Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Druga porażka United na przedsezonowym tournee

» 23 lipca 2013, 14:19 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United po ciężkim boju na Nissan Stadium odnotował drugą porażkę na tegorocznym tournee. Ekipa Davida Moyesa uległa drużynie Yokohama F. Marinos 3:2 (1:2). Spotkanie było bardzo wyrównane, jednak to gospodarze byli skuteczniejsi w swoich atakach.
Druga porażka United na przedsezonowym tournee
» Manchester United po ciężkim boju na Nissan Stadium odnotował drugą porażkę na tegorocznym tournee. Ekipa Davida Moyesa uległa drużynie Yokohama F. Marinos 3:2 (1:2). Spotkanie było bardzo wyrównane, jednak to gospodarze byli skuteczniejsi w swoich atakach. Bramkę dla United zdobył Jesse Lingard. Drugi gol był trafieniem samobójczym.
Mecz z japońską drużyną Yokohama F. Marinos rozpoczął się niespodziewanie od gola zdobytego przez gospodarzy już w pierwszej minucie spotkania. De Gea sparował potężne uderzenie Marquinhosa. Fabio następnie fatalnie zachował się podczas wybicia piłki, która wróciła pod nogi Marquinhosa. Napastnik mocnym strzałem lewą nogą umieścił piłkę w siatce De Gei z bliskiej odległości.

W 10. minucie Czerwone Diabły przeprowadziły szybką i groźną akcję. Z lewej flanki dośrodkowywał Evra. Piłkę chwilowo od bramki oddalił zawodnik Yokohamy, lecz poleciała ona pod nogi Januzaja. Młody napastnik bez zastanowienia uderzył ją mocno wolejem. Futbolówka przeleciała tuż nad poprzeczką.

Podczas kolejnych pięciu minut Japończycy dwukrotnie byli bardzo bliscy strzelenia bramki. Najpierw po mocnym dośrodkowaniu z boku boiska piłkę głową z linii bramkowej wybijał Fabio. Chwilę później dzięki dwóm szybkim podaniom rywale zdołali oddać strzał z głębi pola karnego. De Gea wykazał się jednak refleksem i obronił strzał nogą.

Czerwone Diabły zdołały wyrównać w 19. minucie spotkania. Prawą flanką Zaha przeprowadził szybki kontratak. Wyczekał z podaniem do nabiegających napastników do ostatniej chwili. Bramkarz zdołał dosięgnąć piłki ręką, lecz w dobrym miejscu znalazł się Jesse Lingard, który z kilku metrów dobił futbolówkę.

Nim minęło pół godziny na stadionowym zegarze, Manchester United objął prowadzenie. Sytuacja była mocno kuriozalna. Po dośrodkowaniu Januzaja z lewej flanki bramkarz Yokohamy minął się z piłką. Ta niefortunnie odbiła się od nogi Masakazu Tashiro i powędrowała do bramki gospodarzy. Strzelec samobója wybił piłkę z bramki, jednak wyraźnie przeszła ona całym obwodem linię bramkową.

W przerwie David Moyes wprowadził kilku nowych zawodników na murawę. Po powrocie z szatni na boisku pojawili się Ashley Young i Danny Welbeck, zmieniając van Persiego oraz Lingarda. Zaraz na starcie drugiej połowy dobrą sytuację zmarnował Jonny Evans. Obrońca z bliskiej odległości mocno przestrzelił bramkę rywali.

W 50. minucie Japończycy zdołali wyrównać po dośrodkowaniu z rzutu rożnego i dobrej główce Fabio Aguiar da Silvy. Przy tej bramce po raz kolejny źle zachował się Fabio. Minutę później przed doskonałą sytuacją znalazł się Danny Welbeck. Anglik jednak za daleko wypuścił sobie piłkę w rajdzie przed polem karnym rywali, przez co pierwszy do niej dobiegł bramkarz Yokohamy.

W 61. minucie na murawę wszedł Shinji Kagawa, który został przywitany gromkimi brawami przez publiczność zgromadzoną na Nissan Stadium. Japończyk kilka minut później znalazł się w wyśmienitej sytuacji na skraju pola karnego. Pomocnik starał się podkręcić piłkę w stronę narożnika bramki Yokohamy. Bramkarz gospodarzy jednak spokojnie chwycił futbolówkę.

Podczas drugiej połowie byliśmy świadkami wzmożonego ruchu na połowie gospodarzy. Manchester United próbował stwarzać najróżniejsze akcje, jednak większość kończyła się niedokładnymi podaniami lub stratami zawodników Moyesa. Dopiero w 80. minucie Ashley Young zdołał oddać groźny strzał. Ten jednak został zablokowany i po rykoszecie trafił tylko w siatkę boczną.

Na pięć minut przed końcem meczu wydawało się, że Kagawa ku uciesze tłumów zdobędzie zwycięską bramkę. Z kontratakiem ruszył Anderson. Brazylijczyk dobrze wystawił piłkę na lewą stronę do szybkiego Younga. Anglik zagrał następnie mocno po ziemi na drugą stronę do wbiegającego Kagawy. Japończyka uprzedził jednak bramkarz, przerywając całą akcję.

Sytuacja obróciła się momentalnie o 180 stopni. Po długim dośrodkowaniu piłka znalazła się pod polem karnym De Gei. Jedno pechowe wybicie i piłka padła pod nogi Fujimy. Ten bez zastanowienia oddał strzał, który powędrował do siatki United obok długiego słupka. Mimo doliczonych 5 minut, zawodnicy z Old Trafford nie zdołali już zagrozić japońskiej drużynie.

FT. Yokohama F.Marinos 3:2 (1:2) Manchester United

Gole: Marquinhos 1', Aguiar da Silva 49', Fujita 87' - Lingard 19', Tashiro 31' (sam.)

United: De Gea - Fabio, Jones, Evans (Smalling 67), Evra - Anderson, Zaha (Giggs 78), Cleverley, Lingard (Young 46), Januzaj (Kagawa 62) - van Persie (Welbeck 46)

Marinos: Enomoto (Rokutan 46) - Kobayashi (Amano 75), Tashiro (Kumagi 62), Dutra (Hanato 62), Fabio - Hyodo (Higa 84), Sato (Narawa 46), Nakamachi (Jeong 88), Nakamura (Fujita 20), Tomisawa (Kida 88) - Marquinhos (Ogura 69)


TAGI


« Poprzedni news
Skład: Yokohoma F.Marinos - Manchester United
Następny news »
Cole i Lukaku zwolennikami pozyskania Rooneya

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (157)


AdnanJanuzaj: youtube. com/watch?v=Zw3K1wglCXA jak poprawie zalozyc koszulke city
» 24 lipca 2013, 23:07 #152
jarek87999: SAF na tym stanowisku dyrektorskim zapadl sie pod ziemie...gdzie sa transfery za 3tyg gramy juz o tarcze wspolnoty
» 24 lipca 2013, 22:02 #151
Widera: my tu pierdu pierdu 0 transferów a tymczasem Arsenal składa oferty za Suareza
nawet dobrze bo na poczatku sezonu gramy z Live więc będą osłabieni :) jedynie arsenal sie poważnie wzmocni
» 24 lipca 2013, 14:02 #150
kap: Suarez tak przejdzie do arsenalu jak Fabregas do nas ;0.. nie ma się co łudzić . transferów nie będzie ..
» 24 lipca 2013, 14:07 #149
Widera: akura Arsenal ma większe szanse na ten transfer niż my na fabsa . Sam Suarez powiedział że chce grać w Arsenalu bo Ci grają w LM i jakieś tam szanse na wygranie ligi mają
» 24 lipca 2013, 14:08 #148
micsie03339: Tak czy siak z nami nie zagra,przez tą kare :p
» 24 lipca 2013, 16:17 #147
RafsonArsenal: BBC podało pare godzin temu informacje, że Suarez chce z nami rozmawiać a to już jest bardzo wiarygodne źródło
» 24 lipca 2013, 17:51 #146
kap: Ciekawi mnie co tu robią kibice arsenalu,realu,barcelony itd. czysta ciekawość . nie chce nikogo tu urazić ;0
» 24 lipca 2013, 19:39 #145
marek85: ale to nam nic nie daje, oglądam mecz Bayern - Barcelona i płakać się chcę, że tak szczypaliśmy z kasą na Thiago. Zostajemy w tyle LM już dawno nam uciekła a PL w tym sezonie może być ciężko o podium nie oszukujmy się nie mamy środka pola takie są realia a na rynku już nie ma żadnego wartościowego ŚP do wyjęcia bo Fabregas nie przejdzie do nas.
» 24 lipca 2013, 20:09 #144
TheRedDevilPl: A ja czekam na transfery...i sie doczekac nie moge :(
» 24 lipca 2013, 14:02 #143
Widera: i sie nie doczekasz hehe :D
a tak poważnie to jak kupimy to raczej jakiegos średniaka ligowego typu fellaini albo cabaye
» 24 lipca 2013, 14:09 #142
Dubek: Kłóciłbym się że Cabaye jest średniakiem ligowym.
» 24 lipca 2013, 14:43 #141
champione2013: no ba 6goli i 2 asysty na sezon to przecież wielki gracz
» 24 lipca 2013, 15:24 #140
RafsonArsenal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2013 17:56

Nie ma to jak patrzeć na statystyki i na tej tylko podstawie oceniać piłkarza - w klasyfikacji kanadyjskiej statystyki Cabaya dają 8 pkt, rekord Roya Keana biorąc pod uwage całą karięrę to 6 pkt w najlepszym sezonie . Czyli wychodzi, że był ligowym średniakiem, tak?
» 24 lipca 2013, 17:54 #139
champione2013: czego tutaj szukasz przybyszu ? Kolegów szukasz ? Keane nie był rozgrywającym i nie dziwią jego statystyki .
» 24 lipca 2013, 20:21 #138
RafsonArsenal: a Cabaye to niby jest taki typowy rozgrywający? W Newcastle gra w wiekszosci meczów standardowego środkowego pomocnika, a przed nim jest jeszcze ktos jak Marveaux czy Sissoko.
Tak czy siak nie można oceniać zawodnika tylko na podstawie jego statystyk, jakbyś pooglądał troche Newcastle to zauważyłbyś, ze Cabaye mimo tego ze na papierze niby nie imponuje jest b. dobrym pilkarzem.
» 24 lipca 2013, 20:29 #137
BraveDevil: Taki świetny to on nie jest ;] Rafson, co Ty tu w ogóle robisz ?xD
» 24 lipca 2013, 20:45 #136
RafsonArsenal: ale pewnie po Carricku byłby Waszym drugim ŚP w drużynie.
Co ja tu robie? pisze sobie :P
» 24 lipca 2013, 20:53 #135
champione2013: szuka nowych kolegów ot co ... nie mówie że to słaby piłkarz , ale nam potrzebny jest zastępca Scholsa pełną gębą a nie taki ktoś .
» 24 lipca 2013, 22:38 #134
RvP93: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2013 23:17

Widera po czym sadzisz ze Cabaye i Fellani sa sredniakami po tym ze obaj rozegrali dobre sezony ?
» 24 lipca 2013, 23:14 #133
CzelsiiZondzi: Zenada, gracie piach jak zawsze i przegrywacie z ogorkami. Oddajcie nam naszego Rooneya
» 24 lipca 2013, 12:16 #132
dabro90: Obvious troll is obvious
» 24 lipca 2013, 14:52 #131
Beere: Johnyys napisał coś mądrego, to zaraz znaleźli się kolejni eksperci, którzy go zjechali.

No tak, przecież SAF, Moyes, cały sztab klubu wartego ponad miliard to banda idiotów a ja, kibic, wiem najlepiej jaki skład zestawić, od czego jest tournee i jaką drużyną jest Yokohama, bo przecież oglądam tą ligę co tydzień i mam wiedzę na ten temat. ;-)
» 24 lipca 2013, 12:11 #130
mcis: :) :) :)
» 24 lipca 2013, 13:15 #129
Akwinata: Idąc konsekwentnie Twoim tokiem rozumowania, komentarze na devilpage powinny być wyłączone, a kibice nie powinni dyskutować na temat efektów prowadzenia zespołu przez trenera i cały sztab. Zaiste bardzo mądre milordzie.
» 24 lipca 2013, 15:26 #128
KejsiK: Oni tam pojechali trenować, nie wygrywać, nie grali na 100% jak np. w LM, wy widzicie co piszecie? mecz towarzyski to powinno być widowisko. Właśnie jak nie wspieracie nas kiedy przegrywamy, to nie wspierajcie nas kiedy wgrywamy.
» 24 lipca 2013, 11:47 #127
Devil007: Faktycznie-widowisko było porywające!!
» 24 lipca 2013, 11:52 #126
mu007: ale przegrać z takim cieniasem jakim jest Yokohama F Marinos
» 24 lipca 2013, 11:24 #125
Johnyys: Przypomnę tylko 'znafcom', iż gramy na tournee 2 zawodnikami wziętymi z 'młodzieżówki' oraz nowym nabytkiem, 4 rezerwowymi w tym Fabio, który przyszedł co dopiero z wypożyczenia, a nasz nowy menadżer pracuje z klubem od 23 dni... ale faktycznie jest sens melać wszystko co popadnie i hejtować
» 23 lipca 2013, 23:39 #124
xMASAx: Pamiętaj, że żyjesz w Polsce, kraju ludzi, gdzie hejtowanie było tradycją narodową zanim powstał w ogóle ten termin. Naprawdę istnieją ludzi, którzy zawsze będą się doszukiwać czegoś złego. Jakby Moyes zdobył poczwórną koronę to i tak Ci powiedzą, że nasza gra była słaba bo albo im atak nie pasował, albo Bogowie wiedzą co. Tu każdy powód jest dobry żeby wylać swoje żale :)
» 24 lipca 2013, 00:31 #123
Johnyys: niestety prawda...
» 24 lipca 2013, 00:57 #122
parasite: co nie znaczy, że należy cieszyć z takiego występu, nie dostrzegając wyraźnych błędów ;]
» 24 lipca 2013, 11:03 #121
Akwinata: To przypomnę Ci "znaffco", że nie United to nie KS Kotwica Koszalin, tylko jeden z najlepszych klubów świata i jego rezerwy powinny bez większych problemów klepać drużyny z ogórkowych lig. Nie ma tu usprawiedliwienia typu "bo nie byli zgrani". Na dobrą sprawę jeśli tournee ma pomóc w zgraniu i wejściu w tryb meczowy, to do ciężkiej cholery po co wystawiać drużynę, która w większości składa się z rezerwowych? Przecież nie będziemy w lidze grali takim składem. Rozumiem ogrywanie młodych, ale nie można przeginać w drugą stronę.
» 24 lipca 2013, 11:04 #120
kap: tłumacz,tłumacz i tak nie zrozumieją, szkoda nerwów ...
» 24 lipca 2013, 11:29 #119
Klimaa: Nie ważne w jakim składzie ale druga porażka to już zdecydowanie za dużo.. Oczekujemy od chłopaków coraz lepszej gry tym bardziej że powoli powinni łapać formę.
» 23 lipca 2013, 23:11 #118
naniLuis: Dobrze ,że to tylko Tournee. Zobaczymy jak wystartujemy w lidze ;)
» 23 lipca 2013, 22:54 #117
masterbm2: Spoko to tylko sparing ?
1. Japończycy wygrywali wszystkie główki JAPOŃCZYCY ludzie masakra
2.Yokohama była szybsza ,zwiniejsza i bardziej agresywna
3 Yokohama strzeliła 4 gole a my jednego i to farciocha
Jeżeli ktoś myśli ze to tylko sparing i nie ważny jest wynik to niech zobaczy jak podchodza do tylko sparingów Ekipy z którymi mamy sie mierzyć w Europie !
» 23 lipca 2013, 21:11 #116
masterbm2: ok troche mnie poniosło :D ale to jest frustrujące jak United przegrywa z drużyną z tej półki i to w takim stylu
» 24 lipca 2013, 09:41 #115
Evra666: Dajcie spokój Cleverley jest beznadziejny nie potrafi nawet dobrze podać.

Anderson pomimo swojej wagi dobrze zagrywał piłkę ale nic poza tym, gdyby nie fenomenalny Welbeck miałby nawet asystę.
» 23 lipca 2013, 20:56 #114
waterfordpany: więcej Cleverleyów , może Gibson wychowanek tez wróci ? wszak swój chłop , United trzyma lata całe swoich mimo iż to gracze najwy6zej pokroju Stoke
» 23 lipca 2013, 21:12 #113
MDuch7: Tiaaa, a Pogbę i paru innych oddają do innych klubów ;) Transferów klasowych zawodników, którzy potrzebujemy (ze 2-3) takich jak Fabregas, Bale itp. też nie dopinamy..

Ale jesteśmy MU, więc trzeba wierzyć :) Nie potrzebujemy kasy do trofeów.. ale swoją drogą SAF żydem jakimś też nie był.. 2 lata temu 50 mln.. 2 transfery trafione i Young średnio.. rok temu też ponad 40 i Kagawa średni transfer jak na razie ale Robin to sami wiecie.. teraz potrzeba trochę więcej bo to Moyes pod siebie musi budować skład.. To, że będą gadać, że SAF był lepszy bo wygrał to i to z takim składem powinno go motywować do zdobywania trofeów nawet z innym składem..
» 23 lipca 2013, 21:20 #112
InSaneR: Co jak co ale Cleverleya trzeba sprzedać jak najszybciej,to jest zawodnik pokroju Gibsona.
» 23 lipca 2013, 21:43 #111
waterfordpany: cóż pełno tu fantastów dla których to przyszła gwiazda srodka pola , coś jak Anderson , może za 8 lat ?
» 23 lipca 2013, 21:54 #110
InSaneR: za 8 lat to on jeszcze będzie obiecującym talentem wg niektórych,więc czemu nie...
» 23 lipca 2013, 21:56 #109
waterfordpany: no tak , o tym nie pomyślałem że będzie jeszcze obiecującym talentem hehehe
» 23 lipca 2013, 22:03 #108
RobvanKlu5i: Żaden Anderson i Cleverley nie będzie robił gry w środku pola. To są zawodnicy za słabi na taki klub jak MU. W Realu, Barcelonie, Bayernie, Juventusie dawno by przepadli!
» 23 lipca 2013, 20:31 #107
arctic: Fajnych mamy orłów ^^ prawie jak w Polskiej Reprezentacji.
» 23 lipca 2013, 20:22 #106
waterfordpany: przyjmijcie do łbów że zawodnicy którzy są odpowiedzialni za grę w środku pola to drewniaki i żaden nawet największy trener nic na to nie poradzi i nic nie ulepi z tego .
Czas był przywyknąć do kaszaniastej gry i w tym względzie lepiej nie będzie z Cleverleyami , Andersonami itp.
» 23 lipca 2013, 20:15 #105
SapphirUnited: Przepraszam ale dodajecie do glownego tematu brzydkie zdjecia. Co do meczu to przypomne, ze United znane jest z tego, ze oddaje inicjatywe we wszystkich meczach (10-30min) druzyna z Japonii grala swietnie a kontrola w srodku byla imponujaca, Anderson zniknol z meczu na ok 50 minut, Clev slabiutko. VP troche blado, bez entuzjazmu jak Welbeck, ktory zagral duzo duzo lepiej. De Gea popelnil blad przy 2 bramce ale to sie zdarza. Nie wazna porazka, to mecze przygotowawcze a prawdziwy sklad United bedzie klarowany w pierwszych meczach przy 6 zmianach z dzisiejszego spotkania. Young mnie pozytywnie zaskoczyl, dodal cos extra do poczynan diablow, wygladal swiezo i kazdy kontakt z pilka byl swietny. Kamery Japonskiej telewizji byly skierowane na Kagawe jak w UK na Royal Baby ^^ niestety przeogromna presja przerosla oczekiwania i ponieslismy porazke, trzeba umiec je znosic bo jeszcze nie raz kazdy w zyciu przegra conajmniej 1 bitwe.
» 23 lipca 2013, 19:31 #104
djjony: Po to są mecze przedsezonowe żeby wypróbować wszystkie z wszystkich taktyk , zapewne słowa Moysa nie są "macie ten mecz wygrać" tylko po prostu zgrajcie się , mówiąc krótko są to mecze treningowe.Gorszą sprawą nie są mecze przedsezonowe tylko transfery , zaczynam się niepokoić bo jak na razie nie zapowiada się żaden , co martwi patrząc na inne drużyny..!!
» 23 lipca 2013, 19:23 #103
Paxius: Nie ma co patrzeć na wyniki w meczach przedsezonowych. 2 lata temu wygraliśmy wszystkie mecze na tournee a potem nie wyszliśmy z grupy w LM. Martwić może jedynie forma poszczególnych zawodników. Na minus na pewno dzisiaj Evra. Nie był zbyt pewny, przy trzecim golu został objechany. Cleverley i Anderson w środku pola nie grali jakoś super. O ile Anderson przynajmniej próbuje grać prostopadłe podania i przerzucać piłkę na skrzydło, tak Cleverley gra do najbliższego zawodnika, byle tylko nie stracić piłki. Fabio bez szału, Januzaj się starał, ale mu nie wychodziło, Welbeck miał szanse na gola, ale znów nie udało mu się nic strzelić, van Persie jakoś się dzisiaj nie przykładał do gry. Na plus na pewno Zaha, który naprawdę może się przebić do pierwszego składu. Dobrą zmianę dał Young, niezłe wrzutki, parę udanych dryblingów. Lingard grał tylko w pierwszej połowie, ale strzelił bramkę, więc występ na +. Ogólnie młodzież nieźle się spisuje na tym tournee, zobaczymy czy Moyes da szanse Januzajowi czy Lingardowi w Premier League.
» 23 lipca 2013, 19:11 #102
madridista9: cr7 juz w drodze do manchesteru :)
» 23 lipca 2013, 19:05 #101
Pomarancz: zbędny.
» 23 lipca 2013, 23:49 #100
b90: Niezbyt dobra reklama w Azji ...
» 23 lipca 2013, 18:58 #99
lukiton0589: Wie ktoś co się dzieje z Valencią?
» 23 lipca 2013, 18:33 #98
KawkaManUtd: David nie ma do dyspozycji rooneya sam nie wiem co o tym myśleć jak potem włączy go do składu i czy się wszystko zgra na dzień dzisiejszy to jest padaka zero stylu zero niczego trzeba nam 2-3 konkretnych transferów powtarzam konkretnych i wtedy może coś się ugra nie można liczyć tylko na wychowanków bo to jest liga dla twardzieli i oni muszą się cały czas ogrywać chelsea ma murinho a on coś napewno odpiepszy i chelsea będzie mocna koguty tak samo pelegrini w city też może dużo także mówię wam to co się teraz dzieje to powstawanie nowego United zmiana herbu itd jeśli obronimy mistrza angli to będzie naprawdę bardzo dobrze jeśli zajmiemy 2,3,4, miejsce to przyjmę to na klatę bo wiem że to wszystko to powstawanie czegoś nowego i niestety chyba gorszego

pozdrawiam prawdziwych kibiców Man United
» 23 lipca 2013, 17:50 #97
Widera: CFC ma na oku juz kilku piłkarzy którzy na pewno jesli przejdą moga ich wzmocnić City już kupiło chyba 2 piłkarzy którzy tez podniosą ich poziom , koguty prawdopodobnie sprzedadza Bale do Realu za gruba kase więc też pewnie kupią ze 2-3 świetnych piłkarzy
do tego jeszcze arsenal tez pewnie sie wzmocni na zagranicznych portalach o Arsenalu pisza że chcą złożych oferty za takich piłkarzy jak Michu , Lambert Suarez Felaini jeśli ktoś z wymienionych do nich przejdzie to też będą bardzo groźni
» 23 lipca 2013, 17:58 #96
KawkaManUtd: Heh sam widzisz a david zaraz powie że mamy super piękną kadrę i że jest spox no ale marzę chociaż o jednym extra transferze typu fabregas albo modric no ale marzenia nie bolą boję się tego sezonu jak cholera
» 23 lipca 2013, 18:01 #95
Widera: ale tak czy owak nie powinniśmy patrzeć na innych tylko wzmocnić nasz skład 2-3 wartościowymi piłkarzami którzy potrafią "sami" wygrać mecz obecnie mamy tylko RvP gdzie inne czołowe zespoły mają takich "RvP" po 2-4 nawet w zespole
a chyba nie mierzymy tylko w lige co nie ?
» 23 lipca 2013, 18:20 #94
Diabelred: Kawka, ,,a david zaraz powie że mamy super piękną kadrę i że jest spox'' Moyes to nie SAF. ;) Poza tym w koncu ktos zauwazyl ze mamy cieniutki srodek, skoro Moyes otwarcie mowil ze zlozyl juz 2 oferty za Fabsa ;). SAF ciagle liczyl pewnie, ze Ando i Clev( w nim pewnie szczegolnie pokladal nadzieje) wystrzela talentem, ktory podobno posiadaja, jednak niestety sie przeliczyl...
» 23 lipca 2013, 18:33 #93
KawkaManUtd: tak zwracam honor masz rację z tym fabregasem ale i tak uważam że taki klub nie powinien walczyć tylko o ligę bo niestety tak jest tak jak napisał widera inne kluby mają tak rvp po 2-4 a my co clev i ando są zawodnikami bardzo dobrymi ale jeszcze nie na United coś ala everton itd
potrzebujemy kogoś ala chicharito idealnego zastępce kogoś chicha to idealny zastępca rvp albo welbeck nie wiem co z rooneyem czy on będzie (jak zostanie) klasyczną 9 czy poprostu cofniety napastnik

GLORY GLORY MAN UNITED
» 23 lipca 2013, 22:00 #92
JustDoIt: Hmm to są mecze sparingowe!! Nie ma co się spinać, lepiej żebyśmy teraz przegrywali niż w trakcie sezonu a wgl gramy praktycznie rezerwami...
» 23 lipca 2013, 17:37 #91
MDuch7: Nie oglądałem żadnego meczu ale po samych wynikach jestem w stanie powiedzieć, że nic nie gramy.. 3 mecze i 2 porażki i 1 zwycięstwo.. co prawda 1 w stylu klasowej drużyny ale co jak co, inne mecze też powinniśmy ze 2-0 spokojnie wygrywać.. potrzebujemy ze 2 nowych gwiazd w drużynie, które pociągną grę.. Ferguson potrafił to ciągnąć, a teraz zostaje nam tylko van Persie bo reszta to albo bez formy, albo za mało umiejętności i nie pociągnie gry albo nie nadaje się kompletnie do MU od samego początku...

Od 3-4 sezonów nic nie wygrywamy.. no dobra.. 2 x mistrz Anglii i jakieś tam inne puchary.. ale to za mało ! Teraz CFC ma zarąbiście silny skład i Mourinho.. Pellegrini też może namieszać.. Tottenham jak nie pozbędzie się Bale to będą tak samo silni.. a może jak go sprzedadzą to silniejsi bo zrobią ze 3-4 dobre transfery..

Może mi ktoś tylko powiedzieć jak gra Zaha we wszystkich meczach ? :)
» 23 lipca 2013, 17:28 #90
PwnT: Zaha imo dzisiaj zagrał najlepiej. Wywalczył dużo wolnych, sporo udanych dryblingów, po jego akcji padł gol da nas.
» 23 lipca 2013, 17:38 #89
tomManUnited: Nie oglądałeś meczu to po h się wypowiadasz?? Masakra takich pseudo kibiców powinno się izolować od społeczeństwa, jak United wygrywa to super extra a jak nie to już najazd hejterski ! Jak ci tak chelsea imponuje to idź tam a nie tu beczysz
» 23 lipca 2013, 17:44 #88
Szewc: "Od 3-4 sezonów nic nie wygrywamy.. no dobra.. 2 x mistrz Anglii i jakieś tam inne puchary.. ale to za mało !" heheh Gościu sam sobie zaprzeczasz. "Jakieś tam inne puchary..." świadczy o tym, że wiedzy to Ty nie masz ale się wypowiadasz. Tam samo jak "Nie oglądałem żadnego meczu ale po samych wynikach jestem w stanie powiedzieć, że nic nie gramy." - nic nie jesteś w stanie powiedzieć bo nie oglądałeś. Może Moyes testował nową taktykę, którą zawodnicy nie do końca łapią i dlatego przegrali? Może to były tylko błędy pojedynczych zawodników, a cała gra była dobra? Serio jak nie oglądałeś to lepiej się nie wypowiadaj. I też nie panikuj. Gwiazdy City mogą nic nie zdziałać, Mourinho może nie mieć dobrego drugiego podejścia do Premiership, a Tottenham z Balem czy bez będzie grał pewnie jak zwykle - w kratkę. Zacznie się liga to zobaczymy.
» 23 lipca 2013, 17:48 #87
kalek87: Hheheh dobry gościu jesteś. Oceniać coś co się nie widziało. A ty przypadkiem nie wiesz, że czasem zdarzają się takie mecze, w których jedna drużyna atakuje stwarza sytuacje nic nie wpada a potem po jednej składnej akcji przeciwnik strzela bramkę i wygrywa mecz? A te 2 mistrzostwa Anglii to mało w ciągu 3-4 sezonów? Nie da się wszystkiego wygrać. Takich sezonowców United nie potrzebuje. Moyes dopiero przejął drużynę, poznaje ją i nie oczekuj od niego, że teraz wszystko wygra. Teraz może być 2-3 sezony posuchy. SAF też nie miał wyników na początku swojej przygody z United. Trzeba dać mu czas.
» 23 lipca 2013, 19:44 #86
MDuch7: Dla MU kibicuję od 2004 roku i żadnym sezonowcem nie jestem... po prostu obawiam się, że nie jest dobrze.. dlatego napisałem, że nie oglądałem ale co jak co takich rywali to się powinno ogrywać.. dobra już jak przegraliśmy trudno.. obyśmy nie zaliczali wtop w Premier League.. ale kurde.. Southampton, Swansea, Everton takie drużyny budują solidne składy i jeżeli taktyka Moyesa nie wypali to potem będzie płacz, że dostajemy jak Arsenal..

Od sezonowców tak jak napisałem proszę mnie nie wyzywać..

Sami widzicie jak jest, ale dalej gadacie, że jest dobrze..

mamy liczyć, że Mourinho nie odnajdzie się w CFC ? A jak będzie inaczej ? To .. ojejku.. 1 sezon - trudno.. drugi wyłapiemy i co ? Moyes musi już teraz coś wygrywać bo SAF przyzwyczaił wszystko do zwycięstw..
» 23 lipca 2013, 21:17 #85
HuiSton: mduch7, pisać to sobie możesz że jesteś nie wiadomo jakim kibicem. Ale prawda jest taka, no nie będę się rozpisywać, uważasz że jak inni się zbroją to od razu nie mamy żadnych szans?
Napiszę ci, Manchester jeszcze wiele razy cie pozytywnie zaskoczy. :)
A takie skreślanie, po przegranym SPARINGOWYM meczu, drużyny nie ma sensu. Myślisz że na wszystko lekarstwem będzie szastanie pieniędzmi na lewo i prawo? He he kibicem to możesz być od 2004, ale kto powiedział że cały czas od tamtego czasu kibicujesz Manchesterowi, pewnie kilka klubów już się przewinęło, co? Wiem że się teraz wyprzesz, bo ci wstyd, ale taka prawda. ;)
» 23 lipca 2013, 22:09 #84
MDuch7: A mam się nie wypierać ? Co prawda na początku było to tylko kibicowanie dawać MU, dawać MU ale zawsze byłem za nimi i tyle.. piłką interesuję się od 2007 roku, więc co jak co ale coś wiem..

Kolejny remis.. dalej uważasz, że jest ok ?
» 26 lipca 2013, 18:01 #83
JackDaniels: Sorrki, że offtop ;p... plotka ;p mówi ze bale jedną nogą w Madrycie -.-... ;p Pisali w Marce
» 23 lipca 2013, 17:26 #82
Kris91: Dlaczego jest tyle komentarzy typu: spokojnie to tylko mecz towarzyski...
Ludzie! czy wy nie widzicie że gramy dno?? Nie chodzi o wygrywanie 15:0 ale o pokazanie stylu którego od co najmniej pół roku NIE MA!! Mogą przegrać nawet z jakimiś Coco Jambo :D o ile coś takiego jest ale niech mi pokażą styl! niech pokażą że naprawdę próbują czegoś i tylko jakieś minimalne błędy się zdarzają. Ale na chwilę obecną wygląda to marnie
» 23 lipca 2013, 17:03 #81
waterfordpany: stylu nie ma od 3 lat a nie od pół roku
» 23 lipca 2013, 17:09 #80
Kris91: chciałem łagodnie to napisać ale masz racje ;)
» 23 lipca 2013, 17:12 #79
kap: ja napisze że stylu nie ma co najmniej od dwóch sezonów ;0
» 23 lipca 2013, 17:28 #78
Li4kim: Stylu nie ma od czasu odejścia CRa, taka prawda.
» 23 lipca 2013, 17:52 #77
mepol: A widziałeś jakiś mecz na tournee ? Bo ja widziałem i momentami mają naprawdę ciekawe akcje. Poza tym nie mowy o naprawdę płynnej grze jeżeli co mecz wychodzi inna jedenastka, która jest zmieniana w przerwie. To nie fifa chłopak.
» 23 lipca 2013, 17:57 #76
Kris91: mepol
No więc ok, zachwycajmy się tym co robią. Idąc Twoim tokiem myślenia, jest dobrze. Nie róbmy nic, po co nam środek pola? Zawsze ktoś nam tyłek ratuje. A to Ronaldo przez lata nam mecze wygrywał a to w zeszłym sezonie Van Persie. A przecież jeden odejdzie drugi się zablokuje i co? Oglądać będziemy mecze jak dzisiaj

Co wy wszyscy z tą fifą macie? Kompleks jakiś czy co?
» 23 lipca 2013, 18:22 #75
michal66333: popieram Cię Kris91 :D
» 23 lipca 2013, 20:45 #74
HuiSton: ok, kris91, to co byś zrobił na miejscu DM, 'expercie' ?
» 23 lipca 2013, 22:11 #73
Kris91: Przede wszystkim konkretny transfer do środka pola. Defensywny pomocnik.
Następnie dokupić ofensywnego pomocnika, no chyba że Kagawa w końcu się rozkręci bo tu musi być ktoś konkretny do dzielenia piłkami.
Ewentualnie zmiana ustawienia bo możliwe że 4-2-3-1 nam nie służy.
Jest dużo możliwości.
Zastanowiłbym się też nad motywacją bo gra Manchesteru wygląda jakby czekali do 80 minuty bo wtedy i tak wcisną coś.

Nie jestem ekspertem jak to pisałeś. Jestem kibicem któremu zależy żeby klub miał swój styl i cieszył swoją grą kibiców. Żeby chcieli iść do przodu i zdobywać bramki mając taki potencjał. Ale widzę że ktokolwiek tu powie swoje zdanie jest juz wrogiem
» 23 lipca 2013, 22:26 #72
HuiSton: Taka jest gra Manchesteru w ostatnich latach, brak konkretnego stylu, to też styl. Skoro jesteś aż takim 'expertem' i wiesz wszystko, jeśli jesteś dorosły, to możesz zacząć trenować jakąś młodzież i po 20 latach coś osiągnij, powodzenia i zobaczymy czy też będziesz się z taką lekkością wypowiadał na temat stylu innych zespołów. :)
» 23 lipca 2013, 22:42 #71
Kris91: Chciałem iść na trenera ale niestety mam uszkodzone oko i nie dostanę lekarskiego pozwolenia a czytałem że jest wymagane.

A Ty umiesz czytać? Pisałem że nie jestem ekspertem i za takiego się nie uważam.

Skąd u Ciebie taka agresja? :) Wyluzuj... Każdy ma swoje zdanie - ja chciałbym oglądać ładnie grający Manchester, ze swoim stylem. Ty nie - i ja to szanuję
» 23 lipca 2013, 22:49 #70
kralo11: Kris91 A Ty myslisz ze DM nie widzi tego ze nie ma srodka pola ? Ale to nie jest takie proste pokazal to transfer Thiago co poszedl do Bayernu ale to tez nie do konca dobry przyklad bo niewiadomo czy DM go wgl chcial. Ale teraz bardzo walczy o Fabr wiec mam dziwne przeczucie ze jednak mu zalezy na ŚP. Co do stylu to fakt faktem srednio z nim ale gra Man U toczyla sie kiedys skrzydlami ktorych my zabardzo nie mamy szczerze u nas skrzydla nie istnieja chyba ze wejdzie Giggs ale on wiecznie grac nie bedzie moze Zaha jeszcze błysnie ale to jeszcze przyjdzie na to czas a srodka nie ma dziura wiec nad tym beda napewno pracowac ja mysle ze powinnismy kupic jednego ŚP bo mamy Carricka i jestem dobrej mysli jesli chodzi o Kagawe mysle ze w tym sezonie pojdzie mu duzo duzo lepiej ale jesli tak sie nie stanie no to wiadomo co. Uwazam ze transfer Fabr jest malo prawdopodobny wiec ja bym raczej celowal w Fellainiego lub Cabaye ograni w BPL nie bedzie problemow jak z Kagawa ze musi sie jeden sezon adoptowac Tylko odrazu jest gotowy do gry o trofea.
» 24 lipca 2013, 00:27 #69
Kris91: kralo11
Masz rację. Rzeczywiście widać że Moyes stara się coś zrobić w środku pola - nie odmawiam mu tego. Ja naprawdę bardzo dobrze mu życzę i niech trenuje nasze diabełki jak najdłużej. Ale widziałem że juz Ferguson pod koniec miał z tym problem i chciałbym żeby zadziałać odpowiednio szybko aby ten kryzys w środku pola nie poszedł za daleko.
» 24 lipca 2013, 01:39 #68
waterfordpany: Jak wy chcecie z takimi drewniakami w pomocy grać fajny futbol ? no jak ? będzie już ze 3 lata jak gramy kaszanę w środku i jak możecie liczyć że grajki typu Anderson lub Cleverley się nagle co ? obudzą , a z czego się mają obudzić jak oni nie są stworzeni do gry w środku pola w takim klubie gdzie są takie wymagania.
Owszem Wigan lub inne Stoke to tak , ale nie United na boga
» 23 lipca 2013, 17:02 #67
CzerwonyWSercu: Ale jaja :D
» 23 lipca 2013, 16:57 #66
AdnanJanuzaj: Zaha słabo, bardzo.
» 23 lipca 2013, 16:44 #65
grzecho7654: Januzaj totalne zero
» 23 lipca 2013, 17:08 #64
mantup89: Marność nad marnościami !
» 23 lipca 2013, 16:32 #63
BartekMU10: Słabo, ale skończcie już te hejty bo nie wiem czy śmiać się czy płakać. W zeszłym roku graliśmy na tournee też piach. Fakt faktem że jakiś konkretny transfer by sie przydał, ale młodzi sie ogrywają i o to chodzi. Zaha, Januzaj i Lingard obiecująco sie prezentują i myśle że będą z nich ludzie.
» 23 lipca 2013, 15:53 #62
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2013 15:54

Z Fergusonem większość meczów na Tournee wygrywaliśmy. Pamiętam nawet jak zrobiliśmy pośmiewisko z gwiazd MLS (?)

co za różnica? o punkty ligowe tu gramy? ja tam nerwy zachowuje na ligę ;]
» 23 lipca 2013, 15:53 #61
rc7: Oglądałem ! I co to miało być ? Mistrz Angli przegrywa z ..... !! Kolejne 3 bramki stracone,znowu chce ktoś powiedzieć że obronę mamy dobrą ? Jeśli nie będzie " czystki " i nowych dobrych transferów to za rok może nas nie być nawet w Lidze Mistrzów ! A w tym nie wyjdziemy z grupy,czarno to widzę !
» 23 lipca 2013, 15:46 #60
ro7: 1) Gra defensywna to nie tylko zadanie obrońców, ale też środkowych pomocników, a tu był problem

2) Fabio, Jones, Evans, Evra - to nie jest ta "dobra" defensywa (oprócz Evry) -
Rafael-Vidic-Ferdinand-Evra to jest ta "dobra" obrona
» 23 lipca 2013, 16:22 #59
Pauleta77: Za małooo Kagawy!
Całe szczęście, że piątkowy mecz to ostatnia wizyta United w Japonii...
» 23 lipca 2013, 15:33 #58
YaankesKing: Tak samo jak w poprzednim sezonie, gromy sypią się na głowę Ando i Toma w czasie gdy nasz wielki atomowy talent jakim jest Danny "Nie strzelam setek" Welbeck nadal gra w United. Co więcej, najwięcej dostaje się chłopakom zE środka pola, ale nikt nie patrzy na to że w pomocy musieli współpracować z Zahą, jakimś Januzajem i Lingardem. Kagawa też dzisiaj wielkiego meczu nie zagrał, ale oczywiście wszystkiemu winni są Ando i Tom. Robin biegał jakby mu się nie chciało, to samo można powiedzieć o chłopakach z obrony.

Ando i Tom nie grali wspaniale, ale ludzie... wymagacie od nich żeby robili Bóg wie co. Z takimi partnerami w pomocy jak grali dzisiaj nawet Fabregas nie wiedziałby co robić. Przecież to jakaś żenada... jeśli ktoś liczył na to że Zaha czy Lingard będą grali w pierwszym zespole i od razu będą zachwycali to chyba upadli na głowę, sory ale żaden z nich nie ma nawet papierów na to. Potencjał w nich jakiś tam jest, ale bez rewelacji jak dla mnie. Niech w pomocy obok duetu Ando i Tom zagrają Young i Valencia a z przodu Robin i Kagawa to wtedy pogadamy o ich grze, bo żeby rozgrywać piłkę to trzeba mieć z kim, a jak u nas młodzi nie umieją wykazać się nawet z chłopakami z Japonii no to na co my liczymy?
» 23 lipca 2013, 15:32 #57
M1LKA: jakimś Januzajem... tak się składa że ten Januzaj, Zaha i Lingard to nasi najlepsi zawodnicy na tym tournee. Najbardziej się wyróżniają i w sumie mieli udział we wszystkich bramkach jakie dotą strzeliliśmy na trounee.
Oni grają praktycznie pierwsze tounree... pierwszy sezon i coś pokazują. Tom i Ando grają już który z kolei i dalej nic. W BPL za taką grę będziemy dostawać niezłe baty.
» 23 lipca 2013, 15:55 #56
yokowal89: Ando clev valencia i young - tak gralismy czasami w lidze w poprzednim sezonie, nawet gdy grał carrick to graliśy piach - taktyka: bronimy cały mecz i kontry. Hehe więc nie sądze, żeby teraz się coś zmieniło:) trzeba kogoś, kto wprowadzi spokój, przetrzyma piłke i ją dobrze rozegra.
» 23 lipca 2013, 15:59 #55
Satler4: Co Ty masz do Zahy? Zagrał dobry mecz, sporo dobrych dryblingów i zagrań. Januzajowi nie poszło ale jest młody i ma czas, Lingard to samo. I sorry ale Ando siedzi tu dłuższy czas i nic nie kopie a Clev? Podobno ma być drugim Scholesem. Prawda taka, że środka nie było i nie ma co mydlić oczu. Jak jest Carrick to zawsze przechwytuje piłkę w tym środku a dzisiaj tego nie było. 2 pomocników potrzeba i tyle. O Welbecku sie nie wypowiadam bo nie ma co o nim mówić a co do RvP to jak widać nawet on potrafi gówno grać. A każdy na Roo narzeka ;).
» 23 lipca 2013, 17:26 #54
Diabelred: ,,A każdy na Roo narzeka ;).'' heh nie ma to jak porownywac gre w sezonie do gry podczas tournee gdzie tej formy dopiero sie szuka :)
» 23 lipca 2013, 18:23 #53
Satler4: Co racja to racja ale przypominam, że RvP jak miał posuche to nikt nie narzekał a Roo to już bee jak nie strzela ;).
» 23 lipca 2013, 18:28 #52
YaankesKing: Okej, chłopaki się wyróżniają. Problem polega na tym że oni robią to co robi Nani, dużo biegają i walczą, ale w większości przypadków nic z tego nie wynika, co mi z tego że oni mieli udział przy bramkach? Grali na skrzydle i z przodu to chyba jest to ich obowiązek żeby mieć udział przy bramkach.

Mało który podchodzi po piłkę, ciężko w ogóle coś rozegrać. Chętnie zobaczę co pokaże Ando kiedy Robin będzie grał na swoim poziomie, Kagawa to samo, a do tego na skrzydle będzie Young i Valencia. Tylko Ci skrzydłowi niech będą w formie, bo to że w poprzednim sezonie raz tak zagraliśmy i nic z tego nie wyszło to to nie była wina Ando tylko tego że nasze skrzydła w poprzednim sezonie to był jakiś żart. 4 skrzydłowych i każdy z nich bez formy.

Dowodem na to że nawet najlepsi rozgrywający nic nie ugrają jeżeli reszta zespołu nie będzie grała jak należy jest Reprezentacja Anglii. Tam przez lata grali najlepsi z najlepszych w środku pola i nie było żadnych sukcesów.

Chociaż co do Toma to się zgadzam, że on to się nie nadaje do gry w United, ale od Ando proszę się odczepić. W zasadzie to Ando grał sam w środku pola, bo Kagawa grał fatalnie, Tom tak samo. Jednak Ando ma tę samą sytuację co Carrick kilka lat temu, dopiero jak złapie formę to ludzie nagle go docenią i pochwalą, a tak to będą go cisnęli za każdy słabszy mecz mimo że to nie jest tylko jego wina.
» 23 lipca 2013, 19:28 #51
Satler4: Anderson jest dobry ale nie może podłapać formy i często łapie kontuzje. Jest tu za długo i powinien wylecieć, nie sprawdził się. Co do młodych to co oni mają podejść na metr, żeby dostać piłkę? Jak gra za plecami napastnika to i powinien bliżej wyjść ale bez przesady, że skrzydłowy. Od zrobienia miejsca na skrzydłach powinni być środkowi.
» 23 lipca 2013, 21:16 #50
RafsonArsenal: Na kanonierach mnie zbanowali to chociaż z Wami popisze xd
Nie ma się co przejmować sparingami, Chelsea rok temu grała w pre-sezonie takie ówno, że aż oczy bolały a potem lige zaczeli b.dobrze. I hejtowanie Moyesa po 2 pierwych meczach to gruba przesada
» 23 lipca 2013, 15:24 #49
Diabelred: z ciakawosci za Cie zbanowali :D ?, bo mnie tam zbanowali od razu po jednej wypowiedzi, ktora nie byla ani hejtowaniem, ani obrazaniem czy wyzywaniem, tylko zwyczajna prawda, ktora mod (co dal mi od razu bana) chyba nie mogl zniesc hehe :)
» 23 lipca 2013, 15:37 #48
RafsonArsenal: to akurat nic dziwnego :D z kibicami innych drużyn tak jest, ja tu na devilpage miałem już 2x bana i na chwile obecna mam 3/5 warnow w sumie za nic.
A tam to była taka sytuacja, że jakiś gośc co miał 0/5 warnow napisał pod nowym newsem komentarz "pierwszy" i dostał od reki bana, ja stanąłem w jego obronie i w efekcie tez wyłapałem (a na stronie bylem bardzo dlugo bez sprawiania klopotow i mialem przeszlo 4,5k komentarzy)
» 23 lipca 2013, 15:45 #47
Diabelred: i to z takiego powodu jego i Cb zbanowali hahahaha xD. Lepiej jakby zajeli sie banowaniem tych, ktorzy wyzywaja inne kluby, czy Wengera ;d. Za takie cos to tam ten gosciu powinien dostac tylko warna... ;d
» 23 lipca 2013, 16:34 #46
Heeee7: Oj tam na stronie Manchesteru City jest wirus...
» 23 lipca 2013, 21:18 #45
Diabelred: Slaby mecz w naszym wykonaniu. Jednak spodziewalem sie takiej gry, patrzac na poprzedni mecz. Warto dodac, ze Yokohama jest w trakcie sezonu( przez co sa w lepszej kondycji) no i imo sa zdecydowanie najlepsza druzyna z jaka do tej pory gralismy podczas obecnego tournee. W sumie nic nowego Danny nadal nie potrafi wykorzystywac setek, a Clev i Ando ciagle graja piach.
Sprowadzenie Fabsa (badz w ostatecznosci Fellainiego) oraz pozbycie sie Cleva badz Ando to priorytet !.
Co do stylu gry to coz ja go jeszcze nie oceniam, moze sie pogorszyc, ale rowniez moze sie on jeszcze polepszyc. Oceniac bede po pierwszych meczach w PL, bo wlasnie wtedy nasz styl gry powinnien byc juz taki jakim bedziemy sie prezentowac przez caly sezon. Szkoda drugiej porazki, jednak to tylko sparing :)
» 23 lipca 2013, 15:13 #44
Devil1878: chcesz sie pozbywac Cleverleya i Andersona, a pozniej jak ktos bedzie musial usiasc na lawce, to nawet zmiennika jakiegos konkretnego nie bedziemy mieli. Anderson owszem, moglby juz sie z nami pozegnac, ale Toma na razie bym nie skreslal. po Evansie tez wszyscy jechali, a teraz gra bardzo dobrze i jest drugim stoperem do pary z Vidiciem.
» 23 lipca 2013, 17:34 #43
Diabelred: ,,pozbycie sie Cleva BĄDŹ Ando'' -czytanie ze zrozumieniem nie boli,nie napisalem ze obu tylko albo jednego albo drugiego :)
Osobiscie jakbym mial wybierac to takze wolalbym zostawic Cleva,natomiast pozbylbym sie juz Andersona, tylko pytanie czy ktos chcialby go kupic ;c
» 23 lipca 2013, 18:21 #42
Devil1878: rzeczywiscie, nie doczytalem, moj blad. ale koniec koncow dalej nie rozumiem dlaczego w ogole pomysl sprzedazy Cleverleya. pierwsza polowe sezonu gral bardzo dobrze do kontuzji. nie jest to na razie material na pierwszy sklad Manchesteru, ale rezerwowym moze byc bardzo solidnym.
» 23 lipca 2013, 18:31 #41
vip14: Zdecydowani mecz należał przynajmniej moim zdaniem do naszych przeciwników. Całe szczęście to jest tournee i ten wynik w żaden sposób nie wpływa na sytuację United :]
» 23 lipca 2013, 15:06 #40
InSaneR: Welbeck albo niech występuje na skrzydle,albo niech uczy się wykorzystywać akcje 2 godziny dziennie,bo jak on ma być napastnikiem naszego klubu to ja podziękuje.Fellaini albo Fabregas potrzebni od zaraz,gdy nie ma Carrersa środek się sypie,ale wy dalej wierzcie w potencjał wiecznie młodych Cleverleya i Andersona.
» 23 lipca 2013, 14:57 #39
Dubek: Welbeck to niech na ławie siedzi a nie na skrzydle gra ...
» 23 lipca 2013, 15:08 #38
yokowal89: Tylko sparing, wynik nie ważny, ale kolejny mecz pokazał, że clev i ando nie potrafią przetrzymać piłki rozegrać ładnej akcji, miejsce na rezerwie i tak powinni wziąść z pocałowaniem ręki. Januzaj to taki raczej mini talent, także oby go nie promowali w tym sezonie bo giggsem nowym to on nie będzie. Raczej na wypożyczenie lub sprzedaż do niższej ligi. Zaha za to na plus, jeszcze nam wygra wiele spotkań, dziś troche stres go zjadał na początku, głupie przyjęcia piłki itp ale dał rade. Ogólnie znów nie prowadzimy gry, a robią to rywale, wiem, że to sparing, ale kiedy ćwiczyć atak pozycyjny, jak nie w takich meczach.
» 23 lipca 2013, 14:54 #37
Satler4: Gra na poziomie Polskiej ekstraklasy. Środkowi pomocnicy to ja nie mam pojęcia gdzie byli... Najgorsze, że w pierwszym meczu mimo przegranej jakoś to wyglądało, sporo okazji do strzelenia bramki ale niestety, Welbeck... Drugi mecz nie trzeba mówić, i już się robiła nadzieja, że coraz lepiej to będzie wyglądało itp. i nagle na nowo się sypie. Niech zakontraktują w końcu jakiegoś pomocnika dobrego bo to jest śmiech na sali... Gra na odpierdziel, niedokładne podania ;/.
» 23 lipca 2013, 14:53 #36
Adaskinho9: Przynajmniej nigdy już nie zapomnę jak wygląda Kagawa
» 23 lipca 2013, 14:50 #35
Devil007: Hahahaha dokładnie ;)
» 23 lipca 2013, 15:47 #34
IMMM: Hahaha :D
» 23 lipca 2013, 19:14 #33
kamel213: Ludzie czy wy sie kiedys opanujecie? Wynik wynikiem ale trzeba spojrzec prawdzie w oczy! Jak kogos slucham ze woli zeby Roo odszedl to niech sam odchodzi kibicowac Bayernowi!! Albo PSG dla przykladu! Dla mnie Danny musi sie pogodzic z rola rezerwowego...niestety Roo moze nie strzelic ale cos pogra a nie pokiwac pokiwac i spier....na pewno lepszy grochu jest(od dannego)! Druga rzecz srodek pola! Ewidentnie widac ze jak nie ma MC to w srodku nie ma nic...mam tylko cicha nadzieje ze ten Cesc to taka zaslona dymna i szykuje sie jakis inny( dla mnie Eriksen, Gundoghan, Cabye a nawet taki Fellaini). Lewa strona musi zostac poprawiona przez Baines'a koniecznie z calym szacunkiem dla Evry ale 3 gol jego wina! Kibicuje temu klubowi jeszcze od czasow Erica Cantony(on na prawde byl krolem boiska). Kochalem SAF-a ale zle wedlug mnie rotowal Rooneyem, Nanim! Moim zdaniem Roo nie odejdzie bo kocha ten klub tylko problem polegal na tym ze SAF nie chcial dawac grac za czesto RVP-Roo przeciez to jest jeden z najlepszych duetow na te czasy! Mowie to po meczu z City czy Chelsea! Boli mnie w was kibicach naszego kochanego zespolu ze odrazu uwierzyliscie w to co gazety pisza dla mnie sprawa byla taka ze Roo chce grac z przodu i to wszystko sam gdybym byl napadziorem nie chcialbym grac w srodku choc dla mnie Roo i tam sie spisywal co prawda sezonu nie mial w ogole udanego ale jeden sezon do jego "legendy" w naszym klubie nie oddaje jego mozliwosci! Sami wiecie jakie bramki on potrfi walnac np. City, Newcastle i wiele innych!
» 23 lipca 2013, 14:43 #32
18seba78: Kamel, zerknąłem tylko na Twój profil, żeby sprawdzić datę urodzenia. Wszystko jasne, skąd tyle mądrości w tej wypowiedzi. Wieloletni kibic United, który przeżył wiele wspaniałego z tym klubem, a nie jest zwykłym sezonowcem. Mam takie wrażenie, że jest ich coraz więcej, również tutaj na DevilPage
» 23 lipca 2013, 14:56 #31
CheziChez: I znowu zaczynają się płacze plastikowych fanów bo przegraliśmy z drużyną która jest w środku sezonu w swojej lidze co sprawia, że są w lepszych formach. Nikt nie zwraca też uwagi na fakt, że nasi piłkarze mają za sobą długi lot z Australii do Japonii i tylko jedną sesję treningową po przylocie. Wy naprawdę nie potraficie pojąć, że w tych meczach nie chodzi o wyniki tylko o zbudowanie formy na cały nadchodzący sezon. Ten mecz może tylko pozytywnie wpłynąć na drużynę. Jest jeszcze dużo do poprawy w naszej grze ale dzięki takim meczom wiadomo co trzeba poprawić.
» 23 lipca 2013, 14:42 #30
jontass: Popieram, ale wytłumacz jedna rzecz. Dlaczego inne czolowe zespoly europejskie wygrywaja swoje sparingi, albo pokazuja w nich chociaz odrobine zaangazowania a u nas to kuluje? Oni tez nie sa w srodku sezonu, tez buduja forme ale jakos w pilke zagrac potrafia.
» 23 lipca 2013, 15:14 #29
Sorata: Kwintesencja polskiego kibicowania. Po prostu. Diabełki wygrywają - jest super, gramy obłędnie, doskonale i w ogóle. Przegrywamy - tragedia, wszystko do wymiany i pociski na Moyesa. Jak chorągiewki na wietrze. A wszystko to w przedsezonowym tournee w którym nasz trener zapewne testuje różne ustawienia i dopiero ogarnia wszystko :]. Nie zapominajcie, że on tu pracuje niespełna miesiąc...

Do samego meczu, widać było, że dzisiejsze ustawienie, nawet w momencie kiedy grał Januzaj było bliższe 4-4-2 liniowego, aniżeli tego ustawienia z meczu z A-League czy pierwszego sparingu (nie pamiętam nazwy drużyny, wybaczcie). W tamtych nasz ofensywny pomocnik miał wolnego elektrona, biegał po skrzydłach, był wszędzie. Dziś więcej grał przy napastniku. Wydaje mi się, że jest to szukanie taktyki aby można było zmieścić i Roo i RvP w ATAKU razem. Możliwe, że Wayne ewentualnie będzie tak jak Januzaj w pierwszym meczu miał wolną rękę - będzie właśnie wolnym elektronem, a możliwe, że tak jak dziś będzie grał przy samym RvP
» 23 lipca 2013, 14:35 #28
PwnT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2013 14:40

Tylko looserzy tak postepują. Myślałem, że United to drużyna zwycięzców. Chyba, ze zamieniamy się w Arsenal i będziemy na koniec sezonu płakać ze szczęścia, że jesteśmy w TOP4.
» 23 lipca 2013, 14:39 #27
18seba78: Bądźcie konsekwentni w tym co robicie, mówicie i piszecie. Czytam te wszystkie komentarze (nie tylko na DP, ale m.in. FB itp), połowa najchętniej wyrzuciłaby Moyesa już teraz... Zła taktyka, słaby styl gry, wgl Moyes jest daremny, po co on do nas przyszedł, powalczymy o środek tabeli... Tylko w momencie, gdy United zacznie wygrywać, zdobędzie 1,2,3 tytuł, to przynajmniej wyraźcie odrobinę skruchy i przyznajcie się uczciwie, że źle go oceniliście (po niespełna miesiącu pracy?? Hahaha śmiech na sali). Skoro SAF wybrał go jako swojego następcę, to chyba coś musi znaczyć. Gdyby Moyes był taki słaby, na pewno by do nas nie trafił. Co niektórzy za dużo nagrali się w Fifę, PES-a albo FM-a bo chyba oczekujecie co tydzień wygranych po 5-0
» 23 lipca 2013, 14:50 #26
BarenS: a chętnie przypomnę ze Ferguson tez przegrywał wszystkie mecze na początku swojej kariery w United, był na granicy zwolnienia, a jednak w niego uwierzyli i teraz dzięki Niemu mamy sporo tytułów na koncie...
» 23 lipca 2013, 15:47 #25
18seba78: Tylko z Fergiem sprawa wyglądała nieco inaczej, bo on musiał wygrzebać zespół z dołu tabeli i tylko wygrana w pucharze uratowała mu tyłek ;) Za to Moyes ma gotowy skład do walki o najwyższe cele
» 23 lipca 2013, 18:44 #24
brin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2013 14:34

no to teraz czekamy na oferte za fabsa 40-50 mln + fellaini, bo moze w koncu moyes zrozumie ze united jest slabe w srodku :)
» 23 lipca 2013, 14:34 #23
rataj1993: w końcu zrozumie? to on tego nie wie? hahah.
» 23 lipca 2013, 15:27 #22
brin: sadze ze nie skoro daje takie oferty za fabregasa
» 23 lipca 2013, 17:09 #21
rataj1993: kurde, powinieneś być na miejscu Moyesa. w końcu to taki amator...
» 23 lipca 2013, 17:11 #20
stan92: Wszystko pięknie, ładnie. Niby meczy tylko do sprawdzenia ustawień, jeśli jednak Danny marnuje takie sytuacje, to jest kabaret. Ogólnie reszta na +, może poza Ando i Clevem, bo za wiele do gry nie wnosili, mimo swoich nominalnych pozycji.
» 23 lipca 2013, 14:33 #19
tomManUnited: Kurcze myślałem że United pociągnie ten 3 mecz
» 23 lipca 2013, 14:31 #18
Dubek: A Wy tylko narzekać potraficie i nic więcej ... Myślicie że styl gry i wszystko zmieni się po 3 meczach towarzyskich ? śmieszni jesteście jeżeli tak myślicie. Poza tym to są mecze towarzyskie, sparingi, tu nie trzeba wygrywać, są po to żeby przygotować się do sezonu a nie wygrywać po 15:0, ale co ja tam mogę wiedzieć ... Najlepiej zwolnić Moyesa i wtedy napewno będziemy wszystko wygrywali :D śmiać mi się chce normalnie :D
» 23 lipca 2013, 14:31 #17
ro7: Nie podoba mi się to co się dzieje wokół United. "Porażka" - to najczęściej pojawiające się słowo ostatnio w nagłówkach gazet w związku z MU. Na rynku transferowym, na boisku... Wiem, że to tylko mecze przedsezonowe, ale te porażki + porażki transferowe wpływają fatalnie na moralne zawodników i klubu. Jeśli przyzwyczaimy się do porażek to będziemy przegrywać.

Dzisiaj gdy przegrywaliśmy ten mecz w gazetach w UK pojawiły się artykuły o kolejnej porażce ("fail") Moyesa - bo podobno Bale podpisał kontrakt z Realem... A chwilę później straciliśmy bramkę na 3:2... i przegraliśmy mecz. Fabregas też jest przegrany...

Coś jest nie tak. Według mnie musimy w tym okienku zainwestować w transfery ze 100-120 milionów euro bo jak jeszcze stracimy Rooneya będziemy walczyć tylko o awans do LM.

Może to mrok przeze mnie przemawia, ale czas bić na alarm...

PS. Moyes powinien zostać, nie oto mi chodzi, chodzi mi o generalną tendencję...
» 23 lipca 2013, 14:30 #16
Xrokis: Zgadzam się z Tobą . O Bale'u nie słyszałem żeby podpisywał coś z RM, ale niedługo pewnie tak się stanie jak będziemy czekać. Fabregas nie chce odejść z Barcy, ale moze jest coś na rzeczy że cały czas idą nowe oferty.. walka o LM ? Najpierw pomyslmy o PL bo ciezko to widze :(
» 23 lipca 2013, 14:34 #15
Widera: no z transferami to porażka akurat
Bale prawdopodobnie do realu ( dają wiecej niż nam za ronaldo )
Fabs sam mówił że nie chce odchodzić ale może akurat przejdzie daje jakieś 30% szans na ten transfer
dużo osób psize że potrzebny nam jedynie środkowy pomocnik i nikt więcej ale jednak nam potrzebnie znacznie więcej
niby mamy młodych ale oni to nie wiem czy nadadzą się na lige w meczach z takimi zespołami jak City cfc lub z takimi jak stoke gdzie graja agresywną piłke
przede wszystkim to pozbyc się welbecka bo on to parodia na boisku z jakiejś tandetnej komedii i złożyc oferte za lukaku z cfc może sprzedadza go albo dac Roo i brać lukaku
» 23 lipca 2013, 14:37 #14
kap: Każdy mecz pokazuje że priorytet to jest środek pola, bez tego ani rusz ..
» 23 lipca 2013, 14:29 #13
champione2013: Fabio - bardzo ciekawa alternatywa za Rafaela
Anderson i Clev - TRAGIEDA drugi mecz z rzędu
Zaha - pierwszy skład
Januzaj i Lingard kolejny raz pokazują że wskakują do 18 meczowej .
» 23 lipca 2013, 14:26 #12
PwnT: Januzaj g*wno pokazal w tym meczu, rotfl. Pelno strat, slabe corssy i smieszne dryblingi. Chcial zablysnac, ale nie wyszlo mu.
» 23 lipca 2013, 14:29 #11
stan92: Zdecydowanie jak kolega PwnT, trzeba podkreślić, że Januzaj się starał i nic więcej z tego nie było.
» 23 lipca 2013, 14:36 #10
Xrokis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.07.2013 14:26

Dzisiejszy mecz to ŻENADA. Yokohama o ktorej nigdy wczesniej nie słyszałem, przewyższała nas grą co najmniej o 2 poziomy o.O Połowa zawodników gra straszny piach, i zanim pomyślimy o LM to przygotujcie lepiej skład na PL.
» 23 lipca 2013, 14:26 #9
Evra666: Jak nie słyszałeś o takiej drużynie jak Yokohama to mało wiesz o piłce :)
» 23 lipca 2013, 14:27 #8
CheziChez: Gdybyś chciał wiedzieć to ta Yokohoma jest w środku swojego sezonu ligowego więc są w lepszych formach i nie mają za sobą lotu z Australi do Japonii. MU przyleciało do Japonii dopiero wczoraj i mieli jedną sesje treningową przed tym meczem. Poza tym to są mecze przedsezonowe, w których nie chodzi o wyniki ale o to, żeby przygotować piłkarzy do sezonu, żeby wyrobili sobie kondycje i formę po wakacjach.
» 23 lipca 2013, 14:31 #7
Xrokis: Może mało, ale nie o to mi chodzi.. To był sarkazm, ale OK. chce poprostu przekazać , że muszą coś zmienić w grze. Wiem że to sparingi, ale zaraz początek sezonu i co ?
» 23 lipca 2013, 14:35 #6
Frixes: jak grał Januzaj bo włączyłem w 60 minucie?
» 23 lipca 2013, 14:25 #5
PwnT: Beznadziejnie, obok Cleva chyba najgorszy na boisku. Slabe dryblingi, duzo strat, slabe podania, slabe crossy ( chociaz po jednym padl samoboj, ale to tyle jezeli chodzi o plusy ).
» 23 lipca 2013, 14:28 #4
Heeee7: Januzaj zagrał dobrze, ale nie tak dobrze jak Zaha, ogólnie po zdjęciu Van Persiego gra United posypała się...
» 23 lipca 2013, 21:22 #3
profesor999: Ludzie! Takie mecze są tylko po to aby sprawdzać formę , próbować nowych ustawien i zawodników.
Trener nie będzie eksperymentował w trakcie sezonu.
» 23 lipca 2013, 14:25 #2
Wazza97: To tylko sparing, a więc nic straconego. ;-)
» 23 lipca 2013, 14:23 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.