Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Skąpy Szkot jednak nie taki skąpy? Będą transfery?

» 24 kwietnia 2013, 09:31 - Autor: Biafra - źródło: Daily Mail, The Mirror
Sir Alex Ferguson nie zamierza osiąść na laurach po zdobyciu 20. mistrzostwa kraju i podczas letniego okienka transferowego planuje wydać około 50 milionów funtów na wzmocnienia swojej drużyny.
Skąpy Szkot jednak nie taki skąpy? Będą transfery?
» Sir Alex Ferguson planuje małe zakupy w letnim okienku
Pomimo zdobycia swojej trzynastej korony mistrza Anglii, szkocki menadżer chce sporo zainwestować w skład, tak aby wciąż pozostać o krok przed swoimi największymi rywalami oraz triumfować w Lidze Mistrzów.

Według zapowiedzi Davida Gilla nie należy spodziewać się głośnych nazwisk, ale wzmocnienia na pewno będą. Wobec faktu, iż coraz bliżej odejścia z Old Trafford są Nani, Anderson oraz Paul Scholes, który najpewniej po tym sezonie ponownie zakończy swoją karierę, linia pomocy wydaje się być miejscem, gdzie należy włożyć wspomniane 50 milionów funtów.

- Jestem pewien, że wszystkie kluby, które przegrały z nami w tym sezonie dokonają w letnim okienku sporych zakupów - wyznał dyrektor United. - Podobnie sytuacja wygląda z nami, nikt nie chce zostać w tyle, wobec wzmocnień pozostałych.

A więc kto?

Na pewno od nowego sezonu graczem United będzie Wilfried Zaha, zakupiony przez Fergusona już wcześniej i przebywający obecnie na wypożyczeniu w Crystal Palace. Może to oznaczać, iż w przypadku odejścia Naniego, liczba skrzydłowych w drużynie się nie zmieni i żadnych zakupów w miejsce Portugalczyka nie będzie.

Pozostaje więc kwestia środka pomocy, gdzie Czerwone Diabły zostaną najprawdopodobniej bez Andersona i Scholesa. Jeden z nich nie potrafi przebić wciąż się do pierwszego składu, drugi natomiast nie może wyleczyć kontuzji kolana, co w połączeniu z 38 latami na karku, może oznaczać koniec kariery.

Według prasy, 50 milionów funtów ma zostać wykorzystane na sprowadzenie kogoś z dwójki Kevin Strootman z PSV Eindhoven lub Victor Wanyama z Celticu Glasgow.

Jak wszystko będzie wyglądało przekonamy się już za kilka miesięcy, najważniejsze jednak, iż Ferguson chce kupować i ma za co kupować.


TAGI


« Poprzedni news
Będzie szpaler honorowy dla United na Emirates
Następny news »
Data parady w Manchesterze potwierdzona

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (167)


parys18: ja bym zainwestował w Reusa, Isco i Strootmana
» 27 kwietnia 2013, 07:49 #154
orchi650: To 50 Ci nie starczy :P 100 ewentualnie :P
» 27 kwietnia 2013, 09:05 #153
scooby34: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2013 22:23

Widziałbym taki skład(tylko,że on kosztowałby więcej niż 50 mln :P):
Casillas(wtedy De Gea do Realu ;d)
Rafael-Vidić-Hummels-Garay(Evra)
Gundogan(Strootman(Wanyama nie rusza się z Celticu))
C.Ronaldo-Rooney(Isco/Kagawa)-Nani(Rodriguez)
Van Persie-Lewandowski(Falcao/Rooney)

Nie wiem tylko czy Garay mógłby grać na lewej obronie ;P
» 26 kwietnia 2013, 22:22 #152
orchi650: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2013 09:09

hohoh :P Chłopie .... Jak mogłeś tak łatwo pozbyć się Carricka i Evry ?
Poza tym, taki skład to kwestia 400 milinów
» 27 kwietnia 2013, 09:07 #151
mikol61: Najlepiej byłoby kupić Marco Reusa. Mam nadzieję, że Nani nie odejdzie z Manchesteru United...
» 25 kwietnia 2013, 20:33 #150
Rafael: Jak jeden nie przejdzie do MU do przejdzie drugi , ale jak obaj to wybrać który lepszy "D
» 25 kwietnia 2013, 13:29 #149
winiar97: Ja tam bym chciał na srodek Ä°lkaya GĂźndoğana .Młody chłopak ,ktory ciagle sie rozwija .Za kilka lat moze byc 1 z najlepszych graczy na swiecie na swojej pozycji (o ile juz teraz nie jest)
» 25 kwietnia 2013, 13:20 #148
Satler4: Zgadzam się! Wczoraj grał świetnie przeciwko Realowi ale... BvB wszystkich przecież nie sprzeda.
» 25 kwietnia 2013, 13:24 #147
winiar97: nie tylko przeciwko Realowi zagrał dobrze ,on ma cały sezon taki .
» 25 kwietnia 2013, 17:40 #146
Satler4: Nie oglądam ligi niemieckiej ale z meczy w LM wynika, że jest dobry ;].
» 25 kwietnia 2013, 18:49 #145
skawin4: Wszyscy tak sprzedajecie Naniego i Andersona,a teraz pytanie kto ich kupi,jeśli chodzi o Naniego to ktoś sie znajdzie (tylko za jakie pieniądze) a Anderson?
» 25 kwietnia 2013, 11:22 #144
orchi650: EEEEeee... Porto ?! :P
Oni wyrazili zainteresowanie kupnem :)
» 27 kwietnia 2013, 09:11 #143
Fabio: Po co nam Strootmana i Wanyame, jak to jest TA SAMA POZYCJA !!
Joao Moutinho trochę już starawy:P
Wg tych danych, ubilibyśmy interes stulecia sprowadzając Victora Wanyama ( DP, porządny rywal dla Carricka ) i James Rodrigueza ( PS, porządny rywal dla Valencii i Zahy. ) !!
I Mnie osobiście najbardziej cieszyłaby taka opcja;)
» 25 kwietnia 2013, 12:58 #142
Fabio: Przydałby się jakiś zmiennik dla Carricka np. Strootman, albo Wanyama.
Na pewno jakieś skrzydło i jeszcze jakiś jeden młody ŚO ( Rio i Vidic najmłodsi już nie są, chodź ciekawe jak tam Veseli. Transfer młodego ŚO uzależniałbym od rozwoju szwajcara i tego kiedy miałby dołączyć do 1 zespołu United ).
» 25 kwietnia 2013, 09:47 #141
mateomufc: Nie wiem czy Strootman by mnie przekonał ,ogladam czesto Eredivisie i nie przezentuje sie tak jako by miał zasilić klasowy zespol . Predzej skłaniał bym się do ogranego starszego Toivonena lub młodego V.Fishera z ajaxu , chłopak po sezonie bedzie jeszcze w miare ''tani'' bo sądze ,że po nastepnym jego wartość bedzie już w granicach mario gotse.
Zastanawiam sie czy jest szansa na Jacka Wilshera lub Ilkaya Gundogana ,może Isco
» 25 kwietnia 2013, 10:11 #140
sensi: Wilshera? a to Arsenal znów będzie wyprzedaże otwierał? codziennie niskie ceny?
» 25 kwietnia 2013, 14:17 #139
Satler4: Wczoraj swoje zrobił ale po co nam on? Mamy 4 napastników, i słabą pomoc a co to oznacza? No to, że Lewy nie otrzymywał by takiej ilości piłek jak w BvB... Najpierw wzmocnić pomoc i potem już ewentualnie napad. Teraz warto by go było kupić tylko gdyby Chicha miał odejść(czego bym nie chciał) ale przy Roo i RvP raczej by grzał ławę.
» 25 kwietnia 2013, 12:19 #138
Klimaa: Wreszcie pozbędziemy się bezproduktywnego Andersona. 50 mln + sprzedaż Brazylijczyka powinno nam wystarczyć na dwóch b.dobrych pomocników. Warto zawalczyć o znane nazwisko. Jest wielu kandydatów wystarczy tylko chcieć ;-)
» 25 kwietnia 2013, 00:16 #137
pilsudczyk: Ja króciutko. Bramki, obrony i ataku nie ruszać. Żadne cofanie do tyłu Rooney'a. On jest świetnym napastnikiem i tam jest jego miejsce, za RvP. Nani i Anderson na handel, Cleverley Giggs Kagawa Young i Valencia na ławkę, 50 mln plus kasa za Naniego i Ando na nowe transfery. Bujam w obłokach ale marzy mi się skład:
De Gea
Rafael, Ferdinand, Vidic, Evra
Bale, Modrić, Carrick, Ronaldo
Rooney, Van Persie

Salut!
» 24 kwietnia 2013, 23:35 #136
mateomufc: oj bujasz bujasz
» 25 kwietnia 2013, 09:43 #135
zico32: Jedno nazwisko CR7 i środkowym pomocnik, kto oglądał BVB z Realem domyśla się, że Mourinho odejdzie z klubu( to nie był ten Mou gestykulujący, tu było widać trenera pogodzonego z losem) a to może dać duże szanse na sprowadzenie ponowne Ronaldo, bo Real chyba jest podzielony...
» 24 kwietnia 2013, 23:02 #134
cris342: Po tych dwóch półfinałach sądzę, że MU wygrywając z Realem to dałby radę jedynie Barcelonie :) Co do wzmocnień to Obrona jest bardzo dobra, atak czyt. Van Persie też. Uważam, że United powinno jeden sezon nawet kosztem pucharów zaryzykować i wpuścić młodych typu Powell i Zaha do pierwszego składu. Gorzej od naszych skrzydłowych i pomocników z wyjątkiem Carricka w tym sezonie nie można chyba zagrać, a czekając aż te niewątpliwe talenty rozwiną się na ławce u nas, w rezerwach czy jakimś nieudanym wypożyczeniu chyba nie ma sensu. Wszyscy się zachwycają wygraniem ligi i tą przewagą punktową ale ja nie widziałem dominacji w pojedynkach z bezpośrednimi rywalami, myślę o takim MC, bądź CFC. Roo powinien wrócić do ataku i zacząć coś prezentować. Wracając do wzmocnień to być może jeden rozgrywający choć musiałby być naprawdę z najwyższej półki bo jeśli ma być przeciętny to dałbym szansę Kagawie i Powell'owi i jednego skrzydłowego.
» 24 kwietnia 2013, 22:59 #133
maklo9: zapomniales w analizie ze bebe takze wraca z wypozyczenia i kto wie czy on nie podziala na naszych skrzydlowych jak buttner na evre, tym bardziej ze sie rozwinal na tym wypozyczeniu
» 24 kwietnia 2013, 20:29 #132
KoskinPL: Krótko i na temat: Belhanda/Lamela i Strootman + ktoś na prawą obronę.
» 24 kwietnia 2013, 20:00 #131
Szpakero: O Jezu Belhanda jest niesamowity by sie nam na pewno przydał młody i utalentowany a na 100 % nie była by cena wygórowana !
» 24 kwietnia 2013, 23:12 #130
spOntan: Bardzo lubię Naniego jak i Andersona ale wydaje mi się, że obydwoje opuszczą OT. O ile Andersona odejście jestem w stanie zrozumieć, kontuzje, słaba gra, pojedyncze przebłyski i 6 lat tu spędzonych to wystarczający czas. No mówi się trudno.Potencjalne odejście Naniego nie jestem jednak w stanie zrozumieć. Zapewne odejdzie przez to, że nie przedłuży kontaktu. Czyli co by nie mówić, cwane i stare zagranie Fergusona. Podpisz kontrakt, wtedy zagrasz. Szkoda, tym bardziej, że jest to najlepszy nasz skrzydłowy na ten moment. Już prędzej sprzedał bym Valencie czy Younga.

Co do transferów to na skrzydło,jest już Zaha + przesuniemy na stałe Welbecka na skrzydło, dwaj młodziaki z fantazją na skrzydłach, to może być to. Jak wszyscy już napisali, środek pola to podstawa. Może Strootman Wanyama czy Capoue?
» 24 kwietnia 2013, 19:39 #129
TylkoManUtd: ile widziales meczów Capoue ze piszesz że ma trafic do nas?czy moze twoja wiedza na jego temat opiera sie skarbie kibica?
» 25 kwietnia 2013, 10:38 #128
bober89: niestety teraz za 50 baniek można kupić, jednego świetnego gracza, albo 2 dobrych, więc i tak sobie nie poszaleje...
» 24 kwietnia 2013, 19:08 #127
Kris91: Ja przeczytałem. :D bo uwielbiam analizować skład i szukać ewentualnych wzmocnień.
Moje zdanie jest takie że nie ma u nas kręgosłupa czyli środka (od obrony, przez pomoc, do ataku).
Zgodzę się na obronie są młodzi perspektywiczni gracze ale marzę o jeszcze jednym zawodniku typu Jones. Co jak co ale powoli trzeba się przestawiać z Ferdinanda i Vidicia na młodych więc chciałbym jeszcze kogoś o charakterystyce Jonesa czy Hummelsa.
Środek pomocy - tutaj przydałby się ten Strootman i jeszcze jeden perspektywiczny zawodnik (szkoda Pogby).
Ofensywny pomocnik - tu moim zdaniem jest masakra i w ogóle pies pogrzebany :) nie mamy kompletnie gościa od rozdawania piłek czy to do szkrzydeł czy do przodu. Marnie wyglądają te próby Fergiego z wystawianiem tam Rooneya czy innych a na Kagawę jak już mówiłem trochę czekamy.
Środek ataku - jest niesamowity Van Persie ale kto po nim? Napewno nie Rooney który cofa się do tyłu ani Welbeck który wędruje na boki. Ktoś charakterem Chicharito a posturą van Nistelrooya byłby genialny.

Takie jest moje zdanie. Trzeba zadbać o środek a wtedy będzie dobrze :)
» 24 kwietnia 2013, 19:42 #126
Satler4: Rooney przecież nie musi się cofać... Nic innego nie stoi chyba na przeszkodzie by grał obok RvP.
» 24 kwietnia 2013, 19:56 #125
Kris91: Ależ masz całkowitą rację że nic nie stoi na przeszkodzie... tylko obawiam się że ma za duże ciągotki do cofania się i może go brakować z przodu.
» 24 kwietnia 2013, 20:23 #124
Satler4: Ale jest też opcja, że SAF tak sobie wymyślił, że ma się cofać. Jakoś we wcześniejszych sezonach grał normalnie w napadzie. Jak przychodził RvP to każdy się jaki to będzie napad Roo-RvP a tu taki numer, że Roo się nam cofa i robi za rozgrywającego, trochę bez sensu.
» 24 kwietnia 2013, 20:25 #123
Kris91: Czyli wniosek jest taki że gdzieś z tyłu jest poważny problem skoro SAF go cofa. Co jest (i tu się zgadzam) bez sensu.
» 24 kwietnia 2013, 20:31 #122
Nani1900: Ja też przeczytałem i się zgadzam. Mi się marzy Reus. Po tym jak Gotze przeszedł do Bayernu to wszystko jest możliwe.
» 24 kwietnia 2013, 21:16 #121
Satler4: Myślę, że jak nasze skrzydła zaczną grać przyzwoicie i dokupimy ŚP to dopiero w tedy będzie widać potencjał naszego ataku.
» 24 kwietnia 2013, 21:44 #120
Kris91: Ale skrzydła to w dużej mierze kwestia formy czy zbyt wielu kontuzji... Bo nie mogę uwierzyć w to że ot tak sobie gracze tacy jak Nani, Valenica czy Young przestali grać... No chyba że sie wypalili co jest myślę tez mało prawdopodobne
» 24 kwietnia 2013, 21:49 #119
Satler4: No to raczej kwestia formy bo Young i Nani mają duże umiejętności. Co do Valencii to on został przeczytany i tyle. Kontuzje też swoje zrobiły z naszymi skrzydłami. Czekam na okienko z niecierpliwością.
» 25 kwietnia 2013, 00:25 #118
Nani1900: Pewnie odejdzie Anderson i Nani (wielka szkoda)
Liczę bardzo na transfer Strootmana (gość idealny dla nas)
Przydał by się jeszcze jakiś zastępca dla Naniego. Marzy mi się Reus, Isco, Muniain. Po tym jak Gotze przeszedł do Bayernu to wszystko jest możliwe.
» 24 kwietnia 2013, 17:07 #117
kamills1988: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2013 19:53

Fajnie, że ktoś pisze o Muniainie, ja jeszcze bym zwrócił uwagę na Ardę Turana z Valencii (naprawdę miło się patrzy jak gra),Isco będzie najbardziej rozchwytywanym kąskiem tego okna i ciężko będzie go sprowadzić, Reus to samo. Szczerze, to nie wiem kim jest Wanyama, założe się, że to dobry rzemieślnik środka pola, a takich nam nie trzeba.
» 24 kwietnia 2013, 19:52 #116
vip14: Doskonale !! Mamy na tyle mocny skład, żeby spokojnie wygrać następny sezon. Co najwyżej potrzebny jest nam jeden zawodnik xD
» 24 kwietnia 2013, 17:06 #115
mcis: Wanyama to raczej jako zmiennki Carricka, ja tam osobiscie marze o Mouthinhio, ale SAF pewnie nie zaryzykuje 35mln na dojrzalego gracza, ktory cale zycie spedzil w dosc przecietnej lidze portugalskiej...
» 24 kwietnia 2013, 17:06 #114
Kris91: Ehh ja również przez lata marzyłem o Moutinho ale niestety wymyka już się z jego rąk atut wieku... Niestety szukałbym już młodego grajka
» 24 kwietnia 2013, 17:09 #113
Kris91: Coraz bardziej przekonuję się do Strootmana. W ogóle dobrze jest rozglądać się za młodymi środkowymi pomocnikami właśnie w Holandii. Myślę tu o takich graczach jak wspomniany Strootman, van Ginkel, Tony Vilhena, czy Leroy Fer... tyle że ta ostatnia trójka to bardziej z myślą o przyszłości.

Moim marzeniem jest jeszcze Marco Reus bo nie wiadomo co będzie z Kagawą a brakuje kogoś do dzielenia piłkami.

No i może jeszcze jeden środkowy obrońca.
» 24 kwietnia 2013, 16:58 #112
lukasz10: Po co sprzedawać Naniego?! On jest jednym z najlepszych skrzydłowych na świecie! Jeśli chodzi o transfery to powinni kupić Eriksena,Bale,Neymara!!
» 24 kwietnia 2013, 16:29 #111
BOCo: hahahah :) Uważaj bo SAF wyda tyle kasy :P
» 24 kwietnia 2013, 17:11 #110
MU29: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2013 16:27

Nani nie jest dobrym piłkarzem tak jak kiedyś. Wiem, że ma dużą bazę fanów, ale trzeba pójść do przodu. Young jest zdecydowanie lepszy, a Valencia pracuje na zespół jak nikt inny (ale rzeczywiście jest słaby).
» 24 kwietnia 2013, 16:26 #109
muni: Mimo zdobytego mistrzostwa według mnie zapowiada się spora rewolucja w składzie. Zanim o tym kto przyjdzie, skupmy się na tym kto może odejść. Lindengard jest niezadowolony ze swojej pozycji i jego odejście jest dość prawdopodobne. Ciekaw jestem jak potoczą się losy Vidica i Ferdinanda, nie zdziwiłbym się gdy jeden z nich odszedł z klubu. Bardzo prawdopodobne jest odejście również któregoś ze skrzydłowych Velanci albo Naniego. Pierwszy kompletnie bez formy, drugi często kontuzjowany i skonfliktowany z Fergusonem. Ze środka pola myślę, że już nadszedł koniec Andersona, mimo całej sympatii do niego. Najbardziej jestem ciekaw jak będzie wyglądał skład ataku w następnym sezonie. Pozycja Ven Persiego i Welbecka jest nie zagrożona i oni na pewno będą w składzie w następnym sezonie. Co z Rooneyem i Chicharito? Co będzie z Waynem to na razie trudno powiedzieć, bo nie wiemy jakie jest jego aktualne podejście do klubu i też jakie są plany klubu wobec niego. Także ciężko coś prorokować. Hernandez to lis pola karnego jakich mało, ale oprócz tego to nie wiele potrafi i często nie potrafi podać najprostszej piłki, gra mało i chciałby grać więcej i może też będziemy musieli poszukać kogoś na jego miejsce. Także okienko transferowe zapowiada się bardzo interesująco i już nie mogę się doczekać rozszad w naszym składzie.
» 24 kwietnia 2013, 15:59 #108
Maaattttt: Podejrzewam że pożegnamy Naniego i Scholesa po sezonie. Co do Portugalczyka będzie go szkoda, żałuję że nie dostał więcej szans do gry po kontuzji, ale skoro tak się stało to wnioskuję że długo na Old Trafford nie zostanie.
Cieszy mnie przyjście Zahy, to chłopak, który ma ogromny potencjał i będzie śmigał na skrzydełku aż miło. Co do Valencii to daję mu szansę, ostatnie mecze na plus, może Sir Alex trochę zbyt mocno jest przywiązany do niego w pierwszym składzie ale absolutnie go nie skreślam.
Transfery? Prawdopodobne jest przyjście Lewandowskiego biorąc pod uwagę, że Goetze zagra w Bayernie. Oczywiście odejścia Rooneya nie ma co brać pod uwagę, wciąż wydaje się że wyląduje w pomocy. Z dwójki Wanyama/Strootman wybieram Holendra, staje się ważną postacią w silnej reprezentacji, rządzi w klubie. Przyjście któregoś z nich zwiększa rywalizację w środku i poszerza kadrę, to tylko działa na dobre.
Nie zapominajmy o środku obrony, możliwe że transfer Garaya dojdzie do skutku, Rio jest już bliżej końca kariery.

Może być kilka nowych twarzy, Zaha, Lewandowski, Strootman, Garay. Chociaż cztery transfery to jak na nas bardzo dużo. To tak realistycznie bo Bale i Ronaldo to raczej pomysły z kosmosu. Transfer napastnika wcale nie jest niemożliwy.
» 24 kwietnia 2013, 15:57 #107
SYSTEM: Anderson i Nani prawie już na 100% odchodzą. Więc kasa na transfery będzie za nich a nie z kasy klubu. Zaha został zakupiony w miejsce Naniego. Powell może powoli już wchodzić do drużyny w miejsce Andersona. No zobaczymy.
» 24 kwietnia 2013, 15:49 #106
TraN: Wszystko zależy od tego, czy wymienieni w newsie zawodnicy naprawdę odejdą. Wtedy będzie trzeba zakupić chociaż jednego pomocnika. W środku pomocy bezkonkurencyjny jest Carrick na swojej pozycji. Ma swojego zmiennika- Darrena. Na tej pozycji również z dużym powodzeniem może grać Jones. Tylko kto obok niego? Cleverley to dobry i solidny grajek, czasami ma bardzo dobre mecze, a od czasu do czasu jakieś genialne zagranie w stylu Scholesa, ale jeden zawodnik to za mało (jeśli Ando odejdzie). Z drugiej strony można by dać pograć trochę młodym w tych ostatnich meczach i zobaczyć jak się spisują. Gdyby się okazali obiecujący, można by zacząć na nich stawiać w przyszłym sezonie.Jeśli nie, to cóż.. Strootman to całkiem dobra opcja. Ze skrzydłowymi nie ma problemu. Zaha-wielka niewiadoma, Valencia- trzeba wierzyć, że się na dobre przebudzi, chociaż ostatnie jego mecze dobrze wróżą na przyszłość, Welbeck- gra lepiej na skrzydle niż w ataku i gra bardzo dobrze, Giggs- wiadomo,niech wchodzi na niektóre spotkania, żeby uspokoić grę, Kagawa- ostatnio na skrzydle grał świetnie, Nani- w zależności od tego, czy zostanie i jak będzie grał, może okazać się bardzo ważnym elementem zespołu, Young- bardzo dobry zawodnik, byleby go kontuzje omijały. Z obroną i atakiem problemu nie ma. Bramkarza chyba nikt by nie chciał wymieniać :)
Podsumowując- wszystko zależy od tego, czy i kogo sprzedamy.
» 24 kwietnia 2013, 15:28 #105
suchymufc: Wy nie czaicie tego że Isco nie będzie miał gdzie u nas grać? to jest pozycja Kagawy, i na skrzydło się w ogóle nie nadaje.. to samo Eriksen.. Eriksen w Ajaxie grywa nawet jako napastnik, skrzydłowy z niego żaden.

Strootman to fajna opcja, Wanyama także, skrzydłowy nie jest nam potrzebny, Zaha gorszy od Naniego nie będzie.

Nie którzy tutaj nie mają w ogóle pojęcia o futbolu sugerując się tylko nazwiskami..
» 24 kwietnia 2013, 15:18 #104
Trz: poczytałem troche tych komentarzy i sie usmialem do łez.
» 24 kwietnia 2013, 15:01 #103
charnas: Cabaye i Strootman na środek! na skrzydło jest Zaha, więc pozycja obsadzona bardzo dobrze (Giggs dalej gra) więc nie wiem po co komentarze, że trzeba Bale, Rodrigueza czy kogoś jeszcze na skrzydło
» 24 kwietnia 2013, 14:55 #102
Krystiano98: Nani wahania formy, Young tak samo, Valencia ten sezon tragedia. Giggs to nie zawodnik na 90 minut.
» 24 kwietnia 2013, 15:18 #101
charnas: formaaaaa, raz jest raz nie ma, sezon temu Valencia było bogiem, może następny to bedzie sezon Younga, cholera wie
» 24 kwietnia 2013, 16:11 #100
Mike91: 30 mln + Nani za Bale'a oraz zakladajac sprzedaz Ando to ok 25 mln za Strootmana
» 24 kwietnia 2013, 14:55 #99
Trz: jeżeli bale gdzies odejdzie to na 100% poza wyspy
» 24 kwietnia 2013, 15:02 #98
redmati: skąd taka pewność ?
» 24 kwietnia 2013, 18:04 #97
patrykbor2: Bardzo chcialbym aby do naszego ukochanego klubu trafil Christian Eriksen. Swietnie wyszkolony technicznie, rozgrywajacy ze szkolki Ajaxu. Do tego jakby dolaczyl jeszcze Kevin Strootman albo James Rodriguez to byloby cudownie. :)
» 24 kwietnia 2013, 14:51 #96
Krzyzu: Powiem szczerze, że niektórzy tutaj to chyba piszą listy do św. Mikołaja co chcą pod choinkę :D
Na bank będą jakieś transfery, ale na pewno żadnych wielkich gwiazd nie będzie - żadnych Ronaldów, Falcaów i innych Baleów. Pewnie SAF kupi 2 młodych, perspektywicznych grajków, za których kluby będą chciały kupę kasy - i tak 50 baniek się rozejdzie.
» 24 kwietnia 2013, 14:44 #95
Satler4: Wanyama, Strootman tak jak zostało podane i nikt się nie powinien obrażać a każdy tutaj się rozpisuje o jakiś Thiago itd. Po co jak można kupić kogoś dość taniego i dobrego zarazem.
» 24 kwietnia 2013, 17:26 #94
Red14: Ja powiem tak, jeśli dojdzie napastnik (Falcao/Lewy) to Rooney będzie grał na ŚP, a Welbz na skrzydle.
Odejdzie Anderson, Nani i Scholes, więc mamy 50mln+ Hajs za Naniego i Ando. Ja bym kupił Fellainiego (może grać na DP i OP), oraz Garetha Bale. No i jakiegoś obrońce, może Hummels. Oraz alternatywnie zamiast Fellainiego, Song.
» 24 kwietnia 2013, 14:32 #93
Malkontent: Jeszcze tylko sprowadzimy Zidane'a z emerytury, może ewentualnie Ronaldo, Messi, Ibrahimovic i jedziemy
» 24 kwietnia 2013, 16:06 #92
T7MU: oczywiście teraz włączyło się szaleństwo w redakcji The Sun... plotki na temat Falcao i C.Ronaldo za łączną sumę 120 m.Ł .... lol... no na pewno...

pewnie 2 perspektywicznych i tyle będzie naszego kupowania....
» 24 kwietnia 2013, 14:23 #91
FlowersOfMncstr: Ja bym sie pozbyl Andersona i Naniego dla ktorych w United po prostu juz nie ma przyszlosci... Na ich miejsce sprowadzilbym Kevina Strootmana i moze Alexisa Sancheza(?!) co jak co ale on jest na wylocie z Barcy po tym sezonie i moze udaloby sie go wyrwac za dosc male jak na takiego zawodnika pieniadze! Wiecej wzmocniej nie jest nam potrzebnych
» 24 kwietnia 2013, 14:10 #90
T7MU: a ja bym do pakiety dodał jeszcze mega skrzydłowego Valencję :D
» 24 kwietnia 2013, 14:24 #89
charnas: Alexis to największy nurek na świecie, połączenie younga i suareza i kolegi z klubu busquetsa
» 24 kwietnia 2013, 14:25 #88
FlowersOfMncstr: Valencia jest dobrym graczem co prawda poprzedni sezon w jego wykonaniu byl duzo lepszy ale trzeba w niego wierzyc! Mysle ze przyszly sezon napewno bedzie juz o niebo lepszy
» 24 kwietnia 2013, 14:46 #87
qrejzol18: dobrze powiedizales Valencia to dobry pilkarz i nic wiecej... nie dla United dla Wigan,Newcastle i takich tam my mamy miec najlepszych skrzydlowych.
» 24 kwietnia 2013, 15:11 #86
satan23: Precz z FejkMarem.
» 24 kwietnia 2013, 14:26 #85
Adamczik: Strootman - czemu nie! Problem w tym, że przydałby nam się jeszcze defensywny pomocnik i prawy obrońca. Sam Rafael to nie jest dobre rozwiązanie na tej pozycji. Na defensywnego chciałbym Wilshera, jako ostateczny gwóźdź do trumny Arsenalu i Wengera. Może to włodarzom tego klubu rozjaśniłoby w głowach i sprowadziliby na jego miejsce trenera, który potrafi kupić zawodnika. Tęsknię za meczach MU - Arsenal sprzed 10 lat.
» 24 kwietnia 2013, 13:42 #84
kosib: Wilshera na defensywnym ? Jack jest piłkarzem bardziej ofensywnym niz defensywnym, w Arsenalu gra czasami za plecami Giroud
» 24 kwietnia 2013, 14:09 #83
FlowersOfMncstr: Wilshere nie odejdzie z Arsenalu...
» 24 kwietnia 2013, 14:11 #82
charnas: van Persie też nie ;d
» 24 kwietnia 2013, 14:28 #81
Lyza: widzę kolego, że cię poniosło ;p Rafael nie jest 'wystarczająco dobrym rozwiązaniem' ? haha. wielu widzi w nim nowego, lepszego Neville'a ;p gra dobrze w defensywie, mało błędów + ciągnie konkretnie akcje ofensywne, jak dla mnie pewniak, bardziej lewa strona by się przydała. Evra nie jest coraz młodszy, wręcz przeciwnie, tak wiem, że najlepszy sezon teraz gra, ale już teraz będzie coraz gorzej ;p Wilshere to bardziej ofensywny pomocnik ;) raczej nie odejdzie, bo to pupilek Wengere'a, a tym bardziej nie do United ;p Strootman by się strasznie przydał, bo środek nam kuleje. może będzie Fellaini, to jest kompletny pomocnik, może grać jako ofensywny i defensywny, dobry przegląd pola, wysoki, w sam raz do wchodzenia w pole karne przy stałych fragmentach, a i dograć ładnie potrafi. pożyjemy zobaczymy ;)
» 24 kwietnia 2013, 14:52 #80
Paxius: Jakiś partner dla Carricka w środku pola by sie przydał i skrzydłowy bo Nani chyba jest skreślony. Szkoda, że transfer Bale jest mało prawdopodobny.
» 24 kwietnia 2013, 13:42 #79
Devilfaan: Cabaye, Fellaini, Isco, Wanyama - dwóch z tych i moje marzenia, a raczej fantazja byłaby spełniona co do środka pomocy :)
» 24 kwietnia 2013, 13:40 #78
brylaantes: chciałbym u nas Vidala lub Gundogana + Isco,Thiago Alcantare
» 24 kwietnia 2013, 13:40 #77
orchi650: Gundogan + Erisken
» 24 kwietnia 2013, 14:04 #76
patrykbor2: Strootman + Eriksen :D
» 24 kwietnia 2013, 15:01 #75
mtr: Lewandowski!
» 24 kwietnia 2013, 13:29 #74
lukaszek9000: Myślę, za za jakieś 3-4 lata podstawa pomocu to Pawell-Waynama
» 24 kwietnia 2013, 13:21 #73
rafalski: Nie wiem jak reszta, ale ja nikogo takiego z "pomocu" nie znam.
» 24 kwietnia 2013, 14:59 #72
MbDevil: Co byscie powiedzieli na Claudio Marchisio?
» 24 kwietnia 2013, 13:10 #71
kamills1988: Włosi raczej w Anglii się nie sprawdzają, jak brać to z Hiszpanii.
» 24 kwietnia 2013, 13:21 #70
mateomufc: no to prawda ale zobaczył bym chetnie verattiego
» 25 kwietnia 2013, 11:29 #69
rybak: O Fellainim możecie zapomnieć , to nie SP ale SPO a takich już mamy . Mylicie często SPO z SP a to całkiem co innego . Musimy w końcu wykonać jakieś poważniejsze transfery i pokazać że my tez liczymy sie w Europie , bo już mnie to dobija jak patrze ze grają Niemiaszki i Hiszpanie w LM a nas tam brakuje . 3/4 klasowych zawodników i wtedy mozemy podbijać Europe , bez tego ani rusz .
» 24 kwietnia 2013, 13:01 #68
MaorComeback: Zatrzymać Naniego i Rooneya, dokupić środkowego pomocnika i będzie ok.
» 24 kwietnia 2013, 12:57 #67
MaorComeback: Zatrzymać Naniego i Rooneya, dokupić środkowego pomocnika i będzie ok.
» 24 kwietnia 2013, 12:55 #66
kuban23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2013 12:38

Ja bym na ich miejscu kupił Bale . To by wystarczyło.
» 24 kwietnia 2013, 12:37 #65
karim: Bale nie przejdzie do ManU, z resztą był wcześniej o tym artykuł ;]
Jest świetnym piłkarzem, ale Diabłom potrzebny jest środkowy pomocnik ;)
To jak lecimy Holendrów to może Afellay?
» 24 kwietnia 2013, 13:03 #64
jamaj05: Pewnie zaraz zostanę zjechany ale...

Chciałbym transfer Strootmana/Fellaini'ego oraz Neymara...

50mln plus kasa za transfery Ando i Naniego (to już raczej przesądzone) a może nawet i Younga

Nie, nie pukne się w głowę, wygraliśmy mistrza, ale SAF jest chory na punkcie LM i takie transfery są prawdopodobne...
» 24 kwietnia 2013, 12:19 #63
TylkoManUtd: to ja tez moge byc rozjechany, razem z Tobą:D bo podpisuję się pod tym.
1. Song
2. Vidal
3. Fellaini ( ale on wg mnie jest bardziej ofensywnym pomocnikiem, tuz za napdziorem a na tej pozycji mamy Kagawe, Roo, moze tez byc Welbeck)
» 24 kwietnia 2013, 12:23 #62
mantup89: O Neymarze możesz zapomnieć.
» 24 kwietnia 2013, 12:36 #61
Adamczik: Neymar jest już przyklepany przez Barcę. MU nie potrzebuje napadziora tylko środek pomocy- defensywnego i ofensywnego pomocnika.
» 24 kwietnia 2013, 13:45 #60
patrykbor2: Wg. mnie Neymar jest kompletnie przereklamowany.
» 24 kwietnia 2013, 14:53 #59
Lyza: ofensywnego mamy, Kagawa świetnie sobie radzi
jak powiedział ktoś wyżej Song albo Vidal, młody, perspektywiczny, lewy obrońca i bijemy w potrójną koronę ;p
» 24 kwietnia 2013, 14:56 #58
TylkoManUtd: po co nam lewy obronca? kolejny? Jest Evra ktory jeszcze na dobrym poziomie bedzie gral z conajmniej 2 sezony, jest Fabio na wypozyczeniu ktory wraca w czerwcu i jest Buttner. ktos z tej dwojki bedzie mocno niezadowolony ze malo gra, bo nie oklamujmy sie, w tym sezonie Evra gra bardzo dobrze i na ta chwile nie jest do zluzowania. Fabio zrobil postepy, mysle ze bedzie gral w nastenpym sezonie czesciej niz przed wypozyczeniem. bardziej chyba jest nam potrzebny prawy obronca, a wlasciwie zmiennik dla Rafaela, ktory pieknie sie rozwija i jak dla mnie ma niepodwazlna obecnie pozycje. Ani Jones ani Smalling nie sa prawymi obroncami i graja tam tylko z musu, jak Rafael pauzuje. Obaj sie lepiej prezentuja na srodku obrony.
» 24 kwietnia 2013, 15:20 #57
Halas1234: Anderson na wypożyczenie, a do transferów to obawiam sie ze bedzie mało te 50 mln , ponieważ przydałby nam sie środek pola jakis 2 zawodnikow zeby była rywalizacja , i jednego na szkrzydlo.
» 24 kwietnia 2013, 12:07 #56
fanMU: piszecie tu o jakimś strootmanie z psv, a na co nam taki gosc? moze w holenderskiej chlopak sobie radzi ale to jest liga angielska. W zeszłym roku transfer Robina szczerze mowiac w koncu jakis dobry transfer od kilku lat i gramy jak z nut. Ja jestem optymista i chce Bale'a w United, Rooney niech od przyszłego sezonu gra SP i problem z głowy. Robmy prawdziwe transfery a nie pionków co pozniej co 5 mecz im wyjdzie.
» 24 kwietnia 2013, 11:53 #55
gundamo: to nie chodzi o to gdzie gra tylko jakie ma mozliwosci, nie jeden pilkarz przychodzil z holandii do anglii i radzil sobie swietnie a strootman napewno jest dobrym pilkarzem grajacym zespolowo, zauwaz ze holenderskie zespoly nie wydaja milionow funtow na transfery zazwyczaj to oni produkuja pilkarzy do anglii, hiszpanii , czy wloch. A jeden Bale to wiecej niz 50 mln i nic wielkiego nie zrobi wolalbym paru mlodych pilkarzy w jego miejsce z pasja do pilki i grajacy zespolowo
» 24 kwietnia 2013, 12:02 #54
Adamczik: Za takiego Bale'a można wyrwać Strootmana, Isco i Wanyame- szczerzę? Wolę tę trójkę.
» 24 kwietnia 2013, 13:49 #53
iMU: fanMU, wiem, że możesz nie znać kogoś takiego jak Strootman, bo przecierz to nie jest Xavi czy Iniesta, nie ma dryblingu Messiego czy szybkości CR7 czy techniki Bale'a, ale uwierz mi on jest rewelacyjny, skopiuję tutaj mój opis tego piłkarza z innego komentarza, tutaj jest on opisany:
Gra obok van Bommela, czyli tak jak u nas mógłby obok Carricka, plus często mógłby sam grać jako DM. Ostatnio jak były mecze reprezantacji to kto był kapitanem Holandii? Strootman, mimo, że na boisku byłi RvP, van der Vart i kilku innych bardziej doświadczonych, podobnie w PSV, jest vice kapitanem po van Bommelu, pomyślcie, co on mus robić w szatni, że treter tak mu ufa. Często widać jak na boisku pokazuje innym gdzie się mają ustawić, lubi krzyczyć i walczy z przeciwnikami, nie boi się ostrej, a także częst nieprzepisowej gry, często dostaje żółte kartki, bardzo mi przypomina Roy Keana, a takiego lidera nie było u nas od dawna.
Umiejętności też ma świetne: 9goli i 12 asyst jak na CM/DM to świetny wynik, Carrick ma gorsze staty, o Cleverleyu nie mówiąc. Jego uderzenie z lewej nogi to poezja, pamiętam uderzenie z 30 metrów w meczu z Rumunią i nie wiem jak to bramarz obronił. Potrafi odebrać piłkę, przebieć kilkanaście metrów i świetnie wyłożyć piłkę, tak zanotował ostatnie asysty w meczach z Ajaxem i AZ. Zdarzyło mu się nawet grać na ofensywnym pomocniku(mecz z Napoli w LE) Zawodnik super i myślę, że nie kosztowałby więcej niż 15-20mln Ł.

Do tego potrafi nardzo celnie podać długie piłki, także w ten sposób zaliczył asysty, ale nie pamiętam w jakich meczach. Jak dla mnie jest to połączenie najlepszych cech Keana, Carricka i Scholesa.
» 24 kwietnia 2013, 14:04 #52
fanMU: takie właśnie podejście jak piszecie mamy do transferów od paru lat z wyjatkiem zeszłego okienka i co nam to daje ? wielkie nadzieje dobry piłkarz był a przychodzi na OT i piach gra. Bo United to jest klub z najwyższej półki i aby umieć się w nim odnaleźć trzeba być zawodnikiem klasy światowej jak RvP. Nie napisałem tego wyżej ale jeśli już kupować kogoś na środek to Songa albo Alcantarę. Tylko nie piszcie mi że Song to słabiak, w barcelonce smiesznej może i mu nie idzie ale nie zapominajmy co ten chlopak w Arsenalu wyczyniał.
» 24 kwietnia 2013, 23:35 #51
mu007: niech zostanie Nani a Anderson wraca do Fc Porto jeszcze niech kupią Kevina Strootmana a Vanayama zostaję w celticu
» 24 kwietnia 2013, 11:50 #50
Derp: Ja obstawiam, że to będzie lewandowski i ktoś do środka, może jakiś noname a może się postarają :)
» 24 kwietnia 2013, 11:45 #49
mantup89: Strootman to moim zdaniem bardzo dobry pomysł. Transfer może ułatwić RvP, który jest holendrem a więc Kevin miał by rodaka, nie wspominając jeszcze o Buttnerze. Potrzebny nam taki zawodnik. Z tej dwójki Strootman - Wanyama bardziej skłaniem się ku holendrowi.
Myślę, że w tym newsie tak naprawdę nie zostały podane nazwiska, które będziemy oglądać w przyszłym sezonie. Jedno jest pewne, wzmocnienia są United potrzebne, ponieważ inne kluby czy w Anglii czy Europie, również się zbroją.
» 24 kwietnia 2013, 11:26 #48
RadsonRadson: Popieram lepszą opcją jest Kevin.
» 24 kwietnia 2013, 12:00 #47
patrykbor2: Strootman to bardzo dobry zawodnik. Waleczny, duzo serca wklada w gre. Mocny strzal z daleka. Same plusy. Bardzo chcialbym aby trafil on do nas razem z Eriksenem
» 24 kwietnia 2013, 15:03 #46
TylkoManUtd: jak tak wszyscy pisza kogo chca to ja bym widzial Aleksa Songa z Barcy. wydaje mi sie ze jest lepszym zawodnikiem od Wanyamy i Strotmana nie wspominajac o Moutinho. jestem ciekaw ile meczow Portugalczyka widzialy te osoby ktore do znudzenia pisza ze on powinien trafic na OT. za Songiem przemawia tez to ze nie jest drogi, podobno Barca chce za niego tylko 15 mln, to nieduzo, a po drugie w jego przypadku nie bierzemy kota w worku a Strotman i tym bardziej Wanyama to niewiadomo czy odpala, taka prawda.
» 24 kwietnia 2013, 11:24 #45
Adamczik: Ale na Songa w pierwszej kolejności napalony będzie Arsenal.
» 24 kwietnia 2013, 13:50 #44
TylkoManUtd: Wenger powiedzial ze nie jest nim zainteresowany.dzis po raz kolejny czytalem ze inny londynski klub jest bardzo zainteresowany - Tottenham, ktory podobno daje 19mln euro, tyle ile Barca sobie zyczy za niego. czemu SAF go nie wezmie to nie wiem. ja bym go widzial bardzo u nas
» 24 kwietnia 2013, 14:46 #43
kamills1988: Z całym szacunkiem ale Victor Wanyama to nie jest gość, którego Manchester potrzebuje, już prędzej ten Strootman. Jak każdy chciałbym Isco, a każdy z tej dwójki: Muniain, Arda Turan byłby bardzo interesującym nabytkiem. Wątpie, żeby Barca puściła Thiago, przecież Xavi ma już swoje lata, a Brazylijczyk jest powoli wdrażany do zespołu.
» 24 kwietnia 2013, 10:56 #42
Ryuu4: A ja jestem zwolennikiem transferu Christiana Eriksena z Ajaxu (zresztą jak spora część komentujących) oraz Kevina Strootmana z PSV. Wtedy SAF miałby ogromne możliwości zestawień środka pola: Carrick-Eriksen; Strootman-Eriksen; Strootman-Carrick-Kagawa; Carrick-Cleveley-Eriksen; Carrick-Strootman-Eriksen/Kagawa... W takich ustawieniach zawsze mamy kombinacje przynajmniej jeden zawodnik defensywny, przynajmniej jeden ofensywny
» 24 kwietnia 2013, 10:54 #41
Marcin23: Popieram w 100%,była by duża możliwość kombinacji,środek pola myślę że byłby bardzo dobry.Tylko nie wiadomo jak z formą skrzydłowych ale myślę że powinniśmy zdecydowanie zatrzymać naniego,do tego zaha jak dla mnie powinien grać w pierwszym składzie z resztą formę naniego i zahy powinniśmy na tourne przetestować.
» 24 kwietnia 2013, 11:24 #40
UnitedProClub: Liczę na Rodriguez,Strotman,Moutinho,oni by się przydali. ;d
» 24 kwietnia 2013, 10:45 #39
joachim: Kurde liczyłem na Goetze lub Reusa, ale Goetze już w Bayernie, a nie sądzę by BvB dała się oskubać ze wszystkich swoich wartościowych piłkarzy w jeden rok. Więc liczę na 3 nowych piłkarzy. 2 z tej listy:
Iker Muniain
Isco
Moutinho
Younes Belhanda
Stevan Jovetić
Erik Lamela
Julian Draxler
+ jeszcze jeden autorski pomysł najlepszego specjalisty wyszukiwania talentów którego chyba przedstawiać nie trzeba ;)
P.S ciekawe kogo odda Arsenal, w tego rocznej wyprzedaży, ale w sumie nawet ich największe gwiazdy u nas by się nie łapały do składu (no może ewentualnie Cazorla) :D
» 24 kwietnia 2013, 10:43 #38
lukasz34: Z tego co się orientuje to Isco od nowego sezonu w Bayernie będzie grał
» 24 kwietnia 2013, 10:59 #37
Satler4: Masakra, Goetze, Isco... kto jeszcze? ;/
» 24 kwietnia 2013, 12:32 #36
Karas: lewandowski
» 24 kwietnia 2013, 22:48 #35
FiFlaK: Do środka pomocy tylko Strootman lub Vidal. Eriksen jest typowym zawodnikiem ofensywnym, gra na Rooneya i Kagawy. Manchester potrzebuje defensywnego pomocnika. Vidal, Strootman lub Bender.
Gdy Carrick zostanie odciążony z zadań defensywnych na pewno pokaże na co go stać. Jest też Kagawa.
A jeśli chodzi o typowego środkowego pomocnika, to proponowałbym.... kurcze nie ma takich ;P Co, Thiago ? On za 5 lat będzie chciał wrócić do Barcelonki. Na dzień dzisiejszy nie widzę nikogo takiego, tylko Jack Willshere, ale on jest Kanonierem z krwi i kości.
» 24 kwietnia 2013, 10:41 #34
Trz: carrick to nasz dm, lepszego nie znajdziemy. MOG
» 24 kwietnia 2013, 15:09 #33
Satler4: Nie oszukujmy się, jest mowa o Strootmanie czyli jest dobrze. Może on grać zamiast Carricka i obok niego, to pewne. Ciekawi mnie czy dokupi kogoś na skrzydło i czy Zaha będzie brany od razu pod uwagę do pierwszego składu. Jeśli nie to chyba będzie trzeba kogoś dokupić. I pozostaje kwestia jeszcze jednego ŚP, Wanyama może być ale przydałby się raczej ktoś typowo rozgrywający np. Gundogan.
» 24 kwietnia 2013, 10:27 #32
rc7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2013 10:28

A jeszcze dodam że bardzo podoba mi się gra " koguta " -GB ,gość jest bardzo dobry ,bardzo bym go chciał do nas,ale wiem że to nie realne . Zastanawiam się gdzie trafi i za jakie pieniądze,w PL gra bardzo dobrze,ale czy w innej lidze będzie tak samo ? Przydałby się,ale to tylko marzenie ,jak Ronaldo .

Na GB już pewnie Szejki albo Rosjanin kasę odlicza .
» 24 kwietnia 2013, 10:25 #31
mazi06TsR: Moutihno i Fellaini i jazdaaaa.:D
» 24 kwietnia 2013, 10:20 #30
rc7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2013 10:20

Jeśli myśli o LM to bez wzmocnień nie mamy żadnych szans ,taka jest prawda .Czołowe kluby będą się wzmacniać,lub już to robią czyt. Bayern który zmiótł wczoraj wielką Barcelonę . Więc bez pozyskania dobrych ,ba, bardzo dobrych a pozbyciu się średniaków to szans na wygranie LM nie ma,takie realia .
» 24 kwietnia 2013, 10:18 #29
Satler4: Pomyśleć, że Bayern ma taką pakę a jeszcze dokupuje piłkarzy (Goetze, chcą niby też Bale) to za rok będą jeszcze silniejsi. Myślę, że zaczyna się teraz ich czas ale zobaczymy w następnej edycji LM.
» 24 kwietnia 2013, 10:57 #28
redmati: Strootman + Eriksen + jakiś zdolny młodziak, to by było jakieś 50 mln, a wydaje mi się, że wzmocnienia jak najbardziej realne i chyba najbardziej potrzebne w tym momencie. Sporo możliwości ustawienia środka by to otworzyło moim zdaniem. Trzeba się zbroić, po tym co pokazał wczoraj Bayern nie mam pytań, na dzień dzisiejszy są chyba półkę wyżej od wszystkich w Europie.
» 24 kwietnia 2013, 10:13 #27
Marcin23: Strootman moim zdaniem obowiązkowo,jeśli nie on to Erikssen bo wątpie żeby oby dwóch SAF kupił,Song gra w barsie i nie wiem czy chce odchodzić,oni dali chyba 18mln więc chcieli by chociaż 20mln a jak dla mnie to lepiej młodego kupić kogoś,ewentualnie strootman/erikssen+ dobry skrzydłowy,a jeśli anderson chce odjeść to bym go nie blokował ale chociaż 12mln za niego warto wziąć,zaś naniego bym nie puścił i obiecał więcej szans w przyszłym sezonie.
» 24 kwietnia 2013, 10:12 #26
Olo: Ogbonna pewnie do nas dołączy - i super, Strootman też nie do pogardzenia, byłoby mega -> a transfer moich marzeń (troszkę nawet realny) to Gaston Ramirez z Southampton - taki kozak że nie mam pytań.
Jakbyśmy tę trójkę wyjęli w lecie to byłbym zachwycony :)

A gdyby Fergie miał się pokusić o napastnika - to ja wolałbym Jovetica z Fiorentiny. Niesamowity technik!
» 24 kwietnia 2013, 10:03 #25
mrNorbi: w nastepnym sezonie mozecie byc pewni ze Kagawa rozwali wszystkich,bedzie najlepszym podajacym ligi i turbo kozakiem w United.
Sir Alex tez o tym wie dlatego bedzie szukal kogos do lini z Carrickiem.
Osobiscie chcialbym Eriksena badz Thiago :)
» 24 kwietnia 2013, 10:03 #24
danieloman3: Ja to bym kupił na środek Eriksena lub Thiago Alcantarę(ponieważ szkolił sie u boku najlepszych pomocnikow na świecie Xavi Iniesta)
Na skrzydło dokupiłbym jeszcze kogoś i chciałbym żeby to był Isco.
A MOIM MARZENIEM JEST SPROWADZENIE MŁODEGO LEWEGO OBRONCY LUKASA DIGNE Z LILLE. :)
» 24 kwietnia 2013, 09:58 #23
legionista1992: skrzydło? Jak już coś to na pewno nie będzie pieniędzy na wzmocnienie skrzydła. Ew. jakiś młody do 10mln. Myślę, że SAF wie, że najważniejszy teraz jest piłkarz przy Carricku. I tak- albo defensywny-typu Song, wtedy Carrick bardziej do przodu, albo Eriksen- Carrick wtedy bardziej będzie skupiał się na defensywie.
» 24 kwietnia 2013, 10:03 #22
TylkoManUtd: a ile meczow widzialem tego Digne ze piszesz ze jest on nam potrzebny? chociaz jeden widziales? poza tym na lewa mamy jeszcze Evre, ktory bedzie gral jeszcze troche, jest Buttner i Fabio. po co kolejny?
» 24 kwietnia 2013, 11:26 #21
Trz: carrick do przodu... no jasne
» 24 kwietnia 2013, 15:00 #20
iamarctic: Christian Eriksen i Kevin Strootman! Duńczyka na rozgrywającego, Strootman odciążyłby Carricka.
» 24 kwietnia 2013, 09:45 #19
HDMIMOD: Co to za nazwiska ? To jakas kpina?
» 24 kwietnia 2013, 09:45 #18
Olo: Strootman i Wanyama?
Nie każdy kto nie jest przereklamowanym Gaitanem czy Falcao to kpina, chłopcze...
» 24 kwietnia 2013, 10:04 #17
Wade: Przereklamowany Falcao,ok...
» 24 kwietnia 2013, 12:30 #16
HDMIMOD: Hamuj sie , bo ja cie nie obrazam . Dla takiego klubu takie nazwiska to kpina
» 24 kwietnia 2013, 14:28 #15
iMU: Strootman to kpina?
A widziałeś chociarz jeden jego mecz w tym sezonie?
Wytłumacz mi jak kpiną może być kapitan reprezentacji Holandii.
» 24 kwietnia 2013, 14:46 #14
patrykbor2: Strootman tak strasznie przypomina Roya Keane'a ze szok. Z cala pewnoscia bylby to dobry transfer.
» 24 kwietnia 2013, 15:00 #13
Celt15: Śmieszne, widziałeś chociaż jeden mecz w wykonaniu Victora, że śmiesz go oceniać? Nie dość, że chłopak jest młody i bardzo dobry, to jeszcze Celtic nie żądał by za niego więcej niż 10 mln, to promocja przecież, za takiego piłkarza.
» 24 kwietnia 2013, 15:36 #12
iMU: Tylko że jemu wyszedł 1 mecz przeciwko Barcelonie i nagle wszyscy się nim zachwycają, a co on takiego zrobił poza tym?
» 24 kwietnia 2013, 15:57 #11
Celt15: Akurat jestem fanem również Celticu i oglądam wiele spotkań w ich wykonaniu, więc wiem, że ten chłopak jednak coś zrobił. Jak wy możecie się wypowiadać, skoro oglądaliście TYLKO mecz z barceloną, który mu dodatkowo bardzo bardzo wyszedł?

Wanyama to młody, bardzo utalentowany Kenijczyk. W środku pola spisuje się bardzo dobrze w defensywie, co pokazał m.in. w meczu z Barceloną czyszcząc w środku pola co tylko się dało. W lidze, aż tak dużych popisów w defensywie nie daje, bo Celtowie mają słabszych rywali, ale w Champions League pokazał się w tym elemencie z świetnej strony. Mógł by on również grać obok Carricka, potrafi naprawdę dobrze rozegrać piłkę, a jego głównym atutem są fenomenalne strzały z daleka, w tym sezonie ustrzelił już 5 bramek, które mogły by być nominowane do bramki sezonu. Jest dobrze zbudowany, świetnie gra głową, czegoż więcej chcieć od zawodnika, który ma przejść do ligi angielskiej?
» 24 kwietnia 2013, 19:17 #10
Klimaa: Strootman byłby dobrym wyborem. Zawalczyłbym jeszcze o Fellainiego. Jedno jest pewne - potrzebujemy charakternego zawodnika.
» 25 kwietnia 2013, 00:18 #9
Olo: Innych Ferguson nie kupuje :)
» 25 kwietnia 2013, 17:56 #8
Karas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.04.2013 09:43

skoro mamy kupić dwóch środkowych to tacy np. Ilkaya Gundogana-wartość rynkowa 20 mln euro i Thiago Alcantare- wartość rynkowa 22mln euro. idealnie by starczyło, zawodnicy młodzi, już wykreowani.
Gundogan gra bardzo dobrze, a borussia się rozprzedaje powoli. co do Thiago to chce odejść z Barcy więc idealnie
» 24 kwietnia 2013, 09:42 #7
Karas: u nas bardziej kupuje się młodych. środek Carrick, Gundogan byłby bardzo dobry.
a jeśli by zamiast jednego ze środkowych kupić skrzydłowego to proponuje: Isco za 20 mln euro
» 24 kwietnia 2013, 09:46 #6
HuiSton: jak się dołożysz do transferów to ok.
» 24 kwietnia 2013, 10:35 #5
HuiSton: Lens to OP,N
a w składzie United na przyszły sezon wszyscy mile by widzieli znakomitego playmakera albo DP.
» 24 kwietnia 2013, 20:32 #4
legionista1992: Ja bardzo chciałbym zobaczyć 2 zawodników- Hummelsa(ale to raczej mało realne) oraz Cabaye'a- tu myślę, że nie trzeba jakiś horrendalnych pieniędzy za niego. A przecież zawodnik klasa. Wanyama? No jeszcze ujdzie, jest całkiem niezły. A może zamiast Strootmana pokusić się o Eriksena, który zajebiście grał w tym sezonie LM.
Napad moim zdaniem bez zmian, trochę skrzydła mnie martwią, ale myślę, że tacy zawodnicy jak Young czy Nani(o ile zostanie) szybko odbudują formę. Valencia out!
» 24 kwietnia 2013, 09:38 #3
gosc1234: z tym że Strootman to byłby nasz zmiennik Carricka, a Eriksen ktoś kto gra na boku pomocy lub na ŚP obok Carricka
» 24 kwietnia 2013, 09:57 #2
legionista1992: Eriksen typowy środek, bardziej ofensywny niż Carrick. Chciałbym, żeby było jakieś wzmocnienie, a nie uzupełnienie składu.
» 24 kwietnia 2013, 10:00 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.