Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

David Moyes sięgnie po Fellainiego?

» 24 lipca 2013, 21:56 - Autor: matheo - źródło: The Sun
David Moyes ma tydzień na podjęcie decyzji, czy chce w swoim składzie Marouane Fellainiego z Evertonu – czytamy w dzienniku The Sun.
David Moyes sięgnie po Fellainiego?
» Marouane Fellaini jeszcze tego lata może zmienić barwy klubowe
Którego z piłkarzy wolałbyś w Manchesterze United?
Były podopieczny nowego menadżera Manchesteru United ma w swoim kontrakcie klauzulę odstępnego w wysokości 22 milionów funtów. Obowiązuje ona jednak tylko do 31 lipca. Po tym okresie cena za utalentowanego Belga z pewnością znacząco wzrośnie.

David Moyes po swoim odejściu z Evertonu już pytał o dostępność innego zawodnika The Toffees. Liverpoolczycy nie byli jednak skłonni oddać Leightona Bainesa za 12 milionów funtów.

Obecnie wszystkie starania Manchesteru United na rynku transferowym koncentrują się na osobie Cesca Fabregasa. Czerwone Diabły złożyły już dwie oferty za Hiszpana i niewykluczone, że wkrótce złożą trzecią propozycję, tym razem opiewającą na 35 milionów funtów.

Jeśli Barcelona nadal będzie nieugięta w kwestii Fabregasa, to Moyes prawdopodobnie rozważy transfer Fellainiego.


TAGI


« Poprzedni news
"Thiago był bliski transferu do United"
Następny news »
Terminarz Manchesteru United U-21

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (105)


Klimaa: Tak naprawdę moglibyśmy kupić dwóch pomocników. Fellaini jak najbardziej potrzebny zawodnik. Jest wielofunkcyjny więc mógłby grać też czasem za Carricka który przynajmniej mógłby czasem odsapnąć. A oprócz niego ktoś z nastawieniem do gry ofensywnej. Chociaż powinniśmy się cieszyć jeśli klub kupi chociaż jednego..
» 25 lipca 2013, 23:40 #102
Pucant: od ponad roku pragne go u nas :)
» 25 lipca 2013, 18:19 #101
Widera: dobry piłkarz ale dla średniaka ligowego a nie dla drużyny która walczy o lige i LM
nam jest potrzebny ktoś kto na każdym froncie i z każdym zespołem czyli cfc City w LM z takimi jak real Barca czy Bayern będzie dla nas wzmocnieniem
czego Felaini nie gwarantuje
» 25 lipca 2013, 17:54 #100
vip14: Zdecydowanie jestem za transferem Fabregasa do United. Fellaini jest dobrym zawodnikiem, ale nie tak dobrym jak Cesc. Fabregas do United !!
» 25 lipca 2013, 14:47 #99
mufcx: Fabregas już blisko :) Odliczanie rozpoczęte.
» 25 lipca 2013, 13:48 #98
profesor999: Hahaha nie mogę z Ciebie chłopcze w każdym swoim komentarzu podniecasz się że Fabs już blisko .
» 25 lipca 2013, 14:32 #97
Diabelred: profesor999, gosc pewnie ma jakies wtyki w United dlatego jest tego taki pewien buhehehe ;)
» 25 lipca 2013, 14:42 #96
mufcx: Hahaha nie mogę z Ciebie chłopcze w każdym swoim komentarzu podniecasz się że nie ma żadnych szans na transfer Fabregasa. Żałosne.

Żadnych wtyk po prostu posiadam umiejętność czytania.
» 25 lipca 2013, 15:50 #95
misiek88: ja też posiadam tą umiejętność i przeczytałem już masę wypowiedzi oficjeli jak i zawodników Barcelony który mówią, że Fabs nigdzie się nie rusza. (:
choć w piłce wszystko jest możliwe, więc ucieszyłbym się, gdyby to co napisałeś było prawdą.
choć się na to nie zanosi.
» 25 lipca 2013, 15:54 #94
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.07.2013 16:16

mufcx, umiejetnosc czytania moze i posiadasz jednak czytania ze zrozumieniem chyba juz nie...

W skrocie: Fabs nie chce odchodzic, Barsa nie chce go sprzedawac co zrozumiale( Pozbyli sie juz przeciez Thiago, takze nikle sa szanse ze pozbeda sie kolejnego swojego pomocnika. Jezeli nawet Moyes by sie szarpnal i zaproponowal z 50 mln funtow to nie wiadomo czy Fabs chcialby wrocic na Wyspy, ktore tak bardzo chcial opuscic na rzecz gry Barcelonie, ze sam doplacil do transferu pare milionow, co jak dla mnie bylo strasznie zalosne... Kwestie Ars juz pomijam, bo pisalem juz o niej wielokrotnie... ), 2 oferty Moyesa, obie OD RAZU ODRZUCONE.

Skoro nie masz zadnych wtyk, to niby na czym opierasz swoja pewnosc ze Fabs do nas napewno dolaczy :)? Bo chyba nie podstawie tego ze 2 nasze oferty OD RAZU, bez zadnego zastanowienia zostaly odrzucone ;D, a jak narazie nic nie slychac, aby miala byc 3 oferta :)

I tak jak pisze misiek88, rowniez chcialbym zebys to ty mial racje, bo Fabs to imo lepsze wzmocnienie niz nasze kolo ratunkowe Fellaini.
» 25 lipca 2013, 16:14 #93
mufcx: I tu się mylisz. Po pierwsze Fabregas z chęcią do nas przyjdzie. A po drugie Barca wcale go za wszelką cenę nie będzie u siebie trzymać. A co do samego transferu to przebiega on perfekcyjnie i lepiej to się wszystko ułożyć nie mogło.
3 oferta została już dawno złożona, i teraz dopinane są już tylko szczegóły. To kwestia dni kiedy kluby się dogadają.
» 25 lipca 2013, 17:02 #92
misiek88: daj jakieś źródła, wypowiedzi, fakty. (:
tak samo ja mogę napisać, że Messi już jest dogadany z United.
skąd wiesz, że tak chętnie do nas dołączy? (nie mówię, że tak nie jest)
podaj tylko jakieś konkrety.
» 25 lipca 2013, 17:22 #91
PwnT: Toz to troll.
» 25 lipca 2013, 17:38 #90
MaorComeback: yhy, a ja wiem, że wymienimy RvP na Puyola. Ludzie, Fabregas może przyjdzie, a może nie. Niezbadane są wyroki Boskie i nie wiadomo co się stanie.
» 25 lipca 2013, 19:58 #89
DevilFan: napewno nie pomyliłeś okienek? może przełącz z pasku zadań FM na świat realy i się obudź.
» 25 lipca 2013, 22:05 #88
krzysiek199393: Ja byłem zwolennikiem sprowadzenia Thiago ale w takich okolicznościach Fellaini wydaje się być najrozsądniejszą opcją.
» 25 lipca 2013, 12:56 #87
profesor999: Podobno Arsenal również się nim interesuje. Jeżeli będzie miał do wyboru nas i Arsenal to wybierze pewnie nas ze względu na Moyesa . Trzeba składac oferte żeby nie było za późno.
» 25 lipca 2013, 12:31 #86
Taurus: Oczywiście że brać, dla nas lepsza opcja niż Thiago i Fabregas ;)
Będziemy go mieli ;x
» 25 lipca 2013, 12:24 #85
Damianos500: Nikogo lepszego chyba mieć nie bedziemy.. Więc brać go.
» 25 lipca 2013, 11:46 #84
misiek88: Jak dla mnie najlepszy możliwy transfer. ograny w Pl, silny, dobry technicznie. a do tego potrafi strzelać bramki. brać!
» 25 lipca 2013, 11:10 #83
United45: Oczywiście że powinniśmy go sprowadzić jest fenomenalny i jak najbardziej realny tansfer ale ja jeszcze bym się skusił na Cabaye też nie drogi ale bardzo dobry Cabaye Fellaini Carrick i Kagawas ładnier by to wyglądało :P
» 25 lipca 2013, 10:58 #82
bartoszjan: My się interesujemy każdym piłkarzem w europie a sprowadzamy Bebe. Zaczyna się sierpień a my nie ściągnęliśmy żadnego piłkarza. Z tym składem to my z Arsenalem o 3 miejsce powalczymy.
» 25 lipca 2013, 10:33 #81
champione2013: tak rok temu też wszyscy kupowali my tylko RVP a jednak mistrz
Nie liczy się ilość tylko jakość
» 25 lipca 2013, 11:40 #80
Damianos500: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.07.2013 11:41

Arsenal jest za nami o kilka lat świetlnych :)
» 25 lipca 2013, 11:41 #79
Devil1878: champione2013
ale zauwaz, ze tego mistrza zdobylismy z Fergusonem na lawce trenesrskiej, a teraz United prowadzi Moyes. to, ze jest solidnym fachowcem nie mozna mu odmowic, ale czy jest takim geniuszem jak SAF? no wlasnie to sie jeszcze okaze.
» 25 lipca 2013, 11:55 #78
lukaszek9000: Fellaini, Cabaye(ok 38mln F) vs. Fabregas(40mln F)

To jak Rooney i Bale vs Messi, ja wybierm 1.
» 25 lipca 2013, 10:30 #77
Roo543212: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.07.2013 10:28

na środek to
- Gerrard
- Rodwell
- Messi
- Guti
» 25 lipca 2013, 10:26 #76
mu007: to już Fellaini pasuje bardziej niż Fabregas
» 25 lipca 2013, 10:14 #75
mu007: to już Fellaini pasuje bardziej niż Fabregas
» 25 lipca 2013, 10:11 #74
Beere: Ja uważam, że to jest taka ostateczna opcja, ale kasę to my akurat mamy. Czemu więc nie kupić obu?: )

Wyjdzie max 62 mln funtów.
» 25 lipca 2013, 10:05 #73
Mucha7: Co za glupoty niech juz z nas zrobi Everton jak mnie to w KU.... zero pomyslu z Moysa strony nikogo nie kupil na wzmocnienie srodka.A teraz Fellani akt DESPERACJI nikt dobry donas nieprzyjdzie dokiedy nie udowodni ze jest na miare SAF.
» 25 lipca 2013, 09:27 #72
Satler4: Nikogo z Evertonu jeszcze nie kupił...
» 25 lipca 2013, 10:03 #71
satan23: Mucha weź lepiej odleć.
» 25 lipca 2013, 10:19 #70
Devil1878: ja uwazam, srodek pola Fellaini- Carrick moglby wypalic. Carrick odpowiadalby za zadania w destrukcji, a Fellaini za rozegranie pilki z przodu. belgowi mimo, ze jest wysoki nie mozna odmowic techniki, a przy stalych fragmentach bylby wielkim wzmocnieniem. transfer na duzy +
» 25 lipca 2013, 08:38 #69
lecho: Fellaini za 22 jest zdecydowanie lepszym transferem niż Fabregas za 40.
» 25 lipca 2013, 08:31 #68
froto90: Jest dobry ale najpierw niech odwiedzi fryzjera
» 25 lipca 2013, 08:12 #67
Madness: Hejt hejtem ale faktycznie jego afro mnie również lekko irytuje ;)
No ale wiadomo fryzura nie gra.
» 25 lipca 2013, 08:34 #66
TykiMikk: Jaram się gościem od 3 lat, Fellaini w naszym składzie = dominujemy środek pola w meczach z Realem, Bayernem czy Milanem. Na Farcę może nie dominujemy, ale lecimy po równo. Gościu nei dość żę jest miazga, to jeszcze od groma goli walnie, a przy stałych fragmentach gry jego główki są bezcenne! Załóżmy że mamy środek Carrick - Fellaini. Co to oznacza? Mega kuźwa miazgę! Carrick odbiory i regulowanie tempa gry, Fellaini offensywne akcje i gole , obaj świetne przerzuty, seems like Scholes, obaj zajebiście doświadczeni chociaż Carrick grał w LM a Fellaini w Evertonie, ale na ligę byłby genialny, a na CL myślę w następnym sezonie już tak.
» 25 lipca 2013, 05:32 #65
TykiMikk: i hejtujcie se mój wpis i tak jestem nawalony, ale na trzeźwo powiem Wam to samo, Fellaini to przehoooy i jak do nas dołączy to będę się jizzować :) a nie tak jak Wy Thiago czy farbegasem od kilku dni, bo media o nich piszą :) Zlewę mam z Was pieprzone sezonowce :)
» 25 lipca 2013, 05:34 #64
wiruch: ja myślę że Carrick razem z Fellainim w środku to byłoby straszne drewno. Ani jeden ani drugi nie jest szybki i nie ma dryblingu żeby kogoś minąć i zrobić przewagę środkiem. Ja bym widział kogoś pokroju Gundogana albo Bendera typowego box to box z dobrą techniką, strzałem i świetnym odbiorem
» 25 lipca 2013, 07:28 #63
lecho: Box to box z dobrą obroną, przeglądem pola, odbiorem i strzałem to właśnie opis Fellainiego. Chyba niewiele meczów Evertonu oglądałeś.
» 25 lipca 2013, 08:33 #62
champione2013: Chłopie nie bierz tyle tego albo tylko pół . Odleciałeś daleko widzę ktoś z nich ma przerzuty jak Scholes ? chyba sobie kpisz ... Scholes jest tylko jeden i tak pozostanie raczej nikt takich piłek jak on nie będzie rzucać przez x lat .
Wolę jednak zainwestować w Fabsa ograny na świecie wiek idealny jedynie cena wysoka i nic po za tym .
» 25 lipca 2013, 11:44 #61
wiruch: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.07.2013 13:55

@lecho
szczerze mówiąc to widziałem sporo meczów Evertonu i geniusza w Fellainim nie widzę ani tych cech które wymieniłem. Jak widzę za to chociażby Fabregasa czy Gundogana to wyobrażam sobie ich dominację w środku pola przeciwko topowym drużynom. Nie podniecaj się za bardzo tym że Fellaini w 2óch meczach przeciwko nam nas zdominował bo to nie był żaden problem dla pomocników Swansea czy Norwich a nam chodzi chyba o walkę w LM i nawiązanie do najmocniejszych ekip a obawiam się że Fellaini byłby bardziej uzupełnieniem kadry niż wniesieniem nas na wyższy poziom.
» 25 lipca 2013, 13:55 #60
Diabelred: TykiMikk no niezle musiales sobie popic :). Fellaini jest dobry ale jak gramy przeciwko takim zespolom jak Sunderland, Norwich czy inne Fulham. Juz to widze jak dominujemy w srodku w meczach z takim Bayernem czy Realem buhahahahah ;D
Gdyby Fellaini byl taki dobry to pol Europy by chcialo u sb ( z Realem na czele) tak jak Gundogana np. Poza tym widac ze dla Moyesa Fellaini jest tylko kolem ratunkowym gdyby nie udalo sie sprowadzic Fabsa.

Tak jak jest zasada, piles nie jedź'', tak w twoim przypadku powinno byc: ,,piles nie pisz'' hahahaha ;D
» 25 lipca 2013, 15:58 #59
MaorComeback: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.07.2013 01:19

Ja bym się przemęczył i postawił wszystko na jedną kartę. I tak by widział żelazną pomoc na następny sezon:

Carrick-Januzaj|Zaha-Rooney-Nani

Ewentualnie w stlu starego, dobrego i sprawdzonego 4-4-2, lub ustawienie ich w 4-1-3-2 (jak reprezentacja Chorwacji) z Carrickiem między liniami pomocy i obrony, a z przodu Rooney i RvP. Bardzo ofensywnie, ale chyba chcemy oglądać ofensywne United, a nie kolejny sezon gry z kontry. Choć skutecznej kontry.
» 25 lipca 2013, 01:16 #58
kpatryk01: Januzaj jest niezły ale to jeszcze nie jest chłopak na pierwszą 11MU. Owszem zgadzam się, żeby zostawić go w pierwszej drużynie niech się chłopak uczy ale tak prawde mówiąc to potrzebujemy klasowego rozgrywającego już od 3lat i to takiego, który trzyma się środka pola. Januzaj jeszcze biega za dużo po skrzydłach przez co bylibyśmy narażeni na kontry przeciwnika. Na moje to musimy wyłożyć co najmniej 40 mln na dwóch środkowych pomocników, żeby walczyć z Chelsea i zasranym City o mistrza PL.
» 25 lipca 2013, 01:39 #57
MaorComeback: Może i tak, ale ja jestem marzycielem... popatrz: Januzaj jako gówniarz eksploduje z talentem. W tym sezonie przeskoczy Wilshere a w przyszłym zgarnia Złotą Piłkę. Piękne by to było.
» 25 lipca 2013, 02:01 #56
koniu21: @kpatryk01 Napisałeś ze poszukujemy klasycznego rozgrywającego juz od 3 lat, a kogo mieliśmy 3 lata temu?
» 25 lipca 2013, 05:32 #55
Jakniejaktak: Od 3 lat potrzebujemy "klasowego" (jak ja kocham to określenie) pomocnika i w tym czasie 2 razy zdobyliśmy majstra. Jeszcze zobaczycie następny sezon Carrick-Cleverley
» 25 lipca 2013, 08:07 #54
lecho: Januzaj TAK, ale nie w podstawowym składzie na cały sezon. On tego fizycznie nie wytrzyma, przecież to nastolatek - nie wolno go zajechać.
» 25 lipca 2013, 08:33 #53
champione2013: Co wy bierzecie ... Tak cofnijmy Roo do pomocy dziwmy się czemu chce odejsc . Januzaj tylko do szerokiej kadry nie róbmy z niego takiej gwiazdy spokojnie trzeba go wprowadzić do zespołu .
Ściągamy Fabsa i problem z głowy
Koniu
Scholes / Giggsy

Jaknietakjak ( kijowy nick )
Clev to może obecnie piłki podawać z tym co pokazuje
» 25 lipca 2013, 11:47 #52
MaorComeback: A nastolatka da się zajechać? Co on pali paczkę dziennie żeby się męczył? Ja całe wakacje gram w gałe po 4-6 godzin dziennie i jakoś wybitnie zmęczony nie jestem, a przecież nie mam do dyspozycji jakichś salonów odnowy tak jak nasi zawodnicy.

Co do Cleva: mówiłem kiedyś, że nie będzie z niego gwiazdy i że powinniśmy się zastanowić nad nowym pomocnikiem. To mnie zlinczowali i warna zarobiłem. Mówiłem o Verattim, Sidgurdssonie, to też było że za słabi i do tego nie wiadomo skąd się wzieli.
» 25 lipca 2013, 15:07 #51
Satler4: Śmieszne... To zagraj sobie cały sezon w PL, jednej z trudniejszych lig świata jak nie najtrudniejszej, na wysokim poziomie, z zespołami grającymi agresywnie, to zobaczmy czy będziesz taki wytrzymały...
» 25 lipca 2013, 17:00 #50
MaorComeback: No oczywiście. Gram codziennie i więcej, nie mam kondycji, nie jestem sportowcem, a jedyną osobą która leczy moje kontuzje to moja mama. Nasi piłkarze grają co tydzień i mają rzeszę ludzi od regeneracji. Inna sprawa, że ja gram na orliku, a oni w lidze angielskiej, mimo to i tak jestem zdania, że nastolatka nie da się zajechać. To znaczy da się, ale nie tak.
» 25 lipca 2013, 19:55 #49
kpatryk01: Mieliśmy rudego; który grał jeszcze na dobrym poziomie nawet teraz był lepszy niż Clev i Anderson razem wzięci. Głupie pytanie koniu21
» 25 lipca 2013, 21:17 #48
Jakniejaktak: Champione2013. Pewnie tego nie pamiętasz, ale kilka lat temu to co Ty piszesz o Cleverleyu pisało 90% użytkowników tej strony o Carricku. Niestety środkowy pomocnik musi się troszeczkę dłużej ogrywać i wcale tu nie mówię, że jeden sezon może wystarczyć. Cleverley jeszcze was zaskoczy. Do zobaczenia za 2 lata.
» 29 lipca 2013, 15:20 #47
DevilFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.07.2013 00:38

nie wiem, jeżeli Moyes chce kogoś kupić to niech kupuje belga bo widzę że, z innymi transferami to on sobie nie radzi.
» 25 lipca 2013, 00:37 #46
United1878: Kłaść te 22 miliony na stół Evertonowi za Fellainiego !!
» 24 lipca 2013, 23:53 #45
kpatryk01: Brać go dopóki jest to transfer realny. Dziwie się, że nie złożyli jeszcze oferty za Eriksena bez problemu dałby radę jakby się go cofnęło do drugiej obok Carricka. Musiałby trochę więcej popracować nad grą defensywną i byłoby magicznie. Jest też Dembele, którego nikt nie wymienia i to mnie dziwi. Koleś zagrał super sezon i wg mnie jest zawodnikiem kompletnym, który też ożywiłby gre naszego zespołu. Sprzedać Andersona, Cleva i Valencie=45mln euro. Za to można by było kupić Di Marię=25mln lub młodego nieprzewidywalnego Brumę ze Sportingu L. talent czystej wody również dobrą opcją mógłby być Muniain;)
Realne ale jak widać lepiej interesować się Fabregasem nie do wyciągnięcia albo wg niepotrzebnym Garay-em:/Zaczynam tracić cierpliwość bo Thiago i Stroomana już nam sprzątneli.
» 24 lipca 2013, 23:38 #44
Malkontent: Piwko dla kolegi, w 90% się zgadzam
» 24 lipca 2013, 23:50 #43
mufcx: Nawet jakby mi dopłacali to bym nie wziął Di Marii. To już wolę Valencie, który ma jeden śmieszny zwód, ale czasem potrafi dośrodkować, a Di Maria nie potrafi kompletnie nie. Potyka się o własne nogi i za każdym razem traci piłkę. Jeden z najgorszych piłkarzy świata.
» 25 lipca 2013, 00:00 #42
Gibkikuba: Wydaje mi się, że to wszystko nie jest takie proste. Nam wydaje się, że jak widzieliśmy jakiegoś zawodnika w akcji, to od razu może przejść do lepszej drużyny. Może i te oferty wpływają, ale są odrzucane i wcale się o nich nie mówi. Oczywiście, panie kpatryk, przyznaję Ci rację, co mi się rzadko w internetach zgadza. Jesteś jedną z niewielu osób, która neguje działania transferowe Moyesa. Oczywiście należy się nutka wsparcia, bo takimi pieniędzmi nigdy nie miał możliwości zarządzania i skupiał się na zawodnikach z niższej piłki lub dzieciach, wychowankach. Może to wszystko człowieka przytłacza, lecz mam nadzieję, że się szybko obudzi :D
» 25 lipca 2013, 00:02 #41
kpatryk01: Valencia lepszy od Di Marii heh dobry żart:P to mnie Panie mufcx rozbawiłeś. Valencia poza szybkością i walecznością nic nie prezentuje. W tym klubie na skrzydła potrzeba zawodników, którzy nie biegną jak narwani byle do przodu a potem upssss nie wyszło jak to w przypadku Antonio. Di Maria ma o wiele lepszą technikę, drybling, ustawianie się w ataku, przegląd sytuacji i wykończenie. Od Valenci to juz T. Walcott jest lepszy też byle do przodu ale przynajmniej czasami coś strzeli. Więc kolego chyba inne mecze oglądamy albo nie wiem...
» 25 lipca 2013, 01:16 #40
devious: W pełni zgadzam się, że Dembele to byłby świetny wybór :) Facet jest bardzo niedoceniany a gra świetną piłkę - doskonale rozgrywa, jest świetnym kreatorem, dużo widzi i myśli na boisku, ma inklinacje ofensywne - a przy tym jest mocny fizycznie, dużo walczy w odbiorze...

Nadaje się do środka pola obok Carricka! Ma w zasadzie tylko 2 wady - czasem mu się nie chce i gra na pół gwizdka a po drugie - często łapie urazy...


Eriksen? Ma papiery na grę ale nie jest sprawdzony na Wyspach i gra trochę na innej pozycji niż potrzeba United. Więc to trochę niewiadoma. Ale jest młodziutki - więc chętnie zobaczyłbym go w MU :) Na początek jako rezerwowego.

Di Maria? Nie jestem fanem jego talentu. Ja jestem zdania, że albo Bale albo nikt ;) Zaha i Januzaj świetnie rokują - wolę ich od di Marii. Zaha na dzień dzisiejszy już dużo nie odstaje - a fizycznie zjada di Marię. Kwestia pół sezonu-sezonu ciężkiej pracy a będzie lepszy bądź równy w każdym aspekcie. Valencia już może szykować się do regularnego grzania ławy :) No chyba, że odbuduje wielką formę sprzed 2-3 sezonów :)
» 25 lipca 2013, 02:47 #39
soldier: Andersona, Cleva i Valencie=45mln euro?!?!?!?! Prędzej 4,5. Za Valencię nikt nie da grubej kasy po ostatnim sezonie, Andersona jakby ktoś chciał kupić, to by już go u nas nie było. Jedynie Cleve jest z tej trójki wart większe pieniądze, ale i tak daleko od tych 45.
» 25 lipca 2013, 03:52 #38
lecho: Na bok nikogo nie potrzeba. Za rok-dwa o tej porze Zaha będzie grał tak, że nikt przy nim nawet di Marii nie postawi - mam nadzieję :)
» 25 lipca 2013, 08:35 #37
DevilFan: kwejk. pl/obrazek/1685219/di-maria-vs-puyol.html

Nie no niczego sobie zwód, Valencia na pewno by go zrobił 2 razy lepiej. A nie czekaj nie zrobi go bo nie umie ;/
» 25 lipca 2013, 17:25 #36
MaorComeback: Z Dembele racja.

Jak ty chcesz z Andesona, Cleva i Valencii zrobić 45mln?
Anderson jakieś 5, Clev 10, Valencia 15. I to i tak optymistyczna wersja, patrząc na to za ile sprzedajemy naszych zawodników.
» 25 lipca 2013, 21:55 #35
mufcx: Ja tam odliczam dni do oficjalnej prezentacji Fabregasa na Old Trafford.
» 24 lipca 2013, 23:33 #34
Gibkikuba: To zobaczymy, do ilu umiesz liczyć.
» 25 lipca 2013, 00:03 #33
champione2013: Nie nie i jeszcze raz NIE
Wiadomo lepszy on niż Grubas czy Clev jednak swoją grą mnie nie przekonuje do gry w United trochę za wysokie progi .
Moyes okazja jest na Fabsa trener się zmienia można wykorzystać deorganizację i go wyciągnąć . Jak nie to kolejny sezon będziemy się męczyć w środku pola chyba że Kagawę cofniemy niżej i problem z głowy .
» 24 lipca 2013, 23:29 #32
kap: Brać ani się nie zastanawiać,bo na rynku transferowym niewiele już zostało.
» 24 lipca 2013, 23:25 #31
AdnanJanuzaj: youtube. com/watch?v=Zw3K1wglCXA jak poprawie zalozyc koszulke city
» 24 lipca 2013, 23:06 #30
Diabelred: Jestem na nie, jednak kto jak nie on nam pozostal... ;/. Zdecydowanie bardziej wole juz jego niz wieczny talent Cleverley czy inny wieczny talent (do tego wiecznie kontuzjowanego) Andersona...
» 24 lipca 2013, 22:59 #29
wojtas6a: A co myślicie o Adel Taarabt?
» 24 lipca 2013, 22:49 #28
BarenS: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2013 22:57

młody perspektywiczny zawodnik, tyle ze trze go ogrywać a nam potrzebny jest pomocnik z górnej półki, który wejdzie do 1 skladu i podbije PL, a poza tym jest ofensywnym pomocnikiem tam gdzie kagawa lub roo w tym sezonia grał.
» 24 lipca 2013, 22:55 #27
karim: Też myślałem o nim. Taarabt ma świetne predyspozycje do bycia topowym ŚPO, podobno na treningach jest genialny, co czasami udawało się przełożyć na mecze... Myślę, by u nas nie zaszkodził :) Po głowie latał mi też Afellay =]
» 25 lipca 2013, 01:16 #26
devious: WIELKIE NIE DLA TAARABTA!
Adel Taarabt to talent ale też rozwydrzony gwiazdorek, który był jednym z głównych "ojców" tragicznej postawy QPR i w efekcie ich spadku.

Adelowi nie można odmówić talentu - ma chłop potencjał, radzi sobie i jako off-mid jak i na skrzydłach - ale niestety nie tylko w ostatnich 2 sezonach nie przekładał tego na dobrą grę ale wręcz przeciwnie - marnował ten talent w nocnych klubach oraz olewając treningi.

W ostatnim sezonie był odsuwany od składu za olewanie treningów, spóźnienia, nocne eskapady po klubach podczas zgrupowania w Abu Dhabi, regularnie podburzał cała szatnię.

Skoro sam Harry Redknapp nie poradził sobie z Taraabtem i jego "ekipą" i QPR spadło z hukiem - to niestety fatalnie świadczy to o piłkarzu.

Poza tym United nie jest potrzebny kolejny ofensywny zawodnik, który może grać na skrzydle albo podwieszony pod napastnika - takich mamy już dużo: Roo, Kagawa, Januzaj, Zaha, Young, Lingard, Cleverley, Giggs, Anderson - wszyscy wymienieni grywali na tych samych pozycjach, na jakich gra Taarabt. Więc nie jest potrzebny.

MU trzeba graczy do środka pola a nie ofensywnych pomocników, za którymi trzeba ustawiać jeszcze 2 innych pomocników !
» 25 lipca 2013, 02:40 #25
rybak: Jak dla mnie to może grać obok Carricka ale może równie dobrze go zastępować .
» 24 lipca 2013, 22:46 #24
profesor999: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2013 22:45

Jeden z nielicznych solidnych SP który jest do wyciągnięcia i chcialby u nas grać .
PS . czemu w sondzie nie ma opcji dwóch zawodników ? Jeden środkowy może nie wystarczec w kontekście calego sezonu
» 24 lipca 2013, 22:44 #23
wojtas6a: Dyk11 czy ty widziałeś chociaż jeden mecz Yohana czy nie??
» 24 lipca 2013, 22:43 #22
Bartolek05: a gdzie opcja żaden?
» 24 lipca 2013, 22:43 #21
karim: Tylko niech zmieni fryzurę...
» 24 lipca 2013, 22:43 #20
MUFCchicharito: dokładnie ;D
» 24 lipca 2013, 22:55 #19
Diabelred: Lepiej nie , kto wie byc moze dzieki takiemu Afro lepiej mu sie uklada pilka przy strzale glowa ;D
» 24 lipca 2013, 23:02 #18
Szewc: Brać go nawet za 22 mln! Facet ma charakter niewątpliwie pasujący do Czerwonych Diabłów, a jeszcze umiejętności mu nie brakuje. Nawet jakby miał u nas grać na defensywnym pomocniku (problem playmakera dalej byłby nierozwiązany) to z całą pewnością byłby wzmocnieniem!
» 24 lipca 2013, 22:40 #17
Dyk11: Cabaye to nie jest moim zdaniem tak dobry jak Fellaini Yohan nie jest na Manchester my potrzebojemy gracza z najwyzszej polki a nie jakiegos francuza ktory je slimaki
» 24 lipca 2013, 22:40 #16
Dogg: RvP93, rasizm odnosi się do rasy, nie do pochodzenia. Raczej ksenofobia.
» 25 lipca 2013, 01:12 #15
wojtas6a: Zamiast Fabregasa Fellaini i Cabaye i bedzie jedwabiście :P
» 24 lipca 2013, 22:37 #14
Dyk11: Dobry piłkarz ma świetne warunki fizyczne myśle ze w srodku pomocy dalby sobie rade w zpelnosci do wspolki z Carrickiem ale zobaczymy jak sie sparawa dalej rozwinie mam nadzeje ze dojdzie do United i zagra z powodzeniem w Lidze oraz w Lidze Mistrzów...
» 24 lipca 2013, 22:36 #13
MakaveL1112: dawać go nie ma czasu
» 24 lipca 2013, 22:32 #12
Mazi1989: Fellaini to świetny piłkarz. Ma co prawda więcej walorów defensywnych, niż ofensywnych, ale mimo wszystko przydałby się nam. Da nam przewagę w środku pola, będzie siał postrach przy stałych fragmentach i godnie zastąpi Carricka. Jestem za
» 24 lipca 2013, 22:22 #11
mcis: mowisz o jednym z najlepszych strzelcow ubieglego sezonu.... i on podobno nie ma walorow ofensywnych??
» 24 lipca 2013, 22:32 #10
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.07.2013 00:00

mcis, z tym jednym z najlepszym strzelcow ubieglego sezonu to przesada, no chyba ze chodzilo Ci o Everton...,bo jezeli o lige na to znalazloby sie z 15, a moze i wiecej zawodnikow ktorzy mieli wiecej od niego bramek.
» 24 lipca 2013, 23:57 #9
InSaneR: Dawać go do MU :D Byłbym szczęśliwy gdyby grał u nas :)
» 24 lipca 2013, 22:17 #8
HernandezManU: The Sun - czyli nie ma co nawet czytac
» 24 lipca 2013, 22:09 #7
charnas: zupełnie jak Twój komentarz
» 25 lipca 2013, 11:28 #6
Paxius: Jak Barcelona odrzuci trzecią ofertę to za podobną kasę można kupić Fellainiego i Cabaye. Wtedy nawet Carrick mógłby odpocząć bo ta dwójka spokojnie dałaby radę.
» 24 lipca 2013, 22:02 #5
kunegunda232: dobry pomysł za Fabregasa dwóch: Cabaye i Fellaini(lub ktoś inny).
» 24 lipca 2013, 22:33 #4
BarenS: za 22 mln pomocnika o dobrych warunkach, który jest ograny w PL idealny na załatanie naszej dziury w środku - bardzo poproszę
» 24 lipca 2013, 22:00 #3
Mniaksteer: The Sun i wszystko jasne no ale może chciałbym go u nas
» 24 lipca 2013, 21:59 #2
naniLuis: Jestem za.
» 24 lipca 2013, 21:59 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.