewelacyjny pomysł 'złóżmy ofertę'.
» 31 lipca 2013, 19:50 #25
mcis: jedyna nowosc w tym newsie to pierwszy akapit. pozostale sa zywcem przepisane z poprzedniego newsa o tym transferze...
» 31 lipca 2013, 19:25 #24
NorekDoktorek: Ludzie z Barcelony pewnie mają niezłą beke dali do zrozumienia ze Fabregas nie odejdzie z klubu a My i tak dajemy ofertę za ofertą.
» 31 lipca 2013, 19:39 #23
Olszak: Zaczyna się kolejny serial pt. "Czy Fabregas przejdzie do United?", "United składa nową ofertę za Fabregasa". To samo co z Lewandowskim. Zawiewa nudą...
» 31 lipca 2013, 19:20 #22
grandes: Różnica jest taka ,że za Lewandowskiego nigdy żadnej oferty nie było.
» 31 lipca 2013, 19:31 #21
Olszak: Zgadza się. Ale też zrobił się serial z Robertem odnośnie United i tutaj jest podobnie.
» 31 lipca 2013, 19:41 #20
corAngar2: Kolega wyżej dobrze powiedział. Tutaj przynajmniej działamy coś. Jest jeszcze trochę czasu. Być może skuszą się w końcu:)
» 31 lipca 2013, 19:42 #19
Olszak: Nie ma szans na ten transfer.
» 31 lipca 2013, 20:04 #18
Olszak: ...Ale nadzieja matką głupich. :)
» 31 lipca 2013, 20:23 #17
NorekDoktorek: Nawet jeśli damy za niego 50mln Barca go nie sprzeda.
» 31 lipca 2013, 19:19 #16
FiFlaK: Za te same pieniądze, jest Gundogan. Ja rozumiem, że Moyes chce gracza ogranego w Premier League, ale bez sensu jest bicie głową w mur... Nie chcą, to nie. Trzeba szukać innych rozgrywających.
» 31 lipca 2013, 19:11 #15
eMGieKa: Jeśli myślisz że Gundogana będzie łatwiej wyciągnąć to się mylisz. :)
» 31 lipca 2013, 19:16 #14
mcis: Gundogan jest w chwili obecnej wazniejszy w BD niz Lewandowski.
» 31 lipca 2013, 19:26 #13
FiFlaK: Oj nie uważam tak. Nuri Sahin jest o krok od powrotu do Dortmundu.
Wiem, że wręcz uwielbiacie czepiać się słów, a więc od razu wytłumaczę :
Mam na myśli to iż on w Borussi jest na wypożyczeniu. Teraz kiedy, Real Madryt kupił zastępcę Xabiego Alonso; Sahin będzię zbędny. Co za tym idzie, Borussia odkupi go za 5-10 milionów. Sahin odzyskuje formę i w duecie z Benderem, będą dobrą alternatywą dla przeprowadzki Gundogana.
Wystarczająco jasno się wyraziłem ?

Nie każę nikomu zgadzać się z moim zdaniem, ale to trochę nie taktowne, a wręcz chamskie, kiedy ktoś z ironią wypowiada się pod czyimś komentarzem. Pozdrawiam i nawołuję do normalnej konwersacji, a nie do "Mylisz się, jesteś głupi hehe hehe hehe".
» 31 lipca 2013, 19:53 #12
Diabelred: Real juz pytal na poczatku okienka o Gundo przed sprowadzeniem Isco i tego Illaramendi, jednak ojciec i zarazem agent Gundo mowil, ze jeszcze jest za wczesniej dla Niemca na gre w wiekszym klubie, dlatego raczej na 100% Gudno zostaniew BVB.
» 31 lipca 2013, 20:53 #11
NorekDoktorek: Modric też jest nie do wyjęcia z Realu.
» 31 lipca 2013, 19:42 #10
dtomasik7: Ferdinand jest najdrozszym obroncą, a takto Berbatov byl drozszy o 0,75 mln chyba:D
» 31 lipca 2013, 19:15 #9
mcis: Rio 32mln euro, Berba 36mln euro. EURO!!
» 31 lipca 2013, 19:27 #8
FiFlaK: EURO !
» 31 lipca 2013, 19:56 #7
piotrz7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.07.2013 20:00

Rio kosztował na 100% 46 mln euro (najdroższy transfer obrońcy w historii), a Berba 30,75 mln funtów + Frazier Campbell (czyli 38 mln euro), Veron już był droższy 42,6 mln euro
» 31 lipca 2013, 19:57 #6
mcis: na wikipedii natomiast jest napisane 30mln funtow i najdrozszy obronca w PL. juz nic nie wiem komu wiezyc....
» 31 lipca 2013, 20:14 #5
kocisz191: Nieprawda, Ferdinand przeszedł za dokładnie 30 mln funtów, a Veron 28,1 mln funtów, piotrze
» 31 lipca 2013, 21:02 #4
Diabelred: Wg. pol, ang wiki, oraz devilpage'a Rio kosztowal 30 mln funtow, natomiast wg pol wiki Berba kosztowal 30,75 mln, natomiast wg ang wiki 30 mln. :)
» 31 lipca 2013, 22:49 #3
kocisz191: www.manutd. com /en/Players-And-Staff/First-Team/Rio-Ferdinand .aspx
Strona oficjalna to też "dość" wiarygodne źródło, więc się raczej nie pomyliłem
» 1 sierpnia 2013, 00:00 #2
UnitedProClub: To już jest nudne..
» 31 lipca 2013, 19:07 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.